מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- עור צהוב סביב התפריםאורי28/05/2022
היי, עברתי ניתוח להסרת כיס מרה לפני שבוע והיום ראיתי מין עור צהוב סביב התפרים הניסים שעשו לי. האם זה נורמלי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כן כשדם מתפרק ונספג הוא משנה צבעים ל ירוק וצהוב , ובהמשך זה נעלם
ד''ר דני רוזין29/05/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת CT פרוטוקול אבניםרינה27/05/2022
ד"ר שלום וברכה!
אני נמצאת במעקב אורולוגי עקב הישנות של אבנים בכליה ימנית.
יש לציין אני לפני שנתיים וחצי עברתי ניתוח לפרוסקופיה לתיקון ןבקע טבורי שנוצר כתוצאה ניתוח לפרוסקופיה של אנדומטריוזיס שבו נכרת הרחם , עפולה שמאלית וחצוצרה ימנית.
יש לציין שאני עדיין חווה כאבים באיזור הטבור.
בעקבות כאבים באזור הטבור ביצעתי CTU ו MRI שהם מראים שיש בקע טבורי קטן.
בעקבות כאבים במתן ימין , גב תחתון ובחילות נשלחתי לבצע בדיקתCT פרוטוקול אבנים.
להלן הממצאים:
כליה ימנית אבן בגודל 1*0.3 ס"מ.
שינויים פוסט אופרטיביים בדופן הבן.
שאלותיי הם:
1. מה משמעות המושג "שינויים פוסט אופרטיביים"????
2. האם השינויים פוסט אופרטיביים בדופן הבטן הם נובעים כתוצאה מהבקע טבורי????
בברכה מרובה,
רינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
זה פשוט בתרגום ״שינויים לאחר ניתוח״ מכיוון שעברת ניתוח באיזור. יש שם רשת ותהליך טבעי של הצטלקות.
ד''ר דני רוזין27/05/2022מכוון שב לפרוסקופיה חרוב שמים רשת אבל לא סוגרים את הפתח עצמו אז בדיקות הדמיה מראות כאילו יש עדיין בקע. זה די חסר משמעות ולרוב לא סיבת הכאב- אבל אם זה ממשיך כדאי לפנות לבדיקת כירורג. זה בטח לא מסביר את הכאב במותן, שקשור לאבני הכליות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיעול ..ליחה עם עקבות.דםמשה26/05/2022
השבוע ..מסםר פעמיים ליןה עם עקבות.של דם
בתקופה האחרונה בחילות.וכאב ברום הבטן
אשמן להכוונה
.
ראה קובץ מצורף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
יש הרבה מאד גורמים… כדאי להתחיל אצל רופא משפחה עם בדיקות בסיסיות ולהתקדם משם
ד''ר דני רוזין26/05/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כריתת פוליפ במעי הגסאבי22/05/2022
שלום ד״ר,
ברצוני לשאול בבקשה לגבי כריתת פוליפ גדול על גבעול במעי הגס ללא סיבוכים.
לאחר הכריתה הושם קליפס על הגבעול עצמו.
האם הקליפס אמור להישאר שם קבוע?
הוא לא מפריע לתנועה של המעי?
כמה זמן הוא אמור להשאר שם?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הקליפ יכול להישאר, לעצים נופל בהמשך, אין לו משמעות ולא מפריע לכלום
ד''ר דני רוזין22/05/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרופא שלח לmri אשמח לשמוע את דעתך תודה רבהחגית21/05/2022
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא ברור על מה מדובר. מה תשובת האולטרסאונד?
ד''ר דני רוזין21/05/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים אחרי 2 ניתוחי בקעאוריאל אלמליח20/05/2022
שלום וברכה
לפני כ4 שנים ו3 שנים עשיתי 2 ניתוחי בקע מפשעתי ולאחרונה יש לי כאבים חזקים במותניים(ידוע על אבנים בעליות אבל האורולוג אומר שהן לא מקור הכאב) באשכים ובבטן העליונה באיזור הכבד(יש כבד שומני) .
האם יכול להיות שהבקע חזר והוא הגורם לכל זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לפי תיאור ומיקום הכאב זה פחות סביר (האשכים אולי), ניתן להשלים אולטרסאונד לבדוק את איזור המפשעה
ד''ר דני רוזין20/05/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציפרן זקץרת היד כואבת..סתם אחת20/05/2022
שלום רב,
זרת היד שלי נתפסה בדלת, הציפורן הכחילה, עם הזמן שטף הדם נספג, אך הציפורן גדלה גבוה מכרית האצבע, דקה משהיתה וכואבת(כאב נסבל).
להמתין שיעבור? צריכה טיפול?
חן חן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
להמתין…
ד''ר דני רוזין20/05/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה..קצת לחוצה.שלי20/05/2022
שלום רב,
בת 43, לפני כשבועיים- שלושה חשתי במישוש במפשעה (לא בוגינה) לכיוון התחתון יותר שלה מעין בליטה קטנטנה בעור ממש בגודל ראש סיכה ואפילו קטנה יותר. האזור לא היה אדום ולא נראה לעין אלא רק כשנגעתי חשתי. לחצתי עליו ויצאו מעין 2-3 ״חוטים״ דקים של שומן. לציין שהייתי צריכה ללחוץ ממש חזק והמקום כאב אחכ. לאחר מספר ימים עדיין חשתי בליטה ולחצתי שוב ואז יצא ממש מספר טיפות של דם. אפשר לומר שקצת חיטטתי והתעסקתי איתה. לאחר מספר ימים נהייתה לי מעין שלפוחית קטנה אדומה, נראית לעין כואבת למגע וכשאני מנסה ללחוץ לא יוצא כלום. ניסיתי ממש חזק ורק גרמתי לעצמי כאב. אין במרכזה של השלפוחית נקודה לבנה או שחורה והיא כואבת במגע. התחושה שהעור דק באזור הזה. אני שמה עליה מים חמים במקלחת, מרחתי משחת סינטומיצין 3% כלום לא אוזר. אציין שהיא נשארה באותו גודל ואפ אני לא מנסה ללחוץ הכאב מעט נרגע, אחרי ניסיון לחיצה זה ממש כואב ליום יומיים.
שאלתי אליך ד״ר היא מה זה יכול להיות? ומה עליי לעשות?
קבעתי תור לכירורג האם זהו הרופא המתאים למקרה? אשמח אם תסביר לי מה זה יכול להיות אני קצת לחוצה בגלל זה.
אשמח לתשובה תודה ויום נעים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
זו ציסטה קטנה של בלוטת חלב עורית. אפשר להניח לזה, יכול לסגת ולהרגע. לעתים נהיה דלקתי
ד''ר דני רוזין20/05/2022ואז צריך טיפול אנטיביוטי, כרגע לא נשמע שיש זיהום. אם גדל לעתים מוציאים בניתוחון קטן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם יש מקום ללכת לכירורג או לתת לזה קצת זמן
שלי22/05/2022ראשית, תודה רבה על התייחסותך לשאלתי.
שנית, היא כרגע אדומה (ביחס לעור מסביב), רגישה במגע. מאז יום שישי אני מורחת בקטרובן לעור פעמיים ביום. האם יכול לעזור? ראיתי שבהתחלה כשמרחתי את המשחה יצא קצת נוזל צהבהב אבל לא ממש מוגלה לבנה. האם יש מקום ללכת לכירורג או לתת לזה מעט זמן. לציין שזה כבר מעל שבוע וחצי בערך. היא לא מציקה לי רק אם אני לוחצת כואב ואסתטית. בערך בגודל 0.5-1 סמ. אודה מאוד לתשובתך. תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תמשיכי עם המשחה, אפשר לחכות עוד שבוע. אם יחמיר/לא יסתדר תפני לכירורג
ד''ר דני רוזין22/05/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ד״ר רוזין.
שלי23/05/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציסטה mcn מעקב או ניתוחלאון18/05/2022
היי
קבלתי בשורה שהתכבדתי בציסטה בראש הלבלב אחרי ct, נראת ציסטה של כ4סמ , אחרי בדיקת eus התקבלה תוצאה של cea 5880 עמילז 125 גלוקוז 15, לפי הספר אמרו לי צריך לעשות ניתוח לכריתת ראש לבלב , מדובר בניתוח קשה עם המון סיבוכים וככל הנראה גם איכות החיים תפגע משמעותית, אני בן 33 ונושא איכות החיים והסיבוכים עצמם זה שיקול לא פשוט.
רציתי לדעת אם יש אפשרות גם לעשות מעקב עליה נגיד mri ואם צריך גם eus כל חצי שנה לראות את המצב שלה ולראות לאן זה הולך כי תמיד יש סיכוי שזה גם יעבור או לא ישתנה במהלך החיים, הבעיה היא שסוג הציסטה הזאת יכולה להפוך לממאירה והאם יש סיכוי שבין בדיקה לבדיקה משהוא יתפספס והמצב כבר יהיה הרבה יותר מסוכן?
אשמח לחוות דעת
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
זו ציסטה לא קטנה, ומוגדרת כטרום סרטנית. היא לא תעלם, וגם אם יציבה בטווח הקצר הפוטנציאל
ד''ר דני רוזין18/05/2022לא ישתנה. מעקב עושים לממצא קטן עם דרגת סיכון נמוכה, אם מלכתחילה זה לא כך אזי תוך מעקב עלול להיות שינוי ממאיר… אמנם ניתוח לא קטן אבל באדם צעיר ובריא הסיכון קטן ועדיף לנתח לפני שממש יש גידול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסיכוי לממאירות
לאון19/05/2022כן היא לא קטנה אבל הסיבוכים והפגיעה באיכות החיים אחרי הניתוח הזה היא ממשית נבדקתי אצל מספר מומחים בתחום וכל אחד אמר שאחריו לא חוזרים לחיים רגילים, בגיל שלי זה קצת מדאיג, השאלה היא עד כמה היא מתפתחת מהר? האם בין בדיקה לבדיקה בדחיפות של כחצי שנה יכולים להיות שינויים דרסטיים שיתפסו, אני בספק שזה יעלם מעצמו אבל תמיד קיים הסיכוי לזה או שהיא גם לא תשתנה לממאירה, וגם אם כן התהליך הוא די איטי ממה שבנתי ואם להיות במעקב מתמיד הסיכוי לזה יורד משמעותית, זאת החלטה לא פשוטה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
זה עניין של גישה… השאלה היא מה יעד המעקב. כי הסיכון הוא שינוי סרטני,
ד''ר דני רוזין20/05/2022ואם מחכים שיופיע גידול אז למעשה כבר מפסידים. הרעיון בניתוח מונע הוא בדיוק לנתח כשזה עוד לא קרה- אז ברור שזה ניתוח ״כשלא צריך״…
ברור שההחלטה לא פשוטה…* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר ניתוח בקע בבטן עליונהדן14/05/2022
שלום דר
כעבור כמה זמן לאחר תיקון בקע בבטן עליונה בשיטה פתוחה ניתן לחזור לפעילות מלאה שכוללת הרמת משאות, נהיגה וכו'? כל בית חולים נותן הנחיות אחרות.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ההנחיות שונות כי לא מדע מדוייק. יש גישות שונות ואמונות שונות…
ד''ר דני רוזין14/05/2022אבל ככלל רוב החוזק של הרקמה קורה אחרי כששה שבועות.
למרות זאת יש הרבה הגזמה באיסורים ויש הרבה גורמים שמשפיעים כגון סוג התיקון, שימוש ברשת, תקינות החלמת הפצע וכו׳. ניתן בהחלט לחזור בהדרגה לפעילות פחות מאומצת בשלב ראשון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאם אפשר לחדד את הנקודה
דן15/05/2022עבודה ממושכת מול מחשב ונהיגה ניתן לבצע כעבור 10 ימים מהניתוח? נעשה שימוש ברשת לתיקון הבקע. וכמובן בהנחה שהליך ההחלמה תקין .
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
כן
ד''ר דני רוזין15/05/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהברשותך שאלה נוספת
דן27/05/202215 יום לאחר הניתוח. מהלך החלמה תקין. הוריתי להמנע מהרמת משקל של 5 קילו ומעלה למשך שבועיים נוספים. האם לדעתך זה מחמיר מדי? ניתן בשלב הזה לחזור כבר לפעילות רגילה כולל ספורט?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
רוב המנתחים יראו בזה הנחיה מקובלת. כמובן שיש גישות שונות גם יותר מקלות
ד''ר דני רוזין27/05/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מבין. תודה רבה על המענה המהיר
דן27/05/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה שאלות על הרופא על בעיה ממושכתעידן14/05/2022
שלום קראתי באיטרנט שהתפשלות מעיים במבוגרים אני 31 צריך לנתח בגגל הסיכון לנמק של המעיי התפשלות שלי היתה בצד שמאול כואב לי צד שמאול הגיוני התפשלות עכשיו הרופאים אומרים זה סתם ממצא שרואים בסיטי זה לא באמת התפשלות אמיתית אנע בטוח במליון אחוז שעש לי בצד שמאול משו בבטן רק הצד הזה כואב לי ושזה לא ממוקם זה כאב עוותי קבוע קבעתי תור בשיבא מחכה אני מפחד שיתפתח לי נמק בגגל הבעיה הזו התפשלות היתה במעי הדק עשו לי mri אנטוגרפיה וסיטי אנטוגרפיה לא ראו התפשלות שוב האם יש מצב שעש לי חסימה חלקית של המעי סיטי אחרון עם הזרקה לוריד וחומר ניגוד יצא תקין הכאבים עוןתים כול יום עם יש לי התפשלות לסיררוגין שזה בא והולך זה עושה לי תכאבעם ?מפחד שעיתפתח לי נמק בגגל בעיה הזו האם התפשלות חסימה חלקעת גורמת נזק למעי האם רק שיש חסימת מעייפ מלאה זה יכול לגגרום לנמק או גם חלקית ...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אין סכנה לנמק אצלך לאור כל הבירור שעברת. בשלב מסויים תצטרך להניח לנושא הזה…
ד''ר דני רוזין14/05/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההדבר האחרון שאני רוצה זה להתעסק בנושא
עידן14/05/2022הדבר אחרון שרוצה לתעסק בנושא הזה כול היום אבל מרגיש כאבים עוותים כול היום בגגלל זה כאבעם כןל היןם בבטן לא עובר לי אני לא מתלונן סתם ממש סובל מיזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
הרבה אנשים מסתובבים בעולם עם מעי רגיז וכאבי בטן מסיבות שונות. מכאן ועד
ד''ר דני רוזין14/05/2022הצמדות לאבחנה משוערת שנשללה, פיתוח חרדות, ריבוי בדיקות מיותרות וחזרה שוב ושוב על שאלות שכבר נענו- הדרך ארוכה.
תפנה באופן מסודר לרופא גסטרואנטרולוג שינסה למצוא פיתרון לכאבי הבטן אבל אין סיבה להמשיך להתעסק באבחנה מסויימת ולתלות בה את כל הבעיה. מעבר לבדיקות מיותרות זה גם עלול להוביל אותך לניתוח מיותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלפעמים רק בניתוח מוצאים בעיה
עידן15/05/2022לפעמים רק בניתוח מוצאם בעיה כמו שעשעתם ניתוח לענבל מהמתחמים כול הבדעקות שלה תקין ובבניתוח רק מצאתם לה דלקת חזקה אתה זוכר את זה ימשיך בירור אצל גסטרו אבל יש מקרים יוצא דופן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות דחופה בנוגע לממצאאפרת11/05/2022
שלום וברכה
לפני חודש וחצי החל לי באזור הזנב במעבר של הטוסיק ממש גוש שמקשה עליי נורא לשבת.
קשה לי נורא לנהוג וכל מעבר מישיבה לעמידה כואב נורא אפילו אם אני יושבת על כרית.
זה לא טחורים,זה לא בעצם ממש בין המעבר וגוש.
לציין שיש לי היסטוריה נורא גדולה מבחינה גניקולוגית עברתי 8 הריונות שמגיעים לחודשים מתקדמים ואו שאין דופק ועלייה לבצע הפלה מאוחרת או שאני עוברת לידה שקטה.
בנוסף,חשוב לציין כי לפני שנה וחצי עברתי ניתוח מעקף קיבה מלא ורזיתי המון.
קראתי המון בגוגל ונתקלתי בכתבה ובתמונות המצורפות.
אשמח לחוות דעת והמלצה ובכלל לאיזה תחום רפואי עליי לגשת? אורתופד?כירורוג?גינקולוגיה?
אינני יודעת
על תשובתכם המהירה אודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אם זה מורגש חיצונית תפני לכירורג. יתכן סינוס פילונידלי (״שערה הפוכה״) אך יש גורמים שונים וצריך לבדוק
ד''ר דני רוזין11/05/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע ונטראלי שמורגש במישושא08/05/2022
שלום רב,
לפני כשלושה שבועות הרגשתי במימוש בליטה בקו הטבור אשר מורגשת יותר בזמן מאמץ ומשנה מיקום בזמן שכיבה.
הרופאה משפחה אמרה שככל הנראה זה בקע ונטראלי ושלחה לאולטרסאונד. בבדיקה אולטרסאונד לא ראו בקע. ביצעתי סיטי בטן מסיבה אחרת אך גם שם לא נצפה משהו.
האם יכול להיות שזה בקע שלא אובחן?
אני רזה ואחרי 3 הריונות שאחד מהם הריון תאומים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחוצה מאוד מהמצב הזה
א11/05/2022האם יש סיבה לדאגה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
יתכן בכל זאת בקע, לא נשמע מדאיג אבל כדאי לפנות לבדיקת כירורג
ד''ר דני רוזין11/05/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם אלו תסמינים של בקע
א12/05/2022האם אלו תסמינים של בקע?
זה שהמיקום שלו משתנה במצב שכיבה תקין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
כן, מרמז לבקע… ותקין
ד''ר דני רוזין12/05/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם יש דרך לחזק את השרירים בחזרה
א26/05/2022לאחר בדיקה אצל כירורגית נאמר שזה לא בקע(הבליטה באיזור שפחות נפוץ לבקע) אלא היחלשות דופן הבטן ועקב כך יש את הבליטה במישוש.
בנוסף יש דיאסטזיס רקטי קל.
האם יש דרך לחזק את השרירים בחזרה?
האם יש דברים שכדאי להימנע מהם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לא מבין מה זה קו הטבור- לאיזה כיוון?אם בקו האמצע אולי זו היפרדות ולא בקע.
ד''ר דני רוזין26/05/2022אם לא ברור כדאי לפנות לבדיקת כירורג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבליטה מהיחלשות דופן הקטן ובסיטי רואים מעט היפרדות
א26/05/2022מעל הטבור מעט בצד שמאל…
הייתי בבדיקה אצל כירורגית שאמרה שהבליטה היא מהיחלשות דופן הבטן ובסיטי רואים מעט היפרדות וכמובן גם בבדיקה ידנית.
השאלה אם איזה תרגילים לעשות כדי להקל על זה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיפרדותתתתת
א26/05/2022והאם גם בהיפרדות בטנית מורגשת בליטה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
חיזוק שרירי הבטן התרגולים או בעזרת פיזיותרפיה. יכול לעזור חלקית. אבל זו לא ממש בעיה שדורשת טיפול- אין כל סכנה, רק שוני במראה.
ד''ר דני רוזין26/05/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חסימה דינמנית של המעי הדק אחרי שתית איזה חומרנאור06/05/2022
שלום מזה חסימה דינמנית של המעי אמרו שיש לי הרופא לא הסביר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מניח שהכוונה לחסימה א-דינמית, זאת אומרת שהמעי מסיבה כלשהי
ד''ר דני רוזין06/05/2022״השתתק״ ולכן לא מתכווץ ולא מעביר קדימה את המזון.
לרוב זה משהו זמני תגובתי לבעיה כלשהי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשמח לדעת מה התשובה ומה ממליצים תודהחגית06/05/2022
סיבת ההפניה: בירור גוש נמוש
אולטרא סאונד רקמות רכות
מתחת לעצם השכם השמאלית - הודגם תהליך שומני תוך שרירי במידות *0.5 0.2 ס"מ.
לא נצפו זרימות דם בתוכו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
גוש שומני קטן שלא דורש שום התערבות. אפשר לעקוב באולטרסאונד אחרי הגודל
ד''ר דני רוזין06/05/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

