פורום כירורגיה כללית, כירורגיה אנדוסקופית - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

ד``ר דני רוזין
ד"ר דני רוזין
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל ד"ר דני רוזין ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה צואה בדם סמוי
    תהילה
    19/03/2022

    שלום האם בבדיקת דם סמוי נבדק גם דימום מהקיבה(במידה ויש) או רק מהמעי הגס?
    תודה
    והאם הגיוני שתשובה לבדיקת דם סמוי מגיעה תוך כמה שעות?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה צואה בדם סמוי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי האם אפשר מענה

    תהילה
    20/03/2022

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כן, כל מקור דימום לאורך מערכת העיכול יכול לגרום לדם סמוי. הבדיקה מאד מהירה,

    ד''ר דני רוזין
    20/03/2022

    לרוב העיכובים הם בגלל המערכת של המעבדה, לא מעצם הבדיקה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה סיטייי בטןןןןןן עם חומר ניגודיי
    קובי
    19/03/2022

    שלופ כמכ דיוק סיטי בטן עפ חןמר נןתן בשאלה של חסימה חלקית של המעיים מעי גס דק תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאד מדוייק

    ד''ר דני רוזין
    19/03/2022

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שאלה בבקשה דר יקר לגבי copd
    רוני
    18/03/2022

    דר יקר מאד שלום רב, ראשית תודה מכל הלב על התשובה שלך ושגם הרגעת אותי שאין שום דבר דרמטי בסיטי שעשיתי לפני חודשיים. מה שחשוב לי מאד לדעת איך רופא מחליט שיש לי copd רק לפי הסיט שכתוב לי "אמפזמה ריאתית צנטרילובולארית ידועה בולטת באונות העליונות", האם כל אחד שיש לו אמפזמה יש לו copd.? הייתי אצל רופא ריאות פעמיים ולא עשיתי תפקודי ריאות כי נלחצתי שאמר לי פעם ראשונה בלי תרופה ופעם שניה שמים תרופה לא יודעת איזה לראות איך הריאות מתפקדות ואני נבהלתי האמת מפחדת מתרופות. צרפתי לך את הסיטי שלי בתאריך17.3 וראית לדעתך יש לי copd. ועוד משהו בבקשה, אני לא מעשנת 3 שבועות, אמנם לא משתעלת אבל באמצע הלילה מתעוררת לא תמיד בגלל קשיי נשימה, שאני עולה במדרגות קשה לי לנשום וגם שהולכת הרבה תופעה שלא היתה לי בעבר שהפסקתי לעשן וזה מפחיד אותי. מעניין שבעבודה לא קשה לי לנשום בכלל וזו עבודה פיזית לא קלה. אודה לך את תשובתך המקצועית ומודה לך מעמקי ליבי אתה רופא/בן אדם כל כך טוב. ומתי לדעתך לחזור על הסיטי שוב בתום שנה או חצי שנה? תודה רבההה ושבת שלום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • COPDזה ראשי תיבות של מחלת ריאות חסימתית כרונית, זה שם כללי שכולל אבחנות

    ד''ר דני רוזין
    18/03/2022

    שונות , וכמעשנת לזמן רב עם התופעות שמתארת ברור שיש לך בעיה ריאתית. אמפיזמה היא יציאת כיסי אויר בריאה שזה קשור כמובן לעידון ולהפרעה החסימתית.
    לא ממש מבין ״פחד מתרופות”, וחבל לי שאנשים איבדו אימון ברופאים מקצועיים. נותנים מרחיב סימפונות כדי לראות איך הוא משפיע וזה עוזר באבחנה וגם בקביעת טיפול.
    סיטי עושים לפי המלצת רופא בשאלה ספציפית, לא חייבים לחזור על זה באופן שגרתי אם אין סיבה. אם ביקשו בדיקת מעקב אז מציינים גם מתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליפומה בבית השחי - צ'יסטה
    מאור
    18/03/2022

    דוקטור דני שלום

    יש ליפומה כבר מספר שנים תחת בית השחי היא כבר די גדולה לא מפריעה ובנוסף כפי שהגבת לי יש לי צ'יסטה בלוטת חלב ממש טיפה מעל הליפומה שקיבלתי סטימוצין 5 אחוז למריחה לפני יומיים שלוש פעמים ביום למשך שבוע
    שלוש שאלות ברשותך
    א. הצ' יסטה מעט אדמדמה וכואבת בנגיעה
    מרחתי כבר יומיים מלאים מתי אחוז שיפור לדעתך?
    ב. האם ההסרה שלה מסובכת באזור הזה
    ג. האם את הליפומה כדאי להסיר באזור הזה כי אני זוכר שלפני שנה כירורג שהאזור הזה מעט מסובך.

    והשאלה שלא קשורה האם אתה יכול לבצע את הפעולות א. וב' אני לא רואה שאתה מופיע לי במכבי

    תודה על פועלך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ליפומה בבית השחי - צ'יסטה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתן להסיר די בקלות. דוקא מופיע במכבי.

    ד''ר דני רוזין
    18/03/2022

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם את הליפומה וגם את הצ'יסטה?

    מאור
    18/03/2022

    תוך כמה זמן המשחה אמורה להעלים את הכאב בצי'סטה זה מציק

    ועכשיו בדקתי אכן מופיע פרופסור בשעה טובה מגיע לך ולא רק בזכות המקצועיות אלא גם בזכותך אדם

    התור הראשון הוא בסוף 22 אפשר אולי לנסות להשתרברב ונקבע להסרה?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקלה תוך 7-10 ימים. אפשר שבוע הבא לדבר עם המזכירות לקדם את התור

    ד''ר דני רוזין
    18/03/2022

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיבוק ענק!!! שבת שלום - מלאך

    מאור
    18/03/2022

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה דחופה מאד לגבי copd
    רוני
    17/03/2022

    דר שלום ותודה מראש, אני מעשנת כבדה מאד 50 שנה שהפסקתי לעשן בערך שבועיים ולא אחזור לעשן לעולם. ביוני שעבר הפסקתי לחמישה חודשים פעם ראשונה בחיי וחזרתי לעשן חודשיים בטעות. הפעם לא. לצערי שנים אני סובלת מהריאות. אינני יודעת בדיוק כמה שנים יש לי copd אבל אני מעולם לא לקחתי משאפים או תרופות רק אנטיביוטיקה לא מעט שהיו לי התלקחויות של ברוכניט כרונית שאני סובלת. כרגע אני נושמת יחסית טוב אבל קצת קשה לי בנשימה ואני נגד תרופות ומשאפים. אני מצרפת ברשותך את הסיטי שעשיתי לפני חודשיים וחצי ללא חומר ניגודי לווריד. והשאלה שלי אם זה נכון מה שקראתי בגוגל שתוך 4 שנים אני ימות כלומר מי שסובל מcopd חי עד 4 שנים האם זה נכון אז אם ככה אתכונן. מצ"ב הסיטי:
    הבדיקה בוצעה בתאריך: 2021/12/14
    החזה נסרק מגובה הכניסה לבית החזה ועד גובה האדרנלים ללא הזרקת יוד תוך ורידי.
    פרטים קליניים - מעקב קשריות.
    23.1.21 להשוואה לא הודגמו קשריות לימפה מוגדלות באקסילות, במדיאסטינום
    או בשערי הריאות.
    כלי הדם הגדולים במדיאסטינום בטווח התקין.
    הלב תקין בגודלו. לא הודגם תפליט פריקרדיאלי.
    לא הודגמו תפליט פלאורלי או חזה אויר.
    פרנכימת הריאות -
    אמפזמה ריאתית צנטרילובולארית ידועה בולטת באונות העליונות.
    קשירית ריאתית קטנה ב RML ללא שינוי.
    שתי קשירות זעירות תת פלאורליות בפסגה מימין, ללא שינוי.
    גרנולומה זעירה בבסיס משמאל.
    מעבר בטן חזה -
    תהליכים קטנים בגובה התעלה הפוראמניאלית במעבר חזה בטן, ללא שינוי.
    בקע היטאלי קטן.
    סיכום:
    קשירות ריאתיות קטנות/בודדות, ללא שינוי.
    אמפזמה ריאתית.

    מהי תשובתך לגבי השאלה שלי שתוחלת החיים שלי תהיה קצרה מאד. תודה רבה לך על הסבלנות ואני מודה לך מכל ליבי. רוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה דחופה מאד לגבי copd

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין שום דבר דרמטי בסעטי ואף אחד לא יכול לנבא את המוות בדייקנות אפילו לא גוגל.

    ד''ר דני רוזין
    17/03/2022

    מציע להתעלם ממידע פופולרי בתחום שלא מבינים בו. עדיף להיות במעקב אצל רופא ריאות שזה התחום שלו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח אפנדיקס שאלות רבות
    תמר
    14/03/2022

    בת 36 שלום ותודה שאתה עונה במהירות זה לא מובן מאליו.
    לפני כמעט חודש עברתי ניתוח אפנדציט דלקת חריפה.
    כמה ימים אחרי הניתוח היו לי כאבי תופת באזורים שונים בבטן כאב בלתי נסבל ואני בדרך כלל יש לי כוח סבל כאחת שעברה לידות ללא אפידורל. לאט לאט הבנתי שהכאב נובע מהמעיים הכאב עדיין קיים כאבי תופת אחרי האוכל או בזמן נאוכל בחילות בלי סוף יציאות רכות ושיהוקים הלכתי למיון אמרו לי שאי אפשר לדעת מה יש לי שאני יעשה גסטרו וקולנו ההמתנה ארוכה, כרגע אני בעיקר חוששת בגלל כל מה שרשום בגוגל אבל כל זה קרה אחרי הניתוח אפנדציט יכול להיות שקרה נזק למעיים בזמן הניתוח?
    יש לי הרגשה מוזקה ובטח ישמע לך מצחיק כאילו המעיים זזו ממקומם אגב היה לי גם ריפלוקס כמה ימים אחרי הניתוח
    סליחה על ההודעה הארוכה האם אתה חושב שיש קשר לניתוח?
    גם ירדתי במשקל מאז הניתוח 4 קילו אני אוכלת למרות שכואס לי מהסטרט
    תודה על הכל ועל זה שקראת עד לכאן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח אפנדיקס שאלות רבות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אם היה נזק למעי היה כבר מתגלה במהלך החודש. אבל יש תגובות לתהליך הדלקתי

    ד''ר דני רוזין
    14/03/2022

    ולניתוח שיכולות להימשך מספר שבועות. אם אין מדדי דלקת אז התמונה לא מדאיגה וצפויה להסתדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקות דם לאחר ניתוח תוספתן
    עדינה
    14/03/2022

    שלום
    אחי עבר ניתוח לפרוסקופי לכריתת תוספתן מודלק ומנוקב עם מוגלות במעי. שמו נקז הורידו, כרגע אין הפרשות מהנקז.
    ממשיך בבית אנטיביוטיקה פלאגיל וציפרודקס.

    התבקשנו לחזור אחרי 3 ימים על בדיקות דם (עבר שבוע מהניתוח)
    ועדיין יש ערך גבוה של לויקוציטים 14.8 ונויטרופילים גבוהים, בדומה למצב לפני הניתוח.
    האם זה הגיוני? או שצריך לפנות לבירור נוסף?
    ללא עליית חום, מרגיש בסדר בגדול למעט רגישות בתפרים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הגיוני. אם מרגיש טוב ואין חום אז מדדי דלקת יכולים להימשך ולרדת בהדרגה

    ד``ר דני רוזין
    14/03/2022

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אולטרסאונד בטן תחתונה ועליונה
    הללי
    13/03/2022

    היי עשיתי אולטרסאונד בטן עליונה ותחתונה בגלל כאבים במרכז הבטן עכשיו מחכה גם לגסטרו
    באולטרסאונד יצא הכל תקין חוץ מהממצא הנהל
    כליה ימנית-
    הרחבה בגביע ללא עדות לאבנים
    הרופאה שלי אמרה לי בטלפון שזה נחשב תקין .
    מה זה אומר?
    והאם זה באמת תקין?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהחלט יכול להחשב כתקין אם אין משהו נילווה לזה- מדובר בהרחבה מסויימת של

    ד''ר דני רוזין
    13/03/2022

    חללי הכליה שיכולה להיות לגמרי במסגרת הנורמה, או משנית להפרעה הזרימה כמו עקב אבנים. אם אין אבנים, אין בעיות בדרכי השתן או כאבים מתאימים (לא במרכז הבטן…) אז ניתן להתעלם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח אפנדיקס לפני 22 יום
    תהילה
    13/03/2022

    היי לפני 22 יום עברתי ניתוח אפנדיקס חריף מאז יש לי מלא צמרמורות קשות בגב ללא חום אתמול פניתי למיון בדק אותי כרורג אמר שהפצעים תיקנים והמעבדה שקטה ללא סימני דלקת חריפה ושלחו הביתה
    קראתי איפשהו בגוגל שזה תופעה מוכרת לאחר ניתוח אבל עברו כבר 22 יום מהניתוח ואין מגמת שיפור האם תקין?
    מה לבדוק עוד?
    זה נורא מטריד אותי
    מה הסיבה האפשרית הנוספת?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח אפנדיקס לפני 22 יום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מציע לחכות עוד שבוע, אם אין חום כאבים או מדדי דלקת

    ד''ר דני רוזין
    13/03/2022

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעין גוש בין הצלעות בצד שמאל
    הדר
    09/03/2022

    שלום,
    הבחנתי לאחרונה בגוש קשה ומעט כואב כשאני נוגעת בצד הגוף כשאני מתכופפת הצידה (באמצע), אני די בטוחה שהוא קיים גם בצד ימין אך פחות בולט..
    אני סובלת מחרדות ויש כמה ימים עד שאגיע לרופאת משפחה אז ממש אשמח לדעת מה זה יכול להיות?
    תודה רבה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יתכן ואת ממששת קצה של ״צלע צפה״- הצלעות התחתונות אינן ממשיכות קדימה עד עצם החזה אלא נגמרות בצד בחיבור סחוסי.

    ד''ר דני רוזין
    09/03/2022

    בכל מקרה לא נשמע משהו מדאיג במיוחד…

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה קצת שונה אולי תוכל לענות ולעזור לי
    איימי
    09/03/2022

    דר' שלום, יש לי שאלה שלא בתחום שלך אבל מאמינה שאתה בקיא בזה וגם רופא הכי מקסים שיש אז אשאל בתקווה שתעזור לי ותודה מראש, , האם מותר לנקות אוזניים עם קיסם? עד לפני שנתיים ניקיתי מדי כמה ימים עם קיסם וחוויתי בזמנו כאבי תופת ונוזל באוזן שמאל לקח חודשים שנספג. קראתי שאסור לנקות את האוזניים השעווה יוצאת לבד וגם שומרת על מזיקים שנכנסים לאוזן. אתמול כאבה לי טיפה אוזן שמאל והחלטתי אחרי שנתיים לנקות אמנם בשיא העדינות והיה על הצמר גפן שעווה חומה. האם זו היתה טעות לנקות וגרמתי לעצמי נזק? וגם שמנקים זה נכון שמחדירים את השעווה לבפנים וגורמים לפקק שאסור לעשות? בבקשה אודה לך על התשובות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמו הרבה דברים, צריך זהירות, שכל ישר, הבנה שיש לגוף תהליכים טבעיים אבל גם שמדי פעם

    ד''ר דני רוזין
    09/03/2022

    מותר ״לעזור לו״. צריך למצוא את האיזון. ולכן מותר לנקות אם יש הצטברות שעווה שמפריעה, אבל אין צורך לעשות זאת כהרגל יומיומי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה רבה על התשובה.

    איימי
    09/03/2022

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי מותן שמאלי ,גב ובטן שמאלי מותן
    ניב
    08/03/2022

    דוקטור שלוםבת 36 בריאה 4 שנים שיש לי כאבי בטן בצד שמאל במותן,מחת לצל של החזה השמאלי מרגישה רגישות.הכאב הולך וחוזר לסירוגין,הכאב עמום ומציק והוא נמצא בגב השמאלי בצד המותן הקשת של הבטן והגב .עשיתי קונוסקופיה תקין,הייתי אצל קאומטולוג הכל בסדר,רופא כליות אמר הכל בסדר,בדיקות שם בסדר,הכאב גורם לבחילה מידי פעם,וזה כאב מציק תחושת כובד ,למשל שעושים לי עיסוי בצדדים של האמצע של הגב מרגיש לי שיחרור כמו שמתפזר הכאב,ואם אני לוחצת על המותן מציד וכואב.מה לדעתך ניתן לעשות ומה היית ממליץ לי על איזה בדיקות או למי לפנות.עשיתי אולטרסאונד בטן הכל בסדר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לכאב ממושך כדאי להשלים סיטי. מעבר לזה, אחרי ארבע שנים,

    ד''ר דני רוזין
    08/03/2022

    כדאי לקחת בחשבון שאולי לא תמצא סיבה, ואולי כדאי לפנות לטיפול אלטרנטיבי כמו דיקור- השאלה כמה זה באמת מפריע. הסיכוי למשהו מסוכן אחרי ארבע שנים הוא זעום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על המענה המהיר דוקטור

    ניב
    08/03/2022

    תודה דוקטור על המענה המהיר,אתה צודק אני אנסה טיפול אלטרנטיבי דיקור.המון תודה לך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נקודת חן המשך לגבי תשובתך
    אדל
    08/03/2022

    תודה רבה ד"ר
    שאלה נוספת ואחרונה - כתבת ש:
    "הסיכוי שיש כרגע בעיה הוא נמוך מאד אבל לא אפס"
    על סמך מה זה לא אפס? אם הרופאה ציינה שהנקודה תקינה? סורי על החפירה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נקודת חן המשך לגבי תשובתך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מכיוון שעד שאין תשובה פתולוגית אין ודאות של 100 אחוז. כמובן שלא צריך להסיר כל נגע לא חשוד.

    ד''ר דני רוזין
    08/03/2022

    אבל ההמלצה של הרופאה מעידה שיש איזה ״אי שקט באויר״.
    באופן פרדוקסלי ההתלבטויות הקשות הן על מקרים קלים ופשוטים… אבל גם הרבה גירושים הם על ריבים על משחת השיניים ולא על בגידה… צריך לקחת דברים בפרופורציה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעקב שומות אצל רופא עור
    אדל
    08/03/2022

    שלום ד"ר
    מקןוה שתוכל לעזור לי בפורום זה.
    אני בת 32 במעקב שומות אצל רופא עור נבדקה שומה בכף רגל. הרופאה כתבה ככה :" במעקב השומות נראית שומה במיקום אקראלי במדרך כף רגל ימין מטטרסלי באזור בסיס אצבע 4 ימין אובאלית מעט כפתית שטוחה כ 5 על 2.5 ממ קוטר חומה כהה ללא תשתיות נימים אדמומיות רקע ללא טראומה מקומית ללא תחושת גרד דימום . מרכיבי השומה בכף רגל ימין דרמוסקופית צברי גלובולים כהים שחורים בגדלים לא אחדים כולל בהיקף השומה תבנית בדינמיקת התרחבות נגע להסרה ולבדיקת מהותו. Patterns on dermoscopy cahos נראות תבניות מבניות סימטריות תוך הנגעים הפיגמנטאריים.
    הרופאה אמרה לי שהנקודה תקינה אך על מנת למנוע בעיות בעתיד היא ממליצה להוריד אותה. אשמח לחוות דעת נוספת לאור התיאור על הנקודהת חן
    מה דעתך על התיאור שלה זה מחייב שיהיו איתה בעיות ? והאם יתכן מצב שהביופסיה תצא לא תקינה אחרי שאוריד ? אני בלחץ קצת כי סבי נפטר ממלנומה. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מעקב שומות אצל רופא עור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ההחלטה לגבי הסרת נקודות חן היא מורכבת ורבת אי-ודאות- ולכן לוקחים מקדם ביטחון,

    ד''ר דני רוזין
    08/03/2022

    ביחוד מכיוון שההסרה הרבה פחות מורכבת מההחלטה… לכן אני נוהג להמליץ לחומרה, וסומך על המלצות. רופא העור לאחר בדיקה יסודית כפי שמתואר. הסיפור המשפחתי הוא עוד גורם בעד. עד שלא תהיה אבחנה פתולוגית אין לדעת בודאות, הסיכוי שיש כרגע בעיה הוא נמוך מאד אבל לא אפס, לגבי העתיד קשה לענות. העיקרון הוא שעושים פעולות מניעתית בהתאם ליחס בין הסיכון לבין הפעולה. אם הסיכון גבוה מבצעים גם פעולות ניתוחיות מורכבות. אם הפעולה הניתוחית קטנה מבצעים אותה גם למצבי סיכון נמוך יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פוליפים בכיס המרה והאם כדאי להוציא את כיס המרה
    אורטל
    06/03/2022

    גילו לי פוליפים בגודל 0.5 , ומאז יש לי כאבי בטן השאלה שלי עם כדאי להוריד את כיס המרה כי הרופא אמר לי לחזור עוד חצי שנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פוליפים לא גורמים לכאבים. לעתים הם מלווים גורם אחר בכיס המרה או במערכת העיכול העליונה- כדאי לפנות לבירור אצל רופא גסטרו

    ד''ר דני רוזין
    06/03/2022

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום