מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- עליה במשקל באופן דרסטי לאחר הניתוחמיכל שטרית30/09/2022
הי
עברתי לפני שבוע ניתוח להסרת כיס המרה
ב שהשתחררתי לאחר יומיים ראיתי שעליתי 5 קילו וכך זה גם נשאר במשך השבוע
בנוסף גם הבטן שלי עוד מאוד נפוחה
מיותר לציין שזה לא מאוכל כי גם כככה קשה לאכול אחרי הניתוח הזה
מה סיבת העלייה ומתי צפויה להיות הירידה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
צבירת נוזלים בגוף כחלק מתהליך ההחלמה- מתאזן תוך שבועות ספורים
ד''ר דני רוזין30/09/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטריה או לא יודית מה בטוסיק לא בפי הטבעת ממש בצדליאורה28/09/2022
יש לי פטריה או פצע מאד שורף ושבוע שעבר מאד דימם המון המון דם משם...
אשמח לחוות דעת אצרף פמונה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קשה קצת לראות בתמונה אבל זה מחייב בדיקת רופא-ֶאו פרוקטולוג או רופא עור בשלב ראשון
ד''ר דני רוזין28/09/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן שד בעבר - כאב אורטופדי ...לורליי28/09/2022
שלום רב,
בת 50 לפני שלוש שנים טופלתי עקב סרטון שד מקומי מסוג הורמונלי , עברתי מסטקטומי , שתל סיליקון והרמת השד הבריא . האזור בין השדיים מעט מתוח עקב השתל . נוטלת אנוסטרוזול עם תופעות לוואי של כאבים במפרקים ...
כשבועיים אני חשה בכאב בסחוס בין הsternum לצלע , התחיל מכאב נקודתי בעת לחיצה (לא כאב של הצלע אלא של הסחוס ) ועכשיו אני חשה בכאב יותר מפושט בעת ביצוע פעולות מסוימות . הכאב הנקודתי יותר חלש . כשאני נותנת מכות קלות על האזור כולל צלעות אין לי כאבים .הכאבים כשה אני מותחת את היד לדוגמה .
לפי הבנתי מדובר בתופעה שנקראת costochondritis - דלקת סחוס הצלע , שדורשת אפילו מספר שבועות להחלמה והטיפול הוא בתרופות אנטי דלקתיות.
ביצעתי ממוגרפיה לפני חודש והייתה תקינה (כולל בלוטות ) mri במרץ תקין (כולל בלוטות ) ,
ניסיתי נורופן פעמיים ביום 400 מ"ג עם הטבה אך לא הפסקת הסימפטומים .
האם לנסות ארקוקסיה או ברקסין או מוסקול ?
ברור שאני אדווח על התופעה לאונקולוג (מפגש בנובמבר ) ולכירורג שד אפילו אם התופעה תחלוף , אבל אני מודאגת ורוצה לצאת מזה ללא כל הבדיקות המלחיצות שאולי לא רלוונטיות .
כל גורם אשלח אותי לאין סוף בדיקות עקב ההיסטוריה שלי שלפעמים הן מיותרות .
אודה לך מאוד על התייחסות ,
שנה טובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אם יש הטבה יכולה להמשיך עם הנורופן. האבחנה שלך נשמעת נכונה וזה נוטה לחלוף
ד''ר דני רוזין28/09/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על המענה !
לורליי03/10/2022תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום ביציאות -יעוץאלי26/09/2022
בן 50+
מאובחן קרוהן לפני 4 שנים ללא טיפול
עבר צינתור לפני שנה+ עם 2 תומכנים
מזה שבוע כאבי בטן קצרים מאוד שנמשכים כמה שניות/דקות כמה פעמים ביום כאשר ב-3 הימים האחרונים הופיע דימום ביציאה (לפעמים בתחילת היציאה פרץ דם או השפרצה של דם ולפעמים אירי כמה דקות ולאחר שכבר היו יציאות רגילות בסופן מופיע הדם - נתזים באסלה וצביעת המים באדום)
התחלתי לשים נרות לפני יומיים (אחד כל לילה) שנראה שמשפר מעט כי היה יום ללא דימום אך היום שוב חזר.
בעבר מספר אירועים של טחורים וקשירות (מזה לפחות 2ֶעשורים) כאשר בעבר בדי עם היה חוזר אחת לשנה ובשנתיים האחרונות חוזר אחת לחודש-חודשיים
א. למרות שאני ״רגיל״ לדימום מעברי זה מפחיד אותי כל פעם מחדש, האם יש מקום לדאגה ?
ב. האם לקיחת אספירין ופלוויקס מחריפות את הדימומים או עושה אותי רגיש יותר לדימום מטחורים ?
ג. כמה פעמים ביום ניתן ומומלץ לשים נרות, למשך כמה זמן והאם יש הגבלה בזמן בין סבב טיפול בנרות בין האירועים ?
ד. האם עצם זה שיש דימום רב יחסית בניגוב, התזה של דם באסלה ולפעמים שזה מגיע אחרי כמה דקות של צואה ״נקיה״ מכוון כי מדובר בטחורים ומדימום שמגיע קרוב מאוד לפי הטבעת ?
תודה רבה על היעוץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
א. למאות שנשמע שהדימום מטחורים או פיסורה- יש גורמים אפשריים נוספים.
ד''ר דני רוזין26/09/2022אם נרגע- פחות דחוף אבל בכל מקרה כדאי להיבדק. אם ממשיך עם דמם משמעותי כדאי לפנות לבדיקה/מיון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדימום ביציאות - יעץ
אלי26/09/2022תודה על התשובה המהירה
ברשותך עוד שאלות קצרות:
1. האם נרות פרוקטו-גליבנול מיועדות לטיפול בדימום מטחורים או רק בכאבים מטחורים ? הנ"ל לא ברור מהעלון לצרכן
2. מה הכוונה דמם משמעותי ? מהי האידיקציה לפניה דחופה ?
3. אני נוטל גם קרדילוק בבוקר - האם בעייתי ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
1. יכול לעזור לא רק לכאבים אלא בכלל לטיפול בטחורים
ד''ר דני רוזין27/09/20222. דימום רציני בכמות גדולה- ביחוד אם מלווה בחולשה, סחרחורת, דופק מהיר או עילפון
3. לא בעייתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפניה לייעוץ כירורגיחיים25/09/2022
בן 67 אחרי ניתוח בגין שאת של מעי דק וסידרה של 12 טיפולים FOLFOX הטיפול האחרון בחודש מאי 2020, לצורך מעקב אונקולוגי עשיתי בדיקת PET CT ולהלן תוצאות הבדיקה בטן ואגן: קליטה פתולוגית של FDG בעיבוי ניכר של דפנות לולאת מעי דק ליד תפרי ניתוח בגודל כ- 2.4 ס"מ עם הסננה רבה
בשומן מסביב ובלוטות קטנות מסביב.
מודגמת הרחבה של לולאות אליום.
סיכום: קליטה פתולוגית של FDG בעוצמה גבוהה בעיבוי רקמתי סביב ההשקה בבטן הימנית עם הרחבה של לולאות המעי
והסננה של השומן מסביב עם בלוטת קטנות. ליעוץ כירורגי
מה הכוונה יעוץ כירורגי ? האם מחייב ניתוח ?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
יעוץ כירורגי משמעו שיש ממצא שיתכן ויצריך ניתוח (חזרה של גידול במעי) ולכן צריך לראות אם מתאים, ולתכנן
ד''ר דני רוזין25/09/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח בקע סרעפתי וביצוע פונדופליקציה ע"ש ניסן.אורה24/09/2022
בתחילת ספטמבר ש.ז עברתי ניתוח תיקון בקע סרעפתי לא פולשני ובמהלכו בוצעה פונדופליקציה 360. לאחר כשבוע וחצי הופיעו לי תסמינים קרדיולוגים שלא היו לפני הניתוח כמו כאבים בלסתות כולל עיקצוצים, כאבים בכל החזה, כאבים בכתף שמאל ובזרוע שמאל. לעיתים חשתי בהזעה. בבדיקה נוספת בבי"ח נמצא בשיקוף וק"ת כי המעברים נקיים. בבירור קרדיוולוגי שנעשה כששהית במח' הכירוגית לא נמצא ממצא. אולם בביקור של רופא קרדיולוג הועלתה על ידו האפשרות שיתכן כי במהלך הניתוח נפגע כלי דם. בוצע אקולב ונמצאו ממצאים דומים לעבר. לא בוצע לי סי.טי ולא צינטור.
אבקש לדעת האם עלול להיות קשר בין הניתוח לבעיה הקרדיולוגית ? אם כן, מה עלי לעשות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ההנחה שהתסמינים ״קרדיולוגיים״ לא ממש מבוססת או מוכחת…
ד''ר דני רוזין24/09/2022יש הרבה תופעות דומות שנובעות מהניתוח עצמו, שנעשה למעשה בחלקו בתוך בית החזה. אם התופעות נמשכות כדאי להשלים בירור על ידי גסטרו סקופיה וסיטי. ״פגיעה בכלי דם״ אינה הסבר סביר. באל מקרה אם. הניתוח היה בשבועות האחרונים (לפני פחות מחודש) אין מה לרוץ, אלו תופעות מוכרות ואין סיבה להעמיק בבדיקות לפני תום תקופת ההחלמה, לפחות 6 שבועות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות אולטרסאונד שדGal15/09/2022
אודה לעזרה בהבנת התוצאות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
יש רק ציסטות שזה ממצא שפיר. לא גורש התערבות- רק מעקב. אפשר לחזור על הבדיקה עוד חצי שנה
ד''ר דני רוזין15/09/2022לוודא שאין שינויים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיסןרה אשמח לשמוע דעתךנופר14/09/2022
דוקטור שלום רב
בת 29
לאחר שבוע של שלשולים ויראלים שבסיומם נשארו כאבי בטן וצורך לשירותים התאמצתי בשירוצתים ללא הצלחה וגיליתי דם אדום בנייר וגם באסלה לא מעט נבהלתי מאד ורופא הפנה למיון שם בדקה אותי רופאה מתמחה עם האצבע ואמרה שיש לי פיסורה נתנו מרשמים למשחות ושוחררתי
ברצוני לשמוע את חוות דעתך המקצועית
ככ נחרדתי מהדם
לא היה מדובר בטיפות
האם פיסןרה ומאמץ יכולים לגרום לדימום באסלה ? זה יכול לחזור גם ב״מאמץ״ הבא?
והאם זה יכןל להתאחות לבד? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פיסורה יכולה לגרום לטפטוף דם אדום טרי שצובע את האסלה- אם כי לרוב הכמות היא לא גדולה ולא מסוכנת
ד''ר דני רוזין15/09/2022בטיפול במשחה מתאימה זה לרוב מתאחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוש שנכרת וחזר אחרי שבועיים מהניתוחאני13/09/2022
הופיע אצלי גוש בולט בבטן (בגודל של חצי כוס טניס. כך מרגיש במישוש ובלוט דרך מכנסיים תחתון..) בקו הבטן התחתונה מצד ימין. במשך הזמן בין בדיקה לבדיקה הוא גדל והכאיב והפריע יותר ויותר. התלוננתי על כאבים בלתי נסבלים והוכנסתי לניתוח. עשתה לי צלקת דומה לצלקת של ניתוח קיסרי כדי להוציא את הגוש. מיד לאחר הניתוח בעמידה עוד נראתה הבליטה שלא נראית בשכיבה. חשבתי שזאת נפיחות של אחרי ניתוח. הסיכות הפריען לי את לא נגעתי באיזור. כשהוציאו את הסיכות ונגעתי הכאב החד עוד קיים. קבעתי לתוק לרופא ונראה שהגוש גדל מיום ליום. הסבירו לי שזה לא סרטני או מסוכן אבל זה כואב לי פוגע לי באיכות חיים ואסתטית ילדיי מעירים לי למה זה לא עבר בניתוח.
שנתיים שאני מדדה עם כאבים מרופא לרופא וגם הניתוח הזה שיפר את מצב הכאבים אבל הגוש עוד קיים ואולי גדל מה עושים? מזה יכול להיות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
יש צורך ביותר פרטים כדי להבין-ֶאיפה בדיוק ישב הגוש? איזה עומק?
ד''ר דני רוזין14/09/2022מה מהותו? יש תשובה פתולוגית?
סביר להניח שהנפיחות היא משנית לניתוח ותחלוף עם הזמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וירוס שלשולים דימוםהילה11/09/2022
שלום בת 30
סובלת ממעי רגיז
כרגע עם וירוס של שלשולים והקאות
רציתי לשאול 2 שאלות
1 האם בגלל הרקע של מעי רגיז כשיש וירוס יש לי יותר שלשולים מהרגיל ? לוקחת טת זה קשה יותר?האם יש קשר למעי רגיז ?
2. האם מעט דם אדום טרי בניגוב אחרי השלשול וגם שורף שם קשור למשו חיצוני ? טחור וכאלה? לדעתי מרגישה טחור אך בכל זאת נבהלתי שראיתי את זה
זה קרה אחרי המון שלשולים תודה ד״ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
1. אין חוקיות בזה. לעתים כן. 2. הדלשול יכול לגרום לגרוי של פי הטבעת ודימום בניגוב
ד''ר דני רוזין11/09/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברטולין - הסרהשוני07/09/2022
דוקטור דני שלום
יש לי מזה כארבע שנים ברטולין מעין ג'ולה קטנה באזור האינטימי
הייתי לפני ארבע שנים וגם לפני שבוע אצל רופא נשים.
החלטתי שאני מעונינת להסיר אותה
א. האם כירורג מסיר זאת?
האם יש לך ניסיון בהסרה של הג' ולה הזו?
ג. האם ומהם הסיכונים וזמני ההחלמה
בתודה אני חברת מכבי בת 27
תודה ובמידה והתשובות חיוביות לאן לפנות כדי שאתה תבצע
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לרוב רופא נשים עושה זאת
ד''ר דני רוזין07/09/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקה שיש לי היום בסורוקהההעידן05/09/2022
שלום יש לי צילום פסאג של המעי הדק היום ב9 אכלתי ב7 בבוקר עוגה כי יש בחילות שלא אןכל הרבה זמן אני בצום רק שעתים כמה זמן צריך צום לבדיקה הזו ןהאם כדאי לעשות אןתה בכןל זאת עפ אכלתי לפני שעתים יש לי בהמשך עוד כמה שבןעות גם קפסולה ? מנ לעשות לגבי הבדיקה של היום תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשלים אותה זה לא אמור להפריע יותר מדי
ד''ר דני רוזין05/09/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה פירוש הסיטי שעשו לי בבטןקרן04/09/2022
בעקבות דלקת חריפה בכיס מרה וסיטי בטן היה רשום בסיטי: מוקד היפודנסי לטרלית לפלציפורם ליגמנט בקוטר של 2.2 ס״מ, ייתכן שינוי שומני.
מה זה אומר והאם זה יכול להיות משהו מלחיץ ומחייב מעקב כל כמה זמן ואיך?
תודה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא נשמע מסוכן אבל מצדיק מעקב אפילו באולטרסאונד
ד``ר דני רוזין04/09/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכל כמה זמן מעקב ומה הסיבה שצריך?…
קרן04/09/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
מכיוון שזה יכול להיות קשור לדלקת כיס המרה (תגובה דלקתית בכבד, לעתים יצירה של אבצס)
ד''ר דני רוזין04/09/2022אז שווה לחזור על אולטרסאונד כעבור מספר שבועות לראות שהכל נספג, ביחוד לפני ניתוח כיס מרה שאני מניח שמתוכנן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרציתי להגיד תודה על הזמן שאתה משקיע בפורום אתה עושה עבודת קודש
קרן04/09/2022זה לא ברור מאליו! תודה תודה תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם הכאב הקבוע קשור לבקעאמנון01/09/2022
סובל מתחילת השנה בכאב קבוע וממושך במפשעה שמאלית למטה.
הכאב הקבוע נמצא 8 ס"מ מעל בקע עם תוכן שומני שנתגלה לפני מספר שנים. סוג הכאב הקבוע {כאב שריר עצב) הוא שונה מהכאב כשנוגעים בבקע עצמו. הדמייה ומישוש באזור הכואב לא מראה דבר.
האם הכאב הקבוע מוקרן מאזור הבקע עצמו ויעלם לאחר ניתוח? או שזה ממקור אחר? אולי כדאי לעבור MRI ? בתודה מראש על התשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הבקע עובר בתעלה אלכסונית בשריר כל שהפתח הפנימי גבוה יותר ממה שמרגישים
ד''ר דני רוזין01/09/2022חיצונית- ולכן בהחלט יתכן שזה מקור הכאב ושניתוח יעזור. לא נראה ש-mri יעזור הרבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- "גבעה" שטוחה בטן ימיןפרדי29/08/2022
שלום רב!
קמתי בבוקר ובצד ימין של הבטן ("קו הביקיני"),ראיתי גולה קטנה.חשתי כאב למספר דקות.הגולה נעלמה והפכה לגבעה קטנה במעלה הבטן,מתחת לצלעות.אין כאב
אין ממצאים בבדיקת US.אין הפרעה למהלך תקין של חיי היום יום.נמנע מ-CT עקב הקרינה העצומה וחוסר הנעימות במהלכה.
אני בחרדה.
תודה מראש על העזרה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יתכן תפיחות של המעי שהיא חסרת משמעות. אם אין כרגע שום הפרעה ניתן להמתין.
ד``ר דני רוזין04/09/2022אם משהו יפריע כדאי יהיה להמשיך בירור. בכל מקרה כדאי להשלים בדיקה גופנית אצל רופא אם לא נעשתה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

