מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פטרייה בשד מניקהילה2817/11/2009
היי,
אני חושבת שיש לי פטרייה בשד -לפי כל התסמינים שמתוארים פה וברשת, שד מגרד יש על אחד השדים מן פצעונים כאלה, שנורא מגרדים ,פטמה וורודה שמציקה גם לאחר ההנקה. הכאב הופיע פתאום בשבוע האחרון וביתי משמיעה נקישות ומציצות שלא היו קודם לכן בעת ההנקה. מניקה מלא תינוקת בת חודש חצי.
איך מטפלים בפטרייה? האם יש איזשהי סכנה בתרופות לפטרייה?
תודה מראש :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה להילה
ג'ניס זאוסמר17/11/2009היי הילה,
פטריה - בעור הפטמה וההילה - למרוח משחת דקטרין על הפטמה וההילה לאחר ההנקות 4 פעמים ביום.אין צורך למרוח כמות גדולה ואין צורך לשתוף לפני ההנקה.
לפה של התינוק - דקטרין ג'ל 4 פעמים ביום לאחר ההנקות.
חייבים לבצע את הטיפולים יחד - גם אצלך וגם אצל התינוק.
לזרוק מוצצים ופטמות (אם יש)
מקווה שישתפר בקרוב.
ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה - עוד משהו קטן -
הילה2818/11/2009האם חובה לזרוק את המוצצים גם אם אני לא בטוחה שהילדה נדבקה ?
אפשר לעקר אותם במים רותחים ולא לזרוק?
תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
ג'ניס זאוסמר18/11/2009תרתיחי אותם לכמה דקות - לא להניח אותם במים רותחים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זרימה איטיתרוני16/11/2009
שלום רב
בני בן 3 וחצי חודשים. כרגע יונק + תוספת. כבר יומיים שהוא מפנה את הראש מהציצי. והיום לא היה מוכן לינוק בכלל. האם מדובר בתופעה של זרימה איטית ? אם כן איך ניתן לשפר . ההנקה חשובה לי מאד .
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לרוני
ג'ניס זאוסמר16/11/2009רוני שלום,
קיים מצב שתינוקות מתנהגים כאלו שהם "מסרבים את השד" - תמשיכי להציע - יאכל שיהיה רעב מספיק. אם תתני לו כל פעם בקבוק זה יחזק את ההתנהגות וההנקה תדאך.
יתכן ויש מעט חלב - את הרי נותנת תוספות.מתן תוספות הולך ידי ביד בהפחתת תפוקת חלב.אני מציעה להגביר את ההנקה ולא לתת תוספות - אחרת החלב ייגמר.
גיניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הנקהלילי16/11/2009
המשך בני בן חודשיים והוא על הנקה זה כשבוע בגלל כל מיני פחדים לא הנקתי מלא עכשיו אני עושה את כל המאמצים ואם כאבים להניק שאלתי אמרת שתינוק יונק 8 פעמים ביום הוא אוכל 150 סיסי שאלתי ילדי שוקל 6 קילו נולד 4 והוא אוכל 240 עכשיו אני חושבת שזה הרבה ומשתדלת שהוא היה על פורמולה להוריד אך היום למשל כל היום הנקתי אם הפסקה של שהע וחצי מה לעשות כדי שיישבע הוא עירני מאוד רק בחוץ יישן או שאני ישנה איתו אשמח לתשובתך המלומדת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יהל
ג'ניס זאוסמר17/11/2009יהל שלום,
קשה לי מאוד להבין את שאלתך - תנסי למקד ותכתבי לי שוב,
ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות הנקה...טל פרידמן16/11/2009
שלום,
ביתי בת ארבעה וחצי חודשים. עד כה יונקת בהנקה מלאה ( גם מבקבוקים לעיתים עם חלב שאוב). ללא הרבה בעיות למעט העובדה שהחזה שלי גדול ואני משתמשת עדיין בפטמת סיליקון של מדלה שעוזרת
עד גיל ארבעה חודשים היתה יונקת כל שלוש שעות וישנה עשר שעות רצוף בלילה באופן יחסית מאד מסודר. מלפני שבועיים בערך אני מרגישה שהיא יותר רעבה, היא מתעוררת יותר בלילה וכמעט לא נרדמת אלא עם הנקה בין פעם לפעמיים. ומתקשה לעבור באופן מסודר לאכול כל ארבע שעות . ( האם זה בכלל חיוני לעבוד על זה?)
....בשבוע האחרון התחלתי לתת לה פעמיים ביום טעימות עם כפית של ירקות ופירות ( ניסינו בטטה ובננה) - ממש קצת.
ביומים האחרונים התחילו לי בעיות בהנקה בהנקות במהלך היום: היא יונקת מס' דקות מפסיקה ומתחילה לקטר ול"צעוק" ברור לי שהיא עוד רעבה אבל כשאני מנסה להניק שוב היא מתנגדת ודוחפת את עצמה אחורה. אחרי עשר דק' רבע שעה של בכי וקיטורים אני מנסה שוב והיא ממשיכה לאכול. זה מאד מאד מתסכל ואני תוהה האם יש משהו שניתן לעשות ?
היא מאד מפותחת יחסית אז תהיתי האם יכול להיות שכבר בגיל כזה היא רוצה להפסיק לינוק ואני צריכה להפסיק? או שאולי הדבר קשור לטעימות עם הכפית? אני מניחה שאין תשובה ברורה אבל תהיתי אולי יהיה לכן רעיון...
כמו כן מתי כדאי לתת את הטעימות בסוף ההנקה?
תודה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לטל
ג'ניס זאוסמר17/11/2009טל שלום,
אין זמן טוב או יותר טוב לטעמים - כל עוד הם טעמים.
ההתנהגות שאת מתארת די אופיינית לגיל הזה ומאוד אופיינית גם לירידה בכמות חלב הנובעת מ-הנקה עם פטמת סיליקון ושינה ארוכה בלילה.
יש נשים אשר מייצרות הרבה חלב והירידה הזאת מתבטאת רק לאחר 3-4 חודשים.
בנוסף - תינוקות משנים את דפוסי ההנקה שלהם במשך הזמן ומאוד ייתכן שכאן יש כמה גורמים יחד.
אם את מעוניינת להמשיך להניק - תניקי אותה כמה שיותר, על תתני לה תוספות מעבר לטעימות ותתמידי.
בהצלחה,
ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
טל פרידמן17/11/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תנוחת הנקהשרה16/11/2009
שלום
אני מניקה את בני -בן חודש וחצי כשהוא שוכב על כרית שמונחת על ברכי [עדיין בטני רגישה ללחץ שגופו יוצר בתנוחות אחרות]
הוא שוכב על הצד בצורה מאוזנת כך שרואה את אוזנו ומותנו, האם תנוחה כזו מגבירה הסיכון לדלקות אוזניים? קראתי על כך בכתה על הנקה-אך מפורמולות לא מהשד
בתודה
שרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לשרה
ג'ניס זאוסמר17/11/2009שרה שלום,
אם התינוק יונק - אין בעיה.
תוודאי שהוא אוחז טוב את השד - כמה שיותר וכמה שיותר לעוק הפה.
ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזונה והנקהאור16/11/2009
שלום יש לי ילדה בת חודשיים ניזונה מהנקה מלאה. שוקלת בערך 5 קילו נולדה 2740
יש לי 3 שאלות :
1 - כמה זמן לוקח למזון שאני אוכלת )נניח שום טרי ) להגיע לחלב?
2- בעוונותי אני מעשנת (בחוץ). אני יודעת שעדיף לא לעשן בכלל ואם מעשנים אז עדיף בסוף ההנקה . השאלה היא מה הם נזקי העישון לילדה המועברים בחלב?
מהרגע שעישנתי כמה זמן צריך לחכות עד להנקה?
3 - ביתי החלה לינוק פחות זמן אני מרגישה שבחמש דקות ולפעמים אפילו פחות היא ממש יונקת ויוצא לה הרבה חלב. האם זה מספיק?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לאור
ג'ניס זאוסמר17/11/2009היי אור,
1 - אין לי מושג כמה זמן זה לוקח. אין לזה כל חשיבות גם כן.אם כוונתך לחכות פרק זמן מסוים לאחר אכילת שום - אין צורך בכלל.לאכילת שום והנקה אין קשר בכלל.
2 - עישון והנקה - אין משמעות לזמן בין עישון וההנקה הבאה.החומרים יימצאו בחלב בכל זאת.הנזקים : הפחתה בכמות החלב,התינוקת נושמת את החלקיקים שמעל ידייך ובגדייך לריאותיה,מקבלת חומרים כמו ניקוטין ואחרים בחלב - לא מועיל לבריאות בכלל.
3 - בגיל הזה תינוקות מאוד יעילים והיניקה יכולה בגלל זה להתקצר.
אני מאוד ממליצה להפחית , לפחות, את כמות הסיגריות, לשתוף ידיים ואף להחליף חולצה.
בהצלחה,ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מטרנה צמחיתחוה16/11/2009
שלום,
רציתי לשאול האם ישנה עדיפות למטרנה על בסיס צמחי מול מטרנה על בסיס חלב?
מהם היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם?
והאם עדיפה חברה אחרת על מטרנה?
תודה רבה
חוה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לחוה
ג'ניס זאוסמר16/11/2009חוה שלום,
זה פורום של הנק כאן.....
תתיעצי בבקשה עם הרופא ילדים/אחות טיפת חלב שלך.
בברכה,ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תסמינים לפטריהאיריס15/11/2009
שלום רב
לפני כיומיים חשתי קדירות וצריבה בתוך השד וזה הופיע אחרי ההנקה לילית. במהלך היום הכל היה תקין. בלילה העוקב גם חזרה התופע על העצמה פעם אחת. בלילה השלישי כבר הכל היה תקין.
מדובר על שד אחת בלבד, שד שני ללא כאבים.
האם זה אכן פטריה וכיצד לטפל בה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לורה
ג'ניס זאוסמר15/11/2009ורה שלום,
נקווה שזה לא פטריה.
לא נראה לי שזה פטריה - לא כל כך ניתן לדעת כרגע.
יתכן וישנת על הבטן והחלב קצת נחסם - על תשני על הבטן בינתיים.
הסימנים לא כל כך מתאימים - רק בלילה וכבר חלף.
תרגישי טוב,
ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
איריס15/11/2009תודה על תשובתך.
האמת שאני לא ישנה על הבטן למרות שביום השני הרגשתי מין גוש קטנטן בתחילת ההילה.
עשיתי מסאג' מספר פעמים תוך כדאי ההנקה באותו יום וזה ירד.
נראה לי שהפטמה טיפה מוגדלת מהשניה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
איריס16/11/2009רציתי רק לעדכן כי דקירות חזרו שוב באותו צד, עשיתי אמבטיה חמה לשד וזה עזר קצת,
מה יש לעשות בנושא?
אני די מבולבלת...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לורה
ג'ניס זאוסמר16/11/2009פטריה בצינוריות לא ניתן לאבחן באמצעות בדיקות למיניהם רק על ידי הסמנים (בדרך כלל כאב אופייני בלבד - אין סמנים חיצוניים).
במקרה שלך לא ברור בכלל שיש פטריה שכזאת.
אם יש גוש קטן - יותר אופייני לחסימת צינורית והטיפול הוא על ידי מסג', חום והרבה הנקה במיוחד בצד הזה.
תרגישי טוב,
ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנטיביוטיקה
איריס17/11/2009קראתי בפורום שאנטיביוטיקה סביב לידה יכולה לעשות נזק...
אז אני קיבלתי אנטיביוטיקה כבר בחדר לידה עקב חום אימאי והמשכתי איתה עד שבוע ימים
האם זה קשור לבעיה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
ג'ניס זאוסמר17/11/2009יכול להיות אבל לא בהכרח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שילוב של הנקה עם מוצקיםלילך15/11/2009
שלום רב ותודה על התשובות הן עוזרות מאוד!
רציתי לדעת אם התפריט היומי של בני בן ה-5 חודשים ששוקל 7+ק"ג( כיום )נכונה מבחינת תזונה וכמויות:
6:00- הנקה מלאה
8:30-בקבוק חלב אם שאמא משאירה למטפלת
10:30-גרבר
11:30-מרק ירקות טחון(ללא עוף עדיין)
13:00-בקבוק חלב אם שאמא משאירה למטפלת
15:30-הנקה מלאה
18:30-הנקה מלאה הולך לישון ב-19:00
*** עקב חזרתי לעבודה החודש לא רציתי להחליף לתמ"ל לכן אני שואבת בעבודה 2 בקבוקים ובין הארוחות הכנסתי גרבר+מרק טחון
האם אפשר להעשיר את התפריט לדעתך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה ללילך - אם לתינוק מתוק מתוק!
ג'ניס זאוסמר15/11/2009היי לילך,
מבחינה תזונתית התפריט טוב.
אני מציעה שיקבל פרי טבעי במקום גרבר, אפשר להוסיף לו כבר עוף או בשר או דג.
את יכולה לקבל יותר עיצות מאחיות טיפת חלב.
תהני ממנו - מאוד חמוד ותודה לתמונה.
ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כדורים להגברת חלבחני15/11/2009
בס"ד
שלום,
המלצתם לי לקחת כדורי חילבה כדי להגביר את החלב..
הייתי בחנות טבע ושם המוכרת הציעה לי כדורים הנקראים חלב אם..זה גם להגברת החלב והיא טוענת שזה יותר טוב מכדורי החילבה..את מכירה את זה?
וגם כתוב על הכדורים שהם מעוררים ווסת..הצמח שממנו הם מורכבים..את מכירה את התופעה??
צריכה עזרה דחוף,בבקשה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לחני
ג'ניס זאוסמר15/11/2009היי חני
החילבה הוכיח את עצמו שוב ושוב - הכדורים האחרים הם"מיש מש" של הרבה דברים במינונים קטנים - סיכוי קלוש שיעבד.
תלכי על החילבה - מינון גבוה, 3 כדורים , 3 פעמים ביום + שאיבות (מאוד מאוד חשוב!!!!)
ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עליה במשקלאפרת14/11/2009
שלום,
בתי בת חודש ושלושה שבועות וניזונה מהנקה בלבד.
השבוע היינו בטיפת חלב ולפי המדידות היא עלתה 700 גרם בשבועיים.
האם זה תקין או שהיא עלתה יותר מידיי? (לפי הבנתי העלייה צריכה להיות 200 גרם בשבוע).
(אציין שישנם ערבים בהם יונקת די הרבה לסירוגין עד שנרדמת, לא מוכנה לקחת מוצץ.)
האם יש להגביל את ההנקה בשעות הללו או שניתן לתת כמה שהיא רוצה למרות העלייה במשקל?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לאפרת
ג'ניס זאוסמר15/11/2009היי אפרת,
בסדר גמור!!!!!
אין שום בעיה בכלל.
תני לה לינוק איך שהיא רוצה, מה שבא לה.היא כנראה יודעת איך להיות תינוקת.
לא להגביל
להנות.
ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יניקה וגזיםענת14/11/2009
שלום
בני בן 11 יום יונק וסובל מאד מגזים, כל החלפה יש צואה בצבע צהוב-ירוק.
1. האם גזים מגיל כזה אופייני ליונקים?
2.. האם יש קשר בין בקע בטבור לבין הגזים שהוא סובל?
אני סובלת מכאבים בפטמה אחת ובמישוש הפטמה אני מרגישה נפיחות, התקשות וצריבה .
3.. מה הפעולות שעליי לעשות כדי להרגיע את המקום?
לתשובה מהירה אודה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ענת
חיה כהן14/11/2009ענת שלום! גם תינוקות שאוכלים מבקבוק יכולים לסבול מגזים אבל יניקה לא נכונה יכולה לגרום לגזים ולכן חשוב להצמיד את התינוק טוב לשד ולתת לו לינוק כמה שהוא רוצה מצד אחד לפני שמעבירים אותו לשד שני.
לפי הכאבים בפטמה יכול להיות שהתינוק לא נצמד מספיק טוב לשד ולכן כדאי להתייעץ עם אחות טיפת חלב או יועצת הנקה שיראו איך את מניקה.בינתיים תוציאי קצת חלב ותמרחי על הפטמה זה ירגיע את הכאב.
הבקע בטבור יכול אולי לגרום לבכי ואז יש יות ר גזים.
כל טוב ובהצלחה
חיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כניסה להריון בעת הנקה.אורית13/11/2009
שאלה נוספת-הנני בת 39.5.ביתי בת 3 חודשים.יונקת בלבד.אני מעוניינת בהריון נוסף בקרוב מפאת גילי.שאלתי-1-עד כמה הכניסה להריון קשה לנוכח ההנקה?איך יודעים מתי לקיים יחסי מין? 2.באם אכנס להריון-עד כמה זה ישפיע על התינוקת היונקת?האם הריון משבש את טעם החלב?זה חשוב לי מאד להניקה.תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורית
חיה כהן14/11/2009אורית שלום! אומנם הנקה אינה מונעת הריון אבל בהחלט ייקח יותר זמן להכנס להריון בזמן שאת מניקה.
אין בעיה להמשיך להניק בזמן הריון בתנאי שאין דימומים או בעיות אחרות בהריון.
לעיתים הטעם של החלב משתנה ויש תינוקות שמפסיקים לינוק.
בהצלחה וכל טוב
חיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתיית נס קפה בהנקהאורית13/11/2009
שלום, ביתי בת 3 חודשים.אני מניקה בלבד.אני מקפידה מאד על תזונה מאוזנת,אולם אוהבת מאד לשתות נס-קפה.לעיתים שותה עד 4 כוסות ביום.עד כמה מותר לחטוא בעיניין זה? זאת אומרת,האם כמות זו היא מוגזמת עבור ביתי?? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורית
חיה כהן14/11/2009אורית שלום!
החיסרון היחידי בקפאין זה שזה גורם לערנות יתר אצל התינוק,כך שזה בטח לא חטא!
4 כוסות ביממה זה בהחלט סביר והחוכמה היא כל דבר במידה ואז כולם יכולים להנות.
כל טוב
חיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כדורים להגברת חלבחני13/11/2009
בס"ד
שלום,
המלצתם לי לקחת כדורי חילבה כדי להגביר את החלב שלי..
הייתי בחנות טבע והמליצו לי על כדורים שנקרים חלב אם..זה מוכר? זה מורכב מצמחים וזה טבעי..
האם לקחת את זה או שעדיף את הכדורי חילבה?
אשמח אם תענו לי בהקדם..
תודה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חני
חיה כהן13/11/2009חני שלום!
עדיף להשתמש בכדורי חילבה כי ריכוז החומר יותר גדול.
יש הרבה ניסיון עם חילבה לעומת החלב אם.
בהצלחה
חיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)



