מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
(1).jpg)
- צליאקאמא28/07/2011
שלום רב
אני מאובחנת כחולת צליאק מגיל 4 חודשים ( טופלתי שנים אצל ד"ר בוינובר) כיום בת 37 אמא לשני ילדים ( ללא צליאק לפי בדיקות דם).
יש לי שתי שאלות:
הראשונה- אני שומרת על דיאטה נטולת גלוטן אבל אוכלת מוצרים אשר יש עליהם את הסימון "עלול להכיל". חשוב להזכיר שהסימון הזה הגיע לעולמינו לא מזמן וכשאני גדלתי זה לא היה קיים וכמובן שאכלתי מוצרים שאין בהם חיטה/גלוטן אבל היום מופיעים כ"עלולים להכיל". אני לא סובלת מסימפטומים כאבי בטן או שלשולים אבל חולי הצליאק ה "חדשים" ממש המומים מכך שאני אוכלת מוצרים אלה וטוענים שאני פוגעת בעצמי ואפילו חס וחלילה עלולה לחלות בסרטן המעי. האם הם צודקים????
שאלתי השניה, בגלל עייפות בתקופה האחרונה בצעתי בדיקות שגרתיות. כל המדדים היו בטווח הנורמה , המוגלובין 13.4 וB12 295. ( הטווח הוא 211-911). האם זה נחשב מדד נמוך? האם זו יכולה להיות הסיבה לעייפות חוץ מ"מרוץ החיים", עבודה ילדים וכו'?
תודה מראש
צליאקית ותיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צליאק - תגובה
ד''ר בתיה וייס28/07/2011בדיקת ה B12 בנורמה.
המוצרים המסומנים "עלול להכיל" קרוב לודאי שמכילים כמות מזערית המותרת, אך אין לדעת כמובן. ניתן לעקוב אחר בדיקות הדם לצליאק ואם הן תקינות קרוב לודאי שאין נזק משמעותי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטן בלתי פוסקים וקושי בגרוןרן27/07/2011
שלום אני נער בן 15 ואני סובל כבר הרבה זמן מכאבי בטן והרגשה של קושי בגרון זה אומר שכל פעם שאני אוכל או שותה אז מאוד קשה לי לבלוע וגם הכאבי בטן הם בלתי נסבלים הלכתי לרופא והוא שלח אותי לבדיקה אצל רופא גסטרו והוא אמר שאין שום דבר מסוכן ונתן לי תרופה בשם לוסק והוא אמר לי לקחת אותה חודש שלם ועומד להגמר החודש בסביבות העוד יומים שלוש ועדין לא עבר ואני מרגיש את אותה ההרגשה וגם הלכתי לרופאה של אף אוזן גרון והיא בדקה לי את הגרון ואמרה "שהלוע תקינה ואין גידול או משהו כזה אז לא לפחד", אז מה אני אמור לעשות ? תודה לכל העונים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי בטן בלתי פוסקים וקושי בגרון - תגובה
ד''ר בתיה וייס28/07/2011יתכן שאתה צריך לעשות צילום או בדיקת הסתכלות לושט (אנדוסקופיה). פנה שוב לגסטרואנטרולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידה בתיאבוןדינה27/07/2011
שלום לכם
לבתי בת התשע יש בדרך כלל תאבון רב. היא אוכלת די הרבה ואנחנו אף מנסים להגביל אותה. לפני מספר ימים התלוננה על כאבי בטן. מאחר וכבר נבדקה בקשר לכאבי בטן בעבר (לפני כחצי שנה) ע"י גסטרו ילדים כולל בדיקות דם ואולטרה סאונד , לא הלכנו לרופא. בנתיים הכאבים חלפו אך התאבון ירד. היא שמה כבעבר הרבה אוכל על הצלחת אך אוכלת רק חצי. בבוקר היא לא אוכלת (בדר"כ היא לא אוכלת בבקרים) אבל כנראה שגם את הסנדביץ' שהיא מקבלת בקיטנה היא לא מסימת. וזה לא קשור לרצון לרזות. הבטן שלה עדיין תפוחה . חשבנו כל הזמן שזה בגלל שהיא אכלה הרבה(חזרנו לא מזמן מחו"ל ושם היא אכלה די הרבה). אך בימים האחרונים כאמור היא אוכלת הרבה פחות.ייתכן מאד שזה לא צריך להדאיג אותי אבל היה לי בן שנפטר מסרטן בכבד ולכן כל שינוי מטריד אותי. לא פניתי לרופא ילדים כי הם בד"כ לא חושבים על כוונים כאלו(כך היה גם עם הבן- הרופאה חשבה שיש לו תולעים).
אודה על תשובתכם
אמא מודאגת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידה בתיאבון - תגובה
ד''ר בתיה וייס28/07/2011כדאי לפנות ליעוץ מסודר כולל בדיקת הילדה (קשה לדעת מה אומר בטן תפוחה).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צואה קשהחופית27/07/2011
שלום רב,
בני בן חצי שנה, קיבל עד כה נוטרמיגן בשילוב דיסת קונפלור בעקבות אלרגיה לחלב פרה (אובחן ע"י צואה דמית). כמו כן הוא סובל מלרינגומלציה (וזו הסיבה שהוא מקבל דיסה - להסמחה משום שפולט הרבה ולהשבחת הטעם). מאחר והוא לא מקבל מספיק קלוריות (לא אוכל מספיק) רופא הריאות המליץ לנו לעבור לפורמולה צמחית, מאחר וטעמה טעים יותר יש הנחה כי הוא יאכל יותר. כמו כן הוא המליץ על תוספת של polycose (במינון של 5 גרם על 100 מ"ל). בשבוע האחרון שילבנו לו בהדרגה את נוטרימיגן עם הפורמולה הצמחית, דיסה וה polycose, (כיום במינונים הבאים: 120 מ"ל צמחית, 30 נוטרימיגן, 5 גרם polycose וכפית דייסה (כ 5 גרם) במטרה להוריד את הנוטרימיגן כבר היום (ואכן כמות האוכל גדלה מ 120 ל 150 מ"ל למנה).
אתמול וגם היום בבוקר יצאה לבני צואה קשה וכהה. אתמול יציאה זו היתה רכה וקשה יחד, והיום רק קשה. יש לציין כי במהלך היום הייתה לו יציאה נוספת רכה.
שאלתי היא האם כל השילובים הביאו לצואה הקשה? האם עליי להוריד את אחד המרכיבים?
אציין כי הוא אוכל מנת פירות ומנת מרק עם עוף טחון כל יום (פעם ביום)
בתודה,
חופית.....אמא קצת מודאגת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צואה קשה - תגובה
ד''ר בתיה וייס28/07/2011שינויים בצורת היציאות שכיחים עם שינויי כלכלה. לרב מסתדר מעצמו, כדאי להמתין בסבלנות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יציאות מרובותziyh27/07/2011
שלום רב,
בני בן 2.9 מאז ומתמיד יש לו יחסית יציאות מרובות (יכול להיות 4-5 פעמים ביום). וזה למרות שהוא ילד רזה מאוד, שלא אוכל הרבה. (שוקל בערך 12 ק"ג).
בשבת החל לשלשל. השלשולים נמשכו כ-3 עד אתמול. מאז שבת כמעט שלא אכל, בעיקר שתה המון (תמיד שותה ממש הרבה) ואכל בננות, אורז ודברים קלים.
גם לאחר שהפסיק לשלשל, היציאות מאוד רכות אך לא נראות כשלשול.
כמו כן, הוא מתעורר בלילה לעשות, ובמשך היום עושה כ- 6-7 פעמים. חלק מן היציאות מעט קשות יותר ובחלק מהן יש חלק נוזלי - או עם מאין קצף/ריר עליהם.
האם יש צורך לפנות לבדיקה או שזה תופעת המשך של השלשול מסוף השבוע שעבר?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יציאות מרובות - תגובה
ד''ר בתיה וייס28/07/2011מס' היציאות אכן גדול יחסית לגיל. כדאי לבדוק בדיקות דם כולל לצליאק, צואה לפרזיטים.
פני ליעוץ מסודר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקאה מהאףשי25/07/2011
ביתי הפעוטה בת שבוע מקיאה את המטרנה (בשילוב חלב אם) לאחרונה היא מקיאה בכמויות גדולות ובנוסף מהאף האם זה תקין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הקאה מהאף - תגובה
ד''ר בתיה וייס26/07/2011הקאות מרובות אינן תקינות. אמנם יתכן ומדובר ברפלוקס בלבד, אך יש לראות האם אינה אוכלת ביתר, אלרגית לחלבון חלב פרה. לעתים צריך לבצע צילום ושט-קיבה לשלול בעייה אנטומית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גסטריטיסורד25/07/2011
שלום רב,
בעקבות כאבי בטן ושילשולים בשנתיים האחרונות לבני בן ה-7. עשינו אנדוסקופיה.
שבה ניצפו: acute gastritis without hemorrage
גסטריטיס באנטרום ובגוף, לא נודולרי, ללא ארוזיות או כיבים,
הקיבה- בצקתית אריתמטוטית ומעט מנוקדת באיזור האנטרום,
גסטריטיס פסית בגוף הקיבה, ללא נודולריות ,ללא ארוזיות או כיבים.
נלקחו ביופסיות לבדיקה.
שאלתי היא, מהו הרקע לתופעות אלו? מהן הסיבות לגסטריטיס כזו? ומה יכולה להראות הביופסיה?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גסטריטיס - תגובה
ד''ר בתיה וייס26/07/2011גסטריטיס יכולה להיות משנית לחיידק הליקובקטר פילורי, שימוש בתרופות, אלרגיה למזון, צליאק או מחלה דלקתית של מערכת העיכול. כדאי להמתין לתוצאות הביופסיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יציאות מרובותעדי25/07/2011
שלום,
בתי כמעט בת 6.
מזה מס' חודשים חל שינוי ביציאות שלה. הן נעשו מרובות אבל כמותית מאוד קטנות, לא מצליחה להתרוקן לגמרי. כמו כן, המרקם נעשה מאוד דביק מה שמקשה עליה (ולמען האמת אפילו עלינו - הוריה) לנקות ולכן היא חוזרת מהגן הרבה פעמים מלוכלכת. חוץ מזה הכל בסדר, מרגישה טוב, תיאבון רגיל, התפתחות תקינה. האם מדובר בעצם בעצירות? האם לפנות לרופא גסטרו?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יציאות מרובות - תגובה
ד''ר בתיה וייס26/07/2011אכן קרוב לודאי שמדובר בעצירות עם התרוקנות חלקית ולכלוך. ממליצה לתת טיפול למס' שבועות בנורמלקס או פגלקס לגרום לה להתרוקנות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירויותמאור24/07/2011
שלום רב.
בני בן 8 חודשים וסובל מעציריות קשות מזה מספר חודשים.
הוא יונק ואוכל מזון מוצק וטחון.
ככל הנראה הבעיה החלה לאחר שפעם אחת בשל העצירות והמאמץ נהייתה לו פיסורה ומאז הוא בטראומה ומפחד להתאמץ ולכן כל פעם נוצרת עצירות מחדש.
אנו בטיפול אצל גסטרו ילדים מזה כחודשיים.
הרופא המליץ לנו על שימוש בלקטולוז (אבילאק). תחילה במינון של 7 מ"ל פעמיים ביום אך מאחר שזה לא עזר הוא העלה לנו את המינון ל-10 מ"ל ועכשיו כבר ל-12 מ"ל (מחכים לראות אם עוזר ואם לא יעזור מעלים ל-15).
אני מבקש לשאול שתי שאלות בנושא:
1. האם זה הגיוני להגיע למינונים כה גבוהים ביחס למינון שכתוב על האריזה? האם מינון זה לא עלול להזיק?
2. שמענו על מיקרים דומים בהם נעזרו בפגלקס/נורמלקס אך הרופא שלנו מתעקש שזה לא יעיל כי צריך לשתות עם החומר כמות מים כזו שאין סיכוי שילדנו יצליח לשתותם ואז זה עשוי לגרום לתוצאה ההפוכה כי זה יצור "פקק". האם גם לדעתכם יותר נכון להגדיל עוד ועוד את מינון האבילאק ולא לנסות לעבור לנורמלקס? (אנו יכולים לתת לו את הנורמלקס בבקבוק חלב של כ-120 מ"ל).
תודה רבה,
מאור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצירויות - תגובה
ד''ר בתיה וייס26/07/2011נית ן לתת נורמלקס בתוך נוזל אם הוא שותה- צריך כחצי כוס מים/נוזל אחר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח גאסטרוסטוםצפון22/07/2011
שלום
הבן של עבר ניתוח פונדופליקאציה עם גאסטרוסטום , כעת לפני שנאחנו מאכילים אותו פותחים את הצינור ואז יוצאת כמות גדולה של אוכל- חלב- מהקיבה
מה הסיבה?
למה האוכל לא נספג?
מה עלי לעשות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח גאסטרוסטום - תגובה
ד''ר בתיה וייס26/07/2011צריך לראות שהגסטרוסטום במקום, פנה למנתחים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק בן 4 חודשים - שלשוליםימית21/07/2011
שלום רב,
בני שבוע הבא בן 4 חודשים. כבר 3 ימים הוא משלשל לפחות 6-7 פעמים ביום (לא בכמויות גדולות כל פעם, אבל מימי מאוד). האם ניתן לעשות משהו? האם יש צורך לעשות משהו? יש לציין שלא שונתה האכלה, טרם התחיל לאכול אוכל מוצק. הוא ניזון מסימילאק, חיוני, צוחק וללא חום, גם לא נראה שסובל מזה.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוק בן 4 חודשים - שלשולים - תגובה
פרופ` יורם בוינובר22/07/2011ממליץ מעקב רופא מטפל למניעת צחיחות. בדיקת משקל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך..
ימית22/07/2011תודה על תגובתך..
צחיחות הכוונה להתייבשות??
היום הוספתי לו לסימילאק דייסת אורז. אני שוקלת לתת לו מים שבושל בהם אורז. לא מצאתי מידע בנושא. האם זה בסדר?
כשהוא משלשל הוא אומנם מלכלך תיתול אבל לא בכמויות גדולות כל פעם.
מה דעתך בבקשה?
תודה
ימית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה??מירי21/07/2011
בתי בת שנה וחודשיים כשהייתה קטנה לא ינקה וסבלה מריפלוקס. החלפנו לה לאינפמיל וגם זנטק. כמובן שבשלב מסויים הפסקנו כשהפליטות הפסיקו והמשכנו עם סימילאק רגיל ותזונה רגילה.
כבר חודשים שהיא אוכלת מוצרי חלב אמנם, היא ממש לא אוהבת מעדנים ושמתי לב שהיא פולטת אחריהם. היום שוב זה קרה- פלטה אחרי דני וניל. אחרי קוטג' למשל היא לא פולטת וגם אחרי בקבוק. כבר מזה כמה ימים שיש לה לסירוגין צואה כהה, טיפונת רכה, מאוד מסריחה ומאוד חולית. ממש כאילו שפכו חול לתוך זה ומאוד מאוד קשה לנקות את זה.
היא עשתה חיסון של גיל שנה לפני כמה ימים אבל זה היה עוד קודם.
האם ייתן שהיא אלרגית? מה לבדוק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלרגיה?? - תגובה
פרופ` יורם בוינובר22/07/2011אין מספיק עדות לאלרגיה. השגיחי ותני מוצרים שהיא מקבלת ללא תגובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ftt וילד אלרגי. צליאק בדם שליליחגית21/07/2011
שלום.
בני בן שנתיים וחצי שוקל כ-10.400. נמצא כחצי שנה במעקב במרפאת ftt בשניידר. אלרגי לחלב ושומשום (לשומשום ברמה גבוהה - נושא מזרק). ינק עד גיל שנה וחצי. אוכל כבקבוק- שניים איזומיל מועשר בפוליקוז ודייסה, חלב סויה ואוכל ( לחם, ירקות, בשר, פחמימות, ביצים, פירות). מעדיף לשתות מיץ. בגן שותה מים בבית סירופ מהול בהרבה מים. לאור חוסר עלייה במשקל - עלה מסוף מרץ כ-300 גר' בלבד אם כי יש לציין כי היה חולה 4 פעמים מאז- נעשו בדיקות צואה שיצאו תקינות, בדיקות דם sma שיצאו תקינול למעט כולסטרול נמוך- מדדים תזונתיים טובים למעט אנמיה מחוסר ברזל ופריטין נמוך. תבחין זיעה- תקין. הרופא בשניידר המליץ בכל מקרה על טיפול של 10 ימים בפלג'יל. מקבל תוספת ברזל. רופאת הגסטרו שראתה את הילד ואת תוצאות טוענות שהוא חייב לעבור בדיקת גסטרוסקופיה כדי לאבחן מה הבעיה. אציין כי צליאק ק בדם נבדק 3 פעמים ויצא תקין. עם זאץ, מרבה להתלונן על כאבי בטן (ברמה יומיומית כמעט- אציין כי לפני שבוע סבל מוירוס בו היו גזים והקיא פעמיים). מתעורר כל לילה. בד"כ מס' פעמים. לעיתים בבכי רב של כאבים. יציאות רכות (פעמיים שלוש ביום) נראות עמו גלילים קטנים. יש לציין כי שמתי לב לאחרונה כי הצואה צפה באסלה ולא שוקעת לאור כל הנ"ל- האם לדעתך אכן חייב לעבור את בדיקת הגסטרו ( אציין כי הילד מפותח קוגניטיבית יפה לגילו וסה"כ הוא ערני, נמרץ, וחיוני אך רזה מאוד. אוכל סביר- לא מתלהב אך אוכל יחסית בסדר)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש לציין: אתמול התחלנו בטפול בפלג'ל
חגית21/07/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהftt וילד אלרגי. צליאק בדם שלילי - תגובה
פרופ` יורם בוינובר22/07/2011זה לא מקרה לדיון באינטרנט. כמו כן את יכולה לקבל התשובות בשניידר שם מצויים מומחים בנושאים שהזכרת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ייעוץ פרטימאי21/07/2011
רציתי לשאול איך אני יכולה להגיע לייעוץ פרטי של רופא גסטרו ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ייעוץ פרטי - תגובה
פרופ` יורם בוינובר22/07/2011הרשימה של רופאי הגסטרו נמצאת בכל קופות החולים ובאיטרנט.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רגישות לחלבדנה20/07/2011
שלום,
ביתי בת 10 חודשים והיא רגישה לחלב. בגיל חצי שנה בקרנו בגסטרו ילדים והוא אמר כי לקראת גיל שנה היא תעבור אישפוז יום בו יערכו לה בדיקות על מנת לבדוק אם הרגשות עדיין קיימת. שאלתי היא האם ניתן כבר לערוך את הבדיקות עכשיו ולא בעוד חודשיים.
תודה
דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רגישות לחלב - תגובה
פרופ` יורם בוינובר22/07/2011שאלי את הרופא שאליו םנית בעבר. לדעתי את יכולה להמתין 2 חד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)