פורום גסטרואנטרולוגיה ילדים, מחלות כבד ילדים - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • צליאק
    אביטל
    10/07/2011

    שלום רב בני בן שנה וחודש כחלק מבירור אנמיה( מקבל 20 טיפות טיפטיפות פריפל ועדיין המוגלובין 10.8 לאחר חצי שנה של טיפול) בבדיקת דם לצליאק התשובה היתה שלילית 8 מה זה אומר? לציין בגובה ובמשקל הוא מתחת לאחוזון 3 האים יש צורך בבירור יותר מהימן לצליאק? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צליאק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צליאק - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    11/07/2011

    בדיקות הצליאק מתחת לגיל שנתיים פחות אמינות. פני לגסטרואנטרולוג ילדים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פריחה פצעים מגרדת ,צואה קשה
    שמוליק
    09/07/2011

    כחודש פריחה ופצים מגרדים -טופל ברופא עור -קיימת הקלה אך לא נגמר .
    מלווה בקיבה המתאפיינת בגודים קטנים קשים בגודל "פול "המחוברים בנוזל עם צבע לא אחיד
    תודה רבה וסליחה על התיאור ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פריחה פצעים מגרדת ,צואה קשה - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    11/07/2011

    אינך מתאר במי מדובר. הפורום מיועד לגסרטו' ילדים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיאטה ללא גלוטן ורמת ברזל נמוכה.
    ירון
    09/07/2011

    שלום רב,
    בתי בת 8.5 ואובחנה כרגישה לגלוטן לפני כשנתיים על רקע חוסר בברזל.
    בבדיקות האחרונו וכן לפני שנה נראה שהיא שומרת כראוי על דיאטה נטולת גלוטן - CELIAC SCREEN=2.1 שהוא שהטווח הנורמאלי הוא 0-16.
    אך למרות זאת הברזל שלה הוא 38 שטווח המינימום הוא 37 והפריתין שלה גם הוא קרוב למינימום בעוד הטרנספרין הוא מעל הנורמה.
    כמו כן ההמוגלובין שלה הוא בטווח הנורמה .
    מה יכולה להיות הסיבה לחוסר בברזל ,
    בתודה,
    ירון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיאטה ללא גלוטן ורמת ברזל נמוכה. - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    11/07/2011

    את מתארת ערכים בתחום הנורמה ולא חסר ברזל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריפלוקס,עצירות וגזים- מבולבלת לגמרי
    ענבל
    08/07/2011

    שלום רב,
    בני בן 4 חודשים בעוד יומיים ואובחן ע"י רופא הילדים כסובל מריפלוקס בגיל חודש וחצי לאחר פליטות מרובות והקאות. (לא נעשו בדיקות כלשהן).
    בהמלצת הרופא העברנו אותו לאנפמיל AR ומיד הפסיק לפלוט אולם לאחר שבוע חזר בהדרגה לפלוט והחל לבכות בזמן ולאחר הארוחה- הרופא הסביר שיתכן והחומציות צורבת לו בושט אבל לא המליץ לתת לו זנטק כי המצב לא מאוד חמור.
    לאחר שהילד היה ממש לא נינוח ובכה המון החלטנו לנסות את הרפואה האלטרנטיבית והוא החל לקבל טיפות הומיאופתיות לריפלוקס - GUNA REFLUX בתוספת ABC דופילוס של סולגאר והיה שיפור דרמטי!!! הוא הפסיק לפלוט לחלוטין והיה רגוע ושמח אבל כחודש וחצי לאחר שהחל לאכול את האנפמיל היציאות שלו הפכו קשות מאוד (גללים) וירדו בכמות והוא מאוד סובל מגזים ומתפתל ובוכה כל פעם לפני ובזמן שעושה קקי (בדקתי את הצואה ולא ראיתי דם).
    הוא מקבל סימקול להקלה על הגזים ואני עושה לו עיסוי בבטן ובכפות הרגלים ומקפלת לו את הברכיים לחזה כמו שהרופא המליץ ובנוסף, בהמלצת הרופא, נתנו לו מיץ של עגבניה שלא ממש עזר לצואה אבל החמיר מאוד את הריפלוקס ולכן הפסקנו עם העגבניה (חל שיפור מידי) ולאחר יומיים התחלנו לתת לו נורמלקס, שוב, בהמלצת הרופא.
    מאז שהתחיל עם הנורמלקס הצואה התרככה מעט אבל הוא צורח ובוכה המון- יש החמרה נוראית בגזים ובריפלוקס (אם זה הגיוני?), פולט המון ובוכה וחסר מנוחה רוב הזמן ואני כבר מיואשת... : ( אני מאוד רוצה להקל עליו אבל אני כבר לא יודעת מה לעשות!
    סליחה על המגילה אבל רציתי שתדעו את כל הפרטים כי אני מניחה שיש קשר בין כולם ואולי אתם תוכלו סוף סוף לעזור לי?

    תודה רבה ושבת שלום
    ענבל אמא של אופיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריפלוקס,עצירות וגזים- מבולבלת לגמרי - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    11/07/2011

    מכיון שתופעות הרפלוקס פסקו את יכולה לנסות ולהפסיק את האנפמיל AR ולחזור לפורמולה אחרת.ניתן להוסיף דייסה אם ממשיך בהקאות. פליטות בלבד אינן מחייבות טיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריפלוקס,עצירות וגזים- מבולבלת לגמרי

    ענבל
    11/07/2011

    תודה לך ד"ר על התשובה, הפסקנו לתת לו את הנורמלקס לפני 4 ימים, הגזים וההתפתלויות השתפרו והוא חזר להיות חיוני אך לצערי הפליטות החמירות בתדירות ובכמות- עכשיו פולט בכל ארוחה מיד לאחר הגרעפס באמצע ובסוף הארוחה ובכמות גדולה מאוד (אולי מקיא?) והעצירות חזרה כמובן ואיתה החוסר שקט...

    שאלותיי הן:
    1. האם ייתכן כי הנורמלקס גרם לכזאת החמרה בפליטות??? (לפני כן היה פולט טיפה פעם ביום...)

    2. האם ייתכן שאנחנו מטפלים בסימפטומים ולא בשורש הבעיה?
    ייתכן שהוא בכלל רגיש לחלבון חלב פרה ומכאן כל התופעות- פליטות, גזים מרובים וחוסר שקט?
    היית ממליצה אולי לנסות תמ"ל צמחי על בסיס סויה לתקופה מסויימת או שזה יכול להחמיר את המצב עוד יותר?

    שוב תודה לך והמשך יום נפלא
    ענבל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא אוכלת
    גיל
    07/07/2011

    הילדה בת שנה ועשרה חודשים כמעט ולא אוכלת דבר פרט למטרנה .
    יש למציין שעד לפני חודש אכלה בין לבין בננה, מרק, מעדנים וכו.
    מהעבר זכור לנו שהיה פסק זמן באכילה כאשר הייתה מוציאה שיניים וזה היה נמשך לכל היותר עד שבוע עד שהייתה חוזרת לעצמה.
    היום כבר למעלה מחודש לא רוצה לאכול דבר פרט למטרנה וקצת נשנושים (ציפס, במבה).
    אנו מודאגים. מה עלינו לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא אוכלת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא אוכלת - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    11/07/2011

    פני לבירור מרפאת אכילה לגיל הרך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איבוד חלבונים
    עינת
    07/07/2011

    שלום רב,

    בת שלנו בת שנה וחצי. משקל לידה 3800 כעט 9600.
    מגיל שנה שמו לב בבדיקות דם שהחלבונים ירודים גם פרוטאין וגם אלבומין. עשו בדיקת צואה אלפא 1 ומצאו איבוד חלבונים דרך הצואה. החלבונים ממשיכים לרדת ורואים את זה בבדיקות דם שעושים פעם בחודש בנוסף פריטין כעט עומד על 4. מאז הלידה הילדה לא אכלנית גדולה ולרוב ללא תיאבון בריא.
    כעט אנו מחכים לתוצאות של גסטרוסקופיה.
    האם תלונות אלה יכולות להצביע על צליאק לאור העובדה שבדיקות דם לצליאק יצאו שליליות למעט igg iga נמוכים?
    ברור לי שגסטרוסקופיה תתן תשובה חד משמעית אבל ברצוני לדעת לאן נושבת הרוח!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איבוד חלבונים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איבוד חלבונים - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    11/07/2011

    אין בטחון שהבדיקה הגסטרסקופית תתן תשובה, לעתים יש להמשיך ולברר את יתר מערכת העיכול. לא ניתו לשלול צליאק אם האימונוגלובולינים נמוכים ולכך הביופסיה תתן תשובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרוקטלגיה פוגאקס ילד בן חמש
    שרון
    04/07/2011

    שלום רב,
    בני בן החמש סובל מתופעות של כאבים חדים בפי-הטבעת, כמעט תמיד לפני השינה. ההתקפים קצרים יחסית, אך כואבים לו מאוד. לאחרונה יש מצב של כמעט כל לילה לפני השינה. האם יכול להיות שיש לו פרוקטלגיה פוגאקס? קראתי על זה קצת והתסמינים הם ממש אותם תסמינים. הוא אינו סובל מכבי בטן, תועלים, עצירות או שלשולים. אין לו טחורים או פיסורות (בדקנו אצל הרופא שלו)
    אם זה כן פרוקטלגיה פוגאקס, האם יש דרך להקל עליו? הוא ממש סובל מזה. אולי פיזותרפיה כלשהיא או משהו דומה. אשמח לכל כיוון שתוכלי לתת לי.
    תודה מראש
    שרון

    נ.ב הוא מטופל בסוגע ברזל שונים בשל אנמיה מגיל שנה. מדי פעם הוא נכנס לטווח של ההמוגלובין בעיקר בשנה האחרונה. הוא נבדק לצליאק בגיל שנה וחצי ושללו. האם יש לך כיווני בדיקה בנושא זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרוקטלגיה פוגאקס ילד בן חמש - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    11/07/2011

    כדאי לחזור על בדיקה לצליאק- לפני גיל שנתיים אמינותה פחותה.
    בהחלט יתכן כי מדובר בפרוקטלגיה. ניתן לנסות "עמידת שש" לשחרור גזים. טיפולים בילדים פחות מבוססים. אפשר לשקול דיקור , מסאז' מקומי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקת בת 5.5 חודשים
    ישראל
    03/07/2011

    שלום רב, אני אמא לתינוקת בכורה בת 5.5 חודשים.
    יצויין כי היא נולדה לא אכלנית למן הרגע הראשון. בשלושת חודשי חייה הראשונים ובהמלצת רופאת הילדים קיבלה אי אלו סוגי מזונות כאשר האבחנה בסופו של דבר הייתה של מומחה גסטרו + רופאת הילדים כי ייתכן שמדובר בריפלוקס סמוי ובקוליק קשה. אכן עברנו חודשים קשים מנשוא עם בכי בלא הפסקה במשך 4 חודשים ואכילה מאוד קשה. ("מלחמה" על כל בקבוק). התינוקת מקבלת אינפמיל ar מזה שלושה חודשים אך ללא הטבה. האכילה ממשיכה להיות משימה מאוד קשה. בשלושת השבועות האחרונים חל דבר נוסף והיא הפסיקה לישון בלילות. גם אם הלכה לישון לאחר שכן הסכימה לאכול היא מתעוררת כעבור שעתיים ובזה הסתיים עניין השינה. כל שעה מתעוררת בבכי לחצי שעה. אני מנסה כבר מספר שבועות לשלב טעימות אך מסרבת לשתף פעולה. אנחנו כבר מספר שבועות מתוסכלים מאוד לא ישנים בלילות ולא שקטים מכמות המזון שהיא מקבלת (500 מ"ל ליום בערך).
    אציין שהיא מאוד ערנית, חביבה ומשתפת פעולה. מתהפכת (לצד אחד) מפטפטת. (עדיין אינה צוחקת בקול רם) אך מחייכת ללא סוף וגם בוכה כשצריכה. אני חרדה שמשהו אתה לא בסדר. בשבוע האחרון ביצענו בדיקות מעבדה כדי לשלול מחלות ואולי רגישויות והכל יצא תקין. ועדיין אינה אוכלת טוב, אינה ישנה ומחשבות קשות פוקדות אותנו שמא אנו לא עוזרים לה וחלילה שמשהו בהתפתחות שלה לא תקין. (חשוב לומר שהיא עולה במשקל לאט לאט. נולדה 2.930 והיום בגיל 5 חודשים 5.350 ק"ג) - אנא מבקשת עצתכם המלומדת בהקדם!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוקת בת 5.5 חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקת בת 5.5 חודשים - תגובה

    ד''ר עקיבא פרדקין
    06/07/2011

    קרוב לוודאי שהתינוקת סובלת מבעיות אכילה של הגיל הרך.
    מאחר ולא נמצא פתרון במסגרת הקהילה - רופא ילדים וגסטרו ילדים ממליץ לך לבקש הפנייה לצוות מרפאה לבעיות אכילה בגיל הרך כדאי לעבור אבחון ולקבל הדרכה וטיפול מתאימים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 10.5 חודשים, שילשול הומוגני ירוק
    נירה
    03/07/2011

    שלום,
    בני נהג לאכול אינפמיל. לפני שבועיים עברנו לאוכל ללא לקטוז בהמלצת הרופא בגלל כאבי בטן ובאמת הכל הסתדר.
    כעת, כבר 3 ימים הוא חולה- מצונן ומשתעל+חום 38.5-39.5, ובנוסף משלשל שילשול אחיד בצבע ירוק שחור. החלפנו חזרה לאינפמיל והפסקנו לתת ברזל בכדי לוודא שזה לא בגלל האוכל החדש או הברזל- והשילשול ממשיך להיות ירוק שחור.

    מה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 10.5 חודשים, שילשול הומוגני ירוק - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    03/07/2011

    שלשול ירקו בזמן מחלה חסר משמעות. אם אכן "שחור כזפת" פנה והראה לרופא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי בטן?
    גל
    03/07/2011

    שלום,
    ביתי בת שנה וחודש. יונקת ואוכלת מוצקים.
    ברקע רגישות לחלב ושומשום שהתבטאה בדם בצואה בהיותה בת שבועיים. כשנמנעתי אני ממזונות אלו התופעה חלפה.
    לפני כחודשיים חזרתי לאכול מוצרי חלב ותופעת הדם לא חזרה. ביתי עדיין לא אכלה מוצרי חלב ושומשום.
    תבחיני עור לחלב, שומשום, סויה, ביצה, דגים ובוטנים - שליליים.
    העליה במשקל של ביתי איטית (נולדה 4370. שקלה בגיל שנה 9 קילו). טועמת מהאוכל המוצק כמויות קטנות. בררנית מאוד.
    ספירת דם תקינה (המוגלובין 11.4).
    שתן תרבית וכללית תקינים.
    צואה לתרבית תקינה.
    מפותחת ומאושרת.

    בתקופה האחרונה קורה שמתעוררת באמצע הלילה ובוכה מאוד במשך כשעה. אני מרגישה שכואב לה משהו (בטן? שיניים?). לאחר כשעה של בכי והרבה הנקות חוזרת לישון.

    האם הבכי באמצע הלילה מדאיג? מסמן משהו?
    האם עליי לערוך בדיקות כלשהן?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי בטן?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי בטן? - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    03/07/2011

    אלרגיה לחלבון חלב פרה חולפת במרבית המקרים עד גיל שנה. ניתן לבצע "נסיון חלב" לבדיקה. לא סביר כי התלונות הן עקב אכילת חלב שלך. יש סיבות רבות להתעוררות ילדים בגיל זה שלרב אינן קשורות למחלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרבית צואה חיובית
    דני
    01/07/2011

    שלום,
    בני בן 8 חודשים. סבל במשך שבוע משלשולים אשר התחילו לאחר יום אחד של הקאות.
    נשלחה תרבית צואה והתקבלה היום תשובה חיובית. לאור זאת שהבנתי מרופא המשפחה שיש בימים אלו "מגפה" של וירוס הגורם הקאות ושלשולים התוצאה הפתיעה אותי. בני הבריא לחלוטין לפני 3 ימים והשלשולים הפסיקו.
    שאלותי -
    1. האם יש צורך בטיפול לאור העובדה שהוא אינו משלשל יותר ונראה בריא?
    2. האם תשובה חיובית לא אמורה לציין גם את סוג החיידק? רופא המשפחה לא שלח בדיקת צואה לחיידק ספציפי.
    3. להבנתי, בצואה קיימים חיידקים באופן קבוע. האם יתכן שתשובה חיובית הינה מוטה עקב עובדה זו?
    תודה ושבת שלום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תרבית צואה חיובית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרבית צואה חיובית - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    03/07/2011

    קרוב לודאי שהתשובה מתייחסת לוירוס שנבדק ולא חיידק. ברר עם הרופא. בוירוס אין מקום לטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת שנה ושמונה חודשים
    שלומית
    30/06/2011

    ערב טוב
    בתי בת שנה ושמונה חודשים. בדרך כלל יש לה בין 1-3 פעמים יציאות ביום .
    בימים האחרונים עושה כ -4-6 פעמים והצואה השתנתה למרקם רך מעט מזכיר מרקם נזלת ובצואה ניתן להבחין בחתיכות אוכל . כמו כך הריח השתנה.
    לא מדובר על צואה מימית כמו שלשלולים
    בסהכ מבחינה התנהגותית ותזונתית לא חל שינוי .
    (תזונתה מורכבת משני בקבוקים ביום- בוקר ערב ובמהלך היום ארוחת בוקר וצהריים מוצקים) .
    אשמח לקבל הסבר האם מדובר על איזה בעיית עיכול/וירוס והאם יש לגשת לבדיקת רופא.

    תודה והמשך ערב טוב

    אורית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת שנה ושמונה חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת שנה ושמונה חודשים - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    03/07/2011

    כדאי לשלוח צואה לתרבחת ולפרזיטים, בעקר אם היא נמצאת במעון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • fragilis-בת שנה וחודשיים
    כרמית
    30/06/2011

    שלום רב
    ביתי בת שנה וחודשיים .לפני כחצי שנה היה לה חוסר תאבון כאבי בטן והקאות -בבדיקת צואה נמצא-dentaameba fragilis .רופא הילדים נתןflagyl אך היא לא הגיבה לזה טוב-אי שקט והקאות ולכן זה הופסק לאחר מנה בודדה .התיעצתי עם רופא גסטרו ילדים שאמר שאין צורך לעשות או לתת כלום .
    לאחרונה,מזה כחודשיים היא כמעט לא אוכלת כלום במשך היום-לא מוצק\רך\מטרנה ממש חוסר תאבון מוחלט.האם יש קשר בין זה לפרגיליס ?האם יש לתת flagyl?
    אודה על התשובה-כרמית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    fragilis-בת שנה וחודשיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • fragilis-בת שנה וחודשיים - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    03/07/2011

    קרוב לודאי שלא. שלחי בדיקה נוספת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקת בת חודשיים
    שולי
    30/06/2011

    שלום,

    ביתי נולדה במשקל 3040
    לידה רגילה שבוע 40
    הוצאת מקוניום באופן עצמי ללא התערבות -בגיל 44 שעות
    מאז ועד היום כל 4-6 ימים יציאות קקי רכות
    פיפי באופן שוטף
    בשלושה ימים האחרונים יציאות של קקי כל יום ומספר פעמים ביום (3+/-)
    יונקת מלא ולפני שבועיים התחלנו בתוספת בממוצע בקבוק סימילאק אחד ליום
    עליה במשקל כל שבוע 130-150 גר
    כיום שוקלת 4200 ק"ג
    בדיקת כירורג/גסטרו-תקין ללא ממצאים
    שלחו אותנו לתבחין זיעה-בדיקה ראשונה לפני חודש-בוצעה ללא מספיק זיעה
    שלחו אותנו לתבחין זיעה נוסף

    דעתך בנושא? יש מקום לדאגה? אנחנו דואגים
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוקת בת חודשיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקת בת חודשיים - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    03/07/2011

    צריך להמתין לתשובת תבחין הזיעה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת חמש וחצי
    ראובן
    30/06/2011

    בתי בת חמש וחצי עם תסמונת איקס שביר ועיכוב התפתחותי. היא ישנה עם חיתול בלילה וכמה פעמים בשבוע היא מתעוררת עם חיתול מלא פיפי וקקי מרוח על גופה ועל שערותיה ואפילו על הקירות שליד המיטה.. מה אני עושה על מנת לגמול אותה מלעשות קקי בשנה וללכלך את עצמה ואת מיטתה?

    אנא עזרו לי

    ראובן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת חמש וחצי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת חמש וחצי - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    03/07/2011

    לא ניתן לתת "מרשם" לדבר מבלי לראות ולבדוק את הילדה.
    בבי"ח ספרא תל השומר קיימת מרפאה לבעיות מסוג זה- 03-5305006.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום