מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ויואנס לטיפול בדיכאון או קשב וריכוז?אלי06/01/2016
היי ד"ר,
האם התרופה ויואנס יכולה לטפל בדיכאון כתרופה ראשונה או משלימה, למרות שהיא אמורה לטפל בקשב וריכוז, בכל מקרה כשביקשתי את התרופה מהפסיכיאטר הוא טען שהיא תחמיר דיכאון וחרדה אצלי, אז בשלב ראשוני הוא אמר לטפל בדיכאון ורק לאחר מכן בשלב קצת יותר מאוחר לקחת אותה, האם נכון הדבר, כי שמתי לב שיש פסיכיאטרים שנותנים את התרופה במצב דיכאון ויש כאלו שטוענים שהיא מחמירה דיכאון וחרדה? מה נכון, למה יש שתי דעות של רופאים שסותרים אחד את השני?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ויואנס לטיפול בדיכאון או קשב וריכוז? - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור12/01/2016לא בהתוויה לדיכאון ולא מומלץ כטיפול יחיד לדיכאון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סימבלטהאלה05/01/2016
שלום, רציתי לשאול האם אדם אשר סובל ממאניה דפרסיה המחשבות אובדניות מותר לו לקחת את התרופה סימבלטה? ורציתי לדעת אם ישנו ספר אשר מסביר בפירוט על התרופה הזאת ו ההשפעות. תודה מראש .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה חלקית
שמוליק05/01/2016שלום אלה.
אינני רופא.
סימבלטה היא תרופה אנטי-דיכאונית השייכת למשפה של מעכבי ספיגה חוזרת של נוראפניפרין וסרוטונין (SNRI).
הטיפול התרופתי הבסיסי במאניה-דיפרסיה הוא מייצב מצב רוח.
אם המייצב אינו מספיק יעיל נגד הפאזות המאניות - מקובל להוסיף תרופה אנטי-פסיכוטית, אך אם המייצב אינו מספיק יעיל נגד הפאזות הדיכאוניות - לא מקובל לתת תרופות אנטי-דיכאוניות, כי הן עלולות לגרום למצבים מאניים. רק אם ישנה הגנה של תרופה אנטי-פסיכוטית, אז ישנו הגיון לתת תרופה אנטי-דיכאונית, אבל מדובר במקרים נדירים.
כל טוב,
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסימבלטה - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור12/01/2016באם מדובר במצב דיכאוני קשה , ומטופל תחת מייצבים מצב רוח ונוגדי פסיכוזה, ניתן להוסיף נוגד דיכאון בהפרעה דו קוטבית, בדר'כ לזמן מוגבל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלותאורי05/01/2016
שלום,
רציתי לדעת:
1. האם יש מה שנקרא "נטייה להיכנס לאובססיות" בכל מיני נושאים בחיים ומה ניתן לעשות מלבד טיפול תרופתי.
2. לגבי AMBIEN CR 12.5mg - האם נטילת שני כדורים משמעותה שינה ליותר מ-8 שעות?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלות - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור12/01/20161. מרכיב אישיותי , קלאסטר C , פיתרון בשיחות בנוסף לתרופות.
2. מינון כפול של אמביאן , עלול להוביל ליותר שעות שינה , למרות שזמן מחצית החיים בסביבות 6 שעות.., כך שלא בטוח ולעתים לא מומלץ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יעילות כדורים אנטי דיכאונייםגלית04/01/2016
שלום רב,
רציתי לבדוק בנוגע לכדורים אנטי דכאוניים... האם הם יעילים גם במקרה של דיכאון הנובע מסיבות אוביקטיביות לחלוטין, דוגמת מצב כלכלי קשה, גירושין וכו' ? שהרי למיטב הבנתי, כדורים אלו מסדרים את האיזון הכימי במוח, ולכן לא ברור לי כיצד יוכלו לעזור כאשר מדובר במצב אוביקטיבי, שלעניות דעתי אינו קשור לשיבוש כימי של המערכות..
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גליתוש
רונן04/01/2016לא שמת לב אבל התשובה לשאלה שלך נמצאת בגוף השאלה שלך חחחחח האיזון במוח כביכול נפגע בגלל שהתגרשת ואת במצב קשה וזה הכניס אותך לדיכאון ...דיכאון וחרדות לא חייבות להיות משהו מולד,זה בהחלט יכול לקרות כתוצאה ממשברים ואירועים חריגים שאנו עוברים במהלך החיים. אשמח לייעץ ולהסביר לך.בלי שום קשר ניתן לעשות עוד פעולות לשפר את המצב מלבד לקיחת כדורים. אין ספק שבמצבים קיצוניים שממש נפגע התפקוד היום יומי ואיכות החיים ושום דרך אחרת לא עזרה אפשר להעזר בכדורים וזה בסדר גמור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה רונן
גלית04/01/2016על תגובתך המהירה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסתייגות קלילה
שמוליק05/01/2016שלום גלית ורונן.
די מסכים עם התגובה של רונן. גם אני לא ממש חסיד גדול של התרופות, כיוון שהתרופות ה-ר-ס-ו אותי עם תופעות הלוואי שלהן.
אצל כל מטופל זה עובד אחרת, ולפעמים התרופות משפרות קצת את מצב הרוח, ואז יש יותר מוטיבציה להתמודד עם הקשיים בזוגיות וכיו"ב. יש גם כאלה שמחפשים תרופות ומעדיפים לברוח מההתמודדות, ולהם באמת עדיף לקחת תרופות כדי שירגישו קצת יותר טוב...
בכל אופן, אהבתי את התגובה שלך רונן. אתה עשר!!
כל טוב,
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגלית אם זה לא דיכאון כבד אל תתחילי
הידד לגראס06/01/2016אני לוקחת 6 שנים כדורים.
לאחר כמה שנים אני יכולה לדווח שהתרופות פוגעות פגיעה מוטורית-פוגעות בזיכרון ובאיכות חיים בצורה משמעותית.
גורמות לתחושת בלבול ישנוניות מוגזמת כבדות ועייפות נוראיים.
את נהיית זומבי. זה משתיק בך המון חלקים. את לא ערה לדברים...
את לא לומדת ולא מפתחת את המוח...הרבה דברים מתפספסים לך..
נוח מאוד לחשוב "אני אקח רק לתקופה קצרה עד שהדיכאון יעבור"..
קל מאוד להתחיל כשמרגישים שלא יכולים לשאת את הדכדוך אבל קשה מאוד להפסיק..
ולא נראה לי שיש כאן אחד שלא הגיע לשלב המייאש הזה בחיים שהוא מת להפסיק...אני כבר נמצאת בשלב הזה 3 שנים...
כן ..זה סמים!
אז למה מלכתחילה??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה מור על השיתוף
גלית07/01/2016אני שוקלת בכובד ראש ומנסה להתמודד כרגע בלי כדורים.
מקווה שאצליח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמור, אילו תרופות לקחת?
שמוליק09/01/2016שלום מור.
זומביות היא תופעת לוואי שכיחה וידועה של תרופות אנטי-פסיכוטיות.
בדרך כלל מה שנותנים לדיכאון, זה תרופות אנטי-דיכאוניות, ותופעות הלוואי השכיחות שלהן הן פגיעה בתיפקוד המיני והשמנה.
אילו תרופות קיבלת, האם קיבלת גם אנטי-פסיכוטיות?
אני אשמח אם תסכימי לענות. כמובן שאת לא חייבת.
כל טוב,
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה שמוליק
גלית07/01/2016בהחלט אקח לתשומת ליבי :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריטלין la המקום טגרטולסובלת04/01/2016
לבת שלי יש הפרעות קשב וריכוז, הפסיכיאטרית החליטה שהיא צריכה טגרטול 200 מ"ג, אני מעדיפה ריטלין על פני טגרטול, לאחר תקופה של שלושה חודשים, הרופא רשמה ריטלין 30 מ"ג פעמיים ביום,
השאלה האם תהייה השפעה שלילית כלשהי מהמעבר מטגרטול לריטלין,? והאם הריטלין הוא הכדור הנכון, לאדם חסר שקט וריכוז?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריטלין la המקום טגרטול - תגובה
ד``ר יעקב חרמון04/01/2016שלום זקי
ריטלין וטגרטול הינן תרופות שונות בתכלית ומשתייכות לשתי משפחות שונות.
מה הסיבה שהיא קיבלה טגרטול?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היפומנייה חוזרתנועה03/01/2016
מזה 5 שנים רמיסיה חלקית. בתחזוקה של אביליפיי 15 אחכ 10 ועוד משהו שיעזור לדאון. כלום לא. בסוף עבר הזמן הסתיימו לימודים גבוהים בקושי רב .קרה טריגר שגרם להיפו פסיכוטי עם שמחה ובכי סתם ככה.עכשיו נותנים 2 מג קלונקס עם זיפרקסה 5 ו 10 אבילי. האם השתנתה הגישה ונותנים עכשיו קלונקס 2 מג. למה התקף קודם לא נתנו. אולי הם משחקים עם התאמה בניסוי וטעייה.מה עושים? האם אני יכולה להביא פסיכיאטר מטעמי לבית החולים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היפומנייה חוזרת - תגובה
ד``ר יעקב חרמון04/01/2016שלום לך
הקלונקס 2 מג ניתן לתקופה קצרה לצורך איזון עד שימצא הטיפול הקבוע הנכון והאפקטיבי ביותר עבורך.
תרגישי טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השפעת כדור קלונקס-חלוקהראובן02/01/2016
שלום. אני מטופל בשל הפרעת פאניקה כמה שנים בקלונקס 2 מ"ג אותו אמר לי הפסיכיאטר לקחת בכל לילה לפני השינה זאת לאחר שמספר SSRI לא עזרו למצבי.
בנוסף אני סובל מהפרעת חרדה כללית GAD אשר אני חש במהלך היום.
רציתי לשאול האם הקלונקס שאני לוקח בלילה משפיע על החרדה ל-24 שעות ומכסה בעצם יממה שלמה או שאם אחלק את המנה לפעמיים ביותר (1 מ"ג בוקר+ 1 מ"ג לילה) תהיה יותר השפעה חזקה על הפרעת החרדה?
(הפסיכיאטר טוען שאין שום הבדל כי קלונקס פעיל למשך 24 שעות ויותר)
אשמח לשמוע את חוות דעת רופאי הפורום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השפעת כדור קלונקס-חלוקה - תגובה
ד``ר יעקב חרמון04/01/2016שלום לך
כדאי לחשוב על אפשרות אחרת מלבד הקלונקס שהינו כדור ממכר מאוד.
תרגיש טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברינטליקס brintellixשירן02/01/2016
איך ואיפה אני יכולה להשיג את הכדורים נוגדי דיכאון ברינטליקס?
תודה לעונים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברינטליקס brintellix - תגובה
ד``ר יעקב חרמון04/01/2016נמצאת כבר בבתי מרקחת בקניה פרטית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על גראס רפואיאלי02/01/2016
האם ידוע לך משהו לגבי החומר CBD שנמצא בגראס?
האם יש לו תכונות ריפוי אנטי פסיכוטי אנטי דיכאוני אנטי חרדתי?
מדוע נותנים גראס רפואי לאנשים עם פוסט טראומה מה זה נותן?
למה קיימת התוויה רק לפוסט טראומה ולחרדות ודיכאון לא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה על גראס רפואי - תגובה
ד``ר יעקב חרמון04/01/2016בעיני אפשר להתייחס לגראס כפי שמתייחסים לכמוטרפיה-מתאים רק למקרים קשים וקיצוניים וכשאין אופציה אחרת!
לחרדה ודכאון ישנן תרופות מעולות!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התקפי פאניקה וחרדה ורמות דופמיןליאור02/01/2016
בזמן התקף חרדה קשה רמת הדופמין במוח עולה יותר מידיי, או יורדת יותר מידיי..?
כי בזמן התקף חרדה יש תחושה של רעידות, ורעידות נראה לי קשור לרמות נמוכות מאוד של דופמין מאיך שאני יודע.
המרכיב הקנבינואידי בקנאביס ה-THC ידוע כמתקשר לרצפרטור CB1, שמפעיל את הדופמין וגורם לרמה גבוה יותר של דופמין ואז מורגשת תחושת הסטלה המהנה.
אבל תהיתי האם יש גם מצב שה-THC יכול גם להוריד את רמת הדופמין בזמן עישון ולא לגרום לעליה שתביא לתחושת סטלה טובה... כי יצא לי לשמוע לא מעט פעמים על התקפי חרדה בגלל קנאביס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התקפי פאניקה וחרדה ורמות דופמין - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור05/01/2016התקף חרדה - מערכת הסימפטטית, מרכיב נוראדרנלין, מאוד גבוה, לכן מומלץ להפחית קפה, קולה וממריצים.
גראס - יכול להחמיר חרדה ואף מצבים פסיכוים בקרב רגישים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וולבוטרין לא משפיע לאחר תקופת הסתגלות של חודשחיים01/01/2016
אהלן,
הפסיכיאטר החליט לתת לי וולבוטרין בתוספת סורבון, להקלה על תסמיני דיכאון עצבות וחרדה וכתחליף לריטלין נגד קשב וריכוז . היום בדיוק חודש כבר,ועדיין לא מרגיש השפעה כלל, אני לוקח את המינון המקסימאלי של התרופה כשלושה כדורים 150X3 =450 וחצי סורבון בבוקר, פשוט חבל לי על המאמץ והכסף,
מה עושים במצב כזה? האם וייתכן שהסורבון מפריע להשפעה של הוולבוטרין והם לא משתלבים יחד או שפשוט הגוף שלי מסתגל למינונים, או שקל פשוט וחלק התרופה לא משפיעה עליי? מה פסיכיאטר שמבין עבודה אמור לעשות במצב כזה? האם להוריד לחלוטין את הוולבוטרין או שלשלב איתו תרופה נוספת ממשפחה אחרת, או להחליף לחלוטין את הטיפול.... האם ייתכן מצב כזה שהתרופה כלל לא משפיעה עליי, כאילו לא לקחתי אותה בכלל ואין תופעות לוואי..
במידה וכן: איזה תרופות יש מהמודל החדש, כמה שפחות תופעות לוואי ושלא יפריע לנהיגה, משהוא בסגנון הוולבוטרין, והאם כל פסיכיאטר אמור להכיר גם את התרופות החדשות שמתעדכנות?
בנוסף מה לחרדה וקשב וריכוז, כי ריטלין עושה תופעות לוואי רציניות, כל סוגי הריטלין לא באים לי טוב, נסיתי קונצרטה,LA וכו'... לדברי הפסיכיאטר התרופה הנ"ל הייתה אמור לכסות על כל זה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר וולבוטרין לא משפיע לאחר תקופת הסתגלות של חודש - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור04/01/2016האיזון לפעמים לא פשוט. כל טיפול לדיכאון שמשפר מוטיבציה , קשב וריכוז, עלול להחמיר אי שקט וחרדה. טיפול נוגד חרדה, עלול להוריד את היעילות של ממריצים, באופן כללי.
יש לקבוע מטרות טיפול , מה הכי חשוב ? 1, 2.. 3
להבין לפעמים שיש צורך לוותר על יעילות מקסימלית לטובת בטיחות.
חשוב למצות טיפול בשיחות , CBT , היפנוזה לטיפול בחרדות ובירור מרכיב דיכאון ( אשמה , וויתור עצמי , פספוס בחיים ועוד.. ).
מאוד חשוב לברר את המצב הגופני , כולל פרופיל הורמונלי.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה ההמלצה ממה שעולה באשכול שפתחתי?
טל05/01/2016אני צריך תרופות שיהיו עם כמה שפחות תופעות לוואי וכן עדיפות שיהיו בסל התרופות.
וולבטרין בשילוב סורבון לא עובד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התמכרותחן31/12/2015
שלום אני נוטל תרופות פסיכיאטריות המון שנים ובינם לנוזפים במינון נמוך ועוד כדור פעם בשבוע . בעקבות התופעות לאווי של הלפונקס כגון עייפות איבוד אנרגייה אפילו דיכאון אני נוטל גם ריטלין הגעתי לריטלין מינונים גבוהים וברצוני לרדת מימנו לא לגמריי אבל להיות לא תלויי בו שלא יישב לי בראש מתי אני אקח עוד כדור רציתי לדעת עם יש תחליף לריטלין כמו שיש תחליף לתרופות אופייטיות העם אפשר לקחת תרופה שתמלא את המקום החסר של הריטלין אני מתבייש כבר מעצמי מעצם זה שאני תלויי בתרופה אין תחליף אלייה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התמכרות - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור05/01/2016תחליף לריטלין = אדרונקס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרופות מתאימותאנונימי31/12/2015
שלום,שאלתי היא-איזה תרופות פסיכיאטריות או כל תרופה שפסיכיאטר נותן אסורות לאדם עם פרנויה-פרנואיד והאם ריספרדל היא אחת מהם? ואיזה תרופות נועדו לטפל בפרנויה ? השאלה השנייה שלי האם השילוב של ריטלין וריספרדל הוא שילוב אסור ?ואם כן למה ?והאם הוא מומלץ? ואם לא למה?,השאלה השלישית שלי היא האם ריספרדל או רטלין l20 או שניהם ביחד יכולים לגרום לשיעור יתר אצל נשים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרופות מתאימות - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור05/01/2016כל תרופה שמעלה דופאמין - אסורה במצב פרנויה ( מחשבת שווא) , לדוגמה ריטלין.
רספירדל - לפעמים יכול לשבש את המחזור ואת הפרופיל ההורמונלי אצל נשים, פחות סביר ששיעור יתר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נואשת לעזרה. ד"ר בבקשההידד לגראס30/12/2015
שלום..
אני בת 22 כבר 6 שנים לוקחת כדורים פסיכיאטרים.
כל כדור שניסתי מהssri מגביר לי את כמות החלומות בלילה ופוגע משמעותית באיכות שינה שלי. כתוצאה מכך אני קמה עייפה ומותשת עוד לפני שהתחיל היום וכל היום רק מחפשת זמן לישון.
האם ידוע על תרופה נגד דיכאון שלא פוגעת בצורה כזאת באיכות השינה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נואשת לעזרה. ד"ר בבקשה - תגובה
ד``ר יעקב חרמון30/12/2015שלום לך
יש לנסות מינונים גבוהים יותר ושילוב תרופות בכדי להתגבר על הבעיה.
יש פתרון ואל תתיאשי מלמצוא את הנוסחה המתאימה לך.
תרגישי טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמינון גבוה יותר יפחית את החלומות?
הידד לגראס31/12/2015לא ההיפך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתנסי מירו
יוני25/04/2016היא עוזרת לישון טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופה!!!!רונן30/12/2015
יותר משנה אני לוקח כדור בשם אפקסור במינון של 225 מ"ג מאז שהתחלתי עם הטיפול הזה לא עשיתי בדיקות דם .השבוע החלטתי לעשות בדיקות דם וקבלתי תוצאה של ה (ALTׂ(GPT שזאת בדיקה של תפקודי הכבד. הרמה הנורמאלית הוא עד 35 ולי יצא 80. בחיים לא היה לי בעיה בפרמטר הזה . מה הסבירות שזה בגלל האפקסור? דבר נוסף הבנתי שזה קשה מאוד להגמל מהאפקסור מה אתה ממליץ? אני רוצה לציין שהבעיה הבסיסית שלי היא הפרעות שינה שפשוט הרסו אותי והביאו אותי לדיכאוןו וחרדות .היום אני מתפקד רגיל רק עם תופעות הלוואי המוכרות של האפקסור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה דחופה!!!! - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור30/12/2015חובה פניה לרופא משפחה ובירור נושא הכבד.
לפעמים יש מקום ליעוץ רופא גסטרו + US בטן עליונה.
גמילה אפשרית תחת מעקב ותיכנון מקצועי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

