פורום פסיכיאטריה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רוצה להגמל כי זה עושה אותי ישנוני בשעות הבוקר
    אלי
    23/11/2015

    שלום רב.
    אני נוטל זיפרקסה 5 מ"ג.12 שנים לערך.
    אני רוצה להגמל כי זה עושה אותי ישנוני בשעות הבוקר.
    לפני כמה חודשים ניסתי להפסיק את הכדור על ידי הורדת המינון ל-2.5 מ"ג.
    במשך שבועיים.ולאחר מכן הרגשתי שאני לא יכול וחזרתי ל-5 מ"ג.
    אני כל כך רוצה להפסיק את הכדור ואני לא יודע איך?
    יש איזה פתרון?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גוגל יכול להיות חבר מאוד טוב

    מייק
    23/11/2015

    תאמין לי שאם תעשה חיפוש בגיגול באנגלית על אותה שאלה...תמצא תשובות יותר טובות מאשר של הפסיכיאטרים.

    יש פורמים עם אנשים שתומכים אחד בשני ונותנים מידע וכל מה שאתה צריך לדעת כדי לרדת מכדורים פסיכיאטריים.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להתייעץ עם הרופא המטפל

    שמוליק
    23/11/2015

    שלום אלי.

    צריך לדעת שהפסקת הטיפול התרופתי עלולה לגרום לתסמינים לחזור, ויש כאן סיכון, ולכן כדאי להתייעץ עם הרופא המטפל.

    באופן כללי אני מסכים עם מייק, ואני ממש לא חסיד של תרופות בכלל ושל תרופות פסיכיאטריות, שתופעות הלוואי שלהן גם שכיחות וגם קשות באופן מיוחד, בפרט (ואגב, גם ד"ר דוידאור אמר הרבה פעמים שהוא מעדיף מה שפחות תרופות). עם זאת - בכל מקרה נדרש שיקול דעת פרטני.

    למרבה הצער, ישנה תופעה של רגישות שלא מספיקה לסבל מתופעות הלוואי של התרופות; זה יכול להגיע עד כדי כך שמנסים לטייח את הדברים ולומר שמדובר בכלל בתסמינים שליליים של המחלה (אם כי זו אופציה שיכולה להיות), ושוללים לגמרי את האפשרות של תופעות לוואי.

    גם אני הפסקתי את הטיפול התרופתי בניגוד להמלצת הרופאה המטפלת מפני שלא יכולתי יותר לסבול את תופעות הלוואי.

    בכל אופן, אני ממליץ שיהיה לך רופא שאתה כן נותן בו אמון, מרגיש שהוא מכבד את ההחלטה שלך להפסיק, כך שבמקרה שחלילה תהיה התדרדרות, אז תוכל ללכת אליו. לא כדאי לעשות את ההפסקה מתוך הרגשה (סליחה על ההתבטאות החריפה)"הפסיכיאטרים הם בני זונות שדוחפים כדורים ואין להם שום רגישות"... כדאי להפסיק מתוך תחושה של אמון הבנה והכלה.

    כמו כן, כדאי להמשיך את הטיפולים הפסיכולוגיים וליידע את המטפל על כך.

    לגבי קצב ההורדה - כדאי לשאול את הרופא המטפל ולהוריד על פי ההמלצה שלו; גם אם הוא יתנגד להפסקה - הוא יצטרך לכבד את החלטתך ולתת הדרכה לגבי קצב ההורדה הטוב ביותר עבורך.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וולבטרין כדאי או לא
    אביה
    22/11/2015

    אני בת.22 סובלת מדיכאון ומצבי רוח משתנים ללא הרף
    אני לא יודעת.מה אני הןלכת להרגיש עוד כמה דקות..
    בקיצור הרופא המליץ לי על וולבטרין , האמת ששמעתי גם מידיד שזה כדור מצוין שלא כמו הציפרלקס ומשפחתו..האם אפשר לצאץמהדיכאון בלי טיפול תרופתי?
    הוא עושה מוטיבציה ומרים אותך מהדיכאון..
    הבעיה היא שלא כמו הציפרלקס, רשום עליו רק לטיפול בדיכאון מג'ורי,
    לעומת הציפרלקס שרשום לדיכאון,לחרדה חברתית חרדה כפייתית ועוד..
    עכשיו אני לא יודעת מה לחשוב, כי האמת שניסיתי
    שיחות והכל וזה לא עזר ממש, אז אני מתלבטת אם להתחיל בוולטרין,
    כי אני מפחדת שהוא יגרום לי לחרדות כי יש לי אי שקט מסוים..רשום עליו רק לדיכאון.. חוץ מזה אני אוהבת לשתות אלכוהול לפעמים, אז האם זה מסוכן בשילוב עםהכדור הזה??
    תודה מראש...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    וולבטרין כדאי או לא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וולבטרין כדאי או לא - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    28/11/2015

    וולבוטרין
    יעיל במצב דיכאון וחוסר מוטיבציה
    לא מומלץ אם ברקע חרדות , פחדים ואי שקט.
    אסור למי שסבל / סובל מפרכוסים, אפילפסיה, פירכוסי חום בילדות..
    חובה מעקב דופק ולחץ דם, אקג לניטור..


    למתאימים - ( כולל ADHD, הפסקת עישון ) - מעולה !!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנטומין
    בסטיאן
    22/11/2015

    אני סובל ממצבי לחץ. אני לוקח במקביל לפונקס.
    הרופאה נתנה לי אנטומין ואמרה לי לקחת לפני מצב מלחיץ ושלוקחת שעה עד שהיא מתחילה להשפיע. היא אמרה לי לקחת רבע כדור של 40 מ"ג.
    אני עושה נכון? לא אמורים לקחת את זה כל יום?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אנטומין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנטומין - תגובה

    ד``ר יעקב חרמון
    22/11/2015

    שלום לך
    אינני מכיר את המקרה שלך
    אך ככלל ניתן להוסיף אנטומין כאד הוק.
    תרגיש טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה זה אד הוק?

    בסטיאן
    22/11/2015

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך לקחת אנטומין?

    בסטיאן
    22/11/2015

    איך לוקחים את זה? מתי שבא לי או שזו צריכה להיות שעה קבועה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנטומין

    משה
    25/11/2015

    אנטומין הוא סם אנטי-פסיכוטי דור ראשון. אני ממליץ לך להזהר ממנו ולא לקחת אותו כלל!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם מפגש עם פסיכיאטר
    ירדן
    22/11/2015

    של קופת חולים, יפגע בי בראיון עבודה כלשהו, והכוונה לא לעבודה של משרד הביטחון אלא במוסדות אחרים, (אני אסיים בקרוב הנדסת חשמל) אלא באינטל למשל, חברת חשמל, וכיוצ"ב (אינני יודע אם שואלים על עבר פסיכיאטרי במקומות עבודה אלה)... הבנתי שהכל נרשם בתיק רפואי, ואם יש לי חרדה כבר חצי שנה וניתנו לי כדורים נוגדי חרדה, כותבים הכל ובמידה ובעבודה מבקשים לראות את התיק הרפואי שלי, לאחר חתימה שלי, כותבים מה נתנו לי, כמה זמן, והמינון... אני ממש חושש ללכת להתייעצות בקופ"ח שמא זה יפגע בקבלה לעבודה... מצפה לתשובה כנה(!) בקשר לשאלתי... תודה
    חשוב לציין שעד לפני חודש הלכתי רק לפסיכיאטר פרטי, שלא עונה לי משום מה, כאילו נעלם מן העולם, ועכשיו אני צריך ללכת לפסיכיאטר נוסף וזה יעלה לי הרבה כסף, אפילו עם הביטוח של הקופה... הלכתי כבר לרופא משפחה כדי שיביא לי אלפרליד לפני המילואים שלי במקרה שיהיו לי חרדות, והוא אמר לי שמעולם לא הזכרתי שיש לי חרדות או עניין פסיכיאטרי כלשהו, הוא נתן לי את האלפרליד, אפילו שהוא ביקש שאני אביא להבא מרשם או חוות דעת פסיכיאטרית, והוא הפנה אותי לפסיכיאטר של קופת חולים, עכשיו אני מרגיש שאני מצוי בין הפטיש לסדן! אני לא יודע אם עצם הבקשה של האלפרליד יכולה להיות כתובה בתיק הרפואי, ואם כן, האם היא תיפגע ותגרום למעסיק לשאול שאלות... אז במצב הזה, לא יודע אם כדאי לי להשקיע כמה מאות שקלים וללכת לפסיכיאטר פרטי או שמא ללכת לקופת חולים... HELP

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם מפגש עם פסיכיאטר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרגיע

    שמוליק
    22/11/2015

    שלום ירדן.

    אני יכול להגיד לך בצורה חדה וחלקה שאין ממה לחשוש.

    לי היה באמתחתי עבר פסיכיאטרי הרבה יותר מעניין ומפחיד; פטור מהצבא על סעיף נפשי וארבעה אישפוזים שכולם היו כפויים חוץ מהאחרון, ואני עובד בחרת הייטק מכובדת. שאל את עצמך באופן ענייני האם כדאי להעסיק אותך מצד כישוריך. אם התשובה היא חיובית, אז דע שהצדק איתך והוא ינצח בסוף.

    לא שואלים שאלות כאלו, ותדע לך שהפחד עצמו מפני שאלות כאלו יכול להלחיץ ולהרוס...

    שיהיה בהצלחה וכל טוב.
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכל תלויי במעסיק

    מייק
    23/11/2015

    אני באופן אישי לא ממליץ ללכת לפסיכיאטר כי לרוב הםגורמים יותר נזק לטווח הרחוק מאשר הטבה.

    למה שלא תלך לטיפוילים מסוג אחר בטיפול בירדה.
    למה ישר לרוץ לפסיכיאטר?

    אם תלך לפסיכיאטר של קופת חולים זה יהיה כתוב בתיק שלך. אבל בסופו של דבר זה המעסיק שמחליט.
    ואם נפלת על מעסיק זבל הוא יהיה זבל וישפוט אותך.

    המלצה שלי?
    תמצא טיפול אחר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם מעסיק של חברה רגילה

    ירדן
    27/11/2015

    הכוונה לא של משרד הביטחון, רשאי לשאול שאלה כזאת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה לא מקובל

    שמוליק
    27/11/2015

    שלום ירדן.

    אינני יודע לומר בוודאות האם מעסיק רשאי לדרוש ממך לעיין בתיק הרפואי. יש צדדים לכאן ולכאן. מצד אחד חירותו של המעסיק להחליט שהוא רוצה להעסיק רק אנשים בריאים, ומצד שני הוגנות ושוויון הזדמנויות.

    בפועל, מעסיקים אינם מבקשים עיון בתיק הרפואי. בוודאי של חברות כמו אינטל. אני יכול לחתום על כך, כיוון שהייתי בסרט הזה כשחיפשתי עבודה.

    מה שכן, מישהו שבין כה וכה נראה "מוזר" - אז עולים על כך, ופשוט באופן ענייני דוחים אותו.

    בשורה התחתונה, אני רואה שאתה חושש מראיון עבודה, ולכן הייתי מציע לך לפנות ליועץ תעסוקתי, שיכול לעשות לך סימולציה של ראיון, ולבחון מקומות "בעיתיים" שיכול להיות שהם בכלל לא קשורים לטיפול הפסיכיאטרי.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם מפגש עם פסיכיאטר - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    28/11/2015

    פסיכיאטר פרטי - לא מחוייב לדווח ,פרט למצב שמטופל משתף בכוונה לפגוע בסובבים( להזהיר ולמנוע), הפגישות דיסקרטיות לחלוטין.
    פסיכיאטר בקופ'ח - החומר רשום, וויתור סודיות, תאפשר לדעת אבחנות אך לא את תוכן השיחות עם הפסיכיאטר ( שגם רופא משפחה לא יכול לבדוק )

    ד'ר יונתן דוידאור
    פסיכיאטר מומחה, פסיכותרפיסט
    טיפול רפואי ופסיכולוגי בהיפנוזה
    הוד השרון כפר סבא רעננה הרצליה
    כפר שמריהו נתניה כפר יונה פתח תקווה יהוד
    טיפול בהיפנוזה היפנוטראפיה טראנס רפואי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעה נפשית לא ברורה
    דוד
    22/11/2015

    אני בן 34 וסובל מאז גיל 14 ממצבים נפשים לא פשוטים
    חוסר יכולת להסתגל לשינויים , מצבי דחק ועוד

    הצפה רגשית בכל דבר שעלול קצת להלחיץ
    (לא פלא שסבלתי מחרדת בחינות קשה בתיכון )
    תגובות רגשיות לא פרופורציונליות למצב הנתון



    עברתי לאחרונה טיפול פסיכולוגי של שנה אך זה לא ממש הניב תוצאות והמצב נשאר כשהיה
    אם אתחיל לפרט את כל מה שעבר עלי תקצר היריעה

    אני שואל את עצמי לא פעם האם יש לי מחלה פסיכיאטרית שאף אחד עדיין לו גילה והיא המקור לכל הצרות
    אני יודע שיש לי הפרעת קשה חמורה אבל לא מעבר לזה

    יש אולי איזו הפרעה שמתאימה לתיאור המצב שלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרעה נפשית לא ברורה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעה נפשית לא ברורה - תגובה

    ד''ר אירנה ספקטור-סרבנוגור
    22/11/2015

    שלום דוד,
    קודם כל חשוב להדגיש כי לא ניתן לאבחן מצב נפשי באמצעות הפורום והדרך הנכונה היא לפנות לאיש מקצוע פסיכיאטר.
    מהתיאור שלך ניתן להבין שאתה מתקשה להסתגל למצבים וגם ככל הנראה סובל מחרדה. חרדה ברמה גבוהה עלולה לפגוע בצורה משמעותית בתפקוד ועל אף שהיא לא נחשבת למחלה נפשית קשה, היא יכולה לפגוע באיכות חיים.
    כאמור, כדי לאבחן את הבעיה ולהתאים לה טיפול, חשוב מאוד לעבור תהליך של אבחון ולהיות במעקב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הצילו
    רענן
    21/11/2015

    שלום
    הנני סטודנט לרפואה שנה ד׳ אך סובל מפאניקה .
    התקף הפאניקה נגרם כאשר אני נמצא רחוק מההורים שלי, כך למשל כאשר אני בלימודים וההורים למשל נוסעים לצפון הארץ אז אני נכנס לפאניקה . הפסיכיאטר רשם לי אסטו 10 מג עם הטבה מועטה , כעבור זמן רשם לי העלאה ל 20 מג , אך עדיין יש פאניקות , אומנם זה עזר אבל לא כמו שצריך !!
    זה מגביל אותי בכל המישורים , מלחץ ומדאיג !!
    הצילו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הצילו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקור הפאניקה.

    מייק
    22/11/2015

    לפי דברייך מקור הפאניקה שלך הינו פסיכולוגי.
    שזה כבר חדשות נהדרות כי לא מדובר בבעיה שאינך יכול להסביר.

    לא אמליץ לך על שיטת הלחזור לעבר ולהבין מדוע זה קורה.

    אלא להשתמש בהגיון ורציונליות שיגברו על הרגש.

    אתה זה שמפעיל את הפאניקה בכל פעם שהיא מתרחשת.
    זה מתחיל במחשבה,ואז באופן אוטומטי חיברת לאותה מחשבה(שאתה רחוק מההורים )רגש של פחד וחרדה.
    אולם אין לה בסיס. אין סיבה שתפחד.
    ההורים שלך בריאים ושלמים ואתה בן אדם בוגר שיכול להיות רחוק מהוריו לזמן מה.

    נתק את הרגש מן המחשבה.

    תגיד לעצמך שאתה לא צריך את זה יותר כי אין כאן סכנה מציאותית..

    כדורים ירגיעו אותך אבל זה כי מדכאים את הרגש באופן כללי.הם ידכאו לא רק את הרגש השלילי אלא עוד רגשות.
    לכן אני לא ממליץ.

    תפתור את הבעיה הזאת ברציונליות.
    תחבר למחשבה של ריחוק מההורים מחשבה של עצמאיות וביטחון וכעוד חלק מהחיים של בן אדם בוגר.

    אני בטוח שזה יעזוב אותך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הצילו - תגובה

    ד''ר אירנה ספקטור-סרבנוגור
    22/11/2015

    שלום עופר,
    מהודעתך ניתן להבין כי הטיפול התרופתי שקיבלת עזר באופן חלקי ואתה ממשיך לסבול מתסמינים של חרדה. בדרך כלל, במצבים דומים ניתן לשקול החלפת התכשיר ו/או תוספת תכשיר הרגעה לפי הצורך, זאת כמובן בהתאם להתרשמות של הפסיכיאטר המטפל. בנוסף, מאוד מומלץ לפנות לטיפול התנהגותי קוגניטיבי שבמסגרתו תוכל ללמוד יותר על החרדה , להכיר טכניקות ולקבל כלים התנהגותיים להתמודדות איתה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קלוניקס
    תמר
    21/11/2015

    קראתי שאחד מתופעות הלוואי של הקלוניקס הוא איבוד הזיכרון לתווך הקצר.האם שימוש של שלוש וחצי חודשים יכול לגרום לתופעת לוואי זאת להיות בלתי הפיך המינון הוא 0.5

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קלוניקס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זאת אינה התופעה היחידה

    מייק
    22/11/2015

    לקלונקס יש כל כך הרבה תופעות שאם אני אתחיל לא אסיים.

    בקשר לזכרון.. חד וחלק התשובה היא כן.

    קלונקס מדכא את החושים והוא פועל על חלק במוח שקשור לזכרון. gaba.

    אני לא יודע איזה רופא נותן לך לקחת את הכדורים הללו 3 חודשים..זה פשוט חוסר אחריות.

    זה כדור של פעם ב ..וממש לא בקביעות.
    את נכנסת כבר למצא של ההתמכרות ותסמיני גמילה רבים אם לא מפסיקים נכון.

    ממליץ לך לפתור את הבעיות בלי הכדור ולרדת ממנו.

    יש תלות מרוד חזקה לכדור ולא ממליץ לך לעבור את תסמיני הגמילה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קלוניקס - תגובה

    ד``ר יעקב חרמון
    22/11/2015

    שלום תמר
    שימוש ממושך בBZ לא מומלץ.
    רצוי להגמל.
    ולטפל בהתאם לצורך.
    תרגישי טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טרזודיל
    שי
    19/11/2015

    האם טרזודיל משמש גם לטיפול בבעיות עיכול רגישות יתר של הוושט?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טרזודיל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טרזודיל - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    28/11/2015

    לא שכיח בהתוויה זאת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם ללכת לרופא?
    עידו
    19/11/2015

    אני סובל מדיכאון שהולך ובא כמו גלים ... לפני 4 ימים קבלתי גל החזק מאוד של דיכאון שלא היה לי בעבר ואיתו גם בחילות והרגשה מגעילה! כל יום שעובר הדיכאון יורד אבל הבחילות עולות .. אני לא יכול לאכול . אתמול אכלתי קצת ובגלל זה הרגשתי רע כל הלילה ולא ישנתי ! אני מבולבל אולי זה וירוס שהוא לא קשור לדיכאון בכלל או שזה קשור ואני לא מודע?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם ללכת לרופא?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדעתי אין מה להפסיד

    שמוליק
    20/11/2015

    שלום עידו.

    לדעתי כדאי ללכת לפחות לרופא המשפחה. הוא יכול גם לתת תרופות פסיכיאטריות אם יהיה בכך צורך (אינני יודע לומר בוודאות היכן עובר הגבול בין רופא משפחה לפסיכיאטר), והוא גם יכול לבדוק את העניין של הוירוס.

    אין שום סיבה סתם ככה לסבול.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם ללכת לרופא? - תגובה

    ד''ר אירנה ספקטור-סרבנוגור
    22/11/2015

    שלום עידו,
    המצב הגופני והמצב הנפשי הם מצבים קשורים ביניהם וכך בעיות גופניות עלולות להשפיע לרעה על המצב הנפשי וגם החמרה במצב הנפשי עלולה לבוא לידי ביטוי בתסמינים גופנים. במקרה שלך מומלץ לפנות לרופא משפחה כדי לבדוק מהי הסיבה לבחילות ובמידת הצורך לבצע בירור מתאים. במידה והרופא לא יתרשם כי מדובר בבעיה גופנית, כדאי להתייעץ עם פסיכיאטר בנוגע למצב ולבדוק צורך בטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דה פרסונליזציה
    יוסי
    19/11/2015

    קראתי באניטרנט ואני משכונע שיש לי את המחלה הזאת האם יש תקווה?
    אני אתקע ככה כל החיים?
    אני ככה כל היום בלי שאני מרגיש שזה אני 24 שעות כבר ארבעה חודשים
    איך אני יודע שזה הפרעת חרדת או דה פרסונליזציה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דה פרסונליזציה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דה פרסונליזציה - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    28/11/2015

    טיפול בשיחות, היפנוזה וכו
    מאוד יעיל
    לפעמים שילוב תרופות בתסמונות נלוות ( חרדה, דיכאון)
    ניתן לטפל ובדר'כ לא נתקעים..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דה פרסונליזציה
    יוסי
    19/11/2015

    אבל זה הגיוני שאני יהיה ככה כל היום במשך 24 שעות שאני לא מכיר את עצמי שאני מרגיש שזה לא אני???? שהראייה שלי תהיה כזאת מטושטשת כזאת שאני ירגיש את כל התופעות של דה פרסונליזציה??? במשך ארבעה חודשים כבר זה הגיוני?

    אני מרגיש שאני לא קיים אני לא יודע מה אני אם אני בנאדם או לא אני מרגיש כאילו נמחקתי מהעולם אני לא יודע מה יש לי כל יום עוד ועוד הרגשות מוזרות ממש מרגיש רע ולא טוב כל הזמן אני מרגיש שאני לא שייך לגוף שלי אני לא מזהה את עצמי במראה זה מפחיד כל כך בבקשה מישהו יכול לענות לעזור לי?


    האם זה הגיוני שיש לי חרדות ואני ירגיש תחושות של דה פרסונליזציה? האם זה הגיוני שאני ירגיש זומבי כל היום מין סטלה טבעית כזאת במשך כאילו אני מנותק מהמציאות כאילו אני לא אני יותר ואם באמת יש לי את ההפרעה הזאת מה עושים? יש תקווה? כי הבנתי שאי אפשר לצאת מזה!! שאי אפשר להרפא מההפרעה הזאת במיוחד אם הטריגר הוא גראס!!


    אני כבר לא יודע מה לעשות אני ככה כבר ארבעה חודשים ואין טעם לחיים יום עובר ועוד יום ועוד יום וכאילו אין לי בשביל מה לחיות כלום לא כיף לי ואני כל כך מדוכא מזה שאני מרגיש מנותק מעצמי שאני מרגיש מנותק מהמציאות


    דה פרסונליזציה זה לכל החיים? נדפקתי? נהרסו לי החיים? עכשיו אני ירגיש חי מת כל יום במשך כל חיי? אם כן זה בלתי אפשרי אני ככה שלושה חודשים וכל יום אני מאבד את תקוותי ואת שפיותי יותר ויותר! קראתי שגם אין טיפול ואין תרופות למחלה הזאת! האם זה נכון שאני יתקע ככה עד שארית חיי? בגלל הטעות האיומה שעשיתי? בגלל העישון שדפק אותי לכל החיים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דה פרסונליזציה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא להתייאש

    שמוליק
    20/11/2015

    שלום יוסי.

    יש אנשים שמתוך פסימיות נוטים לראות באינטרנט רק את הסיפורים על מחלות ועל הסימפטומים שלהם, ומשום מה אינם נותנים מספיק תשומת לב לפתרונות ולטיפולים האפשריים.

    יש בפורום בחור בשם אלי שהתנסה בסמים ויצא מזה, אז בבקשה קח מהמקרה שלו מוטיבציה להתמודד.

    שיהיה בהצלחה וכל טוב.
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עברתי את זה

    אביה
    20/11/2015

    היי יוסי.
    אני הולכת לתת לך כמה עצות מועילות. רק בתנאי שתיישם אותם.
    דבר ראשון תירגע, זה יכול לקרות לכל בן אדם וקרה גם לי, אני עברתי
    (ועדיין עוברת) בדיוק מה שאתה חווה. אמנם אני מרגישה
    הרבה יותר טוב מלפני 3 חודשים, אבל בוא נגיד ש 90% מזה עבר לי
    9 מה שיש לי להגיד לך זה שאתה עושה
    את זה לעצמך , זה בראש שלך.
    אני יכולה להגיד לך שמה שאתה חווה עכשיו זה רגש קיצוני
    שאתה לא מודע אליו שנקרא פחד קיצוני או כמו שקוראים לו בצורה אחרת
    חרדה , בשונה מהחשיש לגראס יש השפעות פסיכודליות
    שמשפיעות יותר על המוח ושבשות את קו המחשבה
    ההגיוני שזה מצורף עם חרדה, זה יכול להשתלט ולהרגיש מאוד אמיתי.
    הדרך לפתור את זה ,זה להבין שזה לא באמת קיים!
    אתה בסדר גמור , אתה אותו בן אדם, אתה אותה אישיות
    אתה חושב שאתה חולה ,הכל בראש שלך!
    אני יודעת שזה נשמע מעצבן ובטוח אתה אומר לעצמך עכשיו "מה היא מבינה מבלבלת את השכל ,היא לא יודעת בכלל מה אני מרגיש"
    וזה בדיוק מה שאמרתי לאנשים שרצו כל כך לעזור לי!
    היתי סגורה בתוך הדעה שלי שאף אחד לא מבין ושאני פסיכופטית.
    אני אשתף אותך בעוד משהו, היה לי מחשבות מטורפות
    יותר ממך, היתי חושבת שהפכתי לאיזה חוצנית, שכולם בתוך משחק
    משהו מטורף. נכנס לי בראש שאני אוטיסטית שעושים עלי תוכנית!
    משהו הזוי.
    אתה חווה משהו שאתה לא רגיל אליו ואתה מנסה לחזור למקום הבטוח והמוכר לך מבחינה רגשית ונפשית.
    אבל כל זה לא יוכל לקרות אם תלחיץ את עצמך!!!!! מה שאני אומרת זה שתפסיק להתעסק ולנבור בזה! פשוט תפסיק! ותבין שכל זה היה לופ אחד גדול. ולא באמת קיים. זה רק ייקח אותך אחורה ויכניב אותך לחרדות אם תמשיך "להזין" את זה.
    אם לא תיישם את מה שאני אומרת לך ויש הרבה, אז אתה תמצא את עצמך נהיה חלול יותר ויותר עד שתביט במראה ותראה איזה עצם זר בלתי מזוהה ואז תבין שגיהנום זה לא תוצאה של אקלים , זה לראות את הדבר הזה הורס לך את החיים בלי שיש לך שליטה עליו.
    עכשיו, תקשיב לי טוב טוב!
    1- אתה לא נכנס יותר ולא חופר יותר בשום אתר ושום אינטרנט,פשוט תבטיח ליאתזה!
    יש שם המון מידע וחצי ממנו הוא שקרי תאמין לי זה מה שקרה לי , כבר לא ידעתי למה להאמין.זה עוד יותר יבלבל אותך.
    2-לדבר ען מישהו קרוב אליך שמבין ולשפוך את כל מה שאתה מרגיש אתה לא יודע כמה כוח יש לזה. זה אחד הדברים שהחזיקו אותי.
    3-תבטיח לי שתתרחק מפסיכיאטרים כמו מאש! אל תיגע בשום כדורים שמציעים לך! ו אשליה זמנית לנפש.
    אתה צריך להבין דבר אחד ,להפנים ולהכניס את זה טוב טוב לראש שלך-
    רק אתה יכול לעזור לעצמך. אני יכולה לתת לך כיוון ועצותאבל בסוף זה רק אתה זה תלוי בך. כנראה בשלושה חודשים האלה פשוט לא הפסקת להתעסק בזה אני צודקת? אתה לא חולה, אתה בן אדם רגיל.
    יש לי הרבה רצון לעזור והרבה מה להגיד אבל כבר נגמר לי המכסה של התוויות שאפשר לרשום. [email protected]זה המייל שלי. מקווה שאפשר להעביר מייל.דבר איתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דה פרסונליזציה

    יוסי
    20/11/2015

    שלחתי לך הודעה במייל בוא נדבר ואשמח אם תוכלי לעזור לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שרית, אהבתי את התגובה שלך.

    שמוליק
    21/11/2015

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    אביה
    21/11/2015

    תודה שמוליק:) גם אני הזדהיתי עם מה שרשמת על הפסיכיאטרים.
    באמת רעל לאנושות...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דבר ראשון להירגע.

    מייק
    22/11/2015

    דה פרסונליזציה מתפרצת בגלל שתי סיבות.
    1.רגשות שליליים מאוד עוצמתיים בעיקר חרדה
    2.סמים

    במקרה שלך נראה כי אצלך זה קשור לחרדה.
    קודם כל ארגיע אותך ואומר לך שדי. פי זאת תופעה שלרוב האנשים עוברת.

    איך?
    קודם כל להירגע!
    למצוא כל דרך אפשרית להירגע ולא להרגיש חרדה.

    סאונה, מסאג', ספורט, לאכול בריא..

    הכל כדי להרגיע את החושים.

    כדורים לא עוזרים בבעיה זאת חד וחלק אז על תנסה אפילו.

    במיוחד לא בנזודאיזפנים שאף תורמים להמשך התופעה ולהחמרתה.

    אתה פשוט מאוד מבולבל.
    זאת בעיה תחושתית.
    אתה מרגיש שאתה מאבד את הזכרונות שלך.. שאנשים נראים לך מוזר. שאתה חייזר שרק נחת בכדור הארץ וצריך ללמוד הכל מחדש.

    מכיר.. הייתי שם.. עמוק מאוד הייתי.

    אז תקשיב אל תקח כדורים.
    תעשה ספורט, תאכל יותר ירקות ופירות בשביל הויטמנים ומינרליים.
    תבדוק את הויטמין b12 שלך.
    תהייה הרבה בשמש.

    אתה תהייה בסדר מבטיח לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דה פרסונליזציה

    יוסי
    27/11/2015

    זה עבר לך לגמרי?
    או שהתרגלת לחיות עם זה?
    את גם לא היית מרגיש שזה אתה?
    את גם היית מסתכל על עצמךבמראה היית יודע שזה אתה אבל לא היית מרגיש ככה לא היית מרגיש שזה אתה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מייק

    יוסי
    28/11/2015

    ממה לך זה נגרם?
    כמה זמן היה לך אתזה ??
    עבר לך לגמרי?
    בן כמה אתה?
    ואיך נפתרים מזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יוסי

    מייק
    30/11/2015

    כן זה עבר לי במאה אחוז.
    זה קרה לי פעמיים וזה היה נורא מפחיד.
    בקלות אפשר לחשוב שאתה משתגע.
    אצלי זה קרה בגלל שילוב של חרדה עוצמתית ותלות בכדוריי הרגעה.

    ברגע שהפסקתי הכדורים התחלתי להרגיש טוב יותר.
    לאט לאט התחלתי להרגיע את עצמי ואת המקור לחרדה.

    זה היה תהליך ארוך וקשה אבל לא ויתרתי כי רציתי לחיות!
    לא רציתי לוותר על חלומותיי ומטרותיי בשום אופן.

    קל ללכת לאיבוד בבעיה הזאת אבל תתן לה להפחיד אותך.
    ככל שאתה נבהל אתה מאכיל את הבעיה.

    אתה צריך להפסיק את הפחד ולהירגע.
    תחשוב בצורה הבאה:
    כל יום אתה חווה את אותם המחשבות והבלבלות של הבעיה ומתרגש מהן כל יום באותו אופן.

    בשביל מה? קבל את המחשבות והבלבלות. אל תפחד מהן.
    הן לא יכולות לפגוע בך אלא אם כן תסכים.

    תהייה אדיש למחשבות ולפחדים.

    אתה הריי חיי ובריא. לא גוסס.
    החושים שלך נורא מגורים מהחרדה והשוק הזה של בחושים הוא בעצם דפרסונליזציה.
    זה לא מחלה תאמין לי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציפרלקס ושילשולים
    אבי
    18/11/2015

    שלום רב,

    התחלתי לפני כשבועיים לקחת ציפרלקס 10 מג.
    בהתחלה לא היו לי תופעות לוואי משמעותיות, אך לפני כשבוע כשהגעתי למינון המלא התחלתי לסבול משילשולים.
    1. כמה זמן לוקח לגוף להתרגל לכדור? ואחרי כמה זמן מומלץ לחזור לרופא?
    2. האם יש תרופה מקבילה ללא תופעת לוואי של שילשולים?

    תודה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ציפרלקס ושילשולים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציפרלקס ושילשולים - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    28/11/2015

    התחלת טיפול
    1. חצי כדור
    2. לאחר אוכל
    3. שעות קבועות
    4. לעלות לאחר שבוע - שבועיים ל 10 מ'ג
    5. זמני, חולף לאחר שבועות..




















    יונתן דוידאור
    פסיכיאטר מומחה, פסיכותרפיסט
    טיפול רפואי ופסיכולוגי בהיפנוזה
    http://davidor.co.il
    הוד השרון כפר סבא רעננה הרצליה
    כפר שמריהו נתניה כפר יונה פתח תקווה יהוד
    http://davidor.co.il
    טיפול בהיפנוזה היפנוטראפיה טראנס רפואי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרולקטין
    רפאל בר
    17/11/2015

    רציתי לשאול האים תרופה בשם פרפנאן 16 מג יכולה לעלות רמות גבוהות של פרולקטין בדם ולפגוע בתיפקוד מיני בתודה רפאל בר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פרולקטין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרולקטין - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    28/11/2015

    בהחלט כן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בבקשה
    דנית
    16/11/2015

    שלום רב
    אני סובלת מאוסידי ויש דברים שמפריעים לי ואני לא יודעת אם זה קשור לאוסידי

    אני שונאת אנשים שאין להם נימוס דוחפים נתקלים אחד בשני . היתי בסופר ענק עמדתי מול שורה של מקררים פתאום צעירה שעובדת בסופר. באה עם העגלה לא עגלה רגילה עגלה ענקית של סידור מוצרים. העמידה את העגלה מולי .כאמור עמדתי ליד המקרר ובמקום הקטן שיש ביני לבין המקרר שעמדתי מולו היה מקום של חצי מטר. התעצבנתי נורא בגלל שהיה מספיק מקום ודווקא נעמדה מולי במקום ברווח הקטן בין המקרר לביני. היא צעירה ואם היתי אומרת לה היתה צוחקת עלי. מה עושים שדבר כזה מרגיז זה חוזר על עצמו הרבה פעמים אנא ענו לי בהרחבה תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני סתם עובר אורח ששאל משהו בפורום

    פני
    16/11/2015

    אבל אני חושב שמה שהפריע לך היה מפריע גם לי, ואין לי OCD.

    אלה פשוט אנשים מעצבנים, שיכולים לעצבן כל אדם שיהיה.

    אבל זו רק דעתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאורח המגיב

    דנית
    17/11/2015

    אתה הית אומר לה משהו הכל בגלל שאין כבוד לאף אחד במיוחד הצעירים למבוגרים .אין נימוסים זה כמו שאני יעמוד בתור למשהו והיא תבוא תעמוד לי עם הגב שלה מול הפרצוף שלי .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחברה שלי יש הרגלים מסוכנים
    פני
    16/11/2015

    היי לרופאים ולאורחי הפורום. אני אשמח לעזרה.
    לחברה שלי (מזה חצי שנה) היה הרגל עוד בימים שהיינו ידידים- להסניף קסנאגיס.
    כשנכנסנו לקשר רציני היא הפסיקה (הפסיקה בוודאות).
    לאחרונה אני מוצא שהיא מסניפה מידי פעם כדור בשם אלפריד (מקוה שאינני טועה בשם).
    היא אומרת שהיא לא מסניפה ונוטלת אותם באופן נורמלי, אבל אני לא מאמין לה כי מצאתי נייר מגולגל (כזה שאני יודע שהיא השתמשה בו בעבר לשם הסנפה).

    עכשיו- מה אני צריך לעשות? אני יודע שיש לה עבר עם סמים קשים יותר (כגון הסנפת כדורים, קוקאין ואלכוהול), ואני לא יכול ללחוץ עליה כי זה רק יגרום לה לרצות זאת יותר.

    אני מתוסכל ולא יודע מה לעשות

    עזרה? בבקשה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה תשובה

    פני
    21/11/2015

    אני מודאג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להתייעץ עם מישהו שמבין בגמילה מסמים

    שמוליק
    21/11/2015

    שלום אבי.

    אינני רופא, בנתיים רק סטונדט לפסיכולוגיה בתחילת התואר הראשון...

    מדובר בעניין שנראה די מורכב, ואנסה לפשט את הדברים.

    יש כאן שאלה על עצם הקשר; האם להמשיך אותו או לא. האם ניתן לסמוך על החברה שלך.

    יש כאן שיקולים לכאן ולכאן; מצד אחד כתבת שהיא הפסיקה לאיזה זמן, ומצד שני כתבת שהיא עדיין לוקחת. אני מניח שלא הייתי מעוניין בקשר אם היא לא מתכוונת להפסיק, ומצד שני צריך גם לגלות רגישות, וכל עוד היא מתקדמת בתהליך הגמילה, אז צריך לתת לה מרחב. אני חושב שמישהו שמבין יותר בתהליכי גמילה יכול לייעץ טוב יותר ולבחון את המקרה על כל פרטיו.

    מעבר לכך, ישנם גם השלכות פסיכולוגיות על הרגשות שלך כלפיה, בין אם תחליט להמשיך ובין אם תחליט להפסיק, ובעניין הזה אם ישנם קשיים אז ניתן לפנות לפסיכולוג או לפסיכיאטר לצורך תמיכה והכוונה.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום