מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שכחה כתוצאה מנטילת קלונקסאורי01/12/2015
שלום,
איך ניתן "להיפטר" מתופעת הלוואי של הקלונקס - שיכחה?
זה די מציק..
אני נוטל 2 מ"ג ביום.
הרופא קבע לי את התרופה כנ"ל ולא שש לשנותה.
תודה,
אורי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא ניתן
מייק01/12/2015קלונקס פוגע בזכרון באופן ישיר.
לא מומלץ לקחת כדור זה אלא רק כאס או אס מידי פעם
.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשכחה כתוצאה מנטילת קלונקס - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור09/12/2015להפסיק אותו.
אין דרך אחרת.
( כמובן רק תחת המלצת ובפיקוח רופא)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי.... אני חושבת שאני זקוקה לעזרה.קרן01/12/2015
היי, שמי קרן.מזה הרבה מאוד שנים שאני "סובלת" מההפרעה שאותה אני הולכת לתאר לכם. אני חושבת שאני "סובלת" מהפרעה שנקראת דה פרסונליזציה. אני כותבת את זה והלב שלי דופק חזק ,למה? כי זאת הפעם הראשונה בחיי שאני מצליחה או ליתר דיוק מעיזה "לשפוך" הכל החוצה. אז אספר קצת על עצמי. אני כיום בת שלושים, נשואה באושר ואמא לשני ילדים מדהימים בני חמש ושנתיים. אני מנהלת אורח חיים טוב ,תקין ורגיל לחלוטין, אני עובדת בעבודה טובה, במשרה מלאה וכך גם בעלי, יש לי חברים ומשפחה מדהימה שסובבת אותי.עכשיו לבעיה שלי......אני לא זוכרת בדיוק מתי אבל אני חושבת שזה התחיל לי בערך בגילאי הבגרות 12-14 . אני גם לא יודעת לבוא ולפרט במדויק ובצורה טובה את ההפרעה שלי אבל אנסה... בערך בגילאים האלה התחלתי להתנתק מהמציאות ולדמיין/להיכנס לתוך דמויות שכנראה אותן אני רוצה להיות. לדוגמא: אני מדמיינת שאני אישה ענייה שפוגשת גבר עשיר ומתפתחת בנינו מערכת יחסים מדהימה (ממש כמו בסרטים) ...לפעמים אני מדמיינת שאני מנהלת של חברה גדולה. לפעמים אני מדמיינת שאני רקדנית או זמרת . שוקעת במחשבות ובונה לעצמי דמות שאני רוצה להיכנס אליה ולהיות היא!מצבים כאלה קורים לי תמיד שאני לבד ולא בסביבת אנשים. לדוגמא אחרי שהילדים והבעל נכנסים לישון. או עם יוצא מצב שאני במשרד שלי לבד אז אני נכנסת לדמות(במחשבה) . הדמות היא רק במחשבות שלי חשוב לציין אני מדמיינת אותה ולא משחקת אותה. כשאני נכנסת לדמות זה עושה לי טוב וזה נותן לי ריגוש פנימי. אני מהר מאוד חוזרת למציאות וגם כשאני בדמות אני מבינה שזה לא באמת נכון.בעבר (עד לפני 3-4 שנים) הייתי כל כך רוצה להיות הדמות שאני מדמיינת אותה, שהיו מצבים כשהייתי לבד הייתי ממש משחקת אותה. בבית שלי לבד עם עצמי.לדוגמא: הייתי מתהלכת על שטיח אדום, הייתי שרה(בכאילו כי זמרת אני לא )הייתי רוקדת הייתי נכנסת לתוך סרט שכביכול מצלמים אותו ומככבת את הדמות)אני כבר לא עושה את זה כי אני עם ילדים ובעל וכמעט אין לי הזדמנויות שאני לבד (זה לא חסר לי)אתמול... הסתכלתי על ילדיי שישנו ואני לא יודעת מאיזו סיבה ( מהיום שהדבר הזה קרה לי לא הייתה לי שום בעיה איתו).... אז הסתכלתי על ילדיי ואמרתי ,אוקיי קרן הגיע הזמן לבדוק מה יש לך כי הרי ברור שאדם נורמטיבי לא קורים לו דברים כאלה... כמה דברים שרשמתי בגוגל העלו לי את ההפרעה שנקראת "דה פרסונליזציה".יש שם כמה תסמינים שבהחלט נגעו אליי וכמה שלא...למשל:"חוויה חוץ-גופית, תחושה שגרתית של קיום יומיומי אך שאינו באמת חווה את החיים במלואם, הרגשה שהאדם נמצא בסרט או בחלום",לעומת זאת כשבדקתי מאיפה דבר כזה יכול להתחיל נתנו אופציות של חרדות, דכאונות, או טראומה מהעבר. חרדות יש בי אבל לא בצורה כזאת שמשתלטת עליי אני מתגברת עליה מהר . טראומה ודכאון מעולם לא היו לי ממה שאני זוכרת וכמעט בטוחה, ובמשפחה שלנו אין עבר נפשי בכלל, משפחה רגילה. מה יש לי? האם אני צריכה טיפול? זה יכול להחמיר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ארוך ומסורבל
מייק01/12/2015אוליי תכתבי הכל מחדש עם פסקאות?
וגם קצר יותר.
פשוט כואב להסתכל על גל טקסט הזה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנו באמת
קרן01/12/2015יש הגבלת תווים בגלל זה המרווחים והפסקאות...חוץ מזה מישהו הכריח אותך לקרוא?? אל תקרא אל תגיב . הערה מיותרת. ערב נפלא:(
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרק אם יש סבל
שמוליק01/12/2015שלום קרן.
יש תופעה כזו, שאי אילו גורמים אינטרסנטיים מנסים לדחוף לאנשים שיש להם איזו בעייה. הם מתארים אי אילו תסמינים, מדברים עם איבחונים, ואז... פנה אלינו לטיפול.
השאלה הכי חשובה שאת צריכה לשאול את עצמך היא האם יש לך סבל מלדמיין את עצמך בדמויות שתיארת ומלשחק אותן.
אם אין סבל, אז אין שום צורך ללכת לטיפול.
יתר על כן, אני סטודנט לפסיכולוגיה, ובשנה שעברה למדנו באחד הקורסים שלגבי ילדים ישנה חשיבות למשחקים כאלה, כיוון שבהם פורצים את הגבולות; למשל הילד יכול להיות בתפקיד של ההורה וההורה בתפקיד של הילד, וכך הוא יכול במשחק לנצל את הסמכות ההורית ולהעניש, וכך ניתן לפרוק תיסכול.
כל טוב,
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
קרן01/12/2015שמוליק תודה רבה.:)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציפרלקס - האם חוסר החשק המיני חולף?ר30/11/2015
התחלתי טיפול בציפרלקס (כשבוע) וכבר החשק המיני בירידה וזה מבאס... (בעבר גם סרוקסט עשה לי זאת והפסקתי)
האם יש סיכוי שהבעיה הזו תחלוף עם הזמן? או שכבר כדאי לי להחליף תרופה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציפרלקס - האם חוסר החשק המיני חולף? - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור09/12/2015לפעמים יש הקלה ושיפור לאחר התחלת הטיפול.
יונתן דוידאור
פסיכיאטר מומחה, פסיכותרפיסט
טיפול רפואי ופסיכולוגי בהיפנוזה
http://davidor.co.il
הוד השרון כפר סבא רעננה הרצליה
כפר שמריהו נתניה כפר יונה פתח תקווה יהוד
http://davidor.co.il
טיפול בהיפנוזה היפנוטראפיה טראנס רפואי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרעת אישיות גבוליתיוני30/11/2015
שלום הובחנתי אצל פסיכיאטרית פרטית כסובל מהפרעת אישיות גבולית היא נתנה לי וולבוטרין וציפרלקס, הרגשתי ששניהם לא עוזרים לי לקחתי חודשיים וולבוטרין , ושנה ציפרלקס 20 מג אני כבר שלושה חודשים בלי שום כדורים מרגיש מאוד חסר מוטיבציה , מאוד מדוכא , לא מצליח ללכת לעבודה , מפחד מלעבוד , השאלה מה הן האופציות , כי אצל פסיכיאטריה יש תחושה שפשוט זורקים לך כדורים ללא בדיקה מעמיקה , אני מרגיש מאוד בודד ומייואש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פסיכיאטריה זה לא רק תרופות
שמוליק30/11/2015שלום יוני.
אינני רופא.
אכן, העלית נקודה מאוד כאובה.
יש באמת רופאים פסיכיאטרים שמתמקדים רק או בעיקר בטיפול התרופתי. ד"ר דוידאור כתב באחת התגובות שלו שלדעתו הם מפספסים בגדול. עם זאת, ישנם מ-ט-ו-פ-ל-י-ם שזו הגישה שלהם, והם מעדיפים תרופות על פני הטיפולים הפסיכולוגיים, ובמקרים כאלה שינה התאמה טובה.
אני מניח שהרופאה שפנית אליה היא מאלה שמעדיפים את הטיפול התרופתי, וזו הסיבה לאכזבה.
הגישה של ד"ר דוידאור (וזו גם הגישה של שאר הרופאים בפורום) היא לבדוק את כל המרכיבים כולל את המרכיבים הפסיכולוגיים, ולהמליץ על טיפול על פי הבדיקה שבדרך כלל תכלול גם המלצה לטיפולים פסיכולוגיים.
כנראה שהגישה הזו יותר מתאימה לך, וצריך לנסות רופא אחר שדוגל בגישה הזו. ניתן לברר את הנקודה הזו מראש.
כל טוב,
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי מה קורה
נחמן01/12/2015שמוליק אתה עוד פה ישר כח ,
אני התכתבתי איתך לפני שנים
וברוך השם אני בלי תרופות אולי עשרה חודשים . אז כתבת שהמרכיב הרגשי הוא הענין שצריך לעבוד עליו וזה נכון ב 100% .
אצלי זה התחיל ממוזיקה שתמיד אהבתי וגם פסיכאטרים ממליצים על מוזיקה מדיטציה יוגה וכו'....
לי זה חיבר המון דברים שהתקצרו בגלל ההפרעה\מחלה .
ושוב ברוך השם על מה שיש .
בהצלחה וישר כוח על העשייה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
שמוליק02/12/2015שלום נחמן.
תודה רבה על המשוב. זה ממש שימח אותי :-).
אני מאחל לך הצלחה בהמשך הדרך.
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד דבר על החלמה
נחמן06/12/2015צריך מזל ואמונה . יש אמרה "פתח לי פתח כחודו של סיכה ואראה לך עולם ומלאו "
אני עשיתי הרבה רע בתהליך הריפוי שלי , כלומר אנשים שכבר לא בקשר ספגו ממני את כל השליליות שהיא בעצם המחלה . היה ויש לי הרבה תמיכה מהמשפחה חוויתימערכות יחסים . עבדתי בכל מיני עבודות בזויות ולוחצות יחד ולחוד . עכשיו אני בבזוגיות והכל מצויין . אני הבנתי שאני תמיד בבגרות הרגשתי כמו ילד כלומר היו לי חסכים בילדות שליוו אותי ועשו לי מעין שקט נפשי שהיה הבסיס למחלה . ובגיל 30 התחלתי לשנות את חיי , את נסיבות חיי . וזה אפשרי .
אני עובד עצמאי היום אני גר לבד בזוגיות מעריכים אותי את ההשקעה שלי ואת הטוב לב שלי .
הכל אפשרי מה שחשוב זה להאמין .
זה אמיתי לגמרי תאמינו .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפסיכוטרפיה
נועה27/12/2015לשמוליק. תרופות מאוד יקרות ויש תקציב של הממשלה. לצערי שיחות פחות יקרות אך אינן מתוקצבות ויוצא מכך שרק מי שיש לו כסף יכול להירפא. מי שלא אז יאכל את הכבד עם הכדורים ויגמור לאט את החיים. לדעתי טיפול. של שיחה לא צריך לעלות יותר מ100 ש״ח. ולא צריך לשלם 400 עד 600 למטפל גם אם הוא פסיכיאטר ומקבל חולה אחת לשבוע. יש לעודד שיחות אך לא לחפף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמסכים איתך לגמרי
שמוליק27/12/2015שלום נועה.
אכן, צריך לדאוג לכך שמי שנזקק לטיפול פסיכוטרפויי, יוכל לקבל טיפול טוב במחיר שווה לכל נפש. כל מילה זהב.
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפרעת אישיות גבולית - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור09/12/2015האופציות :
1. בדיקה פסיכיאטרית חוזרת - התרשמות ואבחון חוזר.
2. בירור מצב גופני.
3. לבנות תוכנית טיפול , הכוללת, מתן פיתרון פסיכולוגי נפשי וכן שינוי סביבתי, מעבר לטיפול תרופתי.
4. במקרים מסויימים, מומלץ לשקול אשפוז יום, לשם אבחון, בירור ומתן טיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פסיכיאטר פרטימתן30/11/2015
ד"ר דוידאור שלום רב
ברצוני לשאול שאלה ביורוקרטית.
מידיעתך, האם אדם מטופל אצל פסיכיאטר פרטי ומקבל ממנו מרשמים לטיפול תרופתי מומלץ, האם חייב ראש המשפחה לנפק את אותן תרופות (בכדי לקבל הנחת קופה על התרופות) או שיפנה את המטופל לפסיכיאטר קופה בכדי לאשר את המלצות הפסיכיאטר הפרטי?
המדובר בקופ"ח מאוחדת לצורך הענין.
אודה על תשובתך!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פסיכיאטר פרטי - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור09/12/2015הנוהל, המלצה מרופא מומחה , מתן לרופא משפחה, אשר אמור להעביר למחוז,
פסיכיאטר מחוז מאשר, אישור הנחה במערכת, רופא משפחה מנפיק מרשמים קבועים..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפסיכיאטר פרטי - מרשמים
מתן01/02/2016שלום רב,
לא מובנת לי תשובתך.
ההסבר נשמע לי כמו נוהל ישן מאוד של קופ"ח כללית.
שואל בשנית: אם אני מטופל את פסיכיאטר פרטי אני יכול להעביר את מרשמיו למרשמי הקופה באמצעות רופא משפחה כללי (או שרופא המשפחה יפנה אותי לפסיכיאטר קופה כדי לקבלת המלצות הרופא הפרטי?)
האמור על קופח מאוחדת.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםפונטיוס30/11/2015
במשך שנים התנהגותה של אמי כלפינו היתה מגוננת, מתערבת ורכושנית. תמיד חשבתי שכך הדבר נורמטיבי מכיוון שלא הכרתי משהו אחר. כעת, שאני אדם בוגר נודע לי שהיא סובלת מהפרעת דחק פוסט טראומטית בגלל משהו נורא שקרה לה בילדות. הסיפור הודחק במשך 40 שנה, עד שלפני שנתיים החלה ירידה ניכרת במצבה הפיזי. היא החלה טיפול וכעת מחלימה. שאלתי היא: האם יתכן שספגתי בעיות רגשיות כלשהן בצל גידול מאם שבמשך שנים לא היתה יציבה נפשית? הידיעה על מחלתה שברה אותי כי היום הייתי מתייחס אליה אחרת, בהבנה ואמפתיה במקום הכעסים שחשתי כלפיה להתנהגות לא נורמטיבית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סביר שכן
שמוליק30/11/2015שלום פונטיוס.
אינני רופא.
סביר להניח שהיו אי אילו התנהגויות פוגעניות שנבעו מהמחלה. כשם שכאשר מקבלים מכה, זה כואב, גם אם היו לכך כוונות סופר טובות, כך גם פגיעות ריגשיות.
השאלה הגדולה היא האם בשל כך ישנו סבל או פגיעה בתיפקוד. אם כן, אז כדאי לטפל בכך.
כל טוב,
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום
פונטיוס30/11/2015שלום. מה זה קלונקס?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור09/12/2015בהחלט יש אפשרות, בירור אפשרי רק תוך כדי טיפול פסיכולוגי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טגרטולסובלת30/11/2015
הבת שלי בת 27,יש לה בעיות התנהגות, חוסר שקט, רעשים מלחיצים אותה, ותמיד היא באי שקט, הרופא רשם לה טגרטול 200 מ"ג, אחרי חודשיים בבדיקת דם התוצאה היתה 4,ואמר שצריך להגדיל את המינון, אני סירבתי, רציתי לשאול האם יש כדור אחר להפרעות קשב וריכוז ולהתנהגות, והאם הכדור טגרטול בכלל מתאים להפרעות בהתנהגות,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טגרטול - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור09/12/2015טגרטול בהחלט מתאים לבעיות אימפולסיביות ושליטה בדחפים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקב אי שקט והזיות מטופל בסרוקוולד``ר יונתן דוידאור29/11/2015
שלום רב
אבי היקר בן 84
סובל מדמנציה שנים רבות
עקב אי שקט והזיות מטופל בסרוקוול
בבוקר 25 מ"ג ובערב 50 מ"ג xr
למרות הטיפול בשעות הערב והלעה נכנס לאי שקט לעומת זאת בבוקר ובצהריים ישנוני.
זקוקה לעצה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרוקוול - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור09/12/2015יש לשקול לשנות את הסרווקאל בערב
XR (ארוך טווח 24 שעות)
לסרווקאל רגיל ..
יונתן דוידאור
פסיכיאטר מומחה, פסיכותרפיסט
טיפול רפואי ופסיכולוגי בהיפנוזה
http://davidor.co.il
הוד השרון כפר סבא רעננה הרצליה
כפר שמריהו נתניה כפר יונה פתח תקווה יהוד
http://davidor.co.il
טיפול בהיפנוזה היפנוטראפיה טראנס רפואי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם יש משהו נגד יובש חזק מאוד בפהאני29/11/2015
בזמן שינה בעקבות נטילה של רידזין? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם יש משהו נגד יובש חזק מאוד בפה - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור09/12/2015לשקול לשנות טיפול, לתרופה מדור חדש יותר..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיגריות ותרופותמאור29/11/2015
שלום
אני מעשן 10 שנים
ולפעמים יש לי קוצר נשימה ואני נחנק
תביאו לי שמות 5 תרופות שדוחה אירוע מוחי ושבץ בגלל עישוןמירבי
5תרופות שישאירו אותי בחיים ואני לא יקבל אירוע מוחי או שבץ או דוםלב
בגלל עישון מירבי
שאני יחייה עוד הרבה שנים
5 תרופות הכי טובות שאני ידבר עם הרופא שלי
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה השם של המחלה?
מאור01/12/2015מהו השם של ההמחלה שמעשנים סיגריות
ונישארים בחיים ללא שום תגובה שיגמר האוויר ונשמיך לחיות למרות שאני מעשן 15 שנים.נגד למנוע אירוע מוחי ושבץ
מהו שם התופעה להישאר בחיים עוד 100 שנים של חיים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסיגריות ותרופות - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור09/12/2015זה מאוד אישי..
עישון מרכיב פסיכולוגי.
גמילה - לפעמים יעיל טיפול בהיפנוזה
( ראה באתר שלי)
וולבוטרין יעיל לצורך גמילה.. ונחשב בטוח.
ד'ר יונתן דוידאור
פסיכיאטר מומחה, פסיכותרפיסט
טיפול רפואי ופסיכולוגי בהיפנוזה
הוד השרון כפר סבא רעננה הרצליה
כפר שמריהו נתניה כפר יונה פתח תקווה יהוד
טיפול בהיפנוזה היפנוטראפיה טראנס רפואי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כדור וולבוטריןאנונימי28/11/2015
שלום לכם,
אחי, בן 27, התחיל לקבל מינון של כדור וולבוטרין מפסיכיאטר בשל דיכאון 150 גרם יום כן יום לא לשבוע הראשון ומהשבוע השני הוא יתחיל לקחת כל יום כדור.
השאלה שלי היא האם הוא יכול לעסוק בספורט, לטוס, האם בעבודה צריכים לדעת את זה? (הוא מאבטח), האם הוא יוכל להפסיק בשלב כזה או אחר את הטיפול (כלומר אין התמכרות או צורך של הגוף בכדור),האם יכול לשתות אלכוהול?
אני שואלת את זה מכיון שיש כדורים שאסור לפיהם לעשות דבר אחד או שניים ממה שמניתי.
אשמח לתשובתכם המהירה,
תודה מראש,
אחות שדואגת לאחיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טוב שהוא מטפל בעצמו
שמוליק28/11/2015שלום רב.
אינני רופא.
באופן כללי, אני יכול להגיד שזה טוב שהוא מטפל בעצמו. הזנחה זה הדבר הכי גרוע שאפשר לעשות...
האם צריך לספר על כך בעבודה או לא - זה עניין של הוגנות, צריך לראות כיצד התרופה משפיעה, ולהתייעץ עם הרופא המטפל ולבחון מה הכי טוב ונכון לעשות; אי אפשר לתת תשובה כרגע; בוודאי שלא דרך האינטרנט.
לגבי התמכרות - מדובר בתרופות שאינן ממכרות, ועם שיפור המצב, יהיה ניתן לרדת במינונים ואף להפסיק.
לגבי הגבלות על שימוש באלכוהול - צריך לשאול שאלה פשוטה. מה עדיף להימנע מאלכוהול או לסבול מבעייה שאיננה מטופלת?
כל טוב,
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכדור וולבוטרין - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור09/12/2015הכדור נחשב בטוח.
יש להקפיד להפחית ממריצים ( קפה, קולה, משקאות אנרגטיים)
מומלץ מעקב דופק, לחץ דם ואקג, בשלבים ראשונים של הטיפול.
אסור ליטול- למי שהיה פרכוסים, איפליפסיה או חשד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רישיון נהיגהעידו28/11/2015
יש לי פוסט טראומה ואני בטיפול . אני מפחד לשתף את העניין של החרדות בנהיגה שמה שמה יקחו לי את הרישיון ! ואז אני לא יצא מהבית בכלל !!! האם אפשר דרך טיפול אצל פסיכיאטר של הקופה שיפסלו לי את הרישיון ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כדאי לטפל בבעייה ולא לחשוש משלילה
שמוליק28/11/2015שלום עידו.
אינני רופא.
קודם כל, לא שוללים כל כך מהר רשיון נהיגה; יש הרבה אנשים שאושפזו ולא שללו להם את הרשיון. אני אישית, הייתי באישפוז כפוי, ולא שללו את הרשיון, כך שבוודאי שעל ביקור אצל פסיכיאטר לא צריך לחשוש משלילה.
לא לטפל בבעייה - זה הדבר הכי מסוכן, וזה מה שעלול לגרום לשלילה של הרשיון.
אם תלך תטפל בבעייה ותתמודד, אז אפילו אם מישהו חיצוני (למשל תלונה מאיזה שכן או כיו"ב) יצליח לגרום לשלילה, אז באמצעות חוות הדעת של המטפל - תוכל למנוע שלילה, ואפילו אם חלילה תהיה שלילה - תוכל לקבל את הרשיון בחזרה עם חוות דעת של המטפל.
בקיצור, כדאי ללכת לטיפול. להשאיר את הבעייה כמות שהיא בלי לטפל - זה הדבר הכי גרוע, וזה גם הדבר שהכי מסכן את הרשיון.
כל טוב,
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תקופות חוזרות של דכאון קשהשירלי28/11/2015
שלום רב. אמי (55) סובלת מדכאון בן כמה שבועות או חודשים מדי שנה ושנה. התופעה התחילה לפני עשר שנים בערך ללא אירוע טראומטי. לעתים יש דכאון פעם בשנה ולעתים אף שלוש או ארבע פעמים. במהלך הדכאון היא לא מדברת, מתנהגת מוזר, למשל נכנסת לקרובי משפחה הביתה ופשוט נועצת בהם מבטים מפחידים ללא דיבור, חושבת שחותרים תחתיה, מפתחת אובססיית ופחדים (כמו למשל "ננעלת" על הרעיון שלנהוג זה מסוכן ולכן מחביאה את המפתחות של האוטו לילדים שלה) כשמנסים לדבר איתה בהגיון היא תוקפת, מקללת, מרביצה, נהיית פרנואידית וכולי והכל חסר שליטה חסר הגיון וחסר רוגע ולעתים אפילו צריך לנעול אותה בחדר. היא סובלת מאד. לאחר יציאה מהדכאון לאחר שבועות או חודשים בד"כ היא לא זכרה כלום ממנו וחשבה שמגזימים או 'צוחקים עד שהראינו לה סרטון של ההתנהגות שלה והיא היתה בהלם ואמרה שהיא לא זוכרת מזה דבר. היום לאחר התקף ונסיונות לדבר היא זוכרת יותר את הנעשה בזמן הדכאון. הפסיכיאטרים לא אבחנו משהו ספציפי כי אף אחד לא ראה אותה בזמן הדכאון עצמו אלא רק לאחר שיצאה ממנו. רשמו לה ציפרלקס אבל היא מסרבת לקחת גם כשהיא במצב נורמלי ובוודאי כשהיא במצב הדכאוני. בזמן הדכאון היא נהית אלימה מאד מסרבת לקבל טיפול מסרבת להכיר בבעיה וחושבת שכולנו נגדה. כשהיא לא בדכאון הזה היא אשה אינטליגנטית פעילה מאד שאוהבת את החיים. ניסינו להכריח אותה ללכת לטיפול בזמן הדכאון אבל היא מתנגדת ואי אפשר חוקית לעשות משהו בניגוד לרצונה גם כשהיא במצב הזה, ובקשה לאשפוז כפוי נראה לנו כדבר מסוכן לעשות (יעשה לה טראומה, סכנה ל"סימום" בתרופות וכולי). מה אפשר לעשות בשביל לאבחן אותה? על פי הכתוב מה נראה לכם שזה? איך חוקית ניתן לעזור לה? אני מבקשת את עזרתכם אנו כבר לא יודעים מה לעשות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אולי בקטע של שיפור איכות החיים
שמוליק28/11/2015שלום שירלי.
אכן, מדובר בעניין לא פשוט בכלל.
מנסיון אישי שלי, בתקופה שקדמה לאישפוז כפוי, לא היה שום דבר שאפשר היה לעשות, וההתדרדרות הייתה בלתי נמנעת.
צריך להיות מודעים לכך שישנם מצבים כאלה על מנת שלא להיכנס לאי אילו הכאות על חטא, שאולי אפשר היה לעשות משהו...
אפשר אולי לנסות לשכנע אותה לפגוש פסיכולוג בקטע של שיפור איכות החיים (ואני די סקפטי עד כמה זה יצליח).
יכול להיות שצריך לנסות כיוון אחר, והוא לחשוב כיצד על המשפחה הקרובה להתנהל על מנת להיפגע מה שפחות, ולצורך זה ניתן לפנות לאיש מקצוע לייעוץ.
כל טוב,
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חרדה ובעיות גופניותבן 2926/11/2015
אני בן אדם חרד באופי ותמיד מוטרד במחשבות ודברים(יש לי כנראה תסמונת אספרגר), בשנתיים האחרונות יש לי בעיות גופניות מעיקות, הרגשות כלליות רעות ואי נוחות בגוף, תחושה לא טובה בפרק גוף וגפיים עליונים, כאבי ראש, כאבים מקומיים בגוף, נדודי שינה, מתעורר מוקדם מדי משינה עם אי נוחות עם כאבים וכאילו הגוף עבר טלטלה ולא יכול לחזור לישון... האם חרדה יכולה לגרום לכל המצב הזה? איזה טיפול נגד החרדה מומלץ לי כקו ראשון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפנות לרופא לטיפול פרטני
שמוליק26/11/2015שלום רב.
אינני רופא.
בעיות וקשיים נפשיים בהחלט משפיעים השפעות פיסיולוגיות, כך שיכול להיות שכל התסמינים שתיארת נובעים מהחרדות.
צריך להתאים את הטיפול התאמה אישית; אפילו לגבי השאלה היכן צריך להתמקד יותר; בטיפולים פסיכולוגיים או בטיפולים תרופתיים, היא שאלה שאין עליה שום תשובה חד משמעית, וצריך לבחון אותה אצל כל מטופל.
שיהיה בהצלחה בהתמודדות.
כל טוב,
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי
מייק26/11/2015תשמע חרדות יכולות להביא איתן אלפיי "סימפטומים".
חרדה זה דבר מבאס אבל לא מחלה לרוב.
ממליץ להתחיל טיפולים אלטרנטיביים התור התחלה ולא לקפוץ ישר לכדואים משניי תודעה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחרדה ובעיות גופניות - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור28/11/2015קו ראשון לשלול בעיות גופניות - קופ'ח.
לאחר מכן בדיקה פסיכיאטר מומחה, בניית תוכנית על פי התרשמות קלינית, בדר'כ מאוד יעיל שילוב תרופות ושיחות.
טיפ לסילוק כאב ( דימיון מודרך )
בזמן כאב: עצום עיניים, תדמיין איזה צבע הכאב, בדמיון
תדמיין איך את מוסיף צבעים והופך את הצבע למרגיע יותר, כגון לבן, תכלת,
קח 3 נשימות עמוקות, הכנס דרך האף, עצור ל 5 שניות את הנשימה, ובכל פעם שאתה מוציא אוויר דרך הפה, תדמיין איך כל האי נוחות נעלם ומסתלק.. רחוק יותר ויותר..
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מינון מיטבי של סרוקסט לGADערן.24/11/2015
שלום רב רציתי לדעת מהו המינון המיטבי לטיפול עם סרוקסט לGAD,נוסף לכך חשוב לי לדעת אם לתרופה יש השפעה מרגיעה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מינון מיטבי של סרוקסט לGAD - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור28/11/201520 מ'ג ( מקס 40 מ'ג)
מאוד מרגיע, אך גם יכול לגרום לעליה במשקל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

