פורום פסיכיאטריה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דר דוידור
    נועה
    30/12/2015

    מדוע אינך מתיחס לשאלותי. אני אולי כופה את עצמי עליכם בשאלותיי. אך מצאתי אוזן קשבת ואם אין התייחסות אפנה לצערי לפורום אחר.תודה על הכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דר דוידור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דר דוידור - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    30/12/2015

    שום דבר לא אישי..
    את ממש לא כופת את עצמך.
    תרגישי חופשי.. להמשיך לשאול.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרופות ללחץ דם שמגבירות את החרדות
    ירון גל
    30/12/2015

    בן 50 נוטל אנפרליל ודיאותזיד ללחץ דם.נוטל גם פעמיים ביום קסנגיס.איך זה שהתרופות ללחץ דם אנפרליל מגבירה את הלחץ בגוף?האם יש תרופה אחרת שמועילה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרופות ללחץ דם שמגבירות את החרדות - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    30/12/2015

    יש מקום לישלול תופעות לוואי
    בדיקה קופ'ח
    בדיקות דם + אקג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר השפעה של נוגדי דיכאון?
    עידו
    29/12/2015

    אני מתאר לעצמי שנוגדי דיכאון לא משפיעות על כל מי שנוטל אותן, ויש אנשים שהתרופות האלו כלל לא משפיעות\ עוזרות להם כנד הדיכאון. גם אנשים שניסו מספר רב של סוגי תרופות.

    מעניין אותי מבחינה סטטיסטית מה אחוזי ההצלחה\השפעה של נוגדי על מטופלים?. על כמה אנשים התרופות משפיעות לטובה ועל כמה אנשים כלל לא? האם ישנם מחקרים הסודקים נתון זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר השפעה של נוגדי דיכאון? - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    30/12/2015

    בדיכאון קשה ראשון בחיים
    כ 33% יגיבו טוב וישיגו החלמה תחת נוגד דיכאון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנטומין פגעה ביעילות של לפונקס
    בסטיאן
    29/12/2015

    אני לוקח הרבה זמן לפונקס.
    הרופאה ניסתה להוסיף אנטומין.
    לקחתי את זה רק פעם אחת וזה שיבש את היעילות של לפונקס
    והבעיה שלי החמירה.
    אני כבר הרבה זמן בלי אנטומין והמצב נשאר ככה.
    מה אפשר לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנטומין פגעה ביעילות של לפונקס - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    12/01/2016

    לחזור לרופא להערכה חוזרת ואו , חוות דעת נוספת, בדיקה אצל רופא פסיכיאטר נוסף.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמוליק
    נועה
    28/12/2015

    מי הפסיכיאטרית אשר מלווה אותך והאם הטיפול השבועי אצלה הוא משכנתאות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שמוליק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמוליק

    נועה
    30/12/2015

    יבוצע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סכיזו אפקטיב
    נועה
    28/12/2015

    אומרים המומחים שדו קוטבי. בא לעתים גם עם פסיכוזה. מה הכוונה האם זה כבר סכיזו אפקטיב או דןקוטבי וסכיזואפקטיב זה בכלל משהו שדומה יותר לסכיזופרניה. מה ההבדל בין מאנייה פסיכוטית לסכיזואפקטיב.אלו תופעות מבדילות בניהן. אמנם זו נבלה וזו טריפה אך את הטריפה עוד אפשר לאכול אם מאוד רעבים.....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סכיזו אפקטיב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סכיזו אפקטיב - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    30/12/2015

    הפרעה סכיזואפקטיבית : שייכת להפרעות פסיכוטיות, הביטוי המאפיין, מצב פסיכוטי ( הקיים בסכיזופרניה) וכן מרכיב לש מצב רוח.
    מאניה דפרסיה, ספקטרום של הפרעות, המאופיינות בגליות, קוטביות, מצב רוח ירוד / מרומם.
    שאלת האבחנה המבדלת בין סכיזואפקטיביות , להפרעות פסיכוטיות אחרות מורכבת, ולא תמיד פשוט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה שקצת לא קשורה
    השואל
    28/12/2015

    היי, יש לי שאלה שקצת לא קשורה לפורום, אך בכל זאת..
    אני עוקב אחר הפרשיה של רצח תאיר ראדה שבה הואשם רומן זדורוב ברצח. זדורוב טוען לחפותו בכול מחיר, אך חשבתי על כך שאולי יש סיכוי שהוא אכן ביצע את המעשה, אך הדבר "נשכח" או "נדחק" מזיכרונו? האם ידוע בתחום בריאות הנפש כי יכול לקרות מקרה כזה שבן אדם ביצע רצח לדוגמא והוא פשוט לא יזכור אותו לאחר מכן? "בלאק אאווט"?
    כי בכול זאת ראו שהוא מסר פרטים בחקירה, ואיך שהילדה גידפה אותו וירדה עליו, והוא בעצמו אמר שהוא באותו רגע "התפוצץ", נכנס ל"ג'אנאנה" ורצה לפגוע בה.. האם יכול לקרות דבר כזה שהוא אכן פגע בה והיה במין מצב פסיכוטי או משהו כזה והמקרה נשכח מזכרונו..? אשמח לתשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה שקצת לא קשורה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה שקצת לא קשורה - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    29/12/2015

    במצבים פליליים אין מצב המסביר בלאקאוק, גם לא מצב פסיכוטי.
    במצבים אורגנים, כגון: חומרים כימיים ואו דלוריום( על רקע בעיה גופנית , מוחית) - מצב בילבולי במצב קשה , ייתכן פגיעה בזיכרון..

    היה מצב בעבר, שבחור צעיר עם בעיה מוחית, היה מאושפז בטיפול נימרץ, והיה תחת מצב בלבולי חריף ( דליריום) , היה משוכנע שהחולה לידו המחוברת למכונות הנשמה , חוטים ועוד , מפלצת וניתק אותה מהכל וגרם למותה, היה פגיעה בזיכרון שלו, לפחות חלקית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נויירופאמאגין
    נועה
    27/12/2015

    מי יודע משהו עליה.בדיקה יקרה אך מה היא מועילה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נויירופאמאגין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נויירופאמאגין - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    29/12/2015

    בדיקה מאוד מדויקת וספציפית לכל אדם.
    בדיקת השונות הגנטית לתגובה לטיפול תרופתי.
    פרטים באתר שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נויירופאמאגין

    נועה
    31/12/2015

    מעוניינת מאוד תודה תודה תודה ואלי זו עוד פריצת דרך למכאובים של הניסוי וטעייה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 15 אומר שהוא עצוב בלי סיבה - צריך פסיכיאטר???
    שלי
    26/12/2015

    פעמים בודדות הבן שלי בן 15 אמר שמרגיש מאוד עצוב בלי סיבה, גם ביום שהוא מגדיר כיום טוב שלו.
    אין הסטוריה של מחלות נפש.
    מבחינתי תמיד הרגשתי שנוטה להכנס בקלות למצבי רוח לשני הכיוונים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפי סימני השאלה עושה רושם שאת נחרדת

    עומר
    27/12/2015

    מהאפשרות שהוא "צריך" פסיכיאטר.
    גיל ההתבגרות הוא גיל לא קל עם הרבה מאוד התחבטויות, חרדות והשפעות חברתיות, בעיקר בעידן שלנו. הבן שלך אומר מרגיש לפעמים מאוד עצוב ולמשלך הוא משתף אותך. מאוד יכול להיות שיש לו נטיה מסויימת כמו שאת אומרת ובשלוב עם גיל ההתבגרות, הנטיה הזו מעצימה. אני לא רופא, אבל לטעמי האישי כדאי לגשת לפסיכיאטר שישוחח איתו ויבין את חומרת המצב וממה הוא סובל בדיוק ואם יש צורך בטיפול תקופתי, אז הטיפול יכול לשפר את חייו בצורה דרמטית. חבל שיסבול בתקופת המעצבת של חייו.
    אחוז גדול מאוד בציבור ובעולם המערבי מקבל טיפול תרופתי לדיכאון וחרדה וזה ממש לא "אות קין" כפי שהיה בעבר. אין צורך בהסטוריה של מחלות נפש במשפחה כדי לסבול מהפרעת דיכאון. זה יכול לפקוד כל אחד ובכל שלב בחיים. אך אם יש לו נטיה כזו, פחות משנה מה ההסטוריה המשפחתית ויש להתייחס לעובדה שהוא סובל. בהערת אגב, הייתי נמע מהשימוש בטרמינולוגיה של "מחלת נפש". התיאור הזה שמור למקרים של הפרעות נפשיות קיצוניות, כמו דיכאון מאז'ורי עמוק וכרוני. הבן שלך לשמחתך כנראה לא שם.
    חשיבות הטיפול המוקדם היא גדולה, כי היא בהחלט גם יכולה למנוע התדרדרות נוספות. זה לא אומר שהוא יצטרך את הכדור לכל חייו, אבל יתכן שבנקודות מסויימות בחייו כשיתעוררו קשיים, הוא כבר ירגיש ויבש לבד מהרופא לקבל כדור אנטי דכאוני.
    יש כיום כדורים טובים ובטוחים ואין שום סיבה לחשוש או להמנע מלבצע בירור. החשש מה"סטיגמה" מתבטל כאשר מבינים שהוא סובל והאלטרנטיבה היא סיכון שהמצב ימשך ואולי אף יחמיר חלילה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצות

    מייק
    27/12/2015

    כמו שנאמר לפניי,גיל ההתבגרות אצל בנים הוא גיל לא קל.
    לא בהכרח בגלל התהליך ההורמונלי העובר עליהם,אלא יותר בהיבט הפסיכולוגי/רגשי.

    בעולם המודרני לצערי רק התגברו ההקנטות, קללות, ביריונות וכו'.

    הבן שלך עובר גיל חשוב מבחינה רגשית.
    בגיל זה הוא מאוד פגיע רגשית אפילו אם הוא לא מראה.
    הביטחון והדימויי העצמי והערך העצמי מתקבעים בגיל זה.

    תשאלי אותו מה באמת מפריע לו.
    אם יש אבא בתמונה כדי יותר שהוא זה שיידבר איתו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 15 אומר שהוא עצוב בלי סיבה - צריך פסיכיאטר??? - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    29/12/2015

    יש מקום לנסות לברר, לדבר וכן להציע בדיקה / יעוץ פסיכולוגי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה דחופה לפסיכיאטר מאזור השרון
    לינור
    26/12/2015

    שלום לכולם בבקשה בהולללל מישהו יכול להמליץ לי על פסיכיאטר ממכבי מאזור הרצליה נתניה חדרה אבן יהודה .הייתי אצל שניים ממש חסרי סבלנות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רופא פסיכיאטר מכבי

    נועה
    27/12/2015

    כולם ככה. רק פרטי עוזר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציפרלקס
    דיאנה
    26/12/2015

    שלום רב
    סבתי בת 76 סובלת מדמנציה כתוצאה מאירועים מוחיים.
    בנוסף מטופלת בנרקוטיקה לכאב כרוני. אירועים של נפילות וניתוחי עמוד השדרה בעברה.

    היא סובלת מחרדות, לדעתי הציפרלקס מתחילת הטיפול לא יעיל בשבילה , מ 10 עלתה ל 15 לאחר חודשיים גם המינון הזה לא יעיל אחד לשבוע היא עושה התקף חרדה הכולל הקאות ורעד רואים לפי העיניים שהיא מחפשת משהו כמו מישהי שמחפשת סחרחורת או חום , היא גם מתלוננת שיש לה חום ושהיא חולה , ברגע של צלילות היא טוענת שהיא סובלת מפחדים והיא לא מבינה למה זה קורה לה.

    לומר שכל הבדיקות שלה תקינות לחלוטין.

    איזה טיפול יכול להיות יעיל עבורה שלא יגרום לה לירידה קוגנטיבית או קשיון ברגליים?
    אנחנו מחפשים טיול יעיל עם מינימום תופעות .
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ציפרלקס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציפרלקס - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    29/12/2015

    יש מקום לבדיקה מסודרת, פסיכוגריאטר.
    הרושם שהציפרלקס לא מתאים ואף מסוכן בקשישים.
    יש מספר נוגדי פסיכוזה מדור חדש, אשר במינון נמוך יכולם לעשות את העבודה
    טוב יותר, רק לאחר בדיקה ושלילת בעיות גופניות ניתן להתאים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרופה שלא תפגע בחשק מיני
    אבי
    26/12/2015

    שלום רב
    עקב חרדה כללית בעשור האחרון (גיל 20-30)-במשך כחמש שנים אחרונות לקחתי כדורים נוגדי דיכאון וחרדה - רסיטל, ציפרמיל, ציפרלקס סימבלטה (+ טיפול פסיכולוגי+CBT בשנה אחרונה)
    הכדור שהכי עזר לי הוא ציפרלקס., כולם גרמו לירידה בחשק המיני
    לפני כשלושה חודשים הפסקתי עם התרופות (ציפרלקס) והכל עבד טוב והחשק המיני חזר במעט, אפילו הרגשתי מצוין, אך בשבועיים האחרונים יש הרגשה פחות טובה-מעט חרדה,הסתכלות שלילית על המציאות/העתיד, מצוברח וכו'
    אני יכול לנהל שגרה פשוטה אבל לא מרגיש שיכול להתקדם ולעשות קפיצות בחיים (כגון קידום בעבודה, מציאת זוגיות וכו') אבל אולי זה ישתפר...מי יודע (ואולי יתדרדר)

    אני תוהה:
    א. האם לחזור לתרופות למרות הפגיעה בחשק המיני (חוץ מחרדה/צברוח ביום יום יש התקף פניקה אולי רק אחת ל 1-2 שבועות) או להישאר אם הטיפול הפסיכולוגי בלבד?

    ב. הבנתי שאולי כדאי לנסות תרופה חדשה שאולי לא תפגע בחשק המיני וגם תעשה את העבודה? כדאי להמר על כדורים חדשים? אם כן- איזה כדור יכול להיות רלווני (צייניתי לעיל מה כבר ניסיתי ופגע בחשק מיני) למשל- הבנתי שפרוזק לרוב לא פוגע בחשק מיני? אולי כדור אחר? (ומתי כבר יהיה כדור חדש בשוק עם 0 סיכוי פגיעה בחשק מיני?!)

    תודה על מענה ל-2 השאלות לעיל
    בברכה
    אבי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תרופה שלא תפגע בחשק מיני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובות

    שמוליק
    26/12/2015

    שלום אבי.

    אינני רופא.

    לדעתי, התשובה לשאלה הראשונה היא שזה תלוי באיזון בין תועלת מהתרופה לנזק מהפגיעה בתיפקוד המיני. זו שאלה אינדבידואלית, ואתה צריך פשוט לעשות את החשבון של מה התועלת מהתרופה לעומת הנזק, ובהתאם להרגשה שלך להחליט.

    פגיעה בתיפקוד המיני היא תופעת לוואי ידועה ושכיחה של תרופות נוגדות דיכאון, כך שקשה לי להאמין שאי פעם תהיה תרופה שלא תפגע או שתפגע לעיתים נדירות. בכל אופן, התרופות פועלות על מטופלים באופן שונה, כך שאפשר לנסות תרופות חדשות, שיכול להיות שיפגעו פחות בתיפקוד המיני. אין מה להפסיד...

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרופה חדשה
    נועה
    25/12/2015

    מופנית לדר דוידור
    האם. בשנתיים האחרונות. ניכנסה לשוק הארצי או הבנל׳ תרופה חדשה של איזון ביי פולאר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תרופה חדשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרופה חדשה - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    29/12/2015

    היי

    תרופות חדשות ממש לצערי אין.
    יש תרופה נוגדת פסיכוזה , שיכולה לעזור במצבים מאניים ולתת מענה גם למרכיב הדיכואני.
    עוד לא בארץ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרופה שאינה בארץ

    נועה
    01/01/2016

    דר דוידור. שמעתי משהו על תרופה שבשימוש בחול ועדיין לא כאן. היכן משווקת כמה עולה ואם תופיע ברשימת הבדיקה של הנויירופאגין אאלץ להזמינה גם. בעבור אלפי שקלים. הוויתור על האוכל הבילויים והבגדים שווה כל שנייה להרגיש בחיים ולא און אנד אוף והרגשת גסיסה מתמדת. חסר הנאה מכלום. התלהבות כבוייה ובקיצור לא מת לא חי. על זה נאמר.
    מותר האדם!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת רוק גנטיקה להתאמת תרופות
    נועה
    25/12/2015

    שלום לכולם. לאחרונה. הופץ מאמר בדבר בדיקת רוק להתאמת תרופות. לא יודעת למה אבל ניראה על פניו שהעלות הכה גבוהה. דעתם של שלושת אלפים ל21 סוגים שמתאימים לדיכאון וסכום של ששת אלפים ל51 סוגים של הפרעות יותר מסובכות כגון סכיזו וביי פולאר. ניראה לי סכומים מופרכים ואולי מישהו גוזר פה קופון. לאור הוותק של מס שנים בהן יש הפוגה חלקית. אני נאלצת לחפש גם דרכים אלו לפני המשחק החוזר של שינויי מינון. והתאמות סוגי תרופות. עכשיו שוב החמרה אך ניתפסת בזמנן ומי יודע הסאגה של. התאמת מינון ןתרופות אולי חוזרת לדאבוני. אציין שיש תמיכה. בשיחות מכל הסוגים המינים והצורות הכי הזויות. כסף רב נישפך שם אולם כניראה שכדי לשרוד צריך לוותר על פה ושם חופשות ומותרות אחרים.עלי לציין שסיימה תואר בחירוק שיניים ובעזרה משמעותית למרות ועל אף הפגיעה בזיכרון ובחשיבה .טריגר מסויים גרם לערעור פחד וחרדה בחלקם מוצדקים אך מורגשים בעוצמה רבה בייחס. לתגובות של אחרים.עולים זכרונות קשים. שגרמו בזמנו להתקף פסיכוטי ואחריו שנה של דאון והנה. שוב יאשפזו לחיזוק תרופתי.שורה תחתונה מי ממליץ על בדיקת רוק ולמה זה נישלח לספרד.האם זה לזרוק כסף? ושמוליק נוכחותך בפורום שווה זהב.תודה לך ולדר דוידור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דעתי האישית

    שמוליק
    26/12/2015

    שלום נועה.

    קודם כל, צודה רבה על המחמאות.

    לדעתי, קודם כל, צריך להיות מדובר במטופל שמאמין בתרופות ורואה בהם חלק נכבד וחשוב בטיפול שלו. מטופלים שמאמינים יותר בטיפולים פסיכולוגיים, מן הסתם לא ירצו בכך.

    מתוך אותם מטופלים, זה יכול להתאים לכאלה שנוסו עליהם הרבה תרופות בניסוי וטעייה, כך שהם כבר על סף ייאוש - אז באמת שזה שווה. למה לסבול???

    הבעייה היחידה היא לגבי מטופלים שאין כרגע באפשרותם לממן הוצאה כזו. האם ניתן במקרים מסויימים לקבל השתתפות מקופת החולים? - אינני יודע.

    אגב, בשנה שעברה שמעתי הרצאה על טיפול חדשני שמטרתו לאזן את הכימיה בראש, אבל הדרך היא באמצעות השפעה על הפעילות החשמלית ב-ת-ו-ך הנוירונים עצמם, ולא בפעילות ההעברה (שהיא כימית) ב-י-ן הנוירונים. יכול להיות שלפני כן, כדאי לנסות את הטיפולים האלה, שאגב, לא ניסיתי לבדוק מה העלות שלהם.

    בכל אופן, שיהיה בהצלחה.

    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקה גנטית לתרופות

    נועה
    27/12/2015

    שמוליק שלום חבל שדר דוידור לא מגיב.הטיפול עליו אתה מדבר לדעתי זו אותה קסדה של גרייה מגנטית. לא מכירה משהו אחר עליו אתה מדבר. ואותה קסדה מתאימה בתנאים מגבילים רק לדיפרסיה ולא. להיפו מאניה. כמו כן אדם שבא מרקע משפחתי עם בעיות. פירכוסים אסור לו לחבוש אותה. אני אשמח שדר דוידור. יגיב. חבל שהוא מתעלם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אולנזיפין
    לינור
    24/12/2015

    שלום רב,
    אני נוטלת אולנזיפין בעקבות חרדות מאוד מאוד קשות שיש לי (עקב שימוש שמני בריטלין )
    האם האולנזיפין ממכר???
    אני נוטלת אותו רק כשלושה ימים ואתמול איחרתי בזמן נטילת הכדור בכ4 שעות וחטפתי התקף חרדה עצום!!!
    וגם היום בבוקר קמתי עם התקף וכששתיתי את האולנזיפין ההתקף נרגע לי.
    אני חשה שהכדור הזה ממכר!!!אני חוששת להתמכר אליו!כי יש לי עבר של התמכרויות לכדורי הרגעה!
    יש לציין אני נוטלת רק רבע כדור אולנזיפין של 10 מ"ג.
    ואחרי 3 ימי שימוש אני חשה התמכרות !היום זה היום השלישי ואני גם לא מנומנת כמו ביומיים שלפני .
    הרופא אמר לי להעלות את המינון לחצי כדור אחרי יומיין במידה ואין לו השפעה עליי.
    האם הכדור ממכר?????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אולנזיפין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זיפרקסה לחרדות?זה חדש לי..

    מייק
    26/12/2015

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא אמור למכר.

    שמוליק
    26/12/2015

    שלום לינור.

    אינני רופא.

    מדובר בתרופה אנטי-פסיכוטית, ותרופות כאלו אינן אמורות למכר, אבל אם מנסים להפסיק אותם בבת אחת (או אם שוכחים לקחת מנה), אז אמורים להרגיש אי אילו הרגשות קשות שאולי עלולות להיראות כמו תסמיני גמילה. היה לי נסיון אישי בכך, שאם הייתי שוכח לקחת את המנה היומית, היה קשה לי להירדם ועוד אי אילו הרגשות קשות.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה זה?

    שמוליק
    29/12/2015

    מה זה הרגשות קשות? מחשבות פרנואידיות וכאלה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא, משהו פיסי בראש

    שמוליק
    29/12/2015

    שלום שמוליק.

    מדובר בהרגשות פיסיות בראש. משהו דומה לסחרחורת.

    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אולנזיפין - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    29/12/2015

    אולנזפין לא ממכר
    חשוב להקפיד על זמנים קבועים בנטילה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום