מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אי יציבות רגשיתאוראל11/11/2015
שאלה קצת שונה מהנשאלות בפורום זה . מאז ותמיד מצבי הרוח שלי היו משתנים באופן קיצוני , רגע עם ביטחון עצמי ורגע לא. יום אחד מעדיפה בחברת ההיא ויום אחר בחברת אחרת .יכולה בשניות להפוך משמחה לעצבנית . נכנסתי למערכת יחסים ומאז זה מרגיש לי חמור יותר , רגע אחד אוהבת וחצי שעה אחרי בלתי נסבל שיהיה לצידי , בבוקר אני רוצה אותו בצהריים יש לי תחושת ריקנות כזאת שלא בא לי כלום .
אני מבולבלת עם עצמי ורציתי לדעת אם זה משנהו חריג אולי בי ויש דרך לטפל בו ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אי יציבות רגשית - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור15/11/2015יש צורך באבחנה, ייתכן ומדובר בהפרעה דו קוטבית NOS
והטיפול מעולה במצבים הנ'ל.
יונתן דוידאור פסיכיאטר מומחה
פסיכיאטריה רופא מומחה פסיכולוגיה היפנוזה CBT
DAVIDOR.CO.IL
פסיכיאטר פסיכיאטריה דיכאון חרדה מאניה סכיזופרניה
בדיקות גנטיות חדשות היפנוטראפיה היפנוזה רפואית
DAVIDOR.CO.IL
הוד השרון רעננה כפר סבא פתח תקווה הרצליה
יהוד תל אביב כפר שמריהו יהוד כפר יונה אבן יהודה נתניה
DAVIDOR.CO.IL* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנוגע לציפרלקסאורי11/11/2015
שלום רב!!
ידוע שציפרלקס גורם להכהה של הרגשות ולכך שכל הרגשות הופכים להיות הרבה יותר מתונים וחלשים. השאלה שלי היא האם שמפסיקים לקחת את הכדור היכלות לחוש בצורה "רגילה" את הרגשות ולא בצורה חלשה ומתונה חוזרת או שבנושא הזה ציפקלס עושה נזק בלתי הפיך? תודה רבה ויום נעים :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בנוגע לציפרלקס - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור15/11/2015זה תלוי מינון\
זה קשור לרמת דופאמין.
בהחלט התפקוד חוזר, גם לאחר הפחתת מינון ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציפרלקס לקראת מחזורהגר10/11/2015
שלום
ציפרלקס עובד עלי נפלאות אך לקראת עשרה ימים לפני המחזור(אני בלי גלולות פשוט מתחילה להרגיש) מתחיל הדכדוך המוכר והעצבת לשכון בי. האם אוכל לאותם ימים להגביא את המינון ?תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציפרלקס לקראת מחזור - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור15/11/2015תיאורתית כן, אך מומלץ להתייעץ עם רופא מטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציפרלקס עושה עצירות?בן 2910/11/2015
האם ציפרלקס עושה עצירות? חשוב לי לדעת לפני שאני מתחיל את השימוש בתרופה כדי להיערך מראש...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא
הגר10/11/2015אבל כל מקרה לגופו. תופעות הלוואי איומות חודשיים ואז קיבלת מתנה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה גרוע יותר- חרדה או התמכרות לכדורר10/11/2015
שלום, עקב תקופה קשה מאד נפשית, אני נוטל חצי כדור קלונקס בערב, ולעיתים גם חצי ביום.
אני מודע שהכדור ממכר, הסבילות שלו עולה וכו', אבל כמובן שהוא מרגיע אותי.
השאלה - מבין 2 הברירות הלא-טובות: לחיות בסטרס או להיות מכור לקלונקס - מה מזיק יותר? ומה עדיף לי לעשות? מודה מראש על תשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה גרוע יותר- חרדה או התמכרות לכדור - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור15/11/2015הכי נכון.\בהתחלה טיפול נוגד חרדה עד חודש
במקביל SSRI
ובנוסף טיפול בשיחות ושינוי סביבתי / התנהגותי ( כחלק מטיפול ויעוץ )* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חולשה איומהשרון09/11/2015
שלום,
אשמח לשמוע גם מכם אנשים
האם חולשה קיצונית ותשישות נוראית שלא נמצא להם הסבר במסגרת ברור בקופת חולים יכולים להיות כתוצאה מסטרס ממושך ואולי גם דיכאון (דיכאון מכך שחלשה מאוד ולא מתפקדת בבית)
יש דרך לדעת אם זה פיזי או נפשי
אשמח לתשובות אם מישהו חווה חולשה שכזו עד כדי חוסר יכולת לעמוד על הרגליים וזה היה כתוצאה ממצב נפשי
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חולשה איומה - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור15/11/2015ראשית בירור גופני מעמיק, בדיקות דם, יעוץ רופא משפחה.
בהחלט ייתכן מרכיב נפשי
יש מושג נפוץ במזרח : ניורוסטניה
Neurasthenia* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקשר לעישון מירבי סיגריותמאור09/11/2015
שלום
אני מטופל בלפונקס והתרופה הזאת מונעת אירוע מוחי ושבץ בגלל עישון מירבי של סיגריות
רציתי לדעת מה השם של התופעה הזאת שהיא מונעת אירוע מוחי ושבץ בגלל עישון מירבי
ואיזה תרופות אני אצתרך ליטול בגלל הפסקה עם לפונקס
אני צריך מידע שתביאו לי אתם המומחים כמה תרופות הכי טובות שאני ידבר על זה עם הרופא שלי
אז מה שם התופעה ואיזה תרופות ישאירו אותי בחיים
אני צריך שמות של התרופות הכי טובות
תודה מראש
שאני לא יחנק וימשיך לחיות ואורך חיים בריא בעזרת ה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התרופות הכי טובות?
מאור09/11/2015מה הן התרופות הכי טובות לזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש בסרוקוואלאלמוג09/11/2015
אני נימצא בטיפול בסורוקוואל 5 שנים ואני תמיד מרגיש שיש מישהו שמנהל לי את המחשבות ..אבל השלמתי עם העניין וטוב לי איתו...עכשיו אני לא יודע מה לעשות ועם מי להיתחתן..כי מצד אחד יש לי הפרעות בחשיבה והריכוז שלי בריצפה כל דבר שאני צריך להפעיל שיקול דעת אני תמיד שואל אנשים והמוח לא מבדיל בן טפל לעיקר ..עכשיו אני לא יודע אם כדאי להיתחתן עם אישה רגילה ..כי לא כל אחת תירצה להיתמודד עם זה ויכול להיות גירושין או במהלך השלבים המוקדמים היא תיפרד ממני...אבל מצד אחד אם אני אתחתן עם מישהי שהיא נוטלת תרופות פסיכיאטריות זה יעשה לה הפרעות בלידה והיא תעבור גיהנום ולא בשביל זה אני רוצה להיתחתן..עכשיו אני לא יודע אם זה באמת עושה הפרעות בלילדה כלומר האם היא תהיה באישפוז במהלך ההריון או סתם כחה ..ועם איזה בחורה
כדאי לי להיתחתן אני חייב עצות טובות...בבקשה תענו לי על זה....?!!!(אומרים שגם זה יעשה לא טוב לילדים אם שנינו על תרופות פסיכיאטריות כלומר זה יקרין לילדים כי אם שנינו חולי נפש זה יעשה לט טוב להם???????????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שימוש בסרוקוואל - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור15/11/2015לתשובה מקצועית, מומלץ טיפול בשיחות והשגת תובנות, בירור פחדים וקונפליקטים.
באופן כללי, מומלץ למצות את החיים וליהנות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש בסרווקאלאלמוג09/11/2015
אני נימצא בטיפול בסורוקוואל 5 שנים ואני תמיד מרגיש שיש מישהו שמנהל לי את המחשבות ..אבל השלמתי עם העניין וטוב לי איתו...עכשיו אני לא יודע מה לעשות ועם מי להיתחתן..כי מצד אחד יש לי הפרעות בחשיבה והריכוז שלי בריצפה כל דבר שאני צריך להפעיל שיקול דעת אני תמיד שואל אנשים והמוח לא מבדיל בן טפל לעיקר ..עכשיו אני לא יודע אם כדאי להיתחתן עם אישה רגילה ..כי לא כל אחת תירצה להיתמודד עם זה ויכול להיות גירושין או במהלך השלבים המוקדמים היא תיפרד ממני...אבל מצד אחד אם אני אתחתן עם מישהי שהיא נוטלת תרופות פסיכיאטריות זה יעשה לה הפרעות בלידה והיא תעבור גיהנום ולא בשביל זה אני רוצה להיתחתן..עכשיו אני לא יודע אם זה באמת עושה הפרעות בלילדה כלומר האם היא תהיה באישפוז במהלך ההריון או סתם כחה ..ועם איזה בחורה
כדאי לי להיתחתן אני חייב עצות טובות...בבקשה תענו לי על זה....?!!!(אומרים שגם זה יעשה לא טוב לילדים אם שנינו על תרופות פסיכיאטריות כלומר זה יקרין לילדים כי אם שנינו חולי נפש זה יעשה לט טוב להם???????????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דעה אישית
שמוליק09/11/2015שלום אלמוג.
השאלה האם לחפש אשה "רגילה" או לא היא שאלה מורכבת ואין לה תשובה חד משמעית, ואם מישהו מסויים נהג כך או אחרת - לא ניתן להסיק מכך על הכלל.
בכל אופן, מה שכתבת שאם שני ההורים סובלים מבעייה נפשית, אז הסיכוי להעביר את הבעייה לדור הבא גדלה באופן משמעותי, היא נכונה, אבל תרשה לי להביא ציטוט ממישהי שהתייחסה לנושא כאן בפורום (הודעה מתאריך 9.12.14):
"אולם גם אותי הטרידה השאלה בדיעבד, האם הורשתי לילדי את הרכיב הגנטי לפגיעה הנפשית ממנה אני סובלת. במקרה שלי מדובר בהפרעות באישיות ולא במחלת נפש, אך גם בה יש רכיב גנטי של אגו פגיע (=רגישות יתר). גם אם כן, הורשתי להם עוד דבר חשוב: שבבעיות מטפלים וטיפול נכון מאפשר תפקוד מיטבי ואיכות חיים. בעצם היות בעלך מטופל הוא מעניק לילדיו דגם להורה הדואג לבריאותו ואבא יציב ומתפקד, במילים אחרות, סביבה בריאה להתפתחותם.
"רק טוב
"נאוה".
כל טוב ובהצלחה.
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
אלמוג09/11/2015האם אישה שנוטלת תרופות פסיכיאטריות צריכה להיתאשפז בזמן בהריון..?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא, אבל עדיף שאחד הרופאים יתייחס.
שמוליק11/11/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התנתקות מהמשפחהג'ודי08/11/2015
שלום לצוות הפורום,
אחי, בשנות החמישים שלו, התנתק לפני כ- 20 שנה מהמשפחה, לא מוכן לשמוע או לראות איש מבני המשפחה ולא מוכן לשתף פעולה עם אנשים שונים שנשלחו אליו במהלך השנים. אינו מוכן לפתוח את דלת ביתו ולא עונה לטלפונים, לטענתו ההורים התעללו בו בילדות ואחי ואני היינו שותפים לזה. מאחר ואני גדלתי איתו אני יכולה להעיד שאין לדברים שחר.
בן הזוג שלי שהצליח פעם להבקיע את החומה ודיבר אתו סיפר כי הרושם שהתקבל מהשיחה היה שמדובר כביכול במשפחה שחברה בכת השטן שמקיימת טקסים ופולחנים מעוררי אימה וחלחלה. אחי מסתגר מהעולם, בקושי מתפקד, חי מקצבה כלשהי, כמעט אינו יוצא מביתו, לדעתי אין לו חברים, לא עובד, טען כי הא סובל גם ממחלת העייפות וכל הגוף כואב לו כל הזמן.
הוא בטוח שהוא צודק וכולם טועים, וכמובן שאין מה לדבר על טיפול, בתקופה שעוד אפשר היה לדבר. פעם אחת פגש את הורי ברחוב וברח מהם כמו מאש.
- ברור שהוא זקוק לאבחון וטיפול, אלא שהוא משוכנע שהוא האדם הכי שפוי בעולם וכולם לא רואים את האמת שלו.
מיותר לציין את הסבל שהמשפחה חווה. אנא אם יש דרך כלשהי שתוכלו להציע לי כיצד ניתן לעזור לו ואהיה אסירת תודה לתמיד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא תמיד יש מה לעשות
שמוליק09/11/2015שלום ג'ודי.
מנקודת מבט של מי שעבר אישפוזים כפויים במצב פסיכוטי, אני יכול להגיד שאם ננסה להסתכל על התקופה שקדמה לאיפוז הכפוי האחרון - אז הייתי פחות או יותר באותו מצב.
אם כי היה יסוד והיה מקום להאשים את הסביבה בכך שגרמה למצב בלתי אפשרי, והיה צורך להדגיש ולתת מקום ולגיטימציה לאותם האשמות - הכל היה אותו הדבר.
בכל אופן, אני לא חושב שהיה משהו שאפשר היה לעשות על מנת למנוע את האישפוז, ואע"פ שצריך ואפשר לנסות להשפיע (אולי דרך גורמי הרווחה שמן הסתם גם הם עלולים להיראות כ"חברים בכת השטן"), לא בטוח שזה יעזור או יצליח.
אן, למרבה הצער, זה המצב, אז מה שניתן להציע זה להגן על שאר בני המשפחה.
כל טוב,
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
ג'ודי09/11/2015תודה על תשובתך, מאחלת לך בריאות טובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רמות מתח ולחץ נפשי גבוהותבן 2908/11/2015
באופן כרוני ובלי קשר לאירוע מסויים, מצב קבוע שנמשך מעל שנה וגורם לתסמינים גופניים מעיקים, כמו של כאבי פרקים ושרירים, נדודי שינה, תחושות רעות בגוף, איזה טיפול תרופתי יכול להתאים למצב כזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רמות מתח ולחץ נפשי גבוהות - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור15/11/2015יש לברר
ייתכן פיברומיילגיה ( בדיקה של ראומטולוג)
אם אכן,
ליריקה או סימבאלטה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם ציפרלקס טוב יותר מפריזמהרותם07/11/2015
שלום וערב טוב
אני בת 52 ומיזה 15 שנה לקחתי שתי כדורי פריזמה 20 מ"ג לכול כדור.בנוסף ועד היום אני לוקחת 2 מ"ג של אלפרליד.
לאלפרליד אני מכורה,וכרגע אני מנסה להיגמל בעזרתו של הפסיכאטר שלי.
ושאלתי:נפרדתי מהפריזמה ואני לוקחת 5 מ"ג ציפרלקס.
אני מרגישה נורא,בעיות במתן שתן,סחרחורות ובסה"כ מצב סטטי כזה.
עשיתי בדיקות כלליות כולל כליות כבד,והכול בסדר
אז מה עושים??
זה מתסכל האם כדי לחזור לפריזמה??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה החלפת את הפריזמה אם הוא עזר לך?
אנונימי07/11/2015?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכי הפסיכאטר אמר...
רותם08/11/2015שאחרי 15 שנה הוא כבר לא אפקטיבי.ואולי צריך לנסות משהו אחר.
אני לא בדיכאון סתם חרדות(אני מודעת שמחרדות לא מתים)..
ואולי הציפרלקס עושה לי יותר מצב רוח.(אני לא מלנכולית).לא קריטי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
אנונימי08/11/2015על סמך מה הפסיכיאטר אמר שהכדור כבר "לא עובד"?
האם הרגשת לפתע שינוי לאחר 15 שנה? מה הביא אותך לפסיכיאטר אחרי כ"כ הרבה זמן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכי.......
רותם08/11/2015אני במהותי אחותי ואני יודעת שאחרי 15 שנה אין כבר אפקט לכדור.חייבת לציין שאחרי עשר שנים החלטתי ללכת לפסיכאטר,אולי כי הייתי בירידה במצב הרוח.
אני לוקחת 5מ"ג ציפרלקס וחוץ מעצירת שתן(לא בצורה משמעותית) אז הכדור בסדר.
אבל עדיין ,הפריזמה הייתה טובה יותר מבחינת תסמינים.
תודה שאכפת לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
אנונימי09/11/2015מעניין כי המינון שקיבלת לציפרלקס הוא מינימלי, לעומת המינון של הפרוזאק שהיה יחסית גבוה יותר
יכול מאוד להיות שתופעות הלוואי יחלפו עם הזמן!
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידה מנטליתתמר06/11/2015
אני מרגישה ירידה מנטלית חדה בזמן האחרון זה מכניס אותי לדכאון וגורם לי לשכב במיטה שעות רבות.אני מטופלת תשע שני ב ssri במינון גבוה ונוגד פסיכוזה במינון נמוך נגד ocd.נטלתי גם כ 10 פעמים רטלין במינון של 20,30 ו40 מילגרם ליום.ממה יכולה להיות הירידה הקוגנטיבית שלי?האם מינון של 1.75 מילגרם ריספרדל נגד חרדות זה תקין?חשבתי לעשות mri למוח לבדוק עם יש נזק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אולי בגלל גורמים פסיכולוגיים
שמוליק07/11/2015שלום תמר.
אינני רופא.
לדיכאון ישנם גם מרכיבים פסיכולוגיים, ובכלל גישתם העיקבית של הרופאים בפרום היא שצריך לשלב עם הטיפול התרופתי טיפולים פסיכולוגיים. לא כתבת האם את מקבלת גם טיפול פסיכולוגי בנוסף לתרופות.
קשה לי להאמין שישלחו אותך לבדיקת M.R.I. זו בדיקה מאוד יקרה. כדאי לבדוק מול הרופא המטפל את האפשרות לשלב טיפולים פסיכולוגיים.
כמובן, שאם יש לרופאים עצה אחרת, הם ישמחו לתת אותה.
כל טוב,
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהירידה מנטלית - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור15/11/2015יש לברר מה מינון SSRI
ציפראלקרס מעל 15 מ'ג , מדכא ירידת דופאמין,
ביטוי של אפאיטיות וירידה במוטיבציה והנאה.
כמו כן יש לברר פרופיל הורמונלי, בקופ'ח, אשר לפעמים נפגע תחת מינונים גבוהים של SSRI.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קלוזפיןאחות דואגת06/11/2015
אחי עבר השתלת מח עצם לפני שלושה חודשים ולפני כשלושה שבועות עבר התקף פסיכוטי כתוצאה מריבוי תרופות או מריאקציה בין תרופות שונות.הפסיכיאטר אמר שזה התקף זמני שיעבור ואינו מחלת נפש. טופל כשבועיים בזיפרקסה וכעת עבר לקלוזפין. קראתי באינטרנט שתרופה זו ניתנת במקרים קשים או לאחר כשלון טיפול של שתי תרופות. הוא ממש אינו מקרה קשה . אני לא יודעת מה זה חולה סכיזופרניה קשה אבל הוא רק מבולבל קצת.. מדבר רוב הזמן לעניין. אינו אובדני או מדוכא. האם הפסיכיאטר לא קצת הגזים עם התרופה??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהחלט צריך לברר
שמוליק07/11/2015שלום רב.
אינני רופא.
קודם כל, גם לו היה מדובר במקרה קשה - לא היה שום מקום להרים את הידיים. אני עברתי ארבעה אישפוזים וחוץ מהאחרון כולם היו במצב פסיכוטי חריף, כך שאין שום סיבה להתייאש, ואני שמח שההודעה שלך מפגינה ביטחון.
קלוזאפין היא תרופה אנטי-פסיכוטית שיש לה תופעת לוואי של פגיעה בכדוריות הדם הלבנות, ומהסיבה הזו היא נמצאת בקו האחרון. אבל זה לא אומר שלא עושים בה שימוש; מבצעים בדיקות אחת לשבוע על מנת לוודא שאין פגיעה בכדוריות הדם הלבנות, ולאחר זמן מה שרואים שאין פגיעה מבצעים את הבדיקה אחת לחודש. אם נעשתה בדיקה כדי לוודא שאין פגיעה בכדוריות הדם הלבנות - זה אמור להיות בסדר.
אני מניח שהיו לרופא המטפל סיבות טובות לתת קלוזפין כבר בהתחלה, אבל לא ידוע לי על מקרים כאלה, ואני מניח שהרופאים יוכלו לתת הסברים מתי נכון לתת קלוזפין כבר בהתחלה.
כדאי לברר עם הרופא מדוע הוא ראה לנכון לתת כבר בהתחלה קלוזפין.
כל טוב,
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקלוזפין - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור15/11/2015יש קושי לדעת מה שיקולי הרופא.
התרופה יעילה במצבי אובדנות ומסוכנות, הרעלת מים - שתיה מופרזת ועמידות לתרופות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מנת יתר קלונקסיוגב06/11/2015
בן 18 אחרי נסיונות של ציפרלקסים למיניהם (מעודדי מצב רוח )
יש לי המון התקפי חרדה ועצבים לקחתי היום 3 קלונקס כשהייתי מתוח נורא ללא מחשבה על ההשלחות
יש אולי עצה לכדור אחר שעושה פעולה דומה ולא ממכר והורס תגוף כמו קלונקס?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מנת יתר קלונקס - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור15/11/2015מומלץ בדיקה חוזרת
שאלה אבחנתית ,
הפרעה דו קוטבית ? התמכרות למרגיענים ? הפרעת חרדה ? ועוד..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

