פורום פסיכיאטריה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חציית אולנזפין
    דינה
    14/01/2016

    שלום רב
    אני רוצה לחצות טבליה של אולנזפין של טבע 10 מ"ג ואין פס חלוקה האם ניתן?
    כמו כן איך עלי לאחסן את החצי הנותר כי שמעתי שהכדור מתחמצן.
    בתודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חציית אולנזפין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא ענו לי

    דינה
    20/01/2016

    חציית כדור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חציית כדור

    דינה
    26/01/2016

    מדוע לא עונים כבר הרבה זמן האם מותר לחצות כדור של אולנזפין של טבע למרות שאין פס חלוקה. זה מאוד דחוף.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרוקוול והשפעה ?????
    אלון
    14/01/2016

    שלום אני לוקח מזה שבועיים סרוקוול 25 גר
    אני מרגיש יותר שלב ,אבל עדין אני מרגיש שהבעיה שלי לא ניפטרה
    הבנתי שלאחר חודשיים ,הבעיה אמורה להעלם
    האם זה כך ברוב המקרים לאחר כ חודשיים הבעיות ניפטרות?
    אני ממש סובל כשנתיים מחרדה לא הגיונית שהרסה לי את מהלך חיי
    הייתי אצל כמה פסכאטרים שנתנו לי כדורים שממש סיממו אותי
    וכרגע אני מטופל בסרוקוול וזה תרופה מצויינית היא ממש בלי תופעות לואיי אני מאושר מכך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סרוקוול והשפעה ?????

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לוקח סרוקוול ואין תופעות לוואי !?!?

    אריק
    17/01/2016

    כמה שילמו לך לרשום את זה ?!
    כן, ייתכן ששאלה זו היא גם נשמעת הזויה. כי פשוט אין דבר כזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • OVITRELLE ו PMS
    אני
    14/01/2016

    אני לרוב סובלת לפני מחזור וימים ראשונים של מחזור מחרדות וחוסר שינה שעובר עד המחזור הבא.
    בהריון הרגשתי טוב אבל במחזור לאחר הפלות ממש לא טוב (ההפלה עצמה בסדר, הבעיה זה המחזור שבא אחריו).
    התחלתי ניסיון להיכנס להריון לאחר כמה הפלות. טיפול נעשה ללא תרופות או הורמונים. לאחר הזרעה החרדות וחוסר שינה התחילו דווקא לאחר קבלת המחזור וכל תקופת המחזור. נגמר עם המחזור. החרדות לא קשורות לחרדת הריון או הורות אלא חרדות ואובססיביות כלליות יותר. חרדות בעוצמה גבוהה יותר ממחזור רגיל וכאילו התקופה הבעיתית זזה והתחילה רק לאחר קבלת המחזור במקום כמה ימים לפני.
    הפעם סביב הביוץ הזרקתי OVITRELLE ללא תרופות נוספות. הרגשתי בסדר בהתחלה אבל לאחר יומיים (יומיים אחרי הזריקה ויום אחרי ההזרעה) חרדות וחוסר שינה במשך 2 לילות. עוד לא יודעת אם ההריון הזה יקלט או לא. אבל האם זה קשור ל OVITRELLE? האם יש משהו שבטוח לקחת לרגיעה / שינה בזמן טיפולי פוריות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    OVITRELLE ו PMS

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • OVITRELLE ו PMS - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    18/01/2016

    אסטרוגן מהווה מרכיב מגן.
    סביב ביוץ ומחזור, יש עליה ואז נפילה של אסטרוגן( הורמון הנשי*
    בהריון , האסטרגן גבוה עד סוף ההריון ואז נפילה.
    סביב המחזור, ניתן להשתמש ב SSRI.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • SSRI פסיכוזה?

    אני
    18/01/2016

    כמה חודשים לאחר הפסקת הנקה (כשנה לאחר לידה, חצי שנה לאחר חזרת הוסת) הרגשתי שנהייתי ממש אובססיביות ומשהו לא כשורה וביקשתי שיקחו אותי לרופא. זאת לאחר שכבר כמה חודשים סביב הביוץ הייתי נהיית ממש חולה (חום בעיות סינוסים אנטיביוטיקה אבל ללא תופעות פסיכולוגיות). לא קישרתי את זה אז למחזור.
    לאחר אישפוז ותחילת SEROQUEL (לא היו לי בעיות פסיכיאטריות קודמות) הוגדר שכנראה עברתי brief psychotic disorder. בזמנו לא קישרתי למחזור אבל זה גם היה ממש לקראת קבלת הוסת ואחרי שבועיים הייתי כבר עם חופשה בבית.
    לאחר ה SEROQUEL עדיין כל חודש לקראת המחזור ממש עצבנית וכועסת.
    המשפחה, חברים עבודה ואני גם הרגשנו שינוי גדול לא לטובה עם ה SEROQUEL (משקל, חוסר מוטיבציה, עצבנות וכעס) לא כולם ידעו שלקחתי משהו. מאז הפסקת ה SEROQUEL הרבה יותר טוב בכל המישורים אבל המחזור ועכשיו ההפלות קצת מוציאות אותי מדעתי.
    האם במידה שהיה התקף פסיכוטי עדיין ניתן לקחת SSRI? האם מה שהיה באמת היה התקף פסיכוטי או האם יכול להיות שאם הייתי לוקחת SSRI או גלולות או משהו זה היה נמנע?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקפצה

    אני
    26/01/2016

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מרגישה שהולכת לכיוון לא טוב

    אני
    02/02/2016

    ולא רוצה להגיע לא להתקף פסיכוטי ולא לרוגז שהיה לי עם הסרוקוול שהרגשתי שעשה לי תופעות לוואי מאוד לא רצויות. איך ניתן להרגיע את המצב?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריבוי תרופות
    מיקי
    13/01/2016

    הבן שלי מאושפז בבי"ח פסיכיאטרי ושם נותנים לו המון תרופות. סילוואן, מודיקט, פרפרנאן, דפלט, אטומין וולריין אני מודאגת מזה מה דעתכם למה כל כך הרבה תרופות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריבוי תרופות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סמים אנטי-פסיכוטיים דור ראשון

    משה
    16/01/2016

    יש בעיה עם מודיקייט, פרפנן ואטומין. הם סמים אנטי-פסיכוטיים דור ראשון, סמים קשים שגורמים נזקים: פרקינסוניזם, אקאתיזיה, טארדיב דיסקינזיה ועוד. אני ממליץ לך לנסות לשכנע את הרופאים לתת לבנך נוגדי פסיכוזה דור חדש: אביליפי, סרוקואל XR, גאודון, סרדולקט או אינבגה.
    בהצלחה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה בבקשה יעוץ
    סובלת
    12/01/2016

    הבן שלי נמצא בהוסטל, נותנים לו ציפרלקס וטגרטול, עכשיו רוצים להוסיף לו ריטלין, אני מאוד דואגת ומפחדת, שהבן שלי יתחרפן מרוב כדורים או שיהייה כמו זומבי, מה דעתכם? הם נותנים לו ציפרקלס לדיכוי החשק המיני וטגרטול אמרו בגלל שהוא לא שקט, ועכשיו רוצים להוסיף ריטלין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בבקשה בבקשה יעוץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אולי חוות דעת נוספת

    שמוליק
    12/01/2016

    שלום רב.

    אינני רופא.

    כמי שסבל מ"זומביות" כתוצאה מתרופות, אני ממש מבין אותך.

    אני חושב שזו בעייה אמיתית שבכל המסגרות השיקומיות נותנים דגש חזק על הטיפול התרופתי ולא מספיק מאמינים בכוחם של הטיפולים הפסיכולוגיים.

    ניתן אולי לבקש חוות דעת נוספת, אך צריך לדעת שהמשקל שלה לא יהיה כל כך גדול, שכן המטפלים בהוסטל מכירים את הבן טוב יותר, והרבה פעמים ההחלטה על הטיפול נגזרת מההתרשמות של צוות הטיפול.

    צריך אולי לבחון את המסגרת, עד כמה היא טובה, וצריך גם לדעת שהרבה פעמים מחליפים מנהל עובד סוציאלי או בעל תפקיד אחר, ואז טיב הטיפול השיקומי יכול להשתנות מהקצה אל הקצה. מה שניתן לעשות במקרים כאלה הוא לעבור מסגרת.

    בהצלחה.

    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחכה לתשובה מקצועית

    סובלת
    14/01/2016

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא מוכנה לקחת תרופות
    לירון
    12/01/2016

    שלום,
    אחותי עברה התקף פסיכוטי, ולא הסכימה לקחת תרופות - אנחנו נותנים לה עכשיו תרופות ללא ידיעתה - והיא די חזרה לעצמה מבחינת תפקוד. סיפרנו לה את האמת אחריי כמה ימים אבל היא עדיין לא מוכנה לקחת את התרופות. מה אנחנו יכולים לעשות כדי לגרום לה לקחת בעצמה את התרופות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא מוכנה לקחת תרופות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא פשוט...

    שמוליק
    12/01/2016

    שלום לירון.

    בתור מי שעשה בלאגנים כאלה ולא הסכים לקחת תרופות, אני יכול אולי לנסות להסביר את הצד של אחותך, אם כי אין לי איזו עצה שתגרום לה לקחת את התרופות.

    יכולות להיות לפחות שתי סיבות הגיוניות לסירוב. הראשונה היא סבל מתופעות לוואי. תרופות פסיכיאטריות ידועות בכך שיש להן תופעות לוואי שהן גם שכיחות וגם קשות יותר מתופעות הלוואי של תרופות אחרות ברפואה המערבית.

    הסיבה השנייה יכולה להיות חשש מסטיגמה; ולא דווקא מהתדמית של הסביבה, אלא אפילו מהתדמית העצמית שאומרת שאם היא לוקחת תרופות, אז היא מודה בכך שהיא "חולת נפש", וזו תווית שאף אחד לא היה מוכן להדביק על עצמו.

    יכולות כמובן להיות סיבות אחרות. אלה היו הסיבות שבגללן לא רציתי לקחת תרופות אחרי אישפוז.

    לגבי סבל מתופעות הלוואי - חד וחלק - ניתן ע"י טיפולים פסיכולוגיים לשפר את המצב ואולי להגיע למצב שלא יהיה יותר צורך בתרופות. יכול להיות שההסבר הזה יניח את דעתה.

    על עניין הסטיגמה, זו באמת בעייה; על פי הגשה הרווחת, מדובר במחלות ברוניות שאין להן ריפוי אפילו באופן תיאורטי. למעשה, ניתן להחלים, רק שיהיה צורך בחוות דעת עדכנית לכתוב הרבה מלל שמשמעותו הסמנטית זהה למצב של בריא, רק מפני שזה עדיין לא מקובל.

    לתת תרופות בלי ידיעה - זה חמור מאוד!!!

    כל טיפול מבוסס על אמון בין המטפל למטופל, ובלי אמון - לא ניתן לטפל!!!

    ישנם הרבה מקרים שלא רוצים לתת אמון ברופא או בפסיכולוג בגלל אי אילו סטיגמות, אבל עדיין נותנים אמון במשפחה. צעד כזה עלול לפגוע באמון בבני המשפחה, ואז כבר באמת שלא יהיה מה לעשות.

    אני אשמח לתרום מנסיוני האישי.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא מוכנה לקחת תרופות - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    18/01/2016

    לשכנע להסביר, לאחד המלצות , משפחה , חברים וכו..
    לצערי, פעמים רבות חוסר שיתוף פעולה בסוף מסתיים
    בטיפול בכפייה, במצבים פסיכוטיים קשים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרופות שלא גורמות לעייפות
    מור
    11/01/2016

    לאחר ניסיון של מלא תרופות ממשפחת הSSRI ומשחק עם השעות אך ללא שום כל שיפור במצב העייפות
    היתי שמחה להמלצות של תרופות שידוע שפחות גורמות לעייפות בהשפעתן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרופות שלא גורמות לעייפות - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    12/01/2016

    יש לשקול תרופה מקבוצת SNRI
    סימבאלטה , איקסל ואו

    להוסיף לטיפול ב SSRI תרופה מקבוצת NRI
    אדרונקס.

    באם מדובר בדיכאון חוסר מוטיבציה ללא מרכיב חרדתי
    מומלץ
    וולבוטרין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה טסטוסטרון חוסם לי רגשות?
    פליקס
    11/01/2016

    כאילו מונע ממני רגשות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה טסטוסטרון חוסם לי רגשות? - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    12/01/2016

    קשה לדעת.
    יש לדעת את מכלול הקליניקה, איזון הורמונלי, גורמים אחרים, שימוש בחומרים בנוסף, שינוי אורגני מוחי ועוד..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרשה יומיומית של ההורמון יכולה להב

    פליקס
    15/01/2016

    להביא לידי אוטיזם? כך אני חווה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עישון גראס וחשיש בצורה מאסיבית וזיכרון
    אלי
    10/01/2016

    עישנתי הרבה מאוד שנים גראס וחשיש .
    כמויות מאוד גדולות הזיכרון שלי נדפק במיוחד זה של הטווח הקצר
    הפסקתי לעשן כיום אבל כבר כמה שבועות עברו וזיכרון טווח קצר לא משתקם
    אני לא זוכר איפה שמתי דברים לא זוכר שמות של אנשים כמו בעבר.
    בעבר היה לי זיכרון מצויין
    הזיכרון שלי נדפק בצורה חזקה מאוד אני ממש מרגיש את זה.
    האם לדעתך ככל שיעבור הזמן ואהיה נקי הזיכרון ישתקם?
    יש אפשרויות לשפר את הזיכרון ? תרופות טבעיות? תרופות אחרות?
    לאיזה רופא הולכים כשיש בעיות זיכרון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עישון גראס וחשיש בצורה מאסיבית וזיכרון - תגובה

    ד''ר אירנה ספקטור-סרבנוגור
    11/01/2016

    שלום רב,
    לפגיעה בזיכרון עלולים להיות גורמים רבים כגון מחלות נוירולוגיות, חומרים, תהליכים ניווניים של מערכת העצבית וכו'. כמו כן, לעיתים מצבים נפשיים כמו חרדה ודיכאון גם הם עלולים להיות מלווים בירידה בזיכרון.
    כגורם אפשרי נוסף ניתן לציין גם הפרעת קשב וריכוז כאשר האנשים שסובלים ממנה מתקשים לזכור דברים.
    חשוב קודם כל לאבחן את מקור הבעיה ולצורך כך לפנות ליעוץ אצל פסיכיאטר או / ונוירולוג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציפרלקס וכניסה להריון
    נועם ב.
    09/01/2016

    שלום, אני בת 29, בריאה בדר"כ. לפני כ-5 שנים התחלתי לנטול ציפרלקס (בליווי פסיכיאטרי) לסירוגין, כאשר נטלתי בתקופות בהן החרדה התגברה וכשחשתי בטוב לא לקחתי.
    לפני כשנה התחתנתי ועכשיו בן זוגי ואני מעוניינים להיכנס להריון. אני סובלת מחרדות קשות סביב חשש שלא נצליח להיכנס להריון, דבר המתבטא בשינה לא סדירה, מחשבות אובססיביות והתקפי בכי במהלך היום. איני נוטלת ציפרלקס מזה כחצי שנה (עקב תחושה כללית טובה ומאוזנת, עד לתקופה האחרונה).
    שאלתי היא- האם אני יכולה לשוב לקחת ציפרלקס בתקופה זו של ניסיון להיכנס להריון? אני יודעת כי ציפרלקס עשוי להיות טרטוגן, אך עם זאת החרדה מעיקה ומפריעה מאוד למהלך חיי. עד כמה זה עשוי לסכן הריון פוטנציאלי?
    מציינת כי אני מלווה ומטופלת בטיפול פסיכולוגי וכן אלטרנטיבי.
    הרבה תודה,
    נועם ב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ציפרלקס וכניסה להריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נראה לי שזה לא חד משמעי

    שמוליק
    09/01/2016

    שלום נועם.

    אינני רופא. אני רק סטודנט לפסיכולוגיה בתחילת התואר הראשון...

    ישנם שיקולים לכאן ולכאן בשאלה האם ליטול את התרופה.

    מחד, הדיכאון והחרדות גם כן עלולים להזיק לעובר, ויכול להיות שהנזק מהדיכאון והחרדות עולה על הנזק האפשרי שעלול לקרות לעובר כתוצאה מלקיחת התרופה, ואז עדיף לקחת את התרופה.

    מאידך, החשש מפגיעה בעובר, ואפילו אם החשש הוא מוגזם ונראה שהוא הרבה מעבר למה שעלול לקרות, הוא משפיע על המצב הפסיכולוגי של האם, והוא גם כן עלול לפגוע בעובר, כך שיכול להיות שהתועלת מהתרופה תצא בהפסד כתוצאה מהחשש לפגוע בעובר.

    העצה הכי טובה היא להתייעץ עם המטפל שיכול להעריך את המשקל הנכון של הגורמים הרלוונטיים לגבייך, ולהגיע למסקנה המותאמת אישית עבורך.

    אני מניח שהרופאים יגידו באופן כללי, אילו תרופות נחשבות ליותר בטוחות ואילו פחות בטוחות בזמן הריון, אבל עדיין צריך לבחון את העניין מול המטפל.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נראה לי שזה לא חד משמעי - תגובה

    ד``ר יעקב חרמון
    10/01/2016

    שלום לך נעם
    ישנן תרופות מוכרות יותר ומתאימות יותר מהציפראלקס עבור הריון.
    ממליץ לך להיועץ עם הפסיכיאטר שלך.
    התרופות הללו אינן טרטוגניות.
    מכל מקום כדאי להיוועץ גם עם מרכזים טרטולוגים הנמצאים בכל בית חולים שהמרכזי שבהם נמצא בהדסה עין כרם.
    הריון ולידה קלים ללא חרדות מיותרות!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גאודון ובעיות לב
    בסטיאן
    08/01/2016

    האם מותר לקחת גאודון למי שיש פעימות לב מוקדמות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גאודון ובעיות לב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גאודון ובעיות לב - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    12/01/2016

    לא מומלץ , בגלל הסיכון לשינוי קצב הלב תחת גאודון
    ( מקטע QTC ),

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרנדה. שאלה לד"ר
    הידד לגראס
    08/01/2016

    האם יש שעה שהכי אידאלית לקחת את הכדור כך שלא יגרום לפגיעה בשינה ועייפות במהלך היום?

    או.. מה מומלץ לשלב איתו שיגרום לתחושת עירנות?

    בבקשה לא להפנות אותי להתייעצות עם פסיכיאטר..
    הם בלאו הכי עושים ממני שפן נסיונות..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סרנדה. שאלה לד"ר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרנדה. שאלה לד"ר - תגובה

    ד''ר אירנה ספקטור-סרבנוגור
    11/01/2016

    שלום רב,
    השפעת התרופה משתנה מאדם לאדם, כך ישנם אנשים שאצלם היא גורמת לעייפות ובמקרים אלו עדיף ליטול את התרופה בערב. לעומת זאת אנשים אחרים מתארים עוררות וקשיי הרדמות בהשפעתה ולכן מומלץ כי יקחו אותה בבוקר. במידה ושעת נטילת התרופה לא פותרת את הבעיה (עייפות או קשיי שינה) והתופעות הלא רצויות נמשכות מעל חודש-חודשיים, כדאי לשקול החלפת התכשיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ד"ר.יכול להיות שתרופות מהSNRI

    מור
    11/01/2016

    יגרמו לי לפחות עייפות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • על חובת המטפל לדווח למקום העבודה על הטיפול?
    ינון
    08/01/2016

    היי,
    בחודש האחרון אני נמצא בחרדות קשות מאוד והבנתי אני חייב ללכת לפסיכיאטר, אך אני חושש שזה ייפגע במקום עבודתי שבו אני עובד כבר 33 שנה.
    השאלה שלי היא, חלה חובה על המטפל לדווח למקום עבודתי שאני נמצא בטיפול נפשי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אסור לו

    שמוליק
    09/01/2016

    שלום ינון.

    אינני רופא. בינתיים אני רק סטודנט לפסיכולוגיה בתחילת התואר הראשון.

    על פי כללי האתיקה, המטפל חייב לשמור על סודיות רפואית, ואסור לו להעביר עליך שום מידע. רק אם מי שמבקש עליך מידע מציג טופס ויתור סודיות רפואית חתום על ידך, רק אז הוא צריך למסור את המידע שברשותו.

    ויתר על כן, גם אם מדובר במעסיק כגון חברת אבטחה, שאולי ישנו איזה הגיון שאומר שמצד ההגינות צריך לדווח על כך, אז צריך לראות בצורה חיובית את ההתמודדות;. מי שמתמודד עם הקשיים, זה מראה שהוא אדם אחראי. מי שאינו מטפל בבעייה - היא רק תחמיר, ואז המעסיק ירגיש בכך שמשהו לא בסדר, וזה מה שעלול לגרום לאיבוד מקום העבודה...

    בהצלחה רבה.
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימא אלימה, תרופת הרגעה והשפעה על לחץ הדם
    roy
    07/01/2016

    אימי בת ה 68 אישה טמפרמנטית, דומיננטית (שלא לאמר שתלטנית) בעלת לשון ארסית. כל השנים היתה תוקפנית, אלימה מילולית (ופיזית) וזה הלך והחמיר עם השנים. כעת היא סובלת מבעיות לבביות ולחץ דם גבוה שקשה לאזן גם עם לא מעט תרופות.
    השילוב הלבבי עם האגרסיות "הטבעיות" שלה מהווה עבורה סכנה.
    לאחרונה נראה שאיבדה כל טאקט ורסן: משתלחת בכל הסובבים אותה, מעליבה בפרהסיה. מאוד קשה איתה אז נמנעים מלבוא ולתקשר איתה. השאלה היא האם יש תרופה שיכולה להרגיע אותה ובאופן עקיף להוריד גם את לחץ הדם
    אודה לכם על התשובה
    רויי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימא אלימה, תרופת הרגעה והשפעה על לחץ הדם - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    12/01/2016

    ממליץ לשקול CT מוח, במסגרת קופ'ח.
    יש לשלול בעיה אורגנית, במיוחד באזור פרונטלי של המוח.
    יעוץ גריאטר במצבה הנוכחי והמשך בירור וטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • emdr
    הידד לגראס
    07/01/2016

    מישהו שמע על השיטת טיפול הזאת בחרדות ודיכאון?
    יכולה להיות יעילה או סתם בזבוז כסף?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    emdr

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • emdr - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    11/01/2016

    שיטה היעילה לפעמים בהפרעה פוסט טראומתית.
    בחרדה ודיכאון - cbt יותר יעיל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום