פורום פסיכיאטריה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נוירופמגן
    מיכאל
    16/11/2015

    האם יש קונצנזוס בנוגע ליעילות הבדיקה נוירופמגן והאם היא מייועדת גם לסובלים מocd

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נוירופמגן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נוירופמגן - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    28/11/2015

    היעילות במיוחד לדיכאון
    אך בהחלט יעיל גם ל OCD

    בודק התאמה אישית : לנוגדי דיכאון וחרדה ( SSRI TCA ), נוגדי פסיכוזה ונוגדי פרכוסים ומייצבי מצב רוח.
    לפרטים נוספים באתר שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם מודאל כמו פרפנאן
    ראובן
    16/11/2015

    האם הכדור מודאל 50 מ"ג

    זהו תחליף לתרופה פרפנאן 4 מ"ג ?

    ולאיזה תפקיד כל אחד מהתרופות האלו משמש ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם מודאל כמו פרפנאן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם מודאל כמו פרפנאן - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    28/11/2015

    לא זהה.
    מודאל במינון זה יותר להרגעה וחרדה.






























    יונתן דוידאור
    פסיכיאטר מומחה, פסיכותרפיסט
    טיפול רפואי ופסיכולוגי בהיפנוזה
    http://davidor.co.il
    הוד השרון כפר סבא רעננה הרצליה
    כפר שמריהו נתניה כפר יונה פתח תקווה יהוד
    http://davidor.co.il
    טיפול בהיפנוזה היפנוטראפיה טראנס רפואי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדר דוידאור
    איריס
    16/11/2015

    שלום דר,
    על איזה מינון ממוצע של sam-e את נוהג להמליץ לדיכאון קשה וחרדות? המלצת עליו פה כמה פעמים בעבר.
    האם יצא לך לתת למטופלייך אינוזיטול?

    בברכה
    איריס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לדר דוידאור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדר דוידאור - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    28/11/2015

    אני אישית ממליץ
    OPTIMIZED FOLATE
    L-METHYLFOLATE

    בדר'כ על פי המלצות היצרן
    לא מומלץ לערבב תוספי מזון ותרופות עלול להיות מסוכן ללא פיקוח רופא



    'ר יונתן דוידאור
    פסיכיאטר מומחה, פסיכותרפיסט
    טיפול רפואי ופסיכולוגי בהיפנוזה
    http://davidor.co.il
    הוד השרון כפר סבא רעננה הרצליה
    כפר שמריהו נתניה כפר יונה פתח תקווה יהוד
    http://davidor.co.il
    טיפול בהיפנוזה היפנוטראפיה טראנס רפואי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה
    עידו
    15/11/2015

    לפני שנה התחיל לי התקפי מצבי רוח והם כבר התחילו להשפיע לי על החיים!! יש לי חוסר חשק באופן קבוע אבל פעם בשבוע ככה יש לי ממש דיכאון! והצפה רגשית כזאת.. אני רואה סרטונים עצובים באינטנרט בשביל לבכות , ואחרי שאני בוכה אני מרגיש הרבה הרבה יותר טוב! אבל זה כבר שנה ככה חוזר על עצמו . האם ללכת לטיפול? האם זה מוכר למישהו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא ללכת לטיפול?

    שמוליק
    16/11/2015

    שלום גלעד.

    בארה"ב אנשים הולכים לטיפול כדי לשפר את איכות החיים, והלוואי שזה היה המצב כאן בארץ...

    אם אתה מרגיש סבל, אז אין סיבה סיבה שלא ללכת לטיפול.

    מה שאולי צריך וכדאי לברר, זה למה אתה חושש ללכת לטיפול.


    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פגיעה בזיכרון מפרפנאן
    יוני
    15/11/2015

    היי
    לקחתי במשך כמה חודשים באשפוז כפוי פרפנאן וואבן
    היה לי פגיעה קשה בזיכרון לרמה שאני לא זוכר איפה האוטו שלי .
    לאחר הפסקת הכדורים הזיכרון השתפר - אך לא חזר להיות חד כמו קודם ,
    בכללי אני פחות מרוכז , ועם פחות שקט פנימי .
    האם זה נזק בלי הפיך ?
    אני לוקח מידי יום חצי כדור לוריוון לשינה..
    איך ניתן לתקן את נזקי הכדורים הארורים האלה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פגיעה בזיכרון מפרפנאן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לי זה לקח כחצי שנה

    שמוליק
    15/11/2015

    שלום יוני.

    לי גם כן היו כמה אישפוזים כפויים שבמהלכם קיבלתי תרופות אנטי-פסיכוטיות, וגם כן סבלתי מפגיעה בזיכרון.

    הפגיעה התיפקודית נמשכה אצלי כחצי שנה אחרי שהפסקתי את התרופות, אבל ישנן עדויות של חברים מהפורום שתופעות כאלה לא עברו אצלם גם שנים אחרי. יכול להיות שהם לא טיפלו בעצמם כראוי, ומדובר בתסמינים של המחלה...

    בכל אופן, זה ממש לא מומלץ להפסיק את הטיפול התרופתי מבלי להתייעץ עם רופא (יכול להחיות שאת הרופאים מהאישפוז אתה ממש שונא...), התסמינים עלולים לחזור.

    על כל פנים, יש גם צד שני למטבע, ולמרבה הצער עדיין אין מספיק רגישות של הרופאים לנושא של תופעות הלוואי של תרופות פסיכיאטריות. לפחות כאן בפורום, אחרי כמה שנים שאני פעיל בו, הרופאים מגלים רגישות, אבל זה צריך להמשיך ולהתרחב הלאה.

    הרבה פעמים מטופלים מרגישים בשל כך צורך "לזרוק" את התרופות, וצריך לגלות הבנה...

    הייתי ממליץ להמשיך טיפולים פסיכולוגיים, ושיהיה רופא שאתה סומך עליו, שאם חלילה תהיה החמרה במצב, אז שתוכל לפנות אליו לצורך טיפול תרופתי מבלי שהוא יעביר עליך ביקורת על ההפסקה.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פגיעה בזכרון
    תמר
    15/11/2015

    לדוקטור דוידאור קראתי בספר פרקים נבחרים בפסכאטריה שתרופות אנטיפסיכוטיות פוגעות בזיכרון לתווך קצר האם נכון הדבר? האם אחרי שימוש של 10 שנים במינון נמוך שמפסיקים הזכרון יכול לחזור להיות נורמלי?למה תופעת הלוואי הזאת לא כתובה ברשימת תופעות הלוואי?
    בתודה מראש רותם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פגיעה בזכרון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פגיעה בזכרון - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    15/11/2015

    לא מדויק.
    תרופות חדשות, דור שני, לאורך זמן משפרות תפקוד קוגנטיבי.
    יש לברר ולשלול תופעות לוואי וכן התחלה של דימנציה ( CT מוח, מרפאה קוגנטיבית לפי הצורך)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה מעניינת
    חן
    14/11/2015

    שבוע טוב לכולם ברצוני לשאול שאלה על התרופה לפונקס הריי ידוע לכם שללפונקס יש תופעת לאווי שעלולה להיות מסוכנת משהו עם הכדוריות הלבנות השאלה שלי היא עם שילוב של מדבקות אופיאטיות הסכנה מתגברת או שזה לא קשור בכלל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה מעניינת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה מעניינת - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    15/11/2015

    חובה להימנע, בגלל הסכנות המיותרות .. ישנוניות, דיכוי נשימה וכו..





















    יונתן דוידאור פסיכיאטר מומחה
    פסיכיאטריה רופא מומחה פסיכולוגיה היפנוזה CBT
    DAVIDOR.CO.IL
    פסיכיאטר פסיכיאטריה דיכאון חרדה מאניה סכיזופרניה
    בדיקות גנטיות חדשות היפנוטראפיה היפנוזה רפואית
    DAVIDOR.CO.IL
    הוד השרון רעננה כפר סבא פתח תקווה הרצליה
    יהוד תל אביב כפר שמריהו יהוד כפר יונה אבן יהודה נתניה
    DAVIDOR.CO.IL

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נוירונים
    תמר
    14/11/2015

    האם אחרי שימוש ממושך של כמה שנים הנוירונים חוזרים למצב של לפני השימוש בתרופות אחרי שמפסיקים טיפול תרופתל.
    ואם הנוירונים לא חוזרים למצב הטבעי אז תופעות הלוואי של התרופות לא נעלמות ברגע שמפסיקים טיפול תרופתי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נוירונים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נוירונים - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    15/11/2015

    תרופות חדשות משפרות את תפקוד הנוירונים, עליה בנפח המוח לאורך זמן.
    להבדיל מסמים, חומרים כימיים שונים ועוד..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קנאביס וגירויים מהסביבה
    ליאור
    13/11/2015

    למה שאני מעשן גראס אני מרגיש שקשה לי להבחין בגירויים שקיימים וכאלה שאינם?

    כאילו אני שומע כל מיני דברים מהסביבה, אבל אוכל סרט שחלק ממה שאני שומע לא קיים, וזה יוצר לי מצב שדומה להזיות שמיעה! זה מאוד מלחיץ אותי, וממש מדכא אותי בזמן ההשפעה של הגראס, אני פשוט בחרדה קשה שאוליי זה יגרום לי לסכיזופרניה.

    יש מצב שכל הגירויים מתלבלים לי בגלל שיש לי ADD ברמה גבוה יחסית?
    כאילו כבר בגיל 6 נתנו לי ריטלין וזה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קנאביס וגירויים מהסביבה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אז תפסיק לעשן

    עידו
    15/11/2015

    אל תהיי מזוכיסיט פשוט תפסיק מה שלא עושה לך טוב . גראס לא עושה הזיות אבל גורם לסרטים . למשל שכנים רבים ואתה ממש רחוק שאתה יכול לשמוע רק מלמולים ... אז אתה לא יכול להבין מה זה בדיוק , אז המחשבות שלך מנסות לזהות את הרעש ואתה אוכל סרטים והקולות מתחילות להתעוות ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כן זה עושה סרטים

    ליאור
    15/11/2015

    אבל יש לי חברים שדווקא נהנים מהאפקט הפסיכודלי הזה!

    אני בכל אורפן לא כזה מת על התשחושה הזאת חחחח.. (:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כן זה עושה סרטים - תגובה

    ד``ר יעקב חרמון
    15/11/2015

    שלום לך ליאור
    שווה לך לעשות ניסוי במוח שלך שהוא האיבר שהכי מאפיין אותך?
    אנשים רבים שילמו ומשלמים מחיר יקר מאוד על ׳החופש׳ שחשים לאחרונה בשימוש בסמים הללו!
    וותר על התענוג המפוקפק הזה ותהנה מחייך!
    תרגיש טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לד"ר חרמון-סמים!

    דותן
    17/11/2015

    והסמים שאתם הפסיכיאטרים נותנים לאנשים שסובלים אפילו מרק דיכאון קל , או תנודות במצב הרוח, זה לא דופק את המוח? זה עושה חיים יפים? רטלין זה קוק! ותרופות כמו ריספרדל או סרווקוואל זה כמו הרואין. על מי אתם עובדים? יש לי חברים שפעם היו כאלה מבריקים ורק התחילו עם הסרוקוואל הזה והמוח שלהם הפך להיות איטי והם כל הזמן עייפים. אז על מה בדיוק אתה מדבר ד"ר חרמון? ולא, אני לא סנטיולוג ואני מתעב את הסנטולוגיה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה צורך בדיוק המודאל משמשת
    ראובן
    13/11/2015

    ברצוני לשאול

    התרופה מודאל 50 מ"ג במינון הזה,היא משמשת לטיפול בסכיזופרניה ?

    או שבמינון הזה של 50 מ"ג התרופה משמשת רק להרגעה ונוגדת חרדות ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה צורך בדיוק המודאל משמשת - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    15/11/2015

    במינון 50 מ'ג - הרגעה
























    יונתן דוידאור פסיכיאטר מומחה
    פסיכיאטריה רופא מומחה פסיכולוגיה היפנוזה CBT
    DAVIDOR.CO.IL
    פסיכיאטר פסיכיאטריה דיכאון חרדה מאניה סכיזופרניה
    בדיקות גנטיות חדשות היפנוטראפיה היפנוזה רפואית
    DAVIDOR.CO.IL
    הוד השרון רעננה כפר סבא פתח תקווה הרצליה
    יהוד תל אביב כפר שמריהו יהוד כפר יונה אבן יהודה נתניה
    DAVIDOR.CO.IL

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה להרוס את השכל הנפלא
    אבי
    13/11/2015

    מי שפונה לפסיכיאטר אני אני מתחייב לו ב100% שהוא רק הורס את החיים שלו
    לעולם אבל לעולם אסור לפנות לפסיכיאטר אין דבר כזה פסיכיאטריה מעולם לא היו פסיכיאטרים ומעולם לא ריפו מישהו ההפך רק הורסים חיים מה אנשים יקרים בבקשה בבקש בבקשה לעולם אל תפנו לפסיכיאטר לא משנה באיזה מצב אתם נמצאים תפנו לאיפה שאתם רוצים רק לא לפסיכיאטריה אל תהרסו את החיים שלכם עם חומרים חימים
    כול ההפרעות נפש שיש בעולם זה המצא של פסיכיאטריה זה נשמע לא הגיוני לא אמיתי
    אבל אני אומר לך הסמים שלהם יותר גרועים מסמי רחוב פ100 אדם שפונה לפסיכיאטר שתדע לך שאתה הולך להרוס את החייםםם שלך במו ידיך בחיים בחיים אל תתקרבו לפסיכיאטרים אין דבר כזה פסיכיאטריה לא היו מעולם ולא יהיו התחום הכי דפוק בתחום הרפואה למה להרוס את הדבר הנפלא הזה שנקרא שכלל לא חבלל לא חבל כמה כואב לי שאנשים לא מבינים את זה אני יודע במיליון אחוז לא רק במילון אחוז גם במילירד אחוז שפסיכיאטרים רק הורסים חיים ולא מרפאים לעולללללםםםםם אל תתתקרבו לדבר הזה פסיכיאטריה אין דבר כזזזזזזזזזזזזזז תחשבו בהיגיון התחום הכי האפסייי שיש בתחום הרפואה איך פסיכיאטר קורא לעצמו מוחמחה פסיכיאטר רק להרוס חיים להרוס את האינושות למה להרוס אתה החיים ולהרוס את העולם, יותר כמה שהעולם היה יפה ללא פסיכיאטרים כמה כואב כמה כאב כמה כאב בן אדם. הורס חיים ומתפרנס ומתעשר וקורא לעצמו מומחה פסיכיאטר אני יודע שהפסיכיאטריה הם הכיייי הכיייי אפסי שיישש אם היה לי את הכוח לשנות את העולם הייתי מעלים את כול הפסיכיאטרים בעולם הם הנזק לקיום האנושי הם המחלה הארורה בעולם שלנו,אני חוזר ואומר תפנו לעזרה לאיפה שבא לכם ולאיפה שאתם רוצים,רק לא לפסיכיאטריה,,,לעולם לעולם לעולם לעולם לעולם לעולם אל תפנו לפסיכיאטר,מי שפונה לפסיכיאטר הוא מוצאי את עצמו להורג במו ידיו,אל תהרסו את החיים שלכם במו ידכם,,,אני חוזר ואומר ,תלכו לעזרה לכול מקום שאפר רק לא לפסיכאטריה לא לפנות לפסיכאטריה אל תהרסו את החיים שלכם ,אתה פונה לפסיכאטר תדע לך שאתה שאתה הולך להרוס את החיים שלך ושל קרובים שלךךך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    למה להרוס את השכל הנפלא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבי תירגע עוד תחטוף התקף לב

    מייק
    13/11/2015

    אני מבין שאתה כועס כי במקרה שלך הפסיכיאטריה לא עזרה לך.
    אבל להגיד שההפרעות הפסיכיאטריות זה לא אמיתי פשוט טטמטום.

    ברור שישנן הפרעות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גיהנום

    אבי
    14/11/2015

    5 שנים הייתי בגיהנום היום אני שנתיים נקי והחיים שלי דבש עוזר לאנשים קורובים מה תגידי על זה שרפתי 5 שנים מהחיים שלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לאבי

    מישהי
    14/10/2016

    איך הצלחת להיות נקי ולהפסיק כדורים ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציפרלק וריספרדל יותר גרועים מהרואין

    ליאור
    14/11/2015

    עדיף להריץ הרואין ולא להתקרב לתרופות אנטי-דיכאוניות/אנטי פסיכוטיות!

    מי שמתקרב לכדורים האלה.. הולך להיות שמן, מוזנח, מבולבל שכלית, לא חד וממוקד מבחינה קוגנטיבית.

    אם ראיתם פעם איך נראים אנשים שיצאו מבתי משוגעים, אז אתם כבר מכירים את המראה המרושל שלהם.. יופי, אני לפני כמה חודשים הייתי בחור רזה וחתיך עם ריבועים בבטן, במשקל של 67 קילו. הייתי ברמן במועדון נחשב בתל-אביב, חברה שלי ואני נרפדנו ונכנסתי לדיכאון, מישהו מפגר שאני בעצמי ממש מפגר שהקשבתי לו אמר לי שאוליי אני צריך לראות פסיכיאטר כי הייתי דיי מדוכא מהפרידה.. הלכתי לפסיכיאטר והוא הציע לי לקחת תרופה אנטי-דיכאונית בשם לסוטרל, 6 וחצי חודשים עם התרופה הזאת ועם 12 כדורים של לוריוון והעלתי 8 קילו, כבר אין לי ריבועים כל כך, ונהיה לי מראה מאוד חלש, כי הכדור הזה פשוט היה ממסטל אותי וגורם לי לחוסר מיקוד כאילו הייתי באיזה עולם משלי! הרגשתי פשוט אוטיסט ומנותק מהמציאות! לישון לא כל כך הצלחתי כי הייתי סובל בואפן קבוע מסיוטי ליליה, והפסיכיאטר בעצמו אמר לי שזאת אחת מתופעות הלוואי של התרופה (Vivid Dream) פשוט לא הצלחתי לישון ובמשך חצי שנה המצב שלי נעשה הרבה יותר גרוע, לא תפקדתי ופיטרו אותי מהעבודה כי ראו שאני פשוט ב-OUT שחבל על הזמן.

    גם היה לי תופעה של הזיות של צלילים, שזה ממש היה מחרפן אותי, והבנתי שזה קרה לי בגלל שלקחתי כולה 12 כדורים של בנזודיאזפינים! שזה מה שהם עושים, גורמים אחרי כמה זמן להזיות שמיעה.

    בסך הכול הכדורים האלה עשו לי טוב לשבועיים, בשבוע הראשון הייתי ממש ב "היי" אבל אחרי שבועיים = גהינום!

    היום אחרי חצי שנה שהפסקתי עם התרופה, וקצת ירדתי במשקל.. וכמעט חזרתי להיות מי שהייתי קודם. אני יודע היום על נפשי ועל בשרי שעדיף למות מאשר ללכת לדבר הזה שקוראים לו פסיכיאטר!

    הזהרו ותשמרו מכדורי ה-SSri זה נראה לי הנאצים המציאו את זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי

    מייק
    14/11/2015

    סיפור מעניין.
    תשמע השמנה זה סמפטום ידוע עם הכדורים הללו.
    אין לי מושג למה זה קורה אבל קורה.

    בואו נבהיר דבר אחד.
    ככל הנראה אין קנונייה של הפסיכיאטריה לפגוע באנשים מסכימים?

    יפה.. אז מה נשאר?
    שזה תחום ברפואה שאיכשהו התברג למערכת כלגיטימי לכל דבר למרות שאיינו מציע טיפול או רפואה באמת.

    כל מה שניתן לעשות זה להזהיר אנשים.
    להפגין וכו'

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם לי היה נסיון לא טוב...

    שמוליק
    15/11/2015

    שלום לכולם.

    לי כידוע היו ארבעה אישפוזים וחוץ מהאחרון כולם היו במצב פסיכוטי חריף, וברור שדחפו לי תרופות אנטי-פסיכוטיות שעשו אותי זומבי.

    אמרו לי שזה בעצם תסמינים שליליים של המחלה...

    אני לגמרי בעד שלפחות יגידו את כל האמת, שאין הכרח שמדובר בתסמינים, ויכול להיות שאלה תופעות לוואי של התרופות.

    לפני כחמש שנים כשהתחלתי בפורום, הייתי כותב את הסיפור שלי עם אותה מסקנה (רק שהשתמשתי בביטויים הרבה יותר חריפים כגון "תרופות ארורות" וכיו"ב).

    עם הזמן, הבני שיש מטופלים כמוני שתרופות זה רע להם, אבל יש גם מטופלים שלהם זה עוזר.

    אני אמנם באופן כללי, נשארתי בדעה שעדיף מה שפחות תרופות וכדאי להתמקד יותר בטיפולים פסיכולוגיים.

    אגב, ד"ר דוידאור הרבה פעמים אמר וכתב שהוא גם כן מעדיף לתת מה שפחות תרופות.

    בעיקרון, אני די מסכים; הפסיכיאטרים צריכים להיות מודעים יותר לתופעות הלוואי של התרופות הפסיכיאטריות ולגלות יותר רגישות לנושא, ואני שמח שהעניין הזה עולה לדיון.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בורות מביאה לחטא...

    רונן
    15/11/2015

    אתה אדם מסכן מסוג האנשים שאכלו לי שתו לי גזלו לי...מה אתה מקשקש ומדבר דברים חסרי תוכן ושקריים. הכדורים לא עשו לך את מה שאתה טוען אלה רק אתה בעצמך! כדורים לא גורמים לך להשמין אלה לתאבון מוגבר .אז תעשה יותר ספורט! הכדורים עוזרים למיליוני אנשים .לוסטרל הוא בכלל כדור חלש ולא מזיק ו ההשפעה שלו מגיעה רק אחרי חודש של טיפול אז לא ברור לי איך אחרי שבוע הרגשת טוב?! את הכדורים האחרים שבאמת ממכרים נותנים לתקופות קצרות כדי לייצב את המצב ועד שהכדור המרכזי משפיע. השתמשת פעם בהרואין שאתה יודע שעדיף להשתמש בזה מאשר בכדורים אנטי דכאוניים? סביר להניח שלא אחרת לא היית כותב פה בפורום בכלל. הטיפשות פשוט נוזלת ממך!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בולשיטטטט

    רונן
    16/11/2015

    אני לוקח את הכדורים האלה לא ממוסטל עושה ספורט משחק כדור סל ואפילו הסקס השתפר היות ואתה לא גסומר מהר עם הכדורים האלה . אל תנסה לקחת את הבעיה האישית שלך ולהשליך את זה על כולם!!! כל אחד יכול להכנס למחשב ולהוציא ציטטוים על השפעת הכדורים..כל אדם מגיב אחר ואתה פשוט מטעה את האנשים !!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרונן

    ליאור
    16/11/2015

    יא מצחיק הכדורים האלה מתעסקים עם המטבולזים ועל הקליטה של גלוקוז.

    חבל שאתה לא חוקר מספיק...

    אנטי-פסיכוטיים מנמיכים את הפעילות של רצפרטור D2, ויש לו אחריות ישירה להשמנת ייתר, ככל שהוא פחות פעיל ככה הרמת חילוף חומרים בגוף איטית יותר. אנטי-פסיכוטיים = תסמונת מטבולית. וממש לא יעזור כמה ספרוט תעשה!!!!

    אותו דבר גם כדורים אנטי-דיכואניים!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיים בגיהנום בגלל פסיכיאטרים

    מישהי
    14/10/2016

    צודק אבל הבעיה שמי שנכנס לקרוא את זה כבר נכווה ונפצע צריך לארגן הפגנה גדולה ולידע את כל הציבור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • PTSD
    יגאל
    12/11/2015

    שלום רב! עקב מחלת מקצוע עזבתי את עבודתי. נוצר מצב כלכלי קשה מאוד לכל המשפחה, פינוים מהבית, אוכל חם פעם ביום ממוסד דתי וכד'. חליתי בדיכאון, סיוטי לילה וכד'. אובחנתי בדיכאון ו-PTSD. האם, באופן תיאורטי, יכולה להתפתח PTSD לא עקב אירוע פתאומי, אלא עקב אירועים טראומתיים ממושכים? תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    PTSD

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • PTSD - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    15/11/2015

    פחות סביר , יותר מתאים לתסמונת דיכאון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בנושא סרוקוול
    אריק
    12/11/2015

    בעבר לקחתי את התרופה סורבון שעזרה לי בבעיה המינית שחוויתי.
    בימים אלה הוצע לי את התרופה סרוקוול.
    האם סרוקוול יכול לעזור לי בקושי המיני שאני חווה?
    האם סרוקוול יכול לעזור לי בקושי המיני כמו שסורבון עזרה לי בשעתו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה בנושא סרוקוול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בנושא סרוקוול - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    15/11/2015

    התשובה : לא !!






















    יונתן דוידאור פסיכיאטר מומחה
    פסיכיאטריה רופא מומחה פסיכולוגיה היפנוזה CBT
    DAVIDOR.CO.IL
    פסיכיאטר פסיכיאטריה דיכאון חרדה מאניה סכיזופרניה
    בדיקות גנטיות חדשות היפנוטראפיה היפנוזה רפואית
    DAVIDOR.CO.IL
    הוד השרון רעננה כפר סבא פתח תקווה הרצליה
    יהוד תל אביב כפר שמריהו יהוד כפר יונה אבן יהודה נתניה
    DAVIDOR.CO.IL

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    אריק
    15/11/2015

    תודה על התייחסות. אבל ממש לא על הסגנון.
    זה נראה שאתה כועס משום מה. קח כדור ותרגע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שים לב !

    אריק
    01/01/2016

    אתה עצבני עליי ?!
    אתה הרופא פה, לא מתבייש לענות לי ככה??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי גבר

    אלי
    02/01/2016

    אני לא חושב שהרופא התכוון להעליב אותך הוא פשוט ענה לך תשובה חד משמעית מאוד
    אולי רצה להדגיש את זה שהוא עונה בשלילה ולכן ענה ככה.
    כמובן הוא בטח קצר בזמן ואין לו הרבה סבלנות לכן ענה ככה.
    חבל להתרגז אחי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אכן, אין סיבה להתעצבן...

    שמוליק
    02/01/2016

    שלום אריק ואלי.

    אני מסכים לגמרי שאין סיבה להתעצבן ולכעוס. אני כבר כמה שנים בפורום, ולייחס לד"ר דוידאור כעס - זה ממש לא לעניין.

    זה נכון שהרבה פעמים התשובות שלו קצרות, ואולי לא מובנות, אבל אריק, זה ברור לי שהוא לא כועס עליך.

    באופן ענייני, סרוקוול היא תרופה אנטי-פסיכוטית, ואיננה אמורה לשפר את התיפקוד המיני. ההיפך הוא הנכון; התרופה עלולה לפגוע בתיפקוד המיני, כי זו תופעת לוואי שכיחה שלה.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציפרלקס
    ליזט עפרוני
    11/11/2015

    האם ההרכב של ציפרלקס שווה או דומה לציפרמיל ? או שזו תרופה שונה לחלוטין ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ציפרלקס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציפרלקס - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    15/11/2015

    דומה , אך שונה בפעילות כפולה, הרבה יותר חזקה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ariply 5
    שיר
    11/11/2015

    שלום רב הרופא נתן לי להתחיל עם התרופה הזו (ariply 5)בעקבות אי שקט וחרדות(בעיקר על רקע של אובססיביות) ראיתי שיש לה הרבה מאוד תופעות לוואי. מה ידוע על התרופה והאם היא עוזרת במצבים של מתח וחרדה.(האם התועלת עולה על הנזק) האם אפשר להמשיך לעשות ספורט על בסיס יומיומי. תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ariply 5

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ariply 5 - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    15/11/2015

    תחילת הטיפול מלווה בהחמרה ניכרת באי שקט.
    יותר יעילה לדיכאון עמיד, סכיזופרניה ומצבים של דיכאון בהפרעה דו קוטבית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום