מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נני.15/12/2012
שלום רב
אם יש סוף סוף תחליף ל-טרגין כשיש סבילות לטרגין, הכוונה רק למורפיום שלא עושה עצירות בדומה לטרגין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נני - תגובה
ד''ר תמר ישר19/12/2012עדין אין!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה זה יכול להיות???א13/12/2012
שלום, אני בת 43. מהשבוע שעבר התחילו לי כאבים בעורף כשבהתחלה לא הצלחתי לסובב את הראש ימינה והרגשתי כאבים בצד ימין של העורף. אחרי כמה ימים אני כבר מצליחה לסובב את הצוואר אבל יש לי מן תחושה קשה של לחץ בעורף ומאחורי הראש+בחילות+חולשה. תחושה כללית כמו של שפעת.
אתמול הייתי אצל נוירולוג שבדק את כל התגובות שלי ומצא שהכל תקין.
זה נמשך כבר כ-5 ימים ללא שיפור. האם זאת יכולה להיות דלקת בעצב העורפי? מה אני צריכה לעשות? (כבר שקלתי הליכה למיון מרוב שהרגשתי רע).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה זה יכול להיות??? - תגובה
ד''ר תמר ישר19/12/2012אם נומרולוגית את בסדר לפי הבדיקה
אולי מדובר בשפעת -התייעצו עם רופא משפחה ובינתיים תתחילי. משככי כאבים
אם יתמשך -גשי למיון ל דור מקיף
ד״ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ברכיים קשים בישיבהלילי13/12/2012
שלום רב
יש לי כאבי ברכיים קשים אבל רק כשאני יושבת. אני חייבת לקום כל כמה זמן ולהתהלך אחרת אני מרגישה שהברכיים עומדות להתפוצץ. כשאני הולכת או עומדת הן לא כואבות כלל. מה ניתן לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ברכיים קשים בישיבה - תגובה
ד''ר תמר ישר19/12/2012להתיעץ עם אורטופד מומחה לבירכיים
ד״ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים קשים בבית החזהיובל03/12/2012
לאחרונה היה לי וירוס חורף סטנדרטי שבעקבותיו החלו אצלי כאבים בחלק העליון השמאלי של בית החזה, שיקוף חזה היה תקין אבל הכאבים הולכים ומתגברים.
רופא המשפחה שלי נתן לי ארקוקסיה 90 מ"ג וגם צלקוקס 200 מ"ג ואמר לי לבחור אבל אני חולה קרוהן ולא יודע אם אני מסוגל לעמוד בכך.
קשה לי לישון וכשאני משתעל הכאב הוא בלתי נסבל, אני לא יכול לקום מהמיטה אז אני "מתגלגל" לרצפה.
מחר יש לי צילום צלעות אבל בשיטוט רב באינטרנט הבנתי שצילום רנטגן אינה הבדיקה המומלצת אלא ECG.
הפחד מדלקת שריר אוטם הלב או סחוס הצלע היא גדולה ואני לא יודע מה עליי לעשות אולי זה בכלל תופעה אחרת, מה דעתך בעניין? למי עליי לפנות, אני מרגיש שכל דקה שעוברת קריטית
אני בן 40 (לא מעשן)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים קשים בבית החזה - תגובה
ד``ר זאב קריסטל05/12/2012שלום
יתכן והמדובר בדלקת של הסחוס (תסמונת על שם טיצה). הזרקה של סטרואידים מקומים ברווח הבין צלעי השלישי לרוב פותרת את הבעייה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאה של צילום צלעות
יובל05/12/2012שלום ד"ר
הצילום הגיע תקין, אז נדמה לי שאין אבחנה לדלקת סחוס כי צילום הרנטגן של הצלעות תקין, האם אופטלגין בטוח לקחת היום?
מה דעתך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גלולות לכאב מחזורשירי27/11/2012
הייתי אצל רופא נשים בגלל כאבים חזקים בזמן מחזור וקבלתי ממנו טיפול של גלולות (פליים) ואמר שזה אמור לעזור לי... אני בכל מקרה מתחילה לקחת רק במחזור ויש עוד זמן אז רציתי לשאול איך זה משפיע על הכאב בדיוק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גלולות לכאב מחזור - תגובה
ד''ר תמר ישר28/11/2012לא מוכר לי שם הגלולה!
אם מדובר בגלולה עם הורמונית בקשי הסבר מהגינקולוג שנתן לך
ד״ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאביםאורן20/11/2012
אני 5חודשים אחרי ניתוח קלה הים פגיעה בעצב קבלתי זריקות והם לא עזרו לי יש לי כאבים במפשעה ונרדמת לי הרגל אני יודע שזריקות וכדורים לא יעזרו הרבה ואני משתדל לא לקחת אותם איך אני יכול להפחית את הכאב ומה הפשר לעשות שהרגל לא תירדם לי קול פעם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים - תגובה
ד''ר תמר ישר26/11/2012שלום לך
לא הבנתי איזה ניתוח עברת!?
לגבי טיפול יש לגשת למרפאת כאב להבין את שורש הבעיה וסיבת הרדמות הרגל
לא ניראה לי שיש שיטות טיפוליות פרט לרפואה אלטרנטיבית אשר עוזרות ללא כדורים או זריקות
בהצלחה ד״ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב משבש חייםעדן13/11/2012
כאב גב עקב טיפול כרופרקטי נפגעו מפרקי הפסט L4L5 . פיזוטרפיה לא עזרה וגם לא דיקור. הזרקה תחת שיקוף עזרה לחודש וחצי בלבד אך גם קבעה שהכאב הוא מהמפרק.
כמה זריקות מותר לקבל , כל חודש וחצי , עד מתי ? האם אין נזק מזריקות אלו למפרק ולגוף? מה ניתן לעשות עוד לפני ניתוח קיבוע של המפרק?
בת 45* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב משבש חיים - תגובה
ד``ר זאב קריסטל02/12/2012שלום
אם ההזרקה לפאסטים הראתה שהם מקור הבעייה, יש להתקדם לשלב הבא ולפנות למרכז רפואי בו מתבצעת צריבה של העצבים התחושתיים של הפאסטים הפגומים באמצעות גלי ראדיו בתדירות גבוהה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב עצביירדן10/11/2012
קיבלתי סימבלתה לכאב שנובע מהרפס זוסטר
אמרו לי שעד שיתחיל להשפיע ייקח שבועיים
סובלת מכאב חזק באזור הישבן והירך השמאלי
איזה כדור נגד כאב אפשר לשלב עם הסימבלתה?
לא מדברת על הכדורים הפשוטים שלוקחים ללא מרשם רופא
מדברת על הכדורים החזקים יותר
כמו פרקוסט ועוד.......
כדור ללא תופעות לוואי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב עצבי - תגובה
ד``ר זאב קריסטל13/11/2012שלום
ניתן להוסיף כדור ששמו ליריקה וכן מדבקה עם משחה של חומר הרדמה מקומית במינון מרוכז.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בעורףהילה08/11/2012
שלום, אני בת 22 וכבר יומיים שאני מרגישה כאבים בעורף, בחיבור של העורף לראש.
כואב לי לכופף או לנענע את הראש ואני כל הזמן מחפשת להשעין את הראש אחורה. זה לא כאב שרירים, זה מרגיש כמו משהו פנימי יותר שמסג׳ או משחה לא יעזרו להעביר את זה...
זה משפיע על התפקוד היום יומי שלי ואני נמנעת מפעילות שלא כוללת ישיבה ולפרקים מרגישה חולשה או כאבי ראש.
מה זה יכול להיות?
תודה על תשומת הלב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בעורף - תגובה
ד``ר זאב קריסטל13/11/2012שלום
מדובר בגרויי של העצב הצווארי השלישי. ניתן לטפל על ידי שילוב של אמצעי הרפייה שונים יחד עם תרופות לשיכוך כאב, תרופות מרפות שרירים וזריקות המכוונות לנקודות מוקד הכאב.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטן כואבת כשלוחצים עליהש02/11/2012
הבטן שלי כואבת כאשר היא נלחצת / לוחצים עליה. מה יכולות להיות הסיבות לכך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטן כואבת כשלוחצים עליה - תגובה
ד''ר תמר ישר07/11/2012יכולות להיות סיבות רבות
ממקור מערכת עיכול שחלות וכו... נא להתייעץ עם רופא משפחה
דר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כדורי קטדולוןמיכל01/11/2012
שלום רב אני סובלת מכאב עיצבי בגב תחתון עם הקרנה לעכוז מטופלת כיום בטרמדקס 0d200 וליריקה 150 שההקלה מהם היא מיזערית. שמעתי שיש תרופה חדשה נגד כאב המטפלת גם בכאב עצבי .מה ידוע על התרופה הזו ?
אודה לכם על תשובתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כדורי קטדולון - תגובה
ד''ר תמר ישר07/11/2012תרופה מצויינת
בקשי מהרופא להתחיל ב100-200מג בשעות הערב
ד״ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקתדלון
מירב15/02/2013שלום, אני סובלת במשך שנתיים מכאב 24 שעות ביממה, בלסת תחתונה שמקרין לגרון ולחניכיים. עדיין לא מצאו את הגורם. שום תרופה שלקחתי עד כה לא עזרה למעט אסיוול. כיוון שלאסיוול יש גם אפקט של הרפיית שרירים אז נתנו לי במרפאת כאב כדורי קתדלון 400 בשילוב עם ליריקה 150 (לוקחת כבור 3 חודשים ללא השפעה).השאלה שלי היא : אני לוקחת כבר יומיים את כדורי הקתדלון 400 מ"ג בלילה ועד כה אין שום השפעה. האם ההשפעה אמורה להיות מיידית או שזה עניין של עוד קצת זמן ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קנביסשאדיה אלי31/10/2012
כיצד אני יכול להישתמש עם קנביס לאחר שכל משכחי הכאבים שנטלתי לא עזרו לי עברתי השתלת מכשיר נגד כאבים אך ללא הצלחה הכאבים עדיין ממשיכים .נוטל אוקסיקונטין וטרמדקס טיפות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קנביס - תגובה
ד''ר תמר ישר31/10/2012צור קשר עם ממרפאת כאב ושרופא כאב יגיש בקשה וינמק את הסיבות.
בהצלחה
דר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מהי הרגשת הכאבשאדיה אלי30/10/2012
מהיא הרגשת הכאב בכף יד ימין ומדוע היד שורפת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מהי הרגשת הכאב - תגובה
ד''ר תמר ישר31/10/2012יכולות להיות סיבות רבות...
צור קשר עם רופא משפחה להערכה ראשונית
ד״ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למה לא עונים לי לשאלהאורן25/10/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
למה לא עונים לי לשאלה - תגובה
ד''ר תמר ישר07/11/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיואשת וכואבת לבלי היכרכואבת24/10/2012
בינואר 2012 (לפני 10 חודשים) שברתי את רגל ימין (פגיעה בקופסת המפרק+ עצם של הבוהן) גובסתי בגבס קל לאחר שבועיים (כי הרופאים לא הצליחו לאבחן בתחילה את השבר ובאמצע פברואר (2012) הוסר הגבס.
עברתי טיפולי פיזיוטרפיה אך ללא הועיל...אני כואבת, בקושי הולכת, הרגל נרדמת לי, אין מה לדבר על מדרגות או ריצה כבעבר (טרם האירוע).
עברתי US ואיזוטופים וצילומים...רואים שהיתה חבלה אך השבר תקין.
לפני כחודש אמר לי האורטופד שכנראה העצב נפגע ועליו לחתוך אותו ולטמון אותו בשריר. אתמול בדק אותי רוםא אחר שאמר לי שהאבחנה של הקודם שגוייה ויש לי CPRS....
אודה לעזרתכם...מה זה? מה עליי לעשות?
יש לי שתי בנות קטנות ואני חייבת להחלים, אם לא עבורי- אזי עבורן.
תודה,
הבוכיה הכואבת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיואשת וכואבת לבלי היכר - תגובה
ד``ר זאב קריסטל13/11/2012שלום
עלייך לפנות למרפאת כאב מוסמכת לקבלת טיפול משולב- תרופתי, פיזיותראפי, שיקומי, חשמלי (אלקטרודה אפידוראלית לגירויי חוט השידרה).
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

