מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבים חזקים חודשים וחצי לאחר ניתוחאורן23/09/2012
עברתי ניתוח בקע חודשים וחצי אחרי אני מופנה לרופה כאב כדורים לא עוזרים לי .ויש לי כאבים חזקים בצד ימין ובצקת שלה יורדת .הזה טיפול הפשר לקבל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים חזקים חודשים וחצי לאחר ניתוח - תגובה
ד``ר זאב קריסטל27/09/2012שלום יש עדיין להמתין מספר חודשים לריפויי. נזק כרוני לעצבים ניתן לאבחן רק אחרי חצי שנה. בינתיים הטיפול הוא על ידי משככחי כאב בינוניים וחזקים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם TENS יעיל?דנה15/09/2012
5) האם המכשיר טאץ' טנס - באמת משכך כאבים?
כיצד המכשיר "TENS" יכול לשכך כאב"?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם TENS יעיל? - תגובה
ד''ר תמר ישר15/09/2012TENS מכשיר יעיל כמובן לא לכל סודי הכאב.
עובד במנגנון של העברת מסר למח ועלידי כך מונע את מסר העברת הכאב.
שנה טובה
ד"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בצווארסיגלית14/09/2012
1) האם התרופה סלקוקס באמת מסוכנת ? קבלתי 60 כדורים למשך 30 יום. מאוד נבהלתי ממה שכתוב בעלון... תופעות הלוואי... אני משתמשת הרבה באופטלגין ע"מ להקל על הכאב... האם יש סיכון בכך?
2) מה ההבדל בין 100 מ"ג "סלקוקס" לבין 90 מ"ג "ארקוקסיה"?
3) איזו תרופה גורמת לפחות תופעות לוואי "סלקוקס" או "ארקוקסיה"?
אודה מאוד לתשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב בצוואר - תגובה
ד''ר תמר ישר15/09/2012התרופה סלקוקס אינה מסוכנת.
כל התרופות נוגדות הכאב כמו סלקוקס ארקוקסיה אטופן וכו צריכות להלקח במידה - מקסימום שבועיים רצוף.
קיימים סיכונים שונים כמו בכל תכשיר
אך יש לקחת הכל במידה
שנה טובה
ד"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קדימה צורןיפעת08/09/2012
לילה טוב
לפני כ 5 שנים עברתי ניתוח וכתוצאה מכך נגרמה לי פגיעה עצבית עם כאבי גב בלתי נסבלים במשך כשנה עד שהגעתי לנורולוג מדהים שגרם לי לחיות מחדש בכך שרשם לי אלטרול 250 מ"ג ליום. בשנה האחרונה ירדתי בהדרגה במינון לפעמים הרגשתי כאב ולפעמים לא לפני כשבוע וחצי הפסקתי לגמרי ועדיין אני מרגישה מצויין מבחינת הכאב כאילו נעלם (אני מקווה) מכוון שאני רוצה להרות ומפחדת לקחת את האלטרול, אך אני ממש סובלת מאז שהפסקתי לא מצליחה להרדם בלילה מגרד בכל הגוף אני חסרת שקט ואפילו קצת עצובה במשך היום אני מאוד עייפה וחסרת סבלנות אין לי תיאבון ירדתי שלושה ק"ג בשבוע וחצי, יש לציין שההחלטה להפסיק את הכדורים הינה על דעת עצמי ניסתי להשיג את הרופא (אז מרפאה פרטית בחיפה) ולא הצלחתי. אני מבקשת עזרה איך ניתן לעזור לי
תודה מראש וסליחה על הסיפור הארוך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קדימה צורן - תגובה
ד``ר זאב קריסטל09/09/2012שלום
אלטרול במינון של 250 מ"ג נשמע כטעות דפוס, אולי הכונה ל - 25 מ"ג?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפסקת אלטרול
יפעת09/09/2012נכון סליחה, בדקתי שוב 5 כדורים כל כדור 25 מ"ג סה"כ 125 מ"ג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפסקת אלטרול - תגובה
ד``ר זאב קריסטל10/09/2012איך הגעת למינון גבוה ומוגזם כזה? לא פלא שיש לך כעת בעיות גמילה. עליך לרדת בהדרגה במיון - 25 מ"ג כל שבוע.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאלטרול
יפעת14/09/2012לא הגעתי למינון הזה על דעת עצמי , ברור שרק עכשיו אני מבינה כמה המינון גבוה
תודה רבה ושנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב עיצביגיא הפנר05/09/2012
שלום רציתי לדעת מה זה כאב עיצבי ? ועוד פרטים על זה.
אני סובל מכאב עיצבי במפרק שורש כף יד בעברת היד ממצב פרונציה לסופינצה
עברתי ניתוח ארטוסקפיה חשבו שיש לי קרע בTFCC וניקו לי את הרקמה הסניבואלת ומסתבר שיש לי רק כאב עיצבי ? מה הטיפול
זה מונע ממני לחיות בסדר יום פעיל ונורמאלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב עיצבי - תגובה
ד``ר זאב קריסטל09/09/2012שלום
כאב עצבי נובע מתפקוד חולני או פגיעה עצבית - העצב משדר נזק לרקמות גם כאשר אין כל נזק הניתן לאיתור. ניתן לטפל מנצב זה על ידי טיפול רב תחומי הכולל תרופות נוירולוגיות ספציפיות, גרויי חשמלי, פיזיוטרפיה ושיקום.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה!
גיא הפנר09/09/2012תודה רבה לך עזרת לי מאוד!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פתרון כאבי גב ורגלים עזיםמיכל02/09/2012
שלום רב, אמא שלי (בת 74) עברה ניתוח עמוד שדרה לפני כ3 שנים ומאז יש
לה כאבי גב חזקים ,כאבים והרגשת "שריפה" ברגלים. היא ניסתה המון תרופות אך ללא הועיל. ליריקה עוזרת לה מאוד אך גורמת לה לירידה דרסטית בריכוז היא לא מפוקסת ומצבה הנפשי והרגשי מדרדרים. הרופא רשם לה אמיטריטילין , האם התרופה הזו שהיא גם נוגדת דיכאון אינה אותו הדבר? האם יש כדור כמו ליריקה שאינו משפיע על ה"ראש"? איזה טיפול יכול לעזור לה בפתרון הכאבים והשריפה העזים שהיא מרגישה?
אודה על העזרה, מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פתרון כאבי גב ורגלים עזים - תגובה
ד``ר זאב קריסטל02/09/2012שלום
מקור הסמפטומים שתיארת הוא נזק למערכת העצבים, לכן הטיפול חייב להיות ספציפי למקור זה. ליריקה עונה אמנם לקריטריון אך אם היא גורמת לתופעות לוואי בלתי רצויות ניתן להחליפה בגבפנטין שעושה את אותה הפעולה. אמיטריפטילין או סימבלטה פועלים בצורה שונה, אך גם להם אפקט נוירולוגי משמעותי. במידה והתרופות אינם מתאימות יש ללכת על השתלת אלקטרודה אפידוראלית לגרויי חוט השדרה, שהיא הטיפול היעיל ביותר במצב זה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים באיזור קצה הסטארנוס וקשת הצלעחדשה פה931/08/2012
שלום רב. עד לפני כמה חודשים הייתי ספורטאית פעילה- ריצות, ספינינג, אירובי.
לפני כחמישה חודשים התחיל כאב באיזור קצה הסטארנוס וקשת הצלעות. בעיקר בנגיעה. הכאב הלך והחמיר. ספינינג לא יכלתי בכלל לעשות יותר. הרופאה הפנתה אותי לבדיקות שונות:
מיפוי עצמות- תקין
גסטרוסקופיה- מעט גסטריטיס שטופלב בלנטון אך הרופא טען שזה לא כאב ממקור גסטרו
CT-חזה- תקין
MRI- עמוד שדרה הראה 3 פריצות דיסקוס קטנות ב D-10-11
D-8-9
D5-6
אורתופד אחד ( מומחה) אמר שזה מאוד נדיר לפרוץ במקומות אלה ואמר להתעלם מהכאב ולהמשיך בספורט, אך הכאב הלך והחמיר.
האורתופד השני אמר שאין לו מושג אם יש קשר בין הכאבים לפריצות והפנה אותי לנוירוכירורג.
בינתיים יש לי כאבים בעיקר בישיבה כפופה, הרמת משאות כבדים וכ'ו.גם במגע כואב מאוד. שינוי תנוחה לעתים עוזר.
זה מציק, מעצבן, מטריף..ספורט כבר שבועיים הפסקתי לגמרי
ארקוקסיה ונורופן- לא עוזר. לא ניסיתי מעבר.
התחלתי דיקור סיני- בינתיים ללא שינוי.
אשמח לייעוץ איך ממשיכים מכאן? מי מומחה בבעיות כאלה?
אשמח לשמוע.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לקבל תשובה גם כן....
חדשה פה903/09/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבים באיזור קצה הסטארנוס וקשת הצלע - תגובה
ד''ר תמר ישר04/09/2012ממליצה להיוועץ גם עם ראומטולוג שאולי יקדם אותך ע״י בדיקות יותר ספציפיות
בהצלחה
ד״ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה
חדשה פה904/09/2012לפי דברייך, אין קשר בין הכאבים של פריצות הדיסק לכאבים מקדימה?
האם יכול להיות שמדובר אולי יותר בכיוון של פיברומיאלגיה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי זריקות לעמוד שדרהתומר31/08/2012
שלום.
אני סובל מפריצת דיסק ב L4 - L5 עם הקרנה חזקה לרגל שמאל.
קבעתי תור למרפאת כאב באסותא רמת החייל והתור רק לעוד חודש וחצי :(.
במקביל הייתי גם אצל דוקטור סטפן בבית חולים מעייני היישועה.
נאמר לי כי במרפאת כאב עושים את הזריקה תחת שיקוף רנטגן ולא תחת CT.
האם מישהו יכול לאמת זאת ?
תודה רבה זה מאוד דחוף לי.
תומר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי זריקות לעמוד שדרה - תגובה
ד``ר זאב קריסטל02/09/2012הזרקת סטרואידים תחת שיקוף רנטגן היא טיפול טוב ויעיל לריפויי הדלקת הנגרמת על ידי פריצת דיסק. אין צורת להחשף לקרינת רנטגן גדולה מידי כמו בCT ושיקוף רנטגן מספיק בהחלט.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גירוד בתוך הגוף ללא שום סימן חיצוניvowg29/08/2012
אני בת 35, אם לילדים, הכל בחיי נורמטיבי, ללא בעיות רפואיות בעבר. ב-10 חודשים האחרונים אני מרגישה גירוד פנימי בתוך הגוף, ללא שום סימנים חיצוניים, על העור וכדומה. אני מרגישה את זה בעיקר בחלקים מסוימים בגוף, כולל: אוזניים, שפות, קצות אצבעות, ועוד. אבל באופן כללי זה בכל הגוף. עשיתי את כל בדיקות האפשריות, אולטרה סאונד, בדיקות דם, קיבה, חזה, תפקוד הכבד, בדיקת אלרגיות, כימיה בדם, סוכר, שקיעה, ויטמינים, מינרלים - כל הבדיקות הביאו לאותה התוצאה: הכל בסדר אצלי. רק שלמרות התוצאות הטובות לא השתנה כלום.
הלכתי יותר לכיוון הלא-קונבנציונלי, ובטיפול הוחלט שמדובר בקנדידה, היות ויש את כל הסימפטומים של קנדידה. התחלתי טיפול מקיף שכלל דיאטה קפדנית, פרוביוטיקה, צמחי מרפא, טבליות "קנדידה-קומפלקס",ביקום. לאחר חודשים של עשיית כל הדברים הגיע שיפור, ופחות גירד לי, אך זה נמשך כמה שבועות בלבד, כאשר אחר כך, ואני מדברת על החודשיים האחרונים, המצב נעשה עוד יותר גרוע מאשר בעבר, וזה ממשיך כך.
ניסיתי גם משככי כאבים, תרופות נגד אלרגיות כלליות, ועוד, אבל שום דבר לא עוזר לי. ישנן דעות האומרות שזה מגיע מלחץ או מתח נפשי, אבל בתקופה האחרונה, וכוונתי עוד טרם התפרצות הגירודים האלו, לא קרה שום דבר מיוחד שיכול לגרום למתח או לחץ, אין לי קשיים מיוחדים בחיים, או כל סיבה שיכולה להצביע ולהראות שמדובר פה במשהו נפשי\פסיכולוגי.
אני עדיין ממשיכה ב"דיאטת קנדידה" למרות שלא ברור אם זו אכן קנדידה בכלל! אני חושבת שזה לא קנדידה היות והטיפול שעברתי אינו יעל יותר. לשירותי הבריאות הקונבנציונליים אין מה להציע, וגם לא לאלטרנטיביים. וכמו שאמרתי כל הבדיקות שעשיתי הראו שאני בריאה ושלמה. אודה לכל עצה מועילה
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גירוד בתוך הגוף ללא שום סימן חיצוני - תגובה
ד``ר זאב קריסטל27/09/2012שלום
יתכן ומדובר כאן בתפקוד לקויי של העצבים הקטנים בפריפריה של הגוף. יש לברר זאת על ידי מעבדה נוירופיזיולוגית ולתת טיפול בהתאם
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם אני סובלת מאותה בעיה בדיוק
dana13/02/2014שלום
גם אני סובלת מבעיה זהה
האם מצאת לכך פיתרון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגרוד בגוף
מירי04/04/2014תבדקי את האורטיקריה יכול להיות שזה בכל אופן זאת מחלה אוטו...............
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תסמונת הפה השורףאני28/08/2012
שלום. יש חשש שאני סובלת מתסמונת הפה השורף. לפי מה שכתוב באינטרנט אין שום סימנים בפה בתסמונת זו. מלבד תחושת שריפה בפה. אצלי הלשון אדומה בקצה ויש לי שריטות והפה שורף. האם מדובר בתסמונת זו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תסמונת הפה השורף - תגובה
ד``ר זאב קריסטל27/09/2012שלום לא נראה לי שהמדופר בתסמונת האמורה, אלא פשות התופעה הנקראת האפטות, שמקורה ויראלי וחולפת מעצמה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לידוקאין, חולשה בשריררועי27/08/2012
אני סובל מזה מס' שנים בכאבים נוירופאטיים בחלקו השמאלי של הגוף (מהאצבעות בכף רגל ועד לצלעות, לעיתים עד העורף)
אתמול עברתי טיפול שני של אינפוזיית לידוקאין והיום שמתי לב שאני סובל מחולשה ביד השמאלית עד הכתף,החולשה היא בזרת והאצבע שלידה (קמיצה?) ומהן והלאה כל חצי היד עד לחיבור שלה עם הכתף שם אני מרגיש גם חולשה בשכמה.
יצרתי קשר עם המרפאה שם אמרו לי שלא ידוע להם על תופעת לוואי כזו אולם אני די משוכנע שיש קשר בין השניים.
בכל שנותיי שאני סובל מהבעיה (12 שנה) לא הייתה לי בעיה עם היד, ייתרה מכך, עקב עיסוקי ותחביביי אצבעות הידיים שלי די חזקות.
מה אני יכול לעשות כדי לבדוק את זה?
האם ישנו קשר? האם ידוע לכם על תופעה דומה?
תודה מראש על המענה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה תענו לי
רועי30/08/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלידוקאין, חולשה בשריר - תגובה
ד''ר תמר ישר04/09/2012רועי שלום
ברגע שקיימת נוירופטיה משמאל גם יכולה להופיע חולשה בגפה עליונה
יכול להיות שהמקור ע״ש צאורי על כן מציאה להבדק ע״י נוירולוג בדיקתמ.אר.אי. ע״ש צאוריואי.מ.גי.גפיים עליונות
בהצלחה
ד״ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב כרוני בצד ימין של הטבורסוזי24/08/2012
שלום רב,
אני בת 38 , מזה 2.5 שנים סובלת מכאב בצד ימין של הטבור, בעקבות הכאב לפני כשנתיים עשיתי ניתוח בקע טבורי, אך הכאב לא חלף. מבדיקות חוזרות של אולטרסאונד ובדיקות של רופא כירורג (מישוש) הבקע הטבורי לא חזר.
לדעתי הכאב מראש לא נבע מבקע הקטן שהיה לי.
עשיתי אולטרסאונד של בטן עליונה והכל תקין.
יש לציין שישנם ימים שהכאב נעלם, וישנם ימים שמאוד כואב.
הבטן רכה, ללא נפיחויות, ההרגשה כאילו משהו תפוס שם , שרירים ?
ניסיתי להתחקות ממה נובע הכאב, אולי בגלל מאכלים שאני אוכלת, התחלתי לשתות כדורי ביו אך לא מצאתי קשר לכאב.
טופלתי גם במרפאת כאב 12 טיפולי לייזר ע"י הנחת המכשיר בנקודה הכואבת כי חשבו שאולי נובע מהניתוח, אך הנ"ל לא הועיל.
הכאב הזה מאוד מפריע לי בחיי היום יום.
ממה יכול לנבוע הכאב הזה? למי לפנות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב כרוני בצד ימין של הטבור - תגובה
ד``ר זאב קריסטל24/08/2012שלום
לפי מה שאת מתארת הכאב יכול להגרם על ידי סיב עצב התפוש בשריר הבטני הישר, הנמשך משני צדדי הטבור. ניתן לטפל במצב זה על ידי סידרה של הזרקות לנקודת הכאב של חומר אילחוש מקומי. אם ההשפעה זמנית ניתן להזריק במקום בוטוקס לקבלת אפקט ממושך.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאב כרוני בצד ימין של הטבור
סוזי24/08/2012כל כך מעריכה את תשובתך המהירה.
לגבי תשובתך , לאיזה רופא אני אמורה לגשת על מנת לעשות את פעולות אלו ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאב כרוני בצד ימין של הטבור - תגובה
ד``ר זאב קריסטל24/08/2012למרפאת עאב מוסמכת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאב כרוני בצד ימין של הטבור
סוזי27/08/2012תודה.
קבעתי תור למרפאת כאב מדובר בכעוד 3 חודשים.
האם עיסוי בטן יכול לשחרר את סיב העצה התפוס?
האם פעילות ספורטיבית כגון כפיפות בטן , חיזוק שרירי הבטן יכול לעזור ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר במפרק כף הידקרן21/08/2012
שלום רב,
מדובר על בחורה בת 30 ששברה את מפרק כף היד ובמיון הרדימו אותה על מנת להחזיר את המפרק למקום. היא עכשיו 3 ימים אחרי עם גבס ומתלוננת על כאבי תופת ושום כדור לא עוזר-נורופן, אופטלגין, פרקוסט- האם יש כדור יותר חזק נגד כאבי השבר הספציפיים האלה? (אמרו לה שההחלמה עלולה לקחת חודש וחצי או יותר)
תודה רבה, אודה על תשובה..(.הכאבים כל כך קשים וגורמים לבכי- )* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבר במפרק כף היד - תגובה
ד``ר זאב קריסטל22/08/2012שלום
ראשית יש לברר אם יש גבס מלא הגורם לירידה בזרימת הדם לאזור הפגוע, שם מתפתחת לעיתים נפיחות שלא נצפתה קודם לכן בעת יצירת קיבוע הגבס. במצב כזה יש לפתוח ולהחליף לסד גבס בלבד. אם זאת לא הסיבה, יש להתחיל בתרופות חזקות יותר כמו אוקסיקונטין יחד עם תרופות המפחיתות גרויי עיצבי כמו ליריקה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציפרלקס לכאבי גבאלה20/08/2012
שלום רב,
אני יודעת כי במרפאות כאב רושמים ציפרלקס לכאבים עצביים. האם מי שרושם את זה הוא פסיכיאטר במרפאת הכאב? האם פסיכיאטר יכול לחדש את המרשם או שצריך להגיע חזרה למרפאת כאב? האם פסיכיאטר רגיל יכול לתת מרשם כזה במידה והומלץ ע"י מרפאת כאב?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציפרלקס לכאבי גב - תגובה
ד``ר זאב קריסטל22/08/2012שלום
ציפרלקס היא אמנם תרופה פסיכיאטרית ובכדי לקבלה יש לפנות למרפאה לבריאות הנפש ולא למרפאת כאב.
טיפול בכאב ממקור עצבי כולל תרופות נוגדות דכאון מסוג אחר ולא ממשפתת ה- SSRI כמו הציפרלקס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בחלק העליון השמאלי של הישבןאסתי סלע16/08/2012
שלום רב,
כבר 5 שנים אני סובלת מכאבים בנקודה בחלק העליון השמאלי של הישבן.
ניסיתי פזיוטרפיה, שיאצו, דיקור, ולאחרונה הזריקו לי תחת שיקוף sij injectionועדיין הכאבים ממשיכים, בעיקר בישיבה ושכיבה.
האם ידוע לכם על טיפול נוסף שאוכל לנסות לשפר?
תודה מראש, אסתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בחלק העליון השמאלי של הישבן - תגובה
ד``ר זאב קריסטל22/08/2012שלום רב
יתכן והכאב ממנו את סובלת מקורו בעמב הנלחץ על ידי שריר בעכוז. התופעה נקראת piriformis synsrome הזרקה לשריר תחת אולטרה סאונד או שיקוף יכולה לפתור את הבעיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

