מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ליריקה-לפיורדה09/01/2011
דר' שלום
אני סובלת שלוש שנים מפיברומיאלגיה שאובחנה וניתן לי לסרוגין ארקוקסיה ואסטו קבוע
כרגע הכאבים מתחזקים והומלץ לי על תרופת הליריקה להתחיל במינון של 25 מ"ג ולהעלות בהדרגה
האמת שאני מאוד חרדתית ותופעות הלואי המופיעות בהקשר לליריקה ולדכאון די גורמים לי לספק. האם יש באפשרותך בהתאם לנסיון לעודד את השימוש בתרופה.
אני מאוד סובלת מכאבים אבל אני גם חרדתית.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחכה לתגובה
ורדה11/01/2011מחכה לתגובה מפורום כאב ומפורום פיברומיאלגיה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליריקה-לפי - תגובה
ד''ר תמר ישר25/01/2011ורדה שלומות
ליריקה זו תרופה בטוחה ומותוית ספציפית לפיברוציאלגיה
נסי להשתחרר מהפחדים ולטפל בהתאם להוראות הרופא
בהצלחה
ד"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםדן06/01/2011
שלום דוקטור
שאלה == באינטרנט כתוב
מחקר חדש של פרופ' יהודה שביט וגילי וולף מהמחלקה לפסיכולוגיה באוניברסיטה העברית בירושלים, מצא כי מתן מורפין גורם להשתחררות של
((((אינטרלוקין-1 בגוף)))), שמגביר את הרגישות לכאב ומקטין את היעילות של מורפין כמשכך כאבים.
כלומר ללא קשר לזה ,שהגוף מתרגל למורפיום ,וכתוצאה מזה צריך להעלות את המינון.
דוקטור מה דעתך על המחקר,ואיזה חשיבות צריך לייחס לו ,למי שסובל מכאבים קשים.
.((((ואם בכלל ניתן לעשות משהוא ))) כדי שהיעילות תהייה יותר טובה לכאבים הקשים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
דן06/01/2011הרופא גם טוען שמתן תרופה שמונעת הישתחררות של אינטרלוקין-1 בגוף.
יעשה את המורפיום לתרופה יותר יעילה .
אם יש תרופה כזאת שמונעת הישתחררות של אינטרלוקין-1* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום - תגובה
ד``ר זאב קריסטל06/01/2011שלום דן
מורפין במינונים גבוהים הנלקח למשך זמן רב (שנים), גורם לשינויים במערכת העצבים, כמו כל נזק עיצבי הדבר מתבטא ברישות יתר תחושתית ומוטורית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בטןנגה04/01/2011
אני בת 33, סובלת קרוב לארבע שנים מכאבי בטן הולכים וחוזרים.
נבדקתי הן אצל רופאת נשים שלא מצאה ממצא חריג והן אצל גסטרו- אשר שלחה אותי ל סי טי בטן, גסטרוסקופיה, - יצא תקין וכן נבדקתי לרגישות ללקטוז וגלוטן- גם כן תקין.
יש לציין שהבעיה החלה כחצי שנה לאחר לידת בתי השנייה .
האם יש דבר נוסף שעלי לבדוק? אני סובלת מאוד מהכאבים והם משבשים את איכות חיי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב בטן - תגובה
ד``ר זאב קריסטל06/01/2011שלום נוגה
כאבי בטן התקפיים יכולים להיות ממקור של אברי הבטן הפנימיים למשל כחלק מתסמונת המעי הרגיז. הטיפול הוא על ידי תרופות נוגדות דיכאון ותרופות נוירולוגיות נוספות, בנוסף למשככי כאב בעוצמה בינונית וגבוהה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי בטן
מורן אבן07/01/2011שלום נגה,
יש דברים רבים שעוד ניתן לבדוק. במרכז תדרים תוכלי לבדוק אם יש חסימה של וויסות המערכות בבטן על ידי מערכת העצבים האוטונומית (דבר שיכול לגרום לבעיה וקל יחסית לפתור), כמו כן יכולות להיות רגישויות למזון שהופיעו אחרי הלידה, או חוסר איזון הורמונלי שיגרום למצב הזה...
בברכה, מורן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בצלקת הפנימית אחרי ניתוחהדסה01/01/2011
שלום רב,
עברתי ב 25/01/10 - (כמעט שנה) ניתוח להוצאת רחם . הניתוח בוצע ע"י פתיחת בטן -חתך רוחבי.
מאז אני סובלת מכאבים .עברתי בדיקת CT+MRI והבדיקות יצאו תקינות ללא דלקות .
עברתי טיפול ע"י רופא כאב בעזרת דיקור תוך שרירי- ללא הואיל. טיפול בסימבלתא- ללא הועיל, טיפול ע"י מכשיר לייזר B-CURE - שימוש עצמי- ללא הועיל
והכאבעם נמשכים
מה יכולה להיות מקור בעית הכאב לזמן כל כך ארוך
אודה על תשובה ו או הצעה לפתרון הבעיה
בברכה
הדסה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בצלקת הפנימית אחרי ניתוח - תגובה
ד``ר זאב קריסטל02/01/2011שלום הדסה
הכאב בצלקת הניתוחית יכול להגרם על ידי נזק לעצב המקומי שקרה בזמן הניתוח או בעקבות תפישת העצב על ידי הצלקת אחרי הניתוח. בכל מקרה יש כאן נזק עיצבי שניתן לטפל בו באמצעות תרופות וטיפולים המיועדים ספציפית למצב זה. בין היתר ניתן להקל על הכאבים באמצעות מכשיר TENS הנותן גרויים חשמליים לאיזור הכאב, תרופות נוירולוגיות אחרות כמו אלטרול, טרמדול, ליריקה או גבפנטין, משחות ספציפיות ולבסוף אם שום דבר לא עוזר - השלת אלקטרודה תת-עורית לטיפול בכאב.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי צלקת ניתוחית
הדסה02/01/2011תודה על תשובתך. האם פתרון שקיבלתי לנתוח הוצאת הצלקת הפנימית הגיוני-מעשי?
נאמר לי שכיוון שנתפס עצב בצלקת ניתן להוציא את הצלקת הפנימית וכמובן לסגור מחדש
בברכה
הדסה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי צלקת ניתוחית - תגובה
ד``ר זאב קריסטל06/01/2011פתרון ניתוחי יכול להצליח או להחמיר את הבעיה על ידי החמרת הנזק לעצב. יש להתיעץ עם כירורג מומחה בתחום ולקבל הסבר מפורט על סיכויי ההצלחה לעומת הסיכונים הכרוכים בניתוח ורק לאחר מכן להחליט.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליריקה לכאבאני31/12/2010
שלום. בן 33. סובל כ-10 שנים מפריצת דיסק L5S1. בשנתיים האחרונות החמרה. כדורים אנטי-דלקתיים כמעט לא עוזרים. (אקמולים עוזרים יותר). אלטרול וקלונקס עזרו יותר, בעיקר בלילה. נוירולוג נתן לי ליריקה במינון נמוך (75X2 לשבוע). עזר קצת.
שאלותי:
1. האם ליריקה משפיעה מיד או שיתכן ורק אחרי שבוע-שבועיים אתחיל להרגיש הקלה משמעותית?
2. האם ניתן להעלות מינון. כלומר מהו מינון סביר לאדם שלא רוצה להיות ישנוני כל היום. האם 300-400 מ"ג ביום זה מינון מומלץ שניתן לתפקד עימו באופן מלא ולא אמור לפגוע בריכוז/עירנות.
3. האם ניתן לחיות עם הכדור לאורך שנים. כלומר - האם לא מזיק לאיברים שונים בגוף (למשל לקחתי אטופן 600 פעמיים ביום אך נאמר לי ששימוש לאורך שנים יהרוס לי את הכבד. האם ליריקה היא תרופה בטוחה שאוכל לקחת לאורך שנים רבות).
תודה, ושנה אזרחית טובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליריקה לכאב - תגובה
ד``ר זאב קריסטל02/01/2011שלום רב
ליריקה מתחילה להיות אפקטיבית במינון של 150 מ"ג פעמיים ביום. ניתן לקבל תרופה זאת לאורך זמן ללא בעייה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא הבנתי
אני03/01/2011פעמיים ביום 150 (כלומר 300) או סה"כ 150 ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא הבנתי - תגובה
ד``ר זאב קריסטל06/01/2011150 בבוקר ו - 150 בערב, סה"כ 300
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים ברגלייםאילנה30/12/2010
שלום. אחותי, חולת דיאליה, סובלת מכאבים עזים ברגליים מזה חודשיים עקב אי ספיקה ורידית וכתוצאה מכך יצאו לה פצעים איומים ומחרידים עם קליפה שחורה ונוקשה ומסביב אודם. היא מטופלת בחבישה רגילה ומחטאה במי כלור, שהמליצו לה הרופאים.יש לציין שהכאבים מטרידים את מנוחת ברוב שעות הלילה והיום, למרות נטילת משככי כאבים. הומלץ לה טיפול בתא לחץ ובמאקרופגים והיא ממתינה לקבלת הטיפול.
הבעיה, שמשככי הכאבים שהיא נוטלת (אופטלגין בטיפות ונורופן) לא מסייעים כ"כ ואף מרדימים אותה.
השאלה, איזו תרופה תקל יותר על הכאב מבלי ל"סמם" אותה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים ברגליים - תגובה
ד``ר זאב קריסטל02/01/2011שלום רב
סבל רב מכאב פוגע באיכות החיים יותר מחשש ל"סימום". לכן מומלץ בכל זאת לנסות משככי כאב חזקים יותר כמו טרמדקס או מדבקות בוטראנס.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- aliali iiiiiiiii27/12/2010
שלום
ידוע ששתיה מרובה של אלכוהול ,לרוב יכול לפגוע בין השאר ב -כבד.
רציתי לדעת האם נרקוטיקה רפואית ,במינון שנתן הרופא שהיא מינון לא נמוך,
יש לה סכנה שהיא יכולה לעשות נזק ב - כבד ,כשהיא נלקחת במינון גבוהה
ובמשך שנים רבות .
רציתי לדעת מניסיונך
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פגיעה בכבד
ד``ר זאב קריסטל29/12/2010שלום
תרופות נרקויות אינן פוגעות בכבד גם במינונים גבוהים. כמו כל תרופה, במינון גבוהה יש תופעות לוואי וסיבוכים בלתי רצויים אחרים כמו פגיעה במערכת העצבים, פגיעה הורמונאלית, פגיעה במערכת החיסונית, תלות פיזית וכדומה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםערי20/12/2010
שלום
אם ידוע לך על נרקוטיקה נוספת שדומה לתרופת - טרגין ,שמנסה למנוע עצירות .
אם זה תרופה שייצאה לשוק כבר, ואם זה שהתרופה היא כבר בשלב מתקדם.
ושאלה נוספת -שמזריקים נרקוטיקה למקום הכואב ,אם ניתן לדעת כמה זמן הוא אמור למנוע כאב.
ואם ניתן רק להזריק את הנרקוטיקה ,פעם בשבוע למקום הכואב כמו (הקורטיזון)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נרקוטיקה
ד``ר זאב קריסטל20/12/2010שלום רב
יש עוד תרופה המונעת את העצירות, שהיא תופעת לוואי בלתי רצויה בשימוש בתרופות נרקוטיות. לצערנו תרופה זאת עדיין לא הגיעה ארצה ונמצאת בשימוש בנתיים רק בארה"ב ואירופה. לגבי הזרקת חומר נרקוטי למקום הכאב - זאת טעות בהבנה, תרופות ממשפחה זאת אינן חומרי הרדמה מקומית והן פועלות רק לאחר ספיגה לדם והגעה למרכזי התחושה בחוט השדרה ובמוח, לכן אין טעם להזריק תרופות אילו באיזור הכאב.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טרמדקסספיר18/12/2010
שלום.לקחתי אותו במשך שנים והיה נפלא-פחות כאבים,יותר מצב רוח,שינה טובה יותר.
הבעיה שהוא נחלש בהשפעתו.מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טרמדקס - תגובה
ד''ר תמר ישר19/12/2010סוזנה שלום
איני יודעת באיזה צורה לקחת טרמדקסטיפות כדורים או בשיחרור מושהה?
אם זה ניתן ולא הגעת למינון המקסימאלי ליממה -ניתן להעלות את המינון
בברכה
ד"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניסיתי הכול
ספיר29/12/2010את כול סוגי הטרמדקס.
אני חושבת שהגעתי למינון של 200 מ"ג לפחות ליום.אבל ניסיתי להעלות וזה לא כול כך עוזר...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשואלת שוב
ספיר14/01/2011וגם שאלה נוספת-זה נכון שהוצאו את אלגוליזן מהמדפים??זה מסוכן התרופה הזו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סימבלטהערן17/12/2010
שלום, אני בן 30 סובל מפריצת דיסק ב-L5-S1. כאבים עזים, לא יכול לישון בלילה, אלא אם כן לוקח פרקוסט. לאחרונה הרופאה נתנה לי דוגמיות של סימבלטה וכעבור קצת יותר משבוע חשתי הטבה משמעותית, עד כדי כך שישנם ימים שאני לא צריך לקחת פרקוסט כלל. שאלתי היא האם כאבי גב (לא ממקור סכרתי) מהווים אינדיקציה לקבלת הנחה (הבנתי שללא אינדיקציה המחיר הוא 180 ועם אינדיקציה 30). אשמח לתשובתך. תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סימבלטה - תגובה
ד''ר תמר ישר19/12/2010ערן שלום
סימבלטה תרופה מצויינת לנוירופטיה
אם היא עוזרת לך סימן שיש לחץ על עצב L5-S1 וזו נוירופטיה ממקור גבי {לחץ של דיסק}
אי לכך פנה לקופה ובקש התרופה במסגרת הסל!
בברכה
ד"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים באזור שהחליםאיילה15/12/2010
לפני כשנתיים פרקתי את הכתף, האזור החלים אך עדיין קצת כואב מדי פעם בחורף, מה ניתן לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
ד``ר זאב קריסטל29/12/2010לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_אורטופדיה' id=link]אורטופדיה[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחכה לתשובתכם תודהדביר13/12/2010
שלום
בעקבות כאבים ,קיבלתי כבר שנים אוקסיקונטין
80 מ"ג .
שאלה:
מצד אחד רופאי כאב ,אומרים לא צריך כול כך לחשוש ממינון זה ,בעקבות הכאבים שאני סובל.
ומצד שני אומרים == רופאים שזה == מינון גבוהה,
מה הכוונה , שהמינון הזה יכול לפגוע בי גופנית במהלך השנים .
זה משפט מלחיץ ,
אתם רופאים עם הרבה ניסיון בטיפול גם בתרופות כאלו .
האם אני יכול להיות רגוע.
האם לפי ניסיונכם ,יש פגיעה גופנית באנשים שלוקחים נרקוטיקה רפואית ,כבר שנים
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוקסיקונטין
ד``ר זאב קריסטל16/12/2010שלום דביר
אם אתה מטופל באוקסיקונטין מזה שנים, אתה שייך לאותה קבוצה מאושרת של חולים המגיבים טוב לטיפול בתרופות נרקוטיות, למשך זמן ממושך וללא תופעות לוואי בלתי נסבלות. לכן עליך להרגע ולא להקשיב לעצות אחיתופל של אנשים שאינם בקיאים בנושא.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כף רגל אצבע 4 ליד זרת נרדמהבת06/12/2010
טסתי עם גרב אלסטית הרגשתי את הלחץ ולא היה לי כוח להתעסק עם זה
במקביל הייתי עם נעלי עקב ודרכתי על נקודה
לא מרגישה את האצבע,יש לה גוון נורמלי,יש זרימת דם ואין תחושה באצבע מה זה יכול להיות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כף רגל אצבע 4 ליד זרת נרדמה - תגובה
ד''ר תמר ישר07/12/2010בת שלום
האצבע נירדמה כנראה בגלל לחץ
תני לזה לעבור מאליו הזמן יעשה את שלו!!!
ד"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש כבוע במשככי כאביםדרומי05/12/2010
שלום
אני נכה צהל עם 2 פלטינות ביד הדומיננטית שלי (בן 25)
לאחרונה הרופא שלי אמר לי עקב בדיקת דם (בלי קשר לכאבים)
שאני צריך להפסיק לקחת אופטלגין ואלגולזין פורטה (אני לוקח את שניהם כמה פעמים ביום)
כי זה הורס לי את המערכת החיסונית או משהוא
הוא שלך אותי למעבדת/מרפאת כאב לצורך בדיקה של יריקות/ מה שיתאים.
רציתי לשאול
א. איזה תרופות מתאימות במקרה כמו שלי (תרופות שלא פוגעות בגוף)?
ב. מה בודקים במעבדת כאב ואיך?
תודה
דרומי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שימוש כבוע במשככי כאבים - תגובה
ד``ר זאב קריסטל05/12/2010שלום דרומי
גם לאופטאלגין וגם לאלגוליזין הוצאו לאחרונה אזהרות חמורות של ארגון התרופות האמריקאי, עקב תופעות לוואי מסוכנות. לכן טוב עשית שהפסקת לקחת תרופות אילו. עליך לפנות למרפאת כאב מוסמכת ולהתייעץ לגבי טיפול תחליפי, שהוא לרוב שילוב של תרופות יעודיות לפגיעה עיצבית, יחד עם מיגוון טיפוים נוספים, כמו שיקום, ריפויי בעיסוק, גרויי חוט השידרה ועוד.
לא ברור לי מה כוונתך לגבי בדיקות רוק - אולי הכוונה לבדיקה גנטית. בכל מקרה, אין לכך כרגע קשר להמשך טיפול במרפאת כאב.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתחליף לאופטלגין
אבי18/12/2010אני סובל מכאבי ראש מידי פעם ואופאלגין לרוב עוזר לי. הבנתי שזה לא בריא מומלץ. מה ניתן לקחת במקום? נורופן ודומיו לא עוזרים לי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתחליף לאופטלגין - תגובה
ד``ר זאב קריסטל20/12/2010שלום רב
אופטאלגין יכול לגרום לסיבוכים מסוכנים בחולים הרגישים לתרופה זאת. אם לאחר זמן ממושך של שימוש בתרופה זאת לא קרה לך שום דבר, סביר להניח שגם בעתיד תרופה זאת לא תזיק לך ולכן אין בעייה להמשיך ולהשתמש באופטלגין אם זה עוזר לך. תרופות אלטרנטיביות הן פרקוסט, טרמדקס, זלדיאר, טרמאל.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים דלקת ערמונית כרונית ו-cppsדוד30/11/2010
בעקבות הנ"ל הוצע לי מצד אחד לעשות זריקה אפידוראלית caudal עם מרקאין +דפומדרול ומצד שני הוצע לי לעשות inferior hypogastric plexus blockade תחת שיקוף.מה ההבדל ביניהם ומה עדיף למצבי ?????
אני סובל מכאבים במתן שתן ,בפי הטבעת ,בפרניאום ,וכן מכאבים נוירופטיים באגן המקרינים לרגליים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים דלקת ערמונית כרונית ו-cpps - תגובה
ד``ר זאב קריסטל05/12/2010שלום דויד
חסם עיצבי של העצב ההיפוגסטרי נועד רק לצורך איבחון מקור הבעייה ולא לטיפול בה. גם הרס העצב עם אלכוהול יכול במקרה הטוב לתת רגיעה של מספר חודשים בלבד. הטיפול המומלץ הוא שילוב של תרופות יעודיות למצב זה כמו ליריקה וסימבךטה יחד עם השתלת אלקטרודה לגרויי העצבים הסאקראליים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

