מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דוקטור זאב קריסטלנינה01/02/2011
שלום - שאלת ידע- תודה רבה
שהחולה שמקבל את האוקסיקונטין ,למשל מינון 40 מ"ג במינון הראשון ,מתוך שניים
כלומר 80 מ"ג ביממה.
שהחולה לוקח את המינון הראשון של 40 מ"ג אוקסיקונטין ,והוא אומר שיש לו הקלה בכאב ,
אבל לא מספיקה לכאב הבסיסי הקבוע ,כלומר גם אחרי שעה וחצי מלקיחת אוקסיקונטין לכאב הבסיסי ,עדיין הוא סובל,
האם במקרה כזה ,הייתה מעלה לו את המינון לכאב הבסיסי שהוא סובל,כלומר מעלה את המינון של האוקסיקונטין בשחרור מבוקר ,שיכול להיות שיהיה גבוהה מאוד?,
או שהייתה מוסיף לו סירופ אוקסיקוד, לכאב הבסיסי הקבוע,
שידוע שהסירופ עוזר רק לכמה שעות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דוקטור זאב קריסטל - תגובה
ד``ר זאב קריסטל01/02/2011שלום נינה
ברור שאם המינון הבסיסי איננו נותן מענה מספק לשיכוך כאב יש לעלות במינון הבסיסי. את הסירופ אוקסיקוד יש לשמור למצבים של כאב מתפרץ, או כמנת גישור בין שני מינונים בסיסיים של אוקסיקונטין שאינם מכסים 12 שעות כל אחד.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בהמשך לשאלה עלספיר29/01/2011
הטרמדקס:
לקחתי אותו במשך שנים והיה נפלא-פחות כאבים,יותר מצב רוח,שינה טובה יותר.
הבעיה שהוא נחלש בהשפעתו.מה לעשות?
תשובתך:
איני יודעת באיזה צורה לקחת טרמדקס טיפות כדורים או בשיחרור מושהה?
אם זה ניתן ולא הגעת למינון המקסימאלי ליממה -ניתן להעלות את המינון
בברכה
ד"ר ישר
ועניתי:
ניסיתי הכול-את כול סוגי הטרמדקס.
אני חושבת שהגעתי למינון של 200 מ"ג לפחות ליום.אבל ניסיתי להעלות וזה לא כול כך עוזר...
וגם שאלה נוספת-זה נכון שהוצאו את אלגוליזן מהמדפים??זה מסוכן התרופה הזו?
אשמח לתשובות!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא קבתי תשובה
ספיר05/02/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טריגמינל נוירולוגיהחיים28/01/2011
אני סובל זה מספר שנים מ-טריגמינל נוירולוגיה .בתחילה כדורים מסוג TERIL ן-TEGRITOL עזרו(עם הזמן המינון גדל).כיום השפעת הכדורים חלשה ביותר.האם יש כיום תרופה חדשה ??
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טריגמינל נוירולוגיה - תגובה
ד``ר זאב קריסטל31/01/2011שלום חיים
אמנם יש היום תרופות חדשות הפועלות על מערכת העצבים ונמצאו יעילות בטיפול בנאורלגיה טריגמינאלית. ביניהן ניתן למנות את הליריקה והגבפנטין. עליך לפנות למרפאת כאב מוסמכת לקבלת הדרכה ומכתב המלצה להתחלת טיפול בתרופות אילו.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול תרופתי בכאב עצבימאי28/01/2011
שלום,
רציתי לדעת האם ניתן לטפל בכאב של וסטיבוליטיס ע"י נטילת התרופה סימבלטה? זה עוזר? יש לזה הצלחות בכלל?
פעם ראשונה אני שומעת על התרופה הזאת, בכלל יש אנשים שנוטלים אותה?
אשמח לתשובה,
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום לך
שלומי גון29/01/2011שלום ,שמי שלומי,
אם תמצאי בכך עניין אשמח לספר לך אדם אשר בעבודתו ופועלו
היום יומי מלמד כל אדם כיצד לשחרר את עצמו ממחלות כאבים ומצוקות
בדרך ייחודית שאותה פיתח , כאשר למעשה בעבודתו הוא משנה
בפועל את כל מה שמוכר וידוע כיום .
אשמח לעזור לשתף ולספר בכל עת 0507637617 שלומי
כל טוב לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההעברת הודעה לפורום אחר
ד``ר זאב קריסטל31/01/2011לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_אף_אוזן_גרון' id=link]אף אוזן גרון[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צהרים טוביםשושי27/01/2011
שלום
לומדת בנושא -
1 ) אם מטפלים ב- סירופ אוקסיקוד גם לכאבים כרוניים ,
או רק לכאבים מתפרצים.
2 ) אם בכאב המתפרץ שמגיעים במינון הראשון של סירופ אוקסיקוד ל- 40 מ"ג, זאת אומרת שעדיף להעלות קצת יותר בטיפול הקבוע למשל באוקסיקונטין,
ואחרי זה בכאב המתפרץ , בגלל שאולי העליה במינון של האוקסיקונטין בשחרור מבוקר לכאב הקבוע ,
אולי ניצטרך פחות מ- 40 מ"ג מינון של סירופ אוקסיקוד.
3) אם תוכל בהמשך להסביר קצת בין כאב הכרוני הקבוע ,לכאב המתפרץ
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צהרים טובים - תגובה
ד``ר זאב קריסטל31/01/2011שלום שושי
בסירופ אוקסיקוד משתמשים אמנם לטיפול בכאב מתפרץ. כאב זה איננו מגיב לרוב לטיפול ע"י התרופות בשיחרור מבוקר, שצריך להגיע איתם למינון גבוה ומסוכן כדי לקבל כיסויי לכאב מתפרץ. לכן עדיף לקבל תוספת סירופ לכאב מתפרץ שנמשך יותר מעשרים דקות. כאשר אנחנו אומרים כאב מתפרץ אנחנו מתכונים לכאב המופיע למרות מינון מספק ומתאים של אופיואידים בשחרור מבוקר, ולא בטיפול לא מספק בו הכאב מופיע בגלל שהתרופה הבסיסית הפסיקה לעבוד. לכך אין סיבה לעלות במינון האוקסיקונטין ויש בהחלט מקום לטיפול בכאב המתפרץ ספציפית.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- doktor zab krestalשושי27/01/2011
בוקר טוב toda
אני בת 37 מקבלת תקופה ארוכה אוקסיקונטין לכאב כרוני ,אחרי טיפולים רבים אחרים ,עכשיו רופאת כאב רשמה לי מינון של 60 מ"ג אוקסיקונטין ,ואחרי שעה שיפר את רמת הכאב ,אבל עדיין נישאר לי כאבים חזקים.
השאלה - האם זה ניקרא ,שעדיין יש חוסר שליטה בכאב הקבוע.
וצריך קודם לטפל בכאב בקבוע .
ולאחר מכן בכאב מתפרץ במידה ויש.
שאלה 2) האם אין מינון גג לאוקסיקונטין אלה עד אשר מוסגת שליטה בכאב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר doktor zab krestal - תגובה
ד``ר זאב קריסטל31/01/2011שלום שושי
לתרופות אופיואידיות אין תיאורטית מינון גג וניתן לעלות במינון עד לקבלת אפקט משכך כאבים מספק. למרות זאת לא מומלץ להגיע למינונים גבוהים מאוד, במיוחד עם הטיפול לטווח ארוך, עקב תופעות לוואי בלתי רצויות. עדיף לשלב תרופות ושיטות טיפול אפקטיביות נוספות שיורידו את הצורך בעליה במינון האופיואידים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערב טובשושי26/01/2011
ערב טוב
אני בת 37 ,סובלת מכאבים חזקים ,הייתי אצל רופאת כאב עם כול התיק הרפואי שלי,
הרופאה רשמה לי מרשם אופיואידים ,ואמרה שכנראה אני יצטרך לקחת קבוע
(עקב כאב כרוני) ,אני מאוד חוששת ,מאחר שזה כמו סמים ,
,וכן גם רופא המשפחה אמר לי שהוא מסתייג מהתרופה הנרקוטית,שהרופאה הבכירה במרפאת כאב רשמה לי ,ואמר לי שגם רופאי כאב ,ידם קלה בלתת אופיואידים.
אני מאוד חוששת עקב הדברים שרופא המשפחה אמר לי.
כיצד עליי לפעול ,אני סובלת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערב טוב - תגובה
ד``ר זאב קריסטל27/01/2011שלום אילנה
לפי אירגון הבריאות העולמי יש מידרג לטיפול בכאב בהתאם לעוצמתו. בכאב חלש מטפלים בתרופות המקובלות, בכאב בינוני בתרופות חזקות יותר כמו קודאין וטרמדול ובכאב חזק יש לטפל במשככי כאב ממשפחת הואפיואידים, כמו מורפין אוקסיקונטין וכו'. את כפי הנראה שייכת לקטגוריה השלישית ולכן החליטה רופאת הכאב להתחיל בטיפול באופיואידים. לכל בעייה יש את הטיפול המתאים לה וכמו שאינסולין מתאים לטיפול בסכרת נעורים כך אופיואידים מתאימים לטיפול בכאב חזק שאיננו מגיב למשככי הכאב הרגילים. אין מה לחשוש מתרופות אילו ואין להתייחס להפחדות מצד גורמים במערכת הבריאות, שאינם מבינים לצערנו הרב בטיפול בכאב.
חוסר טיפול בכאב מאידך, יגרום לפגיעה קשת באיכות החיים וסבל רב לך ולכל האנשים הקשורים אליך, דבר שהוא מיותר לחלוטין.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב ממקור עצביהילה24/01/2011
שלום,
אני סובלת מכאב ממקור עצבי בכף הרגל מזה מספר שנים. אני מעוניינת לנסות טיפול בלייזר בעוצמה נמוכה, והשאלה היא האם לכאב עצבי עדיף מכשיר המבוסס רק על לייזר בעוצמה יחסית גבוהה, או מכשיר המשלב גם IR ושדה מגנטי, אך לייזר בעוצמה נמוכה יותר.
בברכה,
הילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב ממקור עצבי - תגובה
ד``ר זאב קריסטל24/01/2011שלום הילה
כאב ממקור עצבי יטופל על ידי תרופות הפועלות על מערכת העצבים כמו ליריקה, גבפנטין אלטרול ועוד.
לגבי טיפול בלייזר יש לפנות לספקי המכשיר לקבלת מידע וספרות בנושא.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאביםשירי23/01/2011
שלום. אני בת 58 ליפני חצי שנה עשיתי צילום אולטרסנד באזור הכליה בצד שמואל
ביגלל כאבים התשובה היתה ציסטה קטנה ולא משמעותית.אבל ליפני חצי שנה התחילו כאבים באותו מקום לא חזקים אבל מציקים עשיתי שוב אולטרסנד ולא ראו את הציסטה
אבל הכאבים ממשיחים אני לא יודעת מה לעשות מחקה לתשובה תודה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
ד``ר זאב קריסטל24/01/2011לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_אורולוגיה_ניתוחים_אורולוגים_מחלות_הערמונית' id=link]אורולוגיה, ניתוחים אורולוגים, מחלות הערמונית[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לללללללללבנצי19/01/2011
שלום דוקטור
שמעתי שיש מחקר של חברת התרופות רפא, שבודקת במחקר מינון יותר
גבוהה מ- 80 מ"ג לתרופת טרגין שיהיה ניתן לקחת.
שאלה
1) עד איזה מינון מעבר ל- 80 מ"ג בתרופת טרגין ,החברה בודקת.
2)מתיי אמור להיתקבל האישור לגבי המחקר הזה.
3)אם יש תרופה שנכנסה לסל התרופות ,בדומה ל-טרגין שמונעת עצירות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללללללללל - תגובה
ד``ר זאב קריסטל24/01/2011אין לי כל מידע בנושא
אתך הסליחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים חזקים בגבמרגלית אילוז18/01/2011
אני סובלת מ3 פריצות דיסק בגב התחתון ומיזה שבוע וש לי הקרנה לרגל שמאל עם זרמים מהברך מאחורה ומעלה כאבים חזקים שאני גוררת את הרגל שלי וזרמים לאחר ישיבה ובהליכה ואם אני עוצרת הכאבים עזים והרופא נתנה לי כדור פרקוסט 5 מג בלילה השאלה שלי אם הכדור לא מסוכן ויש לי פיברומיאלגיה שזה גם כאבים לא נורמלים ואני מקבלת טיפול וזה לא עוזר והאם הכדור פרקוסט יעזור לי ואני חולת סכרת סוג 1 עם משאבת אינסולין אני צריכה דחוף בבקשה יעוץ מה אני יכולה לעשות ואזה טיפול מתאים אודה לכם מאוד אם תענו לי בהקדם תודה מרגלית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים חזקים בגב - תגובה
ד``ר זאב קריסטל24/01/2011שלום מרגלית
תחילה עליך להבדק על ידי רופא אורטופד לצורך שלילת הוראה דחופה לניתוח. במידה ואין דחיפות כזאת ניתן לטפל על ידי תרופות חזקות לשיכוך כאב כמו טרמדקס או אוקסיקונטין, זאת יחד עם תרופות נוירולוגיות כמו אלטרול או סימבלטה - עקב הרקע הסכרתי שלך.
במידה וטיפול שמרני איננו יעל יש מקום להתערבת פולשנית כמו הזרקות תחת שיקוף רנטגן עם או בלי גלי רדיו, ולבסוף השתלת אלקטרודה לגרויי חוט השדרה. לצורך זה עלייך לפנות למרפאת כאב מןסמכת להתחלת טיפול.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהיוסף14/01/2011
לילה טוב
יש לי כבר כמה חודשים הרגשה כללית רעה כדוגמת זו שמלווה שפעת , אך ללא תסמיני שפעת כלל(לעיתים הרגשה זו גם מתעצמת מאד).
אודה לכם אם תוכלו לתת לי כיוון מה עלי לעשות בנידון
בתודה
יוסף* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר תמר ישר16/01/2011יוסף שלום
אנו עוסקים בכאב בלבד
לגבי הרגשה לא טובה - ממליצה ברור מעבדתי ראשוני אצלרופא משפחה
כל טוב
ד"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנשמע כמו דיכאון
ת13/02/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב כרוניגיא13/01/2011
לפני 5 שנים היו לי כאבים בחזה ולאחר התפרצות דופק מהיר וביקור בבית החולים ורופא המשפחה התברר שבלוטת התריס שלי היתה בהיפר.
לאחר טיפול תרופתי ולאחר טיפול ביוד - מזה כשנתיים וחצי הבלוטה מאוזנת.
עם זאת, בכל פרק הזמן הזה (5 שנים) יש לי כאבים כרונים בחזה. בצד שמאל בעיקר אך לעיתים רחוקות גם בימין.
בביקורים חוזרים ונשנים אצל קרדיולוג (יותר מאחד) ומספר בדיקות מאמץ ואחרות (לפחות 3 פעמים עשיתי בדיקות מאמץ ואחרות) הוברר לי מעל לכל ספק שלא מדובר באירוע לבבי (אירוע לבבי-הגדרת הקרדיולוג).
אשמח מאוד לשמוע את דעת הרופאים המכובדים באתר - מה קורה פה?
הכאבים מאוד מציקים וממררים את איכות החיים.
הם פשוט נמצאים כל הזמן ברקע.
תודה מראש
גיא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב כרוני - תגובה
ד''ר תמר ישר16/01/2011הכאב בבית החזה יכול גם לנבוע מסטרס לאור חמש שנים של אי ודאות וכו
רצוי לנסות תרופה מרגיעה ,או דיקור סיני
באם לא עוזר ברור ראומטולוגי !
בהצלחה
ד"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, רבה רבה, על התגובה.
גיא19/01/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב חד וחזק בירך ימיןמחפש עזרה13/01/2011
שלום רב.
אני גבר בריא בן 31. לאחרונה אני חווה כאבים עזים מאוד וחדים מאוד בירך ימין.
הכאב מגיע בהתקפים של 2 שניות - ולאחר מכן הוא נעלם לחלוטין.
הכאב הוא אדיר, המעיר אותי משנתי, וגורם לי להקפל מכאב במצב ערות.
ב4 ימים האחרונים קרו לי כ 6 התקפים מעין אלו.
לתחושתי, הכאב מגיע עמוק מתוך ירך ימין, והוא חד וממוקד. ( התחושה היא כאילו לקחו מחט דקה ונעצו לי אותה עמוק בירך ). לדעתי הכאב הוא לא מהשריר.
רופא המשפחה שלח אותי לעשות בדיקות דם מקיפות בשבוע הבא, אבל הוא ניראה לי קצת כעובד עצות.
אם יש לכם כיוון כלשהו אני מאוד אשמח..
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב חד בירך ימין
GALI28/01/2011גם אני חווה כאבים בדיוק כמו שאתה מתאר ובאותו מיקום.למעשה כאבים אלה חזרו לי אחרי תקופה ארוכה של רגיעה ,כשלוש שנים.עשיתי את כלללל הבדיקות האפשריות ולא גילו אצלי כלום.דבר אחד שרב אמר לי עזר לי ,וזה שמדובר בכולסטרול גבוהה בדם ובאמת כאשר הפחתתי באוכל רווי שומן ועשיתי יותר ספורט,נעלמו הכאבים כלא היו -והיה מדובר בכאבים חזקים מאודד בייחוד בשעות הלילה ובשינה ,מקווה שעזרתי איכשהו....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאב חד וחזק בירך ימין - תגובה
ד``ר זאב קריסטל31/01/2011שלום רב
כאב חד ופולח שנמשך מספר שניות מזכיר לי כאב נאוראלגי - כאב שכתוצאה מגרויי או סבל של עצב מסויים בירך. זה יכול לנבוע מכליאה של עצב על ידי שריר מכווץ, בעיקר בעקבות מאמץ גופני רב (כמו ריצה בחדר כושר), או גם סיבות אחרות. הטיפול הוא הרפייה, פיזיוטראפיה ולבסוף תרופות מייצבות עצב ומרפות שרירים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש לי בדיוק את אותה הבעיה
אבי15/06/2011התיאור מדויק אחד לאחד.
ניסיתי לברר קצת והייתי אצל רופא משפחה שהסביר שזו בעיה מוכרת ונובעת באמת מהעצב המשני שבירך ונמצא במצוקה.
לא עשיתי פעילות גופנית מוגברת לפני ההתקף האחרון ולא הרגשתי התכווצות שרירים כלשהי.אני מנסה למצוא פתרון כי הכאב ממש בלתי נסבל ומנטרל אותי לחלוטין. לא נעים להתפתל פתאום לפני אחרים....
אציין שהאזור עצמו לא כואב בכלל, אין אדמומיות או נפיחות. מקווה מאוד למצוא פתרון לבעיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טופלתי בקליניקה לכאב במזרח מערביהודית10/01/2011
אני רוצה לספר שסבלתי מכאבי גב נוראיים במששך שנים ובקליניקה שמתמחה בכאב טיפלו בי צוות מעולה שהרים אותי על רגלי !!!!!
ממליצה מאוד !!!!
דיקור עוזר זה בדוק !!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טופלתי בקליניקה לכאב במזרח מערב - תגובה
ד''ר תמר ישר25/01/2011תודה על האינפורמציה מאד חשוב לחיזוק הרפואה המשלימה !
הרבה בריאות
ד"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

