מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאב ראש בזמן מחזורעינב26/09/2010
בתי בת 17 וכל חודש בזמן מחזור מתלוננת על כאבי ראש שלא מרפים, היא ילדה בריאה אבל גם אצלי פעם המחזור היה מלווה בלא מעט תופעות
אני פשוט סבלתי אבל רציתי לדעת אולי יש משהו שיכול לעזור לה אולי גלולות למניעת הריון?
חברה מעבודה טוענת שבתה נעזרת בגלולות כגון פליים ואולי גם בתי תעזר בזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
ד``ר זאב קריסטל03/10/2010לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_נוירולוגיה_שבץ_מוחי_אירוע_מוחי' id=link]נוירולוגיה, שבץ מוחי, אירוע מוחי[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רגל עצבנית?אמיר24/09/2010
שלום,
אני סובל מזה מספר חודשים מתחושות מוזרות ברגל התחתונה הימנית. קשה לתאר את התחושות בדיוק, מעין כאב קל ותחושה שצריך להזיז את הרגל כי היא לא במקום. זה מתרחש בעיקר בישיבה, כאשר לפעמים אחרי פעילות גופנית (אופניים) זה קשה יותר, אבל בזמן הפעילות זה כמעט לא מורגש.
כרגע הרופאים לא מוצאים משהו ספציפי. לקחתי B12 והיום הוא באמצע הסקאלה, אבל הבעיה עדיין קיימת.
קראתי על "תסמונת הרגל העצבנית" ונראה שזה מתאר טוב את הבעיה, אבל יש הבדל אחד גדול: זה לא קשור לשעות היממה ולא נראה לי שזה מפריע לי לישון. האם יש בעיה דומה שעשויה להתאים לתיאור?
תודה ומועדים לשמחה,
אמיר (27)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
ד``ר זאב קריסטל26/09/2010לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_נוירולוגיה_שבץ_מוחי_אירוע_מוחי' id=link]נוירולוגיה, שבץ מוחי, אירוע מוחי[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בכליהמאור דיין23/09/2010
שלום רב אני בן 24 וסובל מבעייה כרונית של הכליה הימנית ולפני כשבוע התחילו לי כאבים מצד שמאל וכשניגשתי לבית החולים אמרו שיש לי הידרוניפרוזיס בינוני בכליה השמאלית עקס אבן קטנה וכדי להקל על הכאב שהיה בילתי נסבל עד כדי כך שאין אפשרות לזוז אפילו למטר קיבלתי זריקת וולטרן רציתי לדעת אם טראמאל או טראמאדקס יכולים לעזור לי בכאבים
בתודה מראש על העזרה מאור...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בכליה
ד``ר זאב קריסטל26/09/2010אם לא מנסים לא יודעים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מציאת מקור כאברותי22/09/2010
שלום,
אמי עברה הקרנות לצורך הסרת גידול BCC שהיה ממוקם מעל העין השמאלית.
כתוצאה מההקרנות נפגעה קשות קרנית העין והיא מטופלת בשלל תרופות כולל סגירה חלקית של העפעף. לצערנו, בשלב זה,אין תוצאות לטיפולים.
מאז תום ההקרנות יש לאמי כאבים עזים בעין ובאיזור שמסביב לה וכל משככי הכאבים המצויים כולל אופיואידים לא ממש מקלים.
האם יש דרך כלשהי לאתר את מקום הכאב כדי לטפל נקודתית?
תודה ושנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב לאחר הקרנה
ד``ר זאב קריסטל26/09/2010שלום רותי
הקנרה פוגעת לעיתים לא רק ברקמה סרטנית אלא גם ברקמות בריאות שבאתר המוקרן. יש להניח שמקור הכאב הוא בעצב שנפגע בעקבות ההקרנה. עליכם לפנות למרפאת כאב מתאימה לצורך ביצוע חסם עיצבי אבחנתי ולאחר מיכן טיפול יעודי לכאב ממקור של נזק עיצבי.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאור21/09/2010
כבר כמה חודשים יש לי כאבים חזקים בבטן שבאים והולכים.
זה קורה לי פעם-פעמיים בשבוע.
האם יש לך מושג מה לעשות? למי צריך לפנות? מה אתה חושב שהבעיה?
תודה, אור.
*אני בת 16.5* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
ד``ר זאב קריסטל26/09/2010לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_גסטרואנטרולוגיה_ילדים_מחלות_כבד_ילדים' id=link]גסטרואנטרולוגיה ילדים, מחלות כבד ילדים[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בבטןלולי21/09/2010
לפני כחודשיים החלה לכאוב לי הבטן העליונה..בין הצלעות
הכאבים היו בלתי נסבלים, מצאתי את עצמי מתפתלת על הרצפה ומקיאה
הלכתי לביקור רופא ונתנו לי לעשות בדיקת דם בשל חשש לחייק בבטן: helico pylori
עשיתי את הבדיקת דם והתוצאה הייתה helico pylori igg <0.40
הרופא אמר שאם התשובה חיובית יעשה לי טיפול אנטיביוטי משולש.
רציתי לדעת האם התוצאה חיובית, ולפי מה שהבנתי אין לי את החיידק
אז רציתי לדעת מדוע הכאבים ממשיכים לתקוף אותי למרות שאני כמעט בטוחה שאין לי את החיידק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
ד``ר זאב קריסטל21/09/2010לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_גסטרואנטרולוגיה_מחלות_דרכי_העיכול' id=link]גסטרואנטרולוגיה, מחלות דרכי העיכול[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרידהשמרית16/09/2010
האם שיברון לב יכול להתבטא גם בכאב פיזי בחזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמרית
ד''ר תמר ישר18/09/2010שימרית שלום
כל מצב של סטרס יכול לבוא לביטוי בכאב פיזי
אחת התופעות הן לחץ בחזה
שנה טובה
ד"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חג שמח דוקטור זאב קריסטל ולצוותp10/09/2010
שלום דוקטור זאב קריסטל ,ותודה רבה על התשובות הבהירות והמובנות לשאלותיי תודה.
העתקתי את הנתון מהאינטרנט
Oral, controlled release (Oxycontin):
10-20 mg every 12 hours. Could be given 3 times a day if pain control is not achieved.
Maximum: 400mg/day.
האם הבנתי נכון,הכוונה לגבי המינון המרבי בילבד במקרים חמורים ,ניתן גם לקחת עד 400 מ"ג אוקסיקונטין ביממה לפי מה שרשמו.
שוב כמובן ,שאני מבין שעדיף לשלב תרופות ,מאשר לקחת תרופה אחת במינון גבוהה.
אבל ברצוני לדעת אם הבנתי נכון את הכתוב.
תודה מראש שוב ,גם על השאלות הקודמות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מינון מירבי
ד``ר זאב קריסטל21/09/2010שלום רב
המינון המירבי שנבדק בספרות הרפואית היה מקביל ל200 מ"ג ליום. מעל מינון זה מומלץ לשלב טיפולים נוספים. בכל מקרה אין להתבסס על טיפול בתרופה אחת, אלא להתעקש על גישה רב תחומית.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טריגמינל נוירולוגי - שאלה בבקשה-שרון08/09/2010
כאבי שיניים קשים - עוד מעט חצי שנה רצוף -
אחרי אינסוף בדיקות - הפנמתי שלא מדובר בכאבי שיניים.
כנראה טריגמניל נוירולוגי.
אני כותב את ההודעה הזאת כשאני מותש מכדורים לכאבים.
שאלתי - אני קורא שיש כל מיני פרוצדורות וניתוחים, הזרקות, טיפולים בגלים וכו' לטריגמינל נוירולוגיה-
מצד אחד - הבנתי שפגיעה בעצב כזו - יכולה לא להיות נראית - כלומר לא יראו ב MRI ואף בדיקה-
השאלה (החשובה בשבילי ואודה על תשובה) - האם בכל זאת מבצעים פרוצדורות ניתוחיות על אף שלא רואים ב MRI כלום למשל ? מצד אחד אי אפשר לאבחן (לרוב על דרך השלילה וסוג הכאב) - מצד שני - איך אפשר לנתח כשלא רואים איפה הפגיעה ?
תודה על התשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טריגמינל נויראלגיה
ד``ר זאב קריסטל08/09/2010שלום שרון
בהחלט לא נראה לי שיש מקום להתערבות ניתוחים במקרה שלך, גם האבחנה של טריגמינאל נויראלגיה איננה כנראה מבוססת דיה. עלייך לפנות למרפאת כאב מוסמכת לצורך איבחון ויעוץ לגבי המשך איבחון וטיפול בהתאם.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, ובבקשה שאלת המשך-
שרון09/09/2010שלום לד"ר,
מדוע קביעתך כי בשלב הזה - זה לא הגיע לשלב של טיפולים פולשניים.
אני מבין את ההגיון הרפואי לנסות קודם כדורים וכו' ? (אני כרגע עם אלטרול) , אבל מדוע לתת לאדם לסבול שנים ורק אז לנסות עליו טיפול שיכול לעזור בצורה חזקה ?
אני עם כאבי שיניים , חלק גדול מהיום חזקים , בעיקר בצד שמאל (כמובן שאחרי 20 מרפאות שיניים נשללה כי זה מהשיניים, הגעתי דרך המון רופאים בתחום למרפאת כאב בהדסה בירושלים, על אף שזה רחוק ממקום מגורי והטיפול כרגע הוא כדורים).
כמה שאלות ,
מצד אחד אני שמח על האבחנה שמדובר בכאב עצבי,
מצד שני, כל הרופאים ששאלו אותי - ואיפה שלא קראתי , כתוב שכאב עצבי הוא לרוב "שורף, או דוקר, או תחושת הרדמות, שמגיעה למשך שניות עד כמה דקות וחולפת"-
בעוד הכאב אצלי - הוא ל-א שורף, לא דוקר, לא נימול - והרגשת הכאב היא רצופה לאורך כל היום כמעט , וכאב כמו לחץ על השן .
אולי טועים באבחנה ? אולי אני הולך להיכנס למשטר כדורים עכשיו שסתם יסיט מפתרון הבעייה ?
אני לא מתכוון עכשיו להפוך את החיים שלי לגיהנום של שנים של סבל ומשחקים בנסיונות של כדורים , והכל בגלל כאבי שיניים בלתי נסבלים. סליחה על הדרמטיות - עדיף כבר כדור בראש.
אשמח להמלצות במייל (אם בפורום זה בלתי אפשרי) על רופאים, טיפולים, או כל דבר שיכול לעזור או להפנות. אני כבר די נואש.
תודה מראש וסליחה על הדרמטיות , קשה להיות עם כאב כל היום תקופה כזאת ארוכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב כרוניייישראל06/09/2010
שלום לך אני סובל כמה שניים מכאב כרוני בברך ולאחר אוקטוסקופיות שלא צלחו מטופל במרפאת כאב מתהלך מצויין אך חיי עם כאב נורא...טרמדקס מאוד עוזר לייי לאחרונה השתמשתי בזריקת ביטרן שכנראה עשתה לי דלקת כי אני סובל מהקיבה מניסיוני יש לי רגישות לקיבה ואני משתדל לשמור על עצמי ממאכלים מסויימים פשוט הכאב שנמשך שניים ומלווה אליו המון עצבים ומצבי רוח האם זריקת ביטרן היא לא הכי טובה בשבילי כי היא לא הפחיתה כול כך את הכאב ...אודה לך מאוד יעקב???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אביטרן
ד``ר זאב קריסטל08/09/2010שלום ישראל
אביטרן היא תרופה משככת כאב ממשפחת נוגדי הדלקת. שימוש בלתי מבוקר בתרופות ממשפחה זאת יכול לגרום לתופעות לוואי וסיבוכים רציניים. בין היתר הם יכולים לגרום לנזר לרירית הקיבה, כיבים ודימומים קשים במערכת העיכול. לכן יש תמיד להשתמש בהם בזהירות ותחת השגחה רפואית.
נראה לי שהכאב אצלך ממקור של פגיעה עיצבית ולא כאב דלקתי, לכן אתה מגיב טוב לטיפול בטרמדקס וטיפול בנוגדי דלקת איננו מתאים לך.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איזה שם תרופה המליצו לי לעירויARUI14704/09/2010
מצרפת לך את מכתב מרפאת כאב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עירוי
ד``ר זאב קריסטל08/09/2010שלום רב
ההמלצה היא לטיפול על ידי סידרה של ערויים עם תמיסה המכילה תרופות: 1. לידוקאין
2. מגנזיום. שתי תרופות אלו נועדו לייצב את הפעילות העיצבית המרכזית וההיקפית.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- amnon ldoktor krestal'04/09/2010
שלום דוקטור
רצתי לדעת בקשר לנרקוטיקה רפואית שעוזרת לאנשים עם כאב נוראי,
למה אין משנה סדורה בקשר לנרקוטיקה, כמו שיש לרופאים בהמון דברים אחרים ,הכוונה שלי שיש המון רופאים אורטופדים למשל שמטפלים בכאב ברוב המיקרים,
שמאוד מפחדים מנרקוטיקה, ומעדיפים שלחולה ייכאב מלינסות להישתמש בנרקוטיקה.
האם אין נסיון של שנים בתרופות האלו (נרקוטיקה) שאפשר להגיד חד משמעית שהתרופות האלו
מעניקות חופש מכאב לעומת נזק, שאולי פחות אפילו מכדורים רגילים כמו אספרין ואקמול שיכולים לגרום נזק למשל לקיבה.
האם כבר היום יש ניסיון, שיכולים להגיד דברים בדוקים לגבי הכאבים הכרוניים וטיפול בנרקוטיקה.
לפעמים יש הבדלי דעות בין רופאים,אבל פה בייחס לנרקוטיקה יש הבדלים תהומיים.
תודה מראש ,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משנה סדורה
ד``ר זאב קריסטל08/09/2010רוב שאלותיך נשאלות מזה שנים רבות גם על ידי, ללא תשובה משביעת רצון.
יש מספיק ניסיון ומחקר בנושא הטיפול בנרקוטיקה, אך לצערנו כל המידע הזה נתקל בחומה של התנגדות מצד הממסד הרפואי. נקווה שהדבר ישתנה בעתיד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלות על כאב כרוני-בבקשה עזרה-מצוקהשרון03/09/2010
קבוצת תמיכה לחולים עם "כאב כרוני" ?האם יש דבר כזה ?
אני בחור בן 33. הייתי בריא לא ידעתי כאב מהו, עד שהתחיל לפני כ 4 חודשים.
כאב כבר 4 חודשים ר צו ף 24 שעות... גם כשזה לא "כאב" ברמה מטורפת זה כאב כל כך מציק שקשה לעשות כלום.. אי אפשר לישון.
אומנם אני לא סובל ממנו שנים , כמו אנשים פה .. אבל אי אפשר להמשיך ככה.
א. האם יש קבוצות תמיכה ?
ב. כבר הבנתי שהכאב שלי לא הולך להיפתר , לא בקרוב בכל אופן. האם כאבים כאלה לפחות הולכים מתישהוא ? אחרי כמה שנים הם צפויים לעבור, או שסטטיסטית ברוב המקרים זה לכל החיים ?
אני לא רואה טעם להמשיך לחיות לככה . מוכן להתמודד עם הרבה דברים , לא עם כאב כל רגע, כל דקה, 24 שעות ביום כל יום. אי אפשר - אין סיבה להמשיך לחיות.
איך ממשיכים מפה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב כרוני
ד``ר זאב קריסטל08/09/2010שלום שרון
מקומך במרפאת הכאב שם בדיוק יש את האנשים המיועדים לטפל בבעייה שלך.
כן יש קבוצת תמיכה לחולים בכאב ואין בעייה להגיע אליה דרך האינטרנט.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לדוקטור זאב קריסטל'03/09/2010
שלום דוקטור ותודה על התשובות
לקחתי המון תרופות כולל כול התרופות הנרקוטוית שקיימות שלא היתאימו מסיבות שונות.
דוקטור המינון של הטרגין התחיל ב- 20 מ"ג ותוך חודש קפצתי למינון בבוקר
של 60 מ"ג אני לא יודע אם זה מ-טולרנס של הגוף ,כי עברו חודש ימים,
או שזה פשוט המינון ההתחלתי שמתאים לכאב התופת שאני סובל
זאת השאלה הראשונה
ושאלה שנייה -היום אני לוקח 100 מ"ג טרגין
ושאתה כותב=יש חולים עם כאב כרוני המגיבים טוב למינונים גבוהים של תרופות מסוג הטרגין .
עד איזה מינון אתה מתכוון???
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טרגין
ד``ר זאב קריסטל08/09/2010הטיפול בתרופות מסוג הטרין מתחיל במינון נמוך שלאחריו עולים בהדרגה ובסבלנות עד למינון שהוא גם אפקטיבי וגם עם הכי פחות תופעות לוואי בלתי רצויות. המינון שציינת נחשב למינון גבוה ובשלב זה רצויי או לעבור לתרופה אחרת ממשפחת האופיואידים או לשלב טיפולים נוספים המיועדים לטיפול בכאב כרוני.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשך'30/08/2010
שלום
האם רופא יכול לתת לחולה מינון מעל 80 מ"ג טרגין ,כמובן שהדבר נחוץ מבחינת הכאבים.
(כול נרקוטיקה אחרת לא תקינה לחולה)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טרגין
ד``ר זאב קריסטל01/09/2010שלום רב
בהחלט ניתן לקבל מרשם של טרגין במינונים מעל 80 מ"ג כאשר יש אינדיקציה רפואית לכך. לשם קבלת מרשם כזה עליך לפנות למרפאת כאב מוסמכת ולקבל מרשם בתוספת מכתב רפואי המיועד לרוקח המחוזי ובו הנימוקים הרפואיים המצדיקים טיפול זה. במרבית המקרים מכתב כזה אמור להספיק.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

