מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבי ראש אחרי עקירה כירורגית- דחוף!טל03/11/2010
שלום רב
לפני שבועיים ויום עברתי עקירה כירורגית של שן בינה עליונה שמאלית..
כמה ימים אחרי הניתוח החלו להופיע לי כאבי ראש חזקים מאד.. שלא עוברים עד היום.. (גם כאב השיניים נשאר, אבל הוא מתעמעם לו יותר..
הכאב מופיע בעיקר ברקה השמאלית.. אבל לעיתים גם בראש האחורי (צד שמאל) ולעיתים מעל העין ושמאלה..
הכאב נשאר איתי כל הזמן, אבל הוא מתמתן ומתחזק באופן לא סדיר...
הוא בעיקר מתחזק לקראת לילה ובבוקר כשאני קמה..
היו גם לילות שהכאב העיר אותי בלילה..
הבעיה היא שאני אמורה לטוס עוד שבוע לחול לתקופה ארוכה, ואני חייבת עזרה- מה לעשות לפני?
רופא השיניים שלי חושב שזו טראומה ממתיחת שרירים שהיתה בזמן הניתוח...
מומחית פה ולסת ששמעה את הסמיפטומים אמרה שלדעתה זה דריי סוקט- אבל רופאת שיניים אחרת אמרה שלא הגיוני לה שאחרי שבועיים פלוס זה יהיה זה.. מה עוד שהכאב בשן הוא הרבה פחות חזק...
ורופאת משפחה שבדקה אותי היום- הצביעה על אופציה שאלו כאבי ראש שמקורם מהצוואר.. ואכן כשהיא בדקה את הצוואר והכתף והאיזור הזה, ממש ממש כאב לי...
היא רשמה לי אתופן.. מחשש לדלקת.. וגם נתנה לי הפניה לנוירולוג...
אשמח לדעת מה לדעתכם העניין? ואיך הכי טוב לפתור אותו בהתחשב בעובדה שיש לי פחות משבוע?
תודה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש אחרי עקירה כירורגית- דחוף! - תגובה
ד''ר תמר ישר03/11/2010טל שלום
אם עבר בירור מלא כולל הדמיה של הלסת והפנים והכל תקין ,יכול להיות שמדובר במתיחה או כאבים לאחר מנח הראש בתנוחה ממושכת
נסי את האטופן למשך 10 ימים ואולי תרופה מרפת שרירים שתיתן לך רופאת המשפחה
מקווה שיעבור עד נסיעתך
ד"ר ישר תמר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבנוגע לתשובתך..
טל04/11/2010לא עשיתי הדמיה.. לא שלחו אותי. כן עשיתי צילום פנורמי כדי לבדוק את שאר שיני הבינה, ומהצילום לא היה נראה שום דבר חריג. האם זה "מכסה" על ההדמיה?
אני באמת אקח אתופן, רק רציתי חוות דעת שמאפשרת לי לטוס בשקט.. שככל הנראה זה באמת תוצר לוואי של מתיחה מהניתוח.. ולא חלילה משהו גדול מזה
אשמח לקבל את חוות דעתך
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבנוגע לתשובתך.. - תגובה
ד''ר תמר ישר09/11/2010טל שלום
צילום פנורמי בהחלט יכול לשקף מצב הלסת ואם יש דלקת היתה באה לביטווי
מקווה שאתה מרגיש טוב יותר
נסיעה טובה
ד"ר ישר תמר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטן לאחר דקירות בודדות בלביהודה03/11/2010
שלום,
אני בן 31
היה לי היום דקירות בודדות בלב בערך כ 20 שניות.
ולאחר מכן כאבה לי הבטן והייתה לי יציאה.
האם הכול תקין?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי בטן לאחר דקירות בודדות בלב - תגובה
ד''ר תמר ישר03/11/2010האם אתה רציני בשאלתך?
לא ניראה לי שהפורום הינו לשאלות מסוג זה
ד,ר ישר תמר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שנה וחצי עם כאביעל29/10/2010
שלום
לפני שנה וחצי בערך התחלתי להרגיש כאבים עזים ושורפים בברכיים, באגן ובגב. הכאב נמשך במשך כל היום, כאשר בשעות הלילה הכאב מתחזק אף יותר, ואני לא מצליחה לישון. אני נרדמת ומתעוררת עם הרגשת שריפה בגב, האגן והרגליים, מתעוררת ובוכה מהכאב. ניסיתי כל תרופה נגד כאבים(כולל תרופות טבעיות והומיאופטיות) שאינן דורשות מרשם רופא.
רופא המשפחה שלך אותי לצילומים ולא מצא שום גורם לכאבים, ואמר שהזמן יעשה את שלו. בינתיים אני חיה עם כאב חזק ושורף, לא ישנה, וכל חיי השתנו, וכך גם חיי משפחתי וילדיי.
אני מיואשת וכואבת, אשמח לעצה לטיפול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה עזרה
יעל30/10/2010אשמח לכל עצה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשנה וחצי עם כאב - תגובה
ד``ר זאב קריסטל31/10/2010שלום יעל
עלייך לפנות למרפאת כאב מוסמכת לצורך איבחון וטיפול בתרופות המיועדות ספציפית לתיסמונות כאב ממקור עיצבי - כאב נוירופאטי. במקביל יש לבצע סידרה של בדיקות איבחוניות לאיתור הסיבה לתפקוד העיצבי הפאתולוגי. יעוץ לגבי כך תוכלי לקבל במרפאת הכאב או במרפאה נוירולוגית.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמון תודה ועוד שאלה
יעל31/10/2010האם אני צריכה / יכולה לבקש הפניה למרפאת כאב דרך רופא המשפחה, או שאין צורך סכך ואני יכולה לפנות למרפאה שכזו באופן עצמוני?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמון תודה ועוד שאלה - תגובה
ד``ר זאב קריסטל01/11/2010רצוי דרך רופא המשפחה עם סיכום כל התרופות המחלות הבדיקות והאבחנות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לדוקטור זאב קריסטלhhhhhhhhhhhhh28/10/2010
שלום
בקיצור אמא שלי סובלת מדלקת פרקים קשה שנים סבל נוראי.
היא קיבלה את כול סוג י התרופות שלא עזרו.
הדבר היחיד שעזר לה זה אוקסיקוד.
היא חברת קופת חולים הכללית,הרופאה טוענת שמותר על פי הנהלים לתת לחולה עד 45 מ"ג נרקוטיקה במקרים כמו שלה.
עליי לציין שבקופת חולים== מכבי == לאותה בעיה רפואית אין הגבלה של הקופה.
אין לה הגבלה רפואית ,שלא מאפשר לתת לה מינון יותר גבוהה של נרקוטיקה.
השאלה מה עושים ,כי היא חברת הכללית כמו שאמרתי.
ושוב שום טיפול אחר לא עוזר.
לפי ידעותיי לא צריך להיות הגבלה בנרקוטיקה ,במקרים שאף תרופה אחרת לא עוזרת.
דוקטור זאב קריסטל מה עושים היא סובלת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדוקטור זאב קריסטל - תגובה
ד``ר זאב קריסטל31/10/2010שלום
ההגבלה במינון תרופות נרקוטיות איננה תלויה בסוג הקופה אלא בהוראות משרד הבריאות לבתי המרקחת.
כל מה שעלעך לעשות זה לפנות למרפאת כאב ולהשיג אישור רפואי למתן מינון גבוה יותר.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב ראשתהל24/10/2010
שלום רב,
בשבוע האחרון אני מרגישה כאילו סוג של שריפה בראש בחלק העליון מצד ימין.
זה לא כאב אבל זה סוג של הרגשה כאילו אתה מרגיש שבא לך לגעת בזה כל הזמן.
אני סובלת מבעיות גב.
רופא המשפחה אמר לי שזה כנראה הרגשה של הרדמות כמו שיש ברגל כתוצאה מבעיות עמוד שדרה.
האם יש מה לדאוג ולבדוק?
אודה לתשובתך
תהל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב ראש - תגובה
ד``ר זאב קריסטל27/10/2010שלום תהל
תחושת שריפה או רדימות מקורה בהפרעה תיפקודית של עצב מרכזי או היקפי.
לכן עלייך לפנות למרפאה נוירולוגית מוסמכת לקבלת יעוץ והפנייה לבדיקות מתאימות לצורך איבחון מקור הבעייה וטיפול בהתאם.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טופאמקס והתקןנורית18/10/2010
מזה שנים סובלת ממיגרנות (התקפים כבר כמעט יום יומיים), אלרגית להרבה תרופות (מסדרת האמידקס - חנק)
ניסיתי גם את הקפרגוט והזומינג שלא השפיעו.
קבלתי לנסות את הטופאמקס, קראתי על כל תופעות הלוואי (המאוד מבהילות יש לציין)
דבר אחד לא הצלחתי לקבל תשובה האם יש הפרעה אם יש התקן מירנה ? האם זה מסכן את עברי עם שחלות פולציסטיות ? (שני הריונות היו אחרי טיפול תרופתי)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טופאמקס והתקן - תגובה
ד``ר זאב קריסטל20/10/2010שלום נורית
טופאמקס ניתן לצורך מניעה של התקפי מיגרנה. אין כל קשר עם התקנים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מדקות בוטרנסרוחמה18/10/2010
שלום
אני מקוה שאת זוכרת אותי וכאבי הבלתי ניסבלים.כתוצאה מ-2 ניתוחי חוט שדרה
אורטופד המליץ על בוטרנס, מאחר שאני לוקחת מתדון האם זה מזיק.
בעבר ניסיתי ובוטרנס ההשפעה היתה איומה.
מה דעתך האם כדאי לנסות שוב
בברכה
רוחמה תורן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדבקות בוטרנס - תגובה
ד``ר זאב קריסטל20/10/2010בוטרנס היא מדבקה המחדירה תרופה ממשפחת האופיאטים לגוף. למשפחה זאת שייך גםהמתדון. ניתן לשלב את שתי התרופות שכן הן פועלות גם על קולטנים שונים. לשדעתי עליך לנסות שילוב של טיפול מסוג שונה, כמו גרויי חוט השידרה באמצעות אלקטרודה מושתלת בחלל האפידוראלי.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמדבקות בוטרנס
רוחמה21/10/2010ניסיתי הכל כולל מדבקות בוטרנס ו-SCS עלי זה לא עובד ואפילו מחמיר. אולי יש פתרון אחרץ
תודה על תשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמדבקות בוטרנס - תגובה - תגובה
ד``ר זאב קריסטל27/10/2010טכנולוגית ה - SCS השתכללה מאוד לאחרונה וכעת משתילים שתי אלקטרודות עם אפשרויות תיכנות ואפקטיביות מירבית.
אני עדיין ממליץ לנסות שוב טיפול זה בטכנולוגיה משוכללת יותר.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושה של כאבים מושהים ברגל ימיןאמיר18/10/2010
שלום,
רגל ימין שלי אינה כשורה מזה כחצי שנה. באזור הקרסול יש תחושה של חוסר נוחות שקשה לאפיין אותה במדויק (מזכיר תאורים של רגל עצבנית אבל לא קשור לשינה).
לעתים מופיעים בעיקר בירך כאבים שמזכירים כאבי שרירים מושהים (DOMS) שקורים אחרי ספורט. כאבים אלו מופיעים לרוב בישיבה, ולפעמים אחרי רכיבה על אופניים (אבל בעיקר כשאני יושב זמן מה לאחר מכן). אני רוכב רכיבה מאומצת (עם עלייה) של כשעה פעמיים עד שלוש בשבוע, וכבר רגיל למסלול כך שלא נראה שזה DOMS אמיתיים (לא מופיעים ברגל שמאל).
אין שום סימנים חיצוניים חריגים.
האם הבעיה באזור הקרסול והכאבים בירך עשויים להיות קשורים? אני חושד, אבל לא בטוח, שהתנועה בקרסול ברכיבה פחות חופשית.
האם זה נשמע יותר כתאור של בעיה אמיתית במערכת השריר-שלד או כבעיה נוירולוגית? (היה B12 נמוך ולקחתי תוסף, היום הוא בגובה ממוצע והבעיה ממשיכה)
תודה,
אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחושה של כאבים מושהים ברגל ימין - תגובה
ד``ר זאב קריסטל20/10/2010שלום
כאב כזה שתיארת שכיח בספורטאים ומקורו בשימוש שרירי מאומץ שיפשוף של גידי השריר ותגובה דלקתית כתוצאה מכך. הטיפול הוא הפסקות ממושכות יותר בין האימונים, מנוחה וטיפול עם תרופות נוגדות דלקת.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ועוד כמה שאלות
אמיר20/10/2010שלום ותודה על התשובה,
לאיזה רופא עלי לפנות? או שמדובר בתרופות ללא מרשם?
אני מבין שככל הנראה לא מדובר במשהו חמור. בהתחשב בזה שרוב הזמן אין כאב והוא לא משתק אותי, תוך כמה זמן פחות או יותר צפויה החלמה מלאה?
תודה
אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהערן12/10/2010
אני יודע שאין קשר לכאב, אבל מכיוון שאתם מרדימים מצאתי לנכון לשאול אתכם:
אני חולה במיאסטניה גראביס שמזריק לעצמו ניאוסטיגמין אחת ליום, אני שוקל 120 ק"ג כרגע, בגלל בצקות בעקבות נטילת סטרואידים, ציטוטוקסיקה ועוד. איזה מינון אני צריך להזריק לפי משקלי? אין אף אחד שיכול להגיד לי וגם לא מצאתי בספרות משהו ספציפי, כיום אני מזריק 1 מ"ג, האם המינון מספיק או שיש להעלותו?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר תמר ישר13/10/2010ערן הנושא מיועד לנוירולוגים המינון לטיפול במיאסטניה אינו זה לתרופת הרוורס בהרדמה
בהצלחה
ד"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים כתוצאה מניתוחשמש10/10/2010
אימי עברה ניתוח/זריקת צמנט לפני כשבועיים(D11), תוך כדי הניתוח וכתוצאה מהלחץ נשברה לה צלע, לאחר כשבוע החלו כאבים איומים אשר מדירים שינה מעיניה כבר למעלה משבוע
בצלומים שנעשו במיון לאחר מכן עקב תלונותיה לא נצפו שברים נוספים, ונאמר לנו שהכל תקין (יחסית למצבה)אך היא סובלת מכאבים בחלק התחתון של עמוד השדרה
היום בערב היא לקחה חצי כדור פריקוסט 5 ובינתיים לא חל שיפור
מה עושים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים כתוצאה מניתוח - תגובה
ד''ר תמר ישר13/10/2010קודם כל מתיעצים עם הרופא המנתח והרופאים שטיפלו בה .
פרקוסט תרופה מצויינת אך אולי תנסי לתת לה 10 מ"ג 3 פעמים ביום
בברכה
ד"ר ישר תמר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בכתף ימין - דחוף !רוני בן חיים10/10/2010
שלום רב ! אני בת 17 וחצי ולפני מספר ימים התחלתי להרגיש כאבים בכתף בעת נשימה ואף באופן כללי , הייתי משתעלת וסובלת מכאבים בצד ימין , עשיתי צילום וגילו שיש לי דלקת ריאות וקיבלתי אנטיביוטיקה לטיפול של 3 ימים כאשר בכל יום 2 כדורים .
עם הזמן הכאבים פסקו , השיעול ממשיך פה ושם והיום כאשר זה היום האחרון לטיפול ( 2 כדורים אחרונים ) פתאום לעת ערב הרגשתי כאב בכתף ימין בעיקר בעת נשימה ואף בכלל . זה כואב לי ורציתי לדעת למה זה קורה ? כיצד אפשר לטפל בזה ? והאם הגיוני שאני מתחילה שוב את הדלקת ריאות ? או שזה עניין של כמה שעות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בכתף ימין - דחוף ! - תגובה
ד''ר תמר ישר13/10/2010רוני
חיזרי לרופא הריאות שטיפל בך
יכול להיות שאת זקוקה לבדיקות נוספות
הרבה בריאות
ד"ר תמר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מאחרי גלגל העיןאלון07/10/2010
מזה כחודש חש כאב מעופל מדי פעם שמופיע בעיקר מאחרי גלגל העין בצד ימין (אני בן 48)
ולפעמים לחץ קל ברכה הימנית
הכאב לפעמים עמום לפעמים פחות אבל אף פעם לא בחוזק שמצריך כדור כל שוא נגד כאבים
אבל הוא בעיקר טורדני ומלחיץ, ומופיע כל יום מתי שמתחשק לו
לפעמים הוא מופיע עם רגישיות בשיניים התחתונות
בבדיקת עניים אצל רופא ענים לא עלה דבר
בבדיקה אצל נוירולוג לא העלה דבר, מה השלב הבא?
האם עלי לבצע סי טי? או בדיקה אחרת?
סובל ממתח גדול לא יודע אם זה קשור
תודה על תשובתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מאחרי גלגל העין - תגובה
ד''ר תמר ישר08/10/2010אלון שלום
הכאב בהחלט יכול לינבוע מסטרס!
כדי עשה להסיר דאגה ,עשה CT ראש ,מערות פנים ולסת עליונה
ןבהתאם לממצאים פנה לרופא מטפל לידע למי מהמומחים להפנותך
ערב טוב
ד"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב ברגל שמאל וימיןlight06/10/2010
שלום
אני צעירה וזמן מה יש לי כאב בנקודה מסויימת בשוק ימין ובשוק שמאל אין צבע ואין בליטות ואין כלום רק כשאני נוגעת במקום הזה אני מרגישה
אם אני מתעלמת ביום יום לא מרגישים אותו רק אם אני אתעסק בזה וייגע בו המון ייכאב לי, ואם אני אקפוץ הרבה או ארוץ זה יתחיל לכאוב ויפריע לי בפעילות הספורטיבית.
זה נמשך כבר הרבה זמן. אני אפילו לא זוכרת מתי זה התחיל. מכייון שביום יום זה לא מפריע אז שכחתי מזה.
הפנו אותו לקבלת צילום ובצילום נקבע שהרגל שלי השתפרה בהרבה מהצילום הקודם שלי ונראית אפילו טוב יותר.
וכך נותרתי. אני לא יודעת מה לעשות, אני רוצה שאוכל להמשיך לעסוק בריצות בחופשיות ללא הפרעה. הופנתי לעשות בדיקה שבה מזריקים חומר מסויים והצילום הוא יותר מקיף אבל אני מפחדת ולא רוצה.
מה זה יכול להיות ומה לעשות בנידון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב ברגל שמאל וימין - תגובה
ד''ר תמר ישר08/10/2010שלום
לא ברור במה מדובר ועוד יותר לא ברור המשפט
"הפנו אותו לקבלת צילום ובצילום נקבע שהרגל שלי השתפרה בהרבה מהצילום הקודם שלי " קודם כל מה משמעות -השתפרה מהצילום הקודם?מי שלח אותךלצילום ומה היה בו?
עשי מיפוי עצמותופני לאורטופד או לזה שהיפנה אותך לצילום
בהצלחה
ד"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאביםמושתל29/09/2010
שלום רב,
אני מושתל כבד כ-4 שנים,בן 23, אני כבר שנה מקבל תרופות ברמות גבוהות , וכשאעשה בדיקת רמת הפרוגרף התוצאה יוצאת שגויה !
אני מאזור צפון עוד שבועיים אני הולך לבית חולים הדסה עין כרם לעשות בדיקות. אני מודאג בקשר לתפקודי הכליות, אני תמיד מרגיש בבוקר כאבים בגב במקום הכליות .
ולפעמים במשך היום, האם זה מעיד על בעיה בתפקודי כליות ?
מה היא רמת הפרוגרף הנורמאלית ?
תודה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
ד``ר זאב קריסטל03/10/2010לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_אורולוגיה_ניתוחים_אורולוגים_מחלות_הערמונית' id=link]אורולוגיה, ניתוחים אורולוגים, מחלות הערמונית[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטן שלשולזאנה27/09/2010
יש לי 4 ימים בחילות שלשולים וכאבי בטן תחתון חזק צואה ירוקה עיפות אני לא ידעת מה לעשות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
ד``ר זאב קריסטל03/10/2010לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_גסטרואנטרולוגיה_מחלות_דרכי_העיכול' id=link]גסטרואנטרולוגיה, מחלות דרכי העיכול[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

