פורום כאב - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זרמים ביד
    אסף
    18/03/2011

    שלום
    בעודי משחק כדורסל נפלתי בפתאומיות על הידיים. באותו רגע הרגשתי חולשה כללית
    ושאין לי תחשה בשרירים.
    לאחר מכן חזרה התחושה לשרירים אבל כבר כמה שעות שאני חש בזרמים ודקירות מאזור הכתף ועד כף היד והאצבעות.
    אשמח לדעת במה מדובר, והאם יש איזו פגיעה כלשהי בעצב או משהו דומה.
    רק אציין שזה לא משפיע על תפקודי הכללי אך אני חש בזרמים ודקירות חזקים.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זרמים ביד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים

    אסף
    20/03/2011

    הכאבים לא חלפו עדיין.
    מה אתה ממליץ לי לעשות דוקטור?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זריקה סטרואיד תחת שיקוף
    דני
    17/03/2011

    רקע(שאלה בסוף):
    יש לי היצרות בינוני של תעלה בלט דיסק עם הצרות פורמינלי דו"צ L4-5,לחץ על שורשים בגובה L3, ו- L5-S1. בלט דיסק-L4. מיפוי עצמות הראה "רק" קליטה מוגברת S1-L5 מימין באלמנטים אחוריים.EMG: רדיקולפוטיה כרוני L5-S1

    קלינית מה משטריד אותי במיוחד הוא קרירות וחוסר תחושה טובה לעיתים קרובות בצד החיצוני של כף רגל שמאל.


    לפי תרשים עצבים שהורדתי באינטרנט ,קרירות זו בכף רגל חיצונית ,לכאורה אכן שייכת לאותו S1.
    בזמנו שהייתי אצל רופא כאב הוא הציע לי זריקה תחת שיקוף
    SELECTIVE NERVE ROOTS CKOCK L4 -LT63004 קוד בכללית...

    בקשר לכאבים בגב- אני בהחלט מקל עליהם בעזרת התעמלות לגב די אינטסיבית...

    שאלתי
    האם לא עדיף לי לעשות זריקה דווקא או כתוספת ב S1 לאור הנסיבות?

    מדוע נקבעה לי זריקה רק ב L4

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זריקה סטרואיד תחת שיקוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זריקה סטרואיד תחת שיקוף - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    01/04/2011

    שלום דני
    לא ברור לי מדוע אתה זקוק לזריקה האמורה אם יש בידך טיפול אפקטיבי מוכח לכאבים.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש צוואר ללא אבחנה
    זיו
    17/03/2011

    שלום !
    שמי זיו ואני בן 16 !
    לפני כשנה התחילו לי בצד האחורי של הראש כאבים חזקים למשך תקופה של כחודשיים הכאבים הופיעו ונעלמו כמה פעמים . הכאב לא היה מורגש אך בעת שהייתי מסתכל למעלה , היה מופיע כאב חזק כאילו מישהו חובט לי בראש מאחורה , בפעם האחרונה שעברו לי הכאבים בעת הורדת הראש למטה בתנועה חדה הרגשתי כמו תפיסת שריר באיזור הצוואר (זה היה באמצע שטיפת השיער בכיור) והכאב באותו רגע היה כל כך חזק שאת הראש לא יכולתי להזיז אפילו סנטימטר בלי להרגיש חבטה מאחורה,אי אפשר לתאר את הכאב שחוויתי במילים. ומאז במשך שנה כאבי הראש לא פוסקים ראוי לציין שבעת תנועה הכאב הופך לבלתי ניסבל , זה הפך למשהו תמידי ,לעומת מה שציינתי בהתחלה שהכאבים היו בעת הסתכלות למעלה,בתקופה של ה 10 חודשים האחרונים הכאב הוא גם בעת שכיבה אך רק שהראש ישר , שהראש נוטה לצד אין כאבים.הבדיקות שעשיתי: לפני כ 10 חודשים הייתי אצל א.א.ג ששלח אותי לצילום מערות הפנים לשלול סינוסיטיס , הבדיקה הייתה תקינה. נשלחתי לנירולוג (דוקטור בלה גרוס ) בנהריה , אני גר בדימונה זה היה באמצע חופשה , התאשפזתי ללילה בו ביצעתי 2 צילומי ct מוח אחד עם חומר ניגודי ואחד בלי חומר ניגודי , והצילומים היו תקינים , המשכתי להיבדק אצל עוד נירולוגים מומחים : פרופסור רכס בהדסה : שהאבחנה שלו הייתה טורטיקוליס שלח אותי לעשות mri צווארי שהוא היה תקין , דוקטור זמיר : שלח אותי לעשות mri מוח (בצעתי אותו עם חומר ניגודי ) הכל היה תקין , ובקרתי אצל עוד 3 ניורולוגים שונים - כל הבדיקות היו תקקינות ללא ממצא נירולגי חריג . בצעתי בדיקות דם (לפחות 5 פעמים לשלול המון דברים ,כל מה שכל אחד הרופאים ביקש ממני ) , בדיקת ראייה , בדיקת ערובות העין תקינה , שלילת מחלת וילסון ,ועוד המון בדיקות, עשיתי את כל הבדיקות האפשריות.. עשיתי פיזיוטרפיה , עשיתי שיאצו וכלום לא עזר לכאבי הזה . בצעתי לפני כחודש מיפוי עצמות והתוצאה הייתה שיש בליטה של חוליה אני חושב , היה מומלץ קורולציה רנטגנית וקורולציה קלינית. אך בעקבות ה Mri התקין שלחו אותי לעשות בדיקות דם לשלול דלקות, הכל היה תקין , הכאבים לא פוסקים . אני סובל כל יום , ואני לוקח המון משככי כאבים . (היו רופאים שחשבו שזה על קרע נפש , אבל גם זה נשלל עברתי טיפול כזה לחינם) נבדקתי השבוע אצל אורטופד והוא אמר שהכל תקין אצלי מבחינה אורטופדית. אין לאף רופא תשובה אשמח אם תוכל לתת לי אבחנה.(סליחה על כל הסיפור הארוך). תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי ראש צוואר ללא אבחנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש צוואר

    ד``ר זאב קריסטל
    17/03/2011

    שלום זיו
    מה שאתה מתאר אופיני מאוד לתסמונת הנקראת Occipital Neuralgia , היא נגרמת לרוב עקב בעיות בחוליות העליונות של עמוד השדרה הצווארי (בד"כ החוליה השנייה והשלישית).
    עליך לפנות למומחה כאב לטיפול אבחנתי על ידי חסימה ממוקדת של העצב הפגוע ובעקבות זאת לטיפול על ידי גלי רדיו.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מינון אוקסיקונטין
    זוקמן דני
    14/03/2011

    שלום -אני סובל מכאב כרוני לאחר שנים של שתי פריצות דיסק גב תחתון -עברתי ניתוח ב2005 אצל ד"ר גפשטיין ,שאיבת דיסק ב2010,כל שנה "בלוקים" -SNRB -כיום מה שנשאר לי כרגע,זה טיפול בכאב ! המינון שלי הוא 50 מ"ג אוקסיקונטין ליום והוא לא נותן לי כיסוי מלא לכאב ,אני חייב עליה של לפחות עוד 10 מ"ג ליום -ז"א לקבל 60 מ"ג ליום בתקווה שזה ישלים את כיסוי הכאב לכל 24 השעות.שאלתי היא מי הגורם שנותן לי אישור לעליה מעל 50 מ"ג ? רופא משפחה טוען שהוא רושם מרשם רק עד 50 מג ליום....האם מרפאת כאב של ב"ח זה הכתובת ? אני שייך לקופת חולים כללי -מושלם-האם יש גורם במזגרת הכללית שיכול גם כן לספק לי את האישור החדש ? אני מודה לך מראש וממתין לתשובתך--בכבוד -דני זוקמן -קיבוץ ברעם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מינון אוקסיקונטין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מינון אוקסיקונטין - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    17/03/2011

    שלום דני
    לאחר שעברת ניתוח גב נוצרו הצטלקויות באיזור הניתוח. אלו יכולים ללחוץ או ללכוד את שורשי העצב בתוכם ולגרום לכאב כרוני על רקע של נזק עיצבי.
    הטיפול היעיל ביותר במצב זה הוא השתלת אלקטרודה אפידוראלית לגרויי חשמלי של חוט השדרה ולא טיפול במינון גבוה של תרופות נרקוטיות שיעילותן נמוכה בכאב ממקור עצבי.
    לקבלת אינפורמציה נוספת בנושא עלייך לפנות לרופא מומחה בכאב העוסק בטיפול זה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום וברכה
    רן
    10/03/2011

    שלום

    האם הפסקה של סירופ אוקסיקוד, אחרי שנה של שתייה רציפה,

    1 ) הקיבה תחזור למצב תקין ללא עציריות ,

    2 ) תוך כמה זמן הקיבה מבחינת עצירות אמורה להיסתדר.

    אני חמש ימים אחרי ההפסקה של הסירופ ,ועדיין הקיבה לא חזרה למצב תקין.

    עברתי ל- טרגין מינון גבוהה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום וברכה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום וברכה - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    17/03/2011

    סבלנות היא מילת המפתח. במשך הזמן תפקוד המעיים אמור לחזור לתקנו
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • doktor kristal
    רן
    10/03/2011

    שלום

    בעקבות כאבים קשים,

    השאלה -אך ורק לגבי תרופת טרגין ,לא כדורים אחרים שעושים עצירות.

    1 האם הגדלת המינון, משפיע על זמן השפעת התרופה.

    2 עד כמה פעמים ביום ,ניתן לקחת טרגין ,כלומר אם ניתן לקחת בין 3 או 4 פעמים ביום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    doktor kristal

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • doktor kristal - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    17/03/2011

    שלום רן
    את הטארגין יש לקחת פעמיים ביום. ברור שהגדלת המינון תעלה את משך זמן הפעילות עקב עליה בריכוז חומרי פירוק פעילים של התרופה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשוב לי לדוקטור זאב קריסטל
    רן
    08/03/2011

    שלום

    האם אלקטרודות בגב התחתון,


    לא מתאים למי שהכאב בה כתוצאה ממחלה, וגם למי שיש שבר ,
    אלקטרודות בגב לא מתאים.


    האם המשפט שאמרו לי, ושרשמתי פה, הוא נכון ??


    אם התשובה היא כן ,האם אלקטרודות ,מתאים למי שיש לו בעיה עצבי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשוב לי לדוקטור זאב קריסטל - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    17/03/2011

    שלום רן האלקטרודה יעילה באופן מיוחד לכאב ממקור עיצבי.
    בהצלחב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וולוודיניה
    גלית
    08/03/2011

    שלום!
    שמי גלית, סובלת מוולוודיניה כבר מעל לחצי שנה, התחלתי טיפול באלטרולט 10 מג, במשך ודש וחצי וההקלה היתה זעירה , לכן העלו לי מינון ל20 מג וכעת לאלטרול- 25 מג. לפני העלאת המינון, לאחר שחצי שנה שסבלתי מוולוודיניה בלבד הופיעו תחושות מוזרות בגפיים, נימללולים בכפות הידיים וכאבים בשרירי הרגליים והידיים- כמו של התכווצות שרירים, יכול להיות שאלו תופעות שמאפיינות מינון לא נכון של תרופה? או שסתם נתפסים לי השרירים עקב המתח בו אני שרויה מפאת הכאב המקורי? שאלה נוספת, האם צפוי שאני סובלת מפיברומיאלגיה? שהתפתחה אט אט עקב הוולוודיניה?
    לאחר העלאת המינון, חויתי תחושה של הקלה בעצמת הכאב אך לא לגמרי, האם אשאר כואבת לנצח? האם מטרת הטיפול בכדורים הוא העלמת הכאב לגמרי כך שלא אזדקק להם יותר? אני מטופלת במרפאת כאב ואין לי גישה ישירה יומיומית עם הרופאה המטפלת בי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    וולוודיניה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וולוודיניה - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    17/03/2011

    שלום גלית
    מעצם ההגדרה של מחלה כרונית הבעיה איננה ניתנת לריפויי וניתן רק להקל על הסימפטומים, להפחית את הסבל ולשפר את איכות החיים.בנוסף לאלטרול יש עוד תרופות שניתן להוסיף כמו ליריקה או גבפנטין. אם שום דבר איננא אפקטיבי מומלץ לחשוב בכיוון אלקטרודה לגרוי העצבים של האגן.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כרוני- וולוודיניה?

    גלית
    26/03/2011

    האם זה באמת כך?
    כרונית- שאחיה עמה כל חיי? או כרונית- מעל ל3 חודשים והעתיד לא ברור.
    האם סיכוי להרפא? או שעלי להיות מודעת למצבי החמור והתמידי והלהתחיל להשלים עמו ולהתאים את חיי לכאב ולהפחתת עוצמתו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב גב כרוני
    דורית
    08/03/2011

    שלום רב,
    אבקש את עזרתך, אני רוצה לדעת האם תוצאות ההדמייה שעשיתי, יכולות להסביר את הכאבים הכרוניים שלי? אני סובלת כבר שנה מכאבים והיה ניתן לחשוב שיש לי פריצת דיסק קשה, אולם לאחר הבדיקה, זה נראה יחסית מצב קל. אז שאלתי היא- האם ניתן להבין מההדמיה שהכאבים חזקים? והאם זה מצריך ניתוח קיבוע?
    התוצאות של MRI הן: נראית האדרה קלה בריצסים דו צדדית מחשד לניתוחים קלים. יש ניוון של הדיסק והלוחיות הצמודות. L4-5 בלט דיסק אחורי לחץ קל, עיבוי קל של הפלבום.
    תודה מראש,
    דורית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב גב כרוני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב גב כרוני

    ד``ר זאב קריסטל
    08/03/2011

    שלום דורית
    לא ברור לי האם עברת כבר ניתוח גב בעבר. לא תמיד ניתן לגלות סיבה למקור כאב גבי על פי צילומי CT או MRI . לעתים מגלים שינויים משמעותיים בצילום מבלי שיש לכך ביטויי קליני. מצד שני יכולים להיות כאבים קשים בחולים ללא ממצא משמעותי בציומי הדמייה.
    לכן יש קודם כל להתייחס לתלונות החולה ולטפל בהתאם לתלונות אלו.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך כאב גב כרוני

    דורית
    08/03/2011

    ד"ר שלום רב, אני מודה לך על המענה המהיר.
    אני עברתי לפני 3 שנים ניתוח לכריתת דיסק L4-S5 . ובשנה האחרונה סובלת מכאבים קבועים עם החמרה מידי פעם. עשיתי את הבדיקה האחרונה של MRI על מנת לשקול ניתוח של קיבוע. לכן, שאלתי היא- האם על פי הנתונים שצייני מההדמיה, יש מקום לניתוח קיבוע או להמשיך כך?
    מודה לך מראש על התייחסותך.
    יום טוב,
    דורית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך כאב גב כרוני - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    17/03/2011

    שלום רב
    לפי בדיקת ה - MRI היה ברור לי שעברת ניתוח גב, שכן הודגמו בו הצטלקויות באיזור הניתוח. אלו יכולים ללחוץ או ללכוד את שורשי העצב בתוכם ולגרום לכאב כרוני על רקע של נזק עיצבי.
    הטיפול היעיל ביותר במצב זה הוא השתלת אלקטרודה אפידוראלית לגרויי חשמלי של חוט השדרה.
    לקבלת אינפורמציה נוספת בנושא עלייך לפנות לרופא מומחה בכאב העוסק בטיפול זה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דוקטור זאב קריסטל
    דנון
    06/03/2011

    שלום


    יש המון לחץ באויר ,גם מרופא משפחה ,ובעיקר בהתנהגות של הרוקח\ת בבית במרקחת
    שאני בא לקחת את המרשם של הנרקוטיקה לכאבים הקשים שאני סובל

    האם הלחץ שמופעל על ידי הרופא ,הרוקח\ת כול הזמן שאני מגיע אליהם,


    בגלל שמדובר באנשי מקצוע , אני כול הזמן תוהה, אם הנרקוטיקה זאת תרופה ,
    שמזיקה גם בטווח קצר, וגם בטווח הארוך שאני צריך לקחת.


    אני מבולבל???????????????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דוקטור זאב קריסטל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נרקוטיקה

    ד``ר זאב קריסטל
    08/03/2011

    שלום
    אם הגורמים שמלחיצים אותך מסוגלים לתת פיתרון טוב יות לבעיית הכאב שלך - לך על זה. אך אם אין להם פתרון אחר ולכן שלחו אותך לרופא כאב מומחה, נא לקבל טת המלצתו בכבוד המגיע לו.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום דוקטור קריסטל
    דנון
    06/03/2011

    שלום

    אני מקבל עקב כאבים , מרופא מומחה לנושא, 120 מ"ג אוקסיקונטין ביממה,

    כשאני מגיע לבית המרקחת, הרוקחת אומרת לי שרשום לה במחשב שזה מינון יתר,

    ובכול זאת נותנת את התרופה במינון שהרופא המומחה נתן במירשם..


    השאלה -מה זאת אומרת מופיעה להם במחשב ,מינון יתר של התרופה אוקסיקונטין 120 מ"ג,

    ובכול זאת נותנת את המינון שהרופא רשם לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום דוקטור קריסטל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום דוקטור קריסטל - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    08/03/2011

    לבית המרקחת יש הוראות ממשרד הבריות לגבי ההגבלות בשימוש בתרופות הנחשבות לסמים. רק עם אישור מיוחד מטעם רופאי כאב יש אישור לתת תרופות אילו למטרות רפואיות.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דוקטור זאב אבקש תשובה בהקדם שאפשרי
    דן
    03/03/2011

    שלום

    אם לפי דעתך אף שיטה כמו אלקטרודות, או פעולה ניתוחית אחרת,
    לא מתאימה למי שסובל מכאבים קשים ,

    לפי הנתונים הספציפיים, ((כרוניים))

    שבר אגן לפני שנים,סרקואידוזיס ריאות שמשפיעה גם על הגב התחתון
    (כמו דלקת פרקים),

    האם גם העדפה שלך היא, להמשיך עם נרקוטיקה מינון 100 מ"ג ליממה או יותר .
    מאחר והשיטות האחרות ,לא מתאימות לכאב,שבאים כתוצאה ממחלה ושבר אגן בעבר.

    מה דעתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבר באגן

    ד``ר זאב קריסטל
    05/03/2011

    שלום דן
    כאב כרוני ממקור גרמי מגיב בדרך כלל לתרופות נרקוטיות כמו אוקסיקונטין. כאשר מינונים גבוהים אינם נותנים מענה, או שהם גורמים לתופעות לוואי בלתי רצויות, יש מקום לשקול השתלת משאבה תת-עורית המזליפה באופן קבוע מורפין, עם או בלי חומר הרדמה מקומית, לתוך נוזל חוט השדרה. לשם כך עליך לפנות למרפאת כאב המתמחה בפעולות אילו.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאביים
    בובי
    03/03/2011

    שמי דודי אני בן 36 וההיתי אצל רמוטולוג שאיבחן אצלי פיברומלאגיה יש לציין שאני עצמאי ואב לשתני ילדים והשלישי בדרך ומאוד מפחיד אותי החוסר תיפקוד שלי. קיבלתי טרמדקס וגם אלטורולט שלא עזרו לי ורק גרמו לי לתופעות לוואי ולא הורגדה הקלה משמעותית בכאב יש לציין שבהתחלה קיבלתי את האלטורולט 10 מג ולא הרגשתי שום דבר ואז החליו לי 25 מג והתופעות לוואי היו חזקות עשיתי כבר צילומי רנגן אולטרסנד ובדיקות דם ככה שיהבחנו אצלי את הפיברומאלגיה . הכאביים שלי ממש איומים שאני מסיים את העבודה אני מרגיש את הגוף כואב מאוד חזק שבגללו אני לא ישן טוב בלילה בלשון המעטה כי אני קם בממוצע כל שעה שעה וחצי לשירותים . השבוע עישנתי קנביס רפואי בגלל שאיתי בפורומים שיש אנשים שזה עזר להם עישנתי מחבר שמקבל את הקנביס הרפואי בעקבות קריטטת רגל .עישנתי שלש ארבע שיאפות והכאב הוקל לי בצורה מאוד משמעותית בלי שום תופעו תוואי ולפני שהלחתי לישון עישנתי עוד קצת והלילה היה כ4מעט מושלם התעוררתי רק פעם אחת אבל מבחינתי היה פשוט מדהים . יש לציין שאנשים ממש מעירים לי למה יש לי שחור מתחת לעיניים בצורה ממש בולטת .וזה מחוסר שינה טובה ורגועה ואני גם רגיש ל- g6pd ונולדתי עם כבד מוגדל מה שעוד יותר מפחיד אותי לקחת תרופה כל יום על בסיס קבוע . האם יש לי סיכווי לקבל רשיוון לקנביס רפואי? כי נכון לעכשיו אני מרגיש שמצאתי את התרופה שמקלה עלי .
    בתודה אשמח אם תוכל ליעץ לי דודי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאביים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיברומיאלגיה

    ד``ר זאב קריסטל
    05/03/2011

    שלום בובי
    לפי דרוג אירגון הבריאות העולמי יש לטפל בכאב לפי סדר עולה ולפי עוצמת הכאב.
    לפי תאורך אתה נמצא בדרגת כאב גבוהה ולכן יש לטפל בך בתרופות משככות כאב חזקות. בקבוצת תרופות אלו נמצאות התרופות האופיואידיות כמו אוקסיקונטין, מורפין ומדבקות דורוגזיק.
    תופעות הלוואי מתרופות אילו מוגבלות בזמן וחולפות מוך מספר ימים. בנוסף יש בעת תרופות מתקדמות יותר מאלטרול כמו הסימבלטה אותה ניתן לשלב יחד עם האופיואידים ויחד עם פיזיוטרפיה ותרגילי הרפייה (יוגה, ביו-פידבק וכו'). במידה וכל זה לא יועיל ניתן בהחלט לשלב טיפול בקנביס רפואי שכבר נתן אצלך תוצאה חיובית לאחרונה. לשם כך עליך לפנות למרפאת כאב מוסמכך להמשך טיפול וקבלת אישורים בהתאם.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי מוות אחרי טיפול שיניים,
    רון
    02/03/2011

    (אם מישהו חווה כאבים שקשה לתאר שלא עוברים חודשים אחרי טיפול שיניים -
    בבקשה לפנות אליי לחלוק מידע , כאבים - אולי ישועה - למייל)

    בן 33 . מיואש. הלכו לי החיים , מבחור בריא לחלוטין לפני כעשרה חודשים , אני חושב שמה שקרה לי יגמור את חיי בגיל צעיר.

    לא בונה על הרבה עזרה, אבל אולי ...

    מיד אחרי טיפול שיננית + טיפול שיניים לפני כעשרה חודשים, החלו לי כאבי תופת באזור המטופל (ובעוד אזורים ליד). בלסת צד שמאל למטה... חניכיים... גרון ליד, אוזן. אבל בעיקר הכאבים מרגישים בשיניים לפעמים בכמה מקומות ספציפים.
    כמובן שהייתי אצל כמחצית מהרופאים בתחום בכל הארץ-
    רופאי שיניים רבים מספור, כירורגי פה ולסת, מומחים ספציפית לטיפולי שורש,
    נוירולוגים , ומומחים ברפואת כאב - הכל.

    ביקרתי במרפאת כאב לשיניים בהדסה עין כרם - "הבטיחו " לי ששלושה שבועות עם אלטרולט - יהיה שיפור ניכר. איזה שיפור ואיזה נעליים (עברו מאז כחצי שנה),
    אני כעת גם עם ליריקה - במינון גבוה.
    הכאבים יומיומיים , כמעט רצוף.
    הציעו שזה טריגמינל נוירולוגיה - אבל הסימפוטמים לא מתאימים - במקום התקפות של כמה דקות פעם בכמה זמן.. הכאב שלי רצוף לאורך רוב היום.

    ההמלצות הרפואיות - נראה שהלכתי לכולם (מרפאות כאב , מרפאת כאב לשיניים באוניברסיטת ת"א, בירושלים ,בי"ח בילינסון )
    כמובן שעשיתי בדיקות CT , MRI - יצא תקין.

    מה עושים ? כי לחיות ככהלאורך עוד הרבה זמן - זה לא בא בחשבון

    תודה לכולם

    [email protected]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי מוות אחרי טיפול שיניים, - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    05/03/2011

    שלום רון
    לפי מה שאתה מתאר אני משער שהמדובר בכאב על רקע נוירופאתי - פגיעה עיצבית. כאב זה קשה יותר לטיפול מכאב רגיל ולכן יש לטפל בו בגישה מורכבת ורב תחומית.לפי תאורך עדיין לא קיבלת את כל טווח הטיפול הרצויי. אלטרולט למשל היא תרופה במינון התחלתי (10מ"ג), כאשר המינון הטיפולי הוא 75מ"ג ומעלה. אם האלטרול איננו נסבל ניתן לקחת במקומו סימבלטה במינון של עד 300 מ"ג פעמיים ביום. תרופה זאת בשילוב עם ליריקה ועם משככי כאב חזקים כמו אוקסיקונטין יכולים לתת מענה לבעייה.
    טיפול חדשני ואפקטיבי מאוד הוא אלקטרודה המושתלת תת-עורית האיזור הכאב וניתן באמצעותה לתת גרויים חשמליים המרגיעים את הכאב.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תופעות לוואי של ליריקה
    הילה
    02/03/2011

    שלום,

    התחלתי לפני שלושה ימים לקחת ליריקה עקב כאב נוירופתי.

    התחלתי ב - 75 מ"ג ואני אמורה לעלות תוך כמה ימים ל 300 מ"ג ליום.

    יש לי סחרחורת די משמעותית מאז התחלתי. האם זה אמור להשתפר לאחר תקופת הסתגלות ?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תופעות לוואי של ליריקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מניסיון שלי נוטל כיום ליריקה

    רון
    02/03/2011

    הגוף יתרגל לסחרחורות (אולי עלייך להעלות מינון יותר בהדרגה, כי כל גוף מגיב אחרת)

    בהתחלה גם לי , לגוף שלי היה מוזר עם הרגשת הסחרחורות אבל מתרגלים.


    לגבי עזרה בכאב, לצערי, בתחום הזה הליריקה לא עזרה מאוד, ואני פשוט סובל.

    (מה שכן - תורמת לשינה טובה יותר בלילה)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום