פורום נטורופתיה ותזונה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תרופות
    שלום
    05/02/2013

    אני בסופו של תהליך הפסקת כדורי הרגעה (אסיבל, קסנקס, ציפרלקס). קראתי שתרופות אלה נצברות באי שומן בגוף למשך זמן רב לאחר הגמילה. האם קיימת דרך טבעית להפטר מהן ולהפריש אותן מתאי השומן או שהמצב בלתי הפיך? למשך איזה זמן הן נשארות במוח ומה ההשלכה של כך? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תרופות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרופות - תגובה

    ד''ר נטלי שוינקלשטיין
    06/02/2013

    לכל תרופה משך ותופעות גמילה שונות. באמצעות תזונה ותוספי תזונה מותאמים אישית ניתן לעזור לגוף להתגבר על תופעות הגמילה ועזרה בפינוי רעלים.

    אני מציעה שתבחר לך נטורופת/ית טוב/ה לטיפול מותאם אישית.

    אשמח לעזור לך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שילוב תה קמומיל ותה ירוק
    רונית
    05/02/2013

    שלום רב
    אני חולת במחלה אוטואימונית המשפיעה על השרירים-פיברומיאלגיה.
    בשל סגולותיו הרבות כך כך החלטתי להתחיל לשתות תה ירוק, גם מטעמי בריאות וגם מטעמי תזונה ודיאטה-מערכת העיכול.
    אינני שותה עם סוכר או ממתיקים בשל המחלה, ובכדי לנטרל את המרירות מהתה הירוק, אני משלבת שקיק תה ירוק עם שקיק תה קמומיל שאני אוהבת כל כך.
    העובדות הן:
    1) התה הירוק ידוע כמסייע להגברת חילוף החומרים ושריפת קלוריות לאחר כל ארוחה, סה"כ 5 פעמים ביום.
    2) הקמומיל ידוע כבעל פעילות מרגיעה למערכת העצבים

    והנה שתי שאלותיי (סוף סוף)

    1) האם פעילותו המרגיעה של תה הקמומיל על מערכת העצבים בעצם סותרת את הגברת פעילות חילוף החומרים שנוצרת מהתה הירוק?
    2) האם עדיף כמוסות או משהו אחר של התה הירוק והאם זה נותן את אותו אפקט וסגולות
    כמו כוס תה ירוק לאחר כל ארוחה?
    בברכה ותודה מראש רונית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שילוב תה קמומיל ותה ירוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שילוב תה קמומיל ותה ירוק - תגובה

    ד''ר נטלי שוינקלשטיין
    06/02/2013

    שלום רונית,

    אין בעיה לשלב מספר צמחים יחד, השילובים רק יכולים להעצים את הפעילות שלהם ולא יכולים לסתור אחד את השני.

    איני ממליצה לשתות קבוע מאותם הצמחים כולל תה ירוק.

    פיברומיאלגיה ניתן לשקם ואף לרפא במידה ועוברים תהליך טיפולי מותאם אישי באמצעות תזונה ושינוי אורח חיים.

    אשמח לעזור לך!

    בברכה
    נטלי שוינקלשטיין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר איזון הרומונלי
    לילך
    05/02/2013

    אני סובלת מהפרשת ייתר של פרולקטין. אובחנתי ע"י אנדוקרינולוג ובאמצעות בדיקת MRI מוח. הווסת שלי לא סדירה וכואבת מאוד.
    הומלץ לי לקחת 0.5 מ"ג קבותרים (דוסטינוקס) באופן שבועי כדרך טיפול. האם יש תחליף טבעי לטיפול בעיה שלי? קראתי על חומר בשם פיקנוגנול שיכול לסייע במקרים של חוסר איזון הורמונלי. האם גם במקרה שלי זה יכול לעזור?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוסר איזון הרומונלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר איזון הרומונלי - תגובה

    ד''ר נטלי שוינקלשטיין
    06/02/2013

    שלום לילך,

    חוסר איזון הורמונלי יכול להיות מטופל באופן טבעי על ידי שינוי אורח חיים ותזונה.
    לפי הגישה שלי הבעיה הזו נוצרת כתוצאה מתזונה ואורח חיים לקויים ועל כן הטיפול יהיה גם באמצעותם. מה שניתן לקלקל ניתן גם לתקן.

    אשמח לעזור לך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם אני סבלתי מאותה בעיה

    ענבל
    08/02/2013

    והובחנתי באמת בעקבות כאבי מחזור קשים מאוד. אני מלכתחילה פניתי לנטורופתית במקום לקחת תרופה ובאמת שיניתי את התזונה שלי ובנוסף אני גם לוקחת תוסף פיקנוגנול של סולגאר. מנסיון אני יכולה לומר לך שאפשר לחיות גם ללא הכדורים אבל את באמת צריכה לקחת החלטה אמיתית ולעמוד בה ולשנות את אורח החיים שלך. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוקיי תודה

    לילך
    10/02/2013

    אם כבר לוקחים כדורים לכל החיים אז באמת עדיף שיהיה טבעי ככה אני חושבת. איזה שינוי בתזונה ובאורח חיים את מתכוונת? את יכולה קצת לפרט?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני מתכוונת

    ענבל
    11/02/2013

    למניעה מאכילת שומנים צמחיים ואכילה של שומנים טובים כמו דגים, תאכלי הרבה פירות וירקות (במיוחד ירקות ירוקים אבל לא רק), לי היא המליצה להפסיק אכילת מוצרי חלב לחלוטין (אבל זו כבר החלטה שלך) ולהמעיט באכילת בשר וביצים ככל האפשר, להמנע מצריכה מוגברת של קפה, זה בעיקר. לגבי אורח חיים אז היא המליצה לי על פעילות ספורטיבית (אני משתדלת לעשות הליכות שלוש פעמים בשבוע) ומשתדלת להקפיד על 7-8 שעות שינה בלילה - מקווה שעזרתי :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי בטן
    מיכאלה
    03/02/2013

    רציתי לשאול לגבי כאבי בטן, כאבים של עצירויות, כאבי קיבה,, בעברי היו ניתוחי חסימות מעיים. האם יש משהו בנטרופותיה העוזר לבעיות במערכת העיכול ועצירויות קשות עד כדי 4 או 5 ימים ללא יציאות?
    שמעתי שזו ממש מחלה להשאיר את הפסולת בגוף במשך ימים ללא ריקון.
    מה ניתן לעשות?

    אני בת 39 .

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי בטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי בטן - תגובה

    04/02/2013

    אורית שלום,
    מערכת העיכול חייבת להניע את הפסולת החוצה אחרת חלקיקי פסולת חוזרים לתוך מחזור הדם.
    מומלץ שתהיה יציאה לפחות פעם ביום.
    המלצה בסיסית- פרוביוטיקה.
    2 כדורים בוקר וערת באופן קבוע לפחות למשך חודשיים. קני מוצר בעל שם ואיכות גבוהה. לא להתפשר בנושא זה.
    הקפידי מאוד על שתית מים- לפחות כוס מים בכל שעה שאת ערה.
    אם לא יכול שינוי אבקש ליצור עמי קשר לתיאום אבחון.
    בריאות שלמה
    ד"ר גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זינגביל
    מיה
    03/02/2013

    שלום רב

    כמעט שבוע אני צורכת כפית זינגבל יבש בכוס מים (לכאבי שרירים) אך כבר שלושה ימים נהייתה לי עצירות.

    האם זה בגלל הזינגביל?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זינגביל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זינגביל - תגובה

    04/02/2013

    כן!
    זנגויל נחשב כמצוין לטיפול בבעיות עיכול ובין היתר מכיל מינרלים כמו מגנזיום (לכן השפעתו על השרירים), אבל אין הכוונה לזנגוויל יבש אלא טרי. השרש היבש בעל תכונות "מחממות" מאוד ועלול לגרום להתייבשות (כפי שקרה לך)
    יש להפסיק השימוש בו. תשתמשי במגנזיום בטבליות להתכווצויות השרירים והקפידי על הרבה נוזלים- מים, חליטות תה וכיו"ב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    מיה
    04/02/2013

    היי

    תודה על התגובה.

    זינגביל טרי לא עשה לי בעיות בכלל בעבר אך משום שהיה רשום באינטרנט בכמה אתרים שהיבש עוזר לכן השתמשתי בו.

    1. האם ניתן להמשיך עם הטרי?
    2. איזה תוסף מגנזיום אתה ממליץ לי כי ציטראט+b6 של סולגאר גרם לי שלשולים אז הפסקתי.

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחפש מידע על 5htp
    יאיר
    03/02/2013

    אני מנסה להשתמש בזה ורציתי להתייעץ אם מישהו שמבין, האם ליטול פעם או פעמיים ביום? מה יעילות התרופה הזאת? האם פוריטנ'ס פרייד שאת המוצר שלהם קניתי זה פירמה מספיק טובה. תוך כמה זמן אני אמור להרגיש שזה משפיע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחפש מידע על 5htp

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחפש מידע על 5htp - תגובה

    04/02/2013

    מדובר במוצר המסייע להעלאת הסרוטונין במוח.
    חברת PURITAN נחשבת לאמינה וטובה.
    כל אחד מגיב בקצב אחר.
    בד"כ ההחלטה שלי כמטפל לתת מוצר שכזה נעשית אחרי אבחון ולכן אינני יודע שאתה באמת צריך או לא צריך את תוסף תזונה זה.
    בכל מקרה, באם תחליט להשתמש בו, עקוב אחרי הוראות היצרן.
    בריאות שלמה
    ד"ר גוניק ND,OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיברומיאלגיה ומיגרנות
    מיכאלה
    02/02/2013

    שלום רב,

    אני כבר 20 שנה סובלת ממיגרנות מהצבא , כיום בת 39.
    אמא ל2 ילדים.

    קיבלתי טיפול של חברת ביו קר הנטורופתית.

    אמרו לי לקחת מגנזיום מיוחד וגם פורמולה א.ד. 2000

    שאלתי:

    האם באמת הטיפול הנטורופתי נוסה כיעיל ועוזר או שמא זה הכל פסיכולוגי ותרופות טבעיות לא ממש יעזרו לי במצבים קשים כאלה? אשמח לתשובה והכוונה לטיפול ראוי אם ישנו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיברומיאלגיה ומיגרנות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיברומיאלגיה ומיגרנות - תגובה

    04/02/2013

    אורית שלום,
    מגרנות אינו ענין של מה בכך. ייתכן וההמלצות לתוספים הן טובות אבל כפי הנראה לא מקיפות מספיק ובטח לא ספציפיות עבורך.
    בודאי שאני חושב שלרפואה הטבעית יש מה להציע לטיפול במגרנה!
    חשוב לקבל אבחון מקיף ומדויק עבורך. את סובלת 20 שנה מבעיה זו., אני חושב שטוב יהיה להשקיע את כספך בטיפול אישי ומקצועי.
    בריאות שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצות

    מיכאלה
    04/02/2013

    ראשית תודה לך רואי על ההיענות.

    אני מבינה שהמוצרים לא מקיפים ולא ספציפית למקרה שלי אך הייתי שמחה לקבל ממך המלצות לאיזה תחום לפנות. נטורופתיה, הומאופתיה, סינית?
    אני קיבלתי עכשיו טיפול נטורופתי של ביו קר. האם יש עוד חברות בנטורופתיה?
    מה היית ממליץ לי ? יש טיפול המיגרנה שמונע אותה באחת החברות שנמצאות בבתי המרקחת או שדווקא היית ממליץ על טיפולי רפואה משלימים באופן אישי?
    אודה להכוונתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח להכוונה

    מיכאלה
    05/02/2013

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח להכוונה - תגובה

    ד''ר נטלי שוינקלשטיין
    06/02/2013

    שלום אורית,

    יש מולך 2 אופציות נהדרות רואי או אני נשמח לקבל אותך לטיפול.
    כמובן שאת יכולה להקיש "נטורופתיה" בגוגל ולמצוא עוד מטפלים לבחירתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילדים עם דלקת איזופילית בוושט
    גןגן
    31/01/2013

    יש לי שני ילדים בני 6 ו 9 ושניהם אלרגים לבוטנים ןשומשום. לאחרונה עשינו להם גסטרוקופיה והתגלה שיש להם דלקת איזופילית בוושט.
    ולבן יש גם את חיידק ההליקובקטור.
    האם הדלקת נגרמת ממזון. מחיידיקים? מה קודם למה?
    האם זה קשוא להיותם אלרגיים למזון?
    נתנו את הטיפול האנטיביוטי אך בנוסף גם חיזוקים של תוספי מזון.
    אני די מבולבלת.
    הילדים סובלים הרבה מכאבי בטן בחילות ורגישויות למזון.
    האם החיידקים גורמים לבעיות האלו או שאין קשר.
    האם טיפול בתוספי מזון : כלורופיל, גלוטומין, שמן אורגנו ופרוביוטיקה אכן יכולים להחליף את הטיפול הקונוונציונלי?
    הנוטורופט אגב הוריד להם חלב ומכיוון שהם רגישים לסויה אז רק חלב אורז ומעט גבינות עיזים. כנל לגבי חיטה וסוכר.
    אשמח לקבל תשובה
    המון תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילדים עם דלקת איזופילית בוושט - תגובה

    31/01/2013

    שלום,
    נראה כי קיבלתם הנחיות נכונות לגבי החלופות לטיפול הרגיל.
    בהחלט ניתן לטפל במצב זה ואף לשפר משמעותית את המצב החיסוני ואת תמונת הדלקת.
    חשוב לציין לא ליטול שמן אורגנו ופרוביוטיקה בסמוך זה לזה.
    בריאות שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך לשאלה

    גןגן
    31/01/2013

    תודה רבה על התשובה המהירה.
    תוך כמה זמן נראה לך שיהיו תוצאות?
    ואשמח לדעת מה הגורם לדלקת הזו? והאם זה קשור להיותם אלרגיים למזון?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך לשאלה - תגובה

    04/02/2013

    יש להיוועץ עם הנטורופת אצלו אתם מטופלים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אגוזים
    נטע
    30/01/2013

    שלום,
    מה עדיף (מבחינה בריאותית, תזונתית, השמנה וכו') אגוזי מלך או אגוזי פקאן? ואולי כדאי לשלב ביניהם?
    אודה לתשובתכם.
    יוסי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אגוזים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אגוזים - תגובה

    ד''ר נטלי שוינקלשטיין
    06/02/2013

    שלום יוסי,

    לכל האגוזים ערך קלורי דומה, אך מבחינת השמנה אם אוכלים בצורה מאוזנת בכמות סבירה יומיומית אין סיבה שזה ישפיע על עליה במשקל.

    מבחינת ערכים תזונתיים לכל אגוז ערכים אחרים חיוניים. אני ממליצה לשלב בתזונה כל יום אגוזים אחרים, הגיוון מאד חשוב. כמובן לא קלויים.

    כמות מומלצת 15-30 אגוזים.

    לבריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אומגה 3 וכאבי מחזור
    חני
    29/01/2013

    שלום,
    רציתי לדעת אם זה נכון שאומגה 3 יכולה להקל על כאבי מחזור? וכמה כמוסות צריך לקחת ביום בשביל זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אומגה 3 וכאבי מחזור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לתשובה בבקשה

    שלי
    31/01/2013

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אומגה 3 וכאבי מחזור - תגובה

    31/01/2013

    חני שלום,
    אומגה 3 מסייע לעלות ווסתים אנטי דלקתיים בגוף ולכן יכול לסייע גם כנגד כאבי מחזור.
    אם את מחפשת מזור ספציפי למחזור, אני ממליץ לבדוק שימוש בשמן נר הלילה המגיע בכמוסות. כמו כן, ניתן להשתמש במינרל מגנזיום המסייע גם הוא.
    בריאות שלמה
    ד"ר גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הורדת טריגליצרידים , תזונה טבעונית
    עמית
    28/01/2013

    שלום אני בת 25 ,
    אני סובלת מנטייה לערכים גבוהים של טריגליצרידים ( השיא היה 500 + לפני 5 שנים ) הצלחתי להוריד לבד ל-180 באמצעות אכילת מרובה של חלבונים וספורט.

    מאז זה התנדנ עלה וירד ( כשהתאמצתי ...)
    לפני שנה וחצי התחלתי לאכול תזונה טבעונית ( ללא ביצים , חלב ובשר כלשהו) יוצא שאני אוכלת יותר פחמימות והמדד שלי כרגע הוא 240 שזה גבוה....

    השאלה שלי אם יש לשיטה הנטורפתית מה להציע לי? אני לא רוצה לותר על הטבעונות ( מה גם , שמוצרי חלב זה לא בדיוק שיא הבריאות).

    אשמח לעצות מה לשפר בתפריט ,
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הורדת טריגליצרידים , תזונה טבעונית - תגובה

    ד''ר נטלי שוינקלשטיין
    06/02/2013

    שלום עמית,

    בחירה נבונה לוותר על מזון מן החי. בתור נטורופתית טבעונית בעצמי אני מאמינה ויודעת כי זו התזונה הטובה ביותר.

    מה שקורה בתזונתך הוא דבר לא תקין שכמובן מצריך שינוי.

    התזונה חייבת להיות מגוונת ולהכיל מזונות טבעיים ואיכותיים.

    כאשר אוכלים בעיקר פחמימות מעובדות הגוף מפרק אותן לסוכר ומכיוון שהגוף לא זקוק לכמות כה גבוהה של סוכר הוא אומר "אני אקח את זה ואשמור לעת הצורך" אך אין צורך להישתמש במאגרים כי הגוף כל הזמן מקבל עודפי סוכרים. זה בעצם מה שמצטבר כטריגליצרידים.

    אשמח לעזור לך לבנות תפריט טבעוני בריא ומותאם אישית לאיזון הטריגליצרידים והבריאות כולה.

    בברכה,
    נטלי שוינקלשטיין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספי תזונה
    ויקטור
    26/01/2013

    היי יש לי שאלה האם אפשרי לכחת תוסף תזונה משני סוגים בו זמנית על בסיס קבוע ? השאלה היא בשביל אמא שלי שבת 58 המצב הבריאותי שלה מעולה והתוספי תזונה הם 2 כמוסות ביום של אומגה 3 של חברת אלספה ועוד כמוסה אחת ליום של תמצית תה ירוק האם זה מותר ולא עושה שום נזק או עומס לגוף?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוספי תזונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קטניות
    ציפי
    24/01/2013

    האם גם בקטניות אורגניות צריך לסנן ולשטוף את הקטניות שהושרו במים במשך הלילה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קטניות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קטניות - תגובה

    24/01/2013

    כן ולו רק בכדי לסלק לכלוך/
    אין כל חשש כאן מריסוסים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    ציפי
    27/01/2013

    ואם אני בוררת ושוטפת את הקטנית בהרבה מים לפני ההשריה, האם גם אז רצוי לשפוך את מי ההשריה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כורכום +אומגה 3
    ש
    21/01/2013

    בהמשך להודעתי למטה בנושא בטעות כתבתי שאני לוקחת 3 אומגה (לא המקס הרגיל) אך אני לוקחת 1 אומגה + 1 כורכום ליום עשיתי בדיקות דם לקרישיות כדי לדעת אם להעלות מינון או להפסיק כורכום או אומגה על סמך בדיקות הדם אודה על תשובתך וזאת בהסתמך בנוסף על בדיקות הדם גם על העובדה שיש לי דלקות ברגלים ואני אחרי ממצא בשד. להלן הבדיקות:

    pt inr-0.91 טווח הנורמה0.78-1.20
    pt sec-13.9 טווח הנורמה 12.0-18.0
    pt%-100 טווח הנורמה 70-100
    aptt sec-30.1 טווח הנורמה 25.0-40

    תודה על תשובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כורכום +אומגה 3

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כורכום +אומגה 3 - תגובה

    24/01/2013

    על פי בדיקותיך נראה כי מצב הקרישה תקין.
    תמשיכי באותו מינון.
    עקרונית שני התוספים שאת נוטלת הם בעלי פעילות נוגדת דלקת וגם מסייעים לגוף להחלים גם ממחלות ממאירות, חשוב להמשיך להשתמש. הכמות הטיפולית גבוהה בהרבה ממה שאת נוטלת ולכן בכדי לקבוע מינונים ו/או אלטרנטיבות בטוחות עבורך אני ממליץ להגיע לאבחון.
    בריאות שלמה
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אכילת גרעינים שחורים עם הקליפה
    ליאורה
    21/01/2013

    לא פיצוח גרעינים אלא אכילת הגרעינים כולל הקליפה:
    הכל התחיל אצלי מהידיעה שבמידה ואני עייף בנהיגה ואין לי אפשרות לעצור בצד ולנוח (לישון) כמו שאני נוהג לעשות בד"כ, אזי על מנת שלא להירדם ובעצם להתעורר אני לוקח משהו ללעוס (כגון פיתוחים) או לאכול תוך כדי נסיעה ואני לפתע מתעורר כמעט כמו חדש.
    לאחרונה עשיתי לי מנהג לאכול את הגרעינים השחורים כולל הקליפה. התוצאה, לחיצה למשך זמן רב ודחיקת תחושת הרעב כך שלאחר מכן אני יכול להסתפק באכילת סלט ירקות עשיר מפריטים רבים יחסית (מלפפון, עגבניה, בצל, פלפל חריף, צנון, חסה, כרוב, כוסברה וכד'). מאחר ולעתים קרובות תוצר הלעיסה יוצא יבש למדי אני מתבל אותו ע"י תוספות גרעין דלעת (לבן) עם הקליפה ו/או חצי בוטן קלוי, ו/או חצי פקאן קלוי ממותק ו/או חצי פיסטוק ו/או חצי שקד קלוי וכד', מעין שימון/ריכוך התוצרת הלעוסה אשר מסייעת להשלמת הלעיסה ואח"כ גם מסייעת להקלת הבליעה. עם הזמן התפתחה אצלי תובנה שכביכול הקליפות הלעוסות מוסיפות סיבים לתזונה שלי, למעשה, הקליפות היחידות שאני משליך לפח הן רק של הפיסטוקים.

    נראה לי שבעקבות פעילות זאת נפח הגוף הוקטן קמעה עד שמעירים לי על כך (אני מיתמם שרק נדמה להם ושזה רק הביגוד ולמעשה לא מספר את הסיבה).
    אף נדמה לי שיש קצת הקלה בלחץ בבטן כאשר אני שורך את הנעליים בבקר.

    האם נכון לפעול כך? האם יש סיכון האם זה לא בסדר והדבר עשוי להזיק? האם קליפות הלעוסות משמשות כמקור לסיבים תזונתיים? מה ערך הקלורי של קליפות הגרעינים? ולחילופין מה ערך הקלורי של גרעינים כולל הקליפה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אכילת גרעינים שחורים עם הקליפה - תגובה

    21/01/2013

    שלום רב,
    עקרונית הקליפות הן מקור לסיבים בלתי מסיסים (כלומר מסייעים בפינוי המעיים). במידה והגרעינים מומלחים וקלויים מדובר בכמות עצומה של מלח וזה מאוד לא בריא.
    תופעת הירידה במשקל, כפי שתיארת, קשורה כנראה לעובדה שאתה שבע מהגרעינים ולא מסיבה אחרת.
    עקרונית אני ממליץ על גרעינים אבל כמובן לא קלויים ולא מלוחים (אם קלויים אז בתנור וללא מלח). במקום זאת להגביר את צריכת הירקות וקטניות שונים (מומלץ מונבטים) אשר יספקו מקור עשיר לסיבים ולאבות מזון חיוניים.
    בריאות שלמה
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדר' רואי גוניק - תודה

    ליאורה
    21/01/2013

    לאור העובדה שקשה ללעוס את הגרעינים עם הקליפות הדבר לוקח זמן רב כך שמבחינה כמותית אני אוכל אולי 20-30 גרעינים ביום ואכן מקבל תחושה, לא של שובע, אלא היעדר תחושת רעב. אחה"צ -ערב אני מפצה את עצמי ב1-1.5 ק"ג סלט ירקות עשיר המורכב מפריטים רבים יחסית (מלפפון, עגבניה, בצל, פלפל חריף, צנון, חסה, כרוב, כוסברה אבוקדו וכד' תיבלון עם שמן זית, לימון, פלפל שחור, חואיג' מרק תימני ולפעמים קצת מלח). וליד זה 300-400 סמ"ג יוגורט נקי. בערב בבית לצורך פסיכולוגי בלבד קערת מרק תימני (עוף) ללא לחם וזהו - מספיק לי וללא נקיפות מצפון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום