מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מזון לאון הגברי?אלון28/09/2012
אני טבעוני כחצי שנה ומאז שאני טבעוני אני חש ירידה בחשק המיני שלי האם בכלל קיים קשר בין האוכל מן החי לבין חשק מיני? והאם יש מזון מהצומח שעוזר להגביר את החשק?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מזון לאון הגברי? - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין16/10/2012שלום אלון,
לא צריך להיות קשר בין טבעונות לבין ירידה בחשק מיני אלא להיפך! זה תלוי כיצד אתה מנהל את התפריט שלך.
קודם כל גש ליעוץ מקצועי לבניית תפריט טבעוני מאוזן ובריא.
ובצע בדיקות דם מקיפות.
אני סבורה שכאשר תשנה את תזונתך לבריאה יותר במשך הזמן החשק המיני יחזור, אלא אם כן מדובר על גורם אחר כמו רקע נפשי לא מאוזן שבהחלט יכול להשפיע על האון הגברי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וריקוצלהאנונימי27/09/2012
שלום, יש לי וריקוצלה (דליות האשך) ורציתי לדעת במידה ואני עושה טיפול אלטרנטיבי לבעיה הזאת (צמחי מרפא, דיקור..) האם זה טיפול חד פעמי נגיד למשך כמה חודשים ואז הבעיה נעלמת לגמרי או שאני צריך לעשות את הטיפול ובמשך כל כמה זמן לתחזק אותו ע"י עוד טיפולים? אגב איזה שיטה יעילה יותר צמחי מרפא או דיקור סיני? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר וריקוצלה - תגובה
27/09/2012וריקוצלה ניתנת לטיפול בכל אחת מהשיטות שהזכרת. לי יש הצלחה רבה עם שילוב בין דיקור סיני ובין צמחי מרפא.
כאשר הגוף מתאזן בטיפול, עקרונית הבעיה לא אמורה לחזור. יחד עם זאת, הרעיון הוא שמירה על איזון דרך תזונה ואורח חיים בריאים. במידה וכך הם הדברים, הבעיה לא אמורה לשוב.
אשמח לעזור.
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול נטורופתי ברעדמושי13/09/2012אני סובלת ממה שאובחן ע"י נוירולוג כ"רעד ראשוני". הפרעה נוירולוגית שגורמת לרעד בלתי נשלט בראש, בייחוד במצבים שמלחיצים עבורי (אבל לא רק במצבים אלו) והוא חמור במיוחד לאחר ההתעוררות בבוקר. כמו כן אני סובלת מדיכאון ומחרדה. ביצעתי ניקוי רעלים והוצאתי את הסוכרים והקפה מהתפריט. יחד עם זה לא חל שיפור כלל ברעד ובאופן מוזר הוא אף החמיר. האם יש טיפול טבעי כלשהו שאתם יכולים להמליץ לי עליו? (הדבר היחיד מסייע להפחתת הרעד הוא שתיית אלכוהול, או תרופה נגד לחץ דם גבוה, שאינם בריאים ואני מעדיפה להמנע מהם)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרessential tremor
ארז15/09/2012נשמע כמו אבחנה של essential tremor רעד משפחתי שפיר ולא מסוכן.
באמת שתיית אלכוהול מקלה אך לא מומלץ להרבות, שתייה חברתית באירועים זה בסדר כמובן.
אני הייתי ממליץ על שמן המפ( שמן זרעי קנביס) 2 כפות ליום ביחד עם 2 כדורי קומפלקס ויטמיני B בצורת הקו אנזימים 50 מ"ג למשך חודש ולבחון שיפור אם המצב השתפר משמעותית להמשיך עם כף אחת ליום של השמן וכדור אחד של ויטמיני B בבוקר עם הארוחה.
כל טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול נטורופתי ברעד - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין24/09/2012שלום לך,
לפי גישתי מדובר על בעיה כתוצאה מחוסרים תזונתיים.
אני ממליצה לך לבצע בדיקות דם מקיפות, ולגשת לאיבחון מתאים. לא כל איש מקצוע ידע לאבחן את הבדיקות בצורה נכונה. יכול להיות גם שהרופא לא יתן את כל מה שתצטרכי לכן כדאי ללכת קודם כל לאדם שאת יודעת שמומחה לבעיה זו שייפנה אותך לבדיקות רלוונטיות.
יש כמה דברים שאוכל להמליץ אך לא אוכל לעשות זאת ללא איבחון הבדיקות.
אשמח לעזור לך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהITPמיה04/09/2012בן זוגי סובל מטרומבוציטופניה / טסיות דם נמוכות (ITP) כנראה עקב שימוש בתרופות מסוג -NSAID''S (סלקוקס, אביטרן) אשר לקח לפני מספר חודשים למשך כחודש.
הוא נמצא במעקב המטולוג וכרגע מטופל בסטרואידים במינון גבוה. אנו מחפשים דרך להעלות את הטסיות כמה שיותר מהר כדי שיוכל להיגמל מהסטרואידים.
קראנו באינטרנט על אנשים שעלו להם הטסיות לאחר ששתו מיץ מעלי פפאיה (מיצוי העלים ממש ! ולא הפרי עצמו). כתוב שצריך לשתות 2 כפות מיץ ביום. השגנו עלי פפאיה וסחטנו אותם במסחטת מיצים ומזה 5 ימים הוא שותה כף אחת ליום. שלשום לאחר שתיית המיץ הוא הרגיש דופק מהיר וקושי בנשימה למספר שניות. במאמר כלשהו היה כתוב שלעלי הפפאיה יש אפקט של דיגיטליס על הלב. אתמול כבר לא לקח את העלים. מס' אנשים אמרו שהם חולטים את העלים ושותים אותם בתור תה ואחרים אמרו שהרתחה הורסת את מה שמעלה טסיות.
בבדיקת דם אתמול עדיין 23,000 טסיות.
מספר שאלות:
1. האם ידוע לכם שעלי פפאיה אכן עוזרים בהעלאת טסיות הדם ואם כן באיזו צורה לצרוך אותם?
2. האם ידוע לכם על אפקט של דיגיטליס בלב וזה מסוכן לשתות?
3. האם דיקור סיני או משהו אחר יכול לעזור להעלות את הטסיות?
אודה לכם על תשובתכם.
מיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרITP - תגובה
09/09/2012מיה שלום רב,
מדובר במצב מורכב המחייב בדיקה לעומק.
ממליץ בחום שלא להתחיל שימוש בצמחי מרפא או ויטמינים לפני אבחון מעמיק.
דיקור סיני יכול לעזור עד מאוד.
בריאות שלמה
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהitp
Daniella07/10/2012במקרה הגעתי לפורום זה, רציתי לאחל לבן זוגך
החלמה מהירה
בתי בת השנתיים חלתה בitp לפני שלוש שנים
היינו בלונדון, ושם בחרו שלא לתת סטורואידים או שום טיפול אחר
למזלנו לאחר מספר חודשים הitp נעלם
מאחלת לכם גם החלמה מהירה
צר לי שאין לי תרופת פלא להמליץ
חג שמח
דניאלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי מחזורשלי03/09/2012שלום
אני בת 22 ולאחרונה התחילו לי ממש כאבים חזקים לפני המחזור ובימיו הראשונים, יש לציין, אני יודעת שיש כל מיני כדורים שעוזרים לזה, אבל אני ממש לא רוצה להתחיל לקחת תרופות בגלל זה.
השאלה אם יש טיפול טבעי שיכול לעזור ולהפחית את הכאבים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרכאבי מחזור - תגובה
05/09/2012מיתר שלום,
השילוב בין דיקור סיני ובין צמחי מרפא או תרופות הומיאופתיות מאוד עוזר.
מוצרי מדף היכולים לסייע עד מאוד-
R20 של ד"ר רקווג
DONGQUAI- צמח מרפא הנמכר גם בכמוסות-
HORMEEL של חברת HEEL גם יעיל מאוד.
לבחירתך.
כל המוצרים המדוברים טבעיים וללא תופעות לואי.
מאוד ממליץ לקבל ייעוץ אישי על ידי נטורופת.
בריאות שלמה!
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי מחזור
דניאל12/09/2012אני מטפלת בדרך טבעית התחלתי לקחת אומגה 3 של סולגאר, אחרי שאמא שלי לקחה אותי לנטורופת שינסה לעזור לי כי תרופות נגד כאבים לא ממש השפיעו עלי ואמא שלי גם לא כ"כ בעד תרופות בבית מאז ומתמיד. זה ממש עוזר לי אני חייבת להגיד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוספי תזונה לזיכרוןרן01/09/2012רציתי לדעת מה יותר מומלץ לשיפור הזיכרון:1-2 כפות גרגירי לציטין המכילים כולין או טבליה של 100 מ"ג פוספטידיל סרין?
האם כמוסות של אומגה 3 גם יכולות לתרום לזיכרון? ואם כן איזה מינון צריך כדי לקבל אפקט?
האם מותר לשלב אותם עם ציפרלקס?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתוספי תזונה לזיכרון - תגובה
03/09/2012תומר שלום,
אומגה 3 מצוינת למצב זה- 3 גרם ביום אמורים לעשות את העבודה ומומלץ ליטול 1*3 ביום.
מתוך שאלותיך אני ממליץ על פוספוטידיל סירין.
בברכה
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאקנהאוריאל27/08/2012שלום.. אני אוריאל בן 21 ואני סובל מאקנה. יש לי אקנה בערך מגיל 15 טופלתי במלא משחות מסופר פארם במשך כמה שנים ואחרי זה עברתי למינוציקלין 50 מ"ג במשך חצי שנה, עדיין היו קצת פצעים אבל פחות מלפני הטיפול. עכשיו יש לי כל פעם פצעים שיוצאים ונעלמים כל כמה זמן ויש גם ציסטות. האם ע"י טיפול נטורופתי אפשר לטפל בבעיה הזאת? כמה זמן זה הטיפול? והאם זה טיפול שעושים פעם אחת ונעלם האקנה (במשך כמה חודשים) או שאני צריך לעשות את הטיפול כל החיים? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראקנה
נועה31/08/2012אני אישית סבלתי מאקנה ופניתי לנטורופת שיעץ לי להתחיל לקחת כמוסות של שמן אורגנו פראי הוא טוב לכל מיני זיהומים בעור וגם זיהומים של פטריות למינהן, באופן כללי שמן אורגנו נחשב כאנטיביוטיקה של הטבע והוכח כעוזר ומשפיע.
לי זה עזר ולכן אני ממליצה לך לפנות לנטורופת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעד כמה זה עזר לך?
אוריאל31/08/2012זה עזר לך ב100% ולא יוצא לך אקנה בכלל עכשיו? כמה זמן נטלת את הכמוסות האלה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאקנה
נועה02/09/2012כן, זה עזר לי ולקחתי 2 כמוסות ביום, אבל בכל מקרה ממליצה לך להתייעץ עם נטורופתית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשל איזה חברה כדאי לקנות
אוריאל09/09/2012של איזה חברה עדיף לקנות? אני מחפש באינטרנט המלצות ובכל מקום כתוב שרק P73 הוא טוב וכל השאר לא טובים כי הם לא מרוכזים. בשמן של איזה חברה השתמשת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאקנה - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין24/09/2012שלום אוריאל,
הפצעים הם הדרך של הגוף לפנות רעלים.
יכולות להיות מגוון סיבות להופעת האקנה אך לכולן אותו גורם והוא תזונה לקויה.
לכן הטיפול הוא שינוי תזונתי, כמובן שכדאי לשמור על השינוי לכל החיים כדי לשמור על הבריאות. מומלץ לגשת לאיש מקצוע שיתאים לך את התזונה לאורח החיים שלך ולמה שאת מסוגלת ליישם.
כמו כן יש לבצע בדיקות דם מקיפות בכדי לראות האם יש חוסרים תזונתיים ולגשת לאיש מקצוע שיודע לאבחן את הבדיקות כמו שצריך.
אשמח לעזור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהויטמיניםהיי27/08/2012שלום רב
בהמלצת הרופא אני נוטלת מדי יום אומגה 3 וB קומפלקס. אני בדרך כלל לוקחת את הויטמינים עם ארוחת בוקר קבועה- דייסה משיבולת שועל. יצא לי לקרוא לאחרונה כי נטילה של ויטמינים עם סובין שיבולת שועל אינה טובה , מכיוון שהסיבים שבסובין מפריעים לויטמינים להיקלט.
האם הדבר נכון? האם רלוונטי גם לשיבולת שועל רגילה או רק לסובין? אולי כדאי לקחת את הויטמינים עם ארוחה אחרת במהלך היום?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרויטמינים - תגובה
27/08/2012שלום רב,
ראשית יש לציין כי בד"כ שיבולת שועל או סובין שיבולת שועל נחשבים למזונות מזינים ובריאים במכילים בעצמם כמות נדיבה של ויטמינים מקבוצת B.
את האומגה 3 יש ליטול לפני הארוחה (כרבע שעה) זאת בהנחה שזה לא מעורר בחילה או טעם לואי של דגים לאחר מכן. אם כן קימות תופעות אלו יש ליטול עם הארוחה.
ויט' B קומפלקס יש ליטול עם ארוחה ואין מניעה מליטול עם הדייסה.
סיבים בלתי מסיסים הקיימים במוצרים כגון פסיליום עלולים לפגוע בספיגה. בשיבולת שועל רוב הסיבים הם מסיסים ולכן אין את הבעיה הזו.
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנמיהענת27/08/2012שלום שמי ענת, לפני כחצי שנה עשיתי בדיקות דם
יצא לי המוגלובין 11.9
WBC 4.4
MCHC 31.4
פריטין 17
אני מרגישה בתקופה האחרונה חולשה כללית מאוד משמעותית
האם זה אנמיה?
איזה ברזל כדאי לקחת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראנמיה - תגובה
27/08/2012ענת שלום,
התשובה ברורה שכן. מדובר במחסור ברזל מובהק.
עלייך ליטול כמוסות ברזל רך 30 מ"ג, פעמיים ביום ובנוסף ויטמין B12 תת לשוני פעם ביום למשך 3 חודשים.
בנוסף, חשוב לדעת כי ייתכן ואת רגישה למוצרי חלב או למוצרים המכילים גלוטן ואלו עלולים להפריע לספיגת הברזל במזון. המלצתי היא להימנע ממזונות אלו עד כמה שניתן ולהצמד לתזונה עתירת ירקות, פירות, אגוזים. בנוסף להקפיד על אכילת ביצה אורגנית כל יום. בשר/ עוף/ כבד עוף/ דגים (אחד מהם כל יום).
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשילוב של אומגה 3 וכורכוםג.22/08/2012שלום,
עקב דלקת ביד התחלתי ליטול כדורים של אומגה 3 מקס וכורכום (1000 מ"ג), רציתי לדעת האם השילוב של השניים בעייתי?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשילוב של אומגה 3 וכורכום - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין22/08/2012אם אינך נוטלת תרופות מדללות דם לא צריכה להיות בעיה אלא שלא בטוח שזה מה שאת צריכה.
באילו כאבים מדובר ובאיזה איזור של היד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמדובר בדלקת מרפק טניס
ג22/08/2012אני אחרי סדרת טיפולים של גלי הלם, אך עדיין ישנם כאבים (לא נוראיים, אך לא נעימים כ"כ) במיוחד לאחר שאני עובדת עם הידיים.
אשמח לשמוע אם ישנן המלצות נוספות שיכולות לעזור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדלקת במפרק הידיים
ד''ר נטלי שוינקלשטיין23/08/2012הדבר היחידי שיעביר את הכאב הוא ביצוע שינוי בעבודה עם הידיים.
נסי לשנות את התנוחה/זווית או את האופן שבו את מתנהלת עם הידיים ותראי עם הזמן הקלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיפוגליקמיה ריאקטיביתשיר20/08/2012האם יש צמחי מרפא או תוספי תזונה שיכולים לעזור למנוע את הפרשת היתר אינסולין כתגובה לאוכל? אני רעבה כשעה אחרי האוכל למרות שאני מקפידה על אכילה מוגבלת של פחמימות וכל שעתיים אוכלת משהו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהיפוגליקמיה ריאקטיבית - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין22/08/2012כדי להתגבר על היפוגליקמיה ריאקטיבית צריך לבצע שינוי תזונתי מקיף ולהקפיד על תזונה מלאה ובריאה.
דווקא הימנעות מפחמימות יכולה להחמיר את הבעיה. אין צורך להימנע מהן כי הן חיוניות וחשובות העיקר הוא לבחור בפחמימות איכותיות.
דגנים מלאים, קטניות, ירקות, פירות טריים, אגוזים ושקדים צריכים להיות עיקר התפריט שלך.
כמובן שאני ממליצה על פגישת איבחון מסודרת ובניית תוכנית טיפולית אישית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתה ירוקיעקב18/08/2012כמה ניתן לשתות תה ירוק ביום האם מותר לשתות אותו מיד אחרי ארוחה{ קימות דעות שאין לשתות תה לאחר הארוחה כי מעקב ספיגת ברזל}האם ניתן להכין תה ירוק בבוקר ולשתות אותו במשך היום אותה היעלות.?האם ידוע לכם מחקרית מיץ לימון מעכב סרטן הערמונית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתה ירוק - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין22/08/2012יעקב יקר בהמשך לתשובתי
נראה כי הינך מחפש "פתרונות קסם" בעזרת חומרים חזקים וזה לגיטימי אך לא מספיק.
אני מאד ממליצה על בניית תוכנית טיפולית מותאמת אישית ובירור תזונתי מעמיק.
לגבי תה ירוק, ניתן לשתות במידה ובגיוון אך לא רצוי אחרי האוכל אכן בגלל ספיגת מינרלים.
אם זה למטרה טיפולית נטו צריך לבדוק האם זה מתאים עבורך שתשתה את התה במינון גבוה כי הוא ממריץ ומכיל קפאין ועלול לגרום במינון גבוה לדפיקות לב מואצות, אי שקט וכו'... וכמו כן לבדוק באיזה מינון ולכמה זמן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיעוץיעקב18/08/2012בן 57 בריא ללא מחלות רקע לא מעשן לא שותה משקאות חריפים לפני שנתיים התגלה אצלי סרטן הערמונית ממוקד טופלתי על ידי ניתוח והקרנות כעת מצבי יציב לא מקבל כל טיפול רק מעקב בבדיקות דם כולסטרול כללי 240 LDL 160 HDL50 טרגליצרידים 125 יש לציין שתשובות אלה קימות כבר 10 שנים ללא טיפול תרופתי לאחר התייעצות עם קרדיולוג עושה הליכה 5 פעמים בשבוע 50 דקות כל יום כעת נוטל אומגה 3 +פרוסטה גראד +ליקופן 10 מ,ג+פטריה מיטאקי שותה כל יום כוס מיץ רימון שותה תה ירוק 2 כוסות ליום מוסיף כל יום כף כורכום יש לי סוג דם B+ ורציתי לשאול אם יש לכם דברים נוספים להוסיף או לעשות סדר בנתונים שהזנתי?
שבת שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתריעוץ - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין22/08/2012שלום יעקב,
סרטן ערמונית לא סתם נוצר - יש לכך סיבות ומה שאני מציעה זה לבדוק אותן ואז לטפל בהתאם.
ממה שאתה כותב אתה אכן פועל למען בריאותך אך לא נראה כי ביררת את שורש הבעיה.
אני מאד ממליצה על פגישת איבחון שכזו, בירור תזונתי בעיקר ובניית תוכנית טיפול מותאמת אישית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערכי כולסטרול גבוהיםנועה15/08/2012שלום, אני בת 45 ובשנתיים האחרונות ערכי הכולסטרול אצלי גבוהים. אני מקפידה על תזונה נכונה ומשתדלת לשלב פעילות גופנית, אבל רציתי לדעת מה עוד יכול לסייע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרערכי כולסטרול גבוהים - תגובה
16/08/2012שלום רב,
יש לשים לב לאכילת מזונות המכילים שומנים בלתי רוויים חיוניים ולהוריד את אלו הרוויים.
יש להוסיף אומגה 3.
כמו כן חשוב לעבור אבחון מורחב שיאפשר לנו להבין את מקור חוסר האיזון.
בריאות שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיכול להיות שזה תורשי
נועה20/08/2012כי גם אבא שלי סובל מזה.
אני בהחלט מקפידה על אכילת מאכלים המכילים שומנים בלתי רווים ורציתי לשאול בנוסף על תוספי תזונה, בבית מרקחת המליצו לי על כמה סוגים ורציתי לשאול אם אתה גם יכול להמליץ בבקשה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדילול תרופות עם מיםעידן10/08/2012אני חסיד של הרפואה הטבעית ובזכותה אני בריא באופו מושלם.
בן 22 , ללא מחלות ושום דבר, יתושים בקושי עוקצים אותי המינרלים והויטמנים רים ושמחים, רזה וחטוב בלי להכניס חלב, בשר וביצים לפה. בריא לחלוטין..
רק דבר אחד לא הצלחתי לפתור
אלרגיה לאבק. הייתי אצל מטפלים שונים, ואין, רק פליקסונז, המשאף התרופתי הרגיל עזר לי. יש לי התקפים 3 פעמים בשבוע (זה ירד מ-5 לאחר שהפקתי בעצת מטפל להפסיק לאכול ירקות סולניים). אני לא מחפש תרופה אחרת, משהו הומאפטי, אלא לשאול האם לדעתכם יש טעם ורצוי לדלל את הפליקסונז עם מים?
אני גם ככה בקושי משתמש בו. לא הייתי רוצה להכניס רעלים לגוף שאני שומר עליו ברמה האיכותית ביותר.
האם זה אפשרי לשפוך מים ולערבב, הרי אני בטוח שאין צורך בהשפעה הענקית שלו, הייתי מסתפק ברבע
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרדילול תרופות עם מים - תגובה
16/08/2012על מנת להחליט על דילול התרופה עליך לפנות לרופא שהמליץ עליה.
אין בסמכותנו להפסיק או לשנות תרופה. לכן גם דילול שלה במים תחשב הפרעה במינון.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?מאמרים אחרונים
היועצים שלנו
נטורופת,מומחה לרפואה טבעית(מטפל רב תחומי).דוקטורט(phd)באונ` בירקהם במדריד.מטפל בגוף-נפש בנטורופתיה,דיקור סיני,תזונה,רפלקסולוגיה,עיסוי הוליסטי,שיאצ`ו,פרחי באך,אנרגיה,צמחי מרפא, ארומתרפיה,מדיטציה,נר הופ... קרא עוד
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)


.jpg)
.jpg)


.jpg)
