מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אטיקנד פלוס 12.5 תופעות לוואייולי15/07/2014
בוקר טוב!
בעלי בן 40 נוטל מזה מספר חודשים אטיקנד פלוס 12.5 מאחר וסובל מלחץ דם גבוה. (זאת לאחר שהתרופה הקודמת שנטל גרמה לו לשיעול רב והקאות).
בזמן האחרון בעלי חזר לסבול משיעול רב הגורם גם להקאה , ויתרה מכך מזיע יתר על המידה, ברמה שנוטפת ממנו זיעה במצב שלא אמור להיות כך. הוא ממש סובל מכך ורוב הזמן חם לו גם כאשר נעים בחדר.
כמו כן תמיד פניו אדומות (אלב זה כבר שנים...)
הוא גם עייף יותר מתמיד ולפעמים חסר תאבון.
אשמח לדעת האם יש קשר לתרופה או האם יש לך השערה אחרת למה זה קשור ולאיזה רופא לפנות?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אטיקנד פלוס 12.5 תופעות לוואי - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי18/07/2014כל תרופה יכולה לגרום לתופעות לוואי.
מה שאת מתארת לא טיפוסי של ה- ATACAND PLUS. אגב, בכל כדור יש 2 תרופות אשר יכולות לגרום בנפרד לתופעות אלה או אחרות.
הדרך היכולה לבדוק אם אכן התסמינים קשורים לתרופה הינה להפסיק למספר ימים ולבדוק מה הרגשתו.
זאת כמובן לאחר יעוץ עם הרופא המטפל, אשר גם צריך לשקול אם צריך תרופה אחרת בעת ההפסקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ דם לנער בן 18דינה06/07/2014
שלום רב!
תודה על תשובתך לגבי לחץ הדם אצלי.
בני בן 18 וחצי לקראת צבא.בגיל 13 התגלה לו לחץ דם ראשוני.טופל באמלו ללא תוצאות ,המשיך בחצי כדור לוסרטן.הלחצים התאזנו ובגיל 16 הוחלט להפסיק לו טיפול.
לאחרונה,לאור תוצאות ההולטר,מציעים לבני שוב לחזור לטיפול,(יש בלילה ערכים עד 135/85),אבל הפעם הטיפול הוא באנאלפריל 5 מ''ג.הסבירו לנו שלתרופה יש מעט תופעות ליווי כולל השפעת על תאי דם לבנים.
האם יש תרופות אלטרנטיביות שאפילו ניתן לרכוש באופן פרטי שאינן משפיעות על הדם?
אודה מאוד על התשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ דם לנער בן 18 - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי12/07/2014אין כל השפעה של האנלפריל על תאי הדם.
רוב התופעות קשורות לשיעול יבש, אך במיעוט המטופלים.
הדרך היחידה לדעת אם התרופה טובה או לא הינה לנסות אותה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ דםדני05/07/2014
בני חייל בן 19.5. מתלונן כבר שבוע שמרגיש את הלב פועם בחוזקה, ממה שהבנתי מרגיש את הדופק ואת הלב פועל לא כתמול שלשום. בדקתי לו לחץ דם 134/80 דופק 59. האם יש צורך בברור נוסף? מדובר בלחץ דם גבוה? למרות שהסיסטולי קצת נראה גבוה והדיאסטולי תקין. באיזה מקרים נראה הפרש תקין בדיאסטולי וגבוה בסיסטולי?
מאחר ומדובר בחייל ובצבא קצת קשה לקבל קרדיאולוג ובדיקות מקיפות בהקדם.
יש ממה לדאוג או שמה הדבר יחלוף מעצמו?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ דם - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי06/07/2014לחץ הדם הנמדד בגדר הנורמה.
למרות שאצל בחור צעיר מצפים לחצי הדם קצת יותר נמוכים, אי אפשר להגדיר את הממצא כחריג.
בטוח שלא זה גורם לדפיקות הלב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום!!!!!!!!!!!ZZZZZZ01/07/2014
שלום!!!!!!!!!!!
-----------
לפני כחצי שנה נמדד אצלי לחץ דם 150/80
הרופא רשם לי תרופות מקבוצת
ACE INHIBITORS. 1.
רמיפיל או טריסט
לחץ הדם נשאר כל זמן בסביבות 150/80
האם ניתן להפסיק את התרופה על דעת עצמי ולעבור למעקב יומי שלחץ הדם לא יעלה על 150/80
ואז אין צורך בתרופה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום!!!!!!!!!!! - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי03/07/2014לחץ דם סיסטולי של 150 הינו ערך גבוה.
אם מעכבי ה- ACE לא משפיעים, יש הגיון בשינוי הטיפול לתרופה אחרת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ דם נמוךילדת אור29/06/2014
אני יודעת שזה לא הנושא של הפורום אבל מקווה למצוא כאן תשובה בכל זאת.
תמיד יש לי לחץ דם יחסית נמוך (סביבות 90/60 או 80/50) ואני מרגישה רוב הזמן בסדר.
בקיץ - משום מה הערכים שלי יורדים יותר ... אני לא יודעת מה הגורם לזה אבל הרבה פעמים קשה לי לעבור משכיבה לישיבה, בימים מאוד חמים אני מסובבת כל היום וכו.
קיצור- אתמול בצהריים - כשקמתי מהשינה - התעלפתי בבית- כשבדקתי לחץ דם מיד אחרי(עדיין על הרצפה כאילו )
הערכים שלי היו 50/40 ...
שני שאלות יש לי : הראשונה - מה גורם לזה שכל הקיץ אני מרגישה כמו סמרטוט ? כאילו , למה החום משפיע ככה?
והשניה: האם אני צריכה לגשת לרופא בגלל זה - זה כבר שנים נמוך, ואולי זה משהו חד פעמי בגלל שישנתי ברצף ובאמת היה חם אתמול ?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ דם נמוך - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי29/06/2014כל עוד את מרגישה בסדר, לחץ הדם נחשב לתקין, אפילו שהערכים נמוכים.
אם יש ירידות חדות בקיץ יש להניח שאת לא שותה מספיק ולכן את יחסית מיובשת.
הפתרונות :אכילת מלח בכמות מספקת, שתייה מרובה והתיעצות עם הרופא המשפחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
ילדת אור29/06/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ דם גבוה - ראשוני?עמית21/06/2014
שלום אני בן 19, לפני כחודש עברתי בדיקת הולטר לחץ דם בעקבות מדידות ביתיות
הממוצע עמד אצלי על 166\84
עברתי מאז סדרה של בדיקות ביניהן בדיקות דם ותפקודי כליות, איסוף שתן לקטכולאמינים ולחלבון ואולטראסאונד כליות ודרכי השתן. הבדיקות יצאו תקינות.
אפשר להסיק מכך שלחץ הדם שלי הוא לחץ דם ראשוני? או שיש עוד בדיקות שעליי לעבור?
יש לציין שבשפחה היסטוריה של בעיות לחץ דם גבוה משני הצדדים, ובעיקר מהצד של אימי בו כל המשפחה מטופלת בכדורים להורדת לחץ דם.
האם כדי להתחיל טיפול תרופתי כבר בגיל כזה?
בנוסף אני בצבא, האם לחץ דם כזה אמור להוריד לי פרופיל לפי ידיעתך ולמנוע ממני עבודה מסוימת (פיזית או הכוללת לחץ משמעותי?)
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ דם גבוה - ראשוני? - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי25/06/2014למרות גילך הצעיר יש יותר מ- 75% סיכוי שמדובר ביתר לחץ דם ראשוני. ההשערה מחוזקת ע"י ההיסטוריה המשפחתית.
ע"פ הערכים שאתה מתאר מגיע לך טיפול.
לגבי הפרופיל, עליך להתיעץ עם הרופא של היחידה שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ דםמיכאל18/06/2014
מה לגבי לחץ דם נמוך?
עשיתי בדיקה השבוע ויצא לי 115/65 האם זה תקין?
אם לא על מה זה יכול להצביע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נ.ב. אני בן 25
מיכאל18/06/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחץ דם - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי21/06/2014לחץ הדם שלך תקין לחלוטין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפסקת משתןסיגלית18/06/2014
שלום רב
אימי בת 76.סובלת שנים מיתר לחץ דם. טופלה באוקסאר פלוס 50מ"ג ובתוספת אוקסאר 12.5 מ"ג. לחצי הדם לא היו מאוזנים וטיפסו לקראת ערב.
לאחרונה אושפזה עקב חיידק בשתן שטופל. אין עדות לזיהום (crp-קטן מ 0.5)והיפונתרמיה. עם האשפוז נתרן היה 116.
במהלך האשפוז הוחלט להפסיק את הטיפול במשתן באחת ולהעבירה למינון של 100 מג אוקסאר ללא משתן. לחצי הדם מאוזנים כל היום.
לפני כיומיים דווחה על עצר קל בהטלת שתן ולאחר מכן הסתדר והטילה שתן במהלך היום.
רופא שאיתו התייעצתי טען שאם היה רציני, לא היה נפתר.
בדיקות דם שנערכו אתמול מראות על נתרן 131, אלובמין- 4, קלציום-9, קרטנין - 0.51,
זרחן- 3.6.
תקפוד כלייתי תקין פחות או יותר ביחס לגיל ובדיקות כימיה בשתן שנערכו לפני כמה חודשים הראו על קרטינין 63.1. פרוטאין-50.
שאלתי - האם יש מקום לחשש מבצקות עקב הפסקת המשתן באחת?
האם כדאי לבצע בדיקות איסוף שתן בקרוב עקב השינוי בטיפול?
תודה וסליחה על הסיפור הארוך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפסקת משתן - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי21/06/2014לאחר שהיתה עם רמת נתרן נמוכה (ועדיין נמצאת מתחת לנורמה) אי אפשר יהיה לתת לה משתנים. הופעה של בצקות לא קשורה למשתן אלא אם יש מצבים אחרים הגורמים לכך, במיוחד אם סיבת מתן המשתן היתה יתר לחץ דם.
ללא ספק אמך צריך מעקב ע"י נפרולוג שיוכל לנווט בין רמת הנתרן הנומה, יתר לחץ דם וכל מצב הקשור שיוכל להתפתח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקפורג' בשילוב עם קדקסגרי שטיינמן16/06/2014
סובל מיתר לחץ דם.
לקחתי במשך שנים לוסרדקס בבוקר ובערב לוסרדקס וקדקס.
הרופאה שלי החליפה לי הלוסרדקס באקספורג'.
המינון עכשיו הוא אקספורג' בבוקר וקדקס בערב.
האם אני צריך באמת לקחת גם את הקדקס?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקפורג' בשילוב עם קדקס - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי21/06/2014אני מניח שהטיפול הוחלף בגלל שלחץ הדם לא היה מאוזן. למעשה קיבלת תרופה נוספת עם פחות כדורים. אם לחץ הדם התאזן יש לבדוק אם הקדקס משפיע או לא ואז לשקול את ההפסקה. אם התרופה נוספה בגלל שלחצי הדם לא היו מאוזנים, יש להניח שאתה צריך את הקדקס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בצקת כתוצאה מנורווסקמוניקה14/06/2014
שלום
אני סובלת מיל"ד אבל כשאני לוקחת כדורים , הבטן מתנפחת ויש לי בצקות ברגליים. מידי כמה זמן אני פשוט מפסיקה לקחת כי זה ממש מכביד לי על הנשימה ואז אחרי חודש בערך לח"ד קופץ מאוד ואני חוזרת לקחת כדורים .
מה אפשר לעשות כדי למנוע את הבצקות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בצקת כתוצאה מנורווסק - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי21/06/2014צריך לתת לך תרופה מקבוצה אחרת שלא תגרום לבצקות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ דם וחלבון בשתןחן11/06/2014
שלום ד"ר.בן 20.מטופל לאיזון בלחץ דם על ידי טריטייס ונורמיטן.במעקב של נפרולוג.לחץ הדם שלי מאוזן לרוב;כאשר אין איזון הלחץ הסיסטולי מזנק אך הדיאסטולי נשמר בגדר התקין.
לפני מספר שבועות הופיע לי קצף בשתן.בתחילה לא ייחסתי לזה חשיבות אבל לאחר כשבוע שראיתי שלא נעלם הלכתי לבצע בדיקות.
התוצאות:
urea 27
gfr גבוה מ-60(לא היה רשום הערך עצמו אבל הייתה הערה שמעל 60 זה המומלץ)
creatinine 0.95
בדיקות שתן יצאו תקינות (pH,אין גלוקוז,קטונים או חלבון);עם זאת בדיקה אחת לא יצאה תקינה:albumin cretine ratio יצא 89.34mg.הבדיקות הללו נעשו לפני חודש ועדיין יש את הקצף.
מדדתי לחץ דם בימים האחרונים שהיה יותר גבוהה מהרגיל (בסביבות 160/80) אך נרשמו גם לחצים של מעט ל140 סיסטולי.
שאלתי היא האם מדובר במצב מסוכן שמעיד על פגיעה כלייתית?קראתי כי חוסמי ace לדוגמא הטריטייס אמור לטפל בבעיה זו אבל אני נוטל תרופה זו למעלה מ 5 שנים במינון של 2.5 mg ביום-מדוע יש עדיין את הקצף?
אני אציין כי המצב הכניס אותי לטיפה לחץ מה שיכול להיות שהעלה את לחץ הדם,מהן המלצותיך?האם יש להבדק בהקדם שוב?ואיך ניתן להוריד את ל"ד?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ דם וחלבון בשתן - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי12/06/2014בדיקת השתן מראה שיש מעט חלבון מעל הרצוי. זה לא מסביר את הקצף בשתן.
אבל אם לחצי הדם עלו והממצא של האלבומין בשתן הינו ממצא חדש בהחלט היתי מתיעץ עם הנפרולוג שלך.
כמובן שהמקרה לא דחוף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על תרופהמרים10/06/2014
אני בת 68 , בריאה מקפידה על תזונה נכונה וספורט.
יש לי לאוסטאופורוזיס . אני נוטלת את התרופה אקטונל 150 מזה כשנה...ותוסף קלציום 600 פעם ביום.
בעבר נטלתי פוסאלאן ,עשיתי הפסקה של מספר שנים לפי המלצת הרופא...ולפי בדיקת צפיפות עצם הרופא נתן לי את האקטונל.
עד עכשיו היה הכל בסדר ולא סבלתי מתופעות לוואי. החודש נטלתי את הכדור וכבר באותו היום התחלתי להרגיש כאבים חזקים בשרירים אשר חלפו מעצמם רק למחרת.
כמו כן לחץ הדם שלי שהיה כל הזמן סביב 115.75 עלה עד 145.80. ..זה נמשך כבר מספר ימים כולל כאבי ראש אשר חלפו . לחץ הדם לא עולה על הערך הנל אבל גם לא יורד מתחת ל125.70
השאל שלי- האם יש קשר בין האקטונל לעליה בלחץ דם ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה על תרופה - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי12/06/2014התרופה בדרך כלל לא גורמת ליתר לחץ דם. הערכים שאת מתארת גם לא כל כך גבוהים. אבל אם תופעות הלוואי ממשיכות היתי פונה שוב לרופא על מנת לבדוק אלטרנטיבה אחרת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכי לחץ דם וטיפוליוסי09/06/2014
שלום רב,
בן 32, מגיל 18 מטופל בכדורים ביל"צ. לפני כחודשיים הרופא אמר לי להפסיק עם כדורים ולראות את הערכים. המדידות במרפאה היו גבונות כנראה עקב תסמונת החלוק הלבן. מדידות בבית ערכי סיסטולי נאים 130-145 וערכי דיאסטולי 80-90.
יש לי מעט עודף משקל (בשלבי הורדה) ואני עושה פעילות גופנית 5 ימים בשבוע חצי שעה כל פעם, בדיקות דם תקינות לחלוטין בבירור שערכתי בזמנו לא נמצאה שום בעיה כך שמדובר יל"צ ראשוני.
השאלה שלי האם לאור הנתונים ולאור ערכי לחץ דם אני צריך לקחת כדורים, או שמספיק להמשיך עם פעילות גופנית יחד עם הורדה של 10 ק"ג נוספים ממשקל הגוף.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערכי לחץ דם וטיפול - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי12/06/2014לחצי הדם שאתה מתאר גבוליים. יש להניח שעם ירידה במשקל, פעילות גופנית והגבלה מתונה של אכילת מלח, לחצי הדם יירדו. אין כל דחיפות לתת לך טיפול תרופתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרדילוק 1.25דנה05/06/2014
הנני לוקחת קרדילוק 1.25 עפ"י החלטת נפרולוגית. לחץ הדם שלי רוב הזמן 100/70 90/65 הנני בת 52...האם ניתן לחצות אותו לשניים? (למרות שאין קו חצייה)? בעבר ניסיתי להוריד חודש בכלל את הכדור ולחץ הדם קפץ לגבהים מטורפים...הבנתי שזה הכדור הקל ביותר שישי..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרדילוק 1.25 - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי12/06/2014קרדילוק במינון של 1.25 אכן הינו יחסית נמוך.
אפשר לחצות את הכדור אבל עם לחצי הדם נמוכים שוב עולה השאלה האם הטיפול נחוץ.
היתי חוזר לרופא לפני שמפסיקים אותו שוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרדילוק 1.25
דנה19/06/2014אכן כך חשבנו..אבל אחרי חודש ללא כדורים קפץ שוב הל.ד לערכים גבוהים אז חזרתי לקחתו הבנתי שאין אופצייה יותר טובה ממנו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות הולטר לחץ דם - האם תקין?פרופ` אליעזר קליינמן02/06/2014
שלום
בן 39
במדידות במרפאה לחצי השם משתנים, לעיתים גבולי, לעיתים תקין, לעיתים מעט גבוה.
לא מעשן, לא סוכרתי, אך יש עודף משקל.
קיבלתי הפניה לבדיקת הולטר לחץ דם, מצ"ב סיכום התוצאות.
האם זה תקין?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות הולטר לחץ דם - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי03/06/2014גם בדיקת הניטור הינה גבולית. הממוצעים תקינים אבל יש הרבה מדידות גבוליות או מעל זה.
החדשות הטובות הינן ירידה משמעותית של לחצי הדם תוך כדי שינה.
יש להניח שעם ירידה במשקל והגבלת המלח בדיאטה, לחצי הדם יירדו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)



