פורום יתר לחץ דם, לחץ דם גבוה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תרופות ליתר לחץ דם ושיעול כרוני
    אתי
    01/06/2014

    שלום, אימי חולת דיאליזה וסובלת מיתר לחץ דם, כבר זמן רב שסובלת משיעול מטורף שנמשך לרוב מעל שלושה שבועות, היא הייתה אצל רופא ריאות, שלאחר ששלח אותה להמון צילומים שלשמחתנו יצאו טוב. הוא ביקש שתחליף תרופה שנקראית טריטס( מקווה שלא טועה בשם) כיום לוקחת לוסרטן ודיובאן, הבנתי כי גם הם גורמות לשיעול כרוני. יש לך המלצה על תרופה ליתר לחץ דם שלא גורמת לשיעול? תודה מראש והמשך יום נעים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרופות ליתר לחץ דם ושיעול כרוני - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    02/06/2014

    ניהול יתר לחץ דם אצל חולי דיאליזה יכול להיות מורכב בגלל שבחלקו תלוי בכמות הנוזלים שהמטופלים שותים וכמות המים שהטיפול הדיאליטי מסוגל לסלק בכל טיפול. לכן יש למצות את כמות המים שעיש לה ואולי עם הורדת נוזלים נוספת תהיה פחות זקוקה לטיפול תרופתי.
    תופעת לוואי של הטריטייס אכן הינו שיעול תורדני.
    אם זה נכון, אמך מקבלת 2 תרופות לוסרטן ודיאובן שעובדות באותו מנגנון.
    יש מספר תרופות נוספות שאפשר לתת אבל כדאי לדון על כך עם הנפרולוג המטפל בה בדיאליזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על ההתייחסות!!! עזרת מאוד!

    אתי
    02/06/2014

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יתר לחץ דם
    מושתל כבד
    31/05/2014

    שלום רב,

    בן 27, מושתל כבד מ-2006 על רקע היפטיטיס ב', תרופות: CELLCEPT-1000MG, FK-2MG, ספיבו-10MG.

    בתקופה האחרונה בודק את לחץ הדם באופן יומיומי ולחץ הדם אצלי נע בין 130\70 עד 140\80, האם לחץ דם זה נורמלי ? או שיש התפתחות של יתר לחץ דם ?

    מה צריך לעשות כדי להוריד יתר לחץ דם אם זה גבוה ?, האם זה מסוכן ?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יתר לחץ דם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יתר לחץ דם - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    02/06/2014

    לחצי הדם שלך תקינים.
    יתכן ועם ירידה במשקל והפחתת כמות המלח בדיאטה הערכים ירדו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וואבן או לוריוון
    ריקי
    29/05/2014

    מטופלת בקרדילוק 1.25...מעבר נמצאת בגיל המעבר והחלתי ליטול הורמוני מזה 3 שבועות...חלק מהסימפטומים הינם גם מעט הרגשת חרדה..מה אתה ממליץ לקחת חצי ואבן או חצי לוריוון..(בהתייחס לקרדילוק ). אודה על תשובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    וואבן או לוריוון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וואבן או לוריוון - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    02/06/2014

    שתי התרופות יכולות להרגיע.
    במינונים הנ"ל יכולה לבדוק אם אחת מהן עוזרת לתסמינים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחושת עלפון ודופק מהיר
    מירי
    28/05/2014

    שלום רב.
    אני בן 39. בריא. לא לוקח תרופות. ללא רקע לבבי. לפני כשבוע תרמתי דם. לחץ הדם לפני התרומה היה 120/70 כאשר בד"כ בעבר היה לי 130/85. במהלך השבוע האחרון אני חווה תופעה של תחושת כמעט עלפון ואחריה אני מרגיש חזק חזק דופק מהיר עד להסדרה. ככה זה חוזר על עצמו מספר פעמים ביום. בבדיקות לחץ דם שונות במהלך היום אני מודד ערכים שנעים בין 114/70 ועד 96/58 כאשר אלו ערכים שמעולם לא הכרתי בעבר !
    שאלותי:
    1. האם יכול להיות מקור לבבי לתופעה ?
    2. האם עלי לעשות בדיקות כלשהן ?
    3. האם יש לכם עצה מה עלי לעשות כדי להמנע מתחושת העלפון כיוון שהיא מאד לא נעימה.
    תודה,
    מירון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תחושת עלפון ודופק מהיר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחושת עלפון ודופק מהיר - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    02/06/2014

    אם אתה לא מטופלבתרופות , עליך להבדק ע"י רופא המשפחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חלופות לטיפול תרופתי ביתר לחץ דם:
    שירלי
    27/05/2014

    בבדיקות שגרתיות גילינו כי אמי (64, בריאה בד"כ) סובלת מיל"ד.
    היא העלתה הרבה במשקל בשנה האחרונה והרופא אמר כי יתכן שיש לכך השפעה.
    האמנם כך?
    האם ירידה במשקל עשויה להביא שיפור בל"ד גם בלא טיפול תרופתי?
    ברור לי שהשאלה כללית אך אמי מסתייגת מטיפול תרופתי ואני מחפשת עוגן...
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מהניסיון שלי

    יצחק
    27/05/2014

    יש קשר בין השמנה לבין יתר לחץ דם, אבל לא הייתי מסתמך רק על זה. ליתר לחץ דם יש סיכונים רבים כך שזה מצריך כן מעקב רפואי, למרות ההסתייגות של אמך מתרופות (בעיות בלב ובכלי דם).
    תקראי קצת על הנושא ותראי מה המשמעות של זה. אני נוטל תרופות לאיזון אבל גם משלב עם זה יוביקווינון, יש בזה ריכוז גבוה של קו אנזים שזה משהו שלצערי כמעט ואין לנו דרך להשיג חוץ מתוספים מהסוג הזה. זה עוזר לאיזון של הלחץ דם ושל השומנים בדם.. מציע לך לברר לגביי זה ובכלל לקחת את אמך לבדיקות המשך בנושא הזה. לא להזניח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מניסיון חיים של-26 שנים של לחץ דם

    שגב
    27/05/2014

    אני יכול להציע לך לקחת את אמך לבדיקות אצל רופא מומחה ליתר לחץ דם ולהתחיל טיפול שייתן הרופא(בד"כ תרופתי),

    לפי החומרים הרפואיים שקראתי ב-26 השנה האחרונים,הורדה במשקל תאורטית עשויה להוריד בלחץ הדם,אבל אף אחד לא יבטיח לך ב-% 100 שירידה במשקל-אוטומטית תוריד את לחץ הדם,יש הרבה אנשים רזים עם יל"ד.

    יש גם בעיה של גיל-קשה בגיל הזה לרדת במשקל,(ואני קצת מבוגר מאימך,לא שמן,כשהתגלתה אצלי המחלה,לא הייתי שמן,מתאמן בהליכה 4-5 פעמים בשבוע ואוכל בריא,זה מסייע לכדורים שאני לוקח,אבל לא מצליח לרדת במשקל ומכיר עוד 2-3 בני גילי באותו מצב )

    במקביל-יבואו יצרני תוספי המזון וחנויות הטבע ויבטיחו לך הרים וגבעות בדמות,כמוסות שום,כמוסות תמצית סלק,תמצית עוזרר,תמצית עלי זית,מיץ רימונים ,אומגה 3 ,מגנזיום ,סידן,ויטמין D ועוד ועוד,,,

    אני עצמי ניסיתי חלק מהרשימה ו,,,נאלצתי לחזור לצערי לכדורים הכימיים,אבל בעזרת אימוני ההליכה לחץ הדם יורד למספר שעות ובעזרת אומגה 3 +ויטמין C אני מצליח להוריד מעט את הלחץ הסיסטולי שהוא יחסית גבוה למרות הכדורים,אבל זה לא אומר שאני מציע, או ממליץ לקחת תוסף מזון-כל שהוא,על זה צריך להתייעץ עם רופא.

    בקיצור-יש לעשות מה שהרופא מציע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חלופות לטיפול תרופתי ביתר לחץ דם: - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    27/05/2014

    ירידה במשקל ללא ספק תתרום לירידה בערכי לחץ הדם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובות! הדבר ששימח הוא

    שירלי
    29/05/2014

    שהד"ר מאשר שיתכן שירידה במשקל תניב ירידה בל"ד. זה מעודד.

    יצחק ושגב -
    אמי במעקב רפואי אבל מנסה לתת צ'אנס להורדת ל"ד ללא כדורים. הכל תחת פיקוח ומעקב, לא מזלזלים בבריאותה.

    שגב - על אומגה 3 המליצה גם הנטורופתית שהתייעצנו איתה וגם על תוסף בשם יוביקווינול, שהבנתי שדומה ליוביקווינון שאתה הצעת, יצחק, אבל מכיל יותר Q10, שזה מה שעוזר להורדת ל"ד.

    לקחתי לתשומת לבי את ההמלצות שלכם ושוב, המון תודה ואיחולי בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשירלי-הרופא צודק,יתכן,כי אין

    שגב
    03/06/2014

    % 100 ברפואה,אבל יש להיזהר מנטורופתים(במיוחד אלה שמייצגים חברת תוספי מזון)אצלם כמעט כל תוסף מזון,או מינרל,או תמצית כמו,,,אומגה 3 ,מגנזיום,אשלגן ותמצית עוזרר בטוח מורידים לחץ דם בוודאות,

    בנסיון עם רוב "האלטרנטיבות" לכדורים כימיים התוספים לא מורידים לחץ דם-אלא יכולים לסייע לתרופות,אני מצליח להוריד את לחץ הדם הסיסטולי אצלי ב 7-10 ממ"כ עם אומגה 3 + ויטמין C בכמויות גדולות ולאחר תקופה ממושכת,בנוסף ל-10 מ"ג אמלודיפין שאני לוקח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הערכת הפרשת החלבון לפי דגימת פרוטא
    תקווה
    24/05/2014

    שלום דוקטור הבנתי שאפשר להעריך כמות חלבון לפי דגימת פרוטאין קריאטנין רטיו תוצאות הבדיקה פרוטאין טוטל יורין 1.37 G/L פרוטאין טוטל קריאטנין 0,51 GR.\.GR L קריאטנין יורין 267.0 MG /DL אני בן 18 וחצי שוקל 71 קילו האם תוכל לחשב לי הערכת כמות החלבון המופרש בשתן ביממה למרות שזה לא איסוף ? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הערכת הפרשת החלבון לפי דגימת פרוטא - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    27/05/2014

    אי אפשר לחשב את הכמות ע"פ הנתונים. ההערכה הינה כ- 2.5 גרם ליממה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ דם נמוך
    ריקי
    22/05/2014

    לוקחת קרדילוק 1.25 וחצי לוריוון במינון הנמוך ביותר...האם השילוב של השניים מוריד עוד יותר את לחץ הדם..מסתובבת עם לחצי דם של 100,90/70,60?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לחץ דם נמוך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ דם נמוך - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    24/05/2014

    LORAZEPAM, התרופה שבלוריוון אינו מוריד לחץ דם.
    מנון ה-CARDILOC שאת לוקחת גם הינו הנמוך ביותר. אם סיבת הטיפול הינה לחץ הדם, היתי חוזר לרופא המטפל בשאלת הפסקת הטיפול. אם ההוראה באה ממצב אחר, היתי שוק החלפת הכדור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יתר לחץ דם
    עדי
    21/05/2014

    הגעתי לרופא משפחה עקב עיקצוצים בכפות הידיים והרגליים, השמנה ללא שינוי באורח החיים (6 ק״ג ב9 חודשים) הזעה מוגברת וצבירת נוזלים. הוא מדד לי לחץ דם מספר פעמים ושאל אותי אם פעם סבלתי מלחץ דם גבוה, מעולם לא סבלתי מיתר לחץ דם, לחץ הדם שהיה לי בבדיקה אצל הרופא הוא 170/110 אני בת 39,, שוקלת 64 ק״ג וגובהי 1,56
    כל חיי אני בריאה בדר״כ לא מעשנת, לא שותה ולא עושה פעילות גופנית...
    הוא שלח אותי לבדיקת דם וביקש לשוב אליו בעוד שבוע למדידת לחץ דם חוזרת.
    מה יכולות להיות הסיבות לתלונות שלי וללחץ הדם הגבוה?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יתר לחץ דם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יתר לחץ דם - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    24/05/2014

    צריך להשלים את הבירור, אבל עליה במשקל אכן סיבה משמעותית לעליה בערכי לחץ דם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תופעת לואי -לרקפרס 10 +וקטור 160
    ניצה
    19/05/2014

    אני לוקחת פעם ביום את לרקפרס 10 בבוקר לפני האוכל ופעמיים ביום כל 12 שעות וקטור 160 ..האם הם גורמים לגירוי בקיבה? ומעוררי תיאבון? ומעוררי רצון למתוק?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תופעת לואי -לרקפרס 10 +וקטור 160 - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    24/05/2014

    כל תרופה יכולה לגרום לגירוי בקיבה.
    את לוקחת 2 תרופות אז אם יש חשש שאכן התופעה קשורה לנטילת התרופה, יש להתיחס אליהן בנפרד.
    לגבי תיאבון, זו די נדיר. השאלה אם יש ירידות ברמת הסוכר, תופעה שכאמור, די נדירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקות מעקב לחלבון בשתן והשוואה
    תקווה
    13/05/2014

    שלום דוקטור רציתי לדעת אם בדיקת פרוטאין קריאטנין רטיו אמינה או רק איסופי שתן לפני חודש וחצי ביצעתי איסוף 2200 חלבון בשתן מתוך האיסוף 824 מיקרואלבומין וקריאטנין 1616 היום ביצעתי דגימה לא איסוף והיחס פרוטאין קריאטנין 0.40 פרוטאין טוטל יורין 1.00 G/L והקריאטנין יורין 251 MG/DL האם יש שיפור או החמרה אנירוצה לציין שזה האיסוף הראשון שאני עושה ויש פער בין האלבומין לפרוטאין חוץ מהאיסוף הזה תמיד באיסופים החלבון ששולט אצלי הוא אלבומין האם אפשר להשוות בתוצאות בין האיסןף לדגימה תודה רבה על עזרתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקות מעקב לחלבון בשתן והשוואה - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    17/05/2014

    כמות האלבומין בשתן הינה בדיקת סקר בלבד. ברגע שנתגלה אלבומין בשתן אין כל טעם להמשיך לבדוק ולעקוב אחרי הנתון.
    לגבי סך החלבון בשתן, צריך להחליט עם איזה ערך עוקבים. או סך החלבון ביממה או יחס של החלבון לכמות הקריאטינין בשתן.
    אי אפשר לעקוב ולהשוות עם 2 הצורות. למקרה שלך, על 2 ליטר שתן, יש להעריך שכמות החלבון הינו כ- 2 גרם ליממה, כנראה שאין כל הבדל בין 2 הדגימות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ דם עולה
    רויטל
    11/05/2014

    החלתי ליטול כדורים הורמונלים...הנני מטופלת בלחץ דם ע"י קרדילוק 1.25 פעם ביום...שמתי לב שכ-3 ימים עולה לי לחץ הדם בערב מאז שהחלתי לקחת את ההורמונים ל-150/90...האם עליי לקחת עוד קרדילוק במקרה כזה? יודעת שהוא פועל 24 שעות? האם תוך כמה ימים יתרגלו ההורמונים לגוף ולחץ הדם יתייצב?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לחץ דם עולה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ דם עולה - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    12/05/2014

    הורמונים נשים עשויים לעלות את לחץ הדם.
    במידה ולחץ הדם לא יתאזן יהיה צורך להתיעץ עם הרופאים שלך - מי שנתן את ההורמונים ומי שמטפל בלחץ הדם על מנת להחליט מה לעשות.
    האופציות הינם לשנות את הטיפול של לחץ הדם או להחליף/ להפסיק את ההורמונים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרדילוק
    לימור
    11/05/2014

    שלום אני בת 40 נוטלת קרדילוק 2.5 מג ועוד 1.25 ביחד בבוקר הדופק 58 האם זה תקין????? לפני עטיפול הדופק היה 80 במנוחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרדילוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרדילוק - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    12/05/2014

    בין ההשפעות על הלב של הקרדילוק, ירידה בקצב הדופק. דופק של 58 לדקה, נמצא בערך המטרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מדידות לח"ד
    רחל
    09/05/2014

    שלום

    בן 40 (ללא סוכרת, לא מעשן, יש עודף משקל)
    במדידות לח"ד במרפאה היו לי ערכים גבוליים או מעט גבוהים, לפעמים זה ירד לאחר כמה מדידות.
    נשלחתי לבצע הולטר 24 שעות (לפני חצי שנה), ובלילה הלחץ דם שלי היה תקין, ביום היה קצת פחות טוב, גבולי.
    אני אמור לחזור לביקורת, אך רציתי לדעת איך אפשר למדוד בבית לחץ דם בצורה שתתן אינדיקציה כמו הולטר 24 שעות?
    החשש שלי שהתוצאות הגבוליות ביום היו כתוצאה מלחץ מהמדידה, כלומר במקרה שלי אני לא בטוח שהולטר 24 שעות מנטרל את תסמונת החלוק הלבן, כך שאולי זה לא משקף נכון את המצב.
    בכל פעם שהמכשיר התחיל לנפח זה הקפיץ אותי, ואם הייתי בחברת אנשים אז בכלל זה הלחיץ אותי (בכל זאת זה מרעיש).
    (לציין שאני גם כך סובל מחרדות ומקבל לוסטרל, אך כנראה שזה לא משפיע עד כדי כך).

    אשמח לקבל הכוונה איך לבצע מדידות בבית שישקפו כמה שיותר באובייקטיביות את הלחץ דם שלי.
    כל איזה תקופה למדוד? במשך כמה ימים? באיזה חלקים של היום? האם צריך באותה שעה כל פעם?
    וכמה מדידות בכל פעם ? (זה נוטה לשחק אצלי במדידות)

    לצייין שאני הולך לישון בסביבות 3 + בלילה, וקם בהתאם, כך ששעות השינה והקימה שלי קצת שונות.

    תודה רבה ושבת שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מדידות לח"ד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מדידות לח"ד - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    17/05/2014

    אפשר לעשות ניטור ביתי של לחץ הדם, עם מדידות עצמיות בשעות שונות לאורך היממה.
    אם תעשה בדיקה עצמית של לחץ הדם 3פעמים בשבוע במשך 3 שבועות, לרופא יהיה כלי כדי להחליט אם ההולטר נחוץ או לא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מדידת לחץ דם בזמן פעימות מוקדמות
    דני
    07/05/2014

    כמו שאני רואה להרבה יש פעימות מוקדמות..

    אני בן 38 יש לי פעימות מוקדמות לפחות 10 שנים.

    בדיקות תקינות חוץ מפעימות מוקדמות מרובות

    כל פעם שאני בודק לחץ דם בבית בזמן הפעימות מוקדמות מתקבלות תוצאות אחרות

    100/ 130. 120/80 100/60

    האם בגלל הפעימות המוקדמות זה קורה?

    כשהייתי אצל האחות נמדד 120/65

    האם צריך לבדוק בנוסף לאקג ואקו

    תודה ויום טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מדידת לחץ דם בזמן פעימות מוקדמות - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    17/05/2014

    רוב הבדיקות שלך בגדר הנורמה.
    לא רואה קשר בין פעימות מוקדמות ולחצי הדם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חולשה וירידה בחלץ הדם
    דני
    06/05/2014

    היי אני סובל מפעימות מוקדמות 5 שנים .
    בחודשים האחרוניים סובל מחולשה לעיתים קרובות
    היי אני סובל מפעימות מוקדמות 5 שנים .
    בחודשים האחרוניים סובל מחולשה לעיתים קרובות

    בדיקות דם תקינות ואקו תקין

    במדידות שביצעתי בהפרש של שתי דקות נמדדו התוצאות הבאות

    120/75 100/60 115/65. 120/60

    האם יש קשר אולי בגלל נפילות הלחץ דם

    גם אישתי אומרת לי לפעמים שאני נראה לא טוב

    אני מאוד לחוץ.. טיפוס חרדתי

    תודה רבה וסליחה על כל השאלות
    בדיקות דם תקינות ואקו תקין

    במדידות שביצעתי בהפרש של שתי דקות נמדדו התוצאות הבאות

    120/75 100/60 115/65. 120/60

    האם יש קשר אולי בגלל נפילות הלחץ דם

    גם אישתי אומרת לי לפעמים שאני נראה לא טוב

    אני מרוד לחוץ.. טיפוס חרדתי

    תודה רבה וסליחה על כל השאלות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חולשה וירידה בחלץ הדם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חולשה וירידה בחלץ הדם - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    07/05/2014

    האם אתה לוקח תרופות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא לוקח תרופות

    דני
    07/05/2014

    תודה רבה

    לא אני לא לוקח תרופות

    עושה קצת פעילות גופנית של הליכה וכו

    בדיקות דם תקינות ואקו תקין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חולשה וירידה בחלץ הדם - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    07/05/2014

    אם אתה לא לוקח תרופות, לחץ הדם שלך נחשב לתקין. אם התלונה שח חולשה נמשכת, עליך להתיעץ עם רופא המשפחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום