מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לחץ דם בעת עוררות מיניתגיל09/02/2014
בדקתי לחץ דם עם מכשיר שיש לי, ויצא באיזור 125-85.
בתור בדיחה ניסינו אני וחברה שלי למדוד גם בעת מצב שלך עוררות מינית. אני מדבר על תחילת פעילות מינית, בלי להגיע לסקס. לחץ הדם שלי קפץ ל 150-100 .
האם לחץ דם כזה הוא הגיוני למצב כזה ?
קצת מידע כללי: רוב חיי יש לי קצת לחץ דם. בהולטר שעשיתי לפני כמה יצא שמצבי דווקא טוב, אחרי שהתחלתי פעילות פיזית קבועה. אני סובל מכולסטרול גבוה קצת ולוקח כדורים בשביל זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ דם בעת עוררות מינית - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי10/02/2014כן, זה הגיוני שעליות מתונות של לחץ הדם מתרחשות במשך היממה במצבים של לחץ, פעילות גופנית ו/או מינית. אם ההולטר היה תקין, יש צורך במעקב בלבד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
גיל10/02/2014אני חשבתי שעליה מ-85 ל-100 זה חריג.
אבל לפי התשובה שלך אני מבין שזה יכול להיות.
אני אמשיך לעשות מעקב. לפי הבדיקות האחרונות הממוצע הלא רשמי שלי הוא בסביבות 125-85 בערך.
זה נתון שהייתי בסביבה שלו רוב חיי הבוגרים (מתיכון).
דווקא בהולטר האחרון יצא יותר טוב.
אם הנתון הזה היה מתקבל בהולטר זה היה נחשב תקין ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי16/02/2014יש צורך במעקב בלבד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מכשיר לחץ דםרונית31/01/2014
שלום, אמא שלי רצתה למדוד לי לחץ דם והיא לא מומחית בזה או משהו כמו אחות או רופא
והבד הזה שלוחץ על היד ממש כאב לי והרגשתי שהוא ממש לחוץ לי על היד לא כמו שבדרך כלל האחיות בבית חולים עושות , זה כאב יותר.
רציתי לשאול
1.אם צריך להיות מומחים או משהו בשביל למדוד לחץ דם?
2. היד עדיין כואבת לי קצת, יכול להיות שהיא עשתה ליד שלי נזק?
יכול להיות שהדם יכול להפסיק לזרום או משהו כזה? האם זה יחזור לזרום לבד?
3. האם זה יכול להשפיע על הפסקת זרימת הדם גם בפנים או בשאר מקומות בגוף?אשמח לתשובה תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מכשיר לחץ דם - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי02/02/2014בדרך כלל עם מכשיר אוטומטי אין בעיות.
הפסקת זרימת הדם לכף היד היש של שניות בודדות וזה לא עלול לגרום לבעיות מיוחדות.
אם עדיין מפריע לך כדאי להבדק ע"י רופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חולה חדשה - ערכי לחץ דם גבוה במיוחדשוש אלקנה מוט29/01/2014
שמי שוש אלקנה מוטל, אני בת 60 בריאה בד"כ. ללא כל בעיה רפואית ידועה. עם עודף משקל קל.
בשנים האחרונות הרגשתי שלחץ הדם שלי עלה אך לא התייחסתי לכך במיוחד והרגשתי מצויין. לפני כשבוע התגלה לי לחץ דם של 220 / 115 ומאז אני מטופלת בתרופה בשם אקספורג'. למרות התרופה, מדי ערב מגיע לחץ הדם שלי לערכים של 200/110 ובבקרים 160/90.
רופא המשפחה טוען שהורדת לחץ דם זה תהליך ובמשך הזמן לחץ הדם שלי יירד. אני קצת דואגת שלחץ הדם כבר שבוע ימים אינו יורד במיוחד בערבים.
הרופא גם טוען שאיני צריכה לעשות בדיקות רפואיות לברר סיבת הלחץ דם כיוון שקודם כל צריך להמתין לתהליך התייצבות לחץ הדם ורק אחר כך לעשות בירור.
אודה על דעתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - שנת צהריים דוקא מעלה לחץ דםאפרת25/01/2014
שלום ד"ר כבר שמתי לב לא פעם שאחרי שנת צהריים טובה לחץ הדם שלי גבוה בסביבות 170 או 160 סיסטולי. קראתי שממליצים על שנת צהריים כדי להוריד את לחץ הדם. יש לי תסמונת החלוק הלבן ולכן הרופא ביקש ממני למדוד בבית. בחודש האחרון, היו לי ערכים באיזור 130. לעיתים רחוקות 150 במדידות ראשונות ואח"כ ירדו הערכים. אחרי פעילות גופנית איזור 110. היום שבת ישנתי שנת צהריים מצוינת ואח"כ הרגשתי מין חום כזה בראש. מדדתי והערכים הם בין 150 ל170 סיסטולי. במקרה יש לי גם חום הערב וצמרמורות והדופק שלי מהיר, אבל שמתי לב לתופעה הזאת לא פעם. האם יש לזה הסבר כלשהו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שנת צהריים דוקא מעלה לחץ דם - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי28/01/2014לחץ הדם בדרך כלל יורד בעת שינה, אבל עולה כאשר אנחנו מתעוררים. הדרך היחידה לדעת מה קורה הינה מדידה תוך כדי שינה או ע"י מישהו אחר או עם מכשיר אוטומטי בניטור של 24 שעות.
כמובן שאין להסיק מסקנות על מדידות שנעשו בעת מחלת חום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בלחץ דם גבוהמשה24/01/2014
בעקבות גילוי לחץ דם לפני כחודשיים של 160/110,
אני לוקח אנלדקס 10 מ"ג פעמיים ביום.
בהולטר לחץ דם התגלה שלחץ אינו יציב לאורך היממה וקבלתי בנוסף CARDILOC 2.5
אשלגן נמוך. ארגומטריה, US כליות וקראטינין תקינים
האם זהו שילוב האופטימלי לטיפול בטווח הארוך ,
ואלו בדיקות כדאי לבצע לאחר תקופה כדי לוודא שכדורים לא גורמים להשפעות לוואי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בלחץ דם גבוה - תגובה
פרופ` אליעזר קליינמן25/01/2014אם התחלת לקבל טיפול מיד לאחר בדיקה סתמית שגילתה את לחץ הדם הגבוה החד-פעמי, אני לא חסיד של הטיפול הזה. כדי לאבחן יתר לחץ דם יש צורך לפחות במספר בדיקות חוזרות והייתי ממליץ גם על ניטור לחץ דם ליממה. במכוננו אף מתבצעת הערכה המודינמית מלאה וממוחשבת לפיה ניתן להתאים טיפול בהתאם לתוצאות הבדיקה. למשל, אם ישנה תנגודת כלי דם פריפרית גבוהה הטיפול המתאים הינו מרחיבי כלי דם; בעודף נוזלים יומלף על משתנים וכו'. בל נשכח, היום אנו בעידן הרפואה הפרסונלית ואם ניתן להתאים טיפול ספציפי כזה הרי זה משובח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זרימה מוגברת של דםמאור21/01/2014
אני לא יודע אם זה הפורום הנכון, אבל הנה הבעיה שלי:
אני ספורטאי כבר שלוש שנים - הרמת משקולות. אני רגיל לעבוד בעומסים גבוהים של 200+ ק"ג, זה לא חדש לי, ועד היום לא הייתה שום בעיה. לאחרונה, התחילה לי בעיה - בכל פעם שאני עובד בעומס כבד, יש לי זרימה מוגברת של דם לפנים, אני מרגיש שהם ממש הולכים להתפוצץ - ואז מתחיל שיתוק באוזניים, כאבים בצוואר [איפה שעובר העורק] וכאבי שיניים. מעבר לזה, מופיעות לי נקודות אדומות על כל הפנים, כמו שטפי דם. ממה זה נובע? חשוב לציין שזה לא נגרם מהספורט כי אני לא הראשון ולא האחרון שעושה אותו, ומן הסתם שאם ב-3 השנים האחרונות לא הייתה לי שום בעיה, אין סיבה שתהיה עכשיו.
מעבר לזה, גם כשאני מפהק ומתמתח, אני מרגיש כאילו הפנים שלי הולכים להתפוצץ.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זרימה מוגברת של דם - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי23/01/2014עליך להבדק ע"י רופא ספורט
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינויים בלחץ דם שגורמים לסחרחורותשני19/01/2014
בתי בת ה 16 סובלת מסחרחורות כמעט מידי בוקר הגורמות לנפילת דברים מהידיים ומידי פעם נפילה שלה. בבדיקת הולטר התגלה שיש לה שינויים בלחץ הדם. קרדיולוג ילדים אמר שאין מה לעשות אלו שינויים הורמונליים ושתשתה הרבה מיים.
שאלתי היא - ממה זה נובע? האם באמת אין מה לעשות? למי עלינו לפנות כדי שהבעיה תיפתר? ביקרנו אצל רופא עיניים וניורולוג - ללא ממצאים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינויים בלחץ דם שגורמים לסחרחורות - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי20/01/2014הכל תלוי בעוצמה של שינוי בלחץ הדם. כמה נמוך היה. האם היה קשר בין שינוי בלחץ הדם בתלונות.
באופן טבעי לחצי הדם של נערים הינו יותר נמוך מאשר אצל מבוגרים.
אם תשלחי כמה מהמספרים אוכל להתייחס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשינויים בלחץ דם צל בת 16 - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי20/01/2014לחץ הדם שלה נראה מעט מעל הרצוי לגילה. הבדיקות אינן מסבירות את התופעות שלה.
לרוב יש סחרחורות כאשר לחצי הדם נמוכים, אך כפי שאת מתארת, אין מדידות שכאלה.
כנראה הסחרחורת אינן קשורות ללחץ הדם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשינויים בלחץ דם שגורמים לסחרחורות - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי20/01/2014הכל תלוי בעוצמה של שינוי בלחץ הדם. כמה נמוך היה. האם היה קשר בין שינוי בלחץ הדם בתלונות.
באופן טבעי לחצי הדם של נערים הינו יותר נמוך מאשר אצל מבוגרים.
אם תשלחי כמה מהמספרים אוכל להתייחס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היפוכונריה מלחץ דםשי16/01/2014
שלום ד״ר, אמרו שערכים של עד 170/100 נחשבים במדידת לחץ דם כתקינים בחרדה. השאלה אם יכולים להיות קפיצות של 200/120 בזמן התקף חרדה? ואיך להתייחס אליהם? במקביל רופא המשפחה הוסיף לי ללוסטרל קרדילוק 1.25 בבוקר. התייחסותך בבקשה. מיואשת עם כאבי ראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היפוכונריה מלחץ דם - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי16/01/2014בהחלט התקפים של חרדה יכולים להיות מלווים בלחץ דם גבוה. אבל אם יש לחצי דם גבוהים באופן עקבי יש מקום לטיפול. היתי עושה בדיקת ניטור לחץ דם עם מכשיר אמבולטורי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ דם גבוה?ניר13/01/2014
שלום רב,
אני בן 17 ולאחר מספר בדיקות שגרתיות בבית חולים שבה נמדד לי הלחץ דם, הרופא המליץ שאני אבדוק את הלחץ דם שלי במשך שבוע שלם (כל יום) וארשום ואחזור אליו שנית מכיוון שהלחץ דם שלי גבוה מאוד לגילי.
אני סובל מכאבי ראש בלתי פוסקים המלווים בתחושת שריפה בעיניים וכאבים מידי פעם חזקים באזור של העין, כאבים אלו בדרך כלל בשעות הצהריים-ערב.
היום התחלתי לבדוק את הלחץ דם בבדיקה ביתית והראה כי הדופק 81 והלחץ דם 92\114 האם זה לחץ דם גבוה? מהו הממוצע והלחץ דם התקין שאמור להיות בגילי? (הטווח)
תודה רבה !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ דם גבוה? - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי14/01/2014לחץ דם דיאסטולי מעל 90 הינו גבוה לכל גיל.
עיקרונית לחץ הדם בגיל 17 אמור להיות הרבה פחות.
לא בטוח שכאבי הראש קשורים ללחץ הדם.
לא כתבת אם יש עודף משקל, לוקח תרופות כלשהן או יש סיפור משפחתי.
הרופא שלך צודק, יש להמשיך למדוד ואפילו לעשות בדיקת ניטור 24 שעות עם מכשיר אוטומטי על מנת לגלות מה קורה במשך כל היממה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחץ דם גבוה? - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי14/01/2014לחץ דם דיאסטולי מעל 90 הינו גבוה לכל גיל.
עיקרונית לחץ הדם בגיל 17 אמור להיות הרבה פחות.
לא בטוח שכאבי הראש קשורים ללחץ הדם.
לא כתבת אם יש עודף משקל, לוקח תרופות כלשהן או יש סיפור משפחתי.
הרופא שלך צודק, יש להמשיך למדוד ואפילו לעשות בדיקת ניטור 24 שעות עם מכשיר אוטומטי על מנת לגלות מה קורה במשך כל היממה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחץ דם - שאלה נוספת
ניר14/01/2014ראשית, תודה רבה על התשובה. עזרת לי מאד.
אציין מספר פרטים נוספים: הגובה שלי 165, משקל 55 קילו. יש במשפחתי סכרת וסובלים מלחץ דם (אבל לא בגיל הזה....)
בימים האחרונים בדקתי את הלחץ דם והינה התוצאות:
בוקר- 92\114 דופק 81
צהריים- 82\124 דופק 64
ערב- 71\135 דופק 65
בוקר- 72\123 דופק 83
ערב- 51\122 דופק 69
למה צריך לשים לב לפי התוצאות הללו? נקודת אזהרה?
כמובן שאמשיך לבדוק את הלחץ דם בשבוע הקרוב ואקבע תור לרופא.
השאלה שלי האם יש חשש? האם לפי הבדיקות המצוינות של הלחץ דם הלחץ דם שלי גבוה? נמוך? מהו הלחץ דם התקין לגיל שלי?
אציין כי אני סובל מסחרחורות רבות כאשר אני עולה במדרגות או יורד אני חש מעין סחרחורת וקורה שלפעמים נפלתי עקב הסחרחורת, שאני שוכב על הספה או במיטה וקם אני מרגיש מעין חולשה ותחושה של חום כזה בגוף ואני נאלץ להתיישב למספר שניות ארוכות שתעבור הרגשה זו. האם זה נובע מלחץ דם?
תודה רבה והמשך ערב טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחץ דם - שאלה נוספת - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי16/01/2014כאמור, לחצי הדם שלך יחסית גבוהים לגיל שלך. היתי עושה בדיקת ניטור לחץ הדם במשך 24 שעות עם מכשיר אוטומטי. לא מאמין בכל זאת שלחצי הדם הנ"ל גורמים לתלונותיך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחץ דם גבוה? - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי14/01/2014לחץ דם דיאסטולי מעל 90 הינו גבוה לכל גיל.
עיקרונית לחץ הדם בגיל 17 אמור להיות הרבה פחות.
לא בטוח שכאבי הראש קשורים ללחץ הדם.
לא כתבת אם יש עודף משקל, לוקח תרופות כלשהן או יש סיפור משפחתי.
הרופא שלך צודק, יש להמשיך למדוד ואפילו לעשות בדיקת ניטור 24 שעות עם מכשיר אוטומטי על מנת לגלות מה קורה במשך כל היממה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחץ דם גבוה? - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי14/01/2014לחץ דם דיאסטולי מעל 90 הינו גבוה לכל גיל.
עיקרונית לחץ הדם בגיל 17 אמור להיות הרבה פחות.
לא בטוח שכאבי הראש קשורים ללחץ הדם.
לא כתבת אם יש עודף משקל, לוקח תרופות כלשהן או יש סיפור משפחתי.
הרופא שלך צודק, יש להמשיך למדוד ואפילו לעשות בדיקת ניטור 24 שעות עם מכשיר אוטומטי על מנת לגלות מה קורה במשך כל היממה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת לחץ דםיהודה12/01/2014
שלום
אני בן 34 משקל 83 גובה 1.78
במדידת לחץ דם הערכים היו 127/85 האם זה תקין?
האם זה מצריך מעקב?
אני ברוך ה אדם בריא ללא תרופות
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת לחץ דם - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי12/01/2014המדידות הינם בגדר הנורמה אך ערך דיאסטולי של 85 מתקרב לגבול העליון של הרצוי.
כדאי לעקוב עם מדידות כל כמה חודשים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איזה כדור ניתן לקחת בהריון?אביגיל10/01/2014
אני בהריון שבוע 8
מטופלת מזה שנים ביתר לחץ דם, מאוזנת
בשנים האחרונות
חצי כדור של דיזוטיאזיד
נמסר לי שמתאים רק לשליש הראשון כל עוד אין שליה
איזה כדור מתאים להמשך ההיריון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איזה כדור ניתן לקחת בהריון? - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי11/01/2014יש מספר אפשרויות אבל כדאי להתיעץ עם הרופא המטפל בלחץ הדם שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ דם גבוה?טובה09/01/2014
אני בת 62 ולחץ הדם שלי בבדיקה ביתית 139/75, 140/80 האם זה לחץ דם גבוה, אני עוסקת כמעט מדי יום בהליכה של 6 ק"מ ביום, עלי לציין כשאני מודדת לי את הלחץ דם אני מתרגשת ומרגישה דפיקות לב כנראה התרגשות שאין לי שליטה עליה (פחד)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ דם גבוה? - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי11/01/2014לחצי הדם שלך בגדר הנורמה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ דם תקין בהריון - ערכיםאירנה08/01/2014
שלום. אני בשבוע 18 והחל משבוע 16 לחץ דם אצלי עלה ונע בין : 131/74 ל 139/75. בדיקות הדם שלי תקינות וגם תפקודי כבד תקינות. לפני הריון סבלתי מלחץ דם נמוך... רק אחרי שבוע 16 בהריון לחץ דם התחיל לעלות לערכים שציינתי לעיל. רציתי לדעת האם מדובר בלחץ דם נורמלי עדיין או קצת גבוה? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ דם תקין בהריון - ערכים - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי11/01/2014לחצי הדם שאת מתארת הינם גבוהים לאשה בהריון. כדאי להתיעץ עם הרופא העוקב אחרי ההריון שלך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ דם והסתיידות עורקיםרחל08/01/2014
שלום
קראתי באתר שבמידה ולחץ הדם הסיסטולי גבוה והדיאסטולי תקין או נמוך זה יכול
להיות מסוכן ולהעיד על הסתיידות עורקים האם זה נכון ומה הם הערכים התקינים
לגבי אנשים מגיל 50 ומעלה(ללא מחלות)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ דם והסתיידות עורקים - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי11/01/2014לחץ הדם התקין הינו מתחת ל- 140/90.
היעד הראשון הינו לשמור על לחצי הדם מתחת לערכים הנ"ל.
אם יש הבדל משמעותי, על הרופא שלך להחליט אם להמליץ על טיפול על מנת להוריד את הערכים.
אין הרבה אפשרויות להתערב בהבדל בין לחץ הדם הסיסטולי והדיאסטולי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ דם וכשל כלייתי קלירון08/01/2014
שלום רב
אני בן 42 לוקח כבר 8 שנים נורמיטן 25 מ"ג לפני זה ערכי לחץ דם היו 140/90 היום לאחר לקיחת כדור 120/75-80 כמו כן אני סובל מכשל כילייתי קל כמו שנאמר לי בבדיקת דם האחרונה UREA-50 CREATININE-1.45 URIC ACID-7.68
AMYLASE-115 ערכים אלו פחות או יותר במשך השנתיים האחרונות שאלתי היא האם כדור הלחץ דם משפיע על תפקוד הכליות האם יש טיפול תרופתי לכשל הכלייתי שלא יחמיר ,אני יודע שאני צריך להוריד כ 8 ק"ג משקלי אני בגובה 168 80 ק"ג
תודה
אשמח לקבל הנחיות מה לעשות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ דם וכשל כלייתי קל - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי11/01/2014עיקרונית כל טיפול לאיזון לחץ הדם מקובל, אבל עליך להבדק ע"י נפרולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)



