מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אמלוamlow08/04/2014
לקחתי אמלו כשבועיים (הוחלף ממעקב ace אחרי הרבה שנים) והלחץ דם ירד מאד ל 88/55. אמרו לי להפסיק לוקחת את האמלו, אני כבר יום השלישי בלי אמלו והלחץ דם מצויין.
אני לא מבין את זה.
לקחתח חצי כדור אמלו 5 מ"ג ליום ולפני זה משך 8 שנים לקחתי חצי כדור אנלפריל 5 מ"ג.
אני עושה הליכות כרגיל, מרגיש טוב, בודק כל הזמן לחץ דם.
זה רק זמני?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אמלו - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי10/04/2014צריך להמתין מספר שבועות עד שתתפוגג כל השפעה של התרופה.
וכמובן להמשיך למדוד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ דם גבוהאיילה08/04/2014
התעוררתי אתמול מתוך שינה עם דופק מהיר כאילו רצתי מרתון יש לי מד לחץ דם בבית .170 100 אחרי שתי דקות מדדתי שוב. וזה ירד 140 90
אני בת 43 הולטר תקין ואקו תקין לא לוקחת תרופות בדרך כלל אני סובלת מלחץ דם נמוך .עכשיו מדדתי בבוקר שלוש פעמים ויצא 120 על 70 .לפני שהלכתי לישון אכלתי המון גבינה צהובה וזיתים זה קשור לאוכל המלוח ?מה אני צרכה לעשות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ דם גבוה - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי10/04/2014בדיקה בודדת של ערכי לחץ דם גבוהים לא עושה אותך חולת יתר לחץ דם.
עליך להמשיך למדוד ולהבדק ע"י הרופא שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהלאה06/04/2014
שלום, בת 25, תמיד כשאני פותחת עיניים מהשינה אני רואה לכמה שניות קווים בכול החדר או נקודות או כמו עכבישים או זבובים.. עשיתי בדיקת עיניים ובדיקת ראייה והכול תקין ברוך השם.. אז מימה זה יכול להיות? האם זה נובע מלחץ דם נמוך? מה עוד זה יכול להיות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי17/04/2014את צריכה למדוד לחץ דם אם יש חשש שקשור לזה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ דם ואין אונותדב05/04/2014
מזה מספר שנים אני סובל מלחץ דם גבוה,מאוזן תרופתית.אולם במקביל,התפתחה
אצלי אין אונות שלעיתים קרובות גם ויאגרה אינה עוזרת.
לדברי רופא המשפחה הסיבה לאין אונות היא גם לחץ הדם וגם התרופות.
האם קיימת קבוצת תרופות להורדת לחץ דם שאינן גורמות לאין אונות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ דם ואין אונות - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי05/04/2014הפרעה בתיפקוד המיני הינה תופעת לוואי שכיחה של תרופות מורידות לחץ הדם. יש כאלה שיותר או פחות. דרושה בדיקה מדוקדקת של המחלה/ מחלות שלך, איפיון מלא של ההפרעה בתיפקוד המיני והתרופות שאתה נוטל. כדאי להתיעץ עם מומחה בלחץ דם ועם סקסולוג. האחרונה לא כלולה בסל הבריאות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
דב05/04/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוספים ללחץ דםדני02/04/2014
שלום
בן 39 עם לחץ דם מעט מוגבר, לעיתים גבולי, לא מטופל בתרופות.
רציתי לשאול האם במצבים בהם קיים ספק אם בכלל יש לטפל תרופתית, האם ישנם תוספים כלשהם שיכולים לשפר ולהוריד את רמת את לחץ הדם? (כמובן מלבד תזונה ופעילות גופנית)
קראתי למשל על מחקר שבוצע על ידי חוקרים מישראל בעניין מיץ רימונים (אינני יודע האם זה רק מיץ סחוט או גם תוספים שמיוצרים על ידי חברות ויטמינים של גלולות מיצוי רימונים).
או על מגנזיום שמרחיב את כלי הדם, ועוד.
אני מניח שיש עוד, אשמח לשמוע המלצות בעניין.
כמו כן רציתי לשאול האם ידוע לכם האם תוסף מזון "ארטישוק" (שמומלץ לבעיות בכבד שומני וכדו', ורציתי לקחת את זה למטרה זו) מעלה לחץ דם או מוריד, קראתי דברים סותרים בעניין?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספים ללחץ דם - תגובה
פרופ` אליעזר קליינמן02/04/2014מקובל שתוסף כדורי שום יכול להוריד לחץ דם. לעיתים עושה זאת גם ח' שומן מסוג אומגה 3, רצוי קפסולות בריכוז גבוה של לפחות 600 מ"ג של EPA+DHA בכל קפסולה. לגבי תוספים אחרים - אינני מכיר עבודות מחקר מבוקרות שיאששו זאת. מיץ רימונים הוא בעל אפקט אנטי-אוקסידנטי יעיל, וייתכן שיוכל לתרום מעט גם לויסות לחץ הדם. רצוי מיץ טבעי ולא יותר מדי. הוא מכיל ברזל רב.
לא ידוע לי על קשר רפואי-מדעי מוכח בין ארטישוק וכבד שומני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעת לוואי חמורה לתרופות נגד לחץ דאלי דוד31/03/2014
שלום רב,
שמי אלי ואימי בת ה -74 סובלת מלחץ דם גבוה זה מספר שנים. בעצת הרופאים היא ניסתה את כל משפחות התרופות השונות לטיפול בבעיה, אך כולן גורמות לה לתופעת לוואי חמורה: שלשולים לא נשלטים.
היא החליפה מספר פעמים את התרופה, והבינה כי התרופות הן אלו שגורמות לצופעה, כיוון שכשהפסיקה לקחת אותן למשך זמן מה פסקו השלשולים.
אמנם הורידו לה את המינונים )תוך שהעלו לה במעט את מינון האסטו - תרופה אנטי דכאונית(, אך היא עדיין סובלת מן נתופעה הקשה.
לצערה הרב היא אינה יכולה לעבור את הצנתור )בכליות?( כיוון שהיא סובלת גם מעקמת ולא נמצאה מתאימה לניתוח.
היא אישה פעילה מאד, עובדת ונמרצת, אך התופעה הנ"ל מדכדכת אותה מאד.
האם ישנם פתרונות לבעיה למיטב ידיעתכם?
תודה רבה,
אלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תופעת לוואי חמורה לתרופות נגד לחץ ד - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי31/03/2014כדאי להתיעץ עם נפרולוג או מומחה ביתר לחץ דם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינויים בלחץ דםחני24/03/2014
אני סובלת מלחץ דם גבוה ולוקחת דיו דבן כדור ליום.לאחרונה לחץ הדם 118 על 57 או על 60.מרגישה סחרחורת מישיבה לקימה.האם לחצ הדם נמוך מדי?מה זה אומר? האם הסחרחורת קשורה?תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינויים בלחץ דם - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי28/03/2014אכן לחצי הדם נמוכים. כדאי להתיעץ עם הרופא שלך על מנת להוריד את המינון או להפסיק את התרופה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשינויים בלחץ דם - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי28/03/2014אכן לחצי הדם נמוכים. כדאי להתיעץ עם הרופא שלך על מנת להוריד את המינון או להפסיק את התרופה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות הולטררויטל22/03/2014
לאחר ביצוע הולטר שתוצאותיו גילה לחץ דם נמוך החליטה נפרולוגית להוריד לי את כדור הקרדיולוג שלקחתי שנתיים(1.25) וזאת לאחר שבחודשיים האחרונים הורידו לי גם לרקפרס שלקחתי איתו. מאז עברו שלושה ימים ולחץ הדם טיפס קצת ל 130/85,90 וההרגשה בגוף לא נחמדה בלשון המעטה כאילו משהו לא מאוזן.. הרופאה גם נתנה לי למקרה שיעלה לחץ הדם דרלין 10 (רק למקרה הצורך) האם יקח זמן עד שהגוף יתאזן והאם זה נכון להפסיק כדורים לאחר שנתיים?לחצי הדם הנמוכים נעו על 100110/70-60 אודה על התייחסותך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות הולטר - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי23/03/2014יהיה צורך לבדוק מספר שבועות עד שהתמונה תתבהר. אם תהיה עם לחצי הדם מעלל 140/90 יהיה מקום לחזור על אחד משני הכדורים, אולי במינון נמוך יותר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאחר בדיקת הולטר
רויטל23/03/2014תודה על תשובתך! אם כן סביר שכרגע אני לא ממש מאוזנת ולכן ההרגשה הרעה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאחר בדיקת הולטר - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי23/03/2014ערכי לחץ הדם שאת מתארת נופלים בגדר הנורמה. קשה לשייך את התלונות ללחץ הדם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאחר בדיקת הולטר
רויטל23/03/2014ושאלה אחרונה בהחלט:
אולי לא הבהרתי עצמי נכון
הכוונתי לשאול אם אחרי תקופה ארוכה שלחץ הדם היה ממש נמוך בערכים של תת לחץ דם בעיקר בשכיבה...ועקב הפסקת התרופה עולה פתאום לערכים שכתבתי האם ישנה תקופה של "איזון כביכול של הגוף ובתקופה זו יכול להיות שההרגשה לא ממש טובה? יש קשר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאחר בדיקת הולטר - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי23/03/2014לא ברור בגלל שיש תנודות עונתיות של לחץ הדם. בכל זאת, כאמור, לחץ הדם תקין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך מפסיקים אספיריןאחד19/03/2014
האם אפשר להפסיק את האספירין אחרי שלקחתי 5 שנים 0.75 ליום?
האם זה גורם לבעיות ואיזה.
אני בריא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך מפסיקים אספירין - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי23/03/2014הפורום אמור להתעסק עם בעיות של לחץ דם.
אין בעיה בהפסקת אספירין באופן חד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאספירין
אחד24/03/2014אני קבלתי את האספירין יחד עם כדור להורדת לחץ דם כאשר בגיל 60 גילו שהלחץ דם שלי 140/90
לאחרונה האשלגן עלה אזי הוחלף הטיפול התרופתי.
אני מבין שהאספירין גם יכול להיות גורם לעליה באשלגן אזי אני שאל את השאלה במטרה להפסיק את האספירין שלא הצלחתי להבין למה אני צריך אותו כאשר הכולסטרול שלי תקין ללא גלולות וכמות האמלודיפין כרגע שאני לוקח זה חצי כדור של 5 מ"ג.
תודה רבה גדולה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאספירין - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי28/03/2014אין כל השפעה של האספירין על האשלגן.
תפקיד של האספירין הינו למנוע חסימה של כלי הדם ללא כל קשר עם הכולסטרול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לד"מ גבוהשלמה19/03/2014
בן 50, מטופל במשך כשנתיים ברמיטנס 2.5 ומאז לד"מ סביר (ממוצע 125/80).
בחודשיים האחרונים, עלה ממוצע הלד"מ שלי ל-130/84 (אני בודק אחת ליומיים בבוקר לפני נטילת הכדור). האם כדאי לשקול לקחת כדור חזק יותר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לד"מ גבוה - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי23/03/2014עדיין ההמלצה הינה להוריד לחצי הדם מתחת ל- 90, ועם הטיפול הנוכחי אתה עדיין ביע הטיפולי. הייתי עושה בדיקת ניטור לחץ דם במשך 24 שעות לצורך החלטה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה אומר פער נמוך בין סיסטולי ודיאסטאיתמר15/03/2014
מה אומר הפער- כאשר הדיאסטולי גבוה?
האם זה מעדי של בעיה בלב ואיזו?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה אומר פער נמוך בין סיסטולי ודיאסט - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי16/03/2014עקומת לחץ הדם הינה משתנה לא קוי. לחץ הדם הינו הלחץ שמפעיל מחזור הדם על דפנות העורקים. מתאפיין בשיא הלחץ (סיסטולי) והנקודה עם הלחץ הנמוך ביותר (דיאסטולי). הפער בין סיסטולי ודיאסטולי הינו לחץ הדופק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- amlodipineאחד14/03/2014
בן 67, טופלתי באנלפריל 0.25 משך 8 שנים עד שלאחרונה עלה לי ה potassium.
הועברתי ל לוסדרדקס אבל אשלגן לא ירד.
עכשיו אני אמור להתחיל amlodipine.
האם אפשר לוקחת את התרופה הזאת בערב? נאמר לי שאין לצאת לשמש כאשר לוקחים amlodipine ולא לחום גדול. זה באמת נכון?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר amlodipine - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי14/03/2014אין הוראה חד משמעית לנטילת הכדור בשעות הלילה.
נהפוך הוא, יש אנשים שךוקחים את הכדור פעמיים ביום.
רגישות לאור השמש איננה תופעת לוואי שכיחה של ה- AMLODIPINE* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ועוד שאלה בבקשה
אחד14/03/2014אני צריך לוקחת חצי כדור 5מ"ג פעם ביום. האם מותר לוקחת את זה ביחד עם אלטרוקסין בבוקר?
בערב אני לוקח גם ויטמין ד' ומיקרופירין 0.75 , האם יש התנגשות בין תרופתית במצבי.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ועוד שאלה בבקשה - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי15/03/2014אתה יכול לקחת את התרופות ביחד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מינון כדוריםרויטל12/03/2014
האם יש קשר בין מינון הכדורים למשקל הגוף או שזה שייך לגובה לחץהדם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מינון כדורים - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי12/03/2014יש יותר ממשתנה אחד במשוואה. גם ערכי לחץ הדם, משקל, גבוה, תיפקוד כליות, תפקוד כבדי וגם כמה פרטים גנטים שמשפיעים על הספיגה ופירוק של התרופות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ דם גבוה ונמוך...רויטל12/03/2014
בת52 במשך שנתיים מקבלת טיפול לל"ד גבוה ערכים של 180,160 על 100 ,90 קיבלתי לרקפרס 10 וקרדילוק 1.25 בוקר וערב. לפני חודשיים קיבלתי טיפול בהליקובקטר אינני יודעת אם קשור אך לחץ הדם שלי ירד לערכים קיצוניים לאט ע\פ"י הוראת רופא משפחה הורדתי כמות כדורים. כיום נשארתי עם קרדילוק 1.25 בבוקר. בלילה בשכיבה הערכים נמוכיםממש 85/48 ביום 110,100 על 70,60 איך יתכן שקיימת קיצוניות כזו ? האם קרדילוק 1.25 מספיק להורדה ולשמירה של הל"דבעתיד?
אגב כל הבדיקות דם שלי תקינות.האם לא מסוכן לחץדם כזה בשכיבה?אודה לתשובתך. אגב גם בדיקת אקו תקינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ דם גבוה ונמוך... - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי12/03/2014עיקרונית לחץ הדם שלך תקין.
יתכן וגם אפשר להפסיק את ה- CARDILOC.
מה יקרה בעתיד קשה לדעת.
השאלה המרכזית כעת היא אם ירדת במשקל בעקבות התופעות של הקיבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחץ דם גבוה ונמוך
רויטל12/03/2014תודה על תגובתך המהירה. לא יאומן.(לטובה)...האמת כן רזיתי 6 קילו מהחיידק הנוראי הזה שבמהלכו היו לי התקפי דופק מהיר והלחץ דם טיפס. האם יש קשר?רציתי עוד להוסיף ולהגיד שלמרות המינון הנמוך אינני מרגישה טוב אני חלשה מאד לחץ הדם עדיין נמוך מאד... אך דבר נוסף שעוד לא התייחסת אליו האם הלחץ דם בשכיבה שציינתי מסוכן?אודה על תשובתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחץ דם גבוה ונמוך - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי12/03/2014אז יש להניח כי עם הירידה במשקל לחץ הדם ירד בצורה משמעותית. זו תופעה ידועה.
אם את עם לחצי הדם נמוכים ועם תלונות של חולשה וחוסר כח, היתי מפסיק גם את הקרדילוק, לאחר יעוץ עם רופא המשפחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחץ דם נמוך
רויטל13/03/2014מאחר ויש לי תור להולטר ל.ד עוד שבוע ורופאה מומחית עוד שבועיים (ככה זמינות התורים) פוחדת להוריד את התרופות לגמרי בעיקר לא את הקרדילוק שגורם לדופק מהיר...כל שנותר לי לסבול את התסמינים עוד שבועיים ..מה שעדיין מדאיג אותי זה הלחץ דם הנמוך בשכיבה...80/50 75/45...לזה עוד לא קיבלתי התייחסותך האם זה מסוכן. אודה על תשובתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחץ דם נמוך - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי13/03/2014אם לחץ הדם נמוך, היתי מפסיק את התרופה.
את יכולה לפנות לרופא המשפחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחץ דם נמוך
רויטל15/03/2014אשמח לקבל את תגובתך ללחץ דם הנמוךבשכיבה..האם אין סכנה בלחץ דם כזה נמוך 80/50 75/48?( לוקחת קרדילוק 1.25 בלבד בבוקר כמו שכתבתי לך)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יתר לחץ דםאודי12/03/2014
שלום.
אימי בת 88 מקבלת הרבה כדורים להורדת לחץ דם ולאחרונה רגליה התנפחו ומראים אזורים רבים כחולים ואדומים מלווים בכאבים . אני חושב שזה מעודף כדורים ולהלן הרשימה:
Tritece 5, Cardiloc 5, Amlow 5 Atacand 16, losqrex 50 ספירולוקטון 100. creon 1000, ועד כדורים לעיכול וכדורי שינה.
האם רצוי להוריד כמה מהנ"ל לשיפור ההתנפחויות ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יתר לחץ דם - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי12/03/2014התרופה השכיחה ביותר שגורמת לתופעה הינה אספירין, שלא מופיע ברשימה. התרופות שאמך מקבלת לא אמורות לגרום לשטפי דם בעור. יש לקחת בחשבון שאנשים בגיל שלה עושים את זה באופן ספומנני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



