פורום רפואת תינוקות, טיפול בתינוקות - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן חודשיים סובל מאוד מרגע לידתו
    ענת
    21/09/2011

    שלום,
    בני בן החודשיים סובל מאוד מרגע לידתו.
    מהיום שנולד בבית החולים סבל מהקאות(פליטה דרך האף והפה),
    לאחר התייעצויות עם רופאים נאמר לי להחליף לו תרכובות מזון,
    לבסוף מצאתי את תחליף החלב שגורם לו לא להקיא וליציאות.(סימילאק+כף קורנפלור להסמכת המזון).
    הבן שלי בוכה מהרגע שהוא מתעורר עד הלילה.
    קשה להגדיר את זה כבכי,זה יותר צרחות חזקות שהוא מוציא בגלל הכאבים שתוקפים אותו.
    הוא בוכה וצורח עד שהוא נחנק(נעשה אדום מאוד ולא מוציא קול) ואני צריכה להרים אותו ולתת מכות על הגב.
    יש ימים שהוא כל כך עייף מהבכי,נרדם לי על הידיים ואני רואה את הפנים שלו מתעוותות תוך כדי שינה ואז תוך כמה שניות הוא פוקח את העיניים וצורח,זורק ידיים ורגליים ומחזיק אותי חזק.
    בכל מקום אליו נאי הולכת אומרים לי שזה לא נורמלי הבכי הזה.
    לא מרגיעים אותו ידיים,לא שמסתובבים איתו בחוץ,במכונית.
    יש ימים שהוא אוכל ממש מעט(2.5 בקבוקים תוך 8 ביום).
    רופאי המשפחה בדקו את האזניים,גרון,איבן המין,והראש והם טוענים שהכל בסדר ושמדובר בגזים.
    גזים גורמים לאי נוחות ולבכי של מס' שעות מצומצם ביום,לרוב בזמן קבוע.
    הבן שלי צורח מהבוקר עד הלילה ומתפתל מכאבים שהוא לא מסוגל להתמודד איתם.
    אני כואבת ובוכה לא בגליי,ובגלל חוסר השעות אלאא בגלל הבן שלי שסובל כל כך.
    אנשים שרואים אותו אומרים לי שזה פשוט לא נורמלי,שהם לא ראו בכי כזה של סבל שנמשך כל כך הרבה זמן.
    אחותי-אם לשלושה ילדים שהקטן בניבם בגיל בני אומרת לי שהקושי שלה בגידול שלושה ילדים קטנים זהה לקושי שלי בגידול אחד,שהיא לעולם לא ראתה דבר כזה.
    הרופאים אומרים לי שמדובר בגזים ונצאס לי לשמוע את זה,
    כי אני ידעת שיש פה משהו מעבר,גזים לא גורמים לכאבים כל כך חדים ובלתי נסבלים וארוכים.
    בבקשה תעזור לי,אני לא יכולה לראות את הילד שלי סובל כל כך הרבה עם כאב שהוא לא יודע איך מתמודדים איתו.
    קבעתי לו תור לרופא אף אוזן גרון לעוד יומיים לראות אם יש משהו שרופא המשפחה פספס.
    מה דעתך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן חודשיים סובל מאוד מרגע לידתו - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    21/09/2011

    שלום ענת.
    הייתי מנסה להחליך לכלכלת אנפמיל AR, ואם לא - אז הוספת זנטאק (נגד חומציות), זה בשל התיאור של הפליטות שהופיעו לאחר לידתו. הכלכלה הנוכחית עדיין יכולה לעלות לושט ולהציק לו שם.
    ילד הסובל מאי שקט מציג בעיה קשה, כי צריך לחפש את הסיבה, והוא לא עוזר לנו לגלות מה מציק לו... רוב הפעמים הסיבה היא פשוטה - במקרה שלך אני הייתי מחפש לכיוון של רפלוקס, ומטפל בזה. ואם אין שיפור - מגיע לו בירור גדול יותר, בעיקר בדיקת רופא ילדים בזמן התקף של אי שקט.
    ומשם - יש עוד אינספור מקומות לחפש בהם, בדיקת אוזניים, בדיקת קרניות העיניים, בדיקת שתן ועוד ועוד...
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חום אחרי חיסון
    טל
    20/09/2011

    שלום, בתי בת שנה וחמישה חודשים, חוסנה נגד חצבת, אדמת, חזרת ואבעבועות, לאחר ארבעה ימים עלה החום ל-38.5 בערך וכבר חמישה ימים היא עם חום שעולה בעיקר משעות אחה"צ אל תוך הלילה, היום הגיע כבר ל- 39.5, האם הגיוני שזה מהחיסון או שכדאי לבדוק? היא גם מאוד חסרת שקט - האם זו תופעת לוואי נורמלית? תודה רבה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חום אחרי חיסון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חום אחרי חיסון - תגובה

    פרופ' יצחק לוי
    21/09/2011

    החום אחרי החיסון שהזכרת מופיע בממוצע אחרי 7-10 ימים וללא אחרי 4 ימים. אם כי תיאורטית גם יכול ליהיות.
    לכן הייתי מציע להבדק בכל מיקרה.
    תודה
    ד"ר איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקיצות
    טל
    19/09/2011

    שלום דר', בתי בת שנה וחצי, מאוד מאוד רגישה לעקיצות - מתנפחת בעיקר באזור המצח והעיניים ולעיתים מקבלת אנטיביוטיקה בשל כך. אנו גרים בסביבה כפרית כך שיש המון יתושים וכשאני יוצאת איתה אני פשוט היסטרית... אני חוששת למרוח לה סנו די על הפנים כי הבנתי שאסור. קניתי בסופר פארם משחה טבעית של ציטרונלה ומרחתי לה את הפנים, אך לצערי - חטפה מס' עקיצות בפנים למרות שהרוקח הבטיח הרים וגבעות... מה עושים?? אני אובדת עיצות, מה מותר למרוח על הפנים להגנה ומה באמת יכול לעזור?? תודה רבה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עקיצות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה!!!!!!

    טל
    19/09/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עלאדבר :)

    ד''ר אבישי קרן
    19/09/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינה על הבטן
    טלי
    19/09/2011

    שלום! לא יודעת אם השאלה מתאימה לפורום זה, אבל חייבת לשאול... בני בן חודש וחצי, סובל בלילות מגזים, וכאשר ישן על הבטן, הוא ישן (וגם אני) הרבה יותר טוב. אני יודעת שהוראות משרד הבריאות הן להשכיב על הגב, למרות שישנם הרבה מחקרים סותרים. אשמח לשמוע את עמדתכם. תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שינה על הבטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינה על הבטן - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    19/09/2011

    גל שלום.
    מנסיוני כאבא ל 5 ילדים, אני מסכים בהחלט שילדים ישנים טוב יותר על הבטן, פחות מתעוררים, ושנתם עמוקה יותר.
    מתוך המחקר הרפואי ידוע ששכיבה על הבטן היא הסיבה המרכזית והעיקרית למוות בעריסה. בשנת 1992 יצאו האמריקאים בפרסום הנקרא "BACK TO THE BACK" או כפל מילים דומה אחר... אשר החזיר את המודעות של ההורים להשכיב את תינוקם על הגב, כהגנה מפני מוות בעריסה. עם הכנסת שינויים אלה לטיפול בתינוקות נראתה ירידה משמעותית בשכיחות של מוות בעריסה בארה"ב.
    ואכן זו ההמלצה הרפואית הנכונה.
    אני חושב שבגיל הצעיר, עוד לפני שהתינוק יודע להתהפך לבד, רצוי להשכיב על הגב. לעיתים אפשר להתחיל את השינה על הבטן (ככה הילד נרדם בקלות) ואז להעבירו מאוד בעדינות (מאוד!) לגב. ולקוות שלא יתעורר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקיצות
    טל
    19/09/2011

    שלום דר', בתי בת שנה וחצי, מאוד מאוד רגישה לעקיצות - מתנפחת בעיקר באזור המצח והעיניים ולעיתים מקבלת אנטיביוטיקה בשל כך. אנו גרים בסביבה כפרית כך שיש המון יתושים וכשאני יוצאת איתה אני פשוט היסטרית... אני חוששת למרוח לה סנו די על הפנים כי הבנתי שאסור. קניתי בסופר פארם משחה טבעית של ציטרונלה ומרחתי לה את הפנים, אך לצערי - חטפה מס' עקיצות בפנים למרות שהרוקח הבטיח הרים וגבעות... מה עושים?? אני אובדת עיצות, מה מותר למרוח על הפנים להגנה ומה באמת יכול לעזור?? תודה רבה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עקיצות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקיצות - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    19/09/2011

    שלום יונית. קודם כל - אל תאמיני למי שמבטיח לך הרים וגבעות. בדרך כלל תתקלי במערות ובקעות...
    הטיפול המניעתי הוא מניעה מכאנית (רשתות לחלונות, שרוולים ארוכים בלילה) ומשחות. בחיפוש מהיר באינטרנט (אני לא מעוניין לפרסם אף מוצר) תמצאי הרבה מוצרים המתאימים לילדים מעל גיל חצי שנה. אף טיפול לא יעיל ב 100%. אבל שילוב של המניעה הפיזית (כובע, שרוולים, רשתות) ומשחות שונות יכולים להועיל.
    אני יודע שיש רופאים שממלצם גם אל טריבמין (שילוב של מספר ויטמינים ממשפחת B) שיכולים להבריח יתושים. ויש דברים טבעיים נוספים, לא בהכרח מוכחים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקיצות
    טל
    19/09/2011

    שלום דר', בתי בת שנה וחצי, מאוד מאוד רגישה לעקיצות - מתנפחת בעיקר באזור המצח והעיניים ולעיתים מקבלת אנטיביוטיקה בשל כך. אנו גרים בסביבה כפרית כך שיש המון יתושים וכשאני יוצאת איתה אני פשוט היסטרית... אני חוששת למרוח לה סנו די על הפנים כי הבנתי שאסור. קניתי בסופר פארם משחה טבעית של ציטרונלה ומרחתי לה את הפנים, אך לצערי - חטפה מס' עקיצות בפנים למרות שהרוקח הבטיח הרים וגבעות... מה עושים?? אני אובדת עיצות, מה מותר למרוח על הפנים להגנה ומה באמת יכול לעזור?? תודה רבה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עקיצות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקיצות - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    19/09/2011

    ניתנה תשובה. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבסס חוזר לאחר ניקוז
    אסף
    19/09/2011

    שלום רב.בני בן חודשיים ועבר לפני שלושה שבועות ניתוח לניקוז אבסס בכניסה לרקטום. בשבועות שלאחר הניתוח ביצענו שטיפות באזור ושמרנו על הגיינה, וזאת בנוסף לאנטיביוטיקה אוגמנטין לחמישה ימים. כעת (שלושה שבועות לאחר הניקוז) הרגשנו ברקטום מן "גולה", כאילו המוגלה חוזר לאחר שהחתך נסגר. הייתכן שהאבסס חזר או יכול להיות שזהו הפברין מתחת לעור??? (ברצוני לציין שרופא ילדים טען כי זהו פברין). תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אבסס חוזר לאחר ניקוז

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבסס חוזר לאחר ניקוז - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    19/09/2011

    שלום רב.
    יכול להיות שמדובר ברקמת חיבור (הכוללת פיברין), ויכול להיות שמדובר באבצס חוזר. האם כואב לו כאשר נוגעים שם? אם לא - אז הטיפול ללא שיני וכולל מים וסבון ותו לא. אבצס רקטלי בגיל זה נפוץ, ולא תמיד דושר טיפול אנטיביוטי/ניקוזי.
    רפואה שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ףף
    מריאנה
    18/09/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ףף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ףף - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    18/09/2011

    לא יכולתי לנסח את זה טוב יותר... את צודקת בהחלט. :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הליכה
    אורי
    18/09/2011

    שלום רב,

    בתי בת 9.5 חודשים יושבת בצורה יציבה, מנסה להתרומם משכיבה לישיבה, זוחלת רק לאחור ולא עומדת.
    מה עלי לעשות כדי לקדם את עניין התנועה שלה? אולי יש תרגילים העוזרים לקדם זאת? האם שימוש בהליכון יכול לעזור או להזיק?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הליכה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הליכה - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    18/09/2011

    אורי שלום.
    אני רוצה להתייחס לשאלה "מה עלי לעשות כדי לקדם את עניין התנועה שלה", ולשאול אותך "למה עליך לעשות משהו כדי לקדם את עניין התנועה שלה"? האם אתה חושש שיש בעיה נוירולוגית או חולשת שרירים שתמנע ממנה להשיג את יכולת העמידה וההליכה בכוחות עצמה? - אם כן, רצוי לפנות לבדיקה אצל רופא... ואם לא.. אז היא לא בתחרות עם אף אחד. ותאמין לי שהיא תצליח לעמוד על רגליה ללכת ולרוץ ולרקוד גם אם לא תעשה דבר כדי לקדם אותה.
    תהנה מזה שיש לך תינוקת מתוקה, ותהיה מאושר מכל התקדמות שלה בחיים. תראה שהיא תתקדם גם ללא התערבות.

    בנוגע לשאר שאלותך - אין תרגילים שמקדמים, יש תרגילים שמחזזקים את השרירים ושומרים על טווחי תנועה. אני לא ממליץ על הליכון. תן לה להתפתח בקצב שלה.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אדמומיות בגרון
    שואלת שאלה
    17/09/2011

    בתי בת 11 חודשים. לפני כמה ימים הלכתי איתה לרופאת ילדים כי הייתה קצת חולה. היא בדקה את הגרון ואמרה שהיא רואה קצת אדמומיות, ללא דלקת,ולכן לא נתנה אנטיביוטיקה.מאז-והאמת שאפילו לפני שהלכנו לרופאה-הילדה לפעמים נוגעת בידיים בגרון שלה, כאילו "מגרדת" בגרון..
    האם יכול להיות שהנגיעה בגרון מעידה על כאבים?היא לא נתנה לי משהו ננגד זה,ואני לא יודעת עד כמה זה באמת גרוע..אם זה לא יכול להחמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אדמומיות בגרון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אדמומיות בגרון - תגובה

    פרופ' יצחק לוי
    17/09/2011

    ייתכן מעט כאב או גירוי
    סבלנות יומיומיים יעבור לבד
    שלך
    ד"ר איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העניין הוא

    שואלת שאלה
    17/09/2011

    שהנגיעות האלה בצוואר נמשכות כבר 3 ימים בערך..אני לא רוצה לחזור לרופאה סתם..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הופעת נקודות שחורות על הפני
    רוני
    15/09/2011

    יש לי בן בן שבועיים וחצי ואתמול הבחנתי בכמה נקודות שחורות קטנות מאוד מאוד. שתיים מעל השפה אחת ליד העין ועוד שתיים על המצח. חשבתי תחילה שזה ליכלוך אך זה לא ירד. אציין שוב שהנקודות קטנות מאוד מאוד כמו הגודל של הנקודות השחורות בגלידת וניל או אפילו קטן יותר. האם זה נורמלי? האם יש משהו שעלי לעשות? לגשת לרופא עור או רופא ילדים? האם זה מדאיג?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הופעת נקודות שחורות על הפני - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    15/09/2011

    יש מספר פריחות הקיימות בתינוקות, נפוצות ולא מסוכנות, ומופיעות בשל רמת ההורמונים הגבוהה שיש להם (למעשה... כמו של אשה בהריון), כי התינוק חשוף תקופה ארוכה להורמונים של אמא שלו.
    הפריחה יכולה להראות כמו אקנה (חצ'קונים בלשון העם) של מתבגרים/ות.
    בכל מקרה - כדאי לפנות לבדיקת רופא, שיוודא שאכן זה המצב.
    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת

    רוני
    15/09/2011

    תודה על תשובתך אך הנקודות הללו לא נראות כמו חצ'קונים אין מוגלה או אודם סביבם אלא רק נקודות קטנות מאוד מאוד בצבע שחור . האם זו עדיין יכולה להיות הפריחה עליה אתה כותב ללא אודם, מוגלה או נפיחות?
    האם צריך לפנות לרופא באופן דחוף?


    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    15/09/2011

    בהחלט יכולה להיות אותה פריחה... בכל מקרה - רצוי בדיקת רופא ילדים, לא דחוף (אל תרוצו למיון...), אפשרי מחר בבוקר, שתכנסו לשבת רגועים.
    שבת שלום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקות מעבדה
    אפרת
    15/09/2011

    בתי בת שנה וחצי ואלו בדיקות הדם האחרונות שלה:
    לימפוציטים 63
    וGPT 60
    מה הדבר מעיד?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות בדיקות מעבדה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקות מעבדה - תגובה

    פרופ' יצחק לוי
    15/09/2011

    צריך לראות את כל הבדיקות כדי לייעץ
    תודה
    ד"ר איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צהבת לתינוקת בת 6 שבועות
    מירב
    14/09/2011

    ביתי השתחררה מבית החולים עם צהבת ברמה 4 ואחריט שבוע עלתה הרמה ל7 היום הרמה היא 10 ותפקודי הכבד הם 60 האם יש איזה שהיא סכנה לפגיעה בכבד או ש/הצהבת תעלה י0ותר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צהבת לתינוקת בת 6 שבועות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צהבת לתינוקת בת 6 שבועות - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    14/09/2011

    שלום רב.
    אחת מהשאלות החשובות ביותר כאשר יש בילירובין גבוה, הוא מה הערך של הבילירובין הישיר (המצומד). יש לבדוק בבדיקות המעבדה total bilirubin (שזה סך הכל, הערך אותו את מציינת) ואת ה conjugated/direct bilirubin. אם ערך זה גבוה - יש כמובן צורך לברר את הבעיה בצורה דחופה,
    כמובן, שיש לבדוק דברים נוספים, כמו תרבית שתן, תפקודי בלוטת התריס, G6PD, משטח דם, סוג דם של התינוקת ושלך, קומבס... ועוד. אין לי ספק שרופא הילדים שלך יודע לבצע את עבודתו נאמנה, וידע איך להתקדם בבירור. אני מניח שאת רוב הבירור הוא כבר ביצע קודם לכן.
    אנא גשי לרופא הילדים לברר שהכל בוצע.
    רפואה שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פריחה
    אולג
    14/09/2011

    בוקר טוב!לבת שלנו יום אחרי הלידה התחילה פריחה.בבית חוליפ אצרו שזה יעבור ועכשיו קבר שבועיים שזה לא עובר וגם מתגבר.הפריחה בכל הגוף בצורה כמו בפנים בתמונה.יש לנו תור לרופא לשבוע הבא רק.יכוליות שזה מסימילאק?אולי בינטיים אפשר לנסות להחליף מזון?(אמא לא מניקה)תודה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פריחה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פריחה - תגובה

    פרופ' יצחק לוי
    14/09/2011

    מזל טוב גדול
    אין צורך להחליף פורמולה
    מדובר בפריחה מוכרת וידועה בתינוקות
    סבלנות זה יעבור תוך זמן קצר ללא כל טיפול
    שלך
    ד"ר איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת 11 חודשים
    שואלת שאלה
    13/09/2011

    בעיצומו של צינון די חזק+חום (היום אחה"צ נמדד 38 מעלות)
    נתתי נורופן, ושמתי טיפות של מי-מלח באף, וגם אדים.
    מיותר לציין כי קשה לה לנשום בגלל האף-ולכן גם קשה לה לישון..היא בוכה המון,ונראה לי שזה גם בעיצומו של תהליך בקיעת שיניים, כי היא משפשת חזק מאוד את המוצץ בתוך הפה על החניכיים.

    מה עוד ניתן לעשות על מנת להקל עליה?
    היא גם בקושי שתתה את התמ'ל בערב, 30 מ"ל בלבד, ולא מוכנה לקחת יותר.

    אני ממש בוכה יחד איתה...
    האם יכול להיות קשר בין הצינון לחום ולבקיעת שיניים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת 11 חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת 11 חודשים - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    13/09/2011

    להשואלת שלום רב.
    זה מאוד מתסכל לעשות הכל... ולגלות שהיכולות שלנו מוגבלות. חום, צינון, תיאבון ירוד, אי שקט... הכל חלק ממחלה ויראלית של דרכי אויר עליונות. הדרכים לעזור הן ע"י הורדת החום כאשר הילדה מרגישה רע (זה לא הכרחי אם היא מרגישה טוב בנוכחות חום), מי מל חלאף (או בשפריצר/טפטוף לאף, או באינהלציה של מי מלח), והאכלה במנות קטנות, עדיף מייד לאחר האינהלציה של מי המלח, אז דרכי האויר פתוחות, וקל יותר לאכול ובמקביל לנשום.
    לגבי הקשר בין כך לשיניים... למרות שהורים רבים מוכנים להשבע שיש קשר בין חום להנצת שיניים (ואני הורה ל 5 ילדים... ואני מצטרף בתחושה לקישור הזה בין חום לשיניים), לפחות לפי המחקר הרפואי, ולפי מאמר שיצא ממש חם מהתנור בחודש הזה בPEDIATRICS (עיתון רפואי רציני ומכובד) - אין קשר בין הנצת שיניים לחום. דבר זה נאמר בעיקר כדי שהורים (ורופאים!) יקחו לתשומת ליבם שאם מגיע לבדיקה ילד עם חום, ובמקביל הנצת שיניים... שלא ייחסו את החום להנצת השיניים, מחשש שיפספסו סיבה אחרת משמעותית אשר היא הגורמת לחום.
    בסופו של דבר... הזמן עושה את שלו... ומחות ויראלית של דרכי אויר חולפות תוך כ 7 ימים.
    רפואה שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ראשית רוצה להודות

    שואלת שאלה
    13/09/2011

    לך על תשובה מפורטת..תודה רבה!
    אכן זו תחושה מתסכלת במיוחד,לאור העובדה שאני מוצאת את עצמי אובדת עצות אל מול הבכי שלה פתאום לאחר שעה של שינה בלי יכולת להרגיע..כואב לי שאני לא יכולה כ"כ להקל.
    לגבי האוכל-והעיצה לתת אחרי המי מלח-העניין הוא שהיא לא מוכנה לאכול בכלל..הערב אכלה רק 30 מ"ל ולא מוכנה להמשיך..וניסיתי עוד פעם-פעמיים אך ללא הצלחה

    מפחדת שתתייבש,לאור 2 ביקורים שהיו לנו בחודשים האחרונים במיון+"טרם"..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ראשית רוצה להודות - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    15/09/2011

    היי.
    אם היא מסרבת לאכול, או אוכלת כמויות קטנות מאוד, צריך לבדוק שאכן היא לא מתייבשת. האם היא נונת שתן בטיטול? האם יש לה רוק בפה? דמעות מהעיניים? אם יש ירידה או היעדר של נוזלים אלה - זה סימן להתייבשות. במקרה זה לעיתים אין ברירה ויש צורך לקבל נוזלים דרך הוריד.
    לפני שמגיעים למצב הזה, להשתדל לתת את האוכל טיפין טיפין, כל פעם קצת, והכי טוב, לאחר ניקוי ההפרשות מהאף.
    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום