מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חיסונים לגיל שנהנני19/08/2011
ערב טוב,
אודה לעצתך בעניין חיסונים לגיל שנה.
1. האם כדאי לפצל את החיסונים ל-3 פעמים? (3 דקירות ביום נראה לי מוגזם).
2. מהם תופעות הלוואי והאם הם מופעים מיד לאחר החיסון או לאחר כמה ימים??
רב תודות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיסונים לגיל שנה - תגובה
פרופ' יצחק לוי20/08/2011אין צורך לפצל
ייתכן חום או פריחה כעבור 7-10 ימים מהחיסון MMR של גיל שנה
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לימפהאיה19/08/2011
שלום דוקטור, האם בלוטת לימפה מוגדלת בצוואר שהתקשתה (אצל תינוק בן שנה וארבעה חודשים) היא בהכרח סממן מדאיג? (בנוסף יש עוד שתי בלוטות נפוחות אך רכות). מודה לך מאוד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך שאלה - לימפה
איה20/08/2011אציין כי הבלוטה נמצאת מעל עצם הבריח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה - לימפה - תגובה
פרופ' יצחק לוי20/08/2011חשוב לראות אם היא רכה, ניידת, כואבת, אדומה וכו
וכן מה גודלה ומעקב
כולל ספירת דם
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלימפה - תגובה
פרופ' יצחק לוי20/08/2011בדרך כלל לא אך יש צורך לבדוק לפני שמגיעים למסקנות
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טבור מדמםטלי19/08/2011
שלום!
בני בן שבועיים, גדם הטבור לא נפל, אך הוא "תלוי" ולאחרונה החל לדמם. (הדימום החל לאחר שאחות טיפת חלב ניקתה את הגדם עם קיסם ואמרה גם לנו לעשות זאת), מאז הגדם מדמם ואף ישנו ריח לא נעים באיזור הלח.
האם הדבר תקין?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טבור מדמם - תגובה
ד''ר אבישי קרן19/08/2011גל שלום.
גדם הטבור יכול לנשור עד גיל חודש. מעבר לכך יש סיבה רפואית לבדוק מדוע טרם נשר. מומלץ לנקות את האיזור עם חומר חיטוי גם בתוך הטבור, כמובן - בעדינות, כדי לא לפצוע אותו). עושים זאת עם קיסם של אזניים, ו"מגלגלים" אותו מתחת לגדם הטבור, מכל הכיוונים.
אם יש ריח לא נעים - זה דורש בדיקת רופא כדי לראות שלא התפתח זיהום עורי, הנקרא אומפליטיס.
רפואה שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תודה לד"ר אבישי קרןצביה18/08/2011
בקשר לתשובתך על שאלתי לגבי אוריאופלסמה חיובי מ17.8
חן,חן לך על התייחסותך ותשובתך המהירה העיניינית והמקצועית עזרת לי מאוד.תבורך!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תודה לד"ר אבישי קרן - תגוב
ד''ר אבישי קרן18/08/2011בבקשה :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוקת בת 7 חודשים מתעוררת בלילהמירב18/08/2011
בתי בת ה7 חודשים התחילה בשבוע האחרון להתעורר כל לילה. זה חריג מכיוון שמהיום שנולדה ישנה לילות מלאים בלי צורך לאכול במהלך הלילה.
התחלתי לתת לה מטרנה בתוספת דייסת אורז לפני השינה על מנת שהאוכל יהיה סמיך יותר ומשביע, אבל זה נראה שזה לא עוזר.
היא מתעוררת פעמיים בלילה ובוכה בכי חזק ורק הנקה/בקבוק מרגיעים אותה.
מה ניתן לעשות? מה יכול להיות שמפריע לה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוקת בת 7 חודשים מתעוררת בלילה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר18/08/2011עם סיפור כזה הייתי חושד ב:
אוזניים
שיניים
תולעים
כדאי בדיקת רופא
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בת 3 חודשים-הקאה פעם ראשונהדין18/08/2011
שלום וברכה,
אתמול היה לי חום גבוה (וחולשה בכל הגוף) שירד תוך כשעתיים בעזרת אקמול.
בשל החולשה ,בעלי נתן לביתי "מטרנה" בסביבות 03:30 לפנות בוקר.
ב-05:00 לפנות בוקר הנקתי אותה .
ב-06:45 היא התעוררה וגילינו שהמזרון רטוב ולא הבנו מדוע ,חשבנו שזה שתן אך זה לא היה באיזור המתאים.
לאחר שהרמנו אותה מהמיטה היא הקיאה פעם אחת ,נתנו לה מעט מעט מעט מים עמ"נ לסתור מעט את החומציות ואז כחלוף כ-5 ד' היא הקיאה שוב.
עשינו לה אמבטיה ומאז היא לא הקיאה שוב ,והיא נרדמה די מהר .
אין לה חום ובין הקאה להקאה היא חייכה אלינו.
האם עלינו לגשת לרופאת הילדים או להמתין ולראות אם יהיו סימנים מחשידים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בת 3 חודשים-הקאה פעם ראשונה - תגובה
ד''ר אבישי קרן18/08/2011שלום רב.
לא ציינתם אם זוהי הפעם הראשונה/השניה שהילדה נחשפה למטרנה (חלבי?) או אם היא ניזונה בנוסף על ההנקה ממטרנה באופן קבוע.
על הקאה אחת או שתיים, ללא הופעה של חום, ועם התנהגות תקינה של הילדה - ניתן לחכות ולעקוב בבית מה קורה. אם יופעו הקאות נוספות או שינוי בהתנהגות של התינוקת, או חום - יש לפנות לבדיקת רופא. רפואה שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפעם שניה לדעתי אולי אולי שלישית
דין18/08/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפעם שניה לדעתי אולי אולי שלישית - תגובה
ד''ר אבישי קרן18/08/2011אם כן, יש לציין זאת לפני רופא הילדים כאשר תביאו את הילדה לבדיקה... קיימת אפשרות שהקאה זו היא חלק מתגובה אלרגית לחלב. תגובות אלרגיות יכולות להופיע בצורות רבות. המוכרות יותר הן פריחה, גרד... המפחידות יותר הן קוצר נשימה, התנפחות של הפנים והלשון... אבל קיימות גם תגובות פחות מוכרות כמו של מערכת עיכול המתמודדת עם מוצר אליו היא אלרגית, לעיתים בהקאות, לעיתים בסימני דם בצואה.
אנא ידעו את רופא הילדים בנוגע לאירוע הזה, וודאי אם אירוע כזה יחזור לאחר חשיפה נוספת לחלב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפילה ממיטת ההורים של תינוקתיוסי פישר17/08/2011
הבת שלי בגיל כמעט 9 חודשים נפלה בעת שישנה את שנת הלילה שלה,מהמיטה שלנו.ניגשנו מיד ואישתי הסתכלה ולא מצאה שום סימן כלשהו.מאז ועד רגע זה עברו בערך כשעתיים וחצי ותודה לאל אין איזה תופעה חריגה.שאלתי היא,האם צריך בכל זאת איזו בדיקה או התייחסות מיוחדת?תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפילה ממיטת ההורים של תינוקת - תגובה
ד''ר אבישי קרן18/08/2011שלום רב.
בגיל זה מקובל לפנות למיון לצורך השגחה במסגרת רפואית, של כ 6 שעות. כל זאת כמובן כאשר אין סימנים חיצוניים לחבלה, אין הקאות, אין חסר נוירולוגי בבדיקה פיזיקלית, ואין ירידה ברמת ההכרה של התינוקת.
לאחר השגחה של כ 6 שעות, עם מעקב אחר סימנים חיוניים (דופק ל"ד) ומצב הכרה תקין של הילדה - ניתן לשחררה לביתה עם המשך השגחה צמודה של ההורים ותשומת לב לשיניים במשך עד 24 שעות מרגע החבלה. כל זאת, מחשש לדימום תוך גולגולתי.
(מידע זה מבוסס על פרוטוקול טיפול ומעקב של מיון בית חולים שניידר).
אנא פנו טלפונית למוקד טלפוני של קופת החולים שלכם.
בהערת ביניים אציין שתינוקות אינם אמורים לישון במיטה של הוריהם. זה עלול להיות מסוכן להם.
רפואה שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר תיאבון בעקבות חיסוןג17/08/2011
שלום,
הקטנצ'יק שלי קיבל חיסון של 4 חודשים ביום שני. יום שני בערב ויום שלישי היה לו חום של 37.8 אך היה לו תיאבון בריא.
היום, יום רביעי, אין לו כבר חום אבל כלל אין לו תיאבון. אכל מחצית מהכמות שהיה אוכל בזמן זה.
השאלה שלי היא האם חוסר תיאבון זו תופעת לוואי מוכרת לחיסונים? אם כן, כמה זמן צפוי להימשך? ואם לא, מה עושים?
חשוב לציין, הוא לא מיובש- הוא שמח ומאושר ועושה פיפי (אומנם צהוב, אבל עושה)
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוסר תיאבון בעקבות חיסון - תגובה
ד''ר אבישי קרן17/08/2011שלום רב.
בגיל 4 חודשים מקבלים שילוב של מספר חיסונים: המחומשת + מנה שניה של רוטה (דרך הפה) + מנה שניה של חיסון לפנאומוקוק. כמובן שיש שילוב של תופעות לוואי של כל אחד מהחיסונים. התופעת הלוואי השכיחה ביותר היא אדמויות ונפיות איזור הזריקה. מעבר לכך יכול להופיע חום סביב 38-38.5 ביומיים שלאחר החיסון. בכ 20% מהמקרים עלול להתפתח אי שקט, וחוסר תאבון לכמה ימים.
את מתארת שהקטנצ'יק נותן שתן והוא שמח, שזה ודאי דבר טוב..
חוסר התיאבון אמור לעבור לבד תוך 1-2 ימים... עוד קצת סבלנות. אם חוסר התיאבון מוביל אותו להיות יבש (טיטולים יבשים) או אפאטי - יש צורך לגשת לבדיקה אצל רופא הילדים. בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוריאופלסמה חיובינירה17/08/2011
בת 21 .בצעתי בדיקות למחלות מיו וכן בדיקת STD בשתן ,על מנת להיות רגועה אחרי מערכת יחסים ,שהיתה לי.בבדיקות הכל תקין .פרט לאוריאופלסמה חיובי בשתן.יש לציין שאין לי סימפטומים או תלונות. הרופאה שלי אמרה, שאין צורך בטיפול אם אין סימפטומים ושזהו חיידק שכיח באוכלוסיה. שאלתי:
1)האם יש צורך בטיפול למרות שאין לי תלונות?
2)מהו הטיפול?
3)האם הטיפול עוזר?
3)איני בהריון ,אך רוצה לשאול ,האם אוריאופלסמה חיובי ,לא מטופל עושה בעיות בפוריות
או ,זהומים,סיבוכים בכלל לאשה ,או בעיות ליילוד, שנולד לאמא שיש לה אוריאופלסמה חיובי לא מטופל?
המון תודה על העזרה!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוריאופלסמה חיובי - תגובה
ד''ר אבישי קרן17/08/2011שלום נירה. למרות שחלק משאלותייך מיועדות לפורום של "גדולים" (את בת 21!!!), אענה לשאלותייך אחת לאחת, וביחוד אתייחס לשאלתך האחרונה, שבכל זאת משיקה לטיפול בתינוקות...
את מתארת מצב של בקטראוריה אסימפטומטית (= צמיחה של חיידק בשתן ללא סימפטומים/תלונות של צריבה או כאב במתן שתן או דחיפות/תכיפות במתן שתן או בריחת שתן). במצב זה אין צורך לטפל באנטיביוטיקה, וניתן לטפל ע"י התפנות תכופה בשירותים, שתייה מרובה של מים שמירה על הגיינה ושתייה של מיץ חמוציות.
רק במצב אחד יש צורך לטפל בבקטראוריה אסימפטומטית באנטיביוטיקה, וזה כאשר את בהריון, וזאת כדי למנוע לידה מוקדמת/פגות/הפלה.
רפואה שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק ישנוניטלי17/08/2011
שלום רב!
יש לי תינוק מקסים ובריא, בן שבועיים, ניזון מהנקה בלבד ושוקל כ3200 קג בערך (עולה יפה מאז השחרור).
במהלך היום (והלילה) אם לא אעיר אותו, הוא מסוגל לישון 5-6 שעות ויותר ולא להתעורר לבד. האם עלי להעיר אותו או לאפשר לו לישון עד שיתעורר מעצמו?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוק ישנוני - תגובה
ד''ר אבישי קרן17/08/2011גל שלום.
מזל טוב! זה לוקח קצת זמן להכיר את התינוק החדש, ולכל תינוק יש אופי משלו... יש תינוקות שבוכים כל הזמן וצריכים "על הידיים" כדי להירגע, ויש תינוקות שאוכלים טוב, ואז ישנים בלי בעיות עם חיוך של מלאך. אני חושב שעד שתכירו אותו טוב (וזה עניין של עוד כמה ימים/שבועות) תעירו אותו לאכול אחרי 4-5 שעות. בהמשך תוכלו להיות איתו יותר נינוחים, ו"לזרום" עם הקצב שלו. כל זאת נכון אם אתם רואים שכשהוא מתעורר הוא עירני ושמח, יונק היטב, נותן שתן וצואה בטיטול, ומגיב למה שקורה מסביבו (ולא אפאטי). בטווח הארוך יותר - שהוא עולה במשקל. בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יציאות בכל האכלהקרן16/08/2011
שלום , נולד לי בן לפני 20 ימים לאחר השיחרור מבית חולים עברנו לסימלאק אדוונס תחילה הוא צרך כמות של 60 לפי הנחיות בית חולים ולאט לאט עלינו בכמות והיום הוא צורך כמות של 120 הינו כבר פעמיים בטיפת חלב לצורך שקילה והוא עולה יפה במשקל ויש לציין שהוא לא פולט אבל כמעט בכל האכלה יש לו יציאה רכה אפילו זהה לשילשול השאלה אם זה מצב תקין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יציאות בכל האכלה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר17/08/2011זה תקין
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נסיעה ברכב עם תינוק בן חודשיים,,,שיר16/08/2011
מה יכול לגרום לתינוק לאיבוד הכרה ,במהלך נסיעה ברכב ההורים,
כשהוא שוכב חגור בסלקל ?
האם זה קשור לזהום האוויר מהאוטו, שאותו התינוק נושם בשכיבתו בסלקל ?
והאם עלול להיגרם נזק לתינוק הקטן בן -החודשיים,
בשל טלטולי הרכב ,במהלך של שעה נסיעה מדי יום ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נסיעה ברכב עם תינוק בן חודשיים,,, - תגובה
ד''ר קווין שרייבר16/08/2011בד"כ הם נירדמים
זה לא איבוד הכרה
אם הוא ער ופתאום "נרדם" הייתי פונה לרפא ילדים
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קקי ירוקענת15/08/2011
שלום בני בן 7 וחצי חודשים, אוכל כבר מוצקים, ביומיים האחרונים הוא לא מוכן להכניס את הכפית לפיו וגם דייסות מבקבוק בקושי רב. היום עשה קקי ירוק כהה כמות די גדולה, בלי קשר ואולי עם נשלחנו היום לבדיקת דם כי הוא לא עולה ככ במשקל, עכשיו שוקל 6,700 נולד 3,100 מה זה יכול להיות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קקי ירוק - תגובה
ד''ר קווין שרייבר16/08/2011נשמע תקין
אין סיבה לדאגה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביגוד ראשון לתינוק שנולדלין15/08/2011
שלום,
אני בשבוע 37+ 5 ואני צריכה ללדת בכל רגע (היריון ראשון). רציתי לשאול לגבי הבגדים שאני מלבישה לתינוקת שלי שתיוולד. קניתי אוברהולים דקים מכותנה שרוול ארוך עם רגליות, השאלה שלי : מתחת לאוברהול ריכה להיות עוד שכבה ארוכה נכון? קניתי גופיות בשרוול ארוך להלביש לה מתחת לאוברהול.
כלומר, מלבישים לתינוקות שנולדו בחודש הזה שתי שכבות ארוכות דקות? גם בבית וגם בחוץ?
אודה לכם על ההסבר וסליחה על הבורות- זה היריון ראשון שלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביגוד ראשון לתינוק שנולד - תגובה
ד''ר קווין שרייבר16/08/2011ביגוד:
אני ממליץ על שיכבה אחת יותר ממה שנח לך
בשעה
טובה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיידק סלמונלהנורית15/08/2011
שלום רב,
בני בן שנה וחודש לאחר חום ממושך למעלה משבוע קיבל זינט ובדיקת צואה תרבית .
בבדיקת הצואה תרבית נמצאו SALMONELLA SPECIES
קיבל תרחיף דספטיל .
מצבו כיום ללא חום עם יציאות מרובות (לא שלשול דמי כמו שהיה) .
שאלתי היא האם יש צורך לחזור לבצע בדיקת צואה חוזרת לאחר שעבר שבוע ימים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיידק סלמונלה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר15/08/2011לדעתי, אין צורך (אבל יש רופאים שהוי שולחים עוד דגימה)
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)