פורום התפתחות הילד, התפתחות ילדים - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני, אתה, את....
    אוקסנה
    27/02/2010

    שלום. ילד בן 3.6 שנים. רק עכשיו למדנו שלי, שלו אבא, של אמא.....! איך ללמד אני, אתה, את, הוא....? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אני, אתה, את....

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כינויי גוף

    28/02/2010

    אוקסנה שלום,
    לא ברור לי למה את מתכוונת.
    ילדים לומדים שפה בצורה ספונטאנית, מתוך שמיעה.
    אם קשה לו ללמוד - יכול להיות שזה מפני שהוא שומע שתי שפות - אולי כדאי שתתייעצו עם קלינאית תקשורת.
    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך...

    אוקסנה
    28/02/2010

    שלום. זה נכון ילד שומע יותר מ - 2 שפות. בבית מדברים עברית ורוסית. יש לי בעיה איך לבסביר לו שהוץ משלו, שלי ,שלה, שלך..... יש גם אני, אתה, הוא, היא....? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כינויי גוף

    28/02/2010

    אוקסנה שלום,
    זה מאד קשה להסביר. לא צריך. הוא ילמד לבד מהעברית שהוא שומע. ייקח עוד קצת זמן. לא נורא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 4 חודשים - ידיים רועדות
    מיכל
    27/02/2010

    היי

    בני התינוק בן 4 חודשים אינו שולט בידיו. כשהוא בוכה הן "תלויות באויר", רועדות. הוא אינו מצליח להחזיק צעצוע ליותר ממס' שניות בודדות (היד נפתחת והצעצוע נופל).הוא מביא צעצועים אל פיו ומכניס אותם (אך ורק לשנייה - שתיים) ואז מוציא מהפה וזורק. כשאני מחזיקה צעצוע מול לפניו אז ממש קשה לו ונדרש ממנו מאמץ רב ע"מ להביא את הידיים לכיוון הצעצוע ולאחז בו, ולרוב הידיים יירעדו.
    כמו כן, אינו מנסה להגיע לצעצועים המונחים לצידו, וכשאני תולה לו צעצוע ב"אוניברסיטה" אז הוא חובט ן/מחזיק /מרשרש בו למשך מס' דקות בודדות ואז מאבד את הסבלנות ו"מתעצבן". באופן כללי נראה כי אינו אוהב לשחק בצעצועים באופן עצמאי אלא אם כן אנחנו מפעילים/מראים את הצעצוע. חשוב לציין כי יש לו תקשורת טובה - מעדיף לתקשר עם פנים אנושיות על פני משחק עצמאי בצעצוע.

    כשהוא מוחזק ללא תמיכת ראש (והוא מחזיק את ראשו יפה משלב מאוד מוקדם) אז הראש קצת רועד לו (דומה קצת לבובות הכלב שמניחים על ה"דשבורד" באוטו).

    האם הסיבה למתואר מעלה היא חוסר בשלות מע' העצבים וזה ייעלם עם הזמן?
    האם יש סיבה לדאגה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן 4 חודשים - ידיים רועדות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רעד

    ד''ר מיקי הר-גיל
    01/03/2010

    מיכל בוקר טוב
    צלמי את מה שאת מתארת , בשלב הראשון היתי מתיעץ עם רופא הילדים ובמידה ויש ספק פונה להערכה נוירולוגית.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה שאלתית
    יונית מטרסו
    26/02/2010

    תינוק שיש לו בעיות התפתחות [אכילה זחילה ישיבה ] וכו
    בסופו של עניין זה מסתדר תמיד נכון???
    השאלה נכון שזה רק מעיד על בעיות שהיו איתו בעתיד ???
    אשמח לדעת בכללי ,לא מכוון לשום תינוק ספציפי
    תודה
    יונית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה שאלתית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות התפתחות

    27/02/2010

    יונית שלום,
    זו בהחלט שאלה שאלתית, כיוון שאין לה תשובה ברורה. זה תלוי בכמה גורמים.
    למשל : ממה הבעיות נובעות : האם בגלל שהילד נולד פג ? בגלל שיש לו תסמונת גנטית מסויימת ? בגלל שהוא חולה ?
    כשיודעים מה סיבת הבעיות, אפשר לדעת טוב יותר, אם הן יחלפו, או אם יישארו.

    לצערנו, לא כל הבעיות מסתדרות תמיד, ויש בעיות שנשארות, לפעמים לשנים, כמו למשל ליקויי-למידה, או היפראקטיביות, ולפעמים - לכל החיים.

    מאחלת לכם ולכל בית ישראל כל טוב והרבה בריאות !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד בן 3.3 לא מרכיב פאזל
    תמי
    25/02/2010

    שלום,
    בני בן השלוש וקצת נולד מעט היפוטוני אך התפתח "לפי הספר". הוא ילד חברותי, בעל שפה עשירה, נטייה למשחקי דמיון ושימוש בחומרים שונים- חול, בצק, אפיה וכו'. בהיבט המוטורי, הוא מתקשה לתפוס כדור שזורקים לו ( לא מושיט בכלל ידיים) ובאופן כללי הוא פחות פיזי משאר הבנים בגן שלו ( באופן משמעותי). בנוסף, הוא לא מסוגל לחבר פאזל פשוט של 4-6 חלקים. הוא כן בונה מגדל בלגו אבל כאמור פחות מעדיף את המשחקים האלו
    האם כדאי לפנות לריפוי בעיסוק או לאבחון כלשהו?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד בן 3.3 לא מרכיב פאזל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קושי במוטוריקה עדינה

    27/02/2010

    תמי שלום,
    בהחלט כדאי לפנות לאבחון של מרפאת-בעיסוק. עד שתקבלי תור יעבור זמן מה, אך יתנו לך הדרכה על מה לעבוד עם הילד כדי לקדם אותו, וכיצד, ייתכן שישאירו אותו במעקב, וייתכן שיציעו טיפול. בהחלט כדאי. זה יגביר את ההנאה של הילד ממשחקים רבים, ויחזק את הדימוי העצמי שלו מול ילדים אחרים.
    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התפתחות שפה ותקשורת חברתית
    אביבית
    25/02/2010

    שלום
    בתי בת 2.5 כרגע לא מדברת רק הגהת מילים קצרות היא ילדה מאד עליזה וחיכנית רוקדת לצלילי מוזיקה אוהבת מוזיקה היא כרגע נימצאת באיבחונים אצל פסיכולוגית ומרפא בעיסוק
    אבל ליפעמים היא נימצאת בעולם משלה כשהיא רואה טלויזיה או משחקת במשחק אינה עונה לקריאותיי , אני לוקחת אותה פעם בשבוע לג'מבורי שם היא משחקת ורוקדת המון אבל שיש פעילות קבוצתית ביחד לא משתפת פעולה רציתי לומר שהיה לה בעית שמיעה עד גיל שנתיים שעקב זה עברה ניתוח כפתורים ומאז הניתוח השמיעה שלה טובה יותר אבל אין שינוי בשפה
    יש בנינו תקשורת כשהיא רוצה לשתות מגישה לי בקבוק שהיא רוצה לראות טלויזה היא מגישה לי את השלט
    רציתי לשאול האם יש לי לחשוש מאיבחון כשאני מספרת לאנשים שכנראה היא תהיה בגן שפתי
    הם שואלים יש שם ילדים אוטיסטים
    האם זה אוטיזם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התפתחות שפה ותקשורת

    25/02/2010

    אביבית שלום,
    לפי תיאורך, לא נראה לי שמדובר באוטיזם. ייתכן שהיא ילדה פחות חברותית, ולא משתפת פעולה בקבוצה, בגלל הקושי השפתי. ייתכן גם, שהיא ילדה ביישנית או מופנמת, ולכן אינה נפתחת בקלות במצבים של קבוצה.
    טוב שהיא עוברת אבחון, ואז תוכלי לדעת בדיוק איפה הקשיים שלה. וטוב שהיא תהייה בגן שפתי, שם יקדמו אותה בתחום השפה. לילדים עם אוטיזם, או בעיות תקשורת, יש גן נפרד.
    כל טוב, ונקווה שתתקדם במהירות !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעבר גן
    איתי
    24/02/2010

    שלום,
    בתי בת שנה וחצי נמצאת בגן טוב אך מרוחק ולכן אנו רוצים להעבירה לגן קרוב יותר בספטמבר. אך באותו זמן בדיוק יוולד לה אח קטן ולכן אנו פוחדים שהתאקלמות לגן חדש ולאח קטן באותו זמן איננה רצויה, במיוחד מכיוון שבתנו מעט מפונקת ורגילה להמון צומת לב.
    האם לדעתכם חשוב מאוד להימנע ממעבר גן בתקופת ההתאקלמות לאח קטן?
    תודה,
    איתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מעבר גן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעבר גן

    25/02/2010

    איתי שלום,
    נכון שמעבר גן והולדת אח הם שני משברים עבור ילד צעיר, וקשה להתמודד איתם, אבל ילד תקין ובריא מסתגל, ואין זה אסון.

    אפשר לחפש גם דרך לעקוף את החפיפה בזמן של שני השינויים : בדרך כלל, מתקיימים בגנים קייטנות בקיץ. כך, אפשר לרשום את הילדה לגן החדש ביולי, כדי שתשהה בו כבר בקיץ ותכיר את הגננת והילדים.
    כל טוב !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איחור התפתחות שכלית
    טלי
    24/02/2010

    שלום!

    אחי אמור להתחתן בקרוב ולארוסתו יש אח שיש לו בעיה שהיא איחור בהתפתחות שכלית הילד בן 8 אך שכל של ילד בן 6. רציתי לדעת אם זו בעיה תורשתית ההורים שלי מאוד חוששים.
    אשמח לקבל תשובה בהקדם תודה טלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איחור התפתחות שכלית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איחור התפתחותי

    ד''ר מיקי הר-גיל
    24/02/2010

    טלי ערב טוב
    ברוב המקרים הסיבה לאיחור התפתחות או לפיגור שכלי אינה ידוע, בחלק קטן מהמקרים האיחור קשור לסנדרום או מחלה נוירולוגית, ניתן לפנות ליעוץ גנטי שם נותנים תשובות מדויקת ואחוזי התורשה לרוב המחלה.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד בן שנתיים - מעבר לחו"ל
    מיכל
    23/02/2010

    שלום,
    יש לנו בן בן שנתיים, ואנחנו מתכוונים לנסוע לתקופה של שנה-שנתיים לצרפת.
    (כרגע הוא בגן בארץ, מגיל 8 חודשים, ומאוד טוב לו בגן. בחודשים האחרונים הוא מתחיל לדבר משפטים קצרים, בהתאם לגילו, בעברית, כמובן).
    אנחנו מתלבטים באיזה מסגרת לשים את הילד בצרפת ומתי..

    האפשרויות: מעון-יום (מעט ילדים, בדר"כ גננת אית,, שפה - צרפתית), או בב"יס בינלאומי (שבו ילדים החל מגיל שנתיים ועד גיל 12, בבי"ס מדברים יומיים בשבוע באנגלית, ויומיים בשבוע בצרפתית)
    כרגע השפה היחידה שהוא מבין היא עברית.

    האין זה יכול לבלבל ילד בגילו - 2 שפות חדשות במקביל? יומיים בשבוע שפה אחת ויומיים שפה אחרת, ובבית - עברית...?

    האם עדיף לשים אותו במסגרת כמו פעוטון, שבה מדברים רק צרפתית..?

    מבחינת מתי להכניס אותו לגן - בצרפת הבי"ס לא פעיל בחודשים יולי-אוגוסט.
    כנראה נגיע לצרפת במאי, אם הוא יתחיל במסגרת החדשה במאי - למשך חודשיים, ואז חודשיים בבית.. - ואז שוב התאקלמות מחדש בספטמבר.. - האם כדאי להמתין עם המסגרת החדשה עד ספטמבר הבא? או לא..

    נשמח גם לקבל מידע לגבי - איך להכין את הילד למעבר..
    מה לספר לו ואיך..

    תודה ויום טוב :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד בן שנתיים - מעבר לחו"ל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעבר לחו"ל

    24/02/2010

    מיכל שלום,
    קשה לענות לשאלותייך, זה מאד תלוי באפשרויות, ואני שואלת את עצמי, אם את באמת מכירה את כל המסגרות שאת מדברת עליהן כאן.
    מנסיוני האישי אוכל לומר לך, שצריך לראות את המקומות השונים "בעיניים", ורק אז אפשר לבחור : צריך להתרשם מהמקום, מהסדר, הנקיון, הגננות, היחס לילדים, וכו'.
    עניין השפה הוא בהחלט קשה, אבל גם יתרון - הילד ילמד בסופו של דבר עוד שפה, וזה רווח חשוב בחיים.
    זה בהחלט משבר לילד, אבל שוב - ילד מסתגל מהר יחסית, ובתוך חדשיים-שלושה הם מתחילים לדבר.
    לגבי הכנת הילד - אין מה להכין ילד בן שנתיים. יהיה לו מאד קשה להבין את ההסבר ולצפות את העתיד. אפשר להגיד לו שתיסעו, שתגורו בבית אחר וכו', אבל אל תתפלאי, אם המשבר לא ייחסך.
    חשוב בתקופה הראשונה להיות צמודים לילד, לא להשאיר אותו לבד, עד שיסתגל, ויבנה את תחושת הבטחון במקום החדש.
    כל טוב, בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ידים בפה
    אורית
    23/02/2010

    שלום.
    בני בן שלושה וחצי חודשים.
    מגיל חודשים וחצי החל להושיט ידים לפצים, אך בשבוע האחרון הוא כל הזמן מכניס את הידים לפה ולא מתעניין בכלל בצעצועים שאני מציעה לו.
    האם זה חולף?
    באיזה גיל אמורים להחזיק צעצוע ביד ולחקור אתו?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ידים בפה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ידיים בפה

    24/02/2010

    אורית שלום,
    זה הגיל שבו ילד מושיט ידיים לחפצים ומתחיל לאחוז בהם. עדיין לא לחקור. מאידך, זה גם הגיל שבו מגלים את הידיים, ואת הגוף, ולכן אולי הידיים "נודדות" לפה. בדקי גם אם אין איזה גרוי בפה, גם זה קורה לפעמים.
    המשיכי לעקוב וספרי לנו.
    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד משהו
    רוסה ט
    22/02/2010

    שלום אני כבר קבלתי יעיוץ עם אפשר עוד משהו עם יש לתינוקת או עובר יותר נכון triple x 47,xxx לא תיהיה לי בעיה כשתבלד אני תחילת חודש שבעי אין אני רק רציתי להיות בטוח באצמי בבקשה אין צורך להפסקת הריון אני אשמח מאוד עם תענה לי תודה מראש כל הסקירות שלי תקינות חלבון עוברי גם תקין אני קצת מבולבלת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עוד משהו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • XXX

    ד''ר מיקי הר-גיל
    22/02/2010

    רוסה ערב טוב
    ברוב המקרים בדכ אין בעיות.
    את צריכה לשבת עם המעורבים בדבר ולשמוע את דבריהם.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    רוסה ט
    23/02/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יגמילה מ"קקי"
    אילת
    21/02/2010

    ביתי בת ה-4 גמולה לגמרי מפיפי מגיל שנתיים וחצי,אך עדיין לא מצליחה
    לזהות את התחושה שהקקי מגיע ,רק אחרי שיצא היא אומרת שיש לה.מה עושים? האם יש מישהו מקצועי בקופה או פרטי שיכול לעזור לנו?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יגמילה מ"קקי"

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה מקקי

    22/02/2010

    איילת שלום,
    כרגע, אפשר לעזור לה ע"י הקפדה על הליכה לשרותים מיוזמתכם, בזמן התרוקנות קבוע, אפילו כמה פעמים ביום. נסו לברר מתי זה קורה לה באופן טבעי.
    יש שיטה גם לגרום לכך : לתת לילד מנה של מזון מגרה, כמו סובין, או מנת פירות, כך שזמן קצר אחרי כן תהייה יציאה. אז אפשר להפנות את תשומת לב הילד לתחושת הלחץ בבטן , ועל פי הטבעת, שמרגישים לפני יציאה.
    בסבלנות, בעבודה קבועה יום-יום, ובהיצמדות לשעות קבועות, היא תלמד, וההרגל יהפוך לקבע.
    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בכי לפני הרדמות- בן 4 חודשים
    מיכל
    21/02/2010


    שלום רב,

    בני בן ה-4 חודשים הפסיק לינוק לפני כחודש והיום ניזון מתמ"ל.

    כשינק היה נרדם בערב תוך כדי יניקה. היום אינו נרדם מבקבוק וצריך להרדים אותו. בוכה המון ובקול גדול בחלק של ההרדמות (וניסינו את כל השיטות: בעריסה עם "טפיחה-לחישה", על הידיים..).

    מדוע זה קורה, מדוע הילד בוכה מאוד לפני השינה?

    מה ניתן לעשות? איך משנים את הדפוס?

    אודה להתייחסות
    אימא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בכי לפני הרדמות

    22/02/2010

    מיכל שלום,
    תינוקות רבים בוכים לפני ההרדמות, כמו גם בעת רעב. ככל הנראה, הרגשת העייפות אינה נעימה, ומאד מבלבלת. לפעמים זה גם מצב שבין עירות לשינה, כשהשליטה בהתנהגות נמוכה יותר.
    אין צורך להיבהל מכך אם הילד בוכה. אפשר לנדנד אותו מעט, לעטוף אותו. כשהילד גדל, ולומד לזהות מצבים אלה, הוא מתארגן להרגיע את עצמו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק בן 3 חודשים מסתכל למעלה
    עירית
    21/02/2010

    שלום רב,
    בני בן 3 חודשים מסתכל מזה כחודש וחצי הרבה פעמים למעלה בלי שום סיבה, הוא אינו מזיז את הראש אלא רק את עיניו כלפי מעלה, ניסיתי לבדוק האם יש משהו אשר גורם לו להסתכל אחורה, אולם לא ברור לי על מה הוא מסתכל, כאילו יש שם איזה דברים שמעניינים אותו שאני איני רואה אותם...
    יש לציין כי הוא יוצר קשר עין ומחייך כאשר אני מצחיקה אותו, אולם אני היא זו שיוזמת את המשחק בינינו..
    אני מתחילה להיות מודאגת מהתופעה, יש לי בשבוע הבא תור לרופא עיניים..
    האם יש לי סיבה לדאגה..
    אציין גם שבני הוא ראשון מתאומים, נולד בשבוע 36+4 במשקל 1960.
    תודה רבה !!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק בן 3 חודשים מסתכל למעלה

    ד''ר מיקי הר-גיל
    22/02/2010

    עירית ערב טוב
    לפעמים אני נתקל בתופעה זו בעיקר בבית חולים שם התאורה חזקה , נסי לראות אם זה קשור לאור .
    נסי לגעת בו שזה קורה , ולראות שהוא מגיב ומפסיק את המבט , היתי מציע לך לספר על כך לרופא הילדים שלך . ולשמוע לעצתו בדכ שההתפתחות תקינה אילו תפעות חולפות .
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תיקון 0.69 לד"ר מיקי הר גיל
    נ
    21/02/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תיקון 0.69 לד"ר מיקי הר גיל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • CRP

    ד''ר מיקי הר-גיל
    21/02/2010

    נועה הי
    לCRP 0.7 מעט מוגבר נראה כמו איזה מחלה וראלית.
    בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 5 חודשים מיישר את רגליו בחוזקה
    שרי
    18/02/2010

    שלום,
    בני בן 5 חודשים התחיל בתופעה חדשה:
    כאשר אני מפשיטה אותו להחלפת חיתול הוא מיישר את רגליו בחוזקה וקשה לשכנעו לקפלן.
    יש סיבה לתופעה זו??
    תודה,
    שרי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טונוס השרירים

    ד''ר מיקי הר-גיל
    18/02/2010

    שרי שלום
    מתיכת הרגליים הינה תופעה שכיחה , אם ההתפחות הכללית תקינה אין צורך לעשות דבר , לעיתים יכול להצביע על טונוס מוגבר, בביקרו הבא אצל הרופא או בטיפת חלב התיעצי איתם.
    ערב טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום