מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לד"ר טוגנרייך שלוםסיגל24/01/2010
לד"ר טוגנרייך שלום.
הרופא אצלו אני מטופלת, הפנה אותי לצילום רחם עם המלצה לבצע אותו אצלך.
מתוך הפורום אני רואה שישנם מספר בנות שלוקחות אנטיביוטיקה לפני הבדיקה.
האם זה נכון וראוי לקחת אנטיביוטיקה לפני בדיקת הצילום בכדי למנוע דלקת ברחם?
(או שסתם אני בפניקה...??)
הרופא נשים שלי לא אמר לי כלום לגבי אנטיביוטיקה לפני הבדיקה, רק שאל אם אני רגישה ליוד.
אודה לתשובתך ולהדרכה.
סיגל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנטיביוטיקה
פרופ' ראול אורביטו24/01/2010אנטיביוטיקה נחוצה בנשים שהינן א-פריורית בסיכון לזיהום
סיפור קודם של דלקות באגן, באולטרסאונד- הידרוסלפינגס, או הפלות חוזרות
אחרת, אין צורך (מקסימום, תונחי לקבל אנטיביוטיקה לאחר צילום)
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לי נוספת
סיגל24/01/2010לפרופ' ראול אורביטו שלום
תודה על התשובה, אך יש לי עוד שאלה, כדי שאוכל להיערך לבדיקה עם
כמה שאפשר פחות כואבת רציתי לדעת, האם ניתן לקחת לפני הבדיקה
נר נורפן?+כדור אופטלגין.
האם צריך מרשם רופא לנר נורפן?
אודה לעזרתך ולעידכון, סיגל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנגד כאבים
פרופ' ראול אורביטו24/01/2010ניתן לקחת כשעה לפני הבדיקה
לנר נוירופן\נקסין דרוש מירשם
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה
סיגל24/01/2010לפרופ' אורביטו ראול
תודה על התשובה המהירה וגם העזרה להיערכות בדיקת צילום הרחם.
אתם עושים עבודה מבורכת.
המון תודה: סיגל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםמיואשת23/01/2010
שלום רב
קבלתי מחזור ביום רביעי בערב 20\1 ויש לי צילום רחם ביום שלישי 26\1
6 ימים של מחזור אני עכשיו עם דימום חזק
אני חוששת אם היה לי ביום הצילום כתמים חומים או סוף מחזור
צריך לדחות את הצילום עוד כמה ימים .תודה
וגם אני לא יודעת אם אני רגישה ליוד
מה צריך לעשות ? ועד מתי זה בסדר לעשות צילום כדי לא לפספס ביוץ ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה התרופה שאני יכולה
מיואשת23/01/2010מה התרופה שאני יכולה לקחת לפני הצילום כדי לא להרגיש בכאבים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתרופה
פרופ' ראול אורביטו24/01/2010אדקס, נקסין וכו'
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהביוץ
פרופ' ראול אורביטו24/01/2010צילום רחם ניתן לבצע מתום הדימום ואילך- כל עוד לא מקיימים יחסי מין
אם לא רוצה להפסיד ביוץ- אז עד הביוץ
לגבי רגישות ליוד- מרבית הנשים לא יודעות על רגישות- אם מרחת בעבר יוד על פצעים- אזי, כנראה שלא רגישה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום לאחר צילום רחםעדי22/01/2010
שלום רב.אתמול עברתי צילום רחם+החדרת חומר שיקוף ע"מ לבדוק אם ישנן הדבקויות בחצוצרות אשר מונעות את כניסתי להריון.לאחר 3 נסיונות הזרקת החומר לכיוון החצוצרות אשר לא צלחו, ושיקוף שהראה מעט מעבר בחצוצרה אחת, שוחררתי עם מסקנה ש"אין דרך אחרת מלבד הפריה חוץ גופית". אחרי מחקר של יום וחצי אני חושבת אחרת. אבל שאלתי היא לגבי דימום שהחל כ-30 שעות לאחר הבדיקה.אין זה זמן הווסת שלי, הדימום הוא לא חלש, ומלווה בכאבים המזכירים PMS. אני חוששת שאולי נעשה נזק כלשהו במהלך הבדיקה (לא לקחתי אנטיביוטיקה)
האם נזק כזה הוא שכיח? קורה? איפה ניתן לעשות צינתור חצוצרות?מהן דרכים נוספות בהן ניתן להתמודד עם העניין? אשמח לתשובה מהירה , תודה עדי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום
פרופ' ראול אורביטו24/01/2010במידה ודימום חזק\ מתגבר ומלווה בכאבים- ראוי לפנות בהקדם לבדיקת רופא נשים
לגבי סיכונים\סיבוכים בצילום- פני למדור שאלות שכיחות בפורום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלת המשך ...רוני22/01/2010
שלום ד"ר,
מאיזה בטא יהיה אפשר לראות שק הריוני ברחם ומתי דופק?
תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטא
פרופ' ראול אורביטו24/01/2010מבטא גדול מ- 1000- 1500 ניתן לראות שק תוך ריחמי
דופק משבוע 6 וחצי (לאחר איחור של שבועיים וחצי)
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון לאחר ניתוח לפרסוקפיהרוני22/01/2010
ו.א. 19/12
בדיקת בטא בתאריך: 17/1 439
בדיקה נוספת בתאריך: 19/1 תוצאה: 1350
בתאריך: 21/1 תוצאה: 3336
כרתו לי חוצרה בלפרסקופיה עקב הדרוסלפניקס מתמשך שגרם להדבקויות רבות.
האם העליה תקינה?
תודה ושבת שלום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטא
פרופ' ראול אורביטו22/01/2010הכפלה תקינה
יש לבצע סונר בהקדם לאיבחון שק הריון תוך ריחמי
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על תשובתך המהירה שבת שלום!
רוני22/01/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם בזמנהוף כלליתעינת19/01/2010
ד"ר טוגנדרייך שלום. קבעתי תור אליך לצילום רחם בזמנהוף, אבל האחיות לא ידעו הגיד לי האם ניתן יהיה לבצע צילום רחם עם בלון ? צילום רחם בשיטה אחרת נכשל עקב אי ספיקה של צוואר הרחם (לא ניתן היה ליצור לחץ של חומר ניגודי ברחם). אם כן, האם אני צריכה לרכוש את הבלון עצמאית ? איפה ומה בדיוק לקנות. מצטערת שאני נאלצת לפנות דרך הפורום, פשוט אף אחד לא יכל לענות במרפאה עצמה. תודה , עינת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלון
פרופ' ראול אורביטו19/01/2010החל מפברואר 2010 ד"רי מבצע יחיד בזמנהוף.
קביעת תור ב *2700
בלון זמין. ואם נחוץ משתמשים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לד"ר טוגנרייך שלוםסיגל18/01/2010
לד"ר טוגנרייך שלום.
הרופא אצלו אני מטופלת, הפנה אותי לצילום רחם עם המלצה לבצע אותו אצלך.
רציתי לדעת האם במרפאת זמנהוף ת"א, אך ורק אתה מבצע את בדיקת צילום הרחם?
האם במרפאת זמנהוף אתה מבצע את הבדיקה עם "בלון", או צינורית....כמובן שאני אני לא
הכי מבינה בתחום הנ"ל, אך שמעתי שבמידה ומשתמשים באחד הטכניקות הנ"ל זה אמור
להיות פחות כואב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החל מפברואר 2010
ד``ר דניאל טוגנדרייך18/01/2010החל מפברואר 2010 אני מבצע יחיד בזמנהוף.
קביעת תור ב *2700
בלון זמין. אם נחוץ משתמשים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בכמה אחוזים ?סיגל17/01/2010
לפרופ' ראול
למיטב הבנתי בטיפולי השארת ביוץ והזרעות יש סיכוי 10-15%,
בכמה אחוזים בטיפול - יש סיכוי בטיפולי הפרייה?
שרית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון
פרופ' ראול אורביטו18/01/2010תלוי בגיל ובמספר הניסיון
בנשים צעירות עד גיל 35 בשלושת הניסיונות הראשונים- יכול להגיע ל- 30-40%
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לד"ר ראול-לטיפולי IVF צילום רחם?סיגל17/01/2010
לד"ר ראול שלום
עברתי היסטרוסקופיה ניתוחית לפני כשנה וחצי בהצלחה.
כיום אני מטופלת ב-IUI, (טיפול שלישי).
במידה והטיפול הנ"ל לא יצליח ואעבור ל IVF,
האם בדיקת ההיסטרוסקופיה (מלפני שנה וחצי) מספקת לטיפולי הפרייה העתדיים,
או שרצוי בדיקה נוספת ומעודכנת כמו צילום רחם (עדיין לא עשיתי), או היסרוסקופיה אבחנתית?
שרית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היסטרוסקופיה
פרופ' ראול אורביטו18/01/2010לגבי הצורך בהיסטרוסקופיה אבחנתית- תלוי במימצאי ההיסטרוסקופיה ומה "נותח"
רצוי להיוועץ עם הרופא המטפל
אין צורך בצילום רחם לפני IVF* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר כריתת חצוצרהגילה16/01/2010
שלום.
לפני כשבוע כרתו לי חצוצרה,אני עדיין במעקב אחר ירידת הבטא. יומיים לאחר הניתוח (לפרסקופיה) הבטא ירדה ביותר מ-50% ועמדה על 500.
מתי מותר לקיים יחסים מבחינת הבטא ומבחינת הניתוח עצמו (תפרים וכו')?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עדכון מהיום
גילה17/01/2010בטא - 40.
תפרים הוסרו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתפרים
פרופ' ראול אורביטו18/01/2010מצוין!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיחסים
פרופ' ראול אורביטו18/01/2010אנא , הפני את השאלה לרופא המטפל במהלך הביקורת אליה את מוזמנת לאחר ניתוח
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחילת הריוןרוני15/01/2010
שלום רב,
ו.א. 19/12 ביוץ בערך כל 28 יום וסת סדירה.
לפני כ4 ימים ביום שלישי ביצעתי בדיקת שתן ביתית שיכולה לזהות הריון בשלבים שלפני האיחור, התוצאה היתה חיובית הפס היה ברור ונראה לעין.
לפני החישוב אני בשבוע 4.
לפני כחודשים עברתי לפרסוקפיה להוצאת החצוצרה השמאלית עקב הדרוסלפניקס מתמשך בעקבות שני הריונות חוץ רחמיים הוסרו ההדבקויות והניתוח עבר בהצלחה.
היום ביקרתי אצל רופא נשים מומחה US והוא ראה ציסטה של גופיף צהוב בשחלה השמאלית ורירית מעובה. אבל הרופא לא יכל להגיד לי רשמית שזה תקין כי עדין אי אפשר לזהות עם זה באמת גופיף או הריון מחוץ לרחם.
ביום ראשון אבצע בדיקת בטא הרופא נתן לי 4 בדיקות לעשות בהפרש של יומים עד אז אני במתח.
עדין לא רואים כלום ואני פוחדת האם יכול להיות הריון חוץ רחמי?
לקחתי סיכון אבל אני ממש רוצה הריון יש לצין שהחצוצרה הימנית תקינה לחלוטין.
אשמח לדעתך.
תודה ושבת שלום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון צעיר
פרופ' ראול אורביטו15/01/2010בשלב זה של ההריון- צריך לעקוב ע"י בדיקות דם כמותיות ל-HCG וסונר, שאמור להדגים שק הריון כשהבדיקה > 1000
עקבי אחר הנחיות רופאך המטפל, תוך מעקב צמוד
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה :-)
רוני15/01/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהצלחה גם ממני
גילה16/01/2010מצבי ממש דומה לשלך. מזדהה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כריתת חצוצרהגילה15/01/2010
שלום,
לאחר שני הריונות מחוץ לרחם נכרתה החצוצרה ה"סוררת".
החצוצרה השניה נבדקה ונראית תקינה.
מה הסיכוי הסטטיסטי להריון בתוך הרחם?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת
גילה15/01/2010כמו כן, הוסרה ציסטה מהחצוצרה התקינה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההריון
פרופ' ראול אורביטו15/01/2010הסיכוי להריון בהשראת ביוץ והזרעות סביב ה-10-15% בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתמיהה..
גילה15/01/2010האם אין אפשרות במצבי להריון טבעי?
יש לי חצוצרה אחת תקינה..
האם הסיכוי עומד רק על אחוז כ"כ נמוך?
אולי שאלתי לא היתה ברורה? יש לי 5 ילדים וכרתו לירק חצוצרה אחת..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההריון
פרופ' ראול אורביטו15/01/2010אם צד שני פתוח יש סיכוי להריון טבעי
לציין שהסיכוי להריון בזוג פורה הינו 20% בחודש- בלבד
בנוכחות חצוצרה אחת בלבד- תקינה, הסיכוי יורד
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לד"ר דניאל טוגנרייךנופר14/01/2010
לד"ר שלום
האם ישנו איזשהו סיכון לרירית הרחם להיפגע בעתיד בזמן שמבצעים צילום רחם?
תודה: נופר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רירית
פרופ' ראול אורביטו14/01/2010בד"כ לא
הסיכונים הרלבנטיים מפורטים במדור שאלות נפוצות בפורום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא שייך
ד``ר דניאל טוגנדרייך14/01/2010רירית הרחם עלולה להפגע בין השאר מתהליכים דלקתיים זיהומיים שעלולים באופן נדיר להיות סיבוך של צילום רחם.
הסיכון נמוך מאד
סעי בזהירות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהלי14/01/2010
שלום ד"ר,
שאלתי השאלה במכתבי הקודם, אך נעניתי לשאלות האחרות מלבדה:
בעברי סבלתי מפטרייה תקופה דיי ארוכה של כמה חודשים וגם דלקת בדרכי השתן. האם זה גורם לסתימה/הידבקות
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סתימה
פרופ' ראול אורביטו14/01/2010בג"כ לא קשור
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כריתת חצוצרה בלפרוסקופיהאנונימוס14/01/2010
עברתי שילשום כריתת חצוצרה שמאלית בלפרוסקופיה ,עקב הריון שני מחוץ לרחם באותה החצוצרה.
שאלותי:
1.מתי אמור להגיע מחזור?
2.ממתי ניתן לנסות להכנס להריון שוב?
3.עד מתי אמור להמשך הדימום הנרתיקי?
4.קיבלתי שבוע מנוחה, אך ניראה לי שההתאוששות שלי איטית יותר, תוך כמה זמן בערך ניתן לחזור לפעילות שגרתית? אני הולכת כפוף כי המקום כואב לי, והגוף חלש.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כריתת חצוצרה
פרופ' ראול אורביטו14/01/20101. בד"כ במועד הצפוי, לעיתים מקדים
2.מהחודש העוקב
3.מס' ימים- אולם אמור להיות במגמת הפחתה ולשנות צבע לכהה
4.פני לרופא לביקורת בתום השבוע- ובמידת הצורך לשקול הארכת חופשת מחלה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)