מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תוצאות צילום רחםרונית15/12/2009
אני מבייצת כמעט תמיד בצד שמאל והיום בצילום רחם הודגם שדוקא החצוצרה השמאלית חסומה (קריבנית) ובימנית מעבר תקין... האם במצב כזה עוברים ישר לIVF?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא ישר
ד``ר דניאל טוגנדרייך15/12/2009חצוצרה תקינה יכולה להעביר ביצית גם משחלה נגדית.
חסימה קריבנית ניתנת לצנתור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תודה לד"ר טוגנדרייך -אני בהריוןאלמונית15/12/2009
וודאי לא תזכור. שנתיים של ייסורים וטיפולים כולל IVF בגלל חצוצרות חסומות.
הגעתי אליך מפוחדת ומבוהלת מזכרונות הצילום רחם שבצעתי אצל פרופסור....... וכאב לי נורא.
בצעת בדיקה הצעת צנתור בו במקום פתחת ושטפת את החצוצרות. הפרופסור עצמו התפעל מאד כשראה את הCD עם התמונות. חלפו 3 חודשים ובאולטראסאונד אתמל הריון ברחם עם דופק מתאים ל 8 שבועות. אז גם אם אתה לא זוכר תודה תודה ושוב תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהצלחה
ד``ר דניאל טוגנדרייך15/12/2009בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לד"ר טוגנדרייך לאחר צילום רחםת.נ.15/12/2009
ד"ר טוגנדרייך שלום,
הבוקר עברתי אצלך צילום רחם. 2 החצוצרות היו סתומות, ובעזרת צינתור הצלחת לפתוח אותן באותו הרגע (והמון תודה)
מספר שאלות:
לפני כשנתיים ביצעתי גם צילום רחם אצלך. אז הכל היה תקין ולא היתה כל סתימה.
(אגב חודש לאחר הצילום נכנסתי להריון שלצערי לא החזיק)
ממה אם כך נגרמו אצלי הסתימות, אם בעבר הכל היה פתוח? (האם מהגרידה אחרי ההריון שלא החזיק? האם מאיזו שהיא סיבה מ-2 טיפולי ה-ivf שעברת)? מה יכולה להיות הסיבה לכך?
שאלה נוספת - לאחר הצילום אמרת לי שאתה רואה בשחלה שמאל משהו כמו " דיברטולוקוזיס" (סליחה אין לי את התוצאות לפניי, בטח טועה בביטוי). מה זה אומר? מה המשמעות של זה? האם מפריע לכניסה להריון?
שאלה נוספת - אם לא כתבת דבר לגבי מבנה הרחם,האם זה אומר שהכל בסדר?
שאלה אחרונה - יש לי לא מעט דימום. תקן אותי אם אני טועה - מקור הדימום אינו ברירית הרחם נכון? (פשוט ממש לפני ביוץ וגם כך סובלת מרירית רחם דקה (5.5 בד"כ)), ורק רוצה להיות בטוחה שזו לא היא שמתפרקת לי עכשיו.
תודה וסליחה על האריכות.
רק אציין שהיית מאוד אדיב ונעים, ועזרת לי להתמודד עם אי הנעימות של הבדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זכורה לי הבדיקה
ד``ר דניאל טוגנדרייך15/12/2009חלל הרחם הודגם במבנה תקין וללא פגמי מילוי.
החצוצרה הימנית הודגמה עם מעבר ופיזור תקינים לאחר הצנתור.
משמאל הודגם "דוירטיקולוזיס" של החצוצרה - מצב בו חומר הניגוד "מסתנן" לתוך דופן החצוצרה ויכול להעיד על פגיעה בדופן מדלקת או מצבים אחרים שמערבים את דופן החצוצרה. ממצא כזה מוריד את הפוריות במידה מסוימת ומגדיל הסיכון להריון חוץ רחמי (עדיין הסיכון נשאר נמוך).
ממה נסתמות החצוצרות? בד"כ מריר המופרש ברירית החצוצרה ,מתקשה מתמצק וסותם את החצוצרה. קיימות גם סיבות נוספות אך זו השכיחה.
הדימום לאחר הבדיקה נגרם בד"כ מטראומה קטנה לצוואר הרחם ובצנתור יתכן גם טראומה קטנה לרירית הרחם. בשני המקרים מדובר בדימום חולף וחסר משמעות לטווח ארוך.
אני ממליץ לך לאחר הצנתור לנסות להתעבר מספר חודשים ואם ללא הצלחה לפנות ל IVF .
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוזל בחצוצרהנטלי14/12/2009
היי..
אני רציתי לשאול את דעתך במידה ומגיעה אליך מישהי אם שני חצוצרות סתומות ובאחת מהם ישנו נוזל הידרוספינגלס משהו כזה... והחסימה היא חסימה קירבנית זה אומר שהיא מתאימה לצנתור,
השאלה שלי היא מה היית מיעץ לה לעבור את הצינתור או לעבור ישירות לIVF?
שאלה נוספת אם הנוזל שמצוי בחצוצרה יכול להפריע לIVF ולהשתרשות העובר?
תודה מראש על התשובה..
וחג אורים שמח!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חסימה קרובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך15/12/2009כשהחסימה קרובה (מתאים לצנתור) החצוצרה לא מודגמת ולא ניתן לקבוע אם יש בה נוזלים.
כשיש נוזלים בחצוצרה =הידרו/סקטוסלפינגס- זה עלול להפריע להשתרשות העובר בIVF ומקובל שלאחר ניסיון או שניים אם לא מושג הריון - לכרות החצוצרה החולה.
לכן: חסימה קרובה-צנתור
נוזלים בחצוצרה=הידרוסלפינגס -IVF* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ..ועוד משהו קטן
נטלי15/12/2009אני כבר אחרי 4 טיפולי IVF, בראשון היה הריון ובשבוע 6 הייתה הפלה טבעית ומאז לא היה הריון,
אני כרגע מתלבטת יחד אם הורפא שלי בנוגע ללפרוסקופיה לבדוק מה מצבן של החצוצרות או להמשיך אם הIVF, מאחר וידוע לי לפי צילום הרחם שחצוצרה ימנית לא הודגמה כלל והשמאלית לא הודגמה וניצפה נוזל הידרו...
אני ממש מתלבטת מה לעשות אני ממש רוצה להיות אמא כבר וחשוב לי לא לרוץ לטיפולים אלא קודם לטפל בעצמי.. כדי שיהיה סיכויים יותר טובים.
אתה אומר שאם ישנו נוזל בחצוצרה מוציאים אותה? אי אפשר לפתוח אותה? והאם הנוזל באמת יכול להפריע להתשרשות?
אני בת 27 יש לי גם שחלות פוליצסטיות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ..ועוד משהו קטן - תגובה
פרופ' ראול אורביטו09/04/2013בנוכחות נוזל בחצוצרה הסיכוי להריון- חצי והסיכוי להפלה- כפול
הוצאת החצוצרה- הטיפול המומלץ, "מתקנת" את הסיכויים
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתלבטות
ד``ר דניאל טוגנדרייך15/12/2009תיאורטית ניתן לטפל בחצוצרה עם נוזלים ע"י ניתוח "לשיקום החצוצרה" בארץ לא מקובל. אם בלפרוסקופיה מתאמתת האבחנה של הידרוסלפינגס היעיל והפשוט הוא לנתק החצוצרה מהרחם או לכרות אותה.
בזמו הלפרוסקופיה ניתן להזרים נוזל עם צבע דרך צוואר הרחם ע"מ לוודא שהחצוצרה הנגדית תקינה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב תודה רבה
נטלי15/12/2009בזמן הלפרוסקופיה ניתן יהיה לצנתר את החצוצרה הסתומה זאת שלא הודגמה כלל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצינטור
פרופ' ראול אורביטו15/12/2009לא מקובל לצנטר בזמן לפרוסקופיה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה רבה..
נטלי15/12/2009חג שמח!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב תודה רבה
נטלי15/12/2009בזמן הלפרוסקופיה ניתן יהיה לצנתר את החצוצרה הסתומה זאת שלא הודגמה כלל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצינטור
פרופ' ראול אורביטו21/01/2010לא ניתן\מקובל לצנטר בזמן לפרוסקופיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעברתי פתיחת חצוצרות
שרון21/01/2010לפני שלושה ימים עברתי ניתוח באסותא ובו פתחו לי את שתי החצוצרות שהיו חסומות עברתי את הניתוח היות ועברתי שני טיפולי הפרייה ללא הצלחה והחלטתי לפתור את שורש הבעיה המנתח אמר שהניתוח עבר בהצלחה ההיתי רוצה לקרוא על עוד נשים שעברו את התהליך הזה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח לפתיחת חצוצרות
שרון08/04/2013גם אני מתלבטת בין ניתוח לפרוסקופיה לפתיחת החצוצרות לבין IVF, הייתי מאד מעוניינת לשמוע תגובות מנשים שעשו ניתוח לפתיחת החצוצרות והאם אחריו הצליחו להכנס להריון תקין. רוב הרופאים שהתיעצתי איתם, בעיקר אלו מאזור ירושלים מאד לא בעד צנתור חצוצרות, לדעתם גם אם פותחים את החצוצרות הן עדיין חולות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סתום לידיצה14/12/2009
עברתי אתמל צילום רחם. הרופא אמר לי ששתי החצוצרות סתומות ואין מעבר אבל הרחם תקין. המליץ לי לפנות להפריית מבחנה. קראתי כאן בפורום על צנתור חצוצרות. איך אדע אם אני מתאימה? אין מקבלים הפנייה? אני בקופת חולים כללית וגרה באזור חדרה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צנתור
ד``ר דניאל טוגנדרייך14/12/2009יתכן ואת מתאימה לצנתור (לא אוכל לקבוע בלי לראות הצילומים). פני למומחה הפריון שלך עם הצילומים והעלי בפניו את האפשרות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחור ושני פסיםיפית12/12/2009
ביום ג 1/9/2009 עברתי צילום רחם ע"י טוגנריך במכבי. תשובה: "הדגמת המעבר והפיזור מימין הצריכה ריקנליזציה והזרקה סלקטיבית לפתח החצוצרה. משמאל הודגם גדם חצוצרה שנכרתה."
יש לי יומיים אחור בווסת ועשיתי בדיקה עצמית שמראה פס אחד חזק ואחד חלש.
בעבר היה לי הריון מחוץ לרחם. היום שבת ואני מפחדת משוב הריון מחוץ לרחם. בבקשה המלצה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון
פרופ' ראול אורביטו12/12/2009מזל טוב- את בהריון
לאור סיפור העבר של הריון חוץ ריחמי, עליך לבצע מחר בבוקר בדיקת דם ל- HCG כמותי ולפנות עם התשובה לרופא נשים מטפל- כדי לתאם תור לסונר- לאיבחון מיקום ההריון
בכל מקרה- ולא מכוון ספציפית אליך- את שמתברר תקינות ההריון, בכל שינוי במצב, דמם חריג, כאב חריג (בבטן, בכתפיים)- יש לפנות לבדיקה במוקד\מיון
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה הסיכוי שלי להרות ?חן10/12/2009
שלום!!!
אני בת 43 ויש לי ילדה בת 21 לפני שנתיים הוצאתי את החצוצרה הימנית בניתוח לפרוסקופיה
ואז גם ראו שיש לי הידבקויות ברחם רחם שרירני ואנדומטריאוסיס וכרגע יש לי גם ציסטה, רציתי לדעת מה הסיכוי שלי להרות???????.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיכוי
פרופ' ראול אורביטו10/12/2009הביכוי להרות בזוג פורה בגיל צעיר מ- 35 הינו 20% בחודש
בגילך ובעיותיך- הסיכוי להריון טבעי באחוז\ים בודדים
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה לגבי צילום רחם!אלין10/12/2009
שלום אני לפני צילום רחם(רביעי 16.12) יש לי צ'יסטה בצד שמאל 36 מ"מ ורחם קשתי, כך לפי דבריו של הרופא שלי. אני סובלת מכאבים כנראה מהצ'סיטה הזו.
האם היותה שם יכולה למנוע ממני לעשות צילום רחם? האם רחם קשתי יכול למנוע הריון?
עוד דבר- אני מתכוונת לקחת ואליום אחד ו 50 טיפות אופטלגין- אמרו לי ששניהם יחד לא מומלצים היות והם מורידים לחץ דם- הרופאת משפחה נתנה לי את המרשם ואמרתי לה שאני מתכוונת לקחת גם אופטלגין, האם זה בסדר? חלילה לא יקרה משהו?
בבקשה ענו לי כי אני חייבת להיות רגועה עד יום רביעי ב"ה.
תודה והמשך יום מדהים לכולנו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו10/12/2009ציסטה לא מונעת צילום
רחם קשתי- בד"כ לא מפריע להיכנס להריון (הספרות חלוקה)
אכן, רצוי רק אופטלגין
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לד"ר טוגנדרייךיפעת05/12/2009
הרופא אצלו אני מטפלת באופן פרטי (פרופ' פיש) הפנה אותי לצילום רחם עם המלצה לבצע אותו אצלך. בתוקף היותי מבוטחת בכללית אני מנסה כבר חודשיים להשיג תור בבית חולים השרון ללא הצלחה. בנוסף נאמר לי ע"י המזכירות שמי שמבצע את הבדיקה בפועל אלה מתמחים. האם נכון הדבר? האם לחכות לתורים הארוכים הלא הגיוניים של בית חולים השרון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מכון בשיפוץ
ד``ר דניאל טוגנדרייך05/12/2009עד נובמבר 2009 בצעתי בעצמי צילומי רחם למבוטחות כללית במכון רנטגן ברמת גן.
המכון נסגר לשיפוצים ויפתח באפריל לפי התכניות.
אני מבצע צילומי רחם גם בבית חולים השרון.
מטבעו של בית חולים אוניברסיטאי המכשיר מומחים בגניקולוגיה מתבצעות חלק
מהפרוצדורות ע"י מתמחים ובנוכחות והשגחה מלאים של רופא מומחה.
לפי מדיניות בתי החולים הציבוריים בארץ אין אפשרות לבחור רופא מסויים שיבצע
טיפול בבית החולים.
בתי החולים הפרטיים (הרצליה ואסותא) מאפשרים בחירת הרופא המטפל. בתי חולים אלו גובים תעריף פרטי בגין הבדיקה.
ספציפית לגבייך אוכל להתחייב שאני אבצע רק כשיפתח שוב המכון בר"ג.(מדובר במכון מחוץ לבית החולים בו אני מבצע יחיד ובו לא מכשירים מתמחים)- בהיותי האחראי על הנושא בבית חולים השרון אהיה נוכח בבדיקה אך איני יכול להתחייב שאבצעה במו ידיי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים אחרי לפרסקופיהשיר05/12/2009
שלום רב,
עברתי ניתוח לפרסקופיה בעקבות שני הריונת חוץ רחמיים בחצוצרה השמאלית והדרוסלפניקס מתמשך שגרם להדבקויות וכאבים ואי נוחות ובנוסף כאבי גב.
כשבועיים לאחר הניתוח מרגישה כאבים בצד השמאלי היכן שהוצאה החצוצרה. הכאבים הם נסבלים יחסית אך מציקים.
האם זה טבעי שלאחר ניתוח יהיו כאבים בצד?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים
פרופ' ראול אורביטו05/12/2009יתכנו כאבים לאחר ניתוח,.
אולם, ראוי שתגשי לביקורת כולל בדיקה וסונר- כדי לוודא שמדובר בתהליך החלמה ולא סיבוך של הניתוח
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזמון צילום רחםרונית05/12/2009
התור שניתן לי לצילום רחם יוצא ביום 15 למחזור שלי. בד"כ זה לפני הביוץ שמופיע בסביבות היום ה23. כמובן נמנעים מיחסי מין בין הווסת לצילום אבל כמה זמן אחרי הצילום אפשר לקיים יחסי מין- במידה והביוץ יקדים החודש האם היוד הרדיואקטיבי "מזהם" את הביצית?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא רדיואקטיבי
ד``ר דניאל טוגנדרייך05/12/2009ניתן לקיים יחסי מין לאחר הבדיקה.
חומר הניגוד המכיל מעט יוני יוד אינו רדיואקטיבי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לדר' טוגנרייך היקר:אני04/12/2009
הייתי אצלך בצילום רחם. בסיום הבדיקה אמרתה לי שהבדיקה תקינה.
כשקיבלתי את הדף המסכם של הבדיקה היה כתוב בו שיש מעביר תקין ב2 החצוצרות. ובשמאלית יש סקטסלפינגס. הביטוי הזה די מלחיץ ויש לי תור אל הרופא רק בעוד שבועיים.
בטובך - שאלתי -
האם יכול להיות שזה בעייתי ? או שאם אמרת שהבדיקה תקינה- הממצא הזה לא אמור להפריע ?
מה אומרת המילה הזו ומה ההשלכות ?
בתודה מראש !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא תקין
ד``ר דניאל טוגנדרייך04/12/2009סקטולפינגס אינו ממצא תקין.
אם אמרתי בע"פ שהבדיקה תקינה וברשומה תועד סקטוסלפינגס יש להתבונן בשנית בצילומים ולראות מה נכון.
אנא פני אלי ב [email protected] עם פרטייך המדויקים כולל קופ"ח מספר ת.ז. ומקום ביצוע הבדיקה. אז אוכל לבדוק אם היתה טעות ואם הבדיקה תקינה או לא.
סקטוסלפינגס הוא סוג של חסימה חצוצרתית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לד"ר טוגנדרייךרז02/12/2009
שלום רב
ביום שישי הקרוב קבעתי אצלך תור לצילום רחם באסותא. רציתי לשאול האם ניתן לבקש טשטוש או הרדמה?
סף הכאב שלי הוא נמוך ביותר וגם החרדה שלי לא עוזרת בדיוק. אני שומעת סיפורי מבעיתים על כאבים מהבדיקה הזו ורציתי לשאול אם יש איזושהי המלצה להקלה משמעותית על הכאב?
אני מתה מפחד
רז* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רז הקדמת אותי בשאלה!!
משי02/12/2009גם אני לפני צילום אומנם רק בעוד שבועיים ולצערי לא אצל דוקטור טוגנדרייך(ניסיתי לקבוע אצלו בבית חולים השרון אך משום מה דוחים את מטופלות קופת חולים כללית), קצת גדול עליי לשלם באופן פרטי 2200 ש"ח כדי לעשות אצלו באסותא. במקום זה קבעתי תור לקופת חולים הרצליה דרום אצל דוקטור מרקוב(אני מקווה שהוא טוב כמו טוגנדרייך), אני אישית קראתי סיפוריי איימה על הצילום ולהגיד לך את האמת רועדות לי הרגליים מרוב פחד, כבר הלכתי לרופאת משפחה שלי לבקש מרשם לכדור ואליום כי אני רוצה להיות בסטלה כמה שיותר זמן ולא להיות מפוחדת או מכווצת, בנוסף אני אקח 50 טיפות אופטלגין נוזלי כשעה לפני על מנת לטשטש קצת את הכאב, עשיתי טעות שהמשכתי לקרוא פורומים וסיפורים של בנות שעברו את הצילום כי זה ממש לא הוסיף לי, אבל בנוסף אני חושבת שכל אחת והגוף שלה ומה שכואב לאחרת לא מחייב שיכאב לנו, הרופא שלי אמר שאם חלילה יש סתימות או הדבקויות אז הסבירות שיהיה יותר כואב אבל אם הכל תקין אז אין סיבה שיהיו כאבים, אולי קצת אי נוחות, הרי סה"כ לא נעים שמתעסקים לנו שם למטה ועוד ממלאים את הרחם ביוד, בכל אופן שיהיה לך המון הצלחה ואני מייחלת לתוצאות תקינות ודרך קלה להמשך הריון תקין בריא ועגול לכולנו, אמן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא לפחד כלל
ד``ר דניאל טוגנדרייך03/12/2009הנבדקת היא המנהלת של הבדיקה.
בכל שלב אם את חשה אי נוחות ניתן להפסיק, להמתין, לבטל - הכל לפי הרגשתך.
התקנת אביזרי הבדיקה אינה מכאיבה וגורמת אי נוחות קלה בלבד.
הזרמת החומר הניגודי לרחם ולחצוצרות יכולה לגרום תחושת לחץ וכאב, הפסקת ההזרמה תפסיק התחושות וכאמור את שולטת בקצב.
ניתן לקחת משכך כאבים חצי שעה לפני הבדיקה. (נקסין או אופלגין או כל משכך אחר).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה עזרה בפיענוח צילום רחםיעל01/12/2009
עברתי צילום רחם מלפני כמה ימים.
תוצאות הבדיקה :
רחם במבנה תקין
מילוי הומוגני של חלל הרחם
מימין מעבר ופיזור תקינים
משמאל התרחבות סקולרית של החלק הדיסטלי של החצוצרה עם מעבר קלוש.. רב חומר הניגוד באגן משמאל מקורו בחצוצרה הימנית.
אשמח לדעת מה פירוש התוצאות.
וגם, רציתי לשאול האם הבדיקה מעידה שהחצוצרה השמאלית שלי סתומה?
אם היא אכן סתומה האם ניתן לפתוח את הסתימה?
האם התוצאות מורות על ירידה בסיכויים שלי להכנס להריון אופן טבעי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח
פרופ' ראול אורביטו01/12/2009הפיענוח מעיד על חסימה חלקית בפתח החצוצרה השמאלית
הסתימה חלקית, פתיחה תיתכן רק בניתוח (לא מקובל כיום)
אכן קיימת ירידה בסיכוי להריון טבעי ועליה בסיכון להריון טבעי חוץ-ריחמי
עליך לפנות עם התוצאות לרופא נשים מטפל על מנת להחליט על המשך בירור\טיפול בבעית הפוריות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התגובה המהירה
יעל01/12/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם-תוצאות וקשיים בתהליךלימור30/11/2009
שלום לכם
אני בת 38.5 ללא הריון קודם וללא בעיות רפואיות. מחזור סדיר וביוץ תקין.
בצילום רחם שעברתי לפני כשבועיים נמצא כי חצוצרה אחת סתומה לגמרי והשניה מוגדלת. לדברי הרופא ככל הנראה עקב דלקת שהייתה בעבר (לא משהו שידוע לי). לא קיבלתי תוצאות בכתב כך שאיני יודעת מה מצב הרחם או פרטים אחרים נוספים. הרופא המליץ לי לעבור באופן מיידי ל- IVF
אשמח לשמוע דעתכם
בנוסף לכך- במהלך שני נסיונות הזרעה שעשיתי לפני הצילום וכן בצילום הרחם עצמו, היה לרופאים קושי בהחדרת הצינורית אל הרחם. למיטב הבנתי הקושי היה במעבר בצוואר הרחם, בעיקר בכניסה אל הרחם.
באחת ההזרעות התהליך גרם לי לכאבים חזקים מאוד בזמן התהליך.
אשמח לשמוע דעתכם- מה יכולה להיות הסיבה לקושי הזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה נוספת
לימור30/11/2009בצילום הרחם, עקב הקושי במעבר בצוואר הרחם נאלצו הרופאים לחזור על הבדיקה 3 פעמים. גם בפעם האחרונה איני בטוחה כי הצליחו להכניס את הצינורית אל הרחם ממש- האם יתכן שהתוצאות מושפעות מכך ושכדאי לחזור על הצילום שוב?
כמו כן- הייתי מתוחה מאוד לפני הבדיקה וכמובן שכל מהלך העניינים עם הקשיים שהתגלו בזמן הבדיקה רק העלה את המתח, כל הגוף היה מאוד מכווץ. האם יתכן שהתוצאות הלא תקינות הושפעו מכך?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום רחם
פרופ' ראול אורביטו01/12/2009אם כך, רצוי שתבצעי היסטרוסקופיה שתוודא כניסה לרחם
ניתן לבצעה בתה"ש- ואז קיימת (שם) אפשרות לצנטר חצוצרות ואולי לפתוח את החצוצרה שלא הודגמה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהIVF
פרופ' ראול אורביטו01/12/2009בנוכחות חסימה דו- צדדית , הטיפול המקובל הינו IVF
לגבי הקושי במעבר בצואר- יתכן קשור למבנה אנטומי, פני לרופא מטפל- יתכן ויש מקום להפנותך להיסטרוסקופיה אבחנתית + הרחבת צואר הרחם ( במידת הצורך)- כדי להקל על החזרת העוברים ב- IVF
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
ליאת02/12/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחוות דעת שניה- צילום רחם חוזר
לימור10/12/2009שלום לכם
בהמשך למה שפרטתי בפניה הקודמת כאן, פניתי לחוות דעת שניה.
נאמר לי שצילום הרחם לא בוצע כהלכה. לא ניתן ע"פ התוצאות להסיק את האבחנה שניתנה לי.
מומלץ לבצע צילום נוסף.
בנוסף נמצא כי הקושי במעבר בצוואר הרחם הינו בשל זוית בצואר הרחם דבר שאינו מצריך התערבות אך דורש, לפי הבנתי, התייחסות מיוחדת ע"מ להצליח להחדיר קטטר בזמן צילום רחם והזרעה
אשמח לשמוע דעתכם
וכן- אני מעוניינת לעבור צילום נוסף במקום שאוכל לסמוך על אמינותו ומקצועיותו- אני בטראומה...
אני מבינה מהדיונים כאן כי קיימת כרגע בעיה ללקוחות הכללית לקבל שירות מד"ר טוגנדרייך
אני גרה בצפון, אך מוכנה בהחלט להגיע למרכז לצורך העניין
אשמח לשמוע המלצתכם
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחוו"ד
פרופ' ראול אורביטו10/12/2009כאמור קימות 2 אופציות
אחת לחזור על צילום- את ד''ר דניאל טוגנדרייך ניתן להשיג במרפאה ברח' בן גוריון 183 גבעתיים 050-5621467
השניה- היסטרוסקופיה עם צינטור מונחה סונר- שמבוצע למיטב ידיעתי בבי"ח תל השומר
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוכל לעזור
ד``ר דניאל טוגנדרייך14/12/2009אני מבצע צילומי רחם למבוטחות הכללית בבית חולים השרון בפ"ת - תשיגי טופס התחייבות מהקופה וכשזה יהיה בידך פני אלי אקבע לך בבית חולים השרון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
לימור16/12/2009פניתי אליך גם במייל, עכשיו אני רואה את תשובתך כאן
אנסה להשיג התחייבות מהקופה
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמבנה
פרופ' ראול אורביטו17/12/2009בנוכחות חסימה דו- צדדית, גם כאשר תיתכן אפשרות לצנטר את הצד שלא הודגם- ואולי לפתוח
הסיכוי הטוב ביותר להרות הינו ע"י הפריה חוץ-גופית
לגבי הקושי בהזרעה- יכול לנבוע מהיצרות הצואר או מבנה מפותל- יש לפנות לרופא מטפל ולשקול היסטרוסקופיה + הרחבת צואר במידת הצורך- לפני טיפולי הפריה חוץ- גופית
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבתגובה ל"מבנה"
לימור17/12/2009אין לי התנגדות עקרונית לIVF , אם זה מה שצריך
אני פשוט רוצה לודא שזה אכן נחוץ
מחוות הדעת הנוספת נאמר לי שצילום הרחם לא בוצע כראוי
ההמלצה הייתה לבצעו שוב לפני החלטה על IVF
האם היסטרוסקופיה עונה על אותם צרכים? האם הבדיקה מומלצת יותר לצורך הברור הדרוש לי כרגע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



