מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צילום רחם - זקוקה לעזרה....טניה23/12/2009
שלום,
אני לפני טיפולי פוריות , שנה מנסה להיכנס להריון (יש לי ציסטות בשחלות, לא תמיד מבייצת, מחזור לא סדיר) לפני הזראות הרופאה הפנתה אותי לצילום רחם..אני בהסטריה..לא יכולה לישון,לאכול,כל הזמן בא לי לבכות, אני כל כך מפחדת ..יחד עם זאת אני יודעת שאני חייבת לעבור את הבדיקה על מנת לקבוע המשך התהליך מה גם שחלק נכנסים להריון אחרי הבדיקה הזו..אני יודעת שחייבת, אבל אני כל כך בלחץ..בבקשה תעזרו לי , תתנו לי מידע מלא ככל האפשר
בבקשה..
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טניה יקרה כנסי!!
נופר23/12/2009שלום לך יקרה,
אני כשבוע לאחר צילום רחם! קודם כל תרגעי!!! אין ממה להיות לחוצים, הצילום לא כואב הוא מהיר מאוד וכל הזמן מסבירים לך מה עושים.
את מגיעה למכון רנטגן, קחי לפני זה אופטלגין או כדור שעוזר לך לכאבים(כמו כאבי מחזור), אני אישית לקחתי ואליום אחד כי הייתי לחוצה(זה לא נחוץ) ו 60 טיפות אופטלגין נוזלי לכאב שאולי יבוא אח"כ.
את נכנסת לחדר מחליפה לחלוק, יש איתך אחות מלווה רופא מבצע וטכנאי שמצלם.
את שוכבת על מיטה רגילה(לא כמו של רופא נשים) הרופא מבצע מבקש ממך להרים רגליים על המיטה, הוא מכניס את המפשק כמו של בדיקה רגילה, זה ממש לא כואב, עכשיו מנקים הפרשות מהנרתיק. השלב הבא הוא קיבוע הרחם, הרופא מבקש ממך להשתעל והופ.... זהו את לא מרגישה כלום ואת מוכנה להחדרת היוד. אני הכי פחדנית בעולם ולא הרגשתי כלום!!!! בואי נגיד שלעשות שעווה יותר כואב ואני רצינית!!!
ברגע שהכל בפנים תתבקשי לזוז אחורנית עד שתתישרי עם הרגליים, בשלב זה מוציא הרופא את המפשק ואת ממש לא מרגישה כלום והרבה יותר נוח לך, עכשיו נכנס הטכנאי ומתחיל לצלם, יגידו לך להסתובב שמאלה וימינה וכמה צילומים מקדימה וזה הכל.
7 דקות הייתי בחוץ מאושרת ובלי כאבים.
היה דימום מועט באותו יום, ממש לא נורא אפילו פחות ממחזור, יום אחרי כבר הופיעו הפרשות ועוד יום או יומיים זה מתבהר עד שנעלם, מה שהכי חשוב שהכל תקין. מאחלת לך המון הצלחה, לכי ברוגע זה ממש אבל ממש לא כואב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנופר היקרה!! תודה רבה..
טניה23/12/2009האם זה משנה באיזה כילים רופא משתמש? האם משנה מי הרופא המבצע?
כי שמעתי על דר טוגנרייך , אבל גם הבנתי שיש לחכות מלא זמן עד שמגעים אליו..וגם שלא ניתן להבטיח שהצילום יתבצע אצלו..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטניה...
נופר23/12/2009לא הבנתי את השאלה על הכלים.
דוקטור טוגנדרייך אכן מבצע צילומי רחם, בבית חולים השרון ואף באסותא למבוטחות קופות החולים מלבד כללית ששם ניתן לעשות באופן פרטי וזה עולה לא מעט, בבית חולים השרון הוא כתב לא פעם שאין הבטחה שהוא עצמו יבצע את הצילום, לפעמים ישנם רופאים אחרים שמבצעים את הצילום.
מאיזה אזור את ? אני רוצה לציין שאני קיבלתי המלצות חמות על דוקטור טוגנדרייך אבל לאחר חודש וחצי שלא היו תורים בבית חולים שרון ולא הייתה לי אפשרות לשלם באופן פרטי, הגעתי למכון רנטגן בעיר שלי ושם עשיתי את הצילום, המבצעת הייתה עדינה וכמו שאמרתי לך לא כאב בכלל, יצאתי וקילתי תשובה אחרי עשרים דקות ועכשיו אני רגועה שהכל תקין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום
פרופ' ראול אורביטו24/12/2009אנא עיינית במדור שאלות נפוצות בפורום- שם מצויים פרטים על הצילום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםשרית22/12/2009
שלום. יש לי כמה שאלות: 1. האם ניתן לעבור הזרעות גם ללא בדיקת רחם? 2. אם לבעלי יש בדיקת זרע תקינה אבל באמצע הממצאים לא תמיד גבוהים האם ישנה בעיה בכל זאת? 3. אם אצלי אין בעיה האם בהכרח לא כדאי אפילו לנסות כדורים להגברת ביוץ? תודה מראש :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלות
פרופ' ראול אורביטו24/12/2009שאלותיך מצוינות
רצוי לפנות לרופא נשים ולדון איתו על כל הפרטים
1. ניתן לבצע הזרעות בלי בדיקת רחם
2. לא ברור מה הכוונה למימצאים לא תמיד גבוהים- בכל מקרה לא מונע הזרעה
2. ניתן וניתן גם להתחיל ישר עם זריקות והזרעות- שוב, פני למומחה פוריות להתייעצות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רנטגן חוזראסי22/12/2009
אני מנסה כמעט שנה להכנס להריון. כל ההריונות הקודמים שלי היו ספונטניים ונקלטתי מאד מאד בקלות. בדר"כ באותו החודש שבו החלטנו על הריון נוסף.
לפני כחודשיים עשיתי צילום רחם. תוצאות פיענוח הצילום לא תואמות לחלוטין את הצילומי הרנטגן שנעשו ,אי לכך אני מופנת לבצע צילום רחם חוזר.
בנתיים בעלי עשה בדיקת זרע שתוצאותיה :מורפולוגיה 3% .
אני שוקלת האם לאור הממצאים החדשים חשוב לי כרגע לחזור על צילום הרחם או להתמקד בעניין החדש שהתעורר.ואני מנסה להבין אם תוצאת בדיקת הזרע של בעלי הינה מקרית או שמדובר בבעיה קבועה / לטווח ארוך.
בעלי שבר את כף רגלו לפני כחצי שנה ונאלץ לעבור צילום רנטגן של כף הרגל כשהיא מכופפת באזור האשכים. הכיסוי נגד קרינה שניתן לו, הוזז ממקומו, בשוגג ברגע הקריטי של צילום הרנטגן. למרות שהקרינה הופנתה ישירות לכף הרגל אנו חוששים שקרינה עקיפה הגיעה לאזור האשכים.
1)האם נכון שקרינת רנטגן משפיעה באופן משמעותי על תאי יצור הזרע לתקופה ארוכה?
2) אם כן, לכמה זמן?
3) והאם יש משהו שכרגע אנחנו יכולים לעשות על מנת לטפל בבעיה?
ברצוני לציין כי בעלי איש מחשבים שמחובר לאינטרנט ברוב שעות העירות שלו, כשהחדר במשרד שממנו הוא עובד מכיל את כל המחשבים וקווי ההתקשרות של כל החברה (בחדרים האחרים שבהם שאר העובדים, יש רק את מסכי המחשב)
4) האם גם לכך השפעה משמעותית על איכות הזרע? אם כן, במידה ויעבור מיקום,האם אמור לחול שינוי חיובי באיכות הזרע באופן מיידי?
בתודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רנטגן
פרופ' ראול אורביטו24/12/2009אין קשר בין מימצאי בעלך לצורך שלך לחזור על הצילום
רוב הסיכויים שהצילום הבודד לא השפיע על הזרע
יש קשר בין קרינה ממחשבים להפחתה בכמות\איכות הזרע, שינוי מיקום יכול להועיל- כל שינוי טיפול בזרע- משפיע רק לאחר > 3 חודשים (לא מיד)
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- על חשבון חברת הביטוחדיצה21/12/2009
אני חברת קופת חולים כללית ומבוטחת גם בהראל בביטוח בריאות פרטי. קבעתי צילום רחם פרטי באסותא ע"י ד"ר טוגנדרייך. מחברת הביטוח נמסר לי טופס למילוי על ידי הרופא המטפל. מילוי הטופס הוא תנאי להחזר הכספי. שאלתי: האם ד"ר טוגנדרייך יוכל למלא לי את הטופס כולל נחיצות הבדיקה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התקשרות
פרופ' ראול אורביטו24/12/2009שאלות לד''ר דניאל טוגנדרייך
להפנות למרפאה:
רח' בן גוריון 183 גבעתיים 050-5621467* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבררתי בחברת הביטוח
ד``ר דניאל טוגנדרייך26/12/2009כעקרון "הראל" מעדיפה שתקבלי אישור מראש לבדיקה ואף מוכנים להוציא התחייבות לאסותא ולרופא המבצע ולשלם ישירות. אם תגישי את החשבונית והחומר הרפואי הרלוונטי תקבלי החזר לאחר שהחברה תבדוק הפוליסה והכיסוי הביטוחי הרלוונטי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- IVFל20/12/2009
ד"ר טוגנדרייך שלום,
לאור המצלות רבות פניתי אליך לצורך ביצוע צילום רחם שיצא תקין. (ההמלצות עליך אכן היו מוצדקות).
רציתי לדעת היכן אתה ממליץ לבצע טיפולי IVF. האם מחלקת IVF בבי"ח ברזילי נחשבת טובה או שמא עדיף לפנות לאסותא?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא רק במרכז
ד``ר דניאל טוגנדרייך24/12/2009יחידת IVF בברזילי שבאשקלון מוכרת לי היטב מזה שנים. מדובר ביחידה אינטימית מעולה בה עובדים מומחי פריון בעלי ניסיון רב. נשים רבות שהפנתי ליחידת ה IVF באשקלון בשנים בהן עבדתי באזור - חזרו אחרי זמן קצר בהריון. אני סבור שאם גאוגרפית את מתגוררת בקרבת אשקלון אל לך "לרעות בשדות זרים" הפתרון נמצא ע"י הבית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יחסי מין אחרי צילום רחםרונית18/12/2009
אני ארבעה ימים אחרי צילום רחם ועדיין יש לי הפרשה (רירית בצבע חום כהה). האם מותר לחזור לקיים יחסי מין או שחובה להמתין להפסקה מלאה של ההפרשה? אני ממש לקראת ביוץ ומכאן השאלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מותר ורצוי
ד``ר דניאל טוגנדרייך19/12/2009אין מניעה רפואית לקיים יחסי מין אחרי צילום רחם גם בנוכחות הפרשה דמית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השתרשות המשך...רוני18/12/2009
שום רב,
ד"ר תודה רבה על תגובתך המהירה....
לאחר שקיימנו יחסים ביום הביוץ 4 ימים אחרי הרגשתי כאבי מחזור. אני אחרי לפרסקופיה להוצאת החצוצרה השמאלית, עקב שני הריונות חוץ רחמיים.
האם הסיכוי נמוך לאור העובדה שכאבי המחזור מורגשים לפני האיחור במידה ויש איחור?
תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי מחזור
פרופ' ראול אורביטו18/12/2009אין למעשה קשר ל"כאבי מחזור"
יש לבצע בדיקת דם כמותית בועיים לאחר הביוץ
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה :-)
רוני18/12/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נטלירוני18/12/2009
שלום רב,
מהם סימני ההשתרשות? ו.א. 22.11 ביוץ ב 4.12 מתי ניתן לבדוק במידה ונקלט הריון?
הוסת סדיר כל 28 יום בערך.
תודה וחג שמח!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השרשה
פרופ' ראול אורביטו18/12/2009השרשה קורית שבוע לאחר הביוץ- ובדיקת הדם להריון הופכת חיובית שבוע לאחר ההשרשה או שבועיים לאחר ביוץ (למעשה ביום האיחור בוסת)
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם באסותא ת"אליאורה18/12/2009
קבעתי תור לד"ר טוגנדרייך לצילום רחם בבית חולים אסותא ת"א (רמת החייל )
נאמא לי בטלפון שהמחיר הוא 2500 ש"ח ואם צריך צנתור 4000 ש"ח.
לא הבנתי אם הצנתור זה עוד 4000 או השלמה ל4000 ש"ח. האם הבדיקה מכוסה על ידי הביטוח? יש לי פוליסה בהראל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא רק כסף
ד``ר דניאל טוגנדרייך18/12/2009ניתן לקבל התחייבות לאסותא למימון צנתור חצוצרות.
מכבי (זהב)- מימון מלא.
מאוחדת(עדיף) -מימון מלא.
לאומית - מימון בית החולים ללא שכר רופא.
כללית - לא מממנים באסותא.
אם ידוע לך מראש שאת זקוקה לצנתור עלייך להצטייד בטופס התחייבות מתאים מקופת החולים שלך או מחברת הביטוח.
אם את מגיעה לצילום רחם ראשון אצלי באסותא והתאום נעשה מולי - לא ייגבה ממך תשלום נפרד עבור צנתור והפרוצדורה כלולה במחיר הצילום. אם את קובעת לצנתור כשידוע מראש (על פי צילום קודם) שאת זקוקה לצנתור עלייך כאמור להצטייד בטופס התחייבות.
לקופ"ח כללית אני מבצע צינתורים במרכז הרפואי רבין פ"ת וניתן להגיע עם טופס התחייבות מתאים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בבקשה עזרה-יום אחרי צילום רחם!!נופרוש17/12/2009
אתמול בצהריים עברתי צילום רחם, הכל עבר כשורה ללא כאבים ובקלות! נאמר לי כאן אתמול שהצילום למעשה תקין. היה דמם אתמול מועט שכמעט נעלם ואחריו הופיעו הפרשות כהות נוטות לחום כהה/שחור כרגע יצאתי ממקלחת ויצא לי מהנרתיק גוש כזה כמו כבד עוף(סליחה על התיאור) אני לא מבינה מה זה, זה נראה כמו גוש דם קרוש, האם זה נורמאלי? יש לי תור בבוקר יום ראשון, אני לא רוצה להילחץ, בבקשה ענו לי, האם ההפרשות מאדום הופכות לחום כהה או מתקשות?
תודה על כל תגובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עד שיבוא הרופא
רונית17/12/2009אני נתקלתי באותה התופעה בעצמי והרופא ענה לי כאן שזה המהלך התקין שההפרשות הופכות לכהות ועשויות להמשך מספר ימים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדמם
פרופ' ראול אורביטו17/12/2009הדמם אמור לפחות ולהפוך לחום\כהה
במידה ויופיע "גוש" נוסף או דמם אדום- עליך לפנות מיד לבדיקה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקריש דם
ד``ר דניאל טוגנדרייך18/12/2009דם טרי המצטבר בנרתיק נקרש ומקבל מרקם של כבד.
כהנרתיק נפתח (למש בזמן שהאישה מתיישבת בשירותים) הגוש דמוי הכבד נפלט מהנרתיק.
אם אין דימום רב או מתמשך אין מקום לדאגה - הדמם יחלוף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי צילום רחםרונית17/12/2009
שלושה ימים אחרי צילום רחם עדיין יש לי הפרשות- מעט דמיות והרוב חומות במרקם רירי. אין לי חום ומרגישה טוב.
הרופא שלי לא בארץ ולכן יש לי תור רק בעוד שבועיים.
1. כמה ימים אחרי זה עדיין בסדר שיש הפרשות?
2. האם ההנחיה להמתין עם קיום יחסי מין עד להפסקת הדימום קשורה לסכנת זיהום מהפגיעה בצוואר הרחם? (ומה ההנחיות לגבי הפרשה שאינה דמית- כמובן לא רוצים לפספס את הביוץ...)
2. האם יכול להיות שההפרשות החומות הן הצטברות ריר שהיתה בשחלה חסומה (זוהתה חסימה קריבנית מלאה באחת החצוצרות, שלא נפתחה במהלך הצילום)?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דמם
פרופ' ראול אורביטו17/12/2009יתכן דמם מס' ימים לאחר צילום, פוחת ומשנה צבע לכהה, ככל שחולף הזמן
אם מתגבר, אדום או מלווה בכאבים\חום- יש לפנות למיון
בחלוף הדמם- ניתן לקיים יחסים- הפרשות שאינן דמיות- אפשריות- כמו הפרשות ריריות סביב ביוץ
ההפרשות לא קשורות לחצוצרה, אלא לרחם או הצואר
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חצוצרה חסומהרונית16/12/2009
1. מהם הגורמים האפשריים לחסימה קריבנית בחצוצרה (מעבר למחלות וניתוחים שלא היו לי מעולם, לציין שגם איני סובלת מכאבי מחזור קשים שאני מבינה שלעיתים הם ביטוי של החסימה)?
2. בחסימה קריבנית של חצוצרה אחת האם אפשר להתחיל ישר בהזרעות או שכדאי קודם לנסות לפתוח בצינתור? מהם השיקולים? (גיל 35)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גם וגם
ד``ר דניאל טוגנדרייך16/12/2009אפשר להתחיל בהזרעות וגם להערך לצנתור. הכלל היחיד שיש להקפיד עליו שהצנתור יבוצע אחרי הווסת ובטרם ההזרעה. יש הוכחות שפתיחה בצנתור של חצוצרה חסומה משפרת משמעותית הסיכוי להריון גם אם החצוצרה השנייה תקינה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה אומרות התוצאות של צילום הרחם?נופרוש16/12/2009
שלום לכם, אני אחרי צילום רחם היום וקיבלתי דף עם הסבר וצילום(לא בדיסק) להלן הממצאים אשמח לדעת מה הם אומרים והאם הכל תקין
רחם בצורה קשתית(את זה אני כבר יודעת וגם הרופא שלי)
הדגמה תקינה של חללי הרחם ושתי החצוצרות עם מעבר חופשי דרכן לתוך חלל הבטן.
לציין צורה מעט מעובה אך עם גבולות חלקים של חצוצרה שמאלית, הוזרק 15 סמ"ק אולטראוויסט 300 תוך רחמי.
מה זה אומר ? האם הכל תקין?
תודה מראש
נופרוש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח
פרופ' ראול אורביטו16/12/2009למעשה- צילום תקין
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
נופרוש16/12/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר צילום רחםרונית16/12/2009
כתבת לי בתשובה לשאלתי שחצוצרה תקינה יכולה להעביר ביצית גם מהשחלה הנגדית. אני מאוד רוצה להבין איך זה מתרחש- אשמח לקבל הסבר ואולי גם הפנייה לחומר כתוב בנושא אם יש באינטרנט.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חצוצרות
פרופ' ראול אורביטו16/12/2009השחלות בדכ ממוקמות מאחורי הרחם ולשם פונות החצוצרות
יתכן שחצוצרה תקינה תלקט ביצית משחלה נגדית- נקרא trans migration של הביצית
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- HCG=532ליאורה15/12/2009
תשובה מהיום - מה זה אומר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון
ד``ר דניאל טוגנדרייך15/12/2009תוך יומיים שלשה ניתן יהיה לוודא באולטראסאונד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)



.jpg)