מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הידרוסלפינגס לעומת שקטוסלפינגסיעל31/12/2009
שלום לרופאים היקרים, ד"ר טוגנדרייך כתב בסיכום צילום הרחם שלי: "...הודגם שקטוסלפינגס ללא מעבר, ללא פיזור. אינטרווזציה משנית לצנטור." האם הכוונה שיש לי נוזל בחצוצרה או רק חסימה רחוקנית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גם וגם
ד``ר דניאל טוגנדרייך02/01/2010סקטוסלפינגס זה סוג של חסימה רחיקנית בחצוצרה. בעקבות החסימה החצוצרה מתמלאת נוזל. חצוצרה כזו לא תסייע להתעברות טבעית ואף עלולה להכשיל טיפול IVF .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומה זה הידרוסלפינגס?
יעל02/01/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשעור בלטינית
ד``ר דניאל טוגנדרייך02/01/2010שעור בלטינית:
הידרוסלפינגס = כשהממצא מלא נוזל מימי.
פיוסלפינגס = כשהממצא מלא מוגלה.
המטוסלפינגס = כשהממצא מלא דם.
סקטוסלפינגס = שם הכולל את כל הנ"ל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תכשיר ג'ל פרה סיידשיר30/12/2009
שלום רב,
האם מוכר ומומלץ להשתמש בתכשיר בשם פרה סייד?
זהו ג'ל שמשפר את כניסת הזרע לצוואר הרחם ומשפר את הקליטה להריון.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גל
פרופ' ראול אורביטו02/01/2010גל לנרתיק לא אמור לשפר!! אלא לא להזיק!
במידה וזקוקה לג'ל לסיכוך בזמן יחסי מין- ומעונינת בהריון-
אזי יש להשתמש בגל אינרטי שלא קוטל זרע
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לפני צילום רחםאני30/12/2009
האם ניתן לקחת TRAMAL לשיכוך כאבים? כיצד ליטול?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משככי כאבים
פרופ' ראול אורביטו30/12/2009ניתן לקחת משככי כאבים כ- 1-2 שעות לפני הצילום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה ברחם ומחזור חלש-יש קשר?דנה29/12/2009
בעבר המחזור שלי היה ארוך וחזק. לאחר שנים רבות של נטילת גלולות המחזור התקצר ונחלש מאוד, אפילו אין צורך בשימוש בטמפונים או פדים. האם יכול להיות קשר בין מחזור חלש לבעיה כלשהי ברחם או שאין קשר? בבדיקת אולטרסאונד נמצא שהרירית תקינה. על מה מחזור כזה יכול להעיד? אני פשוט רוצה לדעת אם להזדרז ולבצע צילום רחם...
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחזור
פרופ' ראול אורביטו29/12/2009יתכן קשר לנטילה ממושכת של גלולות
לגבי צורך בצילום רחם- עליך לפנות לרופא נשים מטפל- ולדון איתו על ה"צורך"
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ZIFTרז29/12/2009
אני אחרי 19 טיפולים בהם IVF, IVM, מחזורים טבעיים, תרומת זרע כולם ללא הצלחה
צילום רחם תקין, 2 היסטרוסקופיות תקינות, קריוטיפ תקין, בדיקות קרישיות תקינות ופרופיל הורמונלי תקין.
יש בעיית זרע, אך לאור איכות העוברים הבינונית שחוזרת בכל טיפול יש הערכה שמדוברת בביציות לא תקינות מאחר והזרע מפרה.
הומלץ לי בטיפול הבא לעבור ZIFT ורציתי לשאול אם טיפול כזה מעלה סיכויי היקלטות
האם בכלל יש טעם לנסות סוג כזה של טיפול כשהעוברים שמתקבלים הם בינוניים וגם מספר ההפריות לא גבוה במיוחד?
האם יש בדיקות מומלצות שלא ניסיתי אחרי כל כך הרבה כשלונות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ZIFT
פרופ' ראול אורביטו29/12/2009אנא פני לפורום פוריות והפריה חוץ-גופית לקבלת תשובה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםנטלי28/12/2009
אתמול ביצעתי צילום רחם וזה התוצאות:
לאחר הזרקת חומר ניגודי הודגם חלל הרחם בגודל,צורה ומיקום תקינים.
אין פיגמי מילוי.
מימין- חצוצרה לא הודגמה
משמאל- חצוצרה מעובה, נראה שק נוזלי.
תמונה מתאימה לסקטוסלפינגס מצד שמאל
חסימה פרוקסימלית מימין.
הוצע לי לעבור או להפרייה או לבצע ניתוח,
מה היית ממליץ לי לעשות?
יש לציין שיש לי מידי פעם כאבי וכמו דקירות מצד שמאל,
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סקטוסלפינגס
פרופ' ראול אורביטו28/12/2009מקובל בארץ לבצע 2-3 מחזורי הפריה, ובמידה וללא הריון- לנתח
לגיטימי לבצע ניתוח גם לפני טיפולי הפריה (אמור לשפר את סיכויי הקליטה במידה ומצליח)
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההניתוח
נטלי28/12/2009תודה רבה על התשובה המהירה,
הניתוח שמדברים עליו הוא לנתק את החצוצרות מהרחם? את שניהם? מה הסיכוניים בניתוח כזה? הבנתי שזה משפיע בדרך מסויימת גם על השחלות ? השחלות שלי פוליצסטיות .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח
פרופ' ראול אורביטו28/12/2009ניתן לנתק וניתן לכרות את השחלות
בניתוח- לעיתים רחוקות יש פגיעה ברזרבה השחלתית, ולכן ממליצים בארץ לנסות מס' מחזורי IVF עם סיכויים פחותים יותר ורק במידה ולא מצליח- לניתוח
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצנתור
נטלי29/12/2009האם ניתן לפתוח את אחת החצוצרות שלי או שאת שניהם צריך להוריד?
כי אחת סתומה לגמרי שזה חסימה קירבנית לפי מה שאני מבינה, והשניה אם נוזל זה אני יודעת שלא ניתן לפתוח, אבל את השניה ניתן לפתוח או שעדיף לנתק את שניהם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלפרוסקופיה
פרופ' ראול אורביטו29/12/2009את הסקטוסלפינגס- מנתחים
את השניה בודקים ובהתאם מטפלים (אם פגומה)- כמו-כן ניתן להזריק צבע דרך הרחם בלפרוסקופיה ולנסות ע"י הלחץ לפתוח או לפחות לאבחן טוב יותר היכן החסימה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםאני28/12/2009
עליי לבצע צילום רחם בשבוע הבא (זה יהיה כנראה סביב יום הביוץ- ביום ה-18 למחזור).
1. האם זה בסדר לבצע את הבדיקה ביום הביוץ? הבנתי שעדיף סמוך לסיום המחזור כי הרירית יותר דקה וזה פחות כואב??
2. התבקשתי להביא מכתב שאינני רגישה ליוד, אני לא יודעת אם אני רגישה ליוד. אם כן - האם זה מסוכן לבצע את הצילום עם יוד? איך ניתן לבדוק אם אני רגישה ליוד?
תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו28/12/2009אין בעיה לבצע צילום סביב הביוץ- כל עוד לא קיימת יחסים מהוסת עד הצילום
לגבי הרגישות- במידה ופיתחת בעבר רגישות- תדרשי להכנה מיוחדת, במידה ולא- כמו מרבית הנשים, צייני לפני הבודק ש"לא ידוע" לך על רגישות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם והזרעותטניה27/12/2009
שלום לכם יש לי שאלה יש לי ציסטות בשחלות ולבעלי בדיקת זרע לא יצא טובה (חלקית)כלומר לכמות הזרע שנבדק אין כמות מספקת של זרעונים טובים , מנסה להרות כבר שנה ככל הנראה מהסיבות האלה לא ממש מצליחה, הרופאה שלי הפנתה אותי לצילום רחם , מכיוון שהתור לבדיקה שמתאים לי (עד 14 ימי מחזור) יהיה רק בחודש פברואר , המשמעות היא שאני מאבדת חודש שלם, ביקשתי מהרופאה שלי להתחיל בינתיים הזרעה (ללא צילום רחם) על מנת לא לאבד את החודש, נאמר לי שאין הזרעות ללא צילום רחם לפני , האם זה נכון? האם אכן לא מבצעים הזרעות ללא תוצאות של צילום רחם? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הזרעות
פרופ' ראול אורביטו27/12/2009צילום רחם ניתן לבצע לאחר וסת- בכל יום בתנאי שלא קיימת יחסים עד הצילום
לגבי- הזרעות ללא צילום רחם- נתון לשיקול דעתו של הרופא המטפל
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם - לד"ר טוגנרייךהילה27/12/2009
לפני כשבעה חודשים עברתי צילום רחם אצלך ויצא תקין מלבד קושי במעבר בחצוצרה אחת אבל לאחר כמה רגעים הקושי נעלם כלומר אני מניחה שצנררת כי זה כאב אבל שרדתי :-)
האם יכול להיות שהחצוצרה נסתמה שוב? האם לא ניתן להרות אם חצוצרה אחת סתומה? שהרי הביוץ לא קורה רק בחצוצרה אחת? האם כדאי לעשות שוב צילום אם לא מצליחים להרות והכל תקין אצלנו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו27/12/2009חצוצרה יכולה "להסתם" שוב
ניתן להרות עם חצוצרה אחת, אין טעם לעשות צילום נוסף- אלא להתקדם בטיפול של השראת ביוץ עם\ללא הזרעות
אנא פני לרופא מטפל להמשך טיפול
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תקינות רחםעידית27/12/2009
לפני 8 חודשים עברתי גרידה בגלל הפלה נדחית (הריון ראשון לאחר 5 חודשים של נסיון, נצפה שק הריון ללא קוטב עוברי).
במהלך הגרידה הועלה חשד למחיצה והומלץ לי על ידי הרופא שביצע את הגרידה לעשות היסטרוסקופיה על מנת לשלול את החשד.
הרופא המטפל שלי אמר שאין צורך בהיסטרוסקופיה אלא רק בצילום רחם וכן עשיתי צילום שיצא תקין מלבד קושי במעבר בחצוצרה אחת שהסתדר אחרי כמה רגעים.
1. האם הצילום מספיק כדי לשלול מחיצה או שיתכן שלא ראו את המחיצה אך היא קיימת ולכן לא מצליחה להרות מאז?
2. שמעתי שלפעמים יש הדבקויות מהגרידה שמונעות את האפשרות להרות, האם הצילום מראה אם יש איזו בעיה שנוצרה מהגרידה כמו הדבקויות?
3. מה עוד כדאי לבדוק על מנת לדעת שהכל בסדר אצלי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו27/12/2009אם הצילום לא מעיד על מחיצה, אז קרוב לודאי שאין
אם היו הידבקויות היינו רואים אותם בצילום
ניתן לבצע סונר תלת מימד (לא פולשני) כדי לוודא
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשך השאלה....רוני25/12/2009
פרופ' אורבטו תודה על תשובתך המהירה, אך לא הבנתי את תשובתך האם הדבקויות בבטן יכולות להפריע לקליטת ההריון?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הידבקויות
פרופ' ראול אורביטו25/12/2009כן, במידה ומפריעות למפגש בין זרע לביצית
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניסיון להרות אחרי לפרסקופיהרוני25/12/2009
שלום רב,
עברתי כריתת חצוצרה בלפרסקופיה שהיתה עם הדרוסלפניקס וגרמה לי להדבקויות רבות.
ההדבקויות הוסרו בהצלחה והחצוצרה הימנית תקינה לחלוטין.
נאמר שהרחם קטן ותקין האם זה בסדר?
לאחר כמה נסיונות אצטרך לעבור להזרעה או הפריה?
במידה וההריון לא יקלט בחודשים הקרובים האם עלי לעבור צילום רחם?
נאמר לי בנוסף שישנם הדבקויות בחלל הבטן אך לא היה ניתן להסיר אותם בלפרסקופיה אך אין קשר לאגן ששם הוסרו ההדבקויות כתוצאה ממהדרוסלפיקס.
האם בכל זאת ההדבקויות בבטן משפיעות על ליטת ההריון?
תודה רבה ושבת שלום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הידבקויות
פרופ' ראול אורביטו25/12/2009רחם קטן ותקין- בסדר
אם החצוצרה השניה תקינה- 2-3 מחזורי טיפול בהתאם לגילך ומחזורי טיפול קודמים- ואז להפריה חוץ-גופית
אם לא תיקלטי -אין צורך בצילום רחם
הידבקויות יכולות להפריע למפגש ביצית וזרע ולכן להפריע לקליטה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כריטת חצוצרותנעמי24/12/2009
שלום
אני ב .5 .31בלי ילדים, הרופא המליץ להוריד את החצוצרות מכיוון שהם מפרישות חומר רעיל שהורג את העובר השאלה מה הסיכויים לאחר הורדתם להקלט להריון?
ומה הסיכונים בניתוח כזה?
והאם צריך רופא שינתח שיש לו המון נסיון בתחום?
ראוי לציין שפעם אחת עשיתי טיפול הפרייה עם 28 ביציות ששרדו 10 טובים נעשה פעמיים החזרה ועלה לי החום ואושפזתי ולא נקלט
ואיזה מינון הורמונים מומלץ לתת לאישה שיש לה תאים טרום סרטני בשד?
כמה סיכוי להקלט יש לעוברים מוקפאים?
אודה לך מאוד על התשובות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קודם המוקפאים.
ד``ר דניאל טוגנדרייך24/12/2009ניתוק הקשר בין החצוצרות לרחם יכול לשפר סיכויי ההצלחה ב IVF אם את סובלת ממצב של "נוזלים בחצוצרות" . ניתוח כזה הוא שגרתי לעוסקים בתחום. (אנדוסקופיסטים).
רצוי שתשתמשי בעוברים המוקפאים - הליך שלא חושף אותך לטיפולים קשים על סיבוכיהם האפשריים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לדר ' שלוםמיטל24/12/2009
אני בת29 אחרי 3 טיפולים הזרעה וללא הריון לפני התחלת הטיפולים ביצעתי צילום רחם
שנאמר לי שהוא תקין רחם קטן שתי החצוצרות עם מעבר ופיזור תקין לחלל הצפקבצד ימין ופיזור חלש בצד שמאל למרות זאת לא הרתי בטיפולי הזרעה ובפעם האחרונה הרופא ראה ממצא של חצוצרה מצד שמאל מעובה ועם נוזל והציע לעשות לפרוסקופיה אני קצת חוששת למהר לעשות אבל מצד שני אני רוצה לפתור את הבעיות כדי להררות מה דעתך צריך לבצע את הניתוח ?
ומה זה אומר שיש נוזל בחצוצרה ? אני אשמח לקבל תשובה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוזל בחצוצרה מפריע
ד``ר דניאל טוגנדרייך24/12/2009אם אמנם יש נוזל בחצוצרה (הידרוסלפינגס) עלול להפריע להתעברות גם אם חצוצרה שנייה תקינה וגם ב IVF . יש לוודא שאמנם האבחנה נכונה (אמצעי הדמייה כמו אולטראסאונד) ואם כן לפרוסקופיה הוא הצעד האבחנתי/טיפולי המתבקש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התיעצות לגבי צילום רחםמשי23/12/2009
שלום רב רופאים יקרים,
עברתי ברביעי שעבר צילום רחם, נאמר לי שהכל תקין גם בדף המודפס שקיבלתי.
הגעתי למומחה שלי בראשון האחרון עם הצילום והוא התסכל על הדף ואז על הצילום עצמו (היו כמה כאלה) ואז אמר הכל תקין אבל נראה לי שבצד שמאל אין פיזור של היוד בצורה רגילה.
אז מה לעשות זה תקין או לא תקין?
אם חלילה הייתה בעיה הכל היה נרשם על הדף או שלא? כי לי המבצעת אמרה שהכל תקין חוץ מזה שיש לי רחם קשתי(את זה הרופא יודע).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו24/12/2009הצילום פורש כתקין- גם אם הפיזור לא נראה לגמרי תקין בצד אחד- עדין לא מכתיב שינוי באופן הטיפול (צורך מידי בהפריה חוץ-גופית)- אלא להתקדם בטיפולי פוריות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
