מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פטריות שמפניון טריות לתינוקתחנית11/07/2012
שלום יש לי תינוקת בת שנה ושלושה חודשים.
רציתי לדעת האם יש בעיה לתת לה לאכול מאכל של פטריות שמפניון טריות, או שיש בעיה אם זה? (אני מתכוות לפטריות שמפניות טריות שמוכרים בסופר בסלסלאות.)
ואיך ממולץ לטפל בניקיון הפטריות, האם לקלף שכבה ראשונה של הפטריה או מספיק לשטוף טוב במים??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דילגתן עלי ואשמח לתשובה תודה
חנית15/07/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדין מחכה לתשובה
אמא18/07/2012היי שלום לכן,
אשמח לקבל תשובה או סיבה מדוע לא עונים לי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקפיצה
חנית24/07/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מרווחי ארוחות והתחלת טעימותטלי11/07/2012
שלום,
ביתי בת 4.5 חודשים. היא אוכלת 5 ארוחות פורמולה ביום. ביום במרווח של 4 שעות ובלילה יותר.
לפני השינה אני נותנת לה בקבוק ובהבעיה היא שגלל שזמני הארוחות לא קבועים במהלך היום ושעת ההשכבה כן קבועה יוצא שלפעמים את הארוחה האחרונה אני נותנת במרווח של רק שעתיים מהארוחה הקודמת. היא אוכלת יחסית הרבה גם בארוחה הזו. האם זה בעייתי?
ועוד שאלה-הרופא שלה (אנחנו גרים בארה"ב) אמר לי שלא להתחיל טעימות בשום אופן עד גיל 6 חודשים כי זה גורם לסיכון מוגבר לאלרגיות. מה דעתך לגבי זה?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מרווחי ארוחות והתחלת טעימות - תגובה
דפי ליבר11/07/2012לגבי הבקבוק לא רואה שום בעיה .
לגבי טעימות מענין מאוד !
אני מצטטת לך ממדריך לאנשי מקצוע להזנת התינוק והפעוט של משרד הבריאות בארץ את יכולה למצוא באתר של משרד הבריאות
" ישנן עדויות רבות המצביעות על קיומו של "חלון הזדמנויות" צר בגיל הינקות שבו ניתן להשפיע על התפתחות אלרגיות בעקבות כך פורסמו ההנחיות החדשות של הטעימות."
דפי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא לגמרי סומכת על המטפלתביצה עלומה10/07/2012
שלום. בני בן ה-8 חודשים נמצא במשפחתון. אני לא לגמרי בטוחה שהמטפלת מכניסה בשר למרק של הצהריים. בטיפת חלב אמרו לי לא לסמוך ולתת לילד בשר גם אחה"צ.
האם יש דרך לדעת אם הוא אכל היום בגן בשר?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא לגמרי סומכת על המטפלת - תגובה
דפי ליבר11/07/2012איזה דרך את מצפה ?
תשאלי אימהות אחרות מהמשפחתון
או פשוט
תשאלי אותם !! ואם את לא מאמינה לתשובות שלהם , חפשי מקום אחר .
חשוב שיהיה לך אמון במקום בו התינוק שלך נמצא .
בהצלחה
דפי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מוצקים וסדר יוםטלי10/07/2012
שלום רב,
יש לי תינוקת בת חצי שנה שנמצאת בבית עם מטפלת. יש לי שאלה לגבי סדר יום עם ארוחות מוצקים.
עד שהתחילה לאכול מוצקים, אכלה פורמולה (כ 180 CC) כל 4 שעות בשעות:
7:00, 11:00, 15:00, 19:00 (בארוחה האחרונה הייתה אוכלת 250 CC)
הייתה לה גם ארוחה קטנה (120 CC) ב 12 בלילה ואח"כ ישנה עד 5 בבוקר.
התחלתי מוצקים. אני נותנת פירות בבוקר ומרק עוף וירקות לארוחת ערב ובמשך היום פורמולה. כל הלוחות זמנים והכמויות התבלגנו לי. אני לא מצליחה לשמור על סדר קבוע.
התינוקת התחילה לעשות יותר פערים בין הארוחות והכמויות של הפורמולה במשך היום נהיו יותר קטנות (120 CC). דווקא בלילה היא התחילה להתעורר יותר (כ 3 פעמים) ולאכול יותר.
אני לא מצליחה לסדר את הבלגן הזה. אודה מאוד אם תייעצו לי מה לוח זמנים לתינוקת בת חצי שנה. כמה ארוחות ביום צריכות להיות לה ובאיזה שעות, איזה כמויות??
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוצקים וסדר יום - תגובה
דפי ליבר11/07/2012מעבר למוצקים לא צריך לגרום לבלגן ...
אולי השינוי חל בכניסת המטפלת ?
יש תינוקות שחוזרים להתעורר בלילה כשהאימא יוצאת לעבודה כדי להשלים שעות אם ..
אני מציעה בלילה לנסות לתת מים ואם זה לא הולך לרדת בכמות התמ"ל בבקבוק .
בהחלט בגיל חצי שנה אוכלים עוד פעם אחת בלילה .
צריך לשים לב שאוכלת מספיק תמ"ל במשך היום , הרבה פעמים עדין אי אפשר להסתמך רק על מוצקים .
בתאבון
דפי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דייסת דגניםאפרת08/07/2012
בני מתקרב לגיל 6 (בן חמישה וחצי) חודשים אחוזון 75-95, טעם כבר כמעט הכל (בשר עוף ירקות ופרות ואפילו במבה לתינוקות) מאוד אוהב מוצקים ובקרוב אגדיל שני ארוחות מוצקים בהדרגה... מה עדיף לבשל את הירקות/פירות (בישלתי גם את התפוח והאגס) או לאדות? בנוסף מעוניינת להוסיף לו דייסת 8 דגנים, האים להוסיף בכל ארוחת תמ"ל או רק באחת או בכלל לא.... תודה נ.ב - אוכל דיי מעט למשקלו בין 650-750 תמ"ל ליממה- אך עולה יפה במשקל ושומר על האחוזון)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דייסת דגנים - תגובה
לירון פז08/07/2012אפרת שלום,
את הפירות כגון תפוחי עץ או בננה, אין צורך לבשל, רק לרסק למרקם מתאים(בלי קליפה וגרעינים כמובן). בעיקרון, יותר בריא ונכון לאדות את הירקות(הויטמינים והמינרלים נשמרים טוב יותר בצורה כזו). לגבי הדיסה, מספיק לתת לו כתחליף לארוחה אחת(ולא בכל ארוחה). שיהיה בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מוצקים+ארוחת תמ"ל בארוחה אחתאיילה08/07/2012
בתי בת 7 חודשים והמטפלת שלה סיפרה לי כי בשבוע האחרון היא נותנת לה בקבוק תמ"ל מיד לאחר ארוחת הירקות שלה בצהריים..אני נותנת לה בסופי שבוע קצת מים לאחר ארוחת ירקות+עוף/הודו אך לא בקבוק של תמ"ל..מה עדיף? זה נראה לי מוגזם לתת לה 2 ארוחות, בעצם, אחת אחרי השניה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוצקים+ארוחת תמ"ל בארוחה אחת - תגובה
דפי ליבר09/07/2012בדרך כלל ארוחה של מרק + עוף+ ירקות צריכה להספיק [ בערך 200CC שזה בערך כוס ]
אפשר בהחלט לתת מים .
לשתות מים זה הרגל מצוין . התמ"ל מיותר.
והשאלות
האם למטפלת יש סבלנות לתת לה את המוצקים או היא עוברת מהר לבקבוק ?
האם מכינה בנחת את הארוחה ואכן נותנת ירקות בשר ומרק אפשר להוסיף גם קטניות.
מה שטוב בסופי שבוע טוב גם באמצע ...
אפשר להשלים בתמ"ל . בדרך כלל לא צריך בקבוקים מלאים .
לבריאות
דפי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמוצקים ותמ"ל בארוחה אחת - המשך
איילה10/07/2012הבנתי שהיא לא נותנת לה ארוחה מלאה..משהו כמו חצי כוס והיא טוענת שהיא טועמת מים ועושה פרצוף ולכן נותנת לה תמ"ל (איזומיל סימילאק) ואת זה שותה ברצון.
אני לא יודעת לגבי הסבלנות שלה לתת לה מספיק ירקות במקום לעבור לתמ"ל..לא רוצה לשאול אותה שאלה כזו שמא זה יתפרש כביקורת...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אכילה בלילהמאיה05/07/2012
שלום, אני אמא לבן שנתיים וחודשיים ומקווה שתוכלו לעזור לי. מאז שהיה בן חודש וחצי בני ישן כמעט לילה שלם. החל מחודש ספטמבר האחרון, משנכנס לגן החל להתעורר בלילה ולדרוש בקבוק. ניסינו למנוע בכל דרך אפשרית, הצענו מוצץ, מים אך הוא מסרב בתוקף. בדקנו עם הגננת האם אוכל מספיק במהלך היום והיא ענתה שהוא אוכל מאוד יפה, מה גם שאם היתה בעיית אכילה בגן, הבעיה לא היתה קיימת בסופי שבוע, אך גם אז הוא מתעורר. התזונה שלו במהלך היום מגוונת, מלבד דברי חלב שלא כל כך אוהב.
מלבד בלילה הוא אוכל מהבקבוק גם לפני השינה .
התחלנו לנסות לגמול אותו לחלוטין ובינתיים ללא הצלחה.
מה עוד אפשר לעשות על מנת למנוע את התופעה?
האם עצם העובדה שאוכל מעט מאוד דברי חלב אמורה להדאיג? (אוכל מעדן גמדים אחד ביום).
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אכילה בלילה - תגובה
דפי ליבר06/07/2012בגיל שנתיים לא צריך לאכול בלילה .
התחום הוא התנהגותי . ופשוט לא לתת אוכל בלילה , כמה ימי בכי וזה עובר .
רצוי לדבר על הנושא במשך היום להסביר לתת חיזוקים . בלילה לא מדברים. רק ישנים.
אני לא פסיכולוגית או גננת ולכן אפשר להיוועץ עם מומחים לגיל הרך .
לגבי מוצרי חלב כדאי להרגיל מה לגבי שתיית חלב מכוס .
בתאבון
דפי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אכילה משינהיפית05/07/2012
שלום ,
בני בן 5 חודשים ומאז שהתחיל לאכול מרק ופירות הוא אוכל את הסימילאק רק מתוך שינה . ניסיתי הרבה פעמים לתת לו סימילאק (בשעות שהוא צריך כמובן לאכול) כאשר הוא ער אבל הוא מתנגד לאכול ורק אחרי שאני מרדימה אותו הוא אוכל
מה עושים ?
תודה רבה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אכילה משינה - תגובה
דפי ליבר05/07/2012לא הבנתי . מאכילים תינוק רק כשהוא ער . לא מתוך שיינה !!
מה קורה בשעות שהוא ער ?
לחפש פיתרונות אולי לא מספיק רעב ? מה סדר היום שלו ?
אולי להחליף סוג של בקבוק סוג של תמ"ל
תנסי לפרט יותר ואנסה למקד תשובה יותר טובה
דפי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אכילת מוצקיםשירה05/07/2012
בוקר טוב,
בני בן 7 חודשים שוקל 8.4 ק"ג, אכל עד כה 2 ארוחות מוצקים בבוקר פירות ובצהריים בשר+ירקות+קטניות. בשבוע האחרון מסרב לאכול מוצקים! ממלא את פיו באוכל המוצק ומסרב לבלוע אותו. מקטר סביב הארוחה. בנוסף, ישנה ירידה קלה בכמות אכילת התמ"ל. למה זה קורה? מה לעשות?
תודה, שירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אכילת מוצקים - תגובה
דפי ליבר05/07/2012אני מציעה דבר ראשון להפסיק לכמה ימים ולאחר מכן לנסות לחזור .
כמובן אני מניחה שהוא בריא , אין פצעים בפה , כאבי גרון ? ,אם יש ספק לעבור דרך רופא .
אם עדין מסרב לאחר הפסקה לנסות מרקם אחר , חתיכות קטנות , לרסק במזלג ולא בבלנדר .
לבדוק שהאוכל טעים ! אפשר להוסיף לימון , טחינה , קצת מלח . לגוון בצבעים בדרך ההגשה .
הכי חשוב לא בכוח ! אם הופך לריב בינך לבינו תחזרי לתמ"ל לתקופה. עד שיכול לשבת ליד מגש ולאכול באצבעות .
בתאבון
נשמח שתדווחי לנו המשך !
דפי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעידכון
שירה06/07/2012בוקר טוב דפי,
תודה על תשובתך. אז ... היה ספק מתברר שבני היה חולה ולכן לא אכל - וירוס הפה והטלפיים. אחכה שיבריא ואז אנסה שוב פעם לתת לו מוצקים.
שבת שלום, שירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעידכון - תגובה
דפי ליבר06/07/2012לבריאות !
וירוס שכיח שמאוד מפריע לאכול טוב .
לחכות עד שמבריא . בנתיים אפשר לתת תמ"ל .
דפי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הוספת ארוחת מוצקים שלישיתסנדרה03/07/2012
שלום,
בני בן ה7.5 חודשים אוכל 5 ארוחות ביום (ב6 בבוקר אוכל תמ"ל, בסביבות 10 אוכל פירות עם טחינה, ב12:00-13:00 מרק עם עוף וקטניות, ב16:30 תמ"ל ולפני השינה ב19:00 תמ"ל). לאחרונה אוכל מעט מאוד בארוחה של 16:30 (כ- 60 מ"ל). שאלתי היא האם ניתן להחליף ארוחה זו בארוחת מוצקים ואם כן, מה ניתן לתת? או שאולי להוריד את הארוחה הזאת ולתת את הארוחה האחרונה יותר מוקדם ואולי להוסיף מלה מעט דיסה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הוספת ארוחת מוצקים שלישית - תגובה
דפי ליבר03/07/2012האם עולה יפה במשקל ?
למה להוריד , אני הייתי בשלב הזה משאירה כי בסך הכל לא אוכל הרבה .
לקראת 9 חודשים מוסיפה מוצרי חלב . ואז שוקלת לתת מעדן /גבינה ב16.00
א. ערב ב 18.00 והשלמה לפני השיינה של תמ"ל .
בתאבון
דפי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזונה לתינוקת בת 7 חודשיםיובלי03/07/2012
שלום,
ביתי בת 7 חודשים ואוכלת כבר כחודשיים פירות ומרק עם עוף.שוקלת 8 ק"ג
סדר היום שלה: 8:00 תמ"ל 120
11:00 פירות
12:00 תמ"ל 120
15:00 מרק
17:00 תמ"ל 120
20:00 תמל 240 +3 כפיות דייסה
1.אני מרגישה שהיא צריכה חידושים.מה ניתן כבר להוסיף לה לתפריט? האם ניתן להתחיל ביצים? קציצות? פשטידות?
נראה שהיא מוכנה, היא רוצה לטעום
2. האם צריך לתת לה את המרק אחרי הפירות ולהוריד את התמ"ל באמצע?
3. היא לא מוכנה כמעט לשתות מים.מה אפשר לעשות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תזונה לתינוקת בת 7 חודשים - תגובה
דפי ליבר03/07/2012אפשר להתחיל ביצים , קציצות ופשטידות במידה ואת מרגישה שמבחינת המירקם היא מסוגלת לאכול .
לא צריך לתת את המרק אחרי הפירות . תסדרי לך את היום לפי הנוחות שלה ושלך .
אם נותנת שתן שקוף לא צריכה תוספת מים . מקבלת נוזלים גם באוכל אחר .
זה חשוב כהרגל אבל לא בכוח .
לבריאות
דפי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלת משקלשני01/07/2012
שלום,
הבת שלי בת חמישה חודשים ושבוע
היא ניזונה מהנקה מלאה.
משקל: 6630
גובה:68
היקף ראש: 42
האחות בטיפת חלב תמיד אומרת לי שהיא קצת רזה, אבל כניאה בגלל הגובה.
היא תינוקת בריאה ושמחה אבל בשבוע האחרון לא הכי רגועה (בשבוע האחרון היא עצבנת במשך כל היום. כנראה שיש לי ירידה בכמות החלב בגלל מקרה של סתימה בשד שהיתה לי לפני שבוע).
האם המשקל שלה בסדר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלת משקל - תגובה
דפי ליבר02/07/2012מצטערת לא רואה שום בעיה , אם היא לא יורדת בעקומות שלה הכל בסדר . לא מבינה מה ההגדרה של רזה אצל תינוקת .
כדי לייצר יותר חלב את פשוט צריכה להניק הרבה. וגם את לנוח לשתות הרבה .
האם מקבלת טעימות ? תוספת תמ"ל ?.
בכל אופן לשאלתך המשקל וגם התינוקת בסדר גמור .
תהני
דפי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירות תינוקת בת חצי שנהרחלי30/06/2012
שלום רב
ביתי בת חצי שנה
ניזונה מסימלאק אדוונס פלוס
בימים האחרונים סובלת מקיבה קשה , היציאות שלה במהלך היום מסתכמות ב-4 , "גולות חומות" כאשר היא מאוד מאוד מתאמצת וסובלת בהוצאתן , כל כמה שעות גולה אחת.
התזונה שלה :
סימילאק (כרגע עוברים משלב אחד לשלב שתיים (העצירות התחילה עוד קודם למעבר)
ארוחה קטנה (60CC) של בננה ותפוח וכפית טחינה.
ארוחה של מרק ירקות ועוף המורכב מגזר , קישוא, דלעת , תפח"א בטטה , וכנף של עוף
בערב יחד עם הסימילאק (כמות של 150 CC) מוסיפה לה כף של דייסה קורנפלור.
יש לציין שמשקלה 6.5 סה"כ.
מה עלי לעשות ? להפסיק פירות , ירקות , להפסיק דייסה , להפסיק תוספת ברזל??
לתשובתכם אודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מגיבה אולי יעזור במעט..
נטלי30/06/2012תנסי להפסיק ליום יומיים עם הבננה והתפוח -יכול לגרום לעצירות
את יכולה לגרד קצת עגבנייה בפומפייה ולתת לה יחד עם מים-יכול להקל על היציאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעצירות תינוקת בת חצי שנה - תגובה
דפי ליבר01/07/2012פירות וירקות רק להגביר .מלון אבטיח עגבניות יש היום פירות בשפע .
הרבה שתיה.
אפשר לקחת שזיפים מיובשים לשים כל הלילה במים חמים לתת לשתות את המים ולאכול את השזיף הרך .
לנסות לשנות את זמן נתינת הברזל לפעמים עוזר .או להחליף סוג ברזל .
בהצלחה .
דפי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אכילה בגיל 5 חודשיםדנית30/06/2012
שלום,
בני בן 5 חודשים ואוכל כוס פירות בבוקר (מבלנדר) וכוס מרק בצהרים
בין לבין הוא לא אוכל הרבה סימילאק כמו בעבר ?
האם זה נשמע תקין ? הוא שוקל בערך 8 קילו ...
תודה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אכילה בגיל 5 חודשים - תגובה
דפי ליבר01/07/2012המשקל תקין , ואין בעיה שיאכל פחות סימלאק .
עד גיל חצי שנה האוכל רק בטעימות . לאחר מכן להחליף בהדרגה בקבוקים למוצקים
בהצלחה
דפי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוקת בת 6 חודשים ומוצקים בחו"לנטלי30/06/2012
שלום רב,
ביתי תהיה בת 6 חודשים ב8.7
בסוף יולי אנו מתכננים לנסוע לכריתים לשבוע ימים.
היא כבר אוכלת ארוחות מוצקים של ממש - מנת פרי בבוקר ומנת ירקות+עוף בצהריים.
השאלה שלי , מה אני עושה בחו"ל עם ארוחות המוצקים?
ניסיתי גרבר פירות ולא הייתה הצלחה מסחררת אבל אכלה מעט שזה יכול לפתור לי את בעיית מנת הפרי בבוקר.מה לגביי המרק הטחון?
אפשר להכין יום לפני הנסיעה ,לקחת איתי קפוא ושם לשים במקרר ולהוציא כל יום מנה?
ומה אפשר לתת לה במידה ואנו אוכלים ארוחת בוקר במלון- ביצה מקושקשת? כף גבינה לבנה מותר? ביצה קשה?
אשמח לטיפונת עצות בנושא על מנת להקל במעט את החרדה ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוקת בת 6 חודשים ומוצקים בחו"ל - תגובה
דפי ליבר01/07/2012דעתי האישית וכאן זה באמת דעה אישית . תהנו בחופש מדובר רק על שבוע ואפשר בגיל חצי שנה להשאר רק עם תמ"ל ולא להתעסק עם האוכל .וכך גם להוריד חרדות .
בכל מקרה , גרבר זה פיתרון טוב .
במלון אפשר לתת מרק . מוצרי חלב לחכות עד גיל 9 חודשים .
ביצה אפשר דייסות קטניות .
תהנו תנוחו ותחזרו בשלום !
דפי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמצטרפת להמלצה
עוד אמא01/07/2012אני הייתי נותנת שבוע ימים תמ"ל, לוקחת איתי 6 מחיות מטרנה פירות (יש 4 + 2 במבצע במגה), נותנת לה לנשנש קצת מהאוכל שלכם במלון וזהו. סעו ותהנו!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לכן!
נטלי01/07/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש גם גרבר ירקות
שיר03/07/2012זה אמנם בלי בשר - אבל את זה אולי תוכלי להשלים מהמלון (קציצה או חתיכות קטנות של עוף).
ובאמת לשבוע - אני לא הייתי מתעסקת בכלל ומביאה רק תמ"ל.
תהנו!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)
