מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סטנטניר19/08/2010
שלום, לפני כשלושה ימים עברתי ניתוח לייזר לריסוק אבן שירדה מהכליה, הניתוח התבצע דרך הפין ולאחר יומיים מהניתוח הוציאו לי קטטר השאירו לי סטנט ורציתי לשאול מס' שאלות על זה: בכל מתן שתן כשאני מסיים אני מרגיש כאבים באיזור הסטנט שנמשכים כמה דקות, האם זה נורמלי, כמה זמן צריך הסטנט להישאר בפנים? והאם מותר לי לחזור לפעילות רגילה כגון: כדורגל, עבודה פיזית בשיפוצים ויחסי מין? לתשובתכם אודה, ניר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניר שלום
ד''ר גאזי פארס20/08/2010מה שאתה מרגיש זה נורמלי - מהסטנט, ברגע שמוציאים את הסטנט זה יחלוף.
בדרך כלל כשאתה משתחרר מבית החולים אומרים לך מתי מוציאים את הסטנט. היות וזמן הסטנט תלוי בניתוח שעברת ובטיפולים שאתה הולך לעבור כמו ריסוק חוץ גופי וכולי.
אין מניעה לבצע כל פעילות (עבודה ,מאמץ או יחסי מין ) עם הסטנט. מה שחשוב הוא לשתות הרבה נוזלים.
החלמה מהירה ושבת שלום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרופהשני18/08/2010
האם אלטרולט 10 מ"ג פעם ביום יעילה לטיפול ב-ic(השלפוחית הכואבת)
תןדה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום ענת
ד''ר יואל מץ18/08/2010אלטרולט יכולה לעזור במצבים של שלפוחית עם גירוי יתר ולהרגיע. אין לקחת את התרופה מבלי להתיעץ עם אורולוג מומחה שיברר על ידי בדיקות שונות האם התרופה מתאימה לך. אנא תפני אליו לבירור מעמיק יותר.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםלחוץ18/08/2010
לאחרונה התחלתי להרגיש כאבים באשכים לאחד קיום מין..
ושאני בודק אני חושב שאני מרגיש בפנים משהו מלבד לאשכים אבל אני לא בטוח..
אני בן 16 יש סיכוי שיש לי סרטן באשכים? :* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום אנונימי
ד''ר יואל מץ18/08/2010לפי התאור שלך לא ניתן להגיע לאבחנה ברורה.יש ממצאים שונים בשק האשכים היכולים לתת הרגשה של "מלאות" או "תוספת" .רוב הממצאים שפירים אך אין לשלול בודאות גידול. אין סיבה מיוחדת להלחץ אבל בכל זאת חשוב מאוד להיבדק אצל אורולוג מומחה שיבדוק אותך ויברר את הממצא לעומק. אנא פנה בהקדם להבדק!
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
לחוץ19/08/2010תודה רבה, אבל תוכל בהכללה גסה רק להגיד לי מה הסיכוי שלי לסרטן?
כי באמת שאני קצת לחוץ ואני לא יודע איך להגיד להורים שלי..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום אנונימי
ד''ר יואל מץ19/08/2010אין לי שום דרך להעריך סיכויים בגלל שאינני יודע במה מדובר.יתכן שאין כלום אבל זה יקבע רק לאחר בדיקה. תסביר את האמת להורים ,כפי שהסברת לי והם יקחו אותך לבדיקה .
בברכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
לחוץ19/08/2010תודה רבה..עזרת לי מאוד והרגעת אותי..:)
אני מקווה שבאמת זה כלום..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת שתןנירה17/08/2010
אבקש לדעת מה המשמעות של הממצאים הנל בבדיקת שתן:
Erythrocytes (U) | cell/µl | (
0 )
10 *
25
Leucocytes (U)/Field | Leuco/F | *
1
|
Erythrocytes (U)/Field | Ery/F | *
5
|
Mucous (U) | | +
שאר הבדיקות תקינות. כולל בדיקות דם
מה יכולה להיות הבעיה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד''ר דמיטרי גולדין17/08/2010לא ניתן להתיחס לבדיקת מעבדה בלי לדעת רקע ומטרתה. לכן ממליץ לפנות עם התוצאה לרופא שהפנה לבדיקה זאת.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה לא מענה
נירה18/08/2010ברור שאפנה לרופא שהפנה,
אך עד שאגיע אליו היה טוב לו היית מסביר מה מלמדת התשובה שקבלתי, אחרת לשם מה קיים הפורום?
בכל אופן, תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקמת הפין והנאה מיניתמודאג17/08/2010
שלום,
לצערי יש לי עקמת פין גדולה (הפין נוטה חזק מאוד לצד שמאל),חשוב לי לציין שבזמן אוננות אני מאוד נהנה וגם בזמן חדירה ביחסי מין אני נהנה אומנם יש גירוי קצת פחות חזק.
יש לי כמה שאלות בנוגע לעקמת:
1)האם עקמת פין גדולה (נטייה לצד שמאל אצלי) יכולה לגרום להפחתת ההנאה המינית והגירוי של האיבר בזמן חדירה? (אני נהנה מאוננות ומחדירה כפי שכתבתי,אבל השאלה שלי היא בעצם האם הייתי נהנה יותר אם לא הייתה לי עקמת?)
2)ייתכן שהעקמת שלי החמירה? כי בחצי שנה האחרונה אני שם לב (אולי אני טועה,ואני מקווה שכך) שהאיבר שלי נעשה יותר עקום לכיוון צד שמאל וגם בזקפה אני מרגיש את הנטייה הזאת (אורולוג שאליו הלכתי שלל אפשרות של מחלת פירוני ואמר שהעקמת אצלי מולדת,אם כי אני לא ממש סומך עליו ואני בקרוב הולך לראות מומחה)
3)פעם אחרונה שקיימתי יחסים היו לפני כשנה,לפני ששמתי לב שהאיבר שלי התעקם יותר,האם ייתכן שתהייה לי בעייה בחדירה בפעם הבאה שאקיים יחסי מין?,האם ייתכן שתנוחות מסויימות לא תהייה אפשרות לבצע?
תודה רבה מראש,זה מאוד חשוב לי ואני מאוד מודאג!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד''ר דמיטרי גולדין17/08/2010עקמת הפין לא משפיע על הנהה. בד"כ עקמת מולדת לא מחמירה. לגבי חדירה - אתה צריך לנסות. בכל מקרה היא לא תפריעה לאוננות.
בברכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות לגבי אפשרויות ניתוח?אריאלה16/08/2010
לאחר בדיקת ביופסייה בערמונית התגלה אצל בעלי סרטן בערמונית לפי דברי האורולוג בשלב ההתחלתי ישנה רק בעיה אחת והיא גילו הוא בן 72 בריא בדרכ"בעברו עבר החלפת מסתם מיטרלי ולוקח קומדין מהם האפשרויות העומדות לפניו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאריאלה שלום,
ד''ר מיכאל (מיקי) כהן17/08/2010כעקרון ניתן לטפל בסרטן הערמונית הממוקם לבלוטה במספר אופנים , החל ממעקב פעיל בלבד , דרך ניתוח, הקרנה חיצונית , מחטים רדיואקטיביות ( בראכיטרפיה), הקפאה ( קריוטרפיה ) ואפילו טיפול בגלי אולטראסאונד בעוצמה גבוה ( HIFU).
לרוב לא מציעים למטופל בגיל 72 ניתוח ובמיוחד אם קיימות מחלות\ בעיות נלוות כגון המסתם תותב ושימוש ב קומדין. הניתוח כרוך פעמים רבות בדימום ניכר ומחייב את הפסקת נטילת נוגדי קרישה, - עבור בעלך הפסקת הקומדין עלולה להוות סכנה משמעותית מבחינה לבבית.
לצורך המלצה נכונה יש לדון בנושא זה עם אורולוג שיראה את מכלול הנתונים ויציג בפניכם את האופציות הרלוונטיות.
בברכה,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות בקשר לסרטן בערמוניתאריאלה16/08/2010
לאחר בדיקת ביופסיה בערמונית שעבר בעלי, התגלה אצלו סרטן בשלבים התחלתיים.
לאחר שיחת ייעוץ עם רופא אורולוג הוסבר לנו כי בעקבות גילו (72) כנראה שתהיי בעיה לנתח.
בדרך כלל בעלי הוא אדם בריא לגמרי, בעברו עבר ניתוח להחלפת מסתם מיטראלי.
מהם אפשרויות הטיפול בגילו ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד''ר דמיטרי גולדין17/08/2010מול חולה סרטן ערמונית בשלב התחלתי עומד מבחר רחב מאד של אפשרויות טיפול או מעקב. לא ניתן לדיין אותם במסגרם זאת. תבואו לביקור מסודר במרפאה אורולוגית ותקבלו כל ההסברים.
בברכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דם סמוי בשתןליאת16/08/2010
לאמי, כבת 60, יש בזמן האחרון כאבים באזור האגן והרגליים. חשבנו שזה מכדורים לאיזון כולסטרול שהיא לוקחת אבל בבדיקות התגלה אצלה דם סמוי בשתן וחוסר בויטמין B12/ היא הופנתה לאולטרה סאונד ושם אובחנה ציסטה באחת הכליות. האם יש קשר בין כל הכאבים, הדם, הציסטה והחוסר? היא אמורה להגיע לאורולוג אבל התור הוא רק עוד כחודשיים. האם אין דחיפות במצב? בברכה - בת די מודאגת...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לליאת שלום,
ד''ר מיכאל (מיקי) כהן16/08/2010כשמדובר במיקרוהמטוריה ( דהיינו דם רק בבדיקה אך לא נראה בעין ) מומלץ לבצע לפחות 2-3 בדיקות בהפרש מסויים. במקרה של המשכות התופעה מומלץ ביצוע בדיקת שתן לציטולוגיה ובדיקת CT ללא ועם הזרקת חומר ניגוד תוך ורידי להדגמת מערכת השתן. - את 2 אלו תוכלי לקבל עבורה גם הפניית רוםפא המשפחה. הנדבך השלישי הוא בדיקה ציסטוסקופית ( הסתכלות לתוך השלפוחית, על ידי האורולוג).
אין קשר בין הציסטות ברגליים או ההמטוריה והכאבים ברגליים .
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התיעצותאמיר16/08/2010
בן 55 מועמד לניתוח כריתת הערמונית מעונין לדעת לגבי הישנות המחלה אם קיים? כמו כן אם קימים דברים שמונעים את חזרתה של המחלה כמו אוכל מסוים,תרופה מסוימת,ומה לגבי תרופות שעוזרות לזקיפה מה לקחת, ובאיזה תדירות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליעקב שלום
ד''ר מיכאל (מיקי) כהן16/08/2010אני מניח שאתה מתכוון לכריתת ערמונית רדיקאלית עקב סרטן הערמונית....
הדברים שמונעים את חזרת המחלה אינם למעשה בשליטתך.
הם קשורים במדדים נוכחיים כגון חומרת המחלה בביופסיה , רמת ה- PSA ועוד, בפרמטרים של הניתוח עצמו וכמובן בתוצאות הבדיקה הפתולוגית.
קיימת גישה המעודדת נטילת תרופות כגון ויאגרה וסיאליס במינון נמוך יומ-יומי לאחר הניתוח מתוך הנחה שהדבר " מעודד שיקום מהיר יותר של הזקפה.
אנא דבר על כך עם האורולוג שלך או עם האורולוג המיועד לנתח אותך,
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהשני16/08/2010
אני סובלת חמשה חודשים מתכיפות ודחיפות קשה במתן השתן ולעיתים עם כאבים בנרתיק.
אני רוצה להתיעץ עם עוד רופא ואשמח אם תמליצו לי על רופא המתמחה בשלפוחית השתן ובכאבים כרוניים מאזור המרכז.
אני ממש סובלת ומיואשת.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאירית שלום
ד''ר מיכאל (מיקי) כהן16/08/2010כל אורולוג יוכל לבצע הערכה ראשונית של מצבה ואולם,
ישנם כאלה עם תת התמחות בתחום ( אורו-גניקולוגים) אשר יוכלו לבצע הערכה של בעיות הקשרות גם לנרתיק \ רצפת האגן, צניחת איברי האגן וכו,-
בכל בי"ח במרכז קיים מומחה כזה ולרוב גם יותר מאחד וב- 2 סוגי המחלקות ( אורולוגיה או גניקולוגיה) .
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע לאחר טיפול בקסטרלאבי14/08/2010
לאחר מספר חודשים של נטילת קסטרל נוצר לי בקע מפשעתי ,האם זה החלשות השריר בגלל הקסטרל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקע לאחר טיפול בקסטרל
פרופ' אבי שטיין15/08/2010שלום אבי
אין קשר בין נטילת קסטרל ובין היווצרות בקע. לעומת זאת יש קשר בין לחץ מוגבר בהשתנה שיכול להיווצר מחסימת ערמונית לבין היווצרות בקע. אם אין שיפור דרממטי בהטלת השתן לאחר נטילת קסטרל יש מקום לחשוב על התערבות ניתויחת לערמונית\
בברכה
פרופ' אבי שטיין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול תואםאלי12/08/2010
אני סובל מתופעה של BLADDER NECK OBSTRUCTION מקבל קסטרל אבל הוא לא כל כך עוזר לי הרופא רשם לי במקביל ספזמקס 15 האים ספזמקס מתאים בכלל לבעיה מסוג כזה של
BLADDER NECK OBSTRUCTION ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום אלי
ד''ר גאזי פארס13/08/2010הקסטראל מתאים לבעיה חסימתית כתוצאה מערמונית מוגדלת שגורמת להיצרות של צואר השלפוחית.
הספזמיקס עובד על כיס השתן ומרגיע אותו. איננו עובד על צואר השלפוחית.
לעתים כאשר צוואר השלפוחית מוצר שריר כיס השתן נהיה רגיש ואז הספזמיקס עוזר בהרגעתו ובהפחתת התלונות.
החלמה מהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערב טובעדי09/08/2010
עשיתי תרבית שתן תוצאות:
התהליכים
תהליך הבדיקה התוצאה
Urine culture POSITIVE
התאמת הטיפול לחיידק
שם החיידק שם האנטיביוטיקה קוד הרגישות תוצאת הרגישות הערות
Kleb. pneumoniae >100000/ ml
Amoxicillin/Clavul A רגיש <=2
Cephalothin רגיש 4
Cefuroxime רגיש 2
Nitrofurantoin אדיש 64
Sulfamethoxa/Trimeth רגיש <=20
הרופאה נתנה לי אנטיביוטיקה דיספטיל פורטה והיום סיימתי אותה ועדיין מרגישה דחיפות בשתן בעיקר בלילה ללכת לעשות שוב תרבית? או ללכת לבקש עוד אנטיביוטיקה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למיכל שלום,
ד''ר מיכאל (מיקי) כהן10/08/2010טופלת באנטיביוטיקה מתאימה לרגישות החיידק.
המשך תסמינים גם לאחר השמדת החיידק (משמע דלקת ללא זיהום) הינה תופעה ידועה ומוכרת.
לצערי \ צערך תסמינים כגון אלו שאת מתארת יכולים לעיתים ( רחוקות אמנם) להמשך עד מספר שבועות, אם כי לרוב ניתן לצפות להטבה משמעותית \ החלמה תוך שבועיים- שלשה.
מקקרה של צריבה,- סדורל 2 טבליות , X3 פעמים ליום יכול להקל על סבלך, כך גם כמוסות אורגנין ( אכינצאה וצמחי צבר).
במקרה של צמיחה חוזרת \ נוספת מיידית ,יש להשלים ברור על ידי אורולוג כולל הדמית דרכי השתן
רצוי להמתין עוד 2-3 ימים ואז לחזור על התרבית. קרוב לודאי שהיא תהיה עקרה.
לשלילת בעיה מבנית \ אבנים , אחר...
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרחבת כליות הידרוניפרוזיס ואוריטרלבנאסי אריג09/08/2010
לצוות שלום רב
נולדו לי תאומים ב 4-7 אחד מהם התגלה בסקירה מאוחרת שיש לו הרחבה משמעותית בשתי הכליות, ופרונכימה שמורה מימין ואחת הכליות הרקמה דקה . אחרי הלידה בוצעה בדיקת רפלוקס שהייתה תקינה ,מאחר שהיה לי ילד שנותח עקב UPJ בכליה אחת משערים שזה גם אותו סיפור, מה שרציתי לדעת זה עד כמה אפשר לפחד בילד כל כך קטן תהיה סכנה לכשל כליות ועד כמה זה משפיע על תפקוד הכליות, הילד בהרחבה של יותר מ 15 מ"מ , ורציתי לדעת מה הם אחוזי המקרים שבהם הצטרך חולה לדיאליזה ? בבקשה תסבירו לי על המחלה הזאת בהרחבה ,
בכבוד רב
אריג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאריג שלום,
ד''ר מיכאל (מיקי) כהן09/08/2010מקרה של היצרות דו צדדית של מעבר אגן הכליה - שופכן הוא לא שכיח, ובכל זאת ניתן להרגיע אותך כי הסיכוי לאי ספיקה כלייתית הוא קטן .
באם עוד לא עשית זאת , אנא צור קשר בהקדם עם אורולוג- ילדים ונפרולוג -ילדים לצורך השלמת הברור, דיון והחלטה על התכנון התערבות כירורגית ומועדה .
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערמונית מוגדלתחיים09/08/2010
בתאריך 28.07.10 אושפזתי לניתוח נוסף.ואני מרגיש יותר טוב ומקווה שהחלמה תימשך.
רציתי להודות לצוות הרופאים הנחמדים .לדר' מר יורם דקל-מנהל המחלקה הנחמד והאנושי. על ההבנה שגילה איתי.במצב הסבל שלי.לדר' מר מיכאל כהן הרופא האנושי והנחמד .לדר' מר יואל מץ.לדר' מר פארס גאזי שניתח אותי בפעם השנייה אין מילים בפי להודות לו.אלקים יגמול לו בטוב על הכל.ותודה רבה רבה לשאר הרופאים שאני לא יודע את שמם.תמשיכו כך היחס האנושי שלכם הוא 50% החלמה לחולה.חיזקו ואימצו.
לצוות האחים והאחיות כל אחד בשמו כל אחד היה 10 ואנושי מאוד תמשיכו כך והשם שלכם הטוב ירדוף אתכם לכל אורך הדרך.חיזקו ואימצו ויישר כח.
בתודה רבה רבה
חיים (שם בדוי)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחיים שלום,
ד''ר מיכאל (מיקי) כהן09/08/2010רוב תודות על המילים הטובות.
בברכת רפואה שלמה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

