מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- רמה תקינה של psaיעקב30/08/2010
כתבתי אליכם מתאריך 28-8 מספר שאלות לגבי הכותרת ולצערי לא קיבלתי כל התיחסות אנא מכם אם מישהו יכול לענות לי.לאחר קריאת גוף ההודעה מתאריך 28-8.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליעקב שלום
ד''ר מיכאל (מיקי) כהן30/08/2010ראה תשובתי מ- 30.8.2010
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריבה בפין רק לאחר אוננות !איציק29/08/2010
מזה שלושה שבועות אני סובל מצריבה בקצה הפין לאחר אוננות.
ביצעתי תרבית שתן שהייתה תקינה, המגע המיני האחרון שהיה לי לפני כחצי שנה פלוס.
רופא עור ומין שלח אותי לבדיקות נוספות למחלות מין. האורולוג שמישש את האיבר לא ראה משהו יוצא דופן בצינור השופכה או הפרשה.
איזה עוד בדיקות עליי לעשות כרגע? יש לציין שבדיוק שסיימתי את האפדידימיטיס שסבלתי ממנו חודשיים לפני כן, זה החל.
אוננות ראשונה לאחר שבוע פלוס שלא אוננתי בזמן האפדידימיטיס, שטופלתי על ידי ציפרופקלסצין.
וזה שורף, בעיקר שורף אחר אוננות ומפסיק לאחר כמה ימים.
:(* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דם בזרע
דוד30/08/2010במשך כשנה וחצי מלווה פליטת הזרע שלי עם דם. לאחר שעשיתי את הבדיקות ששללו בעיות ערמונית
ואשכים ע"י אולטרהסאונד וגם אין לי שום רגישות או כאבים, נאמר לי שזה איזה נים שלא התאחה וזה יעבור. אבל זה לא עובר וזה גורם לי אי נעימות גדולה כאשר הזרע מהול בדם. אני מבקש את עזרתכם בעניין זה והאם יש טיפול להפסקת התופעה הלא נ עימה הזאת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח תשובות אולטראסאונדאלה28/08/2010
ד"ר שלום. אני בת 26, בגיל 19 עברתי ניתוח לתיקון רפלוקס בכליה שמאלית .כשעשיתי US לאחר הניתוח התוצאות היו שהכלייה הימנית בגודל ומיקום תקינים:11.3 ס"מ ואילו הכלייה שמאלית מעט קטנה עם גבול כליה מעט לובולרי ומבנה פרנכימה שמור. בUS האחרון שעשיתי, לפני חודש פתאום חל שינוי: כלייה ימנית גודל: 10.2 ס"מ( בצד הזה בכלל לא היה לי רפולקס, למה היא קטנה??) וכליה שמאלית קטנה למדי:8.8 ס"מ עם קורטקס בלתי הומוגני לובולרי,מעט דקיק בעיקר בקטבים. מה זה אומר כל זה??עברתי ניתוח לתיקון רפלוקס, זה לא אומר שהמצב אמור לחדול מלהדרדר???
אודה לך על תשובתך הכנה.
אלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלוום
ד''ר דמיטרי גולדין31/08/2010בדיקת סונר מאד תלויה במבצע ולכן להתיחס אליה צריך בזעירות. אם עוקבים אחרי מצב כרוני כמו שלך רצוי לבצע הבדיקה ע"י אותו מומחה כל הזמן כדי להשוות בדיקה נוכחית עם קודמת. לכן ההמלצה לקחת בדיקת סונר קודמת ולבקש הפניה לאותו מכון שביצע אותה עם בקשה מיוחדת להשווהה בין הבדיקות.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רמה תקינה של psaיעקב28/08/2010
מה הרמה התקינה לאחר ניתוח רדיקאלי של הערמונית ותוך כמה זמן אפשר להגיד לעצמי שהחלמתי ואין לי גידול יותר כמובן תוך מעקב אך לכמה זמן 5 שנים ,10 שנים ואם חוזר חלילה אחרי כמה זמן ?ומה תחולת החיים לאחר ניתוח זה? ומתי ניתן לחזור ולקיים יחסי מין אחרי הניתוח?ומה דעתכם לגבי הטיפול התרופתי לשיפור הזקיפה לאחר ניתוח זה? ממתי מומלץ להתחיל באיזה תרופה והמינון ?
תודה לכם שמקדשים מזמנכם לנן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליעקב שלום
ד''ר מיכאל (מיקי) כהן30/08/2010כחודש וחצי לאחר הניתוח הרמה צריכה להיות קטנה מ-0.01 .
ניתוח זה לא חברת ביטוח ולכן התשובה היא שאף פעם, אם כי בתלות בפרמטרים של המחלה שלך ובתשובה הפתולוגית שלאחר הניתוח ניתן לנבא סטטיסטית אי השנות בערכים של 95% .
תוחלת החיים היא מה שאלוהים ומצבך הבריאותי הכללי יקצוב לך - נא להתיעץ לגבי זה עם רופא המשפחה ועם בורא עולם .
לגבי יחסי מין ניתן לחזור לפעילות כבר כחודש לאחר הניתוח. יש הסבורים שטיפול משקם על ידי תרופות כגון ויאגרה וסיאליס עוזר בהתאוששות מהירה יותר. ניתן להתחיל מייד לאחר הניתוח במינון של 5 מג' ליום ( סיאליס ) או 25 מג' ליום ( ויאגרה).
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- -יש לכם הימור על מה מדובר?רועי27/08/2010
לפני חודש קיימתי יחסי מין רגילים +אנאליים עם בחורה.
מיד כשבוע לאחר מכן הגיעו הפרשות צהובות.
קיבלתי שבוע דוקסילין פעמיים ביום,רק שבסוף בשבוע יצא לי לקחת רק 12 כדורים.
ההפרשה פחתה מצהובה ורבה ללבנה ומעטה שניראת רק אם פותחים את חור הפין.
כרגע קיבלתי זריקת רוצפין 1 מיליגרם.קיבלתי לפני יומיים ועדיין לא עוזר.
השאלות שלי:
1.תוך כמה זמן אמורה להשפיעה זריקת הרוצפין ?
2.האם יכול להיות שמדובר בכלמידיה וכדורי הדוקסילין שלקחתי לא "הספיקו" להרוג את כל חיידקי הכלמדיה ועליי לנסות לקחת לפחות 20 כדורים במשך עשרה ימים?
3.אם זה לא כלמידיה ולא זיבה,יש לי תחושה שזה חיידק האנטרובקטר לפני תסמינים שאני שומע מהלוקים בו ולפי זה שקיימתי איתה יחסי מין אנאליים ולא רק רגילים.
אילו בדיקות עליי לדרוש מהרופא על מנת לנסות לזהות את החיידק הזה בזרע או בדרכי השתן ואילו בדיקות כלליות עליי לבצע בכלל?
לא עברתי עדיין בדיקות למעט משטח לאחר הדוקסלין שאני לא בטוח אם הצלחתי להוציא משהו מתוך איבר המין ולכן אני בספק אם הבדיקה בכלל תצא תקינה
תודה רבה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רק אוסיף שהסיפטומים לפני ואחרי
רועי27/08/2010הדוקסילין הם:
לפני הדוקסילין:הפרשות צהובות-ירוקות מאיבר המין,ממש בכמות ניכרת,צריבה בעת ולאחר מתן שתן.
אחרי הדוקסילין:הפרשה לבנה עדינה מאוד שניראת רק בתוך האיבר אך נמצאת שם באופן קבוע,תחושה קלה של "השתן" בזמן ולאחר שאני נותן אותו,וזרע מועט וצמיגי יותר.
אשמח מאוד לאפשרויות למעט זיבה או כלמידיה ולבדיקות שצירך לעשות על מנת לאתר את הבעיה.
רופאת המשפחה לא יודעת מה לרשום לי.
ואשמח גם לדעת כמה זמן אחרי מתן הרוצפין עליי לבצע בדיקות,כלומר מתי הן כבר יהיו תקינות לזיהוי של חיידקים במעבדה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקות מין לבקש דחוף מהרופאת משפחה
איציק31/08/2010ואם אתה מאיזור הצפון יש לך בחיפה ברחוב הפרסים 15 ובת"א בתחנה המרכזית החדשה מרפאות למחלות מין מטעם משרד הבריאות.
גש לשם ותבצע איבחון מהיר וידידותי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום
ד''ר דמיטרי גולדין31/08/2010יש לבצע בדיקות לכל זיהומים שמועברים במין ואז לדעת ודעית ולא להמר.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעילות מינית לאחר אמבוליזציה.ליעד27/08/2010
ביום חמישי בצהריים עברתי אמבוליזציה ע"מ לתקן מצב של high flow priapism.
הpriapism נגרם כתוצאה מחבלה בפרינאום ונוצרה דליפה בכלי דם.
באמבוליזציה - כלי הדם נסתם בעזרת Gelfoam והזקפה נעלמה ממש לאחר מכן.
שאלתי היא: כעבור כמה זמן מותר לי לקיים יחסי מין/ לאונן?
תודה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 5 ימים אחרי
ליעד31/08/2010בנוסף במקום הכניסה של הצנתר, התפתח שטף דם קל(חמישה ימים אחרי) וכאבים במקום.
לאחר האמבוליזציה, חל שיפור ניכר ביומיים שלושה לאחר מכן, אך מאז המצב הדרדר(שטף דם וכאבים)
האם זה מצביע על משהו? או שזה טבעי אחרי הליך מסוג זה.
תודה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום
ד''ר דמיטרי גולדין31/08/2010מצטער אך אין ניסיון עם חומר זה. ממליץ לשאור את הרדיולוג שביצע את הפעולה.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשך לבקשתיאמיר26/08/2010
ממתי מומלץ על טיפול תרופתי לשיפור הזקיפה לאחר ניתוח רדיקאלי של הערמונית מיד אחרי הניתוח עם הקטיטר או אחרי הוצאתו ומה המינונים הרצויים ותידרותם ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום יעקוב
ד''ר יואל מץ26/08/2010. רצוי לחכות מספר חודשים במיוחד עם הניתוח שנעשה בוצע עם שימור העצבים האחראים לזקפה.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת שתןק25/08/2010
שלום ד״ר,
בבדיקות שתן שערכתי לאחרונה (3 בדיקות בשלושת החודשים האחרונים) נמצא כי רמת ה leucocytes היא 500 (כאשר הטווח המצוין הוא בין 0 ל 10).
מה המשמעות של התוצאה הנ״ל? האם עליי לפנות לרופא? במידה וכן,לאיזה רופא עליי לפנות? (האם רופא בתחום האורוגניקולוגיה מתאים במקרה הנ״ל?).
בנוסף,ברצוני לציין כי לאחרונה יש לי גירודים באיזור איבר המין וריח ההפרשות קצת חריף,האם קשור להערכתך?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום ק
ד''ר יואל מץ25/08/2010500 לויקוציטים בבדיקות שתן חוזרות זה לא תקין! יש צורך לבצע בדיקות יותר מעמיקות. לויקוציטים בשתן מצביעים לרוב על תהליך דלקתי בדרכי השתן . בגלל הגירוד וההפרשות באברי המין כנראה שיש גם מעורבות של אברי המין. רוב הזיהומים פשוטים וניתן לטפל בהם על ידי תרופות כמו אנטיביוטיקות שונות ועוד, אבל קודם לכן צריך לאתר את הגורם המזהם.אורוגינקולוג הוא רופא המתמחה במצבים מסוג זה, לכן אני ממליץ לפנות לרופא מומחה בטחום זה.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התיעצותאמיר25/08/2010
אני בן 55 מועמד לכריתת הערמונית רדיקאלית בגלל גידול ושאלתי לפורום המכובד
1-נמסר לי על ידי המנתח שלא תהיה לי פליטת זרע ואם ארצה ילדים בעתיד מה הפתרון?
2-האם התכיפות במתן שתן היום תפתר לאחר הניתוח ומתי?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום יעקוב
ד''ר יואל מץ26/08/2010לאחר ניתוח כריתה רדיקאלית של הערמונית לא תהיה פליטת זרע. הדרך היחידה בעתיד להביא ילדים משלך היא תרומת זרע לבנק הזע . בעתיד במקרה הצורך תוכל להשתמש בזרע שלך להפרייה מלאכותית. אין מידע מדויק על מתי ואם התכיפות במתן השתן תעלם לאחר הניתוח. תתיעץ עם המנתח ותשאל אותו על ההשלכות של הניתוח בהתאם למצבך והנתונים שלפני הניתוח.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאת us כליהשואל24/08/2010
שלום רב
סובל מאי ספיקת כליות כרונית על רקע רפלקס עם כליה בודדת ( עברתי כריתת כליה בגיל 2 חודש) ונוסף אני סובל מבצקות בברכיים ובקרסוליים
בבדיקת us כליה -הכליה גדלה (מערכת איסוף כפולה )
אני אוסף כמות של שתן למשך היום אבל הבעיה שהשתן לא יוצא בזרם חזק
לפעמים אני נוטל שתן בזרם חזק ומרגיש מנוחה בברך (מרגיש שהנוזל שנמצא בברך עבר לשלפוחית ויצא עם השתן)
1-רציתי לברר האם זה ( ההפרעה ב נטילת שתן בזרם חזק) שייך לשלפוחית שתן או לכליה
2-האם גידול זעיר במוח (מקרוא דנומה ) משפיע
*יש להזכיר אני סובל משאירת שתן אחרי שאני משתין -(לפי בדיקות us שלפוחית שתן קודמות)
ותודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד''ר דמיטרי גולדין24/08/2010בד"כ זרם שתן חלש לא קשור לכליה אלא לשלפוחית חלשה או חסימה במוצאיה אך אם כליה מפרישה כמות קטנה מאד של השתן ושלפוחית לא מתמלאה מספיק זה יכול להתבטא בזרם חלש.
מיקרואדנומה בד"כ לא מסבירה זרם חלש אך רצוי להתיעץ עם נוירולוג.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקמת בפיןחמי23/08/2010
שלום רב.
אני בן 21 וברצוני לברר על בעיה שיש לי.
מאז שאני זוכר את עצמי הייתה לי מין עקמת כזאת בפין, לא לכיוונים ימינה או שמאלה אלא כלפי מטה (כמו בננה).. העקמת לא רצינית בכלל (אולי בין 20-30 מעלות וגם זה רק אולי כי אני לא מבין בזה כ"כ).
בכל מקרה השאלה שלי היא האם יש איזה טיפול מסויים שיכול לגרום לכך שבעת זיקפה הפין שלי יהיה ישר לחלוטין?
תודה רבה- חמי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד''ר דמיטרי גולדין24/08/2010הטיפול זה ניתוח אבל מאד לא ממליץ כי אם העקמת לא מפריעה לחדור ביצוע הניתוח יכול רק לגרום לסיבוכים כמו פגיעה בזיקפה ופין קצר.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בקצה הפיןאיציק22/08/2010
הייתי אצל אורולוג והוא לא ראה ממצא חשוד לאחר בדיקה פיזית של האיבר עצמו,
ביצעתי גם בדיקות שתן ותרבית ונרשם שצמיחה רגילה או משהו כזה.
מה עוד כדאי לבדוק? היה לי אפדידימיטיס בחודשיים האחרונים שטופלתי באנט' והמגע המיני האחרון היה לפני חצי שנה פלוס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד''ר דמיטרי גולדין24/08/2010אם אורולוג מומחה לא מצא סיבה לכאבים או מחלה כלשהי לא היתי ממשיך בבירורים כעת רק היתי עוקב אחרי המצב - יכול להיות שהכאב יחלוף בלי שום טיפול.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה בעקבות מכה!ליעד22/08/2010
לפני כשבועיים, קיבלתי מכה מעמוד נמוך באיזור המפשעה אשר גרמה לחתך בירך הפנימית צמוד לשק האשכים(שכמעט ועבר), כאבים עזים באיזור שבין שק האשכים לפי הטבעת(שם הייתה הפגיעה הראשית) שהשתפרו, ושטף דם בחלק התחתון של האשכים שגם הוא עבר כמעט לחלוטין.
בעייתי היא שבימים האחרונים, הפין שלי נמצא במצב של זפקה חלקית תמידית במשך כל שעות היום, ואני חש בכאבים בבסיס הפין כאשר אני מזיז אותו - בעיקר כשאני מנסה להצמידו לבטן ולירכיים(הכאבים בבסיס הפין השתפרו מעט ביומיים האחרונים)
בנוסף, איני מסוגל להגיע לזקפה מלאה.
יש לציין כי ניסיתי לאונן, והצלחתי לפלוט זרע אך לא הגעתי למצב של זקפה מלאה, והתהליך היה ארוך מהרגיל.
מה עלול להיות הגורם לבעיה? כלי הדם המובילים דם לפין וורידים המוציאים דם? ואם כן, היא תיפתר מעצמה?
תודה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד''ר דמיטרי גולדין24/08/2010האמת שרק לפי סיפורך לא יכול להגיד מה הבעיה שלך. כי מדובר תופעה ממושכת ומתרידה ממליץ לפנות לבדיקה במרפאה ויכול להיות שתצטרך בדיקות נוספות.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה קודם כל!
ליעד25/08/2010חקרתי קצת את הנושא, והסימפטומים מתאימים למצב של:
post traumatic high flow priapism
מהן דרכי הטיפול לבעיה? והאם זה נשמע הגיוני שזה מה שיש לי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה-פרוקיוראמירה20/08/2010
שלום, רציתי לדעת האם התרופה PROCURE היא יעילה להגדלה של הפרוסטטה, האם ניתן לקחת אותה במקביל ל-XATRAL?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד''ר דמיטרי גולדין24/08/2010פרוקור זאת תרופה מקובלת כחלק מטיפטל בערמונית מוגדלת. בגלל התחלת השפעתה איטי מאד (כי 6 חודשים) מומלץ להתחיל הטיפול ביחד עם אחת מתרופות מסוג חוסמי אלפא כמו קסאטראל או אומניק. טיפול משולב בפרוקור וקסאטראל ביחד מקובל מאד.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאמירה19/08/2010
שלום, אבי בן 57 עבר מס' אירועים מוחיים ברקע יתר לחץ דם, נוטל פלביקס ואספירין בין היתר לאחרונה הוא עבר עקירת 7 שיניים ובתק' זו אוזן בצורה שונה עם הנוגדי קרישה +קלקסאן כאשר מס' ימים אח"כ נאלצנו לפנותו למיון עם שתן דמי ,שפסק , כעת הוא עשה בדיקת שתן כחודש אחרי ורמת הכדוריות אדומות -700, יש לו כאב עז וצריבה באיזור איבר המין הוא הונחה לעשות ציסטוסקופיה (בדיקה ציטולוגית שעבר היתה תקינה)הוא פוחד מאדמהבדיקה ואני מתארת את זה בצורה עדינה מהבדיקה האם יש בדיקה שוות ערך פחות פולשנית שניתן לעשות ולאבחן את אותם ממצאים במידה וקיימים למשל CT, US, שהרי הם אבחנתיות בדיוק כמו הציסטוסקופיה במקרה שלו ובמידה ויש משהו לטפל בהרדמה מלאה או איזורית..בבקשה תגובתכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום אמירה
ד''ר גאזי פארס20/08/2010אין תחליף לציסטוסקופיה ול-CT במקרה של דימום מאקרוסקופי בשתן.שתי הבדיקות משלימות את הבירור של מערכת השתן. ה-CT בעיקר מאבחן מחלות בכליות ובשופכנים והציסטוסקופיה לאבחון מחלות שופכה ושלפוחית שתן.
יש אפשרות לבצע את הציסטוסקופיה בהרדמה כללית או איזורית. נא לפנות לאורולוג מטפל ולבקש זאת.
אך בשום אופן לא לוותר על הבדיקה.
החלמה מהירה ושבת שלום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

