מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- התיעצותניסים23/09/2010
רציתי לברר לגבי נטילת תרופות סיאליס טיפולי בעקבות כריתה רדיקאלית של הערמונית ואם משפיע על רמת psa ללא קיום יחסי מין ?ואם כן מתי ניתן להפסיק את נטילת התרופה לפני בדיקת psa ?
תודה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניסים שלום רב
ד''ר גאזי פארס24/09/2010הסיאליס איננו משפיע על רמת ה-PSA . כך שאין צורך להפסיק אותו לפני בדיקת הדם.
ליחסי מין יש השפעה מינימאלית על רמת ה-PSA ואין צורך להימנע מיחסים בגלל הבדיקה.
החלמה מהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת שאינה עוברת בשלפוחית השתןאישה סובלת22/09/2010
שלום רב
אני אישה בת 72. לפני שש שנים חליתי והחלמתי מסרטן השד. מזה מספר חודשים התגלה חיידק אלים מסוג escherichia coli. הופנתי לטיפול אצל אורולוג מומחה. קיבלתי מספר סוגי אנטיביוטיקה. לצערי, הטיפולים האנטיביוטייים לא הועילו.
ההצעה הנוכחית של הרופא היא לחכות שהחיידק יכנס לדם ואז יאלצו לתת לי טיפול דרך הווריד.
האם אין דרך אחרת להציע לי מזור? אני מאד מודאגת.
חשוב לציין שאני אלרגית לכל סוגי הפנצילין. צפורל וסוגי האריתרומיצין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום אישה סובלת
ד''ר יואל מץ24/09/2010אני מצטער על האיחור בתשובה! לדעתי יש מקום לבצע בירור מעמיק יותר ,יתכן שיש סיבה מסוימת המגבירה את הסיכון לזיהומים אצלך. בכל מקרה לא הייתי מחכה שהזיהום יגיע לדם ורק אז לטפל!
רצוי לבצע US דרכי השתן , יעוץ על ידי רופא נשים, ויתכן גם ציסטוסקופיה . כמו כן יש לשקול מניעה אנטיביוטית לזמן ממושך. אנא תמשיכי במעקב צמוד אצל האורולוג שלך..
בברכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה דוקטור
אישה סובלת01/10/2010תודה לך דוקטור. אני עברתי כבר US שלא גילה דבר. גם טיפול מניעתי ארוך שלא הועיל. אני אלך בהתאם להצעתך גם לרופא נשים ואבקש את הבדיקות הנוספות ואעדכן בהמשך. לצערי, אני מרגישה כבר מיואשת. אני מרגישה שאני נתקלת בקירות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התיעצותניסים20/09/2010
רציתי לברר מתי אוכל לקיים יחס מין אחרי ניתוח כריתת הערמונית {רדיקאלית} בגלל גידול ממאיר ?ומה דעתכם לגבי נטילת תרופות לזקיפה ויאגרה,סיאליס?ומתי יחול שיפור בבריחת שתן מהיתוח?
תודה לכם מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד''ר דמיטרי גולדין22/09/2010חודש אחרי הניתוח ניתן לחזור לפעילות מין אך בד"כ עדיין אין זיקפה מספקת לחדירה. אין מניעה להשתמש בתרופות מסוג וויאגרה וכדומה לפני המגע בתדירות לא יותר פעם ביום. גם ניתן לקחת CIALIS DAILY - כדור 5 מג' פעם ביום על בסיס קבוע לתקופה של 3-12 ח' זה יכול לזרז תהלך ההחלמה. זקפה מתאוששת לאחר הניתוח תוך 3-12 ח' וגם אז חלק ניכר של מטופלים נעזר בתרופות אלו.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציסותדני19/09/2010
שלום רב.
אולטרא-סאונד אשכים. מצותת את התוצאה.
בראש האפידידימיס הימני הודגמה ציסטה בגודל 2.0*6.0 ס"מ.
בראש האפידידימיס השמאלי הודגמו ציסטות בקוטר עד 1.1ס"מ.
באשך ימני נצפה הרחבת הטובוליס בRETE TESTIS
באשך שמאלי הודגם ממצא ציסטי פריפרי בקוטר כ-0,5ס"מ.
בסקרוטוס הימני נצפה וריקולציה יחסית קטן.
אין עדות להידרוצלה.
האם זה מחייב ניתוח או לא. חייב לציין שאין שום כאבים.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציסטות
פרופ' אבי שטיין20/09/2010שלום דן
הממצאים באולטרסאונד אינם מחייבים כל ניתוח. כמובן עליך להיבדק בדיקה ידנית על ידי אורולוג מומחה .
בברכה
פרופ' אבי שטיין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התיעצותיהודה19/09/2010
רציתי לברר מתי ניתן לחזור לפעילות מינית אחרי כריתה רדיקאלית של הערמונית בגלל גידול ממאיר,ומה דעתכם לגבי השימוש בתרופות לזקיפה כמו ויאגה,סיאליס מה התידרות בלקחת תרופות ולכמה זמן?
תודה לכם מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד''ר דמיטרי גולדין22/09/2010חודש אחרי הניתוח ניתן לחזור לפעילות מין אך בד"כ עדיין אין זיקפה מספקת לחדירה. אין מניעה להשתמש בתרופות מסוג וויאגרה וכדומה לפני המגע בתדירות לא יותר פעם ביום. גם ניתן לקחת CIALIS DAILY - כדור 5 מג' פעם ביום על בסיס קבוע לתקופה של 3-12 ח' זה יכול לזרז תהלך ההחלמה. זקפה מתאוששת לאחר הניתוח תוך 3-12 ח' וגם אז חלק ניכר של מטופלים נעזר בתרופות אלו.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתם בקצה הפיןדני10/09/2010
יש לי כחודש ומשהו כתם חום ליד הפין, הרופא עור ומין אמר שזה יעבור, האורולוג לא ראה משהו יוצא דופן, אבל לי זה שורף.
תרבית שתן פלוס בדיקת שתן יצאו תקינות. גם עגבת, HIV יצא תקין, תפקודי כבד וכלייה תקינות, אבל הכאבים לא פוסקים. גם בדיקת דופלר אשכים יצא תקין.
סבלתי מפוליקוליטוס באיזור האיבר לפני 10 חודשים ואפדידימיטיס לפני כחודשיים פלוס.
מה עליי לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד''ר דמיטרי גולדין14/09/2010הבעיה שתיארתה יותר בתחום רפואת עור ולא שייכת לאורולוגיה ולכן ממליץ להתיעץ עם המומחה.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה בעת שהייה במיזוג אוויריוחאי08/09/2010
שלום רב,
לפני שנה התחילו לי כאבים מאוד חזקים בקצה איבר המין+לחץ בשלפוחית השתן+תכיפות מאוד גבוהה למתן שתן.
הלכתי לאורולוג פרטי,שקבע שיש לי דלקת בערמונית,ונתן אנטיביוטיקה.
הטיפול עזר בהתחלה,אבל הכאבים חזרו.
הכאבים היו כה חזקים,עד שאושפזתי במחלקה אורולוגית,שם אמרו לי,שאין ולא הייתה דלקת בערמונית,והשכל תקין.
הם טענו שהבעיה שלי היא פסיכוסומטית,מכיוון שאני חולה כרוני במחלת נפש.
מפה לשם,גררתי את זה עד עכשיו,אבל אני כבר לא יכול לשאת זאת יותר.
היום הייתי בסופר,שם יש מיזוג חזק,ופשוט היו לי כאבי תופת.
רק חיכיתי לחזור הביתה וללכת לשירותים.
מה אפשר לעשות?
יש לציין,שחלק מהתרופות הפסיכיאטריות שניתנו לי,עזרו לא מעט.(טופרניל)
האם יש כדורים שעוצרים את התכיפות במתן שתן?(גם ללא מזגן)
על איזה ביגוד אפשר להמליץ לי?(תחתונים מיוחדים/מכנסונים)
אני הולך כל היום עם מכנסיים ארוכים.
מעולם לא הייתה לי בעיה כזו,ואף עבדתי בטמפרטורות שמתחת לאפס.
תודה,
יוחאי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום יוחאי
ד''ר יואל מץ09/09/2010אני מניח שאם היית מאושפז במחלקה אורולוגית עברת את כל הבירור על מנת לשלול בעיה אורגנית כסיבה לתלונותך.בכל זאת אני ממליץ להמשיך במעקב צמוד אצל האורולוג המטפל שלך.
קור סביבתי יכול להשפיע במידה מסוימת על התכיפות במתן השתן אבל אני לא מאמין שהקור של המיזוג גרם לכאבים החזקים שאתה מתאר.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איזור היפואקוגני ללא גבולות ברוריםד''ר יורם דקל - מנהל הפורום03/09/2010
שלום.
שלום. באשך שמאל שלי נתגלה בus בקוטב התחתון של אשך שמאל איזור היפואקוגני ללא גבולות ברורים בנוסף נגע אובאלי עם גבולות לא סדירים עם זרימת דם בתוכו בגודל 4*8 מ"מ בחשד ל-sol
בבדיקות שביצעתי בשתן ph=7's.g=1.023
תרביות שתן-urin culture=negative culture
אינדוקרינולוגיה (דם)=total psa=1.58
.באבחנות הרופא כתב:abnormal findings on radiological examination of geniturinary organs nonspecific )erhyh(
hyrperplasia of prostate (including bph)-פרסטטיזם.
אשמח אם תענו לי מה זה ןמה דעתכם?מה יש לי???
אשמח אם תביעו את חוות דעתכם להמשך טיפול שלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד''ר דמיטרי גולדין07/09/2010אני רק יכול להגיד שבדיקת סונר מעלה חשד לגידול האשך ולכן ממליץ לחזור לאורולוג מטפל בהקדם האפשרי - אפילו מחר כדי לקבל עזרה מקצועית.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריבה טורדנית בקצה הפיןמ02/09/2010
שלום רב !! בחודשים האחרונים התופעה הזו חזרה מספר פעמים !! לעיתים זה מעיר אותי בלילה
כמובן שעשיתי בדיתה שתן ==תרבית שלילית . האורולוג מציע בדיקת סונר ? שאלתי היא האם הכוון שלו נכון ? כמו כן מה הסיכון בבדיקה זו ואיך היא נעשת ?????
תודה מראש על התשובה המלומדת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום מ
ד''ר גאזי פארס02/09/2010כאבים וצריבה בקצה הפין יכולים להיות כביטוי של הקרנה מכאב פנימי יותר - בערמונית ? בשלפוחית? וכולי. כך שהכיוון של האורולוג לבדיקת המערכת נכון.
בדיקת הסונר או ה-US היא בדיקה לא מסוכנת, לא חודרנית ואיננה כואבת. מתבצעת ע"י מריחת משחה מעל למותניים והבטן התחתונה והנחת מכשיר על המשחה שמבצע צילומים.
החלמה מהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
מ02/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמצטרף לכך
איציק02/09/2010ביצעתי דופלר אשכים והיה בסדר פלוס תרבית ושתן תקינים וגם אף בדיקת דם של תפקודי כבד כלייה.
הצריבה לא פוסקת לי ואני שוקל אף לעשות בדיקת כלמידיה למרות שהמגע המיני האחרון שלי היה לפני 10 חודשים.
יכול להיות שפתח השופכה נפצע? לא מרגיש דחיפות לשתן ואין צריבה בזמן השתן, פשוט צריבה בפין. האורולוג בדק ולא מצא כלום. יש לציין שהחלמתי לפני זה מאפדידימיטיס ובדיוק לאחר אוננות החל לי הכאבים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד דבר
איציק02/09/2010סבלתי מדלקת זקיק השערה שהיה פצע גדול על האיבר לפני 8 חודשים וטופלתי באנט', וייתכן כי האפדידימיטיס אובחן כתוצאה מהדלקת הזו שחדרה לאיבר.
האם ייתכן כי הכאבים בקצה הפין עשויים להיות מדלקת זקיק השערה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלופ איציק
ד''ר גאזי פארס02/09/2010אני לא חושב שיש קשר בין הדלקת בזקיק השערה לבין הדלקת ביתרת האשך היות והם בדרך כלל לא נדבקים מאותם החיידקים.
התלונות שאתה מציין כרגע קשורות כנראה בבעיה פנימית בדרכי השתן ובמקום ראשון בערמונית. יתכן ומדובר בזיהום כרוני בערמונית ואתה זקוק לבירור בקטריאלי שכולל גם כלמידיה וגם מחוללים אחרים. כמו כן הבירור לא נגמר רק בזה , כך אם הבדיקות יצאו שליליות תצטרך המשך בירור שיכלול הדמיה לסוגיה ואפילו בדיקות חודרניות בהתאם לממצאים.
אי לכך ממליץ לך להמשיך בבירור אצל האורולוג .
החלמה מהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה בדיקות אתה ממליץ לעשות?
אסי02/09/2010חוץ מכלמידיה. שאני אדרוש מהרופא המטפל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאציק בוקר טוב
ד''ר גאזי פארס03/09/2010כלמידיה , אורופלזמה, מיקופלזמה, תרבית זרע, שתן לכללית ושתן לציטולוגיה.
החלמה מהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצהרים טובים
אסי03/09/2010הרופא משפחה בדק שוב את האיזור ולאחר כל הבדיקות שאמר לי, ייתכן כי מדובר בלחץ נפשי שהייתי שרור בו בחודשים האחרונים שתורגם לכאבים האלה שלא פוסקים ולא במתן שתן ולא באוננות. פשוט כאב שלא פוסק כזה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמרות זאת
אסי03/09/2010אני אשאל את הרופא עור ומין לגבי בדיקות נוספות. PCR בשתן וכאלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצריבה טורדנית בקצה הפין
פרופ' אבי שטיין05/09/2010שלום רב
אין כל סיכון בבדיקה זו.
זה בדיקה של אולטרסאונד ללא כל חדירה. עושים את זה לנשים בהריון
בברכה
פרופ' שטיין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלבון בשתןחיים02/09/2010
שלום רב ,אבי עבר ניתוח ערמונית בשיטה סגורה לפני כ5 חודשים .
לאחר הניתוח היה לאבי אצירת שתן ,הוא עבר בדיקה אורדינמית שבה הוא אובחן בשלפוחית שתן אטונית ,הוחלט שאבי יקח כדור בטאנכול ויעשה צינתור עצמי בקטטר,בבדיקות הדם האחרונות שלו הם UREA 72MG וCREATININE 1.38בבדיקת שתן 24 שעות PROTEIN URINEיש לו ערך גבוה של 1767MG שאלתי באופן כללי על מה זה מעיד החלבון בשתן בערכים גבוהים ,והאם יכול להיות שהקטטר גורם לזה
בתודה מראש על התשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיים שלום
ד''ר גאזי פארס02/09/2010חלבון מוגבר בשתן מעיד על מחלה כליתית ואיננו קשור בערמונית או בקטטר.
יש לציין ערך מוגבר של קריטנין ואוריה אף הוא מעיד על מחלה כליתית.
ממליץ לך לפנות לנפרולוג להמשך בירור.
החלמה מהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וסיקרדוד31/08/2010
התחלתי לקבל וסיקר 10 מ"ג בשל דליפת שתן מינורית, אני ארבעה חודשים אחרי טארפ.תוך כמה זמן אמורה התרופה להשפיע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד''ר דמיטרי גולדין31/08/2010אם מדובר באי נקיטת שתן משנית לשלפוחית רגיזה תרגיש שיפור תוך שבוע ואם הדליפה משנית לחולשת סוגר השופכה התרופה לא תשפיע.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשך מעלה לאשך השני.תומר31/08/2010
שלום כאשר אני מצמיד את שני הרגליים אשך אחד עולה מעל השני וגם באופן טבעי אשך אחד קצת מעל השני.
האם זו תופעה טבעית או שזה יכול להצביע על משהו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד''ר דמיטרי גולדין31/08/2010אסימטריה זאת מאד שכיחה ואין לה משמעות רפואית.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריבה בפין לאחר אוננותאיציק31/08/2010
מזה שלושה שבועות אני סובל מצריבה בקצה הפין לאחר אוננות.
ביצעתי תרבית שתן שהייתה תקינה, המגע המיני האחרון שהיה לי לפני כחצי שנה פלוס.
רופא עור ומין שלח אותי לבדיקות נוספות למחלות מין. האורולוג שמישש את האיבר לא ראה משהו יוצא דופן בצינור השופכה או הפרשה.
איזה עוד בדיקות עליי לעשות כרגע? יש לציין שבדיוק שסיימתי את האפדידימיטיס שסבלתי ממנו חודשיים לפני כן, זה החל.
אוננות ראשונה לאחר שבוע פלוס שלא אוננתי בזמן האפדידימיטיס, שטופלתי על ידי ציפרופקלסצין.
וזה שורף, בעיקר שורף אחר אוננות ומפסיק לאחר כמה ימים, הצריבה כלומר אינה פוסקת גם ביום וגם בלילה נונ סטופ.
:(* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד''ר דמיטרי גולדין31/08/2010סביר להניח שפצעת את אזור פתח השופכה. זה אמור להסתדר ללא טיפול. אם המצב לא ישתפר תוך חודש יש מקום לבצע בדיקות שתן חוזרות וסונר שלפוחית השתן.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבנתי..
איציק31/08/2010גם הבדיקות שתן היו בסדר הבוקר.
להמעיט באוננות כרגע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדוקטור
אסי05/09/2010שימוש בסבון נוזלי גם עשוי לגרום לשריפה וכאבים בקצה האיבר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום
ד''ר דמיטרי גולדין07/09/2010סבון לא אמור לגרום לתופעות הללו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זרע מהול בדםדוד30/08/2010
במשך כשנה וחצי מלווה פליטת הזרע שלי עם דם. לאחר שעשיתי את הבדיקות ששללו בעיות ערמונית
ואשכים ע"י אולטרהסאונד וגם אין לי שום רגישות או כאבים, נאמר לי שזה איזה נים שלא התאחה וזה יעבור. אבל זה לא עובר וזה גורם לי אי נעימות גדולה כאשר הזרע מהול בדם. אני מבקש את עזרתכם בעניין זה והאם יש טיפול להפסקת התופעה הלא נ עימה הזאת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבקש תגובה מהצוות לבעיה שהעליתי
דוד31/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום
ד''ר דמיטרי גולדין31/08/2010זה נכון שכמעט בכל מקרים אין משמעות להמצאות דם בזרע. ועובדה שזה נמשך 1.5 שנה ואין סימן נוסף מאד מרגיעה. זה נכון שזה לא נעים אך לא מסוכן ואין טיפול לזה. ברוב מקרים מדובר בכלי דם שבירים של שלפוחיות זרע ולא יותר.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דם בשתןאחת30/08/2010
שלום רב,
אני ובעלי מנסים להיכנס להריון מזה מס' חודשים.
כיומיים לאר הביוץ (והנידה) הופיעה אצלי דלקת מוזרה בשתן עם דם רב נראה לעין בניגוב.
לפני חודשיים קרה לי אותו דבר בדיוק (ועליי לציין כי לפני חודש קיימנו יחסים והכל היה תקין לחלוטין!). קיבלתי טיפול ע"י רופאה כללית בזינט, והפעם במקרודנטין. אין לה הסבר לתופעה. עד היום לא סבלתי כלל מדלקות.
עלה בי חשד שמדובר ביותר מכך עקב הזהות בן שתי התופעות אחת לחודשיים.
האם יש חשד לבעיה באחת מהשחלות שלי?
יש בדיקות מסויימות שליי לבצע?
במועד הביוץ האחרון רופאת נשים עשתה לי US ולא ראתה כלל ביוץ. באותו יום טבלתי וקיימנו יחסים, יומיים לאר מכן החלה שוב הדלקת הדמית.
האם יש קשר בין הדברים?
במשך השבוע יש לי תור לUS כליות שניתן ע"י רופאה כללית.
מה זה יכול להיות?..
המודאגת
אגב, סיימתי אתמול ליטול מקרודנטין ואני מרגישה את הכאבים מתגברים..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאדוה
ד''ר מיכאל (מיקי) כהן30/08/2010בהחלט יכול להיות קשר בין יחסים לזיהום בשתן. מומלץ ביצוע בדיקת שתן לתרבית לפני תחילת טיפול אנטיביוטי להוכחת זיהום ולטיפול בהתאם לרגישות.
זיהום אינו קשור לשחלה אך דימום ( ממקור גניקולוגי ) עלול בהחלט להיות קשור לבעיות בשחלה.
US עשוי לספק מידע על הכליות והתרוקנות השלפוחית.
זיהום חוזר יצדיק ברור אורולוגי מלא.
לעיתים יש הוראה למתן אנטיביוטיקה מניעתית " סביב" למגע מיני\ יחסים או אפילו בטיפול מונע יומי רצוף - להתייעצות עם האורולוג\ רופאת הנשים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

