מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלותחסויה06/06/2010
שלום אני בת 17 , השדיים שלי לא רק קטנים אלא גם מאוד שונים בגודלם , הדבר נהיה לדעתי בעקבות הפרעת אכילה שעצרה לי את הגדילה (בגיל 14) .
יש לי כמה שאלות בקשר להגדלת חזה :
1. האם יש עוד סיכוי שההפרש בשדיים יצטמצם (אין לי בעיה עם שדיים קטנים יחסית אבל שיהיו באותו גודל פחות או יותר...)
2. אם יש לי מספיק רקמת שד ( ככה קוראים לזה ?) האם עדיף לשים את השתל מעל או מתחת לשריר , מה ההבדל ומה היתרונות והחסרונות של כל שיטה?
3. אם ההילה שלי בהירה וגבשושית ( יש לי מעין גבשושים מסביב לפיטמה , זה נורמלי ?) האם זה אומר שצלקת באזור הזה תהיה בולטת מאוד ?
4. שאלה אחרונה שיש לי זה לגבי המחירים , ברור לי שכל מנתח לוקח סכום שונה וזה תלוי בהרבה משתנים אבל רציתי לדעת מה בערך טווח המחירים .
אשמח לתשובות בהקדם
תודה רבה .
נ.ב
אם יש מישהי שעברה את הניתוח אשמח לדעת מה מידת הכאבים שהיא חוותה אחרי הניתוח ובמהלך ההחלמה והאם הצלקות בולטות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חזה לא סימטרי
ד``ר רונן גלזינגר06/06/2010הבדלים בגודל ובמיקום השדים שכיחים ביותר. במרבית המקרים מדובר בהבדלים קטנים שאינם משמעותיים. ישנם סיבות רבות לאסימטריה אך האמת היא שברוב המקרים איננו יכולים להגדיר את הסיבה המדוייקת.
כל זמן שהשד עדיין גדל יש סיכוי לשינוי בהפרש בין השדיים. ישנן בנות שבגיל 17 השדיים הגיעו כבר לגודלם הסופי וישנן כאלו שלא. בד"כ אנחנו מניחים שלמי שלא היה שינוי בגודל השד בשנתיים האחרונות היא זו שמתאימה לתיקון ניתוחי.
לגבי מיקום השתל, אכן כמות רקמת השד היא אחד המדדים לקביעת מיקום השתל אך לא היחיד. רק בבדיקה אצל המנתח תוכלי לקבל מידע לגבי המיקום המיועד.
אין לנו שום דרך לנבא את גודל או בליטת הצלקת, לצערנו.
טווח המחירים כאן הוא רחב ביותר מכיוון שלפעמים ניתן לתקן על ידי הגדלה בלבד ואז המחיר נע בסביבות 15-20 אלף ש"ח ולעיתים דרושה גם הרמה דבר שמעלה את המחיר בעוד כמה אלפי שקלים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ועוד שאלה
חסויה06/06/2010תודה רבה על המהירות ועל איכות התשובה .
רציתי לשאול האם זה נורמלי הגבשושיות מסביב לפיטמה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד תשובה
ד``ר רונן גלזינגר13/06/2010הגבשושיות מסביב לפטמה הם בלוטות הקיימות לכל אחד מסביב לפטמה, לעתים בולטות יותר ולעתים פחות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צלקת בולטתאליס06/06/2010
עברו כבר 4 חודשים מאז ניתוח הגדלת החזה שלי (השתל הוכנס מתחת לשריר) ואני שמה לב שאחת מהצלקות בולטת יותר בזמן שהשנייה כאשר אני מעבירה אצבע לא מורגש בכלל האם יש דרך לטפל בזה?! אגב הצלקת הבולטת גם אחרי הניתוח היא עשתה לי בעיות ולא נרפאה כראוי...אשמח לעזרה...תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צלקת לאחר ניתוח הגדלת חזה
ד''ר נמרוד פרידמן06/06/2010היי אליס,
בקשי מהרופא שלך יריעת סיליקון.
את היריעה יש להצמיד למקום למשך 3 חדשים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה -ניתוח הקטנת חזהויקי04/06/2010
שלום רב,
אני בת 30 ומעוניינת לעבור ניתוח להקטנת חזה.הבנתי שישנה אפשרות לעבור את הניתוח בכיסוי של קופת חולים (אני מבוטחת בקופת חולים כללית).אשמח לדעת מהו ההליך, למי פונים וכו'.
כל מידע יהיה לעזר.
תודה מראש,
בברכה,
ויקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הקטנת חזה מסיבה רפואית
ד''ר נמרוד פרידמן06/06/2010היי ויקי,
את צריכה אישור אורטופד שכותב שאת סובלת מכאבי גב ועקמת הנובעים ממשקל החזה הגדול וצפוי שישתפרו לאחר ניתוח הקטנת חזה.
עם המכתב הזה והמלצה של מנתח פלסטי, את צריגה לפנות לועדה לניתוחי חזה שבקופה.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה קודם - ניתוח הקטנת חזה או הריון?רויטל02/06/2010
שלום,
אני בת 36, בעלת חזה גדול מאוד ונפול, אחרי לידה אחת.
החזה מציק, מעיק, כבד ויש לי אישור רפואי לניתוח ממומן.
השאלה - מה קודם?
אני נורא רוצה ילד שני כבר, וגם הגיל משחק תפקיד...
מצד שני - נמאס כבר מהחזה ולעבור איתו עוד הריון, לידה והנקה יהיה ממש סיוט
רופא שהתייעצתי עימו אמר שאם אחכה עוד הריון - יהיה הרבה יותר קשה לשחזר את השד ויהיו יותר צלקות...
מצד שני - עוד רופא אמר שלאחר ניתוח הריון והנקה עלולים לקלקל את צורת השד ולהפילו...
מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הקטנת חזה מתי?
ד''ר נמרוד פרידמן02/06/2010היי רויטל,
השאלה הראשונה שאני שואל אישה שרוצה לעשות ניתוח חזה היא האם ומתי את רוצה ילד נוסף.
במידה והיא מביעה את רצונה בהריון בשנה עד שנתיים הקרובות, אני ממליץ לה לדחות את הניתוח. הסיבה לכך היא שהחזה משתנה במהלך ההריון ולאחריו ולכן תוצאת הניתוח לא תשמר. בכל מקרה, אני ממליץ לא להכנס להריון בשנה הראשונה שלאחר הניתוח מכיוון שיש ליש להמתין עד לסיום תקופת ההחלמה (שנמשכת שנה). כפי שציינת, כניסה להריון בגיל 36 קשה יותר מאשר בגיל צעיר יותר והניתוח יכול לדחות את המועד עוד יותר.
אני לא מסכים עם קביעת הרופא שיהיו יותר צלקות או שיהיה קשה יותר "לשחזר את השד".
לסיכום...
ילדים זה שמחה והם בעדיפות ראשונה :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הגדלת חזה בזמן הצבאדנה01/06/2010
שלום אני מעוניינת לעבור ניתוח להגדלת חזה, העניין הוא שאני חיילת בת19 ומשתחררת רק בעוד כשנה.
רציתי לדעת האם זמן המנוחה וההגבלות הפיזיות בזמן ההחלמה מוכרות לצבא..?
הכוונה היא להרמת דברים כבדים? אפוד וכדומה?
האם יש לך ידע שיכול לעזור לי בנושא?
תודה:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הגדלת חזה במהלך השרות הצבאי
ד''ר נמרוד פרידמן01/06/2010היי דנה,
חיילות שניתחתי בעבר ספרו כי הן השתמשו בימי החופש שצברו לצורך הניתוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הגדלת חזה מוגזמתשירלי01/06/2010
שלום רב,
אני חיילת משוחררת בת 21 מייד לאחר השיחרור פניתי למנתח נפלא
ועברתי הגדלת חזה וניתוח אף יחדיו,
כאשר הגעתי לקלינקה לפני הניתוח אמרתי למנתח בצורה מפורשת שאני לא אוהבת חזה גדול אבל החלטתי להגדיל בעקבות בעייה,
סבלתי מבולמיה במשך כ10 שנים מחיי וכתוצאה מכך החזה שלי שהיה מושלם הפך לכמעט מושלם,לא הייתה לי נפילה!!!אני מתאמנת במשקולות ורוב החזה היה מורכב משריר הגעתי לקאפ b 60 אני רזה כיום במשקל יציב ללא תזוזה 50 ק"ג
ביקשתי ממנו לדעת מה המינימום שלדעתו יש צורך להגדיל כדי שהחזה יחזור להיות דומה למה שהיה והראתי לו תמונות שלי מגיל 16 עם חזה c קטן ופחות שריר
המנתח אמר לי 340 ,מנתחים שהתייעצתי איתם לפניו אמרו 280 ו300 לכל היותר אך בגלל שהמנתח שנותחתי אצלו בעל מוניטין הקשבתי לעצותיו ולקחתי 340 לא הבנתי שזאת מידה ענקית .
שביקרתי אצלו במרפאה בדיוק הייתה בחורה אחרת בת גילי שהתלוננה שהחזה שלה לא יצא מספיק גדול ונראה לי שזה השפיע עליו ובגלל זה הוא אמר לי לקחת 340.
שהגעתי לניתוח שמעתי מנתח אחר אומר למנותחת בת 50 עם חזה בינוני ש330 זה המקסימום שהוא ממליץ כדי שזה יראה טבעי כיוון שזה שתל ענק.
עברו 4 ימים מאז הניתוח שלי,הצילו!!!!! החזה שלי גדול בהרבה ממה שרציתי
מה יש לעשות?ניתוח חוזר יועיל? הרי העור כבר נמתח לא? עכשיו כבר לא יהיה לי חזה יפה בחיים נכון? מה אני יאלץ לעשות הרמה???
הצילו!!!!! בבקשה תענו לי בבקשה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הגדלת חזה
ד''ר נמרוד פרידמן01/06/2010היי שירלי,
החזה כרגע נפוח וגדול מהתוצאה הסופית.
צפוי שבשבועות הקרובים החזה יקטן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתקופת ההחלמה
אביבה01/06/2010כחודש ימים ואפילו יותר ,אין לראות את הגודל האמיתי של החזה שעבר ניתוח. הבצקות הנפיחות והטראומה שעברת לא עוברים בכמה ימים. אני עברתי כבר 2 ניתוחים,ואחרי הניתוח דווקא היה הכל היה ניראה מצוין ולשביעות רצוני. לי היתה אסימטריה ורציתי גם הגדלה מסוימת. ולצערי כעבור חדשיים בערך הכל חזר לממדים הרגילים.כניראה שבניתוח השני המנתח לא לקח בחשבון שהשתלים הישנים התכסו בריקמה, ולכן הם הוצאו עם הרבה רקמה ובכדי להגיע לתוצעה שרציתי היה צורך להכניס שתלים הרבה יותר גדולים ממה שהיו בהתחלה,אבל לצערנו המנותחת ישנה ואינה יכולה להשתתף בהחלטות ולהביע את דעתה על אף שזה הגוף שלנו..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיטמהלולו30/05/2010
שלום
רציתי לדעת האם קיים ניתוח לשחזור /סידור/הגדלת פיטמה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון פטמה
ד''ר נמרוד פרידמן31/05/2010היי,
ישנם מספר סוגי ניתוחים, הכל כמובן בהתאם לסוג הבעיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא נענתימיכל29/05/2010
יש לי תופעת קופסית אני חייבת לטוס לחתונת בני ל3 שבועות
ומאוד מציק וכואב לי השד
כל תרופה לא עוזרת לי. הפלסטיקאי שלי אמר שזו צלקת ולא יעזור לי שום כדור
האם יש משהו שיכול לעזור להרגיע עד שאחזור לבצע ניתוח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קופסית
ד''ר נמרוד פרידמן30/05/2010היי,
טיפול בסינגולר (כדור שנלקח פעם ביום) יכול לעזור אולם השנוי הוא איטי והדרגתי (מדובר על טיפול למשך 3 חדשים).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לד"ר גלזינגרטל28/05/2010
שלום רב ד"ר גלזינגר.
השאלה שלי אמנם אינה קשורה ישירות לנושא הפורום אבל בכל זאת כפלסטיקאי בעל נסיון רב אודה מאוד אם תוכל להתייחס.
לפני כחצי שנה נפצעתי מזכוכית באזור המצח מעל הגבה חתך עמוק שהודבק במיון כירורגי.
לאחר שלושה שבועות התחלתי בהמלצת רופא עור למרוח קלוקוט למשך מספר חודשים.
היום ישנה צלקת עדינה באזור מעט אדומה ומוגבהת שמפריעה לי מאוד מבחינה אסטטית.
הפלסטיקאי שטיפל בי לאחר הפציעה אמר שתוצאה סופית ניתן יהיה לראות רק לאחר שנה אבל כרגע התוצאה הנוכחית מאוד מפריעה לי והטיפול בקלוקוט לא טשטש מספיק לטעמי את הצלקת. (להעלים אני מבין שאי אפשר ובכל מקרה אני לא מעוניין בתיקון כירורגי/לייזר/הזרקות).
שמעתי בעבר שישנה משחה נוספת בשם מדרמה לצלקות ורציתי לשאול לדעתך מנסיונך האם כדאי אולי לנסות שימוש במדרמה למשך מספר חודשים ואולי גם לנסות טיפול משולב כגון קלוקוט בוקר ומדרמה בלילה? או שכדאי לתת עוד צ'אנס רק לקלוקוט ולמרוח אותו למשך מספר חודשים נוספים?
אני מודה לך מאוד מקרב לב על תשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צלקות
ד``ר רונן גלזינגר02/06/2010ישנם טיפולים רבים לצלקות ולעתים טיפול מסוים עוזר יותר לאחד וטיפול אחר יותר לאחר כך ששוה לנסות, נזק בכל מקרה לא ייגרם. ניתן גם לשקול טיפול ביריעות סיליקון למשך הלילה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ספורט לאחר הגדלההילי27/05/2010
שלום,
אני לומדת חינוך גופני אני בת 21 ורציתי לדעת מתי אני יכולה לחזור אחרי הניתוח ללימודים?הלימודים כוללים פעילות גופנית אינטנסיבית השאלה אם אני יכולה לעשות עכשיו?או שכדאי שאני אחכה עד אחרי סיום הלימודים? תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הגדלת חזה
ד''ר נמרוד פרידמן29/05/2010היי הילי,
את זקוקה לתקופה של כחודש לאחר הניתוח. אם את לא מאוד רזה ואין צורך למקם את השתל מתחת לשריר, תקופת ההחלמה תהיה מעט קצרה יותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח חוזר להגדלת חזהניקול23/05/2010
שלום
אני בת 22 וכידוע עברתי ניתוח להגדלת חזה לפני כשבוע וחצי.
הייה לי חזה נפול במקצת והגדלתי ב325cc.
אני מאוכזבת מהתוצאה, הגודל לא השתנה בכלל! כאילו שממש לכל הגודל שנכנס הייה מקום ולא שינה את הגודל כלל וכלל. (החזייה הקודמת שלי עוד עולה עליי)
אני בדילמה אפילו קצת בדיכאון, לא מרגישה שעברתי שינוי ומאוד אוכזבת.
שאלתי היא האם בכלל ישנה אפשרות לניתוח נוסף?
ובזמן כל כך קצר ואם כן מתי כבר אפשר לחזור על ניתוח מסוג זה בשנית ?
ואולי בכלל גודל יותר גדול עלול לגרוע??
אשמח לקבל את עזרתך
ואם ישנה בחורה שחוותה מקרה דומה אשמח לשוחח!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דעה אישית
רותם23/05/2010היי ניקול
אני עברתי ניתוח להגדלה לפני קצת יותר מחודשיים, אני בדיוק כמוך חשבתי שהחזה קטן מדי וגם הרגשתי קצת מאוכזבת, הרופא אמר לי לחכות כי עדיין מוקדם מדי לשפוט. כן וזה ממש נכון . .היום אני מרוצה ההתוצאה החזה יצא קצת קדימה והתעגל ואני לא מפסיקה לקבל מחמאות.
אז אני מציעה לך לחכות ולא להיכנס לסרטים. אבל אם תחליטי שזה לא זה אז תשאלי את המנתח שלך מתי אפשר וגם כמה זה יעלה לך. (כשאני שקלתי לעשות שוב ושאלתי אז נאמר לי שצריך לחכות חצי שנה)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח חוזר-ד"ר לא נענתי לשאלתי: (
ניקול24/05/2010רותם תודה לך על העזרה!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאחר ניתוח חזה
ד''ר נמרוד פרידמן24/05/2010היי,
אני מסכים לחלוטין לתשובתה של רותם.
המתיני עד להשלמת תהליך ההחלמה לפני שתחליטי.
הזמן הנכון לניתוח חוזר הוא מיד לאחר הניתוח או לאחר שנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקטנת חזה - המלצות לרופאשרון22/05/2010
שלום
אני בת 44 קטנה(1.57) עם חזה בגודל G
מעונינת בהקטנת חזה ורוצה לשמוע על המלצות לרופא בתחום או שיחה ממשהיא
שעברה את הניתוח
תודה
שרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי
מיכל22/05/2010אשמח לשוחח איתך או להתכתב איתך, ולהמליץ לך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההקטנת חזה
ד``ר רונן גלזינגר22/05/2010שרון שלום,
אכן לפי הנתונים שסיפקת החזה שלך גדול יחסית לגובהך.
בדקי האם את זכאית לניתוח במסגרת ביטוח הבריאות.
נשים רבות, המבקשות לעבור ניתוח הקטנת חזה, מתלוננות על סבל פיסי רב. מרבית התלונות הן על כאבי גב, כאבי כתפיים ופטריות עור שממוקמות מתחת לשד, וגורמות לגירודים ופצעים.
ללא ספק, לאחר ניתוח להקטנת החזה חל שיפור עצום בתדמית הגוף ובהרגשה האישית וכמובן גם בסימפטומים הפיזיים ובכאבים הנלווים.
כיום, ניתוח הקטנת חזה מוכר לעתים כניתוח רפואי, המזכה את העוברת אותו בהחזר דמי ביטוח עבורו.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גודל סופישאלה18/05/2010
שלום ד'ר לפני כשבועיים עברתי הגדלת חזה מתחת לשריר שתל גבוה 380 קודם לכן היה לי חזה פיצפון לא מורגש בכלל כמעט התחלתי מאפס כרגע החזה החדש נראה בקושי 300 cc ועדיין קצת גבוה מהמצופה , החזה קשה ועדיין לא משוחרר האם לאחר תקופת ההחלמה החזה יראה גדול יותר כמו שכולם מנסים להרגיע?, אני חושבת לעצמי לאן שתל כל כך גדול יכול להעלם ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הגדלת חזה
ד''ר נמרוד פרידמן18/05/2010היי,
לאחר תקופת ההחלמה החזה יהיה רך יותר ויתכן שיהיה פחות גבוה אולם החזה לא יראה גדול יותר אלא להיפך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- 4 ימים לאחר הגדלת חזהניקול17/05/2010
חייבת את עזרתך
אני 4 ימים לאחר ניתוח להגדלת חזה, החזה שלי לפני הניתוח הייה קצת נפול.
אומנם הוא הייה קצת בשרי אבל גם הייה בו עור רפוי.
שמו לי שתל בגודל 325 והיום לאחר 4 ימים אני מוצאת את עצמי עם שדיים אומנם טיפה מלאים אבל בגודל של ממש כמו השדיים של לפני הניתוח.
ממש במצב שהחזייה הקודמת שלי עולה עליי בדיוק במידה!
מה זה אומר? כל כך הרבה שאלות עולות בראשי גם השדיים ממש רכים יחסית לאחר ניתוח הגדלה הבנתי שהשתל צריך להיות ממש קשה,, מה זה אומר ?
והאם אוכל לשלוח תמונות במייל ??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאחר ניתוח
ד''ר נמרוד פרידמן18/05/2010היי ניקול,
לגודל השתל בלבד אין שום משמעות. התאמת התתשל נעשת בהתאם לממדי גופך, ממדי השד וצורתו. בחירת השתל נעשת לפי רוחבו וגובהו וגם לפי אורכו בשתלים אנטומיים. השתל לא אמור להיות קשה והנפח יכול עוד לקטון מעט.
את יכולה לשלוח תמונות למייל שמופיע באתר שלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתי שאלות ששאלתימיכל15/05/2010
לא קיבלתי עליהן תשובה
והן גם נעלמו
מדוע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלות
ד``ר רונן גלזינגר15/05/2010חזרי בבקשה על השאלות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנסה להזכר
מיכל16/05/2010ברגע שאצליח, אכתוב שוב.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרמת והקטנת חזה
מיכל16/05/2010ד"ר שלום,
אני 7 שבועות אחרי ניתוח הרמת והקטנת חזה.
שאלה אחת, שאני לא בטוחה, שקיבלתי עליה תשובה.
1) 3 שבועות וחצי אחרי הניתוח, הספגתי את החזה עם מגבת כדי לייבש את החזה. לפני כן, לא
עשיתי את זה. האם זה בסדר ולא נגרם ולא יגרם נזק?
2) 6 שבועות אחרי הניתוח הייתי בטיול בצפון. מסלול לא קשה, בעיקר בצל, אך פה ושם גם קצת
בשמש. בנוסף, לראשונה, ישנתי על הצד. לפני כן, לא ישנתי על הצד. האם זה בסדר ולא נגרם ולא
יגרם נזק?
תודה רבה.
מיכל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם אני עדיין עוד לא קיבלתי תשובה
מיכל19/05/2010:(
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרמה והקטנה
ד``ר רונן גלזינגר19/05/2010מיכל שלום
סביר להניח שבשני המקרים לא נגרם נזק. אך אם את מודאגת פני למנתח שלך עדכני אותו ותשמעי את דעתו לאחר בדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
מיכל20/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר שלום
מיכל22/05/2010לגבי הטיול, פניתי לרופא והוא אמר שזה בסדר.
לגבי זה ש-3 שבועות וחצי אחרי הניתוח, הספגתי את החזה עם מגבת, כדי לייבש את החזה, ולפני כן לא עשיתי את זה, זה גם בסדר?
פשוט את השאלה הזאת לא שאלתי את הרופא.
אז אודה לך אם אתה תוכל לענות לי על השאלה הזאת.
תודה רבה.
מיכל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר שלום, שוב...
מיכל23/05/2010לגבי הטיול, פניתי לרופא והוא אמר שזה בסדר.
לגבי זה ש-3 שבועות וחצי אחרי הניתוח, הספגתי את החזה עם מגבת, כדי לייבש את החזה, ולפני כן לא עשיתי את זה, זה גם בסדר?
פשוט את השאלה הזאת לא שאלתי את הרופא.
אז אודה לך אם אתה תוכל לענות לי על השאלה הזאת.
תודה רבה,
מיכל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר,שלום.שאלה שלא בטוחה לגבי התשובה
מיכל24/05/2010לגבי הטיול, פניתי לרופא והוא אמר שזה בסדר.
לגבי זה ש-3 שבועות וחצי אחרי הניתוח, הספגתי את החזה עם מגבת, כדי לייבש את החזה, ולפני כן לא עשיתי את זה, זה גם בסדר?
פשוט את השאלה הזאת לא שאלתי את הרופא.
אז אודה לך אם אתה תוכל לענות לי על השאלה הזאת.
תודה רבה,
מיכל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
ד``ר רונן גלזינגר24/05/2010ראי תשובה קודמת
מיכל שלום
סביר להניח שבשני המקרים לא נגרם נזק. אך אם את מודאגת פני למנתח שלך עדכני אותו ותשמעי את דעתו לאחר בדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטוב.
מיכל25/05/2010תודה רבה.
הייתי בביקורת.
הרופא שלי אמר שהכל תקין,שהצלקות שלי תקינות.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרמה והקטנה
ד``ר רונן גלזינגר02/06/2010בשתי המקרים לא נראה שנגרם כל נזק. זה הזמן הסביר להתחיל לישון על הצד ובהמשך גם על הבטן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר, תודה רבה על תגובתך :)
מיכל04/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת - אולי קצת מיותרת
מיכל13/06/2010אבל, אשאל, בכל זאת.
ד"ר,
עברו 11 שבועות מאז הניתוח הרמת והקטנת חזה.
מצאתי עצמי מדלגת ואפילו קצת קופצת/מנטרת/רצה ריצה קלה כדי לעבור איזשהו סוג של "מכשול" בדרך.
אז רציתי לדעת, האם זה בסדר?
תודה רבה, מיכל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת כל השאלות האלה ..
שני13/06/2010את יכולה לשאול את המנתח שלך !! זה בהחלט מיותר לשאול את זה כאן .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשני, זכותך לחשוב כך.
מיכל14/06/2010אך, הפורום מאפשר להעלות שאלות ולשאול שאלות.
כולן שואלות שאלות, כל אחת ואחת כאן שואלת שאלות.
לא נתקלתי באחרות עם תגובה כזאת לאחרות כאן בפורום הזה.
אני בטוחה, שגם את לא היית רוצה בתגובה כזאת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
.jpg)




