מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- השמנה עקב הפסקת עישוןאורנה31/07/2012
הנני בת 55 ואחרי כ - 40 שנה הפסקתי לעשן ובמקביל התחלתי לשמור על דיאטה אבל לצערי הרב אני רק השמנתי האם יש קשר להפסקת העישון? ואם כן מה אפשר לעשות? תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השמנה עקב הפסקת עישון - תגובה
אהרון רזון01/08/2012אכן, בפרק זמן מסויים אחרי הפסקת העישון יש נטייה להשמנה, התאבון גובר ואוכלים יותר עד שהמשקל מתייצב ברמתו החדשה. אפשר לדלג על השלב הזה על ידי פעילות גופנית אינטנסיבית, ורצוי לקבל הדרכה מקצועית להתאמת התזונה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטה אחרי לידהמירי31/07/2012
שלום רב,אני 5 חודשים לאחר לידה עם עודף ק"ג :(
גובה 164 ומשקל 72 ק"ג מעוניינת כמובן לרדת כמה שיותר
נרשמתי לסטודיו סי
אשמח לדעת כמה קלוריות עלי לצרוך ביום על מנת לרדת כ-15 ק"ג וכמה פעמים בשבוע להתאמן (מינימום )
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיאטה אחרי לידה - תגובה
אפרת סויסה הרוש31/07/2012היייי לנה
לצערי אין כמות קלוריות ספציפית ,זה מאוד אישי ומשתה מבחורה לבחורה ותלוי בהרבה גורמים .
אני מציעה לך לקחת יעוץ אצל דיאטנית שנמצאת בסניף של הסטדיו לעשות את הדיאטה מאוזנת ובריאה .
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזונה נכונה לנערה בת 19חסוי31/07/2012
שלום, אני עוד מעט אהיה בת 19. הגובה שלי עומד על 163 ס"מ ואני שוקלת 63 ק"ג. התפריט שלי הוא לא קבוע. למשל התפריט שלי הוא שלפעמים אני אוכלת ארוחת בוקר ולפעמים לא, כי לפעמים אני קמה בצהריים, מדי פעם קצת חטיף שוקולד וכפית בוטנים. צהריים: שניצל וכמה קבבים, מדי פעם מילקי וכפית שוקולד. ערב: סלט ירקות וסלט טונה וסלט ביצים. אני סובלת מעצירות הרבה שנים.
1. למה המשקל שלי לא יותר נמוך?
2. למה יש לי עצירות?
3. האם התזונה שלי לא נכונה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תזונה נכונה לנערה בת 19 - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי31/07/2012שלום,
התזונה שלך לא "בריאה". היא חסרת סיבים,נוזלים, שומנים בריאים, ויטמינים ומינרלים. לכן ההמלצה הטובה ויותר היא שתפני ליעוץ מיקצועי.
בנתיים את צריכה לצרוך יותר מים,לאכול ירקות מקולפים בכל ארוחה, 3-4 פירות ליום ושומנים כמו טחינה ואבוקדו. קרוב לודאי זה יעזור לעצירות.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה..רוני30/07/2012
עם עשיתי דיאטת כאסח כ- 5 חודשים, ועכשיו אני מעלה בהדרתיות את כמות הקלוריות ומשלבת ספורט (4 פעמים בשבוע) יש סיכוי שאני לא יעלה חזרה את כל המשקל?כי שמעתי שבדיאטות מהסוג הזה מעלים הכל בחזרה.. (כמובן שלא ידעתי את זה שנכנסתי לזה)..
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה.. - תגובה
אפרת סויסה הרוש31/07/2012היי רוני
יש סיכוי שיקרו כל מיני דברים .
הכי חשוב שתנסי לחזור כמה שיותר מהר לדיאטה מאוזנת, מכיוון שככל שתמשיכי יהייה לך יותר קשה לחזור לאכול נורמלי .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטת הHCGסתיו30/07/2012
אם כבר שבוע שלם השתמשתי בתרסיס הHCG ללא הורמון ההריון וביומיים האחרונים חרגתי מהתפריט, מה ממולץ לעשות? להמשיך מחרת כרגיל? או שמותר לעשות הפסקה שלמה מהתרסיס ולהתחיל שבוע הבא מחדש?
אשמח לתשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיאטת הHCG - תגובה
אהרון רזון31/07/2012הדבר הכי טוב שאפשר לעשות הוא להפסיק את הדיאטה המזיקה הזאת האסורה על ידי רשויות הבריאות בישראל, ארה"ב ומדינות אחרות. יש ללמוד לאכול נכון ורצוי לפנות לייעוץ מקצועי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדיאטת הHCG - תגובה - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי31/07/2012אהרון, פתחתי בעניין לראות את תגובתך ולא הכזבת...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאילתאשאלה29/07/2012
אם אני אוכל נניח למשך שבוע סוג של מזון אחד ביום,למשל חצי עוף עם מלפפונים כבושים,האם ארד במשקל ואם כן מה הצפי,כלומר כמה משקל אני צפוי להוריד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאילתא - תגובה
אפרת סויסה הרוש31/07/2012אני מציעה לך לא לשחק עם הגוף שלך .
אין קיצורי דרך !
אם אתה רוצה לרדת במשקל תעשה את זה בדרך נכונה ובריאה כדיי שתוכל לשמור לאורך זמן על המשקל שתשיג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטת hcgיעל29/07/2012
שלום לכם,
אני בחורה בת 27 הגובה שלי 1.75 ואני שוקלת 70 קילו אני מאוד רוצה לרדת במשקל בסביבות 5 קילו שמעתי על דיאטת hcg הבנתי שהיא מאוד מוצלחת אבל יחד אם זאת היא פוגעת בגוף רציתי לשאות כמה אני צריכה לרדת ומה אתם אומרים על הדיאטה?
תודה מראש יעל...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיאטת hcg - תגובה
אפרת סויסה הרוש31/07/2012היי יעל
קודם כל לגבי הדיאטה- הדיאטה הזו נאסרה לשימוש ע"י משרד הבריאות בארץ ובארצות הברית, היא אינה בריאה ואף מזיקה לבריאות הכיוון שמכילה מעט מאוד קלוריות .
אני מציעה לך במידה ואת רוצה לרדת במשקל תעשי דיאטה בריאה ומאוזנת ביעוץ של דיאטנית קלינית על מנת שתרדי והכי חשוב תשמרי על כך .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מישווו ?!?!מירי28/07/2012
מה זה בשר רזה ?? אתם יכולים להביא לי דוגמאות לבשר רזה ?
וכמה כמות זאת 300 גרם של בשר רזה ? +דוגמא .
בתודה ,
מירי .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה - תגובה
אהרון רזון28/07/2012גם עוף (לא רק חזה) אחרי סילוק השומן והעור.
אין כתף מדומה אלא פילה מדומה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סימני מתיחהבר28/07/2012
שלום ,שמי בר ,יש לי ילדה בת 16 עם סימני מתיחה אדומים במותניים .
האם אין אפשרות להסיר אותם ? או שיש אפשרות כזו? אם כן ,אשמח לשמוע ממך עצה .
תודה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
אהרון רזון28/07/2012לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_מחלות_עור_ומין' id=link]מחלות עור ומין[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אורז רגיל אורז בסמתיסימה28/07/2012
שלום רב בת 51 התחלתי ביום חמישי בצהרים דיאטה לפי המלצת דיאטנית.שוקלת 95 גובה 168 .הגעתי למשקל זה עקב זלילה של ממתקים עוגות גלידות ובצק . הדיאטה שלי דלת שומן ודלת סוכר. ברצוני לשאול מה ההבדל בין אורז בסמתי לבין אורז פרסי לבן. מותר לי 5 כפות אורז עם ירקות מבושלים ולקחתי אורז פרסי 5 כפות במקום אורז בסמתי מלא כי הוא לא היה טעים לי.מה אני יכולה לאכול בצהרים כתוספת לירקות מבושלים חוץ מבורגול-קינואה אני לא אוהבת..כמה קג אי אמורה לרדת בחודש אם אני לא עושה ספורט כי חם מאד בחוץ ולכן אני לא עושה ספורט כרגע.האם אוכל לרדת 4 קג בחודש.תודה אמורה לעשות קולונוסקופיה בעוד שבועים מה עלי לאכול במקום הירקות והפירות שאסורים בבדיקה.תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורז רגיל אורז בסמתי - תגובה
אהרון רזון28/07/20121. אין הבדלים תזונתיים משמעותיים בין סוגים שונים של אורז מלא. אכלי מה שאת אוהבת בכמות המומלצת. אורז לבן אינו מומלץ, אלא אם קיימת מגבלה רפואית.
2. עם הנתונים שלך, אין בעיה לרדת 4 ק"ג לחודש בשניים, שלושה החודשים הראשונים, כמובן אם הדיאטה בנויה נכון עבורך. חשוב מאוד למצוא את הזמן ואת החשק לפעילות גופנית, אחרת לא תוכלי לשמור על המשקל, וגם ההרזיה קשה יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוכלמירי28/07/2012
מה זה בשר רזה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוכל - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי29/07/2012בשר לא שמן כמו סינטה או פילה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטהשחר27/07/2012
האם זה אפשרי לרדת 10 ק"'ג בשבועיים ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיאטה - תגובה
אהרון רזון27/07/2012כן, אם אתה שוקל 150 ק"ג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדיאטה
שחר27/07/2012חחחחח לא אני בת 15 ואני שוקלת 74 ואני ממש רוצה לרדת לפחות איזה 8 קילו לפני תחילת הלימודים , אז אני רואה שזה לא אפשרי .. ואם אני ממש יתמיד כול יום על תזונה נכונה ועל פעילות ספורט של שעתיים-שלוש ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדיאטה - תגובה
אהרון רזון27/07/2012תוך חודש, עד תחילת הלימודים, עם שלוש שעות פעילות גופנית בעצימות בינונית והמנעות מוחלטת מסוכר, דגנים ומוצריהם (לחם, פסטה וכו"), תפו"א, בטטה, כל
שתייה מלבד מים, אוכל שמן ומטוגן, תוכלי לרזות עד 6 ק"ג.
אכלי הרבה ירקות מגוונים, שני פירות , בשר רזה, דג טרי, גבינות 3%, ביצה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ספיגת סידןבלהה27/07/2012
האם הסידן נספג בגוף, יותר טוב, אם הוא מגיע ממוצרי חלב עם 3% שומן ומעלה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ספיגת סידן - תגובה
אהרון רזון27/07/2012לא בהכרח. איו הבדל משמעותי , אם בכלל, בין מוצר 3% לבין מוצר עם אחוז שומן גבוה יותר. מבחינה בריאותית ושמירה על הגיזרה, עדיף 3%.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רכיבים בקרטיב - האם מזיקים לבריאות?הדס26/07/2012
לא עניין של דיאטה וקלוריות, רק שאלה על נטו בריאות וחומרים מסוכנים.
מה דעתכם על הרכיבים הבאים בקרטיבים שקניתי: מים, רסק פרי 9%, מלטיטול, גליצרול, פרוקטוז, חומצת לימון, מייצבים - E412,410,440 חומרי טעם וריח, ויטמין סי (חומצה אסקורבית), צבעי מאכל E141 כורכומין, סוכרלוז* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רכיבים בקרטיב - האם מזיקים לבריאות? - תגובה
אהרון רזון26/07/2012את מתארת תערובת כימקלים קרה ומתוקה. כל מה שלא טבעי מזיק לבריאות, הכול עניין של כמות ותדירות האכילה. קל מאוד להכין בבית גלידה בסיגנון קרטיב מפירות מתוקים טבעיים מרוסקים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שוקולד מרירנורית26/07/2012
אנחנו מתבשרים כי השוקולד המריר עם 70 אחוזי מוצקי קקאו בעל איכויות בריאותיות כלשהם.
האם שתיית קקאו שאינו נמס ואינו ממותק , שהוא בעצם 100 אחוזי קקאו עדיף על השוקולד, והאם בריא גם הוא ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שוקולד מריר - תגובה
אהרון רזון26/07/2012קודם כול, המשקה לא יכול להיות 100% קקאו, בגלל שהרוב מים\חלב.
שנית, סגולות בריאותיות אמורות להיות בפולי קקאו טבעיים ולא באבקת הקקאו שהיא תוצאה של עיבוד כימי של הקקאו הטבעי. אם הנושא חשוב לך, עדיף לקנות פולי קקאו
שלמים בחנויות טבע ולטחון במטחנת קפה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעניין הקקאו
נורית27/07/2012תודה על התשובה, אך אינני מבינה מה ההבדל אם אני אטחן פולי קקאו בביתי או שאקנה את האבקה הטחונה, שהיא בעצם 100% פולי קקאו טחונים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעניין הקקאו - תגובה
אהרון רזון28/07/2012אבקת הקקאו הרגילה, היא אחרי עבוד של פולי הקקאו (לא רק טחינה) להפחתת הטעם המר האופייני, וזה מסיבות מסחריות. עבוד כימי זה מפחית משמעותית את הסגולה נוגדת החימצון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)


