מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה דחופהנטע01/07/2012
אני התחלתי את דיאטת הכרוב ביום שבת ובאמת אכלתי רק כרוב ופירות.
רציתי לדעת אם אפשר להכין את הכרוב ככרוב מאודה ולא כמרק???
אין לי בעיה עם יציאות ואני שותה המון מים!!!!!
אשמח לתשובה מהירה!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה דחופה - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי03/07/2012נטע שלום,
אין הבדל לאכול כרוב בצורה מעודה או במרק. אם את מתכוונת שאת אוכלת רק מרק כרוב לאורך כל היום, מיותר להגיד לך שמה שאת עושה לא מומלץ ומסוכן לאורך זמן. למעשה זה די קרוב ירידה במשקל על ידי צום.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהירק מבושל אינו דומה לירק חי.
אלה10/07/2012קלוריות זה לא הכל. יש עוד פרמטרים שצריך לקחת בחשבון .
בישול משפיע מהותית על המזון. וזה משפיע על התגובה של הגוף.
תאכלי ככה או ככה אבל תדעי שזה לא אותו הדבר
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנוגע לפירוק מזוןתבור30/06/2012
שלום שמי תבור ואני בקורס מדריכי אימון גופני בצבא, הייתה לנו שאלה במחנה והייתי שמח לדעת את התשובה. השאלה היא: איזה אב מזון דומיננטי הגוף מפרק בזמן מנוחה-
א.שומנים
ב. פחמימות בנוכחות חמצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפשר בבקשה תשובה מהירה
תבור02/07/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה בנוגע לפירוק מזון - תגובה
ליטל סמואל-לוי03/07/2012במצב מנוחה - בעיקר שומן. (בצורה איטית כמובן)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תפריט 1200- מה דעתכם?בת 2729/06/2012
בוקר:
כוס פירות או שתי כוסות גמבה/עגבניה חתוכה
צהריים:
מנת בשר/דג של 350 קלוריות (נתח גדול)
כוס אפונה/שיבולת שועל עם כפית שמן
סלט ירקות מתובל בשמן או בטחינה
ערב:
ביצה
יוגורט + כפית שמן
כוס דגנים או שיבולת שועל
סלט ירקות מתובל בשמן
כוס פירות
מנת אגוזים/שקדים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תפריט 1200- מה דעתכם? - תגובה
ליטל סמואל-לוי03/07/2012הי,
לא ציינת כמויות ולכן קשה להתייחס לערך הקלורי של התפריט שלך.
סה"כ התפריט נראה מאוזן. אולי חסר עוד סידן - כוס חלב מועשר / 100 גר' גבינה מועשרת עד 5%.
תפריט צריך להיות מותאם לנתונים אישיים - מין, גיל, גובה, משקל, הוצאה קלורית בסיסית, רקע רפואי וכו' לכן אין תפריט שהוא "טוב" או "לא טוב" - זה תלוי למי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום ובוקר טוב, אני אשה בת 60+מירקי28/06/2012
יש לי בעיה עם ארוחת ערב. אני טרום סוכרתית עם ערכים של 6.1 וסובלת מלחץ דם גבוה שמאוזן ע"י כדורים שמשתנים. איך זה נוגע לארוחת ערב? שמתי לב שאם אני אוכלת סלט בלילה אני רצה כל שעתיים לשרותים, ביום זה לא מפריע לי אך בלילה זה פשוט לא נותן לי איכות שינה. לארוחת ערב אני אוכלת סלט, ביצה/גבינה ופרוסה או 2 פרוסות של לחם קל. שמתי לב שאם אני לא אוכלת סלט אני יכולה לעבור לילה שלם עם פיפי אחד בלבד. מה עושים, איזה חלופות יש לסלט בארוחת ערב? אשמח לשמוע לעצתכם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום ובוקר טוב, אני אשה בת 60+ - תגובה
אהרון רזון28/06/2012מבחינה תזונתית, חלופה אפשרית לירקות היא פירות בעלי צפיפות קלורית (וסוכר) נמוכה. הבעיה היא שאם הירקות גורמים להשתנה מרובה, קרוב לוודאי שגם הפירות, אבל כדאי לנסות. בהתחשב במיגבלה, ואם הפתרון האחר אינו עובד, אפשר לוותר על ירקות בארוחת הערב, ולהשלים את המנה היומית בארוחת הביניים, מספיק זמן לפני השינה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמות ירקות בארוחהשירי27/06/2012
התזונה שלי מאוד מצומצמת, אני אוכלת רק ירקות, מוצרי חלב עד 5%, שקדים, ביצים, טונה, חזה עוף.
אוכלת 2-3 ארוחות ביום.
ארוחות הצהריים/ערב בנפח מאוד גדול, נכנסת לקופסת גלידה גדולה, בגלל שכוללות תמיד מלפפון, עגבניה, גמבה, בצל וגזר (+לפעמים חצי אבוקדו ותמיד טונה/עוף וגבינה בולגרית 5% בערך 100-200 גרם).
השאלה שלי היא, האם זה בסדר שהארוחה תיהיה בנפח כל כך גדול?
אני מודעת להמלצות ל6 ארוחות קטנות ביום, אבל יותר נוח לי עם הסידור הנוכחי שלי.
יש איזושהי השפעה מבחינת הרזייה/שריפת שומנים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמות ירקות בארוחה - תגובה
אהרון רזון27/06/2012תפריט בנפח גדול עם צפיפות קלורית נמוכה (עתיר ירקות), כפי שאת אוכלת, בהנחה שהוא מאוזן, הינו בריא ועוזר להרזיה.
חלוקת התפריט היומי בין פחות מ-3 ארוחות ביום, עלולה להקשות על הרזיה. עדיף לאכול 4-6 פעמים. בין היתר זה מחזיק את קצב חילוף החומרים גבוה, ולכן שורף יותר שומן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לשאלה על נפח ארוחה
רינת28/06/2012באופן כללי - האם לא מומלץ להרגיל את הקיבה והגוף למנות קטנות? גם אני אוכלת המון ירקות ואכן יורדת במשקל אך נראה כי הקיבה שלי מתרגלת לנפחים גדולים וקשה לי לשבוע מארוחות שאינן בנפח גדול, למרות שייתכן כי הערך הקלורי שלהן גבוה בהרבה. אשמח לדעתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לשאלה על נפח ארוחה - תגובה
אהרון רזון29/06/2012המונח "מנות קטנות" מתייחס לערך הקלורי, לא לנפח. במובן זה, טוב להרגיל את הקיבה למנות קטנות (קלורית) עם נפח גדול. קיבה מלאה מפחיתה את תחושת הרעב, לכן אוכלים פחות.
להמלצה לא לאכול מזון בעל נפח גדול (ויש אפילו ממליצים לא לשתות הרבה מים) כדי לא להגדיל את הקיבה, אין אחיזה במציאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחוזי שומןאנונימי27/06/2012
שלום,
האם שאומרים לאכול מאכלים דלי שומן זה מאכלי דלים קלוריות? כי אני לא מבין אתזה
למשל לחם או פיתה זה בלי שומן אבל עם המון קלוריות יחסית
אז איך אני יודע מה לאכול כי להוריד באחוז שומן?
ואני עושה 3 פעמים בשבוע ספורט אז אין לי כל בעיה עם ספורט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אחוזי שומן - תגובה
אהרון רזון28/06/2012גם מאכלים דלי שומן יכולים להיות עתירי קלוריות. תלוי באחוז הפחמימות והחלבון שבמוצר. מצד שני, מאכל שמכיל שומן במידה משמעותית, ערכו הקלורי אינו בהכרח גבוה משל מוצר פחמימתי. למשל באבוקדו ששייך לקטגורית שומן יש פחות קלוריות מאשר באורז, פסטה, לחם וכו", למרות שגרם שומן שווה יותר מכפול גרם פחמימה\חלבון (מבחינה קלורית)
מומלץ לפנות לאיש מקצוע שיקנה לך ידע בסיסי בתזונה מאוזנת ובריאה, וירכיב תפריט התואם את נתוניך ומטרתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרזיה בהנקהליפז27/06/2012
עליתי בהריוני 20 קילו שירדו בקלות תוך 3 חודשים כי הנקתי ושמרתי
אולם כעת ברצוני לרדת עוד 10 קילו מיותרים שהיו לי לפני ההריון האם ההנקה עדיין עוזרת? כיוון שאין ירידה משמעותית גם כי פחות שומרת.
האם ההנקה עדיין שורפת קלוריות.?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרזיה בהנקה - תגובה
אפרת סויסה הרוש27/06/2012על מנת שץרדי במשקל ישנה חשיבות להקפיד גם על התזונה ולא להסתמך רק על ההנקה.
כמובן בגלל שאת מניקה ישנה חשיבות לעשות דיאטה מאוזנת ונכונה ולא לרדת יותר מחצי קילו בשבוע.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למה לא עונים?ליפז27/06/2012
שלום רב
במשקל המודד אחוזי שומן הופיעו הנתונים הבאים לגביי אני בת 37 1.59 אחרי לידה שלישית עושה ספורט חיטוב בעיקר:
שוקלת 58.6 אחוזי שמן 31.2 והיה עוד מדד שכתוב בצד
TBW 4.8 מהו מדד זה ולכמה אחוזי שומן עליי לשאוף וכיצד להצליח בזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון טעות
ליפז27/06/2012במשקל ליד האותיות TBW היו הערכים 47.8
שאלתי היא מה הם הערכים הללו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיקון טעות - תגובה
אפרת סויסה הרוש28/06/2012לדעתי זה אחוז הנוזלים בגוף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה לא עונים? - תגובה
אפרת סויסה הרוש28/06/2012היי ליפז
אחוזי השומן בגילך יש טווח בין 20%-30% רצוי שתיהייה בטווח זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאחוזי שומן
ליפז28/06/2012תחילה תודה על תשובתך
האם דיאטה מאוזנת יכוךה להוריד את אחוזי השומן ל20???
האם עליי לרדת כמות של קילוגרמים כדי להגיע ליעד זה?
התחלתי שיעורי חיטוב 3 פעמים בשבוע.תוך כמה זמן אוכל להגיע ל20% שומן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאחוזי שומן - תגובה
אפרת סויסה הרוש30/06/2012הייי ליפז
את לא אמורה להגיע למימנימום של טווח אחוזי השומן .
זה מעולה גם אם תיייהיה באמצע או כל מקום אחר בטווח.
כמובן ששעורי החיטוב מצויינים אבל את גם חייבת לשלב תזונה מאוזנת ונכונה כדיי לרדת באחוזי השומן .
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאחוזי שומן - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי03/07/2012ליפז שלום,
המכשיר שבו מדדת את אחוזי השומן הוא מאוד מאוד לא מדוייק. המכשיר מבוסס על אות חשמלי חלש ששולח ומודד כמה חשמל מקבל בחזרה אחרי מעבר בגופך. ככל שיש בגוף יותר שומן ופחות נוזלים, הולכת החשמל תהיה נמוכה יותר ופחות חשמל יחזור אליו בחזרה. כמות הנוזלים ששתית, לחות בכפות הרגלים ועוד מספר גורמים משפיעי על התוצאה. לכן את לא יודעת מה הם אחוזי השומן שלך. המכשיר האמין בודק את אחוזי השומן באמצעות בדיקת נפח הגוף. מכל מקום עליך לשלב פעילות אירובית ופעילות כוח יחד עם תזונה מתאימה כדי לשפר את אחוז השומן בגופך במידה ואת בעודף משקל.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה של שומן בטנייניב26/06/2012
אני בן 30 ב 4 שנים האחרונות נהייתה לי כרס ענקית מבנה הגוף שלי רזה אלב הבטן ענקית. אני כמובן אוכל שטויות עוגות ושותה הרבה קולה אבל תמיד הגזרה שלי היתה קצרה. מה עליי לעשות על מנת להוריד את זה? חוץ מלשנות את הרגלי האכילה שלי? אני חייב לציין שאסור לי להתאמן במכון כושר בגלל ששנים אני סובל מהפרעות קצב לב , אם כי אני לוקח כדור נגד זה וזה לא מפריע לי ביום יום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה של שומן בטני - תגובה
אפרת סויסה הרוש26/06/2012תתחיל קודם כל משינוי הרגלי אכילה!!!
לצמצם שומן רווי וטראנס ולצמצם מתוקים ושתייה מתוקה ..
תפנה לדיאטנית שתכין לך תוכנית תזונתית בריאה ומאוזנת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תיסכולעמית26/06/2012
שלום.
אני 8 חודשים אחרי לידה . לפני 4 חודשים בערך התחלתי דיאטה בקבוצת תמיכה של חלי ממן וירדתי 3 וחצי קילו בלבד!!!! אני שומרת על התוכנית{עם מעידות פה ושם אבל לא משהו חריג} ויודעת שהיא טובה ומביאה תוצאות.בשבוע האחרון עשיתי 4 פעמים הליכה של שעה ושמרתי על התזונה ולא רק שלא ירדתי אלה עליתי 300 גרם.. אני מתוסכלת מאוד ולא יודעת מה לחשוב. המאמץ לחינם? עדיין יש לי חלב האם יש קשר ללידה ??
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיסכול - תגובה
אהרון רזון26/06/2012אצל חלק מן היולדות לוקח שנה ואף יותר להגיע לאיזון הורמונלי שמקל על הרזיה.
יחד עם זאת, אם יש לך עודף משקל של ממש, 3 וחצי קילו זה לא קצב מספק .
יכול להיות שהמעידות "אשמות", יכול להיות שקבוצת התמיכה הנוכחית או בכלל קבוצה תמיכה לא מתאימה לך ואת זקוקה להנחיה אישית הכוללת תוכנית תזונה ופעילות גופנית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטת הלחםשלומית26/06/2012
אני ובעלי התחלנו היום את דיאטת הלחם יש כמה דברים לא מובנים:
מותר פרוסה מטחינה ופסטרמה?
מרגרינה לייט מותר למרוח?
מישהו עשה את הדיאטה? כמה יורדים?
אני לא מצליחה לעשות סדר בתפריט מרוב שיש המון דעות ומאמרים
סליחה על התקפת השאלות:))))))))))))* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיאטת הלחם - תגובה
אפרת סויסה הרוש26/06/2012היי שולמית
בעיקרון מותר למרוח על כל פרוסה מה שרוצים ,כמובן שרצוי שזה ייהייה ממרחים בריאים ולא למשל חמאה או מיונז. חשוב מאוד למרוח מריחה דקה על כל פרוסה !!!
וכמובן לשלב הרבה ירקות .
דיאטת הלחם היא דיאטה שלרוב רואים בא תוצאות יפות מאוד שימי לב שעם הזמן ישנם תחליפים ללחם .
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיום שישי?
liataviv26/06/2012מה עושים ביום שישי בארוחות הערב? (לפחות בשבוע הראשון)
מותר לערבב טחינה ופסטרמה ? או גבינה ואבוקדו? או ביצה עם גבינה או עם אבוקדו?
כוס ברד ללא סוכר מותר?
תודה על התשובה עזר לי מאוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיום שישי? - תגובה
אפרת סויסה הרוש26/06/2012ביום שישי את יכולה להוריד 2-4 פרוסות ולאכול ארוחה חמה שמילה חלבון (דג,עוף,בשר) וירקות ,ללא פחמימה מבושלת.
השילובים בלחם כפי שתרצי רק חשוב שהמריחה תיהייה דקה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
שלומית27/06/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פירותקרן25/06/2012
שלום,
אני רוצה להכין לבני המתוק בן השנתיים וחצי שלגונים בריאים, מפירות שריסקתי והקפאתי . האם בדרך זו הם שומרים על הערכים התזונתיים והויטמינים שלהם?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פירות - תגובה
אהרון רזון25/06/2012אם ההקפאה היא בכלי אטום, מייד אחרי הריסוק, הערכים התזונתיים נשמרים במידה סבירה לכמה ימים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטת בזק ל-4 ימים...מישהו?אביב25/06/2012
יש לי חתונה בחמישי הקרוב,חייבת להוריד 2-3 קילו,בעיקר נפיחות בבטן.
למישהו יש רעיון?גם אם זה לא יחזיק מעמד כבר בשישי....תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיאטת בזק ל-4 ימים...מישהו? - תגובה
אהרון רזון25/06/2012פתרון לא בריא ולא קל לבצוע, אבל לכמה ימים לא מתים מזה: רק אבטיח (כמובן אם בית השימוש זמין כל הזמן).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה רבה!!!
אביב26/06/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטה מאוזנתמילה24/06/2012
שלום. אני בת 25 ועושה דיאטה מאוזנת ומגוונת מאד, אוכלת 6 ארוחות ביום כל 3 שעות הכל הולך לי ממש מצויין ירדתי 17 קילו ב 4 חודשים , יש בתפריט בארוחת 4 לאכול פחמימה ופרי ואני אוכלת רק את הפחמימה העם זה בסדר שבארוחת לילה יש לי שלבתפריט חלבון ופרי ואז אני אוכלת 2 פירות, הכוונה שגם את הפרי של ארוחת 4
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיאטה מאוזנת - תגובה
אהרון רזון25/06/2012אם בארוחת 4 הוויתור על הפרי לא מרעיב אותך, ובארוחת לילה מתאים לך, אין בעיה להעביר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוכלת מעט ומשמינהשחף24/06/2012
שלום לחברי הפורום,
שמי שחף בת21.
מגיל צעיר אני לא אכלנית גדולה. תמיד הייתי דיי רזה ואפילו מתחת לממוצע עד שהתגייסתי. מאז הגיוס שלי עליתי 17 קילו, למרות שכל השירות שמרתי על ארוחות מסודרות, מאוזנות וספורט.
עכשיו אני משוחררת, הולכת 3 פעמים בשבוע לחדר הכושר ועדיין מתקשה לשמור על המשקל, שלא לומר בכלל לרדת במשקל. ני שוקלת כמעט 60 קילו והגובה שלי הוא 1.58. אני יודעת שהמשקל שלי נחשב נורמלי אבל כל השומן מצטבר לי בבטן ובאגן הירכיים מה שמאוד מפריע לי כי מעולם לא נראיתי ככה. אני לא מצפה לחזור למשקל הקודם שלי, שהיה תת משקל, אלא לחיות בשלום עם גוף שלי.
מגבלה נוספת שיש לי בנושא היא שאני צמחונית- לא אוכלת בשר, ביצים, דגים ודבש אך כן צורכת מוצרי חלב. אבל שונאת יוגורט וקוטג'.
איך אני יכולה לעבור למצב של ירידה במשקל?
אגב, דיאטנית- הדבר היחידי שלא בא בחשבון. אני ממש בטראומה מזה.
מודה מראש,
שחף* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוכלת מעט ומשמינה - תגובה
אפרת סויסה הרוש26/06/2012הייי שחף
אני מבינה שיש לך רתיעה מדיאטניות אבל ללא יעוץ ותמיכה יהייה לך מאוד קשה לרדת .וכמובן לרדת נכון בריא ושלמור על כך לאורך זמו .
אני ממליצה לך בכל זאת לנסות כן חוויה מתקנת ולפנות לדיאטנית קלינית מוסמכת או למסות אולי קבוצת הרזיה .
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)


