מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בטן נפוחהשלומי02/11/2012
לעיתים אני מרגיש את הבטן ממש נפוחה , בייחוד אחרי ארוחת שישי מה יכולה להיות הסיבה לבטן נפוחה ,מקריאה שלי באינטרנט הבנתי שהבעיה יכולה להיות גזים ממה אני אמור להמנע ?ומה הפתרון ?
אשמח לקבל תשובה
תודה והמשך יום מעולה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה אין תגובה ?
שלומי04/11/2012למה אין שום תגובה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבטן נפוחה - תגובה
ליטל סמואל-לוי05/11/2012הי שלומי,
בטן נפוחה לאחר הארוחה יכולה להיות כתוצאה מתהליך עיכול איטי, אכילה מוגזמת, רגישות למרכיב מזון שמביאים להצטברות גזים. יכולים להיות גם כמה גורמים יחד.
אם הסיבה היא תהליך עיכול איטי - אתה אמור לחוות חוסר נוחות אחרי כמעט כל ארוחה ואפשר לאבחן את זה בבדיקה אצל גסטרואנטרולוג . אם הסיבה היא אכילה מוגזמת - אתה פשוט צריך להפחית מהכמויות ולפזר את הארוחות למשך היום (לאכול ארוחות קטנות לעיתים קרובות - כל שלוש שעות בערך)- למשל כריך, אח"כ פרי+יוגורט וכו'. זה הרבה פעמים מאוד עוזר. אם לא יכול להיות שהסיבה היא רגישות למרכיב מסויים - לדוגמא לקטוז או סיבים- אפשר להחסיר את זה מהתפריט ולנסות לראות מה קורה (לנסות להוריד מוצרי חלב ניגרים ובפעם אחרת בנפרד לנסות להוריד ירקות סיביים ואח"כ להוסיף בהדרגה את המרכיב ולראות). אפשר להעזר בדיאטן/נית בתכנון תפריט כזה.
בכל מקרה, אם אתה מרגיש ששום דרך לא עוזרת, כדאי לפנות לרופא גסטרואנטרולוג שישלח לבדיקות.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרבוסילן
ישראל .ס.08/11/2012אם יש תחושק חנק שזה קורה. מומלץ קרבוסילן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פחמימותג'אק02/11/2012
במה מועילה הפחמימה לגוף ?
ולמה צריך לצרוך פחמימות בכלל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פחמימות
נטעחן דיאטנית04/11/2012פחמימות שייכות לאבות המזון.
הן מספקות לגוף אנרגיה זמינה. בנוסך בלי פחמימות גופנו לא יכול לתפקד. מערכת העצבים, המוח וכדוריות הדם ניזונות מפחמימות בלבד, ולכן יש להן חשיבות כל כך גדולה.
נטעחן ליבנה, דיאטנית קלינית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי מזון מהירכפיר02/11/2012
שלום רב,
רציתי לשאול לגבי המלצתכם באשר לצריכה של מזון מהיר - פיצה, המבורגר, צ'יפס, חטיפי שוקולד.
תודה רבה,
כפיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי מזון מהיר - תגובה
אהרון רזון02/11/2012אם אתה בדיאטה, יש להמנע לגמרי. בכל מקרה, כמה שפחות, ובטח לא כל יום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאהרון ולצוות הפורום
כפיר03/11/2012תודה רבה על התשובה.
למה כתבת לי שאם אני בדיאטה אז להימנע? אני מבין מדבריך שאם אדם הוא לא בדיאטה אז לדעתך הוא יכול לאכול ג' נק פוד.. (גם אם לא בתדירות גבוהה).
שאלתי את השאלה על מנת לראות אם תזונאים ימליצו להימנע לחלוטין מג'נק פוד (מה שהם צריכים לעשות) או שגם הם (לצערנו) מושפעים מתרבות האכילה המערבית וימליצו 'לאכול כמה שפחות ' או 'לא כל יום' (אז 'רק' 3 פיצות בשבוע זה בסדר???) .
חבל מאד. תשובות כאלה מובילות למחלות ושאר צרות. אני מבקש ממך כי בעתיד פשוט תמליץ לא לצרוך לחלוטין ג'אנק פוד בלי קשר לדיאטה/תדירות 'וכו'.
תודה
כפיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמזונות מתועשים
נטעחן דיאטנית04/11/2012המזונות שתארת נחשבים מאוד לא בריאים. השאלה היא איכן הם מוכנים, אם קונים מזון מוכן (קפוא להכנה מהירה בבית או במסעדה) המזונות הנ|"ל מכילים כמויות גבוהות מאוד של נתרן (מלח), ושומנים רווים.
יחד עם זאת אין שום מניעה להכין בבית פיצה איכותית על בסיס קמח מלא עם רוטב עגבניות ביתי איכותי ודל נתרן, ואפילו גבינה צהובה 9% (יוצא בול כמו גבינה צהובה רגילה). או המבורגר מבשר בקר רזה, אפילו בלחמניה מקצח מלא.
אני חושבת שלאכול זו הנאה!!!! אז גם אם אתה בדיאטה אין שום מניעה לאכול מזונות שנחשבים "ג'אנק" פעם ב...... בכל מקרה הייתי ממליצה תמיד לאכול מזון איכותי ביתי ולא מתועש למרות ששוב, פעם ב........ לא יקר כלום אם תאכל גם המבורגר מתועש.
נטעחן ליבנה, דיאטנית קלינית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמן קנולהמאיר01/11/2012
לאחר ניתוח לב שעברתי אחת ההמלצות הייתה לעבור להשתמש בשמן קנולה.
השבוע שמעתי בטלויזיה מדיאטנית ששמן זה אינו מומלץ בכלל כי הופתח במקור למכונות.
אבקש לקבל דעתכם.
תודה
מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמן קנולה - תגובה
אהרון רזון02/11/2012אכן, יש מחלוקת רחבה לגבי איכותו של שמן הקנולה בסולם שבין "טוב ובריא מאוד" לבין "מסוכן לבריאות".
אני נוטה לכיוון החיובי בתנאי שהוא מיוצר מאחד הזנים הטובים (יש המון זנים) של צמח הקנולה בכבישה קרה. הבעיה היא שלא תמיד מיבאים את הזנים הטובים, לכן, "אם יש ספק אז אין ספק" (לקוח מלקסיקון הטייסים, כלומר אם לא בטוחים בתקינות כלי הטייס, אין מה להתלבט).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סלט עוףדפנה31/10/2012
סלט הכולל בתוכו- מלפפון, עגבניות שרי, חסה, רצועות חזה עוף על הגריל, קוביות בטטה ופלפל קלוי ברוטב ויניגרט.. מנה המוזמנת בבית קפה- גודל המנה דיי גדול כמו בכל מקום שמזמינים בחוץ.. עד כמה המנה נחשבת לבריאה? ביקשתי ללא רוטב.. המלצרית אמרה לי שאפשרי לוותר על הרוטב כששופכים על הירקות אבל את חזה העוף לא מומלץ להכין ללא שום רוטב כי הוא יצא יבש.. אני משערת לעצמי אז שלפחות חצי ממנת הרוטב ירדה.. כמה קלוריות יש במנה כזאתי בערך? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תלוי ......
נטעחן דיאטנית04/11/2012בדרך כלל מנת סלט שכזו לא מכילה פחות מ-700 קלוריות (במסעדה).
נטעחן ליבנה, דיאטנית קלינית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה..רוני31/10/2012
אני תלמידה בבית ספר ויש לי שאלה-במהלך יום לימודים קצר (עד סביבות השעה 1) אני אוכלת ארוחת צהרים בסביבות 1 ורואה שיום למחרת ירדתי 200 גרם, לעומת זאת ביום לימודים ארוך(עד סביבות 3 וחצי) אני אוכלת במהלך היום את אותה כמות קלוריות אבל אוכלת את ארוחת הצהרים בשעה 4 ויום למחרת אני רואה שעליתי בסביבות 200 גרם איך זה יכול להיות? ואיך ניתן למנוע זאת? חשוב לדגיש שאת שאר הארחות אני אוכלת בזמנים קבועים, רק ארוחת הצהרים משתנה בהתאם לשעת סיום הלימודים..בנוסף לכך, אני לא מנסה לרדת במשקל אלא רק לשמור על הקיים, אך אני מפחדת להשמין בחזרה אחרי דיאטה שעברתי..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה.. - תגובה
אהרון רזון02/11/2012אני מציע לך לא להתעסק בשקילות אובססיביות ובחישובים על חודו של גרם מול שעת הארוחה המדוייקת. תנודות המשקל היומיות הן טבעיות לחלוטין ותלויות בהרבה גורמים. העיקר לאכול נכון מבחינת האיכות, הכמות והתדירות והכול יהיה בסדר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תעשו לי סדר בבקשהאיילת31/10/2012
בת 40 שוקלת בדיאטה משל עצמי במשך חודשיים הורדתי 7 קילו ופתאום זה נעצר התפריט שלי הוא כזה בוקר-קפה עם חצי כפית סוכר וירקות כמו מלפפונים או גמבה בצבעים. בשעה 12 וחצי בצהריים עוף ירק וסלט ירקות או קציצות דג בתנור כף תחינה וסלט . המון מים לפחות את ה12 כוסות ביום .ואחר צהריים פרי או צלחת מרק .ובערב 3 פריכיות מרוחות בממרחים למינהם. עם שתיה חמה . בשבת קצת מתבלבל הסדר אבל מאוד דומה למה אני לא ממשיכה לרדת בקצב שירדתי עד עכשיו? אני עושה משהו לא בסדר ? לא עושה כרגע פעילות גופנית זה לא מתאפשר לי עם שעות העבודה. תעשו לי סדר בבקשה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד משהו חשוב ביותר
איילת31/10/2012שוקלת כרגע 87. הדרך עוד ארוכה...............
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתעשו לי סדר בבקשה - תגובה
אהרון רזון31/10/2012התפריט נראה די בסדר, לא מומלץ לצמצמו. פעילות גופנית יוםיומית תחדש את הירידה, תצטרכי למצוא את הזמן והחשק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בקשר לבדיקת דםגל31/10/2012
בתוצאות של בדיקת הדם, ב״תפקודי הכבד״ יש לי מעל לטווח הרצוי. כל השאר יצא בסדר גמור. רציתי לדעת מה יכולה להיות הסיבה לכך.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
נטעחן דיאטנית31/10/2012הי גל,
יכולות להיות סיבות רבות לעליה בתפקודי הכבד.
דלקת, שתייה מרובה של אלכוהול, תזונה לא מאוזנת.......
אתה צריך לפנות לרופא לייעוץ.
נטעחן ליבנה, דיאטנית קלינית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נתקעתינטלי30/10/2012
שלום , לפני כחמישה חודשים החלטתי לקחת את עצמי בידיים ושינתי את הרגלי התזונה שלי , עברתי למים משתיה מתוקה , אני אוכלת יותר ירוקות , לחם מלא... עושה הליכות 4-5 פעמים בשבוע.. ואכן הצלחתי לרדת ממשקל 72 למשקל 63 (165 ס"מ) , הבעיה שכבר מעל חודשיים אני תקועה במשקל החדש ואני מאוד רוצה להוריד עוד 4-6 ק"ג.. ואני לא מצליחה. מה ניתן לעשות בשביל לצאת המתקיעות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להמשיך לרדת במשקל
נטעחן דיאטנית31/10/2012את צריכה לבדוק מה בדיוק את אוכלת. זה שעשית שינוי זה נפלא, מבורך, וככל הנראה גם מניב תוצאות (כל הכבוד!!!!)
לפעמים גם בתהליך ירידה הכי טוב ישנן "תקיעויות" במשקל מסויים, לתקופה מסוימת.
הייתי ממליצה לפנות ליעוץ דיאטנית על מנת לבנות תפריט מתאים, כזה שיאפר המשך ירידה במשקל.
בהצלחה,
נטעחן ליבנה, דיאטנית קלינית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה, לא יודע מה לעשותסתם אחד30/10/2012
שלום.
אני בגיל 21, השתחררתי מצבא לפני כמה שבועות.
החלטתי לקחת את עצמי בייידם לגבי כל ההשמנה.
אני שוקל היום קרוב ל- 135 קילו !!.
הגובה שלי זה 1.79.
אני לא יודע מה אני יכול לעשות, כל הדיאטות שעשיתי בעבר לא ממש הצליחו.
מה אני יכול לעשות כדי להצליח בדיאטה?
מפריע לי מאוד ההמשקל שלי, אם זה בבגדים שמאוד קשה למצוא, אנשים מעירים לי כל הזמן .. זה לא חיים ..
אני לא רוצה לעשות דיאטה שאחרי שאגיע למשקל למשל 100 ואז אפסיק.
אני רוצה לנסות לשנות את כל אורח החיים שלי.
איך אפשר להתרגל לאכול קצת? וכמיות קטנות?
- אני מסיים לאכול ארוחת צהריים למשל: ספגטי עם שניצל בבגט וסלט ..
ואחרי שעה משהו כזה אני שוב רעב !!
למה זה?
מרוב כל הדיאטות שעישתי ונכשלתי בהם אני שוקל להתחיל להשתמש בכדורים להרזייה או לעשות ניתוח שרוול קיבה, מה כדאי?
אשמח אם תעזור לי !
תודה רבה רבה !
ערב מקסים !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פתרון
נטעחן דיאטנית31/10/2012אתה מתאר בעיה מאוד מוכרת וידועה, ואת הממש לא לבד.
ברור שדיאטות נועדו לכישלון, כי מי יכול לחיות על תפריט לאורך כל החיים, וגם אם מצליחים לרדת במשקל אחרי שינוי דרסטי, סביר מאוד שזה לא הפתרון ומרבית האנשים עולים אחרי דיאטה לאותו משקל ויותר.
אל ייאוש, ישנו פתרון!!!
שינוי אורח החיים. הייתי ממליצה לפנות לדיאטנית על מנת לבנות תוכנית, ולא דיאטה!!!
אם תצליח להכניס שינויים קטנים לאורח חייך, ולשמר אותם אני מאמינה שתצליח להשיל את המשקל העודף.
כך בחשבון שזה לא יקרה תוך יום ולא תוך שבוע. ואני מאמינה שגם להגיע למשקלך הנוכחי לא לקח יום או יומיים.
בנתיים הייתי ממליצה להתחיל ולנהל יומן אכילה, כך תהיה לך מראה של מה שאתה אוכל לאורך כל היום, ורק אז יהיה בסיס לשינוי ההרגלים הנוכחים, שככל הנראה לא מועילים או בריאים לך.
אל תתייאש, עצם העובדה שאתה מבין שישנה בעיה, היא הצעד הראשון לפתרון שלה.
פנה לדיאטנית עוד היום, ותתחיל לשנות.
אתה בחור צעיר ואין שום סיבה שתתקשה לעשות את השינוי, בליווי מתאים כמובן.
המון בהצלחה,
נטעחן ליבנה, דיאטנית קלינית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטן נפוחהליהיא29/10/2012
שלום לכם,
בת 39, 1.65 ושוקלת 68 ק"ג. לפני חצי שנה הפסקתי לעשן ועליתי 4-5 ק"ג, כך שעד לפני כן ובמשך ה-4 שנים אחרונות שקלתי 62-63 ק"ג והייתי מאוד מרוצה מהגוף שלי.
אני עוסקת בספורט (ריצה, הליכה 3 פעמים בשבוע ואחת לשבוע גם רכיבה על אופניים).
אני שומרת על תפריט מאוזן ומסודר אך לא מצליחה לרדת במשקל. מלבד הבטן שהיא מאוד נפוחה שאר הגוף נשאר כקודם, אני מצליחה להיכנס לרוב הבגדים רק שהבטן שהיא נפוחה משנה את הכל.
מאוד מעייפת אותי גם ההתעסקות בכל מה שקשור לגוף ולתזונה ובעיקר לציפיה לראות על המשקל את המספרים 63!!!
איך יוצאים מהלופ הזה שנכנסתי אליו? ומה עושים עם בטן נפוחה?? איך מורידים אותה?
המון תודה,
ליהיא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידה במשקל
נטעחן דיאטנית31/10/2012מרבית האנשים שמפסיקים לעשן, מעלים מעט במשקל.
הייתי ממליצה לפנות לדיאטנית שתבנה לך תוכנית תזונתית מתאימה שתאפשר חזרה למשקל.
לגבי בטן נפוחה..... האם את מרגישה נפיחות של גזים ? או האם הבעיה היא הצטברות שומן בבטן ?
אם הבעיה היא הצטברות שומן, כנראה שכך גופך בנוי. זו בהחלט לא גזירה משמיים, וברגע שתפחיתי ממשקלך, ותחזרי לעצמך, גם הבטן תחזור.
לפעמיים ההתעסקות הבלתי מפסקת במשקל ובדיאטה הן אלו שתוקעות אותנו, ולא מאפשרות ירידה במשקל.
מציעה להרפות מעט, ולפנות מהר ככל האפשר לדיאטנית ולהתחיל לבצע שינויים, שיאפשרו חזרה למצב שאהבת להיות בו.
בהצלחה,
נטעחן ליבנה, דיאטנית קלינית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
ליהיא31/10/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהואם הנפיחות היא של גזים ?
דנה31/10/2012ולא של שומן מה עושים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצריך לבדוק מה גורם לגזים
נטעחן דיאטנית04/11/2012האם זה משהו שאת אוכלת ועושה לך רע או גורם לגזים.
צריך לשים לב אילו מזונות גורמים להיווצרות הגזים, ולהימנע מהם.
נטעחן ליבנה, דיאטנית קלינית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה לדיאטהשירית29/10/2012
שלום!
קוראים לי שירן ואני רוצה לעשות דיאטה דחוף! אני לא נראית טוב ואני מרגישה לא טוב עם זה:(
שמעתי לאחרונה הרבה על דיאטת HCG, רציתי לדעת מה אתם ממליצים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיאטת פליאו
עידו29/10/2012חפשי בפייסבוק paleo israel
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלהימנע מ-HCG!!!!
נטעחן דיאטנית04/11/2012הייתי ממליצה לפנות לדיאטנית!!
אם תבני תוכנית תזונתית מתאימה, תוכלי לרדת במשקל בקלות. נכון זה לא יהייה תוכנית בזק. אבל גם לעלות במשקל לקח לך זמן, נכון??
אם תרדי לאט ובדרך בריאה, תוכלי לשמור על משקל נמוך בקלות, אחרי שתסיימי את התהליך. וגם התהליך יהייה מהנה ונעים, ולא תסבלי.
נטעחן ליבנה, דיאטנית קלינית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתיית קפהגלי29/10/2012
רציתי לדעת מהי הכמות הרצויה של כוסות קפה שמומלץ לשתות ביום? לא מזמן קנינו את המכונת קפה שבמבצע של מי עדן ומאז אני שותה משהו כמו 3 כוסות קפה ביום, האם זוהי כמות סבירה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שתיית קפה - תגובה
אהרון רזון29/10/2012בריא ורצוי לא לשתות קפה. עד 3 כוסות ביום זה הרע במיעוטו. לא עם או בסמוך למאכלים
עתירי סידן, ברזל, אבץ, מגנזיום כי הקפאין מפחיתה את ספיגת המתכות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כדאי לקרוא - חומרים מסוכנים במזוןפילון28/10/2012
בין העוגה למסטיק, בין הדגנים לחטיפים ובין המשקה המוגז לאלכוהולי.. הכל רק נראה יפה ומרגיש טעים. מעבר לכך, יש סיכוי גדול שאנחנו אוכלים רעלים שעלולים להשפיע באופן קטלני על חיינו וחיי יקירנו..
התזונה הנכונה מתחילה בלבחור את המוצר הנכון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - דיאטת "קסאח"מודאגת.28/10/2012
לאחר דיאטת "קסאח", הורדתי בשלושה שבועות כ-5 ק"ג. ידוע כי לאחר דיאטות מהירות ישנו ה"סיכון" לעלות במשקל אפילו יותר ממה שהצלחתי להוריד בתקופה כה קצרה.
אני רוצה לשמר את המשקל הקיים, איך מונעים את העלייה במשקל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיאטת קסאח - תגובה
אהרון רזון28/10/2012עליך להעלות בהדרגה ובמנות קטנות את התזונה היומית שצריכה להיות מאוזנת, ולבצע
פעילות גופנית אירובית ואנאירובית במינון גבוה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאתה מדבר שטויות חסרות בסיס
עידו29/10/2012פעילות גופנית לא קשורה בעלייה וירידה במשקל אלה דברים
חסרי בסיס ולא מדעיים בכלל.
בתור מי שמתיימר להבין בתזונה כדאי שתתחיל לקרוא על הפליאו
תזונת האדם הקדמון הכי בריאה, כי ככה האבולוציה התאימה אותנו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

.jpg)


