מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עזרה - שינוי ארוחותמישהו18/07/2012
שלום ..
אני כבר יותר מחודשיים בדיאטה ונמאס לי ממה שאני אוכל.
בימים האחרונים התחלתי לאכול דברים שאסורים בדיאטה.
למשל:
בבוקר התחלתי לאכול ממרח שוקולד במקום קוטג או גבינה - ממש נמאס לי מקוטג.
וגם בצהריים התחלתי לאכול ספגטי ותפוח אדמה ..
הרבה זמן לא אכלתי את זה.
ממתי שאני בדיאטה הייתי אוכל רק ירקות מבושלים וחזה עוף או עוף ..
אני יודע שאם אמשיך לאכול ככה הדיאטה שלי תהרס ..
ואני לא רוצה להרוס את הדיאטה, הורדתי עד כה 20 קילו.
היה מאוד קשה לעשות את זה.
מה אפשר לעשות?
אני מחפש דברים אחרים לאכול.
בבוקר אפשר לאכול קרונפלקס? (עד פעמיים בשבוע?)
בצהריים אפשר מידי פעם ספגטי (קמח רגיל / מלא) עד 5 כפות?
או פירה?
אני רוצה לעשות דיאטה אבל שלא תהיה קשה..
מקווה שהבנתם אותי
תודה רבה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה - שינוי ארוחות - תגובה
אהרון רזון18/07/2012מה שאתה עובר זה שכיח אצל מי שעושה דיאטה מגבילה, מאוסה ומתסכלת, לכן ההרגשה "נמאס לי ממה שאני אוכל" היא בלתי נמנעת.
אני לא כל כך מסכים למונח "דיאטה", שמתייחסים אליה כאל משהו זמני, "זבנג וגמרנו". הגישה הנכונה היא אימוץ אורח חיים בריא עם פעילות גופנית סדירה ותזונה נכונה שאפשר לעמוד בה לאורך ימים, כי אחרת תמיד חוזרים לנקודת ההתחלה, לרוב עם שיא השמנה חדש.
אני לא מכיר את הנתונים שלך, מלבד הרזיה של 20 קילו תוך חודשיים שהוא קצב מהיר מדי שמקרב את השבירה בנוסף לחסרונות אחרים. יהיו הנתונים שלך מה שיהיו,
הדבר הנכון הוא לפנות לאיש מקצוע שילמד אותך לאכול נכון כאורח חיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
מישהו19/07/2012הבנתי אותך ..
אני מנסה לשנות לאורח חיים בריא יותר ..
ושאלה נוספת,
ממתי שאני בדיאטה אני אוכל ירקות מבושלים וחזה עוף.
האם אפשר לשלב פעם אחת או פעמיים בשבוע
במקום ירקות מבושלים כמות קטנה של פתיתים או ספגטי?
ומה לגבי תפוח אדמה או בטטה?
ומה לגבי קרונפלקס תירס (כוס) בארוחת בוקר / ערב?
אני מנסה למצוא דברים אחרים לאכול כדי שיהיה לי מגוון באוכל
ולא לאכול אותם דברים.
תודה רבה לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה - תגובה
אהרון רזון20/07/2012אפשר מידי פעם פסטה (מומלץ מקמח מלא) או תפו"א\בטטה.
לקורנפלקס צריך להתייחס כאל ממתק. הוא מכיל סוכר וכל מיני תוספים שלא עושים טוב לגיזרה ולבריאות. הוא גם ממכר. מי שרגיל לאכול קורנפלקס או "פלקסים" אחרים
כל יום, קשה לוותר עליהם, וזאת המטרה של היצרנים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה !
מישהו23/07/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה - "התכוננות" לטעימותליאור18/07/2012
היי, בקרוב יש לי טעימות לקראת החתונה, זה ערב שלם שבו טועמים מכל הסוגים האפשריים של מנות שיכולות להיות בתפריט, ומן הסתם חשוב מאוד שאטעם מהכל כדי להחליט מה להכניס לתפריט. אני במסגרת דיאטה בה אני מנסה להוריד מס' ק"ג, ואוכלת לפי תפריט קבוע שמייד אפרט, אשמח מאוד לשמוע את עצתכם כיצד לנהוג באותו יום / שבוע, מה להוריד / להפחית מהתפריט וכו'. בוקר - כוס חד פעמית ברנפלקס ללא תוספת סוכר + כוס חלב 1%; ביניים - פרי + שפע ירקות; צהרים - חזה עוף 120 גרם לאחר בישול/טונה במים + 4-5 כפות אורז לאחר בישול/2 פרוסות לחם קל + סלט ירקות גדול + כפית שמן זית; ביניים - יוגורט לבן 1.5% + 6 שקדים + שפע ירקות; ערב - 2 פרוסות לחם שיפון + ביצה + 1/3 גביע קוטג' 3% + כף טחינה גולמית + סלט ירקות גדול. תודה מראש!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ?
ליאור21/07/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה - "התכוננות" לטעימות - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי22/07/2012מזל טוב דנה,
הטריק נמצא בדיוק בכותרת ,טעימות, שאמורים להיות ניסיונות על קצה הלשון של כל מאכל רק כדי להרגיש את הטעם. בצורה כזו לא תהיה זו ארוחה מוגזמת ולא תהיה לה משמעות מיוחדת. אם בכל זאת את מוטרדת מזה, תוותרי על תוספת האורז בצהריים.
שוב מזל טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהמיטל18/07/2012
אם עליתי 4 קילו - האם זה אומר שאכלתי 28,000 קלוריות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
אפרת סויסה הרוש18/07/2012פחות או יותר כן אבל זה תלוי בעוד גורמים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפסקת ספורטסמדר17/07/2012
ירדתי 30 קילו גובה 1.60 משקל 60 בת 40.
אני אוכלת 1500 קלוריות ביום ומאוד מסודר ומקפידה.
עד לפני שבועיים עשיתי הליכה מהירה 5 פעמים בשבוע ,הפסקתי מאס כי נפצעתי.
אם אמשיך בתזונה זאת ללא ספורט אעלה במשקל?
אני לא רוצה להשמין כמובן אז מה עליי לעשות בכדי לא לעלות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפסקת ספורט - תגובה
אהרון רזון18/07/2012אם לא תמצאי פעילות אירובית חלופית שמתאימה למיגבלה, למשל שחייה, יש להניח שתשמיני אם לא תפחיתי את הערך הקלורי של התפריט היומי. שינוי במשקל לשני הכיוונים, נקבע על ידי המאזן הקלורי (שיהפוך לחיובי עם הפסקת הפעילות).
מסקנה: ללא פעילות חלופית, יש לאכול פחות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמה פחות? כמה קלוריות צריך לאכול?
יעל18/07/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמה פחות? כמה קלוריות צריך לאכול? - תגובה
אהרון רזון18/07/2012תלוי בנפח ועצימות הפעילות שעשית עד הפציעה. בכל מקרה לא פחות מ-1200 קק"ל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה1200 כולל ירקות? או לא כולל?
יעל18/07/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה1200 כולל ירקות? או לא כולל? - תגובה
אהרון רזון18/07/2012לפי השיטה הקלורית, הכול נספר, כולל ירקות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סופרשייק רב חלבון או פודינג להעשרההוכדורף16/07/2012
האם שני המוצרים בריאים?
כי בזמנו קראתי איפשהו על אבקות חלבון למסת שריר שהן לא בריאות כל כך וגם עצם העובדה שאין מדובר באוכל טבעי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סופרשייק רב חלבון או פודינג להעשרה - תגובה
אהרון רזון18/07/2012בהעדר אילוצים מיוחדים, אין שום סיבה לא לספק את החלבון הדרוש על ידי אכילת מוצרים טבעיים. כל המוצרים המתועשים מכילים גם רכיבים לא בריאיים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל
Hochdorf31/07/2012אך בוודאי ידוע לך כי יש אנשים שגם תזונה נכונה ועשירה לא מספיקה להם. אצלי למשל הייתי מקפיד לאכול את התזונה שהדיאטנית המליצה לי, ומה שהיה קורה הוא שכל כמה ימים הייתי מאבד את התאבון לגמרי וכל העודף המשקל הקטן שהיה נצבר היה אובד. עד כמה האבקה להשמנה שצוינה לא בריאה? מה זה יכול לגרום ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל - תגובה
אהרון רזון31/07/2012חלבון כחלק ממזון טבעי מלווה בהרבה תרכובות טבעיות, וויטמינים ומינרלים אשר ברובם אובדים בייצור תכשירי חלבון. בחלק מתכשירים אלה מוסיפים וויטמינים סינטטיים וגם מינרלים (או שלא) שספיגתם בעיתית. בדרך זו עלולים להווצר חסרים מסויימים. כמו כן, צריכה מוגברת של אבקה או משקה חלבון עלולה לגרום לעומס על הכליות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתי שאלות לגבי ויטמין B12:ניב16/07/2012
1. במידה וארצה לעבור לצמחונות - האם B12 נמצא בכמות מספקת בדגני בוקר שכתוב שמועשרים בויטמין זה? (אני אוכל דגני בוקר על בסיס יומי אם כי לא על כולם כתוב).
2. במידה ואוכל רק טונה כמוצר מן החי - 2 חבילות טונה בשבוע, נגיד חבילה אחת ביום שני וחבילה ביום חמישי - האם אקבל מספיק ויטמין B12? (שוב - רק טונה, להיות כמעט צמחוני אבל כן לאכול טונה).
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שתי שאלות לגבי ויטמין B12: - תגובה
אפרת סויסה הרוש16/07/2012ישנם דגני בוקר שאכן מועשרים אבל אנחנו לא בטוחים כמה מהם נספג !
חשוב מאוד שתהייה במעקב סדיר של בדיקות דם ,בנוסף חשוב שתזכור שמאגרי B12 מספיקים לחמש עד שמונה שנים ולכן גם אם אתה גבולי חשוב לקחת תוסף.
במידה ותאכל רק טונה פעמייפם בשבוע לא תקבל מספיק מהויטמין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוקיי תודה, ואם אוסיף לכך 3-4 ביצים
ניב16/07/2012בשבוע?
לגבי הטונה - אני מפחד לאכול יותר קופסאות בשבוע בגלל שהבנתי שזה מכיל כספית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף עזרה-הודעה מתוקנתקרן15/07/2012
שלום שמי קרן
בת 34 מחיפה,
אני שוקלת 85 ק"ג
גובה: 1.72
מזה 5 שנים העלתי במשקל עשיתי מס' דיאטות עם כדורים:כמו רז קל בלוזאי ועוד..
ירדתי יפה ועליתי פי2 יש לציין שהיה לי גוף מדהים בעבר ולכן זה רודף אותי
ברצוני לרדת 10 ק"ג לפחות אני נשברת בכל פעם שאני מתחילה לבד נתקעת לא מצליחה לרדת במשקל גג יורדת 2-3 ק\"ג וזהו (יש לי חולשה נוראית לממתקים)השומן מצתבר לרוב בבטן וכל הזמן שואלים אם אני בהריון זה די מפריע לי אין לי חשק להתלבש ואני פונה אליכם בכדי שתפנו אותי לגורמים אמינים ומקצועיים על מנת לעשות דיאטה מבוקרת שתשאר לאורך זמן ושלא אעלה דרסטית יש כל מיני רמאות היום ופירסומים באינטרנט מרוב יאוש פניתי לכמה ומסתבר שזה לא הכי אמין לכן פניתי אליכם כי אתם אנשי מקצוע עם ניסיון.....
אשמח אם תעזרו לי אני מיואשת
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף עזרה-הודעה מתוקנת - תגובה
אפרת סויסה הרוש16/07/2012הייי קרן
מאוד חשוב שתכנסי למסגרת לירידה במשקל בנוסף חשוב שזו תיהייה דיאטן/נית קלינית שתלמד אותך לאכול מאוזן וכמובן גם לשמור על המשקל ולא ועשות דיאטות כאסח לא מאוזנות שאומנם גורמות לנו לרדת במשקל מהר אבל גם לעלות.
למשל הדיאטה של סטדיו סי הינה דיאטה מאוזנת עם דיאטנית קלינית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רוצה לרדת 5 קילולנא15/07/2012
שלום רב
אני שוקלת 62ק"ג וגובה 1.60 ואני מרגישה לא נוח עם המשקל שלי ורוצה לרדת 5 ק"ג
מה אני יכולה לעשות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רוצה לרדת 5 קילו - תגובה
אהרון רזון15/07/2012פעילות גופנית אירובית לפחות שעה כל יום + וויתור על מתוקים (כולל שתייה מתוקה),
המנעות מאוכל שמן ,דברי מאפה, חטיפים, אוכל מטוגן, דגני בוקר מתועשים. יש לאכול שפע של ירקות מגוונים ו2-3 פירות ביום. יש למעט באכילת אמילנים (לחם, אורז, פסטה, תפו"א, בטטה)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה זה אומר להמעיט?
יעל16/07/2012מה הכמות המומלצת ליום של לחם ושל אורז?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה זה אומר להמעיט? - תגובה
אהרון רזון16/07/20122-3 פרוסות לחם מחיטה מלאה או 30-50 גרם אורז מלא (לפני בישול). אפשר גם לשלב בהתאם, למשל חצי-חצי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם זה בסדר..
רויטל17/07/2012לאכול 2 פרוסות לחם שיפון (סה"כ 60 גרם) + חצי כוס אורז מלא אחרי בישול?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם זה בסדר.. - תגובה
אהרון רזון17/07/2012כן, אך לא באותה ארוחה. למשל פרוסה בבוקר, פרוסה בערב או באחת ארוחות הביניים ואורז בצהריים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם לאכול ארוחת בוקר או לא??שיר15/07/2012
קראתי היום על דיאטת OMG. אחד מהעקרונות של הדיאטה הוא לא לאכול ארוחת בוקר, כי הארוחה בעצם עוצרת את שריפת השומנים שמתחילה כשישנים.
אני לא בת נוער, אלא בשנות השלושים.
באמת רצוי לפעול ככה? מה החסרונות ומה היתרונות של ארוחת בוקר?
ובמקרה שאוכלים ארוחת בוקר, מתי רצוי לעשות זאת- ישר כשקמים או לחכות עם זה קצת?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם לאכול ארוחת בוקר או לא?? - תגובה
אפרת סויסה הרוש15/07/2012הייי שיר
ההפך הוא הנכון!!!
מאוד חשוב ורצוי לאכול ארוחת בוקר מכיוון שבלילה הגוף בצום ולכן הוא מוריד קצב חילוף חומרים כלומר שורף פחות קלוריות . כאשר את אוכלת ארוחת בוקר את מפסיקה את הצום של הלילה וע"י מעלה בחזרה את קצב חילוף החומרים .
לארוחת הבוקר אין זמן מדוייק חשוב שלא יקרה מצב שפיספת את ארוחת הבוקר והגעת כבר לשעת ארוחת הצהריים .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהארוחת בוקר כן או לא?!!!!!!!!!!1
לי15/07/2012לפי הדיאטה איך שאת קמה בבוקר את צריכה לשתות קפה שחור ללא חלב או סוכר! (חשוב מאוד בשביל הדיאטה) אם את אינך רוצה לוותר על ארוחת בוקר אז לפי הספר הוא מסביר שמי שאינו יכול או לא רוצה לבטל אותה יכול לאכול אבל "לסחוב" כמה שיותר לחכות בערך שעתיים אני חושבת שזה די נכון אני רזיתי כבר שלוש קילו! תנסי! קפה שחור לדעתי רצוי עד 3 כוסות ביום כי זה לא הכי בריא בהצלחה!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קיצורליאורה דוברין14/07/2012
לפני 16 שנה עשיתי ניתוח קיצור קיבה ויש לי רוכסן בבטן והירידה שלי לא משהוא רציני למה שאני רואה בניתוחים היום שאלתי האם אני יכולה לעשות ניתוח שני מהניתוחים שיש היום החדשיים בלי פתח בבטן רק אם 4 חורים .האם זה מסוכן לגבי? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
אהרון רזון14/07/2012לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_ניתוחי_קיצור_קיבה-השמנה_חולנית' id=link]ניתוחי קיצור קיבה-השמנה חולנית[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרזיהאנונימי13/07/2012
שלום,
אני הייתי שוקל לפני 8 חודשים משהו כמו יותר מ-110 קילו היום(כרגע) אני שוקל משהו כמו 77.5 קילו והגובה שלי הוא 1.84 .
הBMI מראה שאני במשקל תקין ויש אומרים שמי מוריד אחוזה גבוה ממשקלו נשאר לא עודף עור בגוף ואני מרגיש שיש לי עודף עור.
השאלה שלי האם זה עודף עור?ואם כן מה עושים להיפטר מזה?
או שזה אחוז השומן בגוף?
בבקשה לענות תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרזיה - תגובה
אהרון רזון13/07/2012הרזיה בהיקף שאתה מציין משאירה תמיד עודף עור, בייחוד אם נעשתה בקצב מהיר
וללא פעילות גופנית. בשלב השני העור מתקווץ במידה זו או אחרת, וזה תלוי בגנטיקה, גיל, פעילות גופנית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה אמור לעשות מי שכבר עשה כעת דיאטתציפי12/07/2012
מיצים של 21 יום וכעת חוזר לתזונה רגילה-כדי לא להשמין?
את הנעשה אין להשיב אז מה הצעדים שעליו לעשות כעת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה אמור לעשות מי שכבר עשה כעת דיאטת - תגובה
אהרון רזון12/07/2012פתרון המיצים רק יחמיר את המצב, וגם אחרי "הטיפול" הזה ההשמנה בוא תבוא.
דיאטן\ית טוב\ה יכול\ה להנחות אותה ולבנות תוכנית חזרה לתזונה בריאה עם מינימום עליה במשקל. פעילות גופנית הכרחית להצלחה לטווח קצר וארוך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ארוחת בוקר להורדת אחוזי שומןשירי11/07/2012
אני במשקל גוף תקין אבל עם אחוזי שומן גבוהים.
מה עדיף לאכול לארוחת הבוקר על מנת להאיץ שריפת שומנים?
יש לי שתי אפשרויות מועדפות, אשמח לייעוץ:
1. 50 גרם שיבולת שועל עם בערך 150 מ"ל חלב 1%
2. שני ביצים/ביצה 1 (?), יוגורט ביו ו-15 שקדים
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ארוחת בוקר להורדת אחוזי שומן - תגובה
אהרון רזון11/07/2012אין מאכלים המאיצים שריפת שומנים מעבר למה שמשיגים על ידי מאזן אנרגיה שלילי.
שתי ההרכבים טובים ורצוי להוסיף פילפל אדום.
רק ביצה אחת ביום או שתיים פעם ביומיים. עדיף לוותר על שקדים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי השקדים
שירי11/07/2012מותר לשאול למה עדיף לוותר עליהם?
דווקא קראתי שזה מאכל מאוד מומלץ לתהליך הרזייה.
גם מבחינה תזונתית הם מומלצים, החיסרון היחיד זה הקלוריות.
והאם מומלץ להוריד לגמרי מהתפריט בתהליך הרזייה לדעתך? מה לגבי אבוקדו?
זה גם שומן בריא ומומלץ, אך גם מכיל הרבה קלוריות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי השקדים - תגובה
אהרון רזון12/07/2012שקדים הם מזון עתיר קלוריות (620-640 קק"ל\100 גרם) ובטח איננם מומלצים למי שרוצה לרזות. אמנם יש בהם ערכים תזונתיים כגון סידן, אך יחסית לערך הקלורי "העסק" לא כדאי. להמחשה, 100 גרם שקדים מכילים כ-250 מ"ג סידן, עבור "עלות" קלורית של 630 קק"ל, כלומר כל מ"ג סידן "עולה" 2.5 קק"ל.
לעומת זאת ב100 גרם חלב 1% (לא מועשר) יש 100 מ"ג סידן ו43 קק"ל. "המחיר" של כל מ"ג סידן כל מ"ג סידן הוא פחות מחצי קלוריה.
בנוסף לנאמר, השקדים מכילים כמות משמעותית של חומצה פיטית שמקשה על ספיגת הסידן ומתכות אחרות. במוצרי חלב, הספיגה מיטבית.
גם איכות השומן בשקדים הלא טריים וההחשופים (שאינם בקליפה הטבעית) נפגם על ידי חימצון.
אבוקדן (רוב שומנו חד בלתי רווי) מומלץ באופן כללי וגם בדיאטת הרזיה בכמות מתונה כתחליף לשמן, כאשר מקלפים אותו ממש לפני האכילה. 100 גר אבוקדו (החלק האכיל) מכיל 180-200 קק"ל. 50 גרם (בערך שליש אבוקדו ביננוני) הוא שווה ערך לכף שמן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תה ירוקנטלי11/07/2012
האם תה ירוק עוזר לרדת במשקל היכן אפשר להשיג אותו בירושלים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תה ירוק - תגובה
אהרון רזון11/07/2012רק מאזן קלורי שלילי מרזה.
אין ראיות משכנעות התומכות בתרומתו להרזיה מלבד איבוד תאבון בצריכתו בכמות גדולה אצל חלק מהאנשים. לשתיית כמות מתונה מייחסים יתרונות בריאותיים מסויימים (?). בכמות גדולה מדווחים תופעות לוואי:
נדודי שינה, דופק בלתי סדיר, שלשולים, הקאות, סחרחורות, כאבי ראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש הפתעות בחיים
אדריאנה14/07/2012היי נטלי
אני ההיתי שוקלת 97 קילו והתיאשתי מכול הדיאטות אבל היה לי לחץ דם גבוה וחברה המליצה לי על תה ירוק וככה אני שותה כבר כמה חודשים כול יום קנקן של תה ירוק שאני מכינה בבוקר ושותה לאורך היום הלחץ דם ירד פלאים וההפתעה שגיליתי שירדתי במישקל אז מה שאני רוצה להגיד לך שתנסי זה לא יזיק רק סבלנות בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חברתי עשתה דיאטת כסאח וירדה יפהציפי11/07/2012
הסברתי לה שכעת היא נמצאת בסיכון כפול של השמנה.
כמה זמן הסיכון- הספציפי לירידת הכסאח -תקף?
כלומר,תמיד צריך לשמור כדי לא להשמין אך לאחר דיאטה כזו (של צום מיצים)
כמה זמן היא בסיכון השמנה?
והאם הגוף לא משמין אפילו אם אוכלים 1200 קלוריות -לאחר שהתרגל לצום של כמעט חודש ?
היא כבר שנים מתמודדת עם דיאטות רגילות והרבה ספורט ולא הצליחה לרדת במשקל-רק בצום.
אני כ'כ שמחה בשבילה אבל פוחדת שלא תעלה את זה חזרה אחרי צום קשה כזה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חברתי עשתה דיאטת כסאח וירדה יפה - תגובה
אהרון רזון11/07/2012אחרי (כמעט) צום ממושך, לרוב מתחילים לעלות במשקל מיד עם חזרה לאכילה שפויה,
אפילו 1200 קק"ל וגם פחות מזה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)

.jpg)


