פורום דיאטה, תזונה נכונה, אכילה רגשית - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חישוב נכון לפחמימה
    טל
    09/06/2012

    שלום,
    אני חפשתי בכל הרשת לגבי הבנה של פחמימות וכמה נחשב כאכילה של פחימימה וכמה לא.
    אני אספר מה אני מחפש ואשמח לעזרה.

    התחלתי לפני כחודשיים דיאטה נטולת פחימות, הורדתי לחם,אורז,פסטות וכו'. אני מתקיים על חלבוני בשר ,דג וביצים וירקות כמובן.(ללא תפוח אדמה בטטות וכו')

    אני יודע שזה לא אמור להיות בריאה אך אמרתי שבשביל לעשות את ההתחלה כדי שאני אקבל תנופה עשיתי זאת.
    הרי בכל מאכל יש גרם מסויים של פחימימה,
    אני מחפש טבלה כלשהי או משהו שיגיד לי למשל אם ב100 גרם מאוכל מסויים יש 20 גרם פחימה ומטה אז זה נחשב כאילו לא אכלתי פחמימה ואז אני יכול להתנהל יותר טוב.

    לא מצאתי איזה מחשבון נוח ולבדוק את הדברים האלה .
    ולכן אשמח לעזרה בנושא.

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חישוב נכון לפחמימה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חישוב נכון לפחמימה - תגובה

    אהרון רזון
    10/06/2012

    ברשת יש שפע של טבלאות המפרטות את הרכב המזונות כולל כמות הפחמימות, אבל אין טעם לשבור את הראש בחישובים, כי אף אחד לא יכול לעמוד בזה לאורך זמן.
    בדיאטת חלבונים (לא מומלצת, לפחות לזמן ארוך) אוכלים ירקות מגוונים, למעט חלק מירקות השורש תמורת "עלות" של עד 5 גרם פחמימות\100 גרם. במקרה של דיאטת חלבונים, גם כמות הירקות מוגבלת, לא יותר מ1.5 ק"ג ליום. אפשר לוסיף גם פרי אחד (רצוי בין הארוחות)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמובן שזה לא לטווח ארוך

    טל
    10/06/2012

    אני אוכל מבוקר וכל דבר שאני מכניס לפה אני יודע מזה בדיוק.
    פשוט יש לי קצת פחד לחזור לאכול פחמימה ומצד שני אני רוצה לחזור לאכול קצת כדי שהאימון אירובי ישפיע יותר .אחרת אני ישרוף שריר סתם ולא עשיתי כלום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קוביות חזה עוף
    דפנה
    09/06/2012

    שבושלו ברוטב צ'ילי,סילאן וקצת תבלינים.. וקומחו מעט לפני (כדי שלא יתייבשו..).. בתוספת אפונה ירוקה (באותו הסיר) יחד עם רוטב עגבניות ובצל מטוגן קצוץ.. עד כמה המנה נחשבת לבריאה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קוביות חזה עוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחכה בבקשה לתגובה

    דפנה
    11/06/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    אהרון רזון
    12/06/2012

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_בישול_בריאות_מתכוני_בריאות' id=link]בישול בריאות, מתכוני בריאות[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סידן וברזל
    מיטל
    07/06/2012

    שלום
    אני קרוב לחודשיים שלא אוכלת מוצרי חלב בכלל (סיבות הומניות ובריאותיות) בהתחלה זה גם היה התנזרות מבשר ועוף אך אני אוכלת פעם פעמיים לאגור ברזל.
    שאלתי היא לגבי סידן וגם קצת לגבי ברזל
    אני אוכלת בעיקר אבוקדו , חומוס , טחינה משומשום מלא , הרבה אגוזים ושקדים , אגוז ברזיל אחד ביום וקצת פקאנים , ירקות ופירות המוןן ודגנים -מלאים. ואוכלת ביצי חופש , דגים , סרדינים(לפעמים )

    שכחתי לתת נתונים - אני בת 28 גובה: 1.59 שוקלת 52.5 ועוסקת בספורט - פעמיים שלוש בשבוע אירובי ואנארובי.

    כמה סידן עליי לצרוך ? והאם ממספר שקדים ואגוזים ביום וקצת טחינה אני מגיעה לכמות הסידן הנחוצה לי ?? לגבי טחינה - זה גם משהו שאני לא כל יום אוכלת ...
    ומה לגבי ברזל ?

    תודה !!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סידן וברזל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תפריט אופטימלי
    RONA
    07/06/2012

    שלום רב,
    בת 83 , נוטלת תרופות ליתר לחץ דם, כולסטרול, דילול הדם.
    בבדיקות דם התגלה ערך גבוהה של TSH וערך הורמון T4 תקין.
    TSH = 6.94 mIU/L
    T4- FREE = 13.4 pmol/L

    מעדיפה לא להתחיל טיפול עם יותירוקס .
    אודה לך על תפריט מומלץ לאיזון בלוטת התריס ע"י התזונה מתאימה.
    בתודה מראש,
    רוזה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תפריט אופטימלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תפריט אופטימלי - תגובה

    אהרון רזון
    07/06/2012

    מאחר ודרושה התאמה אישית באופן כללי, ובייחוד במצבים קליניים מורכבים, לא נהוג להציע תפריט דרך הפורום. הדבר הנכון, הוא התייעצות אישית עם דיאטן\ית קליני\ת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך אפשר לתקן?
    שירי
    04/06/2012

    אני בת 23 ומאחוריי 3 דיאטות כסאח שהשאירו אותי עם משקל תקין אבל אחוזי שומן גבוהים ומעט שרירים. הדיאטה הראשונה הייתה בגיל 14, ירדתי כ20 ק"ג תוך כחודשיים. העליתי פי שלושה תוך 5 שנים. הדיאטה השנייה בגיל 20, ירדתי בין50-60 ק"ג תוך כ8 חודשים. העליתי 40 ק"ג תוך 8 חודשים מיד עם סיום הדיאטה. ואז שוב דיאטה, ירדתי כ35 ק"ג תוך כ8 חודשים... הבעיה היא שאפילו בלי לבדוק אני יודעת שאחוזי השומן שלי מאוד גבוהים, כל הגוף מדולדל, יש לי בטן שמנה עם עור רפוי/עור עודף, החזה נפול לגמרי, החלק התחתון רחב יחסית עם מעט מאוד שריר והרוב שומן, עצמות הבריח שלי מאוד מאוד בולטות ורואים לי את עצמות בית החזה וכ'ו.
    אני בגובה 167, משקל 65 שמתוכם 15 ק"ג שומן עודף שהעליתי (בדיאטה השנייה ירדתי ל50).
    איך אני מורידה את ה15 ק"ג האלה, מעלה במסת שריר ומשפרת את מראה העור שלי??
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איך אפשר לתקן?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך אפשר לתקן? - תגובה

    אהרון רזון
    05/06/2012

    מסתבר שלא הפקת לקחים מהניסיונות הכושלים הקודמים. משחק היו-יו הוא הרסני לבריאות מכל הבחינות, וזה בלי לדבר על מה זה עושה לגיזרה ולהרכב הגוף, כפי שאת מודעת.
    את לא צריכה לרזות אלא לשמור על הקיים על ידי תזונה מאוזנת וביצוע פעילות גופנית
    סדירה אירובית ואנאירובית.
    כל עוד לא תשתחררי מאובססית הרזון מעבר למה שמתאים למבנה הגופני והנפשי
    שלך, המצב רק יחמיר.
    מומלץ לפנות גם לפורום הפרעות אכילה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התגובה

    שירי
    05/06/2012

    אבל מה אני עושה לגבי הרכב הגוף שלי? איך מתחטבת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התגובה - תגובה

    אהרון רזון
    05/06/2012

    הכי טוב להרשם לחדר כושר, שם תבצעי, תחת הדרכת מדריך מוסמך, אימוני חיטוב
    והגדלת מסת השרירים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממתיקים מלאכותיים
    (:
    04/06/2012

    היי
    אינני משתמשת בסוכר לצורך המתקת משקאות וכו' אך לאחרונה התחשק לי להמתיק מעט יוגורט ביו רגיל כי הוא הרגיל לי פתאום חסר טעם ותפל ולכן דווקא הלכתי על צד המתקה דרך ממתיק מלאכותי ולא סוכר, שמתי מעט מאוד ממתיק שכולל רק סוכרלוז היות ושקית אחת ממנו שווה לכפית + סוכר שמתי אפילו פחות מחצי כפית ממש כמות מזערית
    לשאלתי- האם ניתן מידיי פעם להוסיף כמות מזערית שכזו ע"י ממתיק מלאכותי ליוגורט או לחלב? או שיש בזה נזק כלשהו וזה נחשב ללא בריא?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ממתיקים מלאכותיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממתיקים מלאכותיים - תגובה

    אהרון רזון
    05/06/2012

    ממתיקים מלאכותיים למיניהם עלולים להזיק כאשר צורכים אותם באופן שגרתי בכמות גדולה. אין לחשוש ששקית אחת ביום ואף 2-3 יגרמו נזק בריאותי, בהנחה שאין מצבים בריאותיים ספציפיים המונעים שימוש במוצרים אלה.
    אגב, בעיקר עם הנתונים שלך,לא יקרה אסון אם מידי פעם תשתמשי בכפית סוכר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובה

    (:
    05/06/2012

    (:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אייס קפה דיאט
    דפנה
    04/06/2012

    כמה קלוריות בערך באייסקפה דיאט שמכינים בבתי קפה? אני לא בדיוק יודעת מה הגודל של הכוס.. חד פעמית , נראה לי סביב ה400 מ"ל? (כוסות כמו של ארומה כאלו..אם מישהו יודע כמה מ"ל יש בהן). שאלתי את המלצרית שהייתה נראית לי דיי אמינה והיא אמרה שזה באמת מוכן עם חלב דל 1% ומופחת סוכר..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אייס קפה דיאט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אייס קפה דיאט - תגובה

    אפרת סויסה הרוש
    05/06/2012

    הייי
    באייס קפה דיאט של ארומה יש 140 קלוריות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ובשאר?

    דפנה
    05/06/2012

    דבר ראשון תודה על התשובה המהירה :) דבר שני.. אם לא מדובר באייסקפה של רשת ארומה.. אלא פשוט אייסקפה שמבוסס על חלב 1% שומן ומופחת בסוכר..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך אפשר להוריד 5 קילו בזמן הכי קצר
    נועה
    03/06/2012

    היי אני בת 17 שוקלת 55 מטר 61 לפני כמה חודשים עשיתי דיאטה הורדתי בחודש 5 קילו ומאז זה נעצר ולא הצלחתי להוריד יותר במשקל (ככל שהעודף קטן כך קשה יותר להוריד)
    עשיתי דיאטה של עד 1200 קלוריות במשך כמה חודשים אחרי שראיתי שאני לא מצליחה להוריד יותר פשוט הייתה לי מין התפרקות כזאת של זלילה שנמשכת עד היום , אני לא מצליחה לשלוט ואוכלת ללא תקנה! למזלי המשקל נשאר קבוע..מה אני אוכל לעשות בשביל לרדת במשקל אני פשוט חייבת אולי איזשהו תפריט .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך אפשר להוריד 5 קילו בזמן הכי קצר - תגובה

    ליטל סמואל-לוי
    03/06/2012

    הי מאיה,
    מה שקרה לך בעקבות הדיאטה הכנראה חמורה מידי שעשית הוא שחילוף החומרים הואט, ובמקביל ה"רעב" הפיסי ו"הרעב" הפסיכולוגי גבר.
    זהו תהליך נורמלי בכל דיאטה קיצונית והסיבה המרכזית לכך שדיאטה כזו אינה מומלצת.
    ברור לי לחלוטין, שמתחילים תהליך של ירידה במשקל, רוצים לרדת במשקל מה שיותר מהר כדי "לסיים" את הדיאטה ולראות תוצאות. מעשית, זה לא עובד ברוב המקרים לאורך זמן וזה לא תמיד קשור לכוח הרצון.
    נתחיל בזה שהמשקל שלך היום הוא תקין לגמריי, ולא כדאי לך להיכנס למצב של יו-יו עם דיאטות מלוות אחר כך בזלילה.
    אני מאוד ממליצה לך להיכנס למסגרת של אכילה שפויה. בנייה של תפריט משביע ומספק (עדיף בהנחייה של תזונאי/ת ועדיף על סמך קצב חילוף חומרים בסיסי) בשילוב עם פעילות גופנית, שיגרום לך להיות חטובה יותר, להרגיש רגועה יותר וגם יותר בשליטה על מה שאת אוכלת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין חשק לסקס אחרי ירידה מרובה
    רוית
    03/06/2012

    ירדתי מעל 20 קילו ואני שומרת על כך מעל 3 שנים.
    בת 37 60 קילו גובה 1.60.
    נהייתה לי בעיה שאין לי חשק לסקס[מה שלא היה פעם],מצב רוח די ירוד ומדוכא ובכלל פחות שמחה ומאושרת.
    בדיקות תקינות,אוכלת מאוזן כיום 1200-1500 קלוריות ליום ועדיין לא בשיאי.
    זה מוזר כי דווקא עכשיו שאני נראית טוב הרבה יותר מפעם אבל מבחינה נפשית כבויה
    יש פתרון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    אהרון רזון
    03/06/2012

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_מיניות_האישה_מין_נשי' id=link]מיניות האישה, מין נשי[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארוחת בוקר - לאהרון רזון
    ליאור
    03/06/2012

    היי אהרון, בהמלצות לתפריט ירידה במשקל המלצת לי להחליף בארוחת הבוקר את כוס הברנפלקס ב3 כפות גדושות שיבולת שועל מלאה. בפועל, השיבולת פחות משביעה אותי מהברנפלקס, אני מוצאת את עצמי רעבה אחרי שעה. לעומת זאת הברנפלקס מחזיק אותי כמה שעות. מה אתה מציע לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ארוחת בוקר - לאהרון רזון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארוחת בוקר - לאהרון רזון - תגובה

    אהרון רזון
    03/06/2012

    אם זה המצב, אפשר להמשיך עם הברנפלקס. נסי מידי פעם סובין שיבולת שועל באותה כמות, או 2 כפות שיבולת שועל + כף סובין חיטה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה
    איילה
    03/06/2012

    רציתי לדעת כמה קלוריות במשולש פיצה מהחנות וכמה קלוריות בטוסט שאני קונה מלחמניה עגולה עם חור אולי קוראים לזה בייגלה תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה - תגובה

    אפרת סויסה הרוש
    03/06/2012

    היי איילת

    במשולש פיצה יש כ- 300 קלוריות ,אבל מאוד תלוי בעובי הבצק.

    בטוסט יש להערכתי כ- 500 קלוריות .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיאטה
    מלי
    02/06/2012

    שלום

    אני שמונה חודשים אחרי לידה ולא הצלחתי להוריד גרם. מעבר לזה שאני כל הזמן בחוסר שינה כרוני אני כל הזמן רעבה.
    אני מנסה את התפריט הבא, אשמח לקבל חוות דעת:
    ב6 בבוקר שתי פרוסות לחם קל מחיטה מלאה עם שוקולד (במקום עוגה או עוגיות) עם נס ללא סוכר וחלב 1%
    ב10 יוגורט 0%
    ב13: סלט בללי שמן עם 4-5 לחמיות מחיטה מלאה עם שתי כפות גבינה 5 %
    ב17 ארוחה חמה (פסטה מחיטה מלאה עם מנה בשרית)
    בן לבן נס ללא סוכר עם חלב 1%

    האם זה תפריט להורדה במשקל או לשמירה או בכלל זה משמין?


    בתודה מראש
    מלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיאטה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיאטה - תגובה

    ד``ר נסטור ליפובצקי
    03/06/2012

    מלי שלום,

    האם זה תפריט להורדה במשקל תלוי בהוצאה הקלורית שלך. על פניו נראה שכן. אני מאמין שחוסר השינה הכרוני הינו גורם מרכזי באי יכולת שלך לרדת במשקל. נסי לטפל בעניין השינה ואז תוסיפי גם פעילות גופנית סדירה וקרוב לוודאי הכל יסתדר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת בבקשה

    מלי
    03/06/2012

    תודה על התשובה המהירה

    כרגע לחוסר השינה אין לי פיתרון ואין לי גם זמן לפעילות גופנית מסודרת (אני מצליחה אולי פעם בשבוע לעשות הליכה). לכן אני שואלת מבחינת התזונה האם היא בערך קלורי שמספיק להורדה במשקל


    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת בבקשה - תגובה

    ד``ר נסטור ליפובצקי
    03/06/2012

    כן. הייתי הופך את ממרח שוקולד לדבש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חישוב ערכים תזונתיים
    עמית
    31/05/2012

    שלום,
    אני רוצה להכין בבית חלב סויה ( מפולים יבשים ) ובהמשך מוצרים נוספים כמו יוגרט , טופו ואוקרה.

    אני ממש רוצה לחשב את הערכים התזונתיים של המוצרים הביתיים ( קלוריות, שומן , פחמימה , חלבון ) . יש שיטה מדויקת לעשות את זה ?

    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חישוב ערכים תזונתיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חישוב ערכים תזונתיים - תגובה

    אהרון רזון
    02/06/2012

    ברשת יש שפע של טבלאות ערכים תזונתיים. לגבי מוצרים באריזה של היצרן, הנתונים שציינת כתובים על האריזה. אם פולי הסויה ארוזים, הנתונים צריכים להופיע, ולא, חפשי בגוגל "סויה ערך תזונתי".

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ידועים לי הערכים של המוצר הגולמי ה

    עמית
    03/06/2012

    השאלה היא מה הערך התזונתי אחרי שאני הופכת את החלב ליוגרט/לטופו

    איך יודעים מה השינוי באחוזי שומן ובערך הקלורי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ידועים לי הערכים של המוצר הגולמי ה - תגובה

    אהרון רזון
    03/06/2012

    זה לא פשוט, כי צריך לדעת את הרכב החלק האכיל מול הרכב החלק שלא אוכלים, נגיד הפסולת. אפשרות יותר מעשית היא לחפש ברשת את הנתונים התזונתיים של המוצר המוגמר (יוגורט, טופו) מבוסס על אותו חומר גלם. כמובן שזה אינו בהכרח זהה
    למה שאת מייצרת, אבל בערך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוקיי תודה

    עמית
    07/06/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריכה לרדת במשקל
    אלי אוחיון
    31/05/2012

    בת 53 גובה 1.75 משקל 80 מבנה גוף בינוני-רזה בדר''כ בריאה מעולם לא עשיתי דיאטה לצורך ירידה תמיד לצורך עליה ...אבל השנים חלפו ובשלשת החודשים האחרונים נמנעתי (לא טוטאלית) ממאפים וממתוקים (רק בסופ''שים...) ירדתי במשקל כ 4 ק''ג אבל יש לציין שאני רקדנית ולפחות 3 פעמים בשבוע אני רוקדת....כשצועדת צועדת מרחקים..לאחרונה (שנה...) אני חשה בכאבים חזקים בברך התחיל ב'קטנה' ובחצי שנה אחרונה הפך להיות בלתי נסבל עד כדי הפסקת (כמעט) כל פעילות ספורטיבית...ממתינה לפגישה עם הרופא אבל, אני בטוחה שעקב עומס הגוף נוצרו הכאבים מבקשת את עזרת המומחים כיצד לרדת במשקל האם לספור קלוריות? כיצד עלי לנהוג בגילי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריכה לרדת במשקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריכה לרדת במשקל - תגובה

    אהרון רזון
    31/05/2012

    טוב שהחלטת לקחת את עצמך בידיים כל עוד עודף המשקל מתון. בנוסף לתזונה נכונה (נסי להמנע ממתוקים ומאפים גם בסופי שבוע, או הגבילי דרסטית), שחיה נכונה לא אמורה לגרום לכאבי ברכיים וגם תעזור להרזיה ולהרגשה טובה.
    אני אישית לא מעודד ספירת קלוריות אלא אכילה אינטואיטיבית לפי עקרונות התזונה הנכונה: הרבה ירקות מכל הסוגים, 2-3 פירות ביום, המנעות מגבינות מעל 5% ומבשר שמן ומטוגן, המנעות (עד כמה שאפשר) ממתוקים, אוכל מתועש, חטיפים, חמאה, מרגרינה ושומני טרנס אחרים, אכילת דג טרי איכותי 2-3 פעמים בשבוע, לחם ודגנים אחרים מלאים (במתינות), 3 ביצים בשבוע (אם פרופיל השומנים בדם תקין, גם כל יום), קטניות (במתינות). יש לשתות רק מים וסודה. מומלץ לאכול 3 ארוחות עיקריות המכילות את כל אבות המזון ועוד 2 ארוחות ביניים (אפשר גם חד גוניות כמו פרי, יוגורט וכו").

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך להודעה הקודמת...

    אלי אוחיון
    01/06/2012

    ראשית תודה על התיחסותך המהירה...אכן המלצותיך מיושמים כבר מלפני כמה חודשים...הבעיה היא שאני מעדיפה ארוחות 'פשוטות' שלא מצריכות זמן עשיה רב...מאחר ואני עובדת 9-12 שעות בכל יום קשה לי לאכול 'בשיטה' שהמלצת...חייבת משהו 'קצר וקולע' יש באמתחתך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך להודעה הקודמת... - תגובה

    אהרון רזון
    02/06/2012

    אכן, קשה להקפיד על תזונה נכונה למי שנמצא בעבודה שעות ארוכות, אך אם רוצים זה אפשר.
    ארוחות פשוטות הן בסדר גמור בתנאי שהתזונה מאוזנת ומגוונת. אם הכוונה לשימורים, סלטים מוכנים עתירי רטבים, אוכל מוכן לחימום במיקרוגל או בתנור, בשר מעובד, דגני בוקר מתועשים ומתוספים בסוכר וכל מיני כימיקלים, ההמלצה היא להמנע או לצמצם עד כמה שאפשר.
    לצערי אין באמתחתי משהו קצר וקולע, אבל באופן כללי אינני רואה בעיה לקחת לעבודה ירקות ופירות, לחם איכותי, גבינות בריאות (בהנחה שיש מקרר), צלי בקר\עוף
    קר שאפשר להכין פעם בכמה ימים, סלמון צלוי או מאודה קר. כמובן שאפשר להכין כריך בבית ולאכול בתוספת ירקות מגוונים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמנה בגוף של רזה X2
    XאנונימיתX
    30/05/2012

    היי.. אני לא ידעתי אם להתחיל לכתוב בכאלה אתרים על הבעיות שלי כי קודם זה היה ניראה לי ממש מוזר, לאנשים עם בעיות, אנשים שלא יודעים מה לעשות עם עצמם במשברים, אבל אז הבנתי ש.. גם אני מוזרה, גם לי יש בעיות ו.. גם אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי בתקופות של משברים. יש לי בעיה, ר-ז-ו-ן-!
    יש לי אובססיה לכל דבר הקשור לאוכל. אני בת 14 בכיתה ח', וכל הדיבורים שלי עם חברות או עם אמא בסופו של דבר מגיעים לנושא של "איכס אני שמנה" "אני רוצה לרזות" "אמא שוב השמנתי" אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי.. אני שוקלת את עצמי יותר מ-5 פעמים ביום, אני יודעת שזה מטורף, זה פשוט לא נכון, זה מטמטם וזה חולני. אני מטר 62 ושוקלת 45-47 כל הזמן זה משתנה. החברה הכי קרובה אליי כל הזמן בדיאטה, ירדה שני קילו, החברה השנייה שלי יותר גבוהה ממני ושוקלת 39, זה לא הוגן, גם אני רוצה ככה!
    אני רוצה לשקול 42, לא פחות! אני יודעת שיש כאלה שיאמרו לי "את מטוורפת את ממש רזה, אתה לא צריכה דיאטה, תפסיקי! או כל מני שטוויות אחרות שאני יודעת שחלקן נכונות. אני לא אוהבת להיות עם בגד ים.. זה מרגיש לי כמו מין בגד סוטה ובוטה שמבליט את כל המקומות הלא נכונים בגוף, מין בגד מביך, שגורם לבנות לרצות להקיא ולא לאכול רק בשביל להיכנס אליו. אני רוצה שיחזירו לי תשובה למכתב הזה. אני רוצה לרזות לפני היום האחרון שכולם מתכננים ללכת ביחד לים. אני רוצה חיים נורמטיביים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שמנה בגוף של רזה X2

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנערה בכיתה ח

    אלי אוחיון
    31/05/2012

    לבעיה שלך קוראים 'שריטה במח' שמתחילה בקטנהבגיל העשרה מתפתחת וצוברת תאוצה למימדים עצומים בפעם הבאה (ורצוי שזה יהיה הרגע!) כשאת פונה לאמא שלך תגידי לה במילים אלה: 'אמא, אני צריכה עזרה ! כי אני לא יכולה להתמודד לבד עם המצב ולדעתי הוא מצב נפשי, קחי אותי בדחיפות לרופא ולמחלקה שמטפלת בבעיות אנורקסיות' שיהיה לך כל טוב ובהצלחה ילדה ותיזהרי לנפשך - תפני בדחיפות לעזרהכי לבד את יכולה!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    אהרון רזון
    31/05/2012

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_הפרעות_אכילה' id=link]הפרעות אכילה[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום