מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תזונה וצרכיםלאונידס26/07/2012
חזרתי לתחום הפיתוח גוף , הנני על גובה מטר 67 שוקל בסביבות 66...
אני עכשיו עובד על הכנסת הרבה קלוריות על מנת לעלות במסת השריר...
בסביבות 2000-2500...
אך יש לי בעיה :/ אני תמיד מרגיש מאוד מאוד מפוצץ באוכל זה מקשה עליי לישון לפעמםי :/ ושאני מנסה לעשות צרכים זה יוצא נורא חלקי אפשר להגיד עצירות...
מה עליי לעשות על מנת שאוכל לאכול את הכמות הזאת של האוכל אך להרגיש רגיל גם מבחינת הצרכים והתפקוד היום יומי שלי ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תזונה וצרכים - תגובה
אהרון רזון26/07/2012סיבת העצירות יכולה להיות תפריט דל בסיבים תזונתיים או מצב רפואי (מומלץ בירור).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהשאלה25/07/2012
שאני עושה דיאטה נכונה ומאוזנת,האם כשאני שותה דיאט קולה זה הורס את הדיאטה כלומר זה עוצר את הירידה במשקל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
אהרון רזון26/07/2012עם או בלי קשר לדיאטה, ולו רק מסיבות בריאות, מומלץ להמנע או לצמצם שתיית משקאות דייאט. לגבי השפעה על הירידה המימצאים המחקריים אינם אחידים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתיית מים מרובהגלי25/07/2012
פעם לא שתיתי מים בכלל ובאופן כללי לא שתיתי בכלל אלא רק משקאות מוגזים. אני קניתי מיני בר של ווירפול ומאז אני לא מפסיקה לשתות מים כל היום במיוחד שאני כרגע בחופש מהעבודה וחם. אחרי שכל הזמן חזרו ואמרו ששתיית מים מרובה זה דבר מומולץ, חברותיי טענו שאני שותה יותר מידי. יש דבר כזה יותר מידי? מה שכן אני מרגישה שירדתי במשקל כי התזונה לא השתנתה וכי אני לא עושה ספורט כרגע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שתיית מים מרובה - תגובה
אהרון רזון26/07/2012מומלץ לשתות הרבה מים, בעיקר בימים חמים אלה. כמות גדולה במיוחד עלולה להביא ל"הרעלת מים", אבל כנראה שאת לא מגיעה אליה (מעל 5 ליטר)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פחמימותלי24/07/2012
היי
במידע התזונתי על המוצרים בחלק מהם כתוב כמה מתוך הפחמימות זה סוכרים לדוגמא סה"כ 24 פחמימות ב-100 גר' ומתוכם 9 סוכר (סתם דוגמא שהמצאתי) אם כך מה לגביי שאר הפחמימות ה-15 שנשארו מה הם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פחמימות - תגובה
אהרון רזון24/07/2012סוכר זה שם אחר של פחמימות פשוטות והוא נמצא באופן טבעי בכל הפירות, ובמידה זו או אחרת גם בירקות ויתר המוצרים מן הצומח. מאחר ואני בעצמי לא צורך מוצרים מתועשים ומתוספים, אינני בקיא בסוגיה, אך יש להניח שבמידע התזונתי שעל האריזה, הכוונה היא לסוכר שמוסיפים למוצר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תפריט אהרוןלי24/07/2012
היי
במסגרת ייעוציך ואורח החיים הבריא שלך נשמח אם תשתף אותנו בתפריט שלך, באימונים שלך ובעוד עיצות לאורח חיים ותזונה בריאה
כמובן אם אתה מעוניין וזה לא יהיה חדירה לפרטיותיך
חן חן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תפריט אהרון - תגובה
אהרון רזון24/07/2012נאה דורש, נאה מקיים. עקרונות אורח החיים שלי משתקפים בתגובות שלי בפורום, אם כי אני לא מציין את זה במפורש. יחד עם זאת אורח החיים שאני מנהל לא מתאים לכל אחד.
6 פעמים בשבוע בשעה 5 בבוקר אני שוחה כשעתיים. אני מבצע אימוני כוח בחדר הכושר 3 פעמים בשבוע. כמו כן אני רץ 3-4 פעמים בשבוע ומשתתף במירוצים תחרותיים למרחקים ארוכים, 10 ק"מ, חצי מרתון ומרתון.
אפשר לראות שאני שורף הרבה אנרגיה, לכן לא מגביל את עצמי באוכל, כולל מאכלים "אסורים" מסויימים.
למשל בסופי השבוע אני אוכל עוגה איכותית ביתית ללא חמאה או מרגרינה, לפעמים גם שוקולד איכותי ואף גלידה תוצרת בית. דברים "אסורים" אחרים כגון משקה ממותק (כולל דאייט), חטיפים, עוגיות קנויות, גלידה קנויה, דגני בוקר מתועשים, אוכל מטוגן, חמאה, מרגרינה, בשר מעובד או קפוא, רטבים מוכנים, אוכל מוכן (לחימום) אינם בתפרט שלי. אני גם לא שותה קפה .
בתפריט שלי הרבה ירקות טריים, פירות העונה מגוונים בנדיבות, לחם מלא (לפעמים אופה בבית), 3-4 פעמים בשבוע דג טרי איכותי, פעם בשבוע צלי\ על האש בקר טרי, פעם בשבוע עוף ללא עור ושומן, גבינות עד 5% שומן בכמות די גדולה, מרק ירקות ביתי (בעיקר בחורף) לפעמים תפו"א ובטטה, חומוס תוצרת בית פעם או פעמיים בשבוע, קטניות אחרות מידי פעם, שיבולת שועל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנחמד לדעת
לי25/07/2012כל הכבוד על הפעילות הרבה, זה דבר מבורך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום איך התפריט שליקסנדרה24/07/2012
שלום בת 28 מטר שישים..חמישים ושמונה קילו..רוצה לרדת לחמישים..
בוקר: קפה שחור ללא סוכר או לפעמים רבע כפית שטוחה סוכר
שתי פריכיות עם שכבה דקיקה חמאת בוטנים וריבת תות בנגיעות קלות
ביניים:יוגורט 1.5 טבעי
צהריים: סלט חסה מלפפון ארבע עגבניות שרי לימון שמן זית טיפה מלח פלפל מעט מאוד בוטנים וכף חומוס או כף לבנה או שניהם.
ערב: אותו דבר כמו בצהריים. אולי גם שניצל ברוקולי טבעול או קבב מהצומח אחד.
שותה המון מים. 2 ליטר בערך
וכל יום עושה הליכה מהירה עם קטעי ריצה קצת. במשך ארבעים דקות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נווווווו תשובה ??? אהרון בבקשה
קסנדרה27/07/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום איך התפריט שלי - תגובה
אהרון רזון27/07/2012אני מבין שאת צמחונית. אפשר לרזות עם התפריט שלך, אבל אין בו מספיק חלבון.
יש להוסיף גבינה\קוטג' עד 5% וגם ביצה. לא כל יום שניצל\קבב מן הצומח, עדיפים
ירקות חיים ומבושלים. גם שני פירות.
מאחר ומשקלך כבר בטווח התקין, בכדי להשיג את יעד ההרזיה את צריכה להגדיל את נפח הפעילות הגופנית, ובהדרגה, גם את העצימות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך
קסנדרה27/07/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חזה עוף כמעט נאשני24/07/2012
לאחרונה יש לי ויכוח עם בתי בת ה17 על כך שהיא אוכלת חזה עוף כמעט לא מבושל. ממה שראיתי מספיקה לה דקה לכל היותר של טיגון וכבר היא מורידה את החזה מהמחבט. אמרתי לה מספר פעמים שזה לא בריא ושהחזה עוף מוכן רק כש"הכל" בפנים לבן.היא טוענת שהיא ראתה באיזו תכנית טלויזיה שכמה שהבשר פחות מבושל ככה הוא יותר טוב. רציתי לדעת האם זה מסוכן שהיא לא נותנת לחזה עוף "לנוח" את הדקות שהוא צריך בבישול או בטיגון ואוכלת אותו כשהוא כמעט נא לגמרי. מעבר לכך שאותי באופן אישי זה מגעיל ואני מתקשה להבין איך היא אוכלת את זה מבלי להקיא, אני חייבת לציין שכבר מספר חודשים מאז שהחלה לאכול בצורה הזו היא לא מתלוננת על כאבי בטן ובכל זאת רציתי לדעת מה הם הסיכונים. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - שאלונת על סלטקסנדרה23/07/2012
אני מאוד אוהבת סלט שמורכב ממלפפון חסה עגבניות שרי טיפה שמן זית לימון פלפל מלח ואני אוהבת להוסיף לו בוטנים חופן. האם זה הורס? במידה והסלט הוא פעמיים ביום וכמעט כל מה שאני אוכלת? אני מעוניינת לרזות אך זה עוזר לי להנות מהסלט יותר. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלונת על סלט - תגובה
אהרון רזון24/07/2012זה בריא לאכול סלט מורכב מירקות בכל הצבעים, וממולץ בכל הארוחות העקריות, ואפילו בכל הארוחת (אם אין מיגבלות רפואיות) , אבל סלטים בלבד אינה שיטה טובה ובריאה להרזייה. את צריכה לאכול גם חלבון יחד עם הסלט. בוטנים בצורתם הטבעית (לא קלויים וללא מלח) בריאים, אך עתירי קלוריות. חופן בוטנים נראה לי יותר מדי בנוסף לשמן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה אהרונקה
קסנדרה24/07/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהשאלה22/07/2012
אם המשך שבוע מבצעים דיאטת ירקות אכילת מלפפונים ועגבניות בלבד במידה,כמה ניתן להוריד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
אהרון רזון24/07/2012קודם כול, זאת דיאטה לא בריאה. בנוסף, כאשר תתחיל לאכול נורמלי יש כל הסיכוי להשמין בחזרה. לגבי כמות ההורדה, זה אינדיבידואלי: בין 1 לבין 7 ק"ג בשבוע הראשון (אם אתה שוקל 150 קילו, וגם אז הרוב אינו שומן).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקניקיותאלי22/07/2012
האם יש היום נקניקיות שהן בסדר מבחינה בריאותית? בין נקניק גדול לא לחימום ובין נקניקיות שכבר בושלו וצריך רק לחממן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקניקיות - תגובה
אהרון רזון22/07/2012גם אם היצרן טוען אחרת, אין נקניקיות שלא מכילות רכיבים לא בריאים. אם כבר, הרע במיעוטו זה פסטרמה מנתח שלם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירקות מעוררים תאבוןשירי22/07/2012
בכל פעם שאני אוכלת ירקות (מכל הסוגים) אני נהיית יותר רעבה?
גם אחרי סלט ענק שמכיל 4-5 ירקות וחלבונים (עוף/טונה/גבינה)!! הקיבה שלי מלאה אבל מתעורר בי רעב עצום וחשק לפחמימות ומתוקים.
אני רוצה לציין שזה לא קורה אחרי ארוחת הבוקר (הארוחה היחידה שלי שלא כוללת ירקות).
יכול ליהיות שזה פסיכולוגי ולא פיזיולוגי?
והאם עדיף להמעיט באכילת ירקות במצב כזה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירקות מעוררים תאבון - תגובה
אפרת סויסה הרוש22/07/2012נכיוון שאת לא אוכלת מנת פחמימה בארוחה אז הרצון לפחמימות נשאר.
תוסיפי לארוחה שלך 2 מנות פחמימה כדוגמת 2 פרוסות לחם , כוס פחמימה מבושלת כגון אורז,פסטה, פתיתים,בורגול....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלב עיזיםאתי שושני22/07/2012
שלום רב, ברצוני לברר באם חלב עיזים ויוגורט גורם לעצירות? אני סובלת מבעיות קיבה, ובזמן האחרון התחלתי לאכול יוגורט עיזים טבעי ולפעמים עם פירות יער .ולהוסיף לקפה חלב עיזים.
חלב פרה נותן לי מענה של קיבה. אבל זה גורם לכאב בטן ולפי דעתי גם לגזים.
לתשובתכם אודה, אתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלב עיזים - תגובה
אפרת סויסה הרוש22/07/2012לא ידוע לי על קשר כזה.
אבל את צריכה ללמוד על עצמך מה עושה לך טוב ומה לא , זה מאוד אינדיוודואלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטה פי DNAציפי20/07/2012
שלום לכולם!
לפני ימים ספורים התפרסמה בתוכנית בוקר דיאטה לפי dna.
בעלי מאד התלהב והמליץ לי בחום ובדאגה לנסות את הדיאטה,
בת 48 משקל 83 גובה 163.
אני סובלת מהתחלת סכרת 130 בבוקר,מיתר ל.ד ומכולסטרול.ומאזנת את התאירואיד עם אלטרוקסין 150 מ"ג ביום.
מתעסקת תמיד סביב הדיאטה עם אהבה רבה למתוק ולפחמימות
.צועדת 5-6 פעמים בשבוע 4 ק"מ.
אחרי כשלון בדיאטה ע"י דיאטנית של הכללית
האם לדעתכם כדי לנסות את הדיאטה הנ"ל{ככל הנראה הנני סובלת מתנגודת לאינסולין ובעקבות זאת לעיתים עם תאבון בלתי נשלט לפחממות} ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיאטה פי DNA - תגובה
אהרון רזון20/07/2012זה עוד גימיק. לא משם תבוא הישועה. מה לא עושים בישביל הפרנסה על חשבון תמימים ומיאושים!!!
הדבר הנכון היחיד הוא שינוי תמידי של אורח החיים. כל השמנים אוהבים הרבה מתוק ומאפים, אחרת לא היו כאלה. כל עוד לא תמצאי את הדרך להשתחרר מהתמכרות זו לא תוכלי לרזות ולהתמיד במשקל תקין. נראה שהדיאטנית של כללית לא התאימה לך.
חפשי דיאטנין\נית מתמחה בגמילה מהתמכרות למתוק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתיית מים בדיאטהאביבה20/07/2012
שלום, אני נמצאת בדיאטה בשלושה חודשים האחרונים. אני חושבת שהולך לי די טוב אבל אני לא מצליחה להתמיד בשתיית מים. אני "נופלת" לקוקה קולה ולשתיית מתוקים אחרים ואומרת לעצמי שאם זה מסתכם רק בנפילות בשתייה ולא באוכל אז זה בסדר. מצד שני אני מרגישה שאני כן רוצה להתמיד באורח חיים בריא, אבל פשוט לא מסוגלת לסבול את הטעם של המים (אני פשוט לא רגילה) מה אפשר לעשות בשביל להרגיל את עצמי לשתיית מים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שתיית מים בדיאטה - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי22/07/2012אביבה שלום,
נסי להוסיף למים מעט מיץ מלימון סחוט.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמים של ווירפול טעימים
דנה23/07/2012אני גם סבלתי מהבעיה הזאת, פשוט לא סבלתי מים אבל הייתי שותה משקאות דיאט שגם הם לא בריאים. ואז קנינו בר מים של ווירפול מטעמי נוחות וגיליתי שהמים טעימים יותר ואז ככה אני שותה יותר. זה מאוד עזר לי בדיאטה, באמת שתיית מים מרובה גורמת לחילוף חומרים מהיר וכך רזיתי כמה קילוגרמים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התמכרות לקופאיןצחי19/07/2012
שלום,
בהמשך לשאלה ששאלתי מזמן בפורום, אני מבקש להוסיף ולחדד
סוגיה שעימה אני מתמודד:
כתוצאה ממחלתי ( ניוון שרירים ) אני שוקל כ - 22 קילו.
אינני יודע איך נתתי לזה לקרות, אבל במרוצת השנים התמכרתי לנס-קפה,
והיום הגעתי למצב שבו אני שותה בין 5-6 כוסות נס קפה, ויש ימים
שאף 7 כוסות.
אינני יודע לכמת את כמות המיליגרם המדויקת, אך אני משוכנע שלא פחות
מ-500 מיליגרם ביום, ו -0 כוסות מים.
תהיתי אם תוכלו לעזור לי להבין האם לכמות הזאת יש קשר ישיר לכך, שקשה
לי "לקלף" את עצמי מהמיטה בבוקר, אף שאני ישן טוב?
האם נכונה הסברה שלפיה כמות גדולה "שודדת" ויטמינים חיוניים כמו ברזל וסידן,
גורמת לחרדות ועייפות וכו'?
קיבלתי החלטה להתחיל להיגמל בהדרגה, שהרי אם אפסיק בבת אחת לא
אצליח לתפקד, ואשמח אם תעזרו לי להבין כיצד אוכל להקל על התסמינים,
וביחס למשקל גופי מה היא הכמות שאותה אין לעבור, האם שתי כוסות
( לא ספלים ) בבוקר היא כמות סבירה?
בהערכה,
צחי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התמכרות לקופאין - תגובה
אפרת סויסה הרוש20/07/2012הייי צחי
צריכת קפאין כשלעצה אכן מפריעה בספיגה של סידן וברזל ולכן מומלץ לשתות את הקפה בסמוך או עם ארוחה המכילה סידן או ברזל .
אני לא חוזבת שהעייפות שלך נובעת מצריכה הקפאין הבעיה היא שאתה לא שותה מים .
ולכן תתחיל לצרוך יותר מים וכמובן במגביל תבצע בדיקות דם מקיפות!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)


