מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אירוע בערבאורטל10/07/2012
היי, יש לי אירוע בערב, שכולל כמובן אוכל. כמובן שאשתדל להיצמד לתפריט ולאכול פחות או יותר לפיו, אבל רציתי לשאול לגבי היערכות לאירוע במהלך היום עצמו, האם כדאי להפחית דברים מסוימים או להימנע מהם. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ?
דנה11/07/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאירוע בערב - תגובה
אהרון רזון11/07/2012אכלי כרגיל (כמובן ללא ארוחת ערב) תוך וויתור על פירות והפחתת פחמימות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביצים המכילות אומגה 3דינה10/07/2012
האם טיגון או בישול של ביצים עם אומגה 3 גורמת לאובדן האומגה 3
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביצים המכילות אומגה 3 - תגובה
אהרון רזון10/07/2012בישול 10 דקות משמר את אומגה3 במידה סבירה. בטיגון האובדן משמעותי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסדר של האוכל משנה? + שאלה ובעיהאיריס09/07/2012
זה משנה (משמין יותר) מה אוכלים קודם בארוחה? בארוחה אחת, מה עדיף לאכול - פחמימות, חלבונים, סלט וכו'?
ויש לי בעיה שאני נורא אוהבת לאכול..אני חייבת את הללכת למקרר ולקחת משהו לאכול...מה אפשר לעשות עם זה? ניסיתי להפסיק ואני לא יכולה... אני מעלה המון קלוריות בגלל זה וזה מקשה עליי להוריד במשקל...
ושאלה אחרונה- איזה פירות רצוי לאכול עכשיו? יש מגוון מאוד קטן של פירות שאני אוכלת- אגס,אפרסק, ענבים, אבטיח, שזיפים, תפוחים, ובננות...איזה מהם עדיף לאכול יותר ואיזה פחות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הקפצה
איריס11/07/2012?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסדר של האוכל משנה? + שאלה ובעיה - תגובה
אהרון רזון11/07/2012באופן עקרוני, מה שקובע לגבי השמנה הוא סה"כ קלוריות נכנסות מול קלוריות יוצאות,
ולא סדר המזונות בארוחה. בארוחה אחת עדיף לאכול אוכל בריא מכל אבות המזון.
הבעיה שלך משותפת לכל השמנים, אחרת הם לא היו כאלה. צריך הרבה משמעת עצמית וכוח רצון. כדאי לפנות לאיש מקצוע שינחה אותך לאכול נכון.
כל הפירות שציינת טובים, רצוי לגוון. בענבים ובננות יש יותר קלוריות מכל היתר, אכלי פחות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הגוף מגיב בדיליי?!רוית09/07/2012
ירדתי המון במשקל,חצי מהזמן עם ספורט וחצי ללא ספורט.
התזונה מאוד מחושבת ומאוזנת והכל מדוד וספור.
שאלתי היא:כעת איני יכולה לעשות ספורט והפסקתי את ההליכות לפני שבוע וחצי.
הייתי הולכת 4-5 פעמים בשבוע למשך 35-40 דקות שוקלת 60 גובה 1.60 בת 35
השאלה שלי אם אני מקפידה באוכל ללא ספורט בתקופה של החודשיים הקרובים יש מצב שאראה בכל זאת עלייה במשקל אבל לא כעת? כלומר "הגוף יעבוד עליי" בתקופה הקרובה ויתנקם בי בעלייה בעוד חודש חודשיים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הגוף מגיב בדיליי?! - תגובה
אהרון רזון10/07/2012כל גוף מגיב בצורה אחרת, אבל באופן כללי, אם משקלך יציב ותמשיכי לאכול כמו עכשיו
תוך המנעות מפעילות גופנית, תעלי במשקל בעתוי זה או אחר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמרות שהפעילות שלי
רוית11/07/2012למרות שהפעילות גופנית שלי לא עוצמתית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אכילה לחולים שאינם יכולים לאכול הכלעדן09/07/2012
אבקש לקבל מידע האם יש לכם הצעה לארוחות שאינן מכילות סיבים! (ז"א אסור לאכול ירקות פרט לקישואים, דלעת, תפוח אדמה, גזר וירקות תבלין כמו פטרוזיליה.) האוכל המותר לי הוא קמח לבן (אין בו סיבים) אסורים עלי גם דברי חלב פרט לגבינה צהובה. כל הבשרים והדגים מותרים. רצוי לא לאכול סוכרים. אני חיה על פחמימות. האם יש לכם הצעה שתעזור לי ותיתן לי מעט שינוי באוכל הלא מרתק שאני חיה עליו. (אינני מסכנה כלל ואני נהנת מהחיים כולל מסעדות ובתי קפה.)!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר את מוכנה לתת יותר פרטים?
אלה10/07/2012אפשר לקבל יותר פרטים על מה ולמה קיבלת דיאטה הזויה שכוללת קמח לבן.
הכי דבק בעולם
אשמח לעזור לך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינו אורח חייםאיילה09/07/2012
הי אני מטר 80 ורוצה להוריד בערך עשרים קילו.
אבל מעונינת לשמור לטווח הרחוק כלומר לאכול בריא לא רק בכמות באיכות...עדיף נטורפת או דיאטנית??
כושר וכו..רוצה עצות?וכו....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינו אורח חיים - תגובה
אהרון רזון11/07/2012נטורופתיה היא יותר אידאולוגיה מתזונה, ורק מיעוט מאמץ את השיטה. אני לא בין חסידיה, לכן מציע לך לפנות לדיאטנית מנוסה שתתאים לך תוכנית הרזיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התחלה של דיאטה לאחר לידהשרון09/07/2012
שלום רב,
רציתי להתייעץ מתי מומלץ להתחיל דיאטה לאחר הלידה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התחלה של דיאטה לאחר לידה - תגובה
אהרון רזון10/07/2012תלוי בנתונים האישיים, עודף המשקל, מצב הבריאות, חסרים תזונתיים (אם יש), פעילות גופנית, הנקה, וכו". אם לא הוספת הרבה משקל בהריון והעודף הנוכחי מתון,
אין צורך בדיאטת דלת קלוריות. מספיק לבצע פעילות גופנית סדירה, להמנע ממתוקים, דברי מאפה ואוכל שמן.
אם עלית הרבה ועודף המשקל ניכר, אפשר כבר לפנות לדיאטנית שתבנה לך תוכנית הרזיה בהתחשב בצורכי הגוף הספציפיים לך אחרי הלידה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
דנה מש17/07/2012שלום שרון,
אפשר להתחיל דיאטה מיד לאחר הלידה. במקרה ואת מניקה כדאי להתייעץ קודם עם רופא. פרטים על הקבוצות שלנו תוכלי למצוא באתרנו.
בהצלחה! :)
דנה, שומרי משקל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפחתה במשקלמטיילת08/07/2012
גילי 40 ולפני כ3 שנים עשיתי לראשונה דיאטה בה הפחתתי 5 קג.
העליתי אותם. כעת ברצוני שוב להפחית במשקל כ5 -7 קג לפחות. אני שוקלת 65 וגובהי 1.70 מ'.
כמה קלוריות עליי ללצרוך ביום על מנת להפפחית במהירות המקסימלית משקל זה?
ייש לציין שבעברי מחלת סרטן שבה הומלץ לי בחום שלא להעלות במשקל...
תודה על העזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפחתה במשקל - תגובה
אהרון רזון09/07/2012על אף שמשקלך תקין בהחלט, יש מקום להורדת כמה קילו. רצונך כבודך, אך אל תשכחי מה קרה לפני 3 שנים. כנראה שגם אז הפחתת "במהירות מקסימלית".
הקצב לא חשוב, אלא הסיכוי להתמיד ולשמור על המשקל, שבד"כ נמצא ביחס הפוך למהירות ההרזיה.
אני לא בעד ספירה קפדנית של קלוריות, כי קשה לדייק ולעמוד בזה לאורך זמן, אבל אם את בוחרת בדרך זו, לא פחות מ-1200 קק"ל בתפריט מאוזן ומגוון. פעילות גופנית סדירה, ככל שאת מסוגלת ויכולה להרשות לעצמך, תתרום באופן מהותי להרזיה בריאה
ובקצב נכון.
ישנן לא מעט שיטות להרזיה מהירה, אך הן עלולות להזיק, ובעיקר, עם סיום התהליך, לרוב חוזרים לנקודת ההתחלה עם אחוז שומן גבוה יותר ומסת שריר מדוללת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בבקשהאמנון מודאגג08/07/2012
אני אוכל לחם שיפון מקמח שיפון מלא ורשום שב100 גרם יש 4 גרם של שומן ולא רשום איזה שומן . השאלה שלי האם מדובר בשומן רווי או בשומן אחר?ואיזה לחם זה לדיאטה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בבקשה - תגובה
אהרון רזון09/07/2012בלחם שיפון מלא, ללא תוספת שומן יש 1.0 - 1.4 גרם שומן\ 100 גרם, כאשר הרוב רב בלתי רווי. לחם כזה (אולי) אפשר למצוא בחנויות טבע, אבל אם חשוב לך לאכול לחם טבעי ללא תוספות (השומן לא התוסף היחידי בלחם המתועש), לא קשה לאפות בבית.
ללחם המתועש נוהגים להוסיף שומן טרנס (לא בריא) לצורך הארכת חיי המדף ולמניעת התפוררות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עוד 4 קילו הנראים בלתי אפשרייםס.08/07/2012
שלום
אני בת 27 משקל 68, גובה 160, אם לבן אחד לפני הריון היתי במשקל 63 קיבלתי טיפולי פוריות וזריקות תמיכה כדי להיכנס להריון , בתקופת ההריון הגעתי למשקל בערך 100 קילו !!!!!! ירדתי יפה תוך שנה וחצי הגעתי למשקלי הנוכחי אורח החיים שלי צמחוני מנסה לעשות ספורט אך לא משהו מסודר , נתקעתי במשקל הזה אני רוצה לחזור למשקלי הקודם לפני שאני נכנסת להריון נוסף מפחד לעלות עוד פעם במשקל אני מקבלת כיום אסטרופם כדי לעשות החזרת עוברים מה עליי לעשות אני אחכה לאחר ההריון אם נקלט אני מאוד מבולבלת ולא סובלת עודף המשקל הזה שרק 4 קילו לא מצליחה לרדת תוך 5 חודשים כשירדתי בערך 30 קילו תוך תקופה קצרה יחסית!!!!מה לעשות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד 4 קילו הנראים בלתי אפשריים - תגובה
ליטל סמואל-לוי08/07/2012הי ס.
בהתחשב בירידה הגדולה שלך אחרי הלידה ובתכנון שלך להיכנס בקרוב להריון, אני חושבת שכדאי שתרכזי דווקא את כל המאמצים שלך בלעלות פחות במהלך ההריון הבא ולא לפניו. הרי גם אם תרדי את 4 הק"ג "המיותרים" האחרונים, עלייה גדולה שוב פעם במשקל עלולה ליצור שוב את הקושי לחזור למשקל המקורי.
כדאי להתחיל את ההכנה לקראת ההריון הבא כבר עכשיו - דיאטה מאוזנת, פעילות גופנית (רצוי להתחיל לפני ההריון כדי שתוכלי להמשך בה גם לאחר מכן במהלך ההריון). היות ואת צמחונית, חשוב מאוד שתתייעצי עם דיאטן/דיאטנית כדי שהתפריט שלך יהיה שלם ומאוזן מבחינת כל הרכיבים הדרושים, וכן חשוב המעקב והשקילה כדי להיות עם יד על הדופק במהלך ההריון הבא.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גבינה צהובה(:07/07/2012
היי
רציתי לדעת למה ממליצים לצרוך גבינה צהובה 9% ולא 5% כמו שאר הגבינות?
בין השתיים אין כ"כ הבדל משמעותי בטעם אז מה הסיבה שבכל זאת יש המלצות לאכול 9%?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גבינה צהובה - תגובה
אפרת סויסה הרוש07/07/2012אין המלצה ספציפית.
באמת ההבדל לא כל כך גדול א
ולרוב האנשים ה- 9% טעימה יותר ולא מסיבה אחרת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך לרדת במשקל?אנונימית07/07/2012
מהי הדרך הקלה ביותר והמהירה ביותר להוריד 4 קילו?
אני לא רוצה לאכול אבטיח בלבד במשך שבוע...או מהסוג דיאטות האלה שלא אוכלים בהם כלום..
אני כבר עכשיו הולכת 3 פעמים בשבוע (לא יכולה לרוץ)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני רוצה, כמובן, להוריד שומנים
אנונימית07/07/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך לרדת במשקל? - תגובה
אהרון רזון07/07/2012המינון הנכון והבריא להרזיה הוא חצי קילו לשבוע, לכל היותר קילו, אם עודף המשקל גדול והגוף אינו למוד דיאטות. למרבית הצער אין דרך מהירה ובו זמנית קלה ובריאה. צריך הרבה התמדה ואורך רוח. אפשר להוריד 4 קילו תוך חודש אם את ממלאת את התנאים הנ"ל, לא בהכרח על ידי דיאטת בזק לא בריאה שאחריה מגיע תור ההשמנה, אלא על ידי תזונה נכונה מאוזנת ומותאמת לך אישית, רצוי על ידי איש מקצוע, ובנוסף, פעילות אירובית ואנאירובית סדירה, בהתאם ליכולות והמיגבלות שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קלוריות משומניםליפז06/07/2012
שתי שאלות:
1. מה ההבדל בין קלוריות משומנים ומפחמימות?
2. אני צריכ להוריד כ 10 ק"ג והולכת לשיעורי חיטוב 3 פעמים בשבוע, מכיוון שאני אחרי לידה גם צועדת עם העגלה אבל לא מהר מדיי כמו במטרה לצעוד.
אני לא אוהבת את שיעורי האירובי ועדיין קשה לי איתם, אם החיטוב עוזר בהרזיה? האם כדאי קודם לרדת ואחכ לחטב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קלוריות משומנים - תגובה
ליטל סמואל-לוי08/07/2012הי ליפז,
מההיבט של ירידה במשקל בלבד כנראה שאין הבדל בין קלוריות משומן וקלוריות מפחמימה. בגדול מה שקובע זה סה"כ הקלוריות שאת אוכלת. כמובן שעדיף לבחור שומנים "בריאים" ופחמימות מורכבות ועשירות בסיבים תזונתיים.
לגבי הפעילות - הליכה יכולה לסייע לך לשרוף קלוריות, כמובן שעדיף להגביר קצב לפחות ל-70% מהדופק המירבי כדי לשפר כושר גופני ולקבל תועלת בריאותית אבל גם הליכה יותר איטית תשרוף קלוריות - מה שקובע בסופו של דבר זה המרחק שתצעדי. העגלה שאת "דחופת" גם מוסיפה "קושי " מסויים ולכן מעלה מעט את הדופק. אם יש לך זמן והמטרה העקרית שלך לרדת במשקל - הייתי מקדישה אותו לפעילות אירובית מכל סוג- הליכה, רכיבה... חיטוב כדאי לעשות במקביל אך פחות יורגש בשלבים הראשונים ופחות ישרוף קלוריות לכן הייתי מקדישה לו חלק קטן יותר מהזמן שיש לך .אגב במקום לעשות שעה של חיטוב בשיעור עיצוב, 15 דקות בחדר כושר פעמיים-שלוש בשבוע יכולים לעשות את העבודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מרק עצמות-האם זה בריא?גיא06/07/2012
מישהי אמרה לי שהיא הכירה אדם שאכל מרק עצמות באופן קבוע-ומת מזה.
לעומת זאת,קראתי באינטרנט שזה מחזק את הקולגן בגוף.
אי לכך,שאלתי היא: האם זה בריא או לא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהמשך התברר לי..
גיא07/07/2012שכוונתה הייתה רק לעצמות בקר ובמיוחד אלו עם המח,אבל הוסיפה שגם בעוף עדיף לא להסמיך יותר מידי לדרגת ג'לטין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך התברר לי.. - תגובה
אהרון רזון07/07/2012לא ידוע לי שיש נזק במרק עצמות ללא מח ואחרי הסרת השומן. יש אפילו סברה שהוא טוב למפרקים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה.ועוד 2 שאלות נוספות בנושא
גיא07/07/20121.אם עדיין נשאר קצת שומן על העצם,ולפיכך אני מקרר את הנוזל לצורך הורדת השומן [מכיוון שהשומן צף למעלה-ואז קל יותר להוריד את שכבת השומן]-האם זאת שיטה טובה לניקוי השומן?.
2.נאמר לי שלא כדאי לעשות מרק מגרונות עוף מכיוון שהזריקות נעשות באיבר הגרון-האם זה נכון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה.ועוד 2 שאלות נוספות בנושא - תגובה
אהרון רזון07/07/20121. השיטה יעילה ונהוגה.
2. הפעם הראשונה אני שומע על זה, אך לא נראה לי שיש בעיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד שאלה-עצמות דג
גיא07/07/2012האם יש בעיה עם מרק עצמות דג עקב תכולת מתכות [האם כמויות מוגבלות מתאימות ואיזה]
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטת אטניקסאינה זיירבקוב05/07/2012
שלום,רציתי לשאול אם אני עושה דיאטת חלבונים האם מותר לי במהלך הדיאטה לשתות קפה שחור ללא סוכר, והאם בכלל קפה שחור נחשב לפחממה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיאטת אטניקס - תגובה
אהרון רזון06/07/2012כמות הפחמימות בכוס קפה שחור, ממש זניח והמשקה ללא סוכר לא נחשב לפחמימתי.
אם מותר לשתות, זאת שאלה אחרת. אטקינס היא דיאטה מיוחדת במינה, לכן אם עושים אותה, צריך לפעול לפי כל ההנחיות. אם קפה לא מופיע בתפריט וגם לא מצויין שאפשר כמות כזאת או אחרת, אזי צריך להמנע.
הערה: דיאטת אטקינס שנויה במחלוקת קשה. אני בצד המתנגדים אם מדובר לפרק זמן ארוך משבועיים. במקרה הזה או בכלל, מעבר לחסרונות אחרים, מאבדים מסת שריר, ויש סבירות גבוהה לחזור למשקל ההתחלתי ואף יותר, כאשר שבים לתזונה מאוזנת ובריאה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

.jpg)


