מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה בקשר לדיאטהרון לוי19/06/2012
שלום,
רציתי לשאול שאלה.
כיום אני עוד חודשיים וחצי בן 16.
תאריך הלידה שלי הוא 9.9.96
אני שוקל 76 ועד היום הייתי אוכל חטיפים ושתייה מתוקה בצורה מופרזת.
לפני 4 ימים הפסקתי לשתות שתייה מתוקה וכיום אני שותה רק מים
וגם הפסקתי לאכול חטיפים
התחלתי דיאטה שדוד שלי סיפר לי עליה ורציתי לשאול אם היא בסדר.
בוקר:
ירקות + 2 פרכיות + ביצה קשה 1 + 100גרם קוטג 1 אחוז
צהריים:
חזה עוף 100 גרם + ירקות + תרד מבושל/ברוקולי מבושל
אחרי צהריים:
2 תפוחים ירוקים/אדומים
ערב:
סלט גדול.
רציתי לשאול אם זה בסדר אשמח לתשובה! תודה.
אני לא רוצה להזיק לגוף שלי ולכן אני מתייעץ כאן!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בקשר לדיאטה - תגובה
אפרת סויסה הרוש19/06/2012היי רון
לגבר בגילך עם זה מעט אוכל!
במיוחד בגלל שאתה בגיל ההתבגרות
אני ממליצה לך בחום לפנות ליעוץ מקצועי ואולי באמת בתור התחלה תצמצם חטיפים ושתייה מתוקה וכבר תראה שינוי אני בטוחה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוכנית תזונהאנה19/06/2012
שלום. אני בת 26 , 1.50, שוקלת כ-89 ק"ג לאחר שכל חיי עמדתי על 65 בערך (עדיין משקל עודף אבל 'נורמלי' בשבילי). אני בריאה ואין לי בעיות מיוחדות..
רציתי לדעת האם התפריט הבא מתאים לי להרזייה?
בוקר: פיתה קלה מחיטה מלאה 80 קל' + 2 כפות קוטג', ירק, נס קפה עם חלב 1% וממתיק
ביניים: יוגורט תות דנונה 0%
צהריים: פיתה קלה כמו בבוקר + יחידת טבעול 100 קל' + כף טחינה מדוללת, ירקות
ביניים: אנרג'י 100 קל' + נס קפה עם חלב דל שומן וממתיק
ערב: פיתה קלה מחיטה מלאה + ביצה קשה + כף טחינה מדוללת, ירקות
לילה: מנת פרי (למשל פרוסת אבטיח / כוס דובדבנים / תפוח/אפרסק)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוכנית תזונה - תגובה
אהרון רזון19/06/2012אני מבין שאת צמחונית. בצהריים אין לך מספיק חלבון, חוץ מזה טבעול הוא מאכל מתועש המכיל בעיקר פחמימות ושומן לא טוב. במקום אנרג'י,מידי פעם פרי או פרוסת
לחם מרוחה בריבה ללא סוכר או דלת סוכר. רצוי לגוון את סוג השומן בסלט ירקות (שצריך להיות גדול), לא רק טחינה אלא גם שמן זית איכותי, אבוקדו.
באופן כללי, התפריט מתאים להרזיה, וכדי לראות תוצאות מעודדות ועמידות עליך לבצע פעילות גופנית סדירה כאורח חיים. למען בריאות והרגשה טובה, חייבים פעילות גופנית גם בלי קשר להרזיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משקלאנונימי19/06/2012
מתי הוא הזמן הנכון ביותר להישקל כדי לראות את המשקל האמיתי שלי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משקל - תגובה
אהרון רזון19/06/2012בבוקר אחרי שירותים ולפני אכילה ושתייה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- 2 ביצים ביום זה יותר מדי ?כשגדש18/06/2012
יענו חביתה , אם אני יאכל חביתה מ2 ביצים כל יום זה יותר מדי כולסטרול או שזה בסדר ?
אני בן 15 ומתאמן אם זה חשוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 2 ביצים ביום זה יותר מדי ? - תגובה
אהרון רזון18/06/2012מומלץ לאכול רק ביצה אחת כל יום או שתיים, פעם ביומיים. חלבון של הביצה (הלבן),
כמה שאתה רוצה, בלי להגזים.
.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פקאן טבעי(:17/06/2012
היי
רציתי לדעת האם לפקאן טבעי יש יתרונות בדומה לאגוזי מלך שמכילים אומגה 3 ולשקדים שמכילים אומגה 6? או שאין להם שום יתרונות והם רק רוויים בשומן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פקאן טבעי - תגובה
אהרון רזון18/06/2012באגוז מלך יש פי עשרה יותר אומגה 3 צמחי (ALA) מאשר בפקן. כמו כן, הוא מכיל יותר ברזל, סידן, מגנזיום, סלניום, אשלגן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בירה(:16/06/2012
היי
רציתי לשאול האם אפשר לשתות בקבוק (330 מ"ל) בירה פעם בשבוע (שישי או שבת)?
או שעדיף לעיתים יותר רחוקות?
אני יודעת שזה עלול לנפח את הבטן וגם כמובן שמכיל בין 40 ל 50 קל' ל-100 מ"ל ולכן בהתייחס לנתונים האלו מה דעתך על העיניין?
יש לציין שמהלך השבוע שותה רק מים ולא מוגז או משקאות ממותקים
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בירה - תגובה
אהרון רזון16/06/2012קצת אלכוהול לא מזיק, ואף מועיל לבריאות. אני הייתי מחלק את הכמות לפעמיים בשבוע (בשביל זה צריך שותף, כי לא טוב לשמור בירה אחרי הפתיחה) , אבל אם זה מה שאת אוהבת, לא צריכה להיות בעיה, בעיקר שאין לך בעיית השמנה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על המענה המהיר
(:17/06/2012(:
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שקדים ותמריםליפז14/06/2012
האם טובים יחד לפתרון לעצירות? ואם כן כמה ביום כדי להמנע מהשמנה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שקדים ותמרים - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי15/06/2012לא בדיוק ידועים לפיתרון בעצירות. יותר מדובר במס' שזיפים שמשרים בלילה במים, שותים את הנוזלים ואכלים את השזיפים. תרופת סבתא שבדרך כלל עובדת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אכילה אחרי פעילות גופניתדנית14/06/2012
שלום אני בתהליך דיאטה, תפריט של דיאטני
ת , השאלה שלי אני עושה 4 פעמים בשבוע הליכה ואני תמיד אוכלת אחרי ההליכה בדרך כלל פרוסה עם חביתה וירק האם זה בסדראו שאני צריכה לאכול ארוחת ערב לפני ההליכה. תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אכילה אחרי פעילות גופנית - תגובה
אהרון רזון14/06/2012זה בסדר אחרי ההליכה. אפשר גם לפני, אם ההליכה לא נמרצת. אם ההליכה נמרצת וממושכת, כפי שמומלץ לצורך הרזיה ושיפור הכושר והבריאות, יש לאכול פרי, למשל בננה, 15-30 דקות לפני הפעילות. במקרה הזה, את הארוחה הגדולה יותר יש לאכול לפחות שעתיים לפני הפעילות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לאהרון רזון
נופר14/06/2012שלום לך.
לא הבנתי איך מומלץ לעשות הליכה לא נמרצת?
אם עושים הליכה מהירה מורידים יותר?
אשמח להסבר, תודה ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לאהרון רזון - תגובה
אהרון רזון15/06/2012אכן, היה ניסוח מבלבל. תיקנתי אותו, יש לקרוא שוב. בטח ששורפים יותר קלוריות ומורידים יותר ככל שהעצימות גבוהה יותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתי כדאי להישקל?אבי14/06/2012
שלום.
רציתי לדעת מתי כדאי ומומלץ להישקל על מנת לראות את המשקל האמיתי שלי?
וכמה שאלות נוספות:
לגבי ארוחת צהריים, אני אוכל בדרך כלל ירקות מבושלים: אפונה וגזר, שועית ועוד.
הייתי מעוניין לדעת אם אני צריך להגביל את עצמי בכמות?
לפחות 4/5 כפות או שאפשר לאכול יותר?
ולגבי לחם:
כמה פרוסות לחם אפשר ביום? לחם קל ..
ומה כדאי לחם מחיטה מלראה או מקמח מלא?
ולגבי אבטיח ומלפון:
בזמן דיאטה אפשר לאכול?
אם כן, כמה פלחים אפשר לאכול?
ומה יותר משמין?
תודה רבה
יום מקסים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך ..
אבי14/06/2012לגבי השאלה ששאלתי לגבי הלחם.
הלחם הזה בסדר?
אני אוכל לחם של 38 קלוריות לפרוסה מחיטה מלאה
וזה 52 קלוריות לפרוסה.
מה כדאי?
ותיקון:
התכוונתי לאבטיח ומלון.
שוב -
תודה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטה ללא הצלחהאלין13/06/2012
שלום
אני בת 25 סטודנטית לנטרופותיה, אני מציינת זאת כדי להדגיש שאני מודעת לבריאות, תזונה וכושר. בשנים האחרונות נטיתי לעלות ולרדת בסביבות ה-3-4 ק"ג ותמיד עליתי וירדתי מהר. לפני כחצי שנה התחלתי לעלות במשקל והיום אני עם 4 ק"ג יותר ממה שהייתי בד"כ ומזה כבר חודשיים שאני לא יורדת אפילו לא גרם אחד. המשקל שלי בטווח הBMI אך יש לי את ה-4 ק"ג האלו שמורגשים בבגדים ובהרגשה האישית. אני עושה הכל לפי הספר:אוכלת פחמימות עדיף מלאות, חלבונים מן הצומח בגלל שאני צמחונית ומעט ביצים, קטניות ושומנים בריאים, אני שותה לפחות ליטר מים ביום, עושה ספורט ואוכלת שוקולד רק פעם או פעמיים בשבוע, אני עושה ספורט כשעה לפחות 3 פעמים בשבוע אבל המשקל הזה פשוט נתקע, השומנים לא יורדים ומתווספים קצת שרירים. בדקתי את בלוטת התריס שלי והיא תקינה, אני לא נוטלת גלולות נגד הריון ואני כבר לא יודעת ממה יכולה לנבוע ההיתקעות המתסכלת הזאת...אולי זה בגלל שכל הזמן הייתי בירידות ועליות? אולי זאת יכולה להיות בעיה רפואית שלא עולה על דעתי?
בבקשה עיזרו לי
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בנוסף מציינת
אלין13/06/2012שאני אוכלת גם סובין וירקות ופרי לבין 2 פירות ביום
בשביל הסיבים התזונתיים והויטמינים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדיאטה ללא הצלחה - תגובה
אהרון רזון14/06/2012פעילות אירובית לפחות לשעה כל יום בעצימות בינונית-גבוהה תספק את הסחורה.
2-3 פעמים בשבוע אימוני כוח ישמרו על מסת השרירים. .
כמובן שאין לאכול יותר מעכשין ,וגם מומלץ לוותר על השוקולד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
אלין15/06/2012קודם כל פעילות גופנית כל יום היא בלתי אפשרית ולדעתי גם לא נחוצה...הגוף צריך לנוח מתישהו חוץ מזה שיש לי חיים עמוסים מאוד בלימודים ועבודה וזה ממש לא ריאליסטי לא לי ואני בטוחה שגם ל-50% מהאוכולוסיה בימינו בנוסף, העצה על השוקולד...עצה כזאת לאדם לא נכון יכולה להביא להפרעת אכילה. אנחנו בסך הכל אנושיים וכולנו אוהבים לאכול קצת ג'אנק פעם ב...גם לאלו ששומרים על אורח חיים בריא אז לא לאכול בכלל שוקולד? זה פשוט לא יקרה ואני גם לא חושבת ששוקולד קטן פעם פעמיים בשבוע זה לא מה שגורם לי להישאר באותו המשקל.
דבר שלישי- אני ביקשתי להתייעץ לא על איך שאני עושה את הדיאטה שלי כי אני בטוחה שאני עושה אותה כמו שצריך אלא אם יש אולי הסבר רפואי או ביולוגי לכך שאוכל לבדוק אותו.
כנראה שפה אני לא אמצא את התשובה שלי אז תודה בכל זאת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאלין
דנה16/06/2012היי אלין
נראה שאת מחפשת תשובה חיצונית וקיצורי דרך במקום לבדוק את עצמך.
כאשר עודף המשקל אינו גבוה, כמו שלך, קשה להוריד במשקל.
את אינך מרזה כי כמות הקלוריות שאת מכניסה שווה לכמות הקלוריות שאת מוציאה.
היות ואת מתארת אכילה בריאה, נראה שאין יותר מידי מה לקצץ פרט לשוקולד. אגב לא רשמת כמה שוקולד את אוכלת ולכן ייתכן שהדבר משמעותי
אהרון ממליץ לך להגביר הוצאה קלוריות ע"י ספורט במקום לקצץ בכמות האוכל. את יכולה לקבל את זה או לא.
אם את לא רוצה - תבדקי כמה קלוריות את אוכלת. גם מאוכל בריא אפשר להשמין.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדקתי את עצמי
אלין16/06/2012ולכן פניתי לכאן כי לא מצאתי תשובה לגבי מה שקורה איתי.
בעבר הייתי יורדת בקלות והיום אני לא יורדת בכלל. את חושבת שלא בדקתי את עצמי מכל כיוון?
בדקתי את שריפת הקלוריות הבסיסית שלי ביום והתאמתי את התזונה שלי שתהיה כ-200-300 קלוריות פחות כי אני לא רוצה לרדת מ-1000-1100 קלוריות ביום זה יהיה כבר להרעיב את עצמי, נוסף לזה שאני שורפת באימון של שעה נניח 450 קק"ל שזה אומר שאני אמורה להוריד עם התזונה שלי חצי קילו בשבוע
ולגבי השוקולד...אני אמרתי שאני סטודנטית לנטורופתיה מה נראה לך שאני לא מחשיבה כל קוביית שוקולד כחלק מהתפריט והקלוריות היומיות? אני לא צריכה את עצתכם לגבי הדיאטה שלי, חיפשתי עצה למשהו אחר.
אני מבקשת לא להגיב יותר להודעות שלי
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תירס מבושל - שאלהמישהו13/06/2012
שלום.
רציתי לדעת אם אפשר לאכול בזמן דיאטה תירס מבושל כארוחת צהריים?
יחד עם עוף או חזה עוף ..
או שלא מומלץ לאכול תירס ועדיף לאכול אפונה, שועית צהובה, קישואים, חמוס מבושל וכו' ..
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תירס מבושל - שאלה - תגובה
אהרון רזון13/06/2012תירס טרי מאוד (חלבי) נחשב לירק. אפשר לאכול יחד עם עוף או בשר אחר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
מישהו13/06/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרי מיד לאחר האוכלגילה13/06/2012
שלום רב,האם לא מומלץ לאכול פרי לאחר האוכל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרי מיד לאחר האוכל - תגובה
אהרון רזון13/06/2012הדעות חלוקות. לפעמים גורם לגזים אצל חלק מן האנשים. עם או בלי קשר לגזים, יש נוהגים לאוכל את הפרי בין הארוחות כארוחת ביניים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטת HCGשרון12/06/2012
שלום דוקטור
אני כרגע התחלתי עם דיאטת HCG אני שוקלת 60 קילו והגובה שלי 1.60 אני מעוניינת לרדת 10-12 קילו אני בת 22 השאלה שלי היא אם אני ארצה בעוד חצי שנה-שנה להיכנס להיריון התרסיס יעשה לי בעיות פוריות או יכול למנוע ממני להיכנס להיריון?
אשמח לתשובה בהקדם האפשרי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיאטת HCG - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי12/06/2012שרון שלום,
HCG הינה תרופה לבעיות פוריות. אני ממליץ לך להתייעץ עם רופא הנשים שלך לפני כל צעד שתעשי בנושא זה. אני חושב שאין שום הגיון לקחת סיכון כלשהו במיוחד עם תרופה שלא מיועדת לירידה במשקל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדיאטה
פנינה12/06/2012קיימים תכשירים הומאופטיים ללא שום תופעות לווי אשר מפסיקים את תחושת הרעב וממיסים שומנים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוטרן 2.0 וסרטוניןאנונימי12/06/2012
שלום,
אני נכה מלידה עקב מחלת ניוון שרירים וצורך נוטרן 2.0 כתזונה עיקרית, ומזון
מוצק כמשנית ביותר.
תקופה ארוכה, ארוכה למדיי, שאני חש בעייפות כרונית, רגעי חרדה, חוסר
נחת ועוד. חלק מכך נעוצה בעובדה שאינני מקפיד על צריכת מים מספקת, ודי
מכור לנס קפה.
יחד עם זאת, אני יודע שלתופעות שציינתי יש קשר ישיר לירידה בסרוטונין, ואני
אשמח אם תוכלו לומר לי האם בנוטרן 2.0 ישנם מרכיבים האחראים שרמת
הסרוטונין יישאר מאוזן, ואם כן, האם האופן שבו מרכיבי הנוטרן נספג בגוף, זהה
לאופן שבו מזון מוצק ורגיל נספג.
אתן דוגמה: בנוטרן 2.0 יש אבץ וברזל, אולם בבדיקת דם שעשיתי לפני כמה
חודשים, התברר כי חסר לי ברזל צינק ( אבץ ).
למעשה אני מבקש לברר האם הפעולה שעושה התזונה הנוזלית זהה לזו המוצקה.
כך שלפני שאקפוץ על כדורי נוגדי דיכאון וכו', עליי לברר ולשלול גורמים אחרים.
אני צורך כ - 3 כוסות ביום שבכל כוס חלב סויה ( שכחתי הכמות )
בהערכה,
צחי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוטרן 2.0 וסרטונין - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי12/06/2012שלום צחי,
למרות ההנחה שלך שהתופעה קשורה לסרוטונין נמוך, זה לא בטוח. מכל מקום, נוטרן 2.0 מורכב מ-45% שומן, 16% חלבון ורק 39% פחמימות. זאת אומרת שהתכשיר בשימוש בלעדי לאורך היום, מביא לתזונה דלת פחמימות. תזונה עשירה בפחמימות מורכבות עוזרת לשמור על סרוטונין גבוה לאורך זמן, לכן הייתי ממליץ לך כדי לבדוק אם יש קשר בין הדברים שהמזון שאתה משלב יהיה עשיר בפחמימות. אם צדקת בהבחנתך, מצב הרוח עשוי להשתפר.
לגבי ספיגת המוצר מול תזונה מוצקה. התכשיר שאתה לוקח בא לדמות תזונה מוצקה, עם זאת אף פעם הספיגה לא יכולה להיות זהה.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שניצל תירסנועה10/06/2012
האם זה בסדר שאני אוכלת במהלך הדיאטה 2 שניצלוני תירס (בתנור) מידי יום?
בכל שניצל יש בסביבות ה150 קלוריות..
זה הארוחת צהריים שלי עם תוספת של אורז\פתיתים\פסטה...
זה התחליף שלי לשניצל המטוגן שהייתי אוכלת לפני,לא ממש אוהבת דברים אחרים..
תודה מראש:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שניצל תירס - תגובה
אפרת סויסה הרוש10/06/2012הייי מאיה
שניצל תירס בהרכבו הוא יותר פחמימה ,אם תשימי לב לערכים התזונתיים על גבי האריזה תראי שחלק גדול ממנו פחמימה !!!
לכן ארוחת הצהריים שלך היא בעיקר פחמימה אני מציעה לך לשלב עם הפחמימות מנה חלבונית כמו עוף בשר או דג גפ טופו במידה ואת צמחונית וכמובן גם ירקות מבושלים או טריים .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)


