מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גבינה בולגריתשירי30/05/2012
אני רוצה להוריד באחוזי השומן בגוף. אחד הדברים שעשיתי זה להוריד לחלוטין מלח מהתפריט שלי (בעקרון לא אוכלת מלח שולחן כבר שלוש שנים), עד עכשיו אכלתי כל יום גבינה בולגרית 5% שיש בה מלח. השאלה שלי היא האם כדאי לוותר עליה או שלמלח אין השפעה כלל על שריפת השומנים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גבינה בולגרית - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי30/05/2012שלום,
למלח אין השפעה על שריפת השומנים אבל כן על אגירת נוזלים ועל עליה בלחץ הדם. לכן רצוי להפחית את צריכת המלח מהמזון, כולל מגבינה בולגרית. מעשית מותר לך לאכול, אבל הייתי מעדיף לא כל יום.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רוצה לרדת במשקלשירה30/05/2012
היי, גובה 1.72, בת 28, שוקלת 65.5. אני יודעת שהמשקל בטווח התקין אך מעוניינת להגיע לשמקל אידיאלי. כמה לדעתך אני צריכה לרדת במשקל? כמה קלוריות לאכול?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רוצה לרדת במשקל - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי30/05/2012שירה שלום,
זו שאלה שאי אפשר לענות מבלי למדוד. כפי שבצדק את מציינת את בתחום התקין של ה-BMI. יש לי מטופלות עם BMI תקין שבבדיקת הרכב גוף מתגלים אחוזי שומן גבוהיים מאוד כך שזקוקות לטיפול. לעומת זאת יש כאלה עם BMI מעל הנורמה אך בבדיקת הרכב גוף מתברר שאחוזי השומן שלהם במצב תקין. לכן כדי לענות על שאלתך עליך לעשות בדיקת הרכב גוף אמינה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טבעונותפיטר29/05/2012
אני אחרי כמה סיבות החלטתי להפוך לטבעוני מה שאומר לא אוכל מזון מהחי.
אני מתאמן ומפתח גוף האם ממזון מהצומח אוכל לקבל כמות חלבון מספיקה בנוסף אני שותה תוסף חלבון מפולי סוייה. כפעם ביום
ומה הבעיות האפשריות בתזונה טבעונית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טבעונות - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי30/05/2012פיטר שלום,
הייתי אומר שלא קל לקבל מספיק חלבון לפיתוח גוף תוך כדי טבעונות. כתבתה שאתה לא אוכל מזון מן החי אבל אם אתה טבעוני אתה גם לא אוכל דברי חלב וביצים. ללא קבוצות המזון האלה רצוי שתגש לדיאטן/ית לקבלת יעוץ מקצועי. בנוסף לעניין החלבון צריך לדאוג לרמות B12, סידן, ברזל ועוד.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפיטר
פיטר30/05/2012נשמע לא סביר בעליל..............אני בטוח שאפשר לפתח גוף ללא צרוך כלל ממזון מן החי וכן מזון מן החי כולל חלב הבא מן הפרה בעיקר ביצים שזה המחזור של התרנגולת דבש שזה הקיא של הדבורה. אבל תודה בכל מקרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירקות שורש בדיאטהאורטל29/05/2012
מה נחשב ירקות שורש? כמה מותר לאכול בתפריט של 1200 קלוריות? באיזה צורה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ?
אורטל31/05/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהירקות שורש בדיאטה - תגובה
אהרון רזון31/05/2012גזר, סלרי (שורש), פטרוזיליה (שורש לבן), סלק, בצל יבש ועוד.
מומלץ גזר אחד ביום, אחרים לא חייבים. אם בכל זאת, לא יותר מ-200 גרם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל..
אורטל01/06/2012..אלה דברים שאוכלים לא חיים, אלא מבושלים בתבשילים, מרקים וכו'. איך אפשר לדעת??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל.. - תגובה
אהרון רזון02/06/2012אפשר לאכול מנת מרק, אפילו שתיים ביום בלי לדאוג לכמות ירקות השורש.
אגב, גזר נהוג לאכול גם חי וזה עדיף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוות דעת על תפריטליאת29/05/2012
שלום. שמי ליאת, אני בת 21 ואשמח לדעת מה דעתכם על התפריט שלי.
בוקר: שתי פריכיות אורז עם קוטג' 3% וריבה טבעית ללא סוכר יחד עם נס קפה ללא סוכר.
ביניים: פרי.
צהריים: מנת חלבון רזה (עוף בתנור, חזה עוף בגריל, קציצות בקר), ירקות חיים ומבושלים ושתי כפות פחמימה מלאה.
ביניים: יוגורט טבעי 1.5% ופרי או שני תמרים מג'הול ונס קפה ללא סוכר.
ערב: שתי פרוסות לחם מלא, ביצה או טונה במים, סלט ירקות מגוון וגבינות רזות.
אני שוקלת בערך 55 (גובה 1.65) ומעוניינת לרזות בערך 5 קילו.
האם התפריט שלי טוב עבור המטרה?
תודה ויום טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוות דעת על תפריט - תגובה
אפרת סויסה הרוש29/05/2012היייי ליאת
בעיקרון המשקל שלך תקין אבל עדיין אם את רוצה לרזות את צריכה לנסות את התפריט ולראות אם ישנה ירידה .
כמובן חשוב גם גיוון בתפריט כי עם תפריט אחד מאוד חד גוני קשה להתמיד
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הוספת חלב לקפהרונן29/05/2012
שלום,
רציתי לשאול בבקשה האם הוספת חלב לקפה (שחור), נמטרלת במעט את השפעת הקפאין?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הוספת חלב לקפה - תגובה
אהרון רזון29/05/2012לא, לעומת זאת הקפאין מפריע לספיגת הסידן שבחלב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאהרון זה פשוט לא נכון,
אבי01/06/2012לא מצאו שקפאין מפריע לספיגן סידן - זו אגדה חסרת בסיס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חומץ בלסמי בדיאטהאורטל28/05/2012
מותר להוסיף חופשי לסלט כשעושים דיאטה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חומץ בלסמי בדיאטה - תגובה
אהרון רזון29/05/2012בבלסמי יש הרבה קלוריות יחסית לחומץ אחר:
הערך הקלורי ל-100 גר:
===============
חומץ בלסמי 88 קק"ל
חומץ בן יין 19 "
חומץ טבעי 24 "
חומץ תפוחים 21 "
הייתי מסתפק בכף או שתיים לכל היותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
נאורה29/05/2012בדרך כלל אני שמה הרבה בסלט, אבל נשאר גם הרבה חומץ בקערה אחרי שמסיימים לאכול..............
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטה כשבלוטת התריס בתת פעילותענת28/05/2012
שלום,
אני כבר זמן רב בדיאטה. נבדקתי למה אני לא יורד וגילו תת פעילות בבלוטת התריס.
התחלתי לםני כשבוע לקחת תרופה יוריתקס.השאלה שלי היא האם עכשיו אתחיל לרדת במשקל? עליי לציין כי אני עושה הליכה משולבת עם ריצה בין 3-4 פעמים בשבוע (35-40 דק).
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיאטה כשבלוטת התריס בתת פעילות - תגובה
אהרון רזון28/05/2012עם תזונה מתאימה לנתונים ופעילות גופנית (נסי להרחיב), את אמורה להצליח לרזות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלותאנה27/05/2012
שלום !
אני בת 17 וחצי ובחיים לא עשיתי דיאטה וכנראה הגיע הזמן .. בכל זאת עכשיו קיץ - ביקיני ואין לי ביטחון עצמי גבוה בכלל (מבחינה גופנית )
קודם כל הגובה שלי 1.56 והמשקל 49 (האם אני אמורה לשקול כך או פחות ? )
שנית האם תוכלו להמליץ לי כל מיני סוגים שונים של תפריטים בשילוב ספורט כי אין לי כ"כ מושג איך דיאטה הולכת ..
ואני לא רוצה לעשות כמו רוב החברות שלי שסגרו את פיהן ובסופו של דבר השמינו יותר ממה שהורידו .
תודה מראש !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלות - תגובה
אהרון רזון28/05/2012משקלך תקין לחלוטין ואת לא צריכה "כל מיני סוגים שונים של תפריטים". אולי יש מקום להשלת 2-3 ק"ג (אם כי אינני מכיר את מבנה הגוף שלך) על ידי פעילות גופנית אירובית
של שעה ביום והמנעות מדברי מתיקה (כולל משקאת מתוקים), אוכל שמן או מטוגן, גבינות מעל 5%, דברי מאפה, דגני בוקר מתועשים, חטיפים. אכלי הרבה ירקות מכל הסוגים, 2-3 פירות ביום, דג טרי איכותי, בשר עוף\בקר רזה טרי, ביצה (כמעט) כל יום, לחם ואורז מלא בהגבלה, קטניות, יוגורט טבעי, גבינה עד 5%.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ועוד שאלה..רוית26/05/2012
אני מנסה קצת במשקל לקראת החתונה עוד 4 חודשים, לצערי שברתי את הרגל ואין לי אפשרות לעשות פעילות גופנית (לפחות לא כרגע). יש לי סיכוי בכל זאת לרדת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ועוד שאלה.. - תגובה
אהרון רזון26/05/2012אפשר לרזות גם ללא פעילות גופנית, אך עם תפריט דל יותר בכמה מאות קלוריות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשל כמה קלוריות? וממה מורכב?
רוית27/05/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשל כמה קלוריות? וממה מורכב? - תגובה
אהרון רזון28/05/2012על השאלות האלה אפשר לענות על בסיס הכרות אישית ואחרי בצוע הבדיקות הרלוונטיות. מומלץ לפגוש דיאטנ\ית.
בכל מקרה, אחרי ההחלמה, תצטרכי לבצע פעילות גופנית סדירה, אחרת יהיה קשה, אם בכלל אפשרי, לשמור על הגזרה לאורך זמן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מנות שומןרוית26/05/2012
היי, כמה מנות שומן מומלץ לאכול בתפריט של 1,200 קלוריות? רק כדי לוודא, מנת שומן = כפית שמן זית = כפית טחינה גולמית = כף טחינה מוכנה = 6 שקדים ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מנות שומן - תגובה
אהרון רזון26/05/2012אם את רוצה לפעול "לפי הספר", 30% מקלוריות התפריט יבואו משומן, כאשר צריך לחשב לא רק את המאכלים המוגדרים כשומניים, אלא גם השומן הכלול במאכלים אחרים כגון גבינות, בשר, דג, ביצים וכו". זה דורש שקילה של כל מה שנכנס לפה, בדיקת ההרכב בטבלאות, חישוב כל אחד בנפרד וחיבורם ביחד, דבר שקשה מאוד לביצוע,
למעשה אף אחד לא עושה את זה.
אם תאוכלי גבינות עד 5%, תמנעי מטיגון, בשר שמן, חמאה, מרגרינה, רטבים מוכנים, דברי מאפה ועוגיות, ותאוכלי 3 פעמים ביום סלט מגוון עם 1-2 כפיות שמן\טחינה או רבע אבוקדו, גם ביצה (כמעט) כל יום, דג טרי איכותי פעמיים בשבוע, בשר עוף\בקר טרי דל שומן 3-4 פעמים בשבוע , אזי תקבלי את מנת השומן היומית המומלצת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה----
רוית27/05/2012אז אתה ממליץ בעצם על 4-6 מנות שומן ביום? אפשר לאכול ביצה 3 פעמים בשבוע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה---- - תגובה
אהרון רזון28/05/2012אני לא נוהג להתייחס למנות שומן אלא באופן גלובלי. כפי שהסברתי, שומן נמצא גם במאכלים לא מוגדרים כשומניים. באופן עקרוני, עבור דיאטה של 1200 קק"ל, בסביבות 350 קק"ל נכון שיבואו משומן. אני חוזר ואומר שלא תוכלי לחשב במדוייק, אך אם תאוכלי לפי מה שהמלצתי, תקבלי בערך את השומן הדרוש בהרכב המתאים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טווח משקליםיוסי26/05/2012
מה הטווח משקל הרצוי לגבר בן 28 בגובה 1.80? ולבחורה בת 28 בגובה 1.70?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ??
אורטל28/05/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטווח משקלים - תגובה
אהרון רזון28/05/2012מה הטווח משקל הרצוי לגבר בן 28 בגובה 1.80?
****61 -81
ולבחורה בת 28 בגובה 1.70?
****54-72* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מרק ירקות בדיאטהנאורה26/05/2012
כמה מרק ירקות מותר לאכול בדיאטה? שואלת גם לגבי מרק "נקי" - מורכב רק ממים בלי הירקות שבושלו איתו, וגם לגבי מרק מירקות שונים טחונים עם מין ותבלינים, נניח שהירקות הם בערך 30%-40% ממנו, ויש הרבה ירקות שונים - גזר, קישואים, קולורבי, ברוקולי, סלרי שורש+עלים, עלים מירקות שונים. רוב הדיאטות אומרות לאכול כמה שרוצים - זה נכון? (בהנחה ואני לא מופרעת שאוכלת 6 קערות..) . מתי כדאי לשלב אותו? לפני ארוחה? עם האוכל? בין הארוחות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מרק ירקות בדיאטה - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי27/05/2012נאורה שלום,
אין בעיה לצרוך מרק כפי שהסברת גם אם מדובר בשלושת הארוחות העיקריות.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות
אורטל28/05/2012לא להתייחס לקלוריות של הירקות במרק? יש ירקות שעדיף לשים או לא לשים? ולגבי השאלה ששאלתי, מתי עדיף לאכול (עם כל ארוחה, בין ארוחות וכו'), כמה מותר לאכול..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי29/05/2012תגבילי גזר וסלק, יש בהם יותר פחמימות.
את יכולה לא להתייחס לקלוריות שבירקות.
לדעתי נחמד להוסיף את המרק בצהריים וערב.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי לידה.תהילה26/05/2012
שלום .
אני שבעה חודשים אחרי לידה שבהריון עליתי 14 קילו ועכשיו עם עודף של 11 קילו בערך. אחרי ניסיונות רבים לבדי נרשמתי לקבוצת תמיכה של חלי ממן ולמרות שאני עומדת בתפריט יפה עדיין מתקשה לרדת.. דיאטנית אמרה לי ששנה אחרי לידה הגוף לא מאוזן וזו יכולה להיות הסיבה. האם זה נכון? בקבוצה אמרו לי שלא. האם אני נאבקת לחינם? מה אפשר לעשות?
תודה
אגב אני 1.62 משקל 71* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אחרי לידה. - תגובה
אהרון רזון26/05/2012הדיאטנים צודקת. אצל רוב היולדות (בעיקר למיניקות), לוקח שנה ואף יותר עד לאיזון
ההורמונלי המלא. מצב זה יכול להוות הסיבה לקושי בהרזיה. סיבה נוספת אפשרית היא שהדיאטה הנוכחית לא מתאימה לך ו\או הפעילות הגופנית אינה מספקת.
במידה ואת עושה את הדברים הנכונים למטרת שינוי קבוע באורח החיים, ולא רק עד השלת הקילוגרמים שמפריעים לך, בטח שאת לא נאבקת לחינם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
תהילה26/05/2012תודה על התשובה המהירה.. הפסקתי להניק כשבתי היתה בת 4 חודשים. אתה עדיין חושב כי הסיבה לקושי יכולה להיות ההריון??
ושוב תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סוכר מול ממתיק(:25/05/2012
היי
ישנם קורנפלקסים ועוגיות שללא סוכר ובמקום הסוכר יש ממתיק לרוב מלטיטול לפי מה שראיתי השאלה שלי מה עדיף? מה ההבדל?
בהתייחס לאוכלוסיה רגילה כמוני ללא סכרת או ערכיי סוכר גבוהים בדם, ובהתייחס לכך שאני במשקל נורמאלי לא שואפת לרדת במשקל אלא אפילו לעלות מסת שריר מה ההמלצה? תודה
(יודעת כמובן שקורנפלקס ועוגיות נחשבים למאכלים תעשייתים שאינם מומלצים כחלק משמירה על תזונה נכונה אך בכל זאת באכילה של מוזנות אלו לא באופן יומיומי)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סוכר מול ממתיק - תגובה
אהרון רזון25/05/2012את עושה לי עבודה קלה ונותנת בעצמך את התשובה. מאחר ואני מכיר את הנתונים
ואורח החיים המוקפד שלך, לא נשאר לי אלא לחזק את עמדתך. כן אפשר בכמות מתונה ולא על בסיס יומיומי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוקיי, אבל מה לגביי ההבדלים? מעניין
(:26/05/2012ההבדלים בין סוכר לממתיק כלשהו?
מדוע חלק בוחרים בממתיק ולא בסוכר?אף על פי שהקלוריות למוצר לעיתים אותו הדבר פחות או יותר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוקיי, אבל מה לגביי ההבדלים? מעניין - תגובה
אהרון רזון26/05/2012לגבי ממתיקים טבעיים כגון מייפל, סילאן, דבש אין הבדל קלורי, ולפעמים בתחליפים אלה יש יותר קלוריות מאשר בסוכר עבור אותה מידת מתיקות. מביחנה תזונתית, ההבדלים אינם משמעותיים.
במה שנוגע לממתיקים מלאכותיים, הערך הקלורי זניח, אולם כאשר צורכים אותם על
בסיס יומי בכמות גדולה, בהיותם כימיקלים, עלולים לגרום נזק בריאותי. המחמירים, למשל נטורופתים, מייחסים להם השפעה הרסנית אפילו בצריכתם בכמות קטנה, או בכלל. אני לא תומך בגישה קיצונית זו, אך עבור אנשים כמוך (ספורטאים ללא בעיית גזרה), למרות הקלוריות, עדיף סוכר או ממתיק טבעי אחר (כמובן בכמות קטנה) על ממתיקים מבוססים על כימיקלים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוקיי, תודה רבה
(:27/05/2012(-:
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)


.jpg)