מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שתיית מיםרינה13/04/2013
שלום רב,
מאז שאני זוכרת את עצמי אני לא אוהבת לשתות מים ואני גם כמעט ולא מרגישה צמא, יוצא לי לשתות 2 כוסות של מים ביום. מה שכן, אני שותה לא מעט נס קפה (4-5 כוסות ביום בערך). עכשיו אני מנסה לעשות שינוי קצת בהרגלים, להוריד בהדרגה את הקפה בשאיפה להגיע לכוס אחת ביום ולהגדיל את כמות המים שאני שותה. הבעיה היא שאני לא יודעת כמה מים אני באמת צריכה לצרוך ביום. יש כאלה שאומרים ליטר, יש כאלה ששני ליטר וכו'. העניין הוא שאני גם לא מסוגלת לשתות כמויות כאלה כי לאחר שתיית כוס מים אחת אני הולכת לשירותים 3 פעמים במרווחים של רבע שעה עד שאני מרגישה מרוקנת לגמרי. אז אני לא רוצה לחשוב מה יקרה אם אשתה 8 כוסות מים ביום (אבלה כל היום בשירותים). אם אני שותה גם הרבה מים בבת אחת אני מרגישה פשוט בחילה.
אז כמה תכלס צריך לשתות ביום?
האם זה נורמלי ללכת לשירותים 2-3 פעמים לאחר שתיית כוס מים אחת?
האם קפה/תה נחשב לנוזלים ראויים?
האם בריא/מומלץ לשתות כמות גדולה של מים (למשל חצי ליטר) בבת אחת?
תודה מראש וסורי על ריבוי השאלות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שתיית מים - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי14/04/2013מאיה שלום,
*כמות הנוזלים הרצויה אינה מדוייקת אבל כן הייתי מעריך באיזור ה-7-8 כוסות במזג אוויר נוח.
*קפה מכיל קופאין שהוא חומר משתן ולכן כוס קפה לא נחשב לכוס מים.
*אין מניעה לשתות חצי ליטר מים בבת אחת.
* אם אחרי כל כוס מים את צריכה להכנס לשרותים 3 פעמים עד שאת מרגישה מרוקנת הייתי מציע שתדברי על כך אם רופא המשפחה שלך. הוא ידע אם יש מקום לשלוח אותך לבירור נוסף.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם אני אוהבת מאוד קפה!
ורד14/04/2013ולא פעם שמעתי שקפה דווקא מעכב את חילוף החומרים (נס קפה לא קפה שחור) אבל לכי תדעי, יש הרבה חילוקי דעות בנושא כמו לכל דבר. בכל אופן בעקבות החלטה שלקחתי לעצמי החלטתי להתחיל לחיות בריא כשחלק מכך זה לשנות את הרגלי התזונה שלי. כמישהי שלא שתתה מים בכלל (רק דיאט קולה וקפה) אספתי כל טיפ אפשר בניסיון לגרום לעצמי לשתות רק מים והרבה, ובעקבות כך פשוט התחלתי להסתובב עם בקבוק מים, מה שגרם לי לשתות יותר ובעיקר מים. לאט לאט הורדתי גם את הקפה וגם את הדיאט קולה ואפילו עשיתי מתקן של מי עדן סמייל בבית! אני! בכל מקרה ממליצה לך לאמץ את הטיפ הזה, ולא באמת להתחיל לחשב את כמות הכוסות שאת שותה, את לא תאמיני מה מים עושים לחילוף החומרים בגוף ולעור הפנים! בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בקשר לדיאטהס12/04/2013
אני בת 17 , גובה 1.49 , שוקלת 45
אני אוכלת בין 200-500 קלוריות ליום ואני רוצה לרדת ל35 קילו
הרבה אמרו לי שזאת אנורקסיה ואני מגזימה אבל אני ממש מרגישה שאני צריכה להרזות ושאני אוכלת מעבר ל350 קלוריות אני מרגישה שהגזמתי ושאני שמנה ..
הדיאטה שלי כזאת נוראית ? איך אפשר לשנות לעצמי את הגישה של מעבר ל350 קלוריות זה משמין ?
אני אובססיבית לכל קלוריה ואני בדרך כלל מנסה לאכול כמה שפחות ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
אהרון רזון20/04/2013לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_הפרעות_אכילה' id=link]הפרעות אכילה[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רפלוקסדינה10/04/2013
האם חליטה תה מצמחים ירוקים (מהגינה) כמו נענע, מרווה,
עשב לימון,לימונית,מליסה .כולם ביחד או חלק מהם.
מקלים או יכולים להגביר את הצרבת?
דינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
אהרון רזון20/04/2013לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_נטורופתיה' id=link]נטורופתיה[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהטלי10/04/2013
בתקווה להריון יקר מאוד, שתיתי במשך כיומיים כמויות של חליטת קינמון מאוד מרוכז כלומר אולי תשע - עשר כוסות של חליטות קינמון כמו של שקית תה כאשר בכל כוס שקית תה קינמון (כפולה). האם יתכן שגרמתי נזק כלשהו? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
אהרון רזון10/04/2013לא ברור לי אם את כבר בהריון או מקווה להיות. המידע המחקרי לגבי השפעת הקינמון על הריון דליל, אך ישנה סברה שבכמות גדולה ובתדירות גבוהה עלול להגרם נזק. לא ייתכן נזק בעקבות שימוש חד פעמי, אבל "אם יש ספק אז אין ספק", בעתיד כדאי להמנע,
מעבר לתיבול מתון של מאכלים מסויימים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תה ירוקרועי10/04/2013
שלום רב!
אני בן 20,
ידוע שלתה ירוק יש השפעה טובה על הבריאות,
1. האם תה ירוק בתיונים הוא גם בריא?
2. מה ההבדל בין שזה נמצא בתיון או בחליטות תה אחרות?
3. יש תה ספציפי שמנקה רעלים או שכולם עושים זאת באותה המידה?
אשמח אם תשיבו לכל השאלות בצורה של המספרים. תודה רבה! :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
אהרון רזון10/04/2013לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_תזונה_טבעית_תזונה_נכונה' id=link]תזונה טבעית, תזונה נכונה[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתה ירוק - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי10/04/2013דן שלום,
1. אתה שואל שאלה מעניינת. אם התה שבתוך התיונים לא עבר שינוי כלשהו אז כמובן שהעובדה שנמצא בתוך תיון לא משפיע. יש להפנות את השאלה האם החומר הבסיסי עובר שינוי, ליצרן של תה ירוק בתיונים. במידה והחומר הבסיסי עובר שינוי או טיפול כלשהו עשויה להיות השפעה על הפעילות הפיזיולוגית של החומר. זה קורה למשל בגרעין דגן מלא לעומת קמח מדגן מלא.
2. עניתי ב-1
3. המושג ניקוי רעלים הינו בעייתי מאוד. אבל לתה ירוק פעילות נוגדת חמצון שנבדקה במחקרים רבים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אינטראחנקה09/04/2013
שלחו לי מידע על אינטרא מה דעתכם על משקה זה תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אינטרא - תגובה
אהרון רזון09/04/2013ניסיתי למצוא בפרסומות בעיות שהמשקה אינו פותר... כמעט מעניק חיי נצח! נראה לי שחבל על הכסף. תזונה בריאה, מאוזנת ומגוונת בלווי פעילות גופנית סדירה, ולא צריך
תוספים ומשקאות פלא מסוג זה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה יכול לעזור לריכוז ?שלומי09/04/2013
איזה סוגי מאכלים יכולים לעזור לריכוז ?
כמובן שאני אוכל אוכל מאוזן ובריא .
כדוגמת ירקות סיבים תזונתיים חלבון ופחמימות מורכבות .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה יכול לעזור לריכוז ? - תגובה
אהרון רזון09/04/2013קשה להצביע על מזון בודד או סוג מאכלים הפותרים בעיות ריכוז וזכרון. תפריט בריא, מאוזן ומגוון, המנעות ממאכלים מזיקים לבריאות ,פעילות גופנית ושכלית סדירה, שינה מספקת ובשעות קבועות אמורים לשפר את הריכוז והזכרון. מחקרים מסויימים (אך, כרגיל אין אחדות דעים) מעניקים לאומגה 3 סגולות מועילות לסוגיה הנדונה, לכן, בין היתר, תזונה עשירה בדגי מים קרים (בעיקר סלמון טרי) מומלצת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קווקארנעמי08/04/2013
שלום , אני אוכלת לארוחת ערב 3 כפות קווקאר + חצי כוס חלב 3% + חצי כוס מים + כפית סוכר.
כמה קלוריות יש במנה ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קווקאר - תגובה
אהרון רזון09/04/2013כ-200 קק"ל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידה במשקל ופרדניזוןאור08/04/2013
לפני כחצי שנה חליתי במחלת דם, כטיפול קיבלתי "בומבה" של פרדניזון, 60 מ''ג, ולאט לאט הורדתי במינון. היום אני נוטלת 5 מ''ג. אני לא מצליחה להוריד במשקל, עליתי משהו כמו 10 ק''ג ואני לא אוכלת הרבה,משתדלת לאכול דברים בריאים...
האם יש קשר לפרדניזון? האם הוא מונע ירידה במשקל? האם רק כשאסיים לקחת פרדניזון לגמרי אצליח להשיל קילוגרמים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידה במשקל ופרדניזון - תגובה
אהרון רזון08/04/2013אכן, עליה במשקל היא תופעת לוואי אפשרית של התרופה. על אף שבמינון המינימלי
הנוכחי הסתברות מימוש האפשרות נמוכה , נראה שעדיין לא הגעת לאיזון.
אכלי בכמות נכונה לנתונים ולמטרה שלך, בצעי פעילות גופנית סדירה, ויש לקוות שתהיה תזוזה בהרזיה, אולי לפני סיום הטיפול התרופתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הורדה במשקלמיכל07/04/2013
שלום רב,
אני חמישה חודשים לאחר לידה שוקלת 79.7 גובה 1.62 מטר בדיאטה כבר חודשיים וחצי והצלחתי להוריד רק 2.400 ק"ג ועכשיו המשקל לא יורד ואני לא מבינה מה אני עושה לא בסדר. אני אוכלת לפי החישוב שלי בין 1200 קלוריות ל-1400 קלוריות ביום ,בימי שישי שבת אוכלת קצת יותר ועושה הליכה 5 פעמים בשבוע 40 דקות עד שעה . מה לא בסדר? למה אני לא יורדת במשקל? תודה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הורדה במשקל - תגובה
אהרון רזון08/04/2013יכול להיות שאת עושה הכול בסדר, אבל עוד לא הגעת לאיזון ההורמונלי, דבר שמקשה על ההרזיה. יחד עם זאת, יש מקום להגברת הפעילות הגופנית, אם זה מתאפשר, ולוויתור על תוספת סוף השבוע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנרגיהענבל05/04/2013
שלום,
אני חודש לאחר לידה ומרגישה חסרת אנרגיה, אני יודעת שחלק נכבד נובע מחוסר שינה, אבל האם יש משהו שאוכל להוסיף לתזונה שלי שייתן לי אנרגיה על מנת שאוכל לתפקד יותר טוב במשך היום מבלי להרגיש עייפות?
תודה מראש
ענבל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנרגיה - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי05/04/2013ענבל שלום,
מזל טוב.
לצערי אין תחליף תזונתי לחוסר שינה.
עם זאת ארוחות מסודרות כל 3 שעות תחזיקו אותך חזקה יותר.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
ענבל06/04/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום.לפי המדד הגליקמי פירות הם בעליאלישע05/04/2013
מדד נמוך,למה מגבילים את כמות הפירות המותרים לאכילה לבעלי רמות סוכר גבוהות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום.לפי המדד הגליקמי פירות הם בעלי - תגובה
אהרון רזון05/04/2013קודם כול הפירות אינם בעלי אינדקס גליקמי נמוך בכללותם, ואפילו יש כאלה עם
אינדקס גליקמי גבוה ממש, כגון תמרים, אבטיח ועוד. שינית הגורם המשפיע באופן יותר משמעותי הוא כמות הסוכר שבפירות שהוא יחסית גבוה. שלישית, האינדקס הגליקמי הוא מושג יותר תאורטי ממעשי, בגלל שהוא בא לידי ביטוי רק אם אוכלים את המאכל הספציפי בנפרד מכל מאכל אחר בהפרשי זמן משמעותיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צימוקיםרינה05/04/2013
שלום
אוכלת צימוקים יבשים כהים בגלל הסגולות כמו ברזל,ומוסיפה כמה כפות לדייסה,אבל בכדי להוציא את המתיקות שלהם אני משרה אותם במים למשך לילה, השאלה אם אני לא פוגעת וגורמת נזק ליתרונות שיש להם להציע
בתודה
ובברכה
רינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צימוקים - תגובה
אהרון רזון05/04/2013זה בסדר, ובנוסף, שוטף את הכימיקלים שבהם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטה דחופהרונית03/04/2013
שלום. אני זקוקה לסיוע דחוף. בשנה האחרונה עליתי כעשרה ק"ג בערך וזה מתבטא בשומן בטני שגורם לי תסכול רב. אני סובלת מיתר לחץ דם (בת 41) ורופאת המשפחה מסרבת ללת לי תרופת מרשם. אני חשה ממש רע עם מצבי ומבקשת עצה. שמעתי על בולזאי 8, קונג'אק, טרמולוס, חומץ תפוחים , מטאבול וכיוצא בזה. איני יודעת מה מותר לי ואני רוצה לרזות בדחיפות. אני גם משמינה מתזונה לקויה ורעב רגשי ממצב מסוים בו אני נתונה כרגע. אשמח לעזרתכם. דחוף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיאטה דחופה - תגובה
אהרון רזון05/04/2013לא פשוט ולא רצוי לרזות בדחיפות. הרי גם ההשמנה לא היתה פתאומית, אלא לקח זמן. לצערינו אין קיצורי דרך ואין פתרונות קסם כמו המוצרים שציינת. הדרך היחידה היא תזונה נכונה מותאמת לנתונים שלך ופעילות גופנית סדירה.
אנחנו לא נוהגים להציע בפורום תפריט הרזיה, והדבר אינו נכון בעיקר בהתחשב במצב
בריאותך. מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי לבניית תכנית הרזיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יש לי בעיותשירה02/04/2013
עם הקיבה- בעבר עשיתי כמה דיאטות ששיבשו לי את הפעילות הסדירה אבל זה החמיר וכבר כמה ימים אני סובלת מעצירות ובלאגן בבטן: נפיחות, גזים וכאבים (יכול להיות בגלל התפריט של פסח?) מה אפשר לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש לי בעיות - תגובה
אהרון רזון02/04/2013אם ההחמרה חלה בימי הפסח, אולי זה קשור. במקרה הזה, עם המעבר לתזונה הרגילה אמור לבוא שיפור, אחרת יש לגשת לרופא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחילוף חומרים
מישל04/04/2013יכול להיות שזה בגלל פסח השאלה היא אם את ממשיכה לעשות גם קצת ספורט?. אני גם סובלת מהבטן וחברה שלי המליצה לי על גולד פייבר שהם בעצם סיבים תזונתיים שמשפרים את תהליכי העיכול ומקלים מאוד לתחושת הכבדות בבטן. ואני מקפידה 3 פעמים בשבוע על הליכות ברגל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרופא לא עזר לי ממש
שירה08/04/2013חוץ מלתת לי כדורים נגד גזים- ואני לא חושבת להעמיס על הגוף כדורים כימיים, וספורט אף פעם לא היה חבר קרוב שלי. על סיבים תזונתיים שמעתי שווה בדיקה. בכל אופן תודה על ההתייחסות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)


.jpg)