מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ירידה מוזרה במשקל?גלי16/02/2013
שלום רב,
בשנה האחרונה העלתי 5 קילו. פניתי לדיאטנית שבנתה לי תפריט במטרה להוריד את הקילוגרמים העודפים שהעלתי ובכללי לסגל אורח חיים בריא יותר מבחינת התזונה. התפריט שהדיאטנית בנתה באמת בסדר, אני לא מרגישה רעב במהלך היום ובהחלט אוכלת יותר בריא. עברו שבועיים מאז התחלתי את התפריט החדש ומשהו מאוד מוזר קורה מבחינת המשקל. בשבוע הראשון הורדתי קילו וחצי! שזה המון ואילו בשבוע השני הורדתי אולי 200 גרם...
איזו מין ירידה מוזרה זאת במשקל? האם זה אומר שהגוף לאחר שבוע של תפריט שונה פתאום נעצר ועכשיו ייקח לי הרבה מאוד זמן להוריד עוד 4 קילו שאני רוצה? איך שוברים את המחסום הזה כשהגוף נעצר ככה?
יש לציין שאני לא עושה פעילות גופנית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידה מוזרה במשקל? - תגובה
אהרון רזון17/02/2013הירידה לא מוזרה. בהתחלה יורדים יותר בגלל איבוד מזורז לש נוזלים. בהמשך, הירידה מתמתנת או אפילו נעצרת זמנית. בהנחה שהדיאטה מתאימה לך ותוסיפי גם פעילות גופנית סדירה, יש לצפות לחידוש הירידה. בהתחשב בעודף המתון, הקצב הנכון הוא חצי קילו בממוצה בשבוע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רוצה לרדת 4 ק"ג ולא יודעת איךלנא16/02/2013
אני בת 26 גובה 1.60 משקל 63
רוצה לרדת כמה ק"ג אבל לא יודעת איך זה, למרות שלא אוכלת הרבה, אבל אני שותה הרבה נס קפה.
לפעמים אוכלת רק ארוחת צהרים
מה אני יכולה לעשות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רוצה לרדת ולא יודעת איך - תגובה
אהרון רזון17/02/2013קודם כול, לא טוב להרבות בשתיית נס קפה מסיבות בריאות ,ואם זה עם סוכר וחלב, גם מסיבת הרזיה. גם ארוחה אחת ביום לא תעזור להרזיה, אלא להיפך. מומלץ לאכול שלוש ארוחות עיקריות ועוד שתי ארוחות ביניים. פעילות גופנית סדירה, תעזור משמעותית לירידה, והיא נחוצה לשמירה. אני ממליץ לך לפנות לתזונאי\ת לבניית תפריט מתאימה לך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה לאתר ערכים תזונתייםעמית15/02/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
- אכילה נכונה 8 חודשים לאחר לידהיפעת14/02/2013
שלום וברכה,
אני 8 חודשים לאחר לידה שניה, ומאז הלידה הזו אני לא מצליחה לחזור לעצמי.
יש לי בעיה שאני תמיד צריכה שיהיה לי משהו בפה, ומאוד מאוד אוהבת מתוקים.
רציתי לדעת איך ניתן לעשות דיאטה בצורה כזו שאני לא אחשוב כל הזמן על אוכל, ובמיוחד שאני לא אחשוב כל הזמן על שוקולד?
מאוד חשוב לי לחזור לגזרה, ולהצליח לאכול בריא לאורך זמן - לשמור על זה גם לאחר שאני ארד, ולא רק בזמן הדיאטה.
הגובה שלי הוא 1.73 מ', משקל - לא יודעת בדיוק אבל בערך 58-60 קילו.
אני יודעת שזה נחשב משקל נורמלי ביחס לגובה, אבל יש לי בטן כמו של הריון.. ):
ואני מאוד רוצה להוריד אותה חזרה למימדים נורמליים..
תודה רבה מראש,
יפעת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אכילה נכונה 8 חודשים לאחר לידה - תגובה
אפרת סויסה הרוש14/02/2013הייי יפעת
על מנת שתוכלי פחות מתוקים ותרצי כל הזמן לנשנש את צריכה להקפיד על ארוחות מסודרות כלומר 3 ארוחות עיקריות ו- 2 ארוחות ביניים בצורה כזו רמות הסוכר שלך יהיו יותר מאוזנות ,בהנחה שאת אוכלת ארוחות מזינות המכילות פחמימה חלבון וירק בכמויות המתאימות וכך תרגישי פחות רעב ורצון לנשנש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה נקרא ארוחת ביניים?
יפעת15/02/2013תודה רבה!
השאלה היא מה נקרא ארוחת ביניים?
פרי? סנדוויץ? משהו אחר?...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה נקרא ארוחת ביניים? - תגובה
אפרת סויסה הרוש15/02/2013תלוי כמה זמן יש לך בין הארוחות העיקריות בדרך כלל בבוקר אין מרווח גדול אז אפשר ארוחת ביניין קטנה כמו פרי או יוגורט .
ארוחת בינייםן גדולה יותר אחר הצהריים למשל יכול להיות סנביץ מלחם קל , פרי +יוגורט ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרת לי. תודה!!!
יפעת15/02/2013עזרת לי. תודה!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטת אורזמשה13/02/2013
אני עושה דיאטה הנקראת "דיאטת אורז" ובה אני אוכל אורז כל היום כמה שבא לך, אך ורק אורז (אני לא אוכל פירות וירקות בכלל ולכן אני מוותר עליהם)
זה קצת יבש לי ומעצבן אבל כרגע אני שורד את זה..
השאלה שלי היא כזאת : האם יש אפשרות להוסיף תירס לאורז? ככה זה יהיה יותר טעים לי לפחות ... או שזה ייפגע לי בדיאטה ובמקרה כזה אני אוותר על התענוג .
(חשוב לציין כי אני עושה את הדיאטה לא למען ניקוי הגוף או בעיות בריאותיות, אני עושה את הדיאטה על מנת לרדת במשקל)
תודה לעוזרים :]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיאטת אורז - תגובה
אפרת סויסה הרוש14/02/2013אני מציעה לך להימנע מהדיאטה הזו אשר חסרה בויטמינים ומינרלים ואינה מאוזנת כלל!
מציעה לך לגשת לדיאטנית /טן ולעשות תפריט מאוזן ובריא שיורד אותך במשקל וכמובן שתוכל לשמור על המשקל שתשיג לאורך זמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבסוף נראה אותך ב Yes Docu
Harel15/02/2013דיאטת אורז, מי המציא את השטויות האלו?
אנשים חסרי ידע כמוך הם הסיבה לאנורקסיה או מאידך למשקל עודף גבוה.
קצת לקרוא על הנושא העצום הזה שנקרא תזונה, אנחנו לא מכוניות שצריכות דלק כדי לנסוע, אנחנו צריכים הרבה יותר כדי להיות בריאים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רפלוקסדינה13/02/2013
שלום
האם כארוחת ערב דיסת קווקר על מים יכולה להכביד בשינה ולהגביר את החומציות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רפלוקס - תגובה
אהרון רזון14/02/2013שיבולת שועל יוצרת סביבה בסיסית במערכת העיכול (אמורה להוריד את החומציות ולגרום להקלה), אבל אין להפריז בכמות. מאחר שהתגובה הינה אינדיבידואלית, הדבר הנכון הוא לנסות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ארוחת בוקר בביתקפהדפנה11/02/2013
ארוחה שכוללת 2 לחמים שחורים קטנים(צורת לחמניה..), סלט ירקות ללא רוטב, ביצה קשה, גבינה בולגרית, גבינת לבאנה, ריבה וקצת סלט טונה.. ושתייה של תה ירוק
נחשב לארוחה בריאה? אין לי שום מטרה של דיאטה או השמנה.. אלא שמירה על המשקל התקין
ארוחת בוקר כזו שנאכלת פעם ב..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ארוחת בוקר בביתקפה - תגובה
אהרון רזון14/02/2013עושה רושם טוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשמח לתגובה- אחרי לידה עם עודפים רבמיכל11/02/2013
שלום רב,
אני כחצי שנה אחרי לידה עם עודפים רבים רבים. אני שוקלת 73 ק"ג ובסך הכל 1.60. התחלתי סוף סוף דיאטה ומשלבת הליכות כשלב ראשוני. אשמח לשמוע את דעתכם רק בנוגע לתפריט. האם אני אוכלת נכון: (התחלתי לפני כשבועיים). אציין גם שאני מניקה הנקה מלאה.
בוקר: 2 פרוסות לחם רגיל עם גבינה 5%/ קוטג/טונה/חומוס וירקות. ביניים פרי. צהריים: עוף/קציצה/דג+ מעט אורז+ירקות
ביניים:פרי, ומשהו מתוק: 4 קוביות שוקולד מריר או חתיכת חלבה קטנה.
ערב: 2 פרוסות לחם רגיל עם סלט ירקות עשיר, גבינה, טונה..או לסרוגין ביצה וגבינות עד 5 אחוז, או עם פסטרמה תבור.
לא מצליחה להפחית מכמות הלחם..כשניסיתי לא הצלחתי להרדם..הגוף שלי כנראה התרגל להמון פחמימות וסוכרים..חושבת להפחית את הלחם בערב בעוד זמו כשאתרגל..אחרת אשבר..,
מה דעתכם על התפריט?
יש סיכוי כך לחזור אי פעם למה שהייתי טרום הלידות.....או לפחות לרדת 15 קג..?,
בתודה , מיואשת!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אסור להתייאש
יצחק רינסקי11/02/2013נתחיל עם השאלה בנוגע להצלחה בירידה במשקל - התשובה היא חד משמעית - כן!, את תצליחי לרדת במשקל, אבל,,,
בדיוק כפי שלא התעוררת בוקר אחד ואת עם עודף משקל, כך גם לא תצליחי "להעלים" את עודף המשקל בבת אחת.
זהו תהליך שדורש זמן, סבלנות, ובעיקר הרבה עבודה קשה.
וכאשר אני אומר עבודה קשה אני גם מתכוון לכך.
הליכות לא יעזרו לך לרדת במשקל, לפחות לא בקצב שאת מצפה לו - דרושה לך פעילות גופנית אינטנסיבית הרבה יותר, ולא בהכרח פעילות אירובית.
לגבי הלחם - לא נורא, 4 פרוסות של לחם קל ביום זה בגדר הסביר.
לצערי חלק מהתזונה שלך כפי שציינת לא ממש מתאימה ליעד שהצבת לך.
רצוי כי תוותרי על החומוס בבוקר ועל שגרת ה-"4 קוביות שוקולד או חלבה" - רוצה משהו מתוק? תאכלי פרי!
לדעתי רצוי כי תוסיפי לתפריט ירקות מבושלים וירקות חיים אותם את יכולה לאכול כמעט ללא הגבלה ( אני לא "סופר" בכלל קלוריות שמגיעות מירקות) ואני מדגיש שוב את האימון הגופני - הוא הכרחי להצלחת הדיאטה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שייקים של פירות שמבוססים על יוגורט?מיכל10/02/2013
ערב טוב,
אשמח לדעת עד כמה משמינים אותם מיצים שנמכרים היום "כמשקאות בריאות" בכל מיני סניפים כמו הרי בר.., האם ניתן לשתוש שייק כזה (מנגו, תות, בננה, סורבה..) בין הארוחות..?, בזמנו כשהייתי אצל דיאטנית היא הנחתה אותי שמותר לאכול את הפרוזן יוגורט. הייתי אוכלת פרוזן מספר פעמים בשבוע בין ארוחת הצהריים לערב ורזיתי המון..האם משקות המיצים עובדים על אותו עקרון..?,
האם יש עדיפות לפירות מסוימים מבחינת קלוריות?,
בברכה, לימור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שייקים של פירות שמבוססים על יוגורט? - תגובה
אהרון רזון11/02/2013אני לא ממליץ על צריכת מיצים\שייקים מתועשים, גם אם כתוב "משקאות בריאות". כוס אחת ביום זה לא נורא, אבל תמיד עדיף פרי טבעי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גמילה מכדור שגרם להשמנהרן10/02/2013
שלום,
אני בן 34. מזה שנים רבות (מעל 10 שנים) שהייתי נוטל כדור נוגד דיכאון בשם רמרון (30/45 מ"ג לסירוגין). החל מלפני שבוע, בליווי פסיכיאטר ובעצתו, התחלתי בתהליך גמילה מהכדור לגמרי.
כשהתחלתי לפני שנים בנטילת הכדור, באופן מיידי חל שינוי משמעותי במשקל גופי. מאדם רזה מדי (אפילו הייתי עושה דיאטות השמנה...) מבנה גופי השתנה מאוד ועליתי במשקל. בהתחלה למשקל רצוי ואידיאלי, ובהדרגה עם הזמן למשקל עודף, כשהשיא הוא לאחרונה, עם כ-10 ק"ג עודפים. יש לציין שהעליה במשקל לא נוצרה בעקבות שינויים בהרגלי התזונה, אלא משייכים זאת לשינוי בקצב חילוף החומרים הנגרם כתוצאה מהכדור.
הייתי שמח להוריד מהמשקל העודף, ושאלתי היא - האם לצפות לירידה במשקל כתוצאה מהפסקת הנטילה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גמילה מכדור שגרם להשמנה - תגובה
אהרון רזון11/02/2013קשה לנבא, כי התגובה להפסקת הטיפול התרופתי היא אינדיבידואלית. בד"כ יש שיפור בקצב המטבולי, אך אין ביטחון לגבי חזרתו למצב שקדם להתחלת הטיפול.
פעילות גופנית סדירה תעזור משמעותית להרזיה וגם למצב הרוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטהליאן09/02/2013
אני בת 16 והחלטתי להתחיל דיאטה.
בבטן ובידיים אני רזה, אבל באזור הירכיים ממש לא, הבנתי שאי אפשר להוריד במקום מסויים אז החלטתי לעשות את הדיאטה
התחלתי לאכול בריא, עשיתי ספורט וירדתי מעל 5 קילו, ועדיין אני לא רואה שום שינוי בירכיים, אפילו אני חושבת שהורדתי כרס קטנה שהייתה לי.. זה הגיוני ?
אם אני ימשיך בדיאטה בסופו של דבר אני יוריד בירכיים או שיכול להיות שזה מבנה הגוף ? (יש לי ירכיים ממש גדולות יחסית לשאר הגוף, וזה לא היה לי כשהייתי קטנה)
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - גבינה צהובה.דניאל09/02/2013
שאלה- גבינת עמק צהובה (28% שומן) בריאה ? שמעתי שלא בגלל שהיא מכילה הרבה חומרים משמרים ועוד כל מיני תוספות. אם זה נכון לאיזו גבינה כדאי לעבור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גבינה צהובה. - תגובה
אהרון רזון09/02/2013מומלץ להמנע מאכילת גבינות מעל 5% (כולל עמק צהובה).
רוב השומן במוצרי חלב הוא רווי (לא בריא) ובנוסף, גבינות צהובות\קשות מכילות חומרים כפי שציינת.
כדאי לעבור לגבינה לבנה\ קוטג' 3-5%.
אם אתה "מכור" לגבינה צהובה, לא יותר מפרוסה ביום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם מותר לאכול פירות יםד07/02/2013
התחלתי דיאטה לפני כשבוע אך מאחר ואיני שומר כשרות
הייתי מעוניין לדעת האם ניתן לאכול פירות ים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם מותר לאכול פירות ים - תגובה
אהרון רזון07/02/2013כל פירות הים בעלי ערך קלורי נמוך, כמעט נטולי שומן, בעלי ערכים תזונתיים ייחודים, אבל לחלקם יחסית הרבה כולסטרול. אם המסורת לא מונעת ממך את צריכתם, הם בסדר למטרת הרזיה. כמובן, הכול במידה. מי שיש לו בעיה בתפקוד בלוטת התריס
צריך להסתייג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחותי טוענת שאני אוכל מעט מדי..מיקי07/02/2013
שלום,
אני בן 29 גובהי 1.73 מטרים ושוקל 66-67 ק"ג.לפני כ-5 שנים שקלתי 89 ק"ג, לא התעמלתי בכלל(מגיל 12 נראה לי..), ואהבתי לאכול את כל הדברים האלה שכמות הסוכר בהם יכולה לגרום להרעלה. וגם בורקסים, בקיצור מכל רע.
לקחתי את עצמי בידיים, התחלתי לאכול בריא(ביום שבת אני מרשה לעצמי לאכול דברים אחרים אבל לא מתפרע) ולשלב ספורט כחלק מאורח חיי(אני עובד בעבודה משרדית ולכן לא זז הרבה במהלך היום פרט לספורט. משתדל גם לא לשבת הרבה)
חשוב לי להדגיש שאני לא בדיאטה.
עשיתי חישוב לפי נוסחה כזו שמצאתי באינטרנט לפי גובה ומשקל(לא BMI) שלפיה אני צורך ביום 1400 קלוריות. אוכל:
בארוחת בוקר יוגורט +3 כפות גבינה לבנה 5% או 9% מה שיש, שם בפנים בננה או תפוח+תמר מיובש, אגוזים. ומלפפון
אחרי כ3 שעות וחצי/4 שעות, ארוחת צהריים: צלחת של קינואה/אורז מלא עגול/ בורגול/ כוסמת+ עגבניה(עם כפית שמן זית)+מנה בשרית(קציצת בקר/חזה עוף/טונה או דג אחר)
ביניים: פרי נוסף או חופן של אגוזי קשיו לא קלויים וחמוציות לא מתוקות.
כחצי שעה/שעה לפני ארוחת הערב: פורס גזר וירק אחר כמו קולורבי/שומר ומלפפון,+כפית שמן זית.
אחרי שעתיים, אם אני רעב(אבל לא בסמוך לשינה)אוכל פרי נוסף או משהו אחר.
אני לא מרגיש רעב חלילה או מנסה לרזות כי אני רזה. אבל אחותי כל הזמן מתעקשת שאני בתת-תזונה ולא אוכל מספיק(והיא אוכלת בלי סוף). עכשיו, החלטתי לכתוב לכם כדי לקבל חוות דעת מקצועית :-) מה דעתכם/ן?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לצין גם ארוחת ערב..
מיקי07/02/2013אז אחרי הירקות, ארוחת ערב: שתיים/שלוש פרוסות לחם מקמח מלא/שיפון עם גבינה לבנה/קוטג', אבוקדו(אם יש) וביצה ולפעמים מורח טחינה גולמית עם דבש.
שוב תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאחלה, אבל עוד ירקות...
רון טנא08/02/2013התפריט שלך באמת טוב. עדיף במקום אגוזי הקשיו לאכול אגוזי מלך או שקדים למרות שהקשיו הם האגוזים הכי טעימים שיש בעולם. ותשלב ירקות מכל הסוגים ועדיף בכל ארוחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאחותי טוענת שאני אוכל מעט מדי.. - תגובה
אהרון רזון08/02/2013התפריט שלך לא נוראי, דווקא די בסדר. בבוקר גם פרוסת לחם מלא, עליה תמרח
את הגבינה.
אחותך לא צודקת. גם המשקל שלך בסדר גמור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דג או איזה עוףאריאלה07/02/2013
שלום
בארוחה במסעדה - איזו מנה הכי מומלצת, ראשית מבחינה קלורית ושנית מבחינת ערכים תזונתיים:
פרגית צלויה על האש?
כרע עוף צלוי על האש?
פילה דג ים טרי?
(אני מניחה שבקר בגריל משמין יותר...)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דג או איזה עוף - תגובה
אהרון רזון07/02/2013אם הדג באמת טרי, הייתי לוקח. גם העוף זה בסדר בלי עור ושומן. כמובן שלגבי כל אחת מן המנות חייבת הגשה ללא רוטב כלשהו. תוספת ירקות לא מוקפצים (עם שמן) זה בסדר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)

.jpg)
