מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תזונה בחיטובשיר22/03/2013
שלום, אני מקווה שאני בפורום הנכון... אני כרגע בחיטוב לפני העלאת מסת שריר...
אני שוקולת 50 וחצי מטר 64 האם ליום של אימון 90 גרם חלבון, 40 שומן, 118 גרם פחמימה זה מספיק? (סהכ 1200 קלוריות)
וליום בלי אימון 62 חלבון, 28 שומן, 90 פחמימה זה מספיק?
תודה וחג שמח (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תזונה בחיטוב - תגובה
אהרון רזון24/03/2013לצורך העלאת מסת שריר, עליך לאכול יותר, ואם את מתאמנת לפחות 3 פעמים שבוע
לא צריך להיות הבדל בחלוקת אבות המזון בין הימים. בשביל המטרה שלך, החלוקה המומלצת היא:
20-30% חלבון, 40-50% פחמימות, 20-30% שומן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קווקאראלעד21/03/2013
האם ניתן לאכול את השיבולת שועל ללא חימום?כי הבנתי שאם אני מחמם את הקווקאר אז אני הורס את החומצה הפיטית שמונעת מהסידן להיספג..אז השאלה אם אני אוכל את הקווקאר ביגורט אז הסידן פחות יספג בגלל החומצה הפיטית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קווקאר - תגובה
אהרון רזון21/03/2013באופן עקרוני דגן כלשהו עדיף מבושל או אפוי, אבל זה עניין של כמות. כפית אחת בגביע יוגורט לא מפחיתה את הספיגה באופן דרמטי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אינדקס גליקמי או קלוריותאריאלה20/03/2013
שלום
הבנתי שהאינדקס הגליקמי של גריסי פנינה יותר נמוך מכוסמת וזה עדיף.
יחד עם זאת, כמות הקלוריות בכוס של גריסי פנינה לעומת כוסמת היא כפולה.
האם לנוכח העובדה הזו לא עדיף לאכול כוסמת?
מה יותר חשוב בשביל דיאטה ומשקל - קלוריות או אינדקס גליקמי?
נ.ב.
יש לי שחלות פוליציסטיות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אינדקס גליקמי או קלוריות - תגובה
אהרון רזון21/03/2013בטח שהערך הקלורי הוא זה שמשפיע על השמנה\הרזיה. לא הייתי מתעמק יותר מדי בסוגיית האינדקס הגליקמי, כי למעשה הוא תלוי בשילוב של המזונות. מה שמופיע בטבלאות, נכון אם אוכלים רק אותו מזון במרחק מסויים מכל מאכל אחר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תורמוסנאנא19/03/2013
הא תורמוס משמין\? אם אוכללים צלחת קטנה כל יום ..כי שמעתי שהוא שביע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תורמוס
נאנא22/03/2013תענו לי בבקשה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתורמוס - תגובה
אהרון רזון22/03/2013שייך למשפחת הקטניות וערכו הקלורי הוא כמו של כל אלה מאותה המשפחה, כלומר 360-380 קק"ל\100גרם לפני בישול. מבושל הוא כ-120 קק"ל\100 גרם. מומלץ לאכול במתינות, 50-100 גרם אחרי בישול. צלחת קטנה זה בסדר, אבל למה כל יום? צריך להשאיר מקום לגיוון עם קטניות אחרות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת ברזל חוזרתמרב19/03/2013
שלום, אני מתכננת הריון בקרוב ועשיתי בדיקות דם בהן התגלה חוסר בברזל - 54. שאר הערכים הקשורים - פריטין - 61, המוגלובין - 13. התחלתי לקחת כדורי ברזל - לאחר כמה זמן מומלץ לעשות בדיקת דם חוזרת (כדי לראות אם יש השפעה טובה לכדורים או שצריך להעלות מינון)? האם חודש יכול לתת כבר כיוון? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת ברזל חוזרת - תגובה
אהרון רזון19/03/2013אם הספיגה טובה, אפשר לראות שיפור מסויים תוך חודש, חודש וחצי. הייתי ממליץ לך (בנוסף) תזונה עשירה בברזל זמין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פולי סויהדיקלה כהן18/03/2013
יש לי תפריט דיאטה אישי... קצת קשה לי לאכול קוטג בכמות שאני צריכה משהו כמו 2 כפות מלאות בכל ארוחה גדולה האם פולי סויה אדממה יכול להוות תחליף ובאיזה כמות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פולי סויה - תגובה
אהרון רזון21/03/2013אני לא בעד החלפת מוצרי חלב בסויה למי שאין הגבלה רפואית (וגם אז במתינות בגלל
נוכחות הפיטואסטרוגנים שהשפעתם על הבריאות מוטלת במחלוקת), אבל עידוד
והכוונה תקבלי בפורום תזונה טבעית, תזונה נכונה. (שם הגישה טבעונית\נטורופטית.)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות בנוגע לתזונהגבריאל17/03/2013
שלום רב.
אני בן 20 ,נמוך 163 ומשקל הוא 75 קילו.
לפני כשבועיים הבחנו אצלי פיסורה אנאלית ,והרופא המליץ על תזונה עשירה בסיבים תזונתיים ,וכמה שפחות פחמימות או כל מזון היכול לגרום ליציאות קשות ומוצקות.
אני לא ממש מבין איזה מזונות עשירים בסיבים תזונתיים חוץ מפירות וירקות ,ואיזה מזונות גורמים לעיכול קל וליציאות רכות וטובות יותר.
אם אפשר למנות מזונות כאלה אני אשמח :)
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התייעצות בנוגע לתזונה - תגובה
אהרון רזון18/03/2013הרופא התייחס, בטח, לפחמימות "לבנות" (קמח לבן, אורז לבן, סוכר) ולא לפחמימות בכלל. גם ירקות ופירות הם פחמימות. אכול לחם ודגנים אחרים רק מלאים. פירות יבשים (תמרים, תאנים, שזיפים שחורים) אמורים לגרום ליציאות רכות. כל אלה מלווים
בשתיית מים.
יש להמנע גם מביצים קשות,שוקולד, קפה, משקאות קלים, גוייבה, רימון, בננה ותפוחים חמוצים. מומלץ להגביל בשר מכל הסוגים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהנאנא17/03/2013
הי
אני אחרי ניתוח בבטן ואי אפשר לעשות פעילות גופנית לזמן מה..
הבעיה לפעמים עזרו לי שתי תאנות בלי השריה ולפעמים שזיפים עם השריה..
אני לא רוצה להשמין כי בתקופה זו מוגבלת קצת בתנוענ ..לא עובדת בבית איך שהיתי לפני ניתוח ולאחר הניתוח העצירות החמירה..
לא אוהבת מים זו הבעיה שלי .ירקות אני אוכלת וגם פעמיים פרי
מה דעתך על הכתבה הזאת שקראתי בוינט
סובין חיטה הוא רכיב שקיבל תואר כבוד במצעד הבריאים - אך הוא לא ראוי לו. הסובין והחיטה צריכים להיות מחוברים זה לזו, בדיוק כפי שהם נבראו. כשמפרידים ביניהם, מקבלים סובין שמכיל חומצה פיטית. החומצה הזאת נקשרת למינרלים בגוף שלנו ולא מאפשרת להם להיספג. המינרלים הגדולים בגופנו הם סידן, מגנזיום וברזל. לכל אחד מהם תפקידים רבים וחשוב לשמור את המינרלים האלה בגוף.
בלחם המלא המכיל את כל הגרגר, השפעתה של החומצה הפיטית מתבטלת. סובין חיטה מסתתר בהרבה מאכלי בריאות כגון דגני בוקר וקרקרים שעשירים בסיבים. מומלץ לקרוא את רשימת הרכיבים ואם המוצר מכיל סובין חיטה, אל תקנו אותו. לעומת זאת, סובין שיבולת שועל הוא מצוין.
+ הוספת תגובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
אהרון רזון18/03/2013את התשובה לחלק הראשון כבר קיבלת. אתייחס למאמר.
אכן הסובין מכיל הרבה חומצה פיטית, לכן לא מומלץ לאכול לא מבושל או אפוי, אבל לא צריך להמנע מצריכתו, בעיקר למי שנלחם נגד עצירות. החום של הבישול או אפייה
מנטרל במידה מסויימת (תלוי בגובה החום ומשך החימום) את החומצה הפיטית ומשחרר את המתכות (סידן, ברזל, מגנזיום, אבץ) שהיא קושרת.
סובין שיבולת שועל זה בריא מאוד (גם הוא מכיל חומצה פיטית בריכוז נמוך יותר, בגלל שיש בו פחות סיבים), אבל פחות יעיל נגד עצירות מסובין חיטה.
אין צורך להמנע ממוצרים אפויים המכילים סובין. בלי קשר לעצירות, חשוב יותר לקרוא את רשימת הרכיבים כדי לוודא שאין שומן טרנס, וכימיקלים למיניהם,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזונה בפסחשלי17/03/2013
שבוע טוב
לקראת הפסח הקרוב החלטתי שאני רוצה לנסות ולשנות את התזונה שלי, בכל חג אני סובלת מעצירות לא נעימה ובעיות עיכול, רציתי לדעת על מה כדאי להקפיד החג כדי להקל על התחושות האלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תזונה בפסח - תגובה
ליטל סמואל-לוי17/03/2013הי חני,
בהנחה שהתזונה שלך לא משתנה מאוד, יתכן שהגורם לעצירות אצלך בחג הן המצות. מצות יכולות לגרום להפרעות שונות בעיכול אצל חלק מהאנשים (כאבי בטן, עצירות, ואפילו שילשולים) לכן כדי לנסות למנוע הקפידי לשתות הרבה (12 כוסות מים לפחות) ולאכול גם הרבה ירקות טריים בארוחות. במקום המצות הרגילות את יכולה לנסות מצות עשירות בסיבים תזונתיים (מקמח מלא) ועדיף להרטיב אותן לפני או להחליף אותן בפרכיות אורז מלא.
פעילות גופנית כמו הליכה נמרצת - גם כן יכולה מאוד לעזור.
שיהיה חג שמח!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התחלת דיאטהשלי14/03/2013
אני כבר כמה חודשים מנסה לנהל דיאטה מסודרת, אך לא מצליחה לעמוד בפיתויים של מתוקים ומאפים.
יש לי תפריט מסודר ואני מקפידה גם על ספורט, אבל עדיין לא מצליחה לעצור את עצמי וחוטאת מהצד..
יש דרך לדכא את הרצון העז הזה למתוקים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפתרון שאני מצאתי
אני15/03/2013הי,אני גם מאוד אוהבת מתוקים וקשה לי מאוד!!
הפתרון שמצאתי ועובד כבר 3 חודשים, מורכב מכמה דברים:
למצוא מתוקים בריאים אבל לא הכי טעימים שאת הכי אוהבת- כמו חלבה, גרנולה, דבש (אם זה יהיה שוקולד אני בחיים לא אפסיק אחרי שני ביסים)
ופעם ביום, בזמן קבוע, לאפשר לעצמי לאכול אותם ברגיעה ולהתרכז בכל ביס.
ועוד משהו- אם אוכלים חמימות מורכבות במהלך היום יש פחות חשק למתוק
בהצלחה, לדעתי מי שאוהב מתוק תמיד יהיה לו קשה! אבל אין ברירה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתחלת דיאטה - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי17/03/2013חני שלום,
קיימים קלטנים בלשון ובחלל הפה. אנחנו מרגילים אותם ליותר או פחות טעם מתוק. ככל שתאכלי פחות מתוק ילך וירד הצורך.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני דווקא אוהבת חלבה
שני18/03/2013אז אני אוכלת קצת, גם פירות וחטיפי אנרגיה יכולים למלא את החסר במתוק, ובאמת כמו שהדיאטנית כאן אמרה זה עניין של הרגל. הייתה איזו תקופה ששתיתי משקה אלוורה של סופהרב שאיזו דיאטנית המליצה עליו וזה גם מאוד הפחית אצלי את החשק למתוקים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתחלת דיאטה - תגובה
אהרון רזון21/03/2013זאת בעיה משותפת לכל השמנים, ולא רק.
צריך הרבה כוח רצון כדי להגמל מהתמכרות למתוק והמאמץ העיקרי הוא בהתחלה.
ככל שעובר הזמן, ועם הרגלי אכילה נכונים הצורך הזה נחלש. אכלי כל 3 שעות, ארוחות קטנות המכילות חלבון ופחמימות מורכבות. המנעי משתייה מתוקה כולל מיצים טבעיים ודייאט, כי אלה מגבירים את הכמיהה למתוק. המנעי גם מפחמימות "לבנות" כגון מוצרי קמח לבן ואורז לבן ואכלי במתינות רק לחם מלא, פסטה מלאה, אורז מלא
וגם קטניות. גם דגני הבוקר המתועשים וחטיפי אנרגיה מכילים סוכר המגביר את החשק למתוק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחמניות פסחרותי13/03/2013
במתכונים רשום להוסיף שמן האם אפשר גם שמן זית ולא תהיה בעיה באפיה או רק שמן קנולה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחמניות פסח - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי17/03/2013באופן עקרוני שמן זה שמן, השאלה אם את אוהבת טעם של שמן זית בלחמניות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סלריתמי13/03/2013
שלום רב, אני רוצה לשאול לגבי סלרי מה עדיף לאכול האם את העלים או את הגבעול?
שמעתי שסלרי טוב נגד כולסטרול - האם אכן?
תודה
אנוכי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סלרי - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי17/03/2013לא מכיר מחקרים המעידים שקיימים בסלרי מרכיבים אשר תורמים להורדת הכולסטרול.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קורנפלורעדי13/03/2013
לכבוד חג הפסח הבא עלינו לטובה, ועמו התחליפים לקמח, רציתי לדעת אם קורנפלור בריא יותר מקמח חיטה. הרי ידוע שהקמח הלבן פחות בריא מהקמח המלא, אבל האם הקורנפלור בריא יותר גם מקמח חיטה מלאה? ואם כבר קורנפלור, מה לגבי בן דודו, קמח תפוחי אדמה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קורנפלור - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי17/03/2013עדי שלום,
קמח מלא יותר בריא מקמח לבן במה שנוגע למערכת העיכול.
אין סיבה לחשוב שקמח לבן מתירס או תפוחי אדמה בריא יותר מקמח לבן מחיטה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך אדע כמה קלוריותנאנא13/03/2013
הי
אני בת 50 שוקלת 63.6..גובה 164 לא רוצה להשמין ואם ארד עוד 3 קילו אשמח מאד..
כמה קלוריות אני צריכה ..אני אחרי ניתוח ולא יכולה לעשות פעילות גופנית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך אדע כמה קלוריות - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי17/03/2013כשלב ראשון תשתדלי להוריד דברי מתיקה וג'נק פוד ולאכול ארוחות מסודרות כל שלוש שעות. אם זה לא עוזר לרדת לאט את 3 הקג', תגשי לדיאטנית לקבלת תפריט מותאם ומסודר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שעועית אדומה או לבנהרינה12/03/2013
שלום רב
אני מבשלת את השעועית לבנה או אדומה בניפרד ומאכסנת בקופסא במקרר ומוסיפה כמה כפות למרק למשך כמה ימים,במהלך השבוע,כי אני מאמינה שכך אקבל את החלבון הרצוי,
מה שקורה הוא שאחרי יום יומיים יש ריח רע מהשעועית ,וסליחה על הביטוי ממש מסריח,האם מה שקורה לשעועית זה טבעי או שעלי לינהוג אחרת.האם הריח הרע מעיד על שעועית מקולקלת?
אבקש את דעתך
בתודה
דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
אהרון רזון12/03/2013לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_בישול_בריאות_מתכוני_בריאות' id=link]בישול בריאות, מתכוני בריאות[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)

(1).jpg)
